Yrityksen odottajat

YRITYKSEN ODOTTAJAT

Tervetuloa mukaan kaikki vauvakuumeilijat, jotka vielä odottavat varsinaisen yrittämisen alkamista.
Tässä keskustelussa saa avautua kaikesta!

Yritystä odottelevat 25.11.2013:

nimimerkkiIkäOdottaminen loppuu näillä näkyminMonesko lapsi
anni0026vkevät/kesä 20141.
Babette22v01-02/20141.
carna26vkevät 20141.
Chokomom34vtalvi/kevät 20143.
FantaViona26v? (ei tiedossa)1.
haavemaa24vkesäkuu 20141.yhteinen
Hiitu20v06-07/20141.
Huolihuomisesta19v20151.
Kaneli8825v02/20141.
Katey24v12/2013-01/20141.
maggis25vsyksy 20142., 1.yhteinen
Naarassusi22vkevät 20141.
Ninnu8330v? (ei tiedossa)3.
ponityttö23vkevät-kesä/20141.
Ruusannuppu29v? (ei tiedossa)1. yhteinen
Sano Pirkka30v2014-20151.
tanttumaaria25v? (ei tiedossa)1.
toivontähti27vkevät 20141.
veepu12325v? (ei tiedossa)1.

Taustalla:
Spukka

Yrittämään päässeet:
Elviira86 - 11/2013
empuska - 11/2013
kuukiuru - 11/2013
Nipsut - 10/2013
Sandri - 11/2013

Yrittämään päässeiden ketju:
Yrityksen odottajista yrittämään päässeet

Tässä keskustelussa mukana olleiden blogeja seurattavaksi:
Babette - Oana - New Edition
Kuukiuru - Come to Mama
ponityttö - Multaa ja Timantteja
veepu123 - Haaveissa pieni elämä
 
Viimeksi muokattu:
Nyt poistakaa miut tuolta listalta kiitos! :D Taustailen ja kommentoin täällä ja kevättä odottelen hassuin tuntemuksin. En saa muutettua väriä ku oon aina puhelimella vierailemassa täällä. Onko näkynyt uusia unia? Ite näin että muutettiin ulkomaille ja olin raskaana :D
 
Veepu123: Emme ole aikaistaneet sovittua ajankohtaa. Itse kärsin kiltin tytön syndroomasta ja olen alkanut pohtia miten pomo mahtaa mahdollisen uutisen ottaa, miten se näkyy yrityksen toiminnassa ja voinko tehdä niin! :D Mies oikeasti päivittäin muistuttaa vauva-asiasta ja olisi varmasti valmis aloittamaan yrityksen vaikka heti... Kerran tosissaan kysyikin että lopetetaanko ehkäisy tähän, ihana! :) Mut mä en vielä uskalla, jollain tapaa nautin tästäkin tilanteesta, kun yhdessä haaveillaan tulevasta :)

Raskausunia näen itsekin aina joskus ja pettyneenä herään todellisuuteen. Vaatekaapissakin on muutama vaate joita en koskaan pidä mutta en ole hävittänyt niitä, koska ajattelen että raskausaikana ne ovat varsin sopivia ;)

Onko teistä kukaan hullutellut jo etukäteen ja ostanut jotain vauvakampetta? myöntäkää pois :D
 
Ponityttö Kyllä on kateus ja masennus tännekin iskenyt kun tuolta yritysketjusta plussailtiin oikein kunnolla :D Nyt tuntuu että toiset on jo ketjujen päässä menossa, kun itse jumitan täällä :) Mut onneks en ole yksin, haha :D Olen kyllä silti niiiin onnellinen plussanneiden puolesta, että pakko käydä jännäileen niiden ketjussa ensimmäisiä ultria ym. ym. niin ihanan jännittävää aikaa elelette! (Tiedän että te ihanat käytte yhä täällä kuokkimassa vaikka masunne jo kasvaa) :)

Tuli vähän yksinäinen olo kun tuntuu, että kaikki täältä lähti jo yritysketjuun, mutta listaa katsellessa niin meitähän on täällä monta ja samoihin aikoihin minun kanssa vielä yrittämään aikovia keväällä/kesällä on paljon. Sitä odotellessa! Näin muuten jo unta, että oli jo kevät ja onnessani ajattelin, että äkkiähän tämä tuliki! Kunnes heräsin..

