Yrityksen odottajista yrittämään päässeet

Sandri, mikä sulla oli nyt DPO? Onko sulla ovistestejä viel jäljellä? Jos on niin kauniisti pyytäisin pissimään sellaiseen! :D Kiinnostais tietää miltä se näyttää nyt kun olet raskaana :)

Tein tänäänki nyt sen ovistestin ja ehkä hieman tummempi kuin tuo minkä eilen laitoin..

Sandri mäkin söin tänään koulussa yhen jauhemaksapihvin, ajattelin ettei se yksi haittaa kun tulee niin vähän/harvoin maksatuotteita syötyä.

Katey mä alotin ainaskin heti tässä eka kierrossa. Vai tarkotitko kuinka aikasin kierron sisällä? No alotin jo viime maanantaina ja nyt tais olla joku 18kp menossa, kun tosiaan en mitään luomukiertoa pitäny välissä ennen ku alettiin yrittään, niin en tiedä kierron pituutta ja siksi varulta aloin jo ajoissa. Mulla tuli tossa joulukuussa niin semmonen haluun vauvan heti et aloin sit tikuttaanki vaikka olin aikasemmin ajatellut että renosti mennään. Mut oon kyl huomannu ainaki itellä et se on vaan innostanu eikä tullu mitenkää semmonen olo et nyt on pakko tai muuta niinkun ehkä kuvittelin et tulis.

Vitsit ku tietäis joko on joku dpo vai vieläkö se ovis on vasta tulossa. No ostin eilen ovistikkuja lisää että ehkä sitä sitte tikuttaa tyyliin menkkoihin asti.

toivontähti: nyt on dpo 16, laskureiden mukaan, mutta luulen että ovis on ollu vähän myöhässä... ei ole ikävä kyllä ovistestejä, mutta kerran sain sellaiseen räikeän plussan loppukierrosta, enkä ollut raskaana, joten parempi vain testata r-testillä :)

Hirveesti olette taas tarinoineet koko päivän :) me oltiin sukuloimassa koko päivä niin ei kerennyt lueskelemaan. Serkun poika sanoi minua tänää äidiksi, voi että kun se olisikin totta <3 ps. Ovisviiva vain tummentumaan päin, nyt illalla.

Jaa no ehkä tässä tosiaan hötkyillään ihan turhaan nimittäin eka talletus meni niinki hyvin että mies ei lauennut ollenkaan! Taidetaan alottaa siis vähän hitaammin tää yrittäminen. Enpä ollut edes ajatellut joutuvani painimaan tämmöisen ongelman kanssa, mutta kaikki on mahdollista.

Me talleteltiin äsken onneksi ihan toivotulla lopputuloksella, ei huolta siitä ainakaan miehen kohdalla.

Voi ponityttö ilmeisesti teillä on isosta asiasta kyse, tai siis se mistä aiemmin jo puhuit jossa mies tarvitsee 100% keskittymistä jne.. :/ mutta kyllä se siitä, ei yksi kerta kesää tee.

Sori kun nyt laittelen näistä ovistesteistä kuvia..:ashamed:

Tässä kuitenkin ylempänä eilinen ja alla tämän illan. Eipä näistä kannata mitään kuvitella niinkuin sandri sanoi, mutta jotenki hassua. Tulisi nyt edes ne menkat niin ei tarvitsisi hölmöillä ovistestien kanssa :D

Tässä vielä toi alempi testi ennen kuivumista, näkee ehkä selkeämmin.

Sandri Perjantaina jo digiä vain :) Pääset plussanneisiin, huippua! :D

Viimeksi muokattu:
Toi on toivontähti mun silmään ovisplussa! Eli teeppäs se r-testi varalta aamulla ja nyt äkkiä petipuuhiin!! ;)

Ja on kyseessä iso juttu ja voi olla että paineita luo tää vauvan yrityskin hänelle. Onneks tästä talletuksesta ei olis hyötyä ollutkaan, mutta toivottavasti paremmalla menestyksellä sillon oviksen aikaan.

mymosa
Hetken jo iloitsin, että menkat alkaa.. mutta ne kivut sitten katos. Voi rähmän paska.. Tissit on kipeet ku mitkä ja mahaan/polveen sattuu.. joten voisvat nyt vaan alkaa.

Toivontähti tekee sen raskaustestin vaan nyt.

Mites ne nyt menikaan ne oviksen ja kiinnittymisen limat ja vv:t? Taalla tuli asken sellainen aika iso klimppi joka muistutti kananmunan valkuaista raakana.. Oliko se nyt se tulppa? Mitäs se nyt tarkoittikaan?

Vahan tuntuu etta olis flunssa.. liekkö johtuu siita kun nukkunut niin lyhyita yö unia.
Tanaan oli myos maha kipea ja turvonnut niinkuin olisin syonyt laktoosia(en ollut). Sitten oli paakin kipea. Ja hieman huono olo. Saattoi myos johtua siita kun oli opinnaytteen esitys koulussa. Mutta alavatsa on tuntunu viime aikoina kovalta.
ps. kirjotan puhelimella ilman ä:n pisteita kun ainakun kirjoittaa silla se heittaa kursorin tuonne ylös hakupalkkiin

Viimeksi muokattu:
anni00: en oikein osaa sanoa nuista limoista, muutaku et näköjään raskaana vv:tä on paljon ja on vetistä..

Tänä aamuna lieviä menkkakipuja ja ekalla pyyhkäisyllä vähän liman seassa verta.. sellasta ruskeaa.. kyllä tässä saa hermonsa pitää kylminä ja jalat maassa vaikka kuin oli testissä haamu.. halutti äidille kertoa raskaudesta, kun aina kaikki jaetaan, mutta jos nyt odottelis, aina kai se on parempi mitä vähemmän on ihmisiä jotka pettyy... toisaalta haluisin tietää hänen raskautensa alusta kun minua odotti

Sandri Me ollaan äidin kanssa läheisiä ja jutellaa lähes joka päivä puhelimessa tai skypessä (asuu kaukana). Tuntuisi jotenkin valehtelulta olla sanomatta näinkin suurta asiaa kun hän kuulumisia kyselee. Toisaalta tahtoisi pitää omana tietona. Äidiltä kyllä saisi sitten tukea jos jotain kävisi ja kertoisin ehkä sitten kuitenkin viimeistään. Muutenkin olen huono "valehtelemaan" niin pelottaa, että joku tulee kyselemään asiasta jos vaikka kieltäydyn viinistä :D

Testasin ovistestillä ja kyllähän se ehkä plussa on, en tiedä onko yhtä vahva kuin eilen kuitenkaa. R-testiä en raski tuhlata ja pettyä kun se eilen kuitenkin niin selvä nega oli. Ehkä illalla tai huomenna.

Yrityksen odottajista yrittämään päässeet

Torstai 16.1.2014

Nimimerkki......Ikä.....Kp...............Yk........Ya......Monesko

toivontähti...........27.........46/32-39.....1.......1/14.......1.
Sonetti................31........36/25-29....1........12/13......1.
Sandri.................24........34/30........3........11/13.......1.
Minisport.............27........34/28-41....5........08/13.......1.
SJ.......................23........30/28..........1.... 12/13.......1.
mymosa..............31.........29/27.........2.....12/13.......4.
Kinkula-..............24.........28/28~30....1.....12/13.......3.
Heranen..............23.........20/28-30.....2......12/13......1.
Anni00................26.........20/30-35....1......12/13.....1.
Annuski...............31.......16/30-32......5......09/13.......2.
empuska.............21........14/26-.........3.......11/13......1.
Elviira86..............27........13/25.........1........01/14.......1.
Ujm....................25........8/28.........2...........12/13.......1.
Ponityttö..............23v.......6/25.......1...........01/14.......1.
Niuski.................31.........6/25-26....2.........12/13......1.
Katey.................24v .....3/39...........2.........12/13......1.
Nappula87...........26........2/??....2.......1/14........1.

Piinailijat:

Kinkula- dpo 12

Plussanneet:

2013:
marraskuu kuukiuru (yk1), 5th (yk1), Haikulainen (yk1), mariet (yk2), nannaa (yk2)

2014
tammikuu nuorallatanssija (yk2)

Plussanneiden ketju http://kaksplus.fi/keskustelu/lapsen-saaminen/odotusaika/2313211-yrittamaan-paasseista-plussanneet-3-a/

Blogeja:

kuukiuru come to mama
heranen The one I laugh with
ponityttö Multaa ja Timantteja

toivontähti :popcorn:

On mennyt niin jännäksi ketju, että poppareita kuluu ihan mahdottomasti :D

Täällä menkat oli aika lyhyet ja ytimekkäät. Kaks päivää kunnon vuotoa ja kolme päivää kevyttä tiputtelua. Ja just tuossa tajusin, että ovikseen on alle viikko! Jee :)

ponityttö, meillä mies on työreissussa just silloin kun tän kierron r-testipäivät olis. Tosin se sanoi, että haluaa tietää tuloksen ihan saman tien :) Mä en tiedä miten se kuvittelee sitten keskittyvänsä mihinkään jos saankin kaks viivaa :D

mymosa
Voin itestäni kertoa, ettei limat kerro yh-tään mi-tään.. Mä kyllä vuodan valkkaria myös ennen menkkoja sekä limoja tulee ja menee ilman ovistakin näköjään. Sekä tiputtelee niitä loppukierrostakin.

Me jaetaan lähes kaikki myös äidin kanssa, mutta silti raskaus on sellanen asia mistä en oo kuin esikoisen kohdalla kertonut heti. Sekin meni vähän paniikin omaisesti, kun ex alkoi painostaa aborttiin heti plussan jälkeen ja uhkaili erolla. Mutta nyt kolmannen kohdalla jo odotin, että saatiin varmuudella syke näkymään.

Meillä mies ei edes tiedä mun testailuista, mitä testaan milloinkin jne.. luottaa että kerron jos on kerrottavaa. Muutenkin on ihan ulkona näistä, ei kysele eikä sen tarviikaan olla tietoinen.. saatan ohi mennen mainita tilanneeni testejä, mutta en kerro miten paljon :D Ja nyt toki pitää mainita, että lähen gyneltä anelemaan lääkkeet.

Mies just mun ystävän vauvan kuvia katsellessa huokaisi, että kyllähän meille yksi tuollainen vielä mahtuisi <3

SJ
Huomenta. Näyttäis tää päivä olevan samanlainen kun edellisetkin. Ei menkkoja eikä oireita. R-testi aamulla selvä nega.. Ei meilläkään mies oo niin perillä näistä kierroista. Eilen kerroin et teen testin aamulla ja laitoin sit viestin sen testauksen jälkeen et nega oli. Se oli sitä mieltä et mun menkat on myöhässä koska ootan niin paljon sitä et ne alkaa. Ihan mahollista kyllä :)

Niuski: munki mies lähtee ton jutun jälkeen reissuun :D. Kalenterin mukaan seuraava ovis onki just sillo ku mies on reissussa eli jää se käyttämättä. Toisaalta asennoiduin nyt siihen että tässä menee pitkääääään. Vaikea raskautua ilman niittä siittiöitä.

Mulla tänään paljon hailakampi haamu kun eilen, ovistestissä siis. Ei se varmaan sieltä enää vahvistu, oliko mun ovis nyt niinkin tuossa vai enkö mä sitten ovuloinut ollenkaan kun en ihan tasavahvaa viivaa testiin saanutkaan? 0_o

Yhteistyössä