Yrityksen odottajista yrittämään päässeet

Sandri ja mymosa nään teillä molemmilla haalean haamun :) mymosalla ylemmässä kuvassa. Sandri koitappa tehdä illalla vahvemmasta pissasta tai huomenna uudestaa. Varmasti jo tummempi viiva sitten.

Äsken oli ihan varma että nyt ne menkat sitten alkoi kun tunsin valuvan ja housujen kastuvan. Menin vessaan äkkiä ettei aivan veri sotke. Niin ei mitään merkkiä menkoista edelleenkää. ihme vuotoja meillä :D

Joo tuo valumisen tunne on jotain niin kammottavaa, auta armias jos silloin sattuu olemaan jossain muualla kuin vessan lähettyvillä. Johan ne limat jäätyy tällä ilmalla sinne housun puolelle. Mullakin on nyt ilmeisesti ovislimat valumisjonossa, välillä tulee mietittyä että joko tässä nyt jo alkoi pidätysongelmat kun pöksyt märkänä, mutta valkkarithan ne vaan :D

Voikohan ne mun ovistikut pahastikin ottaa osumaa kun joutuvat olemaan muutaman tunnin pakkasessa postilaatikossa? Luotan siis siihen että ne tulee tänään ja meidän koirakaan ei pääse niitä laatikosta hakemaan postin saapuessa :D

Pikainen omanapa:

Vasenta puolta nipistelee, limoja en ole vielä bongannut. Laskureiden mukaan ovis olis 15.1. tai 16.1., mahdotonta ei varmaan ole, että olis jo tänään. Jännää.

Mille päivälle te jotka ette tikuta ovista, laskette oviksen osuneen? Kipu- vai limatuntemusten mukaan? :) Ja tikuttelijoiltakin otan mielellään kannanottoja. Kiitos arvon leidit. :)

Elviira86 Suoraan sanoen mä en ole eläessäni tunnistanut missään vaiheessa ovulaatiota, tai en koskaan ollut miettinyt sitä sen suuremmin. Laskureiden mukaan mulla olisi ovulaatio tuossa 16.päivän tienoilla. Limoista yms. päätellen mulla onkin ovulaatio joskus niillä main, mutta pikkaisesn aikaisemminkin ehkä. Jos nyt ylipäätänsä ovuloinkaan, kun eihän voi varmaksi sanoa vaikka olisikin oireita, limoja ynnä muut. Nyt mulla on tikut käytössä, mutta muutaman päivän paussi kun ne loppui. Tänään kyllä testaan heti illalla kun töistä pääsen jos ne tikut on siis tulleet. Kohtahan se selviää kun mies porhaltaa kotiin ja postilaatikolle.

Hei naiset, Mitähän tämä nyt taas tarkoittaa?
Testailinpa ihan huvikseen ovistestiä ja tuli aika tumma testiviiva, ei ehkä ihan plussa kuitenkaan. kp nyt siis 44/32-39.
Edellisestä ovisplussasta olisi noin dpo 9. Onko taas ovis lähestymässä vai voisiko kertoa jostain ihan muusta? :saint:

Kokeillaan osaisinkohan laittaa kuvaa:

Viimeksi muokattu:
Lauantaina r-testi oli nega. Ajattelin muutenki huomenna jo testailla ja seuraava sit pe-la. Ei vaan malttanu odottaa ja tein sit tuon ovistestin. Ei nyt saa yhtään liikoja innostua.. Vaan eipä kyllä sitä tuhruakaan vielä näkyvissä. Oireita ei mitään muuta kuin (kuviteltuja?) nippailuja alavatsassa vasemmalla puolella. Huomenna vasta dpo10 ei varmaan edes näyttäis vaikka jotain olisiki. Täytyy silti tehdä aamulla testiä ja toivoa parasta!

Näkyy tuo punainen levinnyt väri tuossa :O Aika omituisen näköinen, en osaa kyllä muuta sanoa.

Mie ainakin toivon että mun tuleva plussaraskaustesti on helposti luettavissa, kaksi selkeää punaista viivaa ja mielellään äänen kanssa. "Olen niin raskaana kuin olla ja voi."

Meinasin jo ostaa raskaustestejä apteekista, mutta sitten aattelin että ei vielä. Kuitenkin menee maaliskuun puolelle ennen kuin voi testailla. Pitäneen malttaa mieltä. Kävin ostamassa varmuuden vuoksi hiivatulehdukseen lääkkeen kun seksin harrastaminen tehnyt tosi kipeää viime aikoina, mutta semmoista perus kutinaa niin kuin yleensä hiivan aikana niin ei oo. Toivottavasti ei oo nyt mitään uutta tulehdusta tuolla.

Ne ehkäsyrenkaat jotka jäi miehen autoon niin olivat sitten jäässä ja mies mietti että onko ne nyt viottuneet ja pitäiskö mei käyttää kortsua. Ite olin vähän että hei haloo kohta jää renkaat pois kokonaan. Perusteli sitten että haluaa että voin nauttia mei häämatkalla drinksuja hänen kanssaa.. No eipä sitten illalla kyl kumpikaan muistanut niitä kumeja...

mymosa
Laitoin palautetta, ei noi testit voi olla ihan kunnossa, kun antaa värikertymää ja viivanpaikkaa eikä ennen ole sitä tehneet.

Mahaa juilii.. ehkäpä menkat on ajallaan ja huomenna kp1

purin aamulla sen testin sitten ja haalea viiva oli testiajan jälkeen ainakin.. päivän mittaan ollut menkkakipuja, joitaki jänniä kipuja vähän ylempänä ja lorahtanut kahdesti valkkaria.. normi olo muuten,. huomenna pidätän viimiseen asti yön jälkeen, sit teen testin ja se on nega niin luovutan.. mutta ihmetyttää, pitkittääkö mun alitajunta menkkojen alkamista ku näin haamuja :D

mymosa: kovin on levinnyt tuo punainen, mutta onhan se kunnon punainen! hyvä että laitoit palautetta!

SJ
Voi hiisi, jos noi testit ei kestä pakkasta kun mullekkin tulee huomenna ovis- ja raskaustestejä postissa ja joutuvat oleen pakkasessa 1-2 tuntia ennenkun mies pääsee töistä.. :/ en taas tiiä miten olin laskenu kierron mutta tosiaan huomenna pitäis alkaa menkat. Mitään tuntemuksia ei oo kyllä ollut, ei menkoista eikä mistään muustakaan. Mulla ei oo ees mielikuvitus tuntemuksia.. vilunväreitä oli töissä päivällä ihan hirveesti mut luulen et se johuu tästä pakkasesta. Melko erikoisia tosiaan noi mymosan testitulokset :D

Noniin. Me hypättiin miehen kanssa nyt toiseen kiertoon! Jes! Vihdoin menkat! :D Ja kivut..... Mut hyvin erilaiset kivut kuin mihin olen tottunut. Vatsa ollut kipeä ja kramppeja kovastikkin, mutta olen ollut jalkeilla kokopäivän kahden 1g panadolin voimin. Mielenkiintoista nähdä mihin kivut menevät yöllä. :)

Tänään siiskp1 yk2.

Yrityksen odottajista yrittämään päässeet

Tiistai 14.1.2014

Nimimerkki......Ikä.....Kp...............Yk........Ya......Monesko

Nappula87...........26........38/28-29....1.......1/14........1.
Sonetti................31........34/25-29....1........12/13......1.
Sandri.................24........32/30........3........11/13.......1.
Minisport.............27........32/28-41....5........08/13.......1.
SJ.......................23........28/28..........1.... 12/13.......1.
mymosa..............31.........27/27.........2.....12/13.......4.
Kinkula-..............24.........26/28~30....1.....12/13.......3.
Heranen..............23.........18/28-30.....2......12/13......1.
Anni00................26.........18/30-35....1......12/13.....1.
Annuski...............31.......14/30-32......5......09/13.......2.
empuska.............21........12/26-.........3.......11/13......1.
Elviira86..............27........11/25.........1........01/14.......1.
Ujm....................25........6/28.........2...........12/13.......1.
Ponityttö..............23v.......5/25.......1...........01/14.......1.
Niuski.................31.........4/25-26....2.........12/13......1.
Katey.................24v .....1/39...........2.........12/13......1.

Piinailijat:

Kinkula- dpo 10

Plussanneet:

2013:
marraskuu kuukiuru (yk1), 5th (yk1), Haikulainen (yk1), mariet (yk2), nannaa (yk2)

2014
tammikuu nuorallatanssija (yk2)

Plussanneiden ketju http://kaksplus.fi/keskustelu/lapsen-saaminen/odotusaika/2313211-yrittamaan-paasseista-plussanneet-3-a/

Blogeja:

kuukiuru come to mama
heranen The one I laugh with
ponityttö Multaa ja Timantteja

Viimeksi muokattu:
Mä asun kerrostalossa mutta sain silti viimeks jääkylmät testit. Huomenna tulee varmaan mun ja paskana sit se 14kpl testei et voi hemmetti!!!!
Jee huomenna taas odotetaan montaa aamupissa tulosta! Mymosa saa luvan jatkaa testailuja kun toi oli niin epämäärästä too väri hässäkkä.

Yhteistyössä