Huolihuomisesta Naureskelen itselleni täällä kun aina luen sun nimimerkin et huoltomies :D kummasta haaveilinkaa vauvasta vai huoltomiehistä :LOL:

Haavemaa Mä olen sortunut ostamaan yhden vauvajutun. Nimittäin h&m:n ruskea nallepuvun, oli vain niin ihana että pakko oli se saada. Tietenkin vauva syntyy keskelle helteitä ja nallepuku jää käyttämättä... Mut pakko mikä pakko. Mieskin tykkäs! Muuta ei olekaan. Enkä ehkä aiokaan ennen sitä plussaa.
 
hihi, minä täällä kurkin lähes päivittäin teidänki juttuja, eihän siitä kauaa ole, kun yhdessä ketju perustettiin ja kaikki oli niin uutta :)

täällä on jotkut jotain pientä uskaltanut jo tulevalle pienokaiselle ostaa, itse nykyään hypistelen kaikkia vauvajuttuja kaupassa, onneksi nuo raskaana olevat kaverit on hyvä veruke ;)

toivottavasti tulette pian yrittäjiin, sinne on lähipäivinä taas pullahtanut porukkaa enempi, mutta tilaa on aina :)
 
Tervetuloa uusille!! Ja onnea hänelle kuka ihana pääsit jo lähtemään täältä ;) (en nyt muista nimimerkkiä ja kännykällä ei jaksa selailla niin pitkälle) mutta onnea siis yritykseen <3.

Minä elelen täällä kummallisia aikoja. Pillerit loppu ja hanat aukes samantien. Nyt tämä täti vuotaa jo kuiviin :D.

Malttamattomana kysyin mieheltä onko hän miettinyt tarkempaa aikaa milloin tämä kevät/kesä on. Yhtäkkiä sainkin kuulla ettei sillä vauvalla ole kiire vaan ensin ostetaan asunto!!! (Viimeksi hän oli sitä mieltä ettei me oteta lainaa vielä moneen vuoteen) No oonhan mä ilone et saadaan alkaa ettii kämppää, mutta yritys alkaa kuulemma heti ku on muutettu uuteen...mitä jos meillä menee muutama vuosi ennenku löytyy sopiva asunto. :(

Seuraavaksi mies sitten päräytti, että voihan sen yrityksen aloittaa aikasemminkin. Hänellä on helmikuussa matsi, että kuulemma sen jälkeen voidaan taas alkaa miettiä paremmin tulevaa. En halunnut vielä riemuita ja kysyin onko hän ihan tosissaan: "katsotaan". Eli se siitä, mutta onpahan nyt jotain suunnitelmaa talon suhteen ainakin.
 
Ps. Ketään tuskin kiinnostaa, mutta justku kirjotin et vuodan kuiviin ni hanat meni kiinni ihan samantein :D. On tää naisen kroppa kyllä kummallinen. Olikoha toi nyt se "tiputtelu" vuoto. (Mun tapauksessa ämpärillä kaato -vuoto) ja nyt sit odottelen niitä ekoja menkkoja? Ei voi ymmärtää.
 
Ponityttö Helmikuu on ihan kulman takana kuitenkin jo! Nyt eikun vaan selaamaan netti ja kaikki lehdet läpi ja kiertelemään esittelyissä :) Ties vaikka uus koti löytyisikin jo vaikka ensikuuhun mennessä! :)
 
Noniin olen saanut aikaseksi blogiini muutaman kirjoituksen. Blogi löytyy osoitteesta Ripaus sokeria ja kanelia elämään Laitoin juuri kirjoituksen hus alueiden säätötoimista ym. sairaaloissa. Käykää lukemassa jos kiinnostaa ;)

Tänne ei ihmeempiä kuulu. Joulun odotusta. Aina joulun aikana se oman lapsen kaipuu jotenkin konkretisoituu. Olisi niin ihanaa jos omat muksut jo juoksisivat täällä tonttulakit päässä odottamassa pukkia <3 Ehkä joku päivä... Meinasin ostaa tuollaisen vauvakirjan jossa siis kirjoitellaan vauvan ensimmäisestä vuodesta. Oli nimittäin tarjouksessa sellainen nalle puh teemainen. Olen pieni nalle puh fani :D Mies ei kieltänyt kun ehdotin asiaa mutta jätin kuitenkin nyt vielä hyllyyn. En jotenkin uskolla... Laskeskelin monta ehkäsyrengasta pitää vielä käyttää.. Liian monta mutta kyllä se helmikuu sieltä tulee. Joulukuu menee aina nopeasti. Tammikuu menee häävalmisteluissa varmaan nopsaa :) Olikos täällä joku muukin menossa nyt talvella naimisiin?
 
Viimeksi muokattu:
Heippa, pitkästä aikaa...

En ole vielä ostanut mitään vauvajuttuja, mutta siskoni kanssa ollaan jo koko suku mietitty läpi, että kellä saattais olla jotain vauvakamoja tallella :D Miehen kanssa laskeskeltiin myös mitä tulisi maksamaan kaikki vauvavermeet vaunuineen ja imetystyynyineen kaikkineen. Mutta siis mitään ei vielä ole kaapissa. Hei paitsi yksi juttu! Tulipas nyt mieleen, että sain äidiltäni ohuen ohutta vaalean vihreää virkkauslankaa! :D Jotenka siis materiaalia olis pikkutossuille....

Mun mielialat vaihtelee ihan kamalasti. Kaikki mikä liittyy kouluun tai töihin ahdistaa, muuten haaveilen elämästä jossain pilvilinnassa. Pohdittiin tuossa yks ilta miehen kanssa, että mitä sen ehkäisyn kanssa nyt tehdään, kun vika pilleri on siis ensi sunnuntaina! Ehdotin varovaisesti, