Yrityksen odottajista yrittämään päässeet

mymosa
Mä siirrän nyt ajatukseni pois vauvoista ja alan tekee soittolistaa häihin.. Että saadan sinne miehen verjnuarmun, belphegorin, dimmun lisäks vähän tanssittavampaakin musaa, ysärii, twilight saga musaa ym :D

mymosa Rokkihäät! Mä tein omiini soittolistaa varmaan vuoden kun biisien järjestys ja ajoitus piti olla täydellinen :D Juhlissa sitten vissiin häävalssin ja kaks muuta biisiä ehdin fiilistelemään, että se siitä projektista :D

ponityttö Tallettelette ennen reissua, voihan se olla, että sun miehellä on sitkeitä kavereita :) Ja kyllä se alkupaniikki siitä varmasti karisee.

Mietin tuossa, että mitähän viime kierrossa mahtoi olla sellaista, ettei ajoituksesta huolimatta tärpännyt. Noh, me kun tosiaan harrastetaan seksiä normaalia harvemmin, niin luin sitten jostain, että siittiöt ei sais olla 3 päivää vanhempia kun niiden liikkuvuus kärsii ja ne alkaa kuolemaan tietysti ajan mittaan. Paras väli ois 2 päivää, kun yhdessä päivässä niitä ei ehdi tulla lisää tarpeeksi. Ihan loogista, mutten tullut ajatelleeksi tuota!

Sanoin miehelle, että nyt pitää uusia sun siittiöitä jo ennen ovulaatiota. Sopii kuulemma sille :D Ei se ainakaan myöntänyt "uusivansa siittiöitään" ns. omin käsin. Mä en todellakaan halua tietää hommaileeko se jotain yksinään. Tosin se on mulle ihan ok jos hommailee, pääasia ettei mene vieraisiin :)

Tässä oli taas tiedepläjäys tälle päivälle.

• Tykkää
Reactions: Elviira86
mymosa
Meillä häätanssi on jo päätetty, ellei se sitten kerkee vaihtua :D Meillä piti olla Tarja Turusen walking in the air, mutta se soikin jo toisissa häissä ja tää pari jo eronnut.. että en sitten halunnut sitä, vaikka olen aina sanonut että se soi jos naimisiin joku mut saa.

Sanoin miehelle, että pakko alkaa sitä jo kokoamaan, kun ei sitten kuitenkaan muista mitään kappaleita kun pitäs.

Meillä muuten joku aika sitten mies yhtäkkiä kesken telkkarin katsomisen kysyi, että koska oot viimeks yksinäs.. olin hetken että wtf!! :D Sanoin sitten, että hieman loukkaantuisin jos mies yksinään touhuis, kokisin etten pysty tyydyttää ja kun meillä muutenkin niin vaikeaa tää harrastaminen.. niin säästää itteensä niihin tilanteisiin.

Mutta olen muuten huomannut, että iso O on herkistynyt kummasti kun lopetin pillerit.. Ennen esileikit sais kestää vaikka kuinka ja tuntu ettei millään niin nyt miehen tarvii kun kahtoo rintoja (no ainakin melkein :D)..

Hmmm...siis tarkoitatko että jos mies pidättäytyy seksistä viikon ja just oviksen aikoihi laukasee ni ne olis huonompia ne siittiöt??

Itse oon kuullu että siittiöt ei elä naisen sisällä kun sen 3 päivää. Ja parempilaatuisia siittiöitä saa kun harrastaa seksiä jokatoinen päivä niin kerkee uusiutumaan.

Viimeksi muokattu:
Oi hyvä tietää!! Nyt pitää alkaa ihan tosissaan vokottelee tota miestä. Entäs toi hapan lima, tarkottaako tää nyt ettei mun tarviikkaan juoda greippimehua?

