Yrityksen odottajista yrittämään päässeet

ainakin oletin, että jollainlailla ovat viallisia, kun se testiikkuna väreili punasena aina tosi kauan eikä tuloksesta aina saanut kunnolla selvää testausajan kohdalla.. ja tekeväthän ne siinä virheen kun lähettävät kuoressa, vaikka on pakkasta kovasti suomessa, vaikka testissä lukee ettei kestä.

mymosa
No noi mun testit on tulleet jo ennen pakkasia, ettei se ainakaan ole päässyt niitä viattamaan, mutta hauskaa, että kaikki testit mitä tehnyt on jotain epämääräistä.

tänään sitten oksettaa, tosin kauhee nälkä tanssin jälkeen ja pääkipee.. Nousin autosta niin vihlas tuonne häpykumpuun niin imelästi että!

Tein testin pari tuntia rakossa viihtyneestä pissasta. Viiva ei yhtä tumma kuin kontrolliviiva, mutta tummempi kuin haamuilija kuitenkin. Testi toimi ihan normaalisti mun silmään, etten usko että olisi pakkasesta sen kummemmin kärsinyt. Toivottavasti ainakaan ei. :/ nyt ei kyllä sille näyttänyt. Huomenna testaan heti aamupissasta ja katson mitä näyttää. Luulisin että ovilaatio olisi sitten parin päivän sisällä tai muutaman ainakin :) jee, i hope so!

Täällä ei menkkoja näy.. Rinnat vähän kipeet, jos painaa. Mut negatestejä vaan tuotan. :( Ehkä mun joulukuun kuume tosiaan myöhästytti ovista ja näin ollen myös menkkoja. Päivät menee niin hitaasti, kun odottaa jotain tapahtuvan, alkais ees ne menkat. Ei oo muuten ikinä ollut näin kuivaa, vv ei oo ollenkaan ollut viikkoon! Pitäskö olla? Yleensä on aina enemmän tai vähemmän. Oon alkanu jo pelkää syöpää ja kaikkee. :p On niin eriskummallista tämä. Aamulla taas testiä, mut taidanpa jo arvata tuloksen. Pöh. Toivottavasti teillä on parempi onni.

mymosa
Mä taas valuin vetistä vv viime kierrossa ja menkat tuli. Nyt on taas suht märkää ja limaa, että mene ja tiedä. En oikeastaan ole ikinä ollut kuiva ennen menkkoja, vasta jälkeen.

Hirveesti tullut taas tekstiä apua. Onpas jännää kun on testailijoita. Täällä tuli haaleempi ovistestistä kun eilen.. mitähän se sit meinaa jokohan mulla on sit ollu se ovis ja tehnyt vaan liian laimeesta pissasta tai jotain. Alavatsaa oikeelta vähän vihlonut tänään.

Pakko kertoa käytiin ostoksilla miehen kanssa ja kun etin shampoota niin se kuiskas mulle että "käyn kattoon vauva juttuja" <3 sit se yritti saada mut ostaan vaippakassin :D ku oli niin halpa ja musta niin sano että "tuota mäki kehtaan kantaa".

Kun me nyt kerta päätettiin kaikki plussata tässä kierrossa niin...

Mul olis ongelma. Viikon päästä siitä kun mulla pitäis alkaa menkat, on mun miehellä sellane yks tärkee juttu joka vaatii kyl 100% keskittymisen. En oikee tiiä pitäiskö mun yrittää pantata sitä mahdollista plussaa sit niin pitkään. Toki oireet voi olla nii selkeet et on mahdoton pantata. Mietin et maltanko ite olla testaamatta vai testaanko mut en kerro tulosta. :D kauheen vaikeeta.

ponityttö Mä kertosin ainakin, en malttaisi pitää suutani kiinni kuitenkaan. Hehe, hölösuu. Sitä paitsi voihan olla että tuo tieto lisää sitä onnistumisprosenttia, mikäli ukkosi nyt malttaa keskittyä siis. ;)

Muoks. Ja kyllä muuten varmana testaat! :D

Joo no meikäläisen tuntien en kyl malta olla testaamatta! ;) ehkä mä nyt en viel vaivaa päätäni tollasella. Mies vaan aikasemmin sano ettei haluis stressata mun raskautta ennen tota juttua. Sillon se oli siis este vähänniinku meijä yrityksenki alottamiselle. Ni siks oon ajatellu ettei se halua asiasta tietää. Jos mulla ei liioin ole oireita ni mähä tuun tänne purkautumaan. :D

Yhteistyössä