Kuukiuru: ehdottomasti blogi pystyyn! Mä oon kans yrittäny ettiä sellasta blogia missä vielä odotetaan yritystä! Olis myös ihana seurata ns koko taival alusta asti. Oliko teillä vielä eka lapsi kyseessä?
Itsellä täällä tilanne (edelleen) ihan auki.
Tänään puhuttiin pitkän tauon jälkeen mun vaan kasvavasta vauvakuumeesta, mutta vastakaikua en kuumeelleni oikein saanut. Tiedän miehenkin haluavan lapsia, mutta vasta kun lapselle voi antaa kaiken. Eli nyt kun mulla koulu alkaa tammikuussa ja rahatilanne heittää häränpyllyä muutenkin niin ei ole hänen mielestään oikea aika alkaa lasta yrittämään. Ymmärrän pointin, mutta kohta vuoden oon vauvakuumeesta kärsinyt ja viimeiset puoil vuotta ajatukset aina vaan menee sinne vauvaan, ni tuntuu kun olisi saanut iskun vasten kasvoja. No pitää vaan ehkä puhua siitä enemmän, koska nyt en ollu melkeen kahteen kuukauteen sanonut mitään, että mies ymmärtää, että oon oikeasti ihan tosissani. No tiedä häntä...
Täällä aiemmin puhuttiin siitä onko ajatellut kuinka kertoisi sitten kun viimenkin on raskaana niin läheisille. Itselläni ainakin on mitä villeimpiä ajatuksia/unelmia siitä kuinka ns paketoisi ultrakuvan ja antaisi parhaalle ystävälle ja siinä päällä olisi kortti missä lukisi "olethan kummitätini?" Ja vanhemmille kertomisesta samantyylisiä ajatuksia. Voi kun saisikin nämä unelmat pian toteuttaa! <3
Olen myös viime aikoina paljon lukenut juttuja pillereistä ja niiden haittapuolista. Siitä kun nyt on ollu niin paljon asiaa. Olen miettinyt tosissani millainen olisin jos en pillereitä söisi. Olisinko mieleltäni tasaisempi ilman pillereitä? Koska nyt saatan suuttua ihan pikku asioista ja en loppupeleissä edes oikein osaa sanoa mistä suutuin.
Olen nyt syönyt pillereitä yhdeksän vuotta eli olin 16-vuotias kun pillerit aloitettiin todella kivuliasiin menkkoihin. En siis osaa ollenkaan sanoa miten ne minuun ovat vaikuttaneet kaikkien näiden vuosien aikana? Tosin olen myös lukenut paljon juttuja pillerieden hyvistäkin puolista. Kai se niin on, että kaikilla asioilla on kaksi puolta. Olisi kiva kuulla mielipiteitä niiltä jotka minun tapaani vielä syövät pillereitä ja niiltä jotka ne ovat lopettaneet. Osaatteko sanoa jotain eroja pilleriaikaan ja pillerittömäänaikaan? Nyt nukkumaan. Huomenna ihana pikkutytön 4-vuotis synttäreille!