Mä taidanki alottaa jo huomenna oviksen testailun iha huvikseen ku noita tikkuja kerta on. ;) en sitte välttis pääse viikonloppuna kauheen vahvasta pissasta testaamaan ni menee iha plörinäks. Maksimoin myös oviksen vähä vähentämällä treenimäärää tälle kuulle ;)

Viimeksi muokattu:
Meidän tämän kierron taktiikka on pupuilla joka päivä vähintään kerran ja tähän mennessä se
on onnistunut, paitsi se yksi hukkapäivä. Ja jos ei tässä kierrossa raskaudu niin ensi kierrossa sama. Me onneksi nautitaan tuosta sekstaamisesta niin paljon että ei onneksi ole muuttunut pakonomaiseksi tms :) <3

Toinen tiedepläjäys :D

Greippimehu ei siis vaikuta emättimen pH-arvoon (joka muuttuu ovulaation aikoihin siittiöille suotuisaksi), vaan siihen, miten estrogeeni hajoaa maksassa. Se sisältää entsyymiä, joka hidastaa estrogeenin hajoamista ---> elimistössä on enemmän estrogeeniä. Samaan perustuu se, että joitain lääkkeitä käytettäessä ei saa syödä tai juoda greppiä. Sitä kuinka paljon estrogeenitaso nousee ei tiedetä, koska kunnollisia tutkimuksia ei ole tehty.

Greippimehukokemukset on siis juuri niitä, kokemuksia :) Mutta siitä ei siis ole mitään haittaa pH-arvoa ajatellen!

Muoks: tarkoitin happamuudella siis sitä, että ennen ovista limat on luonnostaan niin happamia, että miehen pikkukaverit saattaa delata melkein saman tien.

Viimeksi muokattu:
Herranjumala en mä kyl sit mitää greippimehuu juo!! :D näillä vähäsillä treenimäärillä ei oo yhtää vara lisätä estrogeenin määrää. ;) no joo vitsi vitsi ehkä mä enemmin otan nyt sen vauvan ku haaveilen kyykky enkoista.

Ja kyllä me muutkin ketkä emme pupuile päivittäin niin ihan varmasti nautimme siitä todella paljon! Pakko sanoa vaikkei meilläkään ole jokapäiväistä niin kyllä me molemmat ylikaiken rakastetaan seksiä ja mun makuun mun mieheni on oikeesti paras petikumppani koko mun elämässä. (En ole jakorasia, mutta on niitä miehiä matkanvarrella ollut jos jonkinlaisia).

• Tykkää
Reactions: Elviira86
Heippa! Meillä on talleteltu ahkerammin kuin normaalisti, mutta on ajoittain tuntunut "pakkopullalta" vaikka toki seksistä nautitaankin. Nyt pari päivää pllu taukoa, ei oo itelläkää tehny mieli, mut olisin kyl voinu talletella, kun se oviksen aikakin on näillä main. Mies on tällä erää sillä mielellä, että tulee kun on tullakseen, eikä niinkään ole kiinnostunut oviksen ajankohdasta tms. Itseä nyt hieman harmittaa, että saattoi jäädä ovis hyödyntämättä. Tosin, mulla ei ollu ku sillon yks päivä niitä tuntemuksia ja siihen se on jääny. Limoja ei tullut. Eli saattoihan se jo olla aiemminkin tai sit ei oo vielä tullutkaan...

Tässä kierrossa piinailijoihin ny sit ei vissii kuitenkaa siirrytä, kun ei oo sit mitään hajua koska ovis olis oikeesti ollu.... Testit tehdään kuitenkii ekat reilu vkon päästä :)

Mä yritän ny olla ajattelematta liikaa tätä, pelkään ettei kroppa toimi kunnolla ku liikaa sitä tarkkailee ja mietiskelee. Mennään nyt siis tjottaillen, toki ite ny hiukan ehkä sitä ovistakin yrittää bongailla... Jos ei puoleen vuoteen tärppää, ni sit tikutteluihin ja mies kans tietoisemmaksi siitä, että jos ei muuten niin oviksen aikaan ainaki touhuillaan joka toinen päivä vaikkei tekis kauheesti mielikään. Mut annetaan asialle nyt aikaa :)

Kuulostaa Elviira hyvälle, rennolle ja terveelle meiningille :) !

Tein taas äsken ovistestin ja taas melkein yhtä tumma kun kuin kontrolliviiva, kummallista :/ Limat ei niinkään ole ilmoitelleet itsestään viime aikoina, tai ei ainakaan sitä rasvamaista limaa. Ehkä enemmän sitä kirkasta limaa, mutta ei sitäkään tod paljon. Hui, pelottaa kyllä että toimiiko tää koko kroppa ensinkään :/

Empuska en kyllä kans oikeen tiedä mikä tää homman nimi oikein on. Joko mä oon just oviksen lähipäivinä tehnyt testin huonosti tai sit sitä ei oo vielä tullut tai testeissä jotain vikaa tai sit mietin et jos kaikilla se ei vain tule se tumma viiva. Ostin uuden paketin noita ovistestejä vasta niin voin ainaki viel muutaman päivän tikutella.

