Yrityksen odottajista yrittämään päässeet

ponityttö katey ovistikku se oli.. eikö tän pitäny olla helppoa tän tikuttamisen :D mä oon vissii vaikee tapaus.. olikohan mulla jo kp 20 menossa.. argh.. no jospas se oli sitten se limatulppa eilen ja vaikka se ovis tänään tai huomenna tai.. tosin toisaalta tuntuu että joskos se oliskin jo tärpänny ku niin tuo alavatsa tuntuu kireältä koko ajan..

Heei.. vasta pamahti digin näytölle, että "Raskaana 2-3" ! :heart: kai se pitänee uskoa, että joku mun masussa asustaa. Luulin aina että itkisin onnesta tyyliin kun raskaustesti näyttää positiivista, mutta ei, olen vain hämmentynyt ja iloinen! ehkä jossain välissä kun tämän kaiken tajuaa.. meille tulee (todennäköisesti) syyskuussa vauva! okei, nyt vähän herkistyin kun tuon kirjoitin (sekaisinko?)

joten, kaippa tämä nainen siirtyy nyt tuonne plussanneisiin ja toivottaa tänne kaikille oikein paljon plussatuulia, että pian ollaan kaikki tuolla :) kiitos aivan mahtavasta tuesta, tää ryhmä on ollut aivan ihana :heart: tulen kyllä seuraamaan tätäkin keskustelua!

Yrityksen odottajista yrittämään päässeet

Perjantai 17.1.2014

Nimimerkki......Ikä.....Kp...............Yk........Ya......Monesko

toivontähti...........27.........47/32-39.....1.......1/14.......1.
Sonetti................31........37/25-29....1........12/13......1.
SJ.......................23........31/28..........1.... 12/13.......1.
mymosa..............31.........30/27.........2.....12/13.......4.
Kinkula-..............24.........29/28~30....1.....12/13.......3.
Heranen..............23.........21/28-30.....2......12/13......1.
Anni00................26.........21/30-35....1......12/13.....1.
Annuski...............31.......17/30-32......5......09/13.......2.
empuska.............21........15/26-.........3.......11/13......1.
Elviira86..............27........14/25.........1........01/14.......1.
Ujm....................25........9/28.........2...........12/13.......1.
Ponityttö..............23v.......7/25.......1...........01/14.......1.
Niuski.................31.........7/25-26....2.........12/13......1.
Katey.................24v .....4/39...........2.........12/13......1.
Nappula87...........26........3/??....2.......1/14........1.
Minisport.............27........1/34.........6........08/13.......1.

Piinailijat:

Kinkula- dpo 13

Plussanneet:

2013:
marraskuu kuukiuru (yk1), 5th (yk1), Haikulainen (yk1), mariet (yk2), nannaa (yk2)

2014
tammikuu nuorallatanssija (yk2), Sandri (yk3)

Plussanneiden ketju http://kaksplus.fi/keskustelu/lapsen-saaminen/odotusaika/2313211-yrittamaan-paasseista-plussanneet-3-a/

Blogeja:

kuukiuru come to mama
heranen The one I laugh with
ponityttö Multaa ja Timantteja

Viimeksi muokattu:
Jee onnea vielä sandri <3 ei sitä varmasti voi vielä edes käsittää koko raskautta.

Anni: voisithan sä toki tehdä raskaustestinki? Ootko sä tikuttanu ovista nyt jokapäivä ja mistä kp:ta asti?

Toivontähti? Mymosa? Ja muut listan kärkipäät!? Tuloksia?

Viimeksi muokattu:
sandri laitoin sut tuonne plussanneisiin :heart: On nää keskustelupalstat kummallisia, miten sitä voikaan olla niin onnellinen jonkun nimimerkin takana olevan tuntemattoman ihmisen puolesta :) Olenpahan kuitenkin, ei tää mikään huono fiilis ole!

SJ
Onnea Sandri, kyllä se varmaan hetken vie että asian sisäistää täysin :) Täällä jatkuu samaa rataa, ei menkkoja ei oireita :( eilinen testi tosiaan täydellinen nega ja tänä aamuna ei kiinnostanu ees testata kun tulos on jo tiedossa.. ehkä sunnuntaina on tehtävä taas ellei tosiaan menkat ala. Meillä ei ainakaan vielä oo isompia paineita raskaaks tulemisesta, on suunniteltu elokuulle ulkomaan matkaa joten sen suhteen olis ihan hyväkin jos tärppi menis tonne maaliskuulle niin vois vähän huolettomammin lähtee vielä elokuussa reissuu mutta jos nyt sattuis onnistaan ennemmin niin tietty se menee sitten etusijalle :) muakin kiinnostaa et mikä on tilanne mymosalla, sonetilla, toivontähdellä ym?

ujm
Anni: mulla tuli mahdollisten oviskipujen jälkeen tollaset viivat kahtena päivänä ja sitten häipy kokonaan. Toki voi olla etten ovuloinu ollenkaan, ainakaan ei tärpännyt. Mutta ei tosiaan missään vaiheessa vahvistunut. Minkä merkin tikkuja sulla on? Mä vaihdoin nyt merkkiä tähän kiertoon, ehkä testaan sitten niillä vanhoilla kun uudet näyttää plussaa, vertailun vuoksi.

Nyt siis kp11 meneillään ja mies tulee tänään kotiin! :) tietää missä merkeissä menee tää viikonvaihde ja ens viikon alku :p

Mä en voi ees kuvitella sitä tunnetta jos tai kun se plussa siihen testiin jossain vaiheessa tulee, apua ihanaa! :) mitenhän kauan siinä edes menee että kaikissa päivittäisissä toiminnoissa ynnä muissa muistaisi sen että ai nii, miä oon raskaana! Hassua <3 mä en nyt tikuttanut tänä aamuna ovista, saatan tikuttaa illalla, ehkä en. Ajattelin nyt myös jos jättäisi vähän vähemmäksi tuon ressaamisen tästä vauvahommasta, tai en mä kyllä nytkään koe stressaavani tästä mitenkään erityisesti. Tai kyllähän asiaa ajattelee suhtkot usein, mutten mä koe kyllä ressaavani. Haluan sen silti kyllä nyt heti mulle kiitos nam:) mutta täytyy nyt nauttia ihan täysin rinnoin tästä kahdestaan olosta ja siitä ettei mahdolliset raskausoireet hankaloita elämää jne.

Hei naiset jee, mulla on maanantaina työhaastattelu. Jännää!

Sandrille onnea hirmuisesti!

Ponityttö juu olen jokapäivä tikuttanu muistaakseni kp 10 alotin. Voisko siinä r-testissä näkyä jo jotain jos on kp 21?

Minisport no pitääpä vielä muutaman päivän sit tikuttaa varalta.

ujm mulla nuita pregcheck tikkuja.. tosin en oo kuin muutamana viimesenä päivänä kattonu et edellisestä pissasta olis muutama tunti ja etten jois sinä aikana. Oon myös tehny sen aina aika myöhään illalla ja muutaman kerran vasta yön alkutunneilla. Jos tässä kuussa ei tärppää niin vois ehkä kokeilla eri tikkujakin.

Täällä nenä ihan tukossa ja vähän aikaa sitten tyyny hipaisi nännejä ja se sattui.. Tyyny!

Mietin muuten että jos se kierto olis n. sen 35 pv niin olis tässä sellanen about 14 pv jäljellä. Haha miehen kanssa eilen puhuttiin että hällä ollut ainakin tuore talletus joka kerta ei oo ollu mitään 3 pv vanhaa tavaraa. Sanoin sitten että ens kuussa jos ei nyt tärppää vois vähän vähemmän pitää tuoreena, vai voiko se edes mennä liian laimeeksi :D. Hitsi voiko vauvakuumeessa olla jo pregnancybrain :D aina unohtuu kaikki.. mitähän mun pitikään...

Empuskalle onnittelut haastattelusta ja tsemppiä sinne! tuu sit kertoo miten meni :)

Tsemppiä empuska haastatteluun :)

Testaan tänään. Fiilis on ei raskaana, mutta toivon niin että näyttäisi kahta viivaa. Ovistesti haaleni eilen joten pessimistinen olo raskautumiseen. Harmittaa tämä pitkä kierto juuri ku päästiin yritystä aloittamaan :(

mymosa
No mä olenkin sitten ainoa outo, joka kyllä loukkaantuu jos mies vielä menis toiseen huoneeseen runkkailee jos multa ei ois saanut. Kuten sanoin, että meillä on niin harvoin mahdollista, että jos mies mielummin oman käden kautta lähtis eikä vokkottelis mua niin suuttuisin todella.

samoin meilläkin nautitaan kyllä seksistä vaikka ei joka päivä useasti saakaan, musta tuntuu että jos niin ois niin en osais enää nauttia. Paljon tärkeempää on nykyään pusut, halit, kosketus ja höpöttelytuokiot <3

Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
SJ
Täytyy heti aamulla tehdä uusi.. en jostain syystä luota tuohon haamuun vielä. Vaikka onhan se outoa kun ei mitään oireita menkoista ja ne jo melkeen neljä päivää myöhässä ennen niin säntillisestä kierrosta. Mut ei kyllä mitään raskausoireitakaan ole :/

Eihän läheskään kaikilla olekaan mitään raskausoireita, mutta kyllä se testi aikalailla puhuu puolestaan ollakko sitä raskaana vai ei.. mutta huomenna teet SJ uuden testin, ehkei se vielä huomenna ole mahdottoman paljon tummempi mutta muutaman päivän päästä on ainakin. Positiivinen raskaustesti on aina positiivinen ;) <3 Onnea kovasti, varovaisesti vielä kuitenkin mutta onnea onnea onnea <3

SJ jee! :)
Huomenna heti aamusta sitten varmistusta.

Mullakin vihdoin tapahtui jotain kropassa, ei tullu tuplaviivoja, mut menkat alko! Jei!
Ei tartte enää stressata, et onko jotain vikana. En muista millon oisin viimeks ollu näin iloinen näistä päivistä. :)

Voipi siis päivittää, jotta kp 1/25-29 ja yk2.

Uskon, että tää ultrapitkä kierto johtui vain siitä, että olin viikon verran kuumeessa kierron alussa. Kroppa sekos. Varmaan nyt taas normalisoituu kierto, siks en nyt vaihtais sitä tosta 29:stä. Vai pitääkö? :)

Nyt sitten odottelemaan oviksen tikutusta, ja toivottavasti tällä kertaa bongaa sen..

Munkin on ehkä tänään tikutettava tuota ovista vielä.. Tänään kaupungilla lirahti housun puolelle taas märkää, ei niinkään semmosta kunnon valkkaria.. Tai ainakin alkkareista päätellen oli ihan kirkasta nestettä. Ihanaa kun tänne voi aina niin yksityiskohtaisesti kertoa kaikista ruumiin eritteistä eikä se oo ihmisistä outoa :--D En oo miehellekkään tai parhaalle ystävälle selostanut kroppani toimintaani sen kummemmin, tai en mitenkään yksityiskohtaisesti. Mies on tietoinen että ovulaatio on/oli käsillä, mutta ei sen enempää se pöhkö näistä ymmärrä :heart:

Uuu onnea sj!!! Toivottavasti vahvistuu!

Mymosa: oon samaa mieltä sun kanssa. Kyllä jos mä saisin jostain kuulla et mies hommaa yksinään ni loukkaantuisin ja todella pahasti. Meilläkään seksiä kun ei ole päivittäin ja yleensä mä oon se joka vonkaa ni kyllä tulis sellane olo että en miehelle kelpaa kun mielummin antaa omalle kädelle. Ja varsinki nyt ku yritetää lasta ni ai että ottais päähän jos menis ykski siittiöpaketti hukkaan.

SJ onneaaa!! :D Kun testailet uutta niin tänne äkkiä kertomaan, nämä on ihania uutisia lukea :)

Tein testin ja puhdas nega :(

Huomenna tai su uutta testiä. Tuntuu, että olen samassa tilanteessa vielä kp100..

Sonetti kiva kun pääset aloittaa uuden yrityskierron! :)

SJ
Kiitos kaikille, vaikka tosi varoen noita onnitteluja otan vastaan vielä :) tosiaan oli kohtuu laimee pissi mistä tein et ihan sen takia aattelin jo huomenna tehä uuden et olis ees yön yli ollutta.. jännittää ihan pirusti kun ei oo yhtään semmonen luottvainen olo. Ehkäpä huomenna sitä tosiaan on viisaampi :) toi on kyllä niinnparasta kun täällä saa puhua sellasista asioista mitä ei kehtais kenellekkään sanoa :)

ujm
Mutta jos laimeesta pissistä tulee haamu, eli erittyy vähän raskaushormoonia, niin eikös vahvasta pissasta tulis vahvempi plussa? Eli siis jos laimeestakin näkyy, niin pakkohan siellä jotain on olla :) Eli siis onnea!

Yhteistyössä