Yrityksen odottajista yrittämään päässeet

SJ
Voithan sä nappula sen tehdä tänäänkin riippuen siitä monelta oot viimeks käyny pissillä. Varmemman tuloksen kyllä saat aamulla :) mun täytyy laittaa ovistikut tilaukseen, vaikka edelleen toivon et menkat ei alkais ollenkaan, muttajärki sanoo et sieltähän ne viikonloppuna tulee ihan varmasti :D Ois niin hienoa plussata ens kierrosta että kyllä täytyy ovistestit tilata. Toivotaan huomisen testaajille selkeitä plussia!!

Täällähän on tullu tekstiä. Tee nappula87 se testi :p tahtoo tietää! :D Täällä kävi raskaana oleva ystävä tänään kylässä niin ei oo paljo muut ollu mielessä ku vauvat ja muusta puhuttu. Tahtoo sen vauvan nyt! Tulis jo se ovis plussa!! Argh. Tai jospa se oliskin jo tärpännyt. Ei oo kyllä mitään oireita mut eikai sitä vissiin kaikilla olekaan.

Niin ja joo plussataan kaikki tässä kierrossa kannatan!

• Tykkää
Reactions: Heranen
Nappula87
EN malttanu olla, nega, mutta ei tässä hätiä mitiä. Jos pääsis tuon kierron kans taas sinuiksi. tai jos ovista pukkaa nii aina parempi. mutta mulla on joskus ennenki käyny niin että oon tikuttanu ja seuraavana päivänä alkanu menkat :D

mymosa
No minult tuskin kannattaa sitä plussaa oottaa tai testiä :)

Mua sattuu, tuonne sivuille alas ja välillä viilteli häpykummun kohdille.. Äsken nousin sohvalta niin auts mitkä viiltämiset. Saunaan meinasin pyörtyä ja oli tosi oksu oli sen jälkeen.. Rinnat ovat perinteisen arat, mitä ennen menkkoja. Liiveistä ottaessa kivistää.

Ai miten kivasti kuviteltuja oireita :D

Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
ponityttö tokihan testailen ovista, oon ihan testipöhkö :D Mulla on nyt kovat suunnitelmat tälle kierrolle: greippimehua perjantaista alkaen, oviksen testailut su-ke ja sit toivon, että ehditään jossain välissä miehen kanssa lakanoihinkin (ah arkea), niin ja tietenkin tärppi vielä :D Luotto on korkeella, ainakin nyt vielä.

Huomennahan on testejä luvassa, jee saa jännäillä! :D Plussaonnea kaikille!!

Mymosa Kyllä tuossa näkyi niin väriä tuossa sun testissä, että odottelen kyllä sinunki seuraavaa testiä!! :D

Edelleenkää täällä ei menkkoja. Ajattelin nyt mennä sen ajatuksen mukaan, että se ovis olis tosiaan ollu silloin ku sattumalta testasin. Se tarkoittais, että nyt menossa dpo8. Testailen muutaman päivän päästä mikäli menkkoja ei vieläkään näy.

Täällä on nyt ihan ihme olot! Selkään sattuu niin että seisominen on epämukavaa ja istuminen myös, makaaminen ei oo ehkä niin kauheeta. Joko mulla on ihan kamala nälkä (joskus nälässä ollut samantuntuista selkää/kylkeä/vatsaa) tai sit en tiiä mitä tää on. Äsken suihkussa kun kävin kyykyssä niin tuntui alavatsassa kipua ja se oli ihan kovan tuntuinen. Myös vähän ällöttävä olo. Taitaa mielikuvitus nyt lentää että tää olis ovis tai kiinnittymisoloilua. Tänään kuitenkin taas ovistikku näytti haamua.

Vooooi eii sandri! Mä en nää tossa mitään mut ihan ymmärrettävää jos oli noin laimeesta pissasta. Itellä on kans vaikeuksia aamupissan kanssa...muistan mä sen mut en vaan jaksais :D oon maailman huonoin heräämään.

Niuski: jeee mäki ajattelin sunnuntaina alkaa testaa ovista. Ja itseasiassa mullaki on greippimehua :D tää oli puhdas vahinko ku hain jostai pikkukaupasta su nopee vaan jonku sekahedelmä mehun ja nyt sit aamulla maistoin ni yööök se oliki greippipohjainen :D. Mutta tulee se nyt juotua jos vaikka olis jotai hyötyy ;)

Sandri, mäkään en nää tosta mitään mutta oon muutenkin huono tihrustelee noita testejä aina. 0_o ja kun kyseessä noinki mieto pissa niin eikun huomen aamuna vaan uudestaan. Eiköhän se sitten näy jo vahvempana jos on näkyäkseen.

Ponityttö, eikä miäki haluun sitä mehua! :D

Tänään luultavasti posti tuo ovistikut, joten ajattelin korkata paketin jo illalla. JOS ne nyt siis tulee tänään. Mulla on onneksi huomenna ja ylihuomenna vapaapäivät niin voidaan käyttää aika hyödyksi sitten kun mies tulee töistä. ;) meidän maratoni on hyvällä mallilla, vain se yksi välipäivä sen kinan takia. Välillä musta tuntuu että mä oon se himokkaampi osapuoli, se jos mikä on outoa meidän suhteessa. Ennen mies jaksoi heilutella lakanoita all the time. :)

Meillä mä oon kyllä alusta asti ollu se kuka joutuu vonkaamaan ja on aina valmiina :D. Mä oon kokoajan ollu vähä varpaillani ku mies on ollu niin ailahteleva tän vauva asian suhteen. Nyt sitte on alkanu tulee mieltä rauhottavia kommentteja. Yks päivä kysyi millon mä aijon tiineytyä :D. Ja seuraavaks kyseli jo mun ovulaation perään kun ei kuulemma jaksais enää odottaa. Et ihan kiva ku molemmat ollaan näi kärsivällisiä.

Empuska: toi mehu on iha ok ku siin on muitaki hedelmii ku greippi mut hitto se kreipin maku jää tonne kitalakee moneks tunniks viel juonnin jälkee. :D pitää pitää nyt mielessä et tää oksettava tunne johtuu loppikierrossaki tosta mehusta. ;)

mymosa
Luin, että raskaustesti voi näyttää oviksen haaleana viivana.. joten aloin miettiä tuota limamaista vuotoa, että näinkö on kuitenkin pitkittynyt ovis.. mutta niiden kunnon klimppien jälkeen oli kuitenkin kuivakausi.. Harmi kun ei ole yhtään ovistestiä enää eikä ne nyt tilattunakaan kerkee tähän hätään

mymosa
Sen kunnon liman jälkeen (jolloin sain vahvimman ovisviivankin) tuli kuivaa muutaman päivä ja sitten alkoi tulla sitä vetistä vv, jossa niitä limaviiruja seassa.. ja se vaan jatkuu vieläkin..

Ota tästä kropasta nyt selvää sitten..

No voi harmi mymosa :/ Kyllä munkin silmään nuo näyttää ihan valkoiselta.En kyllä osaa ottaa kantaa tuohon siun vuotoon, että mitä se ois. Toivottavasti selkiintyy ja pääset uuteen kiertoon yrittämään!

Mä oon miettinyt että mitä jos mie en tässä kierrossa ovuloinutkaan? Vai onko mulla sitten ovulaatio niin myöhässä ku ei vieläkään oo tullut :O Tosiaan pientä nippailua alavatsassa, mutta siihen ne tuntemukset jääkin. Ei oo kyl normaalia mulle tai sitten ei ois pitänyt sanoa tunnistavansa helposti ovulaatioita :D

Yhteistyössä