Kukas siitä O:sta puhuikaan niin oikeesti en edes muista milloin oli viiminen e-renkaan aikana ja nyt on tullut jo kahesti tosin e-renkaan aikana ollut vähäistä tuo hommailukin.

Sitte tuohon yksin hommailuun niin minä ainakin koen sen niin että se on normaalia että osa ihmisistä nauttii itsekseen enkä ota sitä mitenkään itseeni. Usein on käynyt niinkin että mies ensin yrittänyt saada ja sitten kun en ole lämmennyt niin hällä ollu niin kova himotus että laitetaan ovi kiinni niin hän saa hoitaa himotuksen pois eikä mun tarvi jaksaa touhuta kun ei huvita. Joskus tosin on tympässy jos hän on itsekseen touhuillut vaikka oon ollut kotona ilman että on yrittänyt ensin minua lämmitellä. Ja kyllä sitä joskus käy niinkin ettei itse jaksa odottaa miestä kotiin töistä :D

Täällä tuli tänäänkin koulussa maha kipeäksi niinkuin olis syöny jotain väärää turpos ja sattu. Sit tajusin että nännit on ollu arat mutta rinnat ei. Ja muutaman päivän on tuntunut että koko ajan nälkä. Elättelenkö vaan turhia toiveita ja oon "vainoharhanen" että olis raskausoireita... Tänään kun valitin koulussa että olin nukkunu 5 tuntia ja vähän flunssainen olo niin luokkakaveri kysyi "ethän sä oo raskaana?" olin sitten että "en oo". Toivoin kyllä mielessä että kumpa se oliski sitä. Kysyi myös että mitä te ootte tehny ku niin vähä nukkunu, en kehdannut kertoa että yritetty sitä vauvaa :D. Mut toi unen vähyys on kyl myös sitä kun jäänyt joululoman rytmi päälle. Pelottaa et pilaan sillä vähällä unella mahollisuuet.

Mun on kyllä vaikea sopeutua siihen joka-toinen-päivä-taktiikkaan. :D Pidän kyllä seksistä miehen kanssa, mutta en kaipaa sitä. Tulen toimeen ilmankin. Mies on samanlainen. :D Seksi on meille kuin erityisiltoihin varattu ihanuus. Hassua. :D Viime kierrossa alkoi halut olla jo kadoksissa kun oletettuun oviksen aikohin oli joka toinen päivä puuhailua... Niin me olemme erilaisia xD

Sitten otan myös kantaa siihen itsekseen puuhailuun. Meillä molemmat tekee sitäkin välillä. En ole tietoinen kuinka usein se mies sitä tekee, mutta se ei minua harmita. Eikä se ole minulta pois. Saan kyllä aina kun haluan ;P Samoin joskus tekee mieli vain yksikseen leikkiä leluilla, mutta kyllä mies sitten saa osansa myös jos sitä haluaa. :)

En oo kyllä vielä hankkinut mitään foolihappoja tai muita mitä kaikkia niitä kikkoja nyt olikaan. Katsotaan nyt ensin jonkun aikaa ihan rauhassa ja kuunnellaan mun kroppaani. En ole itseasiassa edes perehtynyt mihinkään fooleihin, joten en edes tiedä mitä hyötyä niistä olisi. Ja greippi on pahaa, joten sitä on turha harkita. :D

Vielä hiukan omaa napaa: On ollut hyvin omituiset menkat. Kerta kaikkiaan erityiset. Yleensä olen toimettomana sängyn pohjalla kun kivut ovat ihan hirveät. Ja olen yleensä joutunut ottamaan kovin suuria määriä kipulääkkeitä, joten olo on ollut niidenkin takia hirveä. Ja lisäksi vuoto on ollut runsasta aina. Nyt tällä kertaa kipuja ei oikeastaan ole ollut. Pari 1g panadolia ovat riittäneet kipujen torjumiseen ja vuotokin on ollut hyvin niukkaa. Kummallista....

SJ
Meillä kans molemmin puolin suhtaudutaan ihan positiivisesti siihen et yksin itestään himoja hillitään. En tiedä milloin mies sitä tekee mut ei ainakaan sillon kun mä oon kotona enkä minäkään jos hän on. Tosi harvoin on tarvetta semmoseen mut joskus mies saattaa olla esim. Viikon jossain harrastusreissulla tai vastaavasti mä oon pitempään kotoa pois niin varmaan sillon :) Mä en ajattele sitä niin, et musta ei olis häntä tyydyttään.. oon kyllä sen jo monesti todistanut et pystyn joten en ressaa asiasta. Mut jos ei kohta ala menkat alkaan niin siitä kyllä alan stressaan! Ei edelleenkään oireita mistään.. :/

Empuska mitä rasvamaista limaa onko sellastaki :D?

Katey Meillä kans kumpikin pärjää ilmankin seksiä etenkin minä :). Olen ymmärtänyt että se foolihappo on tärkeää sen vauvan kehitykselle juuri alkuraskaudessa erityisesti ja siksi hyvä aloittaa jo yritysvaiheessa lisä. Ootko millon tehny r-testin jos ne ei olekaan menkat vaan sitä vuotoa jota joillakin on alkuraskaudessa??

elviira86sä osasit kyl jotenkin pukee mun tunteet sanoiksi! Voin kyl täysin samaistua ajatuksiisi. Pelkään kanssa että liialla ajattelulla ja stressillä teen vaan hallaa tälle yrittämiselle. Minäkään en meinannut kun vasta joskus myöhemmin tikutella ovista, jos nyt ei tavallisin keinoin tärppää :) aatellut että jos vuos yritettäs tjottailulla ja sitten vasta tikut peliin. Greippimehua nyt kyl saatan ostaa ja syön kyl foolihappoa, koska se on tärkeetä vauvalle raskauden aikana. Eikä itellä oo kyl mitään hajuu oviksesta, vissiin se oli viikonloppuna ku nippaili mahaa.. Vaikka ei kyl limoja tullut.

Onnea sandri minunkin puolesta!!!! :)

anni: Jos toi oli ovistesti, niin ei ole vielä ovisplussa ainakaan mun mielestä. :(

muoks: nytku aloin kattoo ni en kyl tiiä ku toi alareuna on eri sävynen tossa kontrollissa :D

Musta taas tuntuu et oviksen tikuttaminen vie multa kaiken stressin :D Ei tarvi miettiä millon se ovis nyt mahtais olla ja kuullostella jokasta vatsan väännettä. Senkon pissii tikkuun, se kyllä kertoo millon on ovis ja millon ei. Sitten jos nyt sattuu olee ettei just silloin pääse miestä kaatamaan niin ens kierrossa uudetaan. Meidän normi 1-2 kerta viikossa tahdilla vierähtäs helposti jokunen vuosi ilman tärppiä.

Viimeksi muokattu:
Ponityttö: toikin on kyl totta :) eipä oo tullut mietittyä tuolta kantilta. Varmaan ku yleensä mulla on aika kivulias ovis plus kunnon limat, mut tää ovis on kyl ollut poikkeus. Varmaan stressin takia. Meilläkin on aika harvaa tuo peti puuhat..noloa jotenkin tunnustaa mutta 1-2 kertaa kuussa :ashamed: ite kyl haluttas enemmänkin ( ja sekin liittyy yleensä oviksen aikoihin, oon pistänyt merkille) mut mies yleensä aika väsy ja hieman pihtari. Mut sillo ku meil o seksiä on se kyl hyvää ja tyydyttävää ;)

Meillä molemmat harrastaa sooloseksiä eikä se oo mun mielestä ollenkaan huonoa. Pitäähän sitä ite tietää mistä tykkää ja osata omat paikat ulkoa ;) itse ehkä harrastan useammin kun mies sooloa, mutta oon muutenkin se himokkaampi osapuoli. Enkä kyl tiiä miten usein tuo harrastaa, koska ei se nyt rhkä niin oleellista oo.

Anni00, jos tuo on r-testi niin kyllä se mun mielestä on plussa. Vahvistunutkin edellisestä. :) Ja en oo tehny testiä nyt. Ei oo tullu mieleenkään, et se vois olla jotain tuollaista, kun kipujakin oli... vaikka vaan vähän, niin kuitenkin. Kyllä mä uskon, että nää menkat on. Kroppa on vaan vähän sekaisin pillereiden poisjäämisestä. :)

Yhteistyössä