mymosa Rokkihäät! Mä tein omiini soittolistaa varmaan vuoden kun biisien järjestys ja ajoitus piti olla täydellinen
Juhlissa sitten vissiin häävalssin ja kaks muuta biisiä ehdin fiilistelemään, että se siitä projektista
ponityttö Tallettelette ennen reissua, voihan se olla, että sun miehellä on sitkeitä kavereita
Ja kyllä se alkupaniikki siitä varmasti karisee.
Mietin tuossa, että mitähän viime kierrossa mahtoi olla sellaista, ettei ajoituksesta huolimatta tärpännyt. Noh, me kun tosiaan harrastetaan seksiä normaalia harvemmin, niin luin sitten jostain, että siittiöt ei sais olla 3 päivää vanhempia kun niiden liikkuvuus kärsii ja ne alkaa kuolemaan tietysti ajan mittaan. Paras väli ois 2 päivää, kun yhdessä päivässä niitä ei ehdi tulla lisää tarpeeksi. Ihan loogista, mutten tullut ajatelleeksi tuota!
Sanoin miehelle, että nyt pitää uusia sun siittiöitä jo ennen ovulaatiota. Sopii kuulemma sille
Ei se ainakaan myöntänyt "uusivansa siittiöitään" ns. omin käsin. Mä en todellakaan halua tietää hommaileeko se jotain yksinään. Tosin se on mulle ihan ok jos hommailee, pääasia ettei mene vieraisiin
Tässä oli taas tiedepläjäys tälle päivälle.