Yrityksen odottajista yrittämään päässeet

SJ
Onnea Sandri!! :) inhottava tilanne sulla ponityttö.. itelle olis ainakin tosi vaikeeta olla testaamatta ja vielä vaikeempaa olla kertomatta. Mut ehkä ei kannata ressata siitä vielä. Mulla pitäis tänään alkaa menkat eikä mitään oireita ole siis mihinkään suuntaan. Oon oikeen yrittäny mahaa tunnustella mut ei tietoakaan menkkakivuista.. tai ees mitään nipistelyjä. Teen kyllä huomenna testin aamulla, ellei siihen mennessä ala. Yleensä tuntee kyllä mahassa jo pari päivää ennen et menkat on alkamassa.

ujm
Onnea sandri <3

Ponityttö: mä ehkä kysyisin tässä vaiheessa mieheltä että haluuko se että tehdään testi ennen tuota juttua. Ja mielellään varmaan sitten testi mahd ajoissa eikä juur sinä päivänä :)

Toi on kyllä mymosa ihan totta. Vähän innostuin kun täällä muut plussanneet että minunkin kohdalleni tälläinen onni suotaisiin. Toisaalta haluisin varautua siihen plussaankin ihan siitä syystä etten kiljuen huuda sitä miehelle jos niin käy ja sit jos tuliski aikane keskenmeno siinä välissä ni se vasta oliski stressaavaa miehelle.

Tuli nyt realiteetit vastaan. En keksi syytä miksi olisin edes ansainnut tulla raskaaksi. Jotain ikävää munki elämässä pitää olla ja se nyt on varmasti lapsettomuus. Onneks on koirat. :)

mymosa
Varmasti jokainen hyvä ihminen on sen lapsen ansainnut.. Mutta ite on niin pessimisti ja nyt se todellisuus vaan iskee taas lujaa vasten. Itkua pidätellen sitä itekin aattelee kuinka kauan vielä joutuu oottelee, kuitenkaan eivät anna niitä clomeja heti.. Antavatko yleisellä puolella enää muutenkaan kun on jo kolme.. vaikka oiskin vasta yksi yhteinen.

Mun paras ystäväni saattaa jäädä lapsettomaksi ihan kokonaan ja hänestä tulis varmasti parempi äiti kun minusta. Siksi tuntuu epäreilulta edes itse haaveilla moisesta. No yritys on ainakin kova kun kaapissa lymyää 22kpl ovistestejä ja 7kpl r-testejä ja jääkaapissaki on ällöttävää greippimehua. Voihan se olla että tää kroppa heittää pyyhkeen kehään eikä enää ovuloi kun noita testejäki kerta olis.

Onnea Sandriiii! Nyt mäkin jopa näen selkeän viivan. :D

Ponityttö, et varmaan pysty olla testaamatta. :) Itse en ainakaan pystyis, jos menkkoja ei kuuluis. Viikko on järjettömän pitkä aika joskus.

Täältä ei mitään uutisia. Kiitti, kun vastasitte vv:sta.

Ootte te kyl oikeessa se on iha selvä etten pysty olee testaamatta :D mutta oli tulos negatiivinen tai positiivinen niin koitan sen pantata mieheltäni. Mietin kans että pitäiskö kysyä mieheltä mutta sittenhän se tietää että todennäkösesti tiedän tuloksen viikkoa ennen tota juttua ja se epätietosuus varmaa enemmä stressaa. Ajattelin vaan sanoa ettei menkkojen pitäis alkaa vielä pariin viikkoon.

mymosa
Ei ne miehet laske kiertoja, mäkin vaan ilmotan aina miehelle, että nyt on kuules kielletyt päivät jos meinaa alkaa liian intiimiks :D Joskus se sanoo, että ai taasko ja sillon pitää valaista, että kyllä siitä viime kerrasta taas on aikaa.

Moikka! en kuulu tähän ketjuun, mutta mielenkiinnosta teidän juttuja seurailen :) Tuli vaan yhtäkkiä mieleen, että mun kaveri on töissä lapsettomuusklinikalla ja se sano että kaikille siellä määrätään syötäväks foolihappoa! Ja kuulemma kaikkien jotka yrittää ni kannattais syödä sitä. En tiiä oliks tää tullu jo aiemmin esille, mutta ajattelin silti laittaa.

Sillon, kun en vielä pitänyt kirjaa menkoista, mun mies oli paljon paremmin kartalla kuin minä, että millon ne on alkamassa. :)

Apteekista suositeltiin femibionia. Pitäis alottaa jo 3 kk ennen ku alkaa ees yrittää. Niitähän saa sit syödä kuukausitolkulla. :) Ja 12. raskausviikon loppuun asti. Maksaa jotain pari kymppiä, mut sisältää foolihapon lisäks mm. jodia ja vitamiineja. 1 pkt/kk.

Mä ajattelin niin, että pe vielä puikko ja ma digin jos raskis, ennen kun siirryn.. niin vaikea uskoa! vai pe digi... en mä tiiä!!!!! vasta söin pari haukkua verimakkaraa ku oon vanhemmilla ja sitte vasta alko hälytyskellot soida, et enhän mä edes tiedä voiko sitä syödä! onneksi äiti ei alkanut epäilemään ku nakkasin pois :D

nyt kun on hymiöt käytössä, niin Kiitos kaikille kannustuksista ja onnitteluista (jotka tuntuu vielä niin hassuilta :D) <3<3<3

Oi ihanaa, Sandrille paljon onnea!! :heart:

Täällä hakataan päätä seinään :headwall: Testi puhdas nega. Ei menkkoja, ei mitään. Blaah. Olikohan se sitten ovis joka yrittää tulla, muttei tuu? Oliko teidän mielestä tuossa kuvassa ovisplussa vai ei?

Voisin minäki nyt hypätä sinne listalle, tätä kiertoa kestäny niin pitkään eikä loppua näy.

toivontähti, 27v, kp 45/32-39, yk1, ya 1/14, 1.lapsi

Yhteistyössä