Sandrilla ja minulla samat toiveet ja "aikataulut"
Täälläkin elellään ovishetkiä, mutta tässä kierrossa ei vielä yritetä. Oikeastaan yrityksen aloittamiseen on enää alle kuukausi aikaa! JES! Tuntuu, että aika matelee, kun odottaa jotain niiiiin paljon. Minäkään en valittaisi, jos jo nyt annettaisiin vauvalle lupa, mutta mies pitää kiinni kynsin hampain aikoja sitten sovitusta päivämäärästä. Miten voisi saada ajatukset muualle.... Mikään muu ei kyllä mielessä pyöri kuin vauva vauva vauva..... hmm... Ja tämä kuume todellakin vaan kasvaa ja kasvaa, ties missä sfääreissä tämä on esim. viikkoa ennen, saattaa olla että repeän liitoksistani
Minä olen aina ajatellut, että kun tämä vauva on sellainen yhteinen ihana projekti, tulee miehen myös saada osansa testausjännityksestä. Eli jos vain mahdollista, haluaisin testata kun mies on myös paikalla. Sitten voisi yhdessä vapista
Uskon, että hän myös toivoisi samaa, vaikka ei olla vielä keskusteltu asiasta.
En tiedä onko tästä ollut jo puhetta aiemmin, mutta
kuinka pian kertoisitte raskaudesta ystäville/sukulaisille? Minä olen niin suupaltti, että lähimmät pari kaveria saisi tietää asian heti. Lisäksi minulla on huono pokka, eli luulen että raskaus näkyy jo naamasta kilometrin päähän viikolla 4
Vaikka äitini on aina sanonut, että hän sitten haluaa heti tietää, odottaisin luultavasti ainakin ekan ultran ohi, että saisi varmistuksen että kaikki on hyvin. Voi olla kyllä vaan aika raskasta salata niin suurta asiaa omalta äidiltä. Miehen äidiltä olisi toki helpompi salata, mutta ei häneltäkään kovin kauaa.
Onko teillä mitään pelkoja tulevaan raskauteen liittyen? Itse en osaa pelätä mahdollista keskenmenoa, mutta pelkään kuinka vatsani pelittää raskausaikana. Minulla on ärtyvän suolen oireyhtymä, joka on välillä erityisen pahana riippuen siitä mitä olen syönyt, onko stressiä tms.... Pelkään sen pahenevan ja että sitä kautta en voisi nauttia raskaudesta niin paljon kuin haluaisin. Näitä nyt on turha etukäteen pohtia, mutta miettiipä näitä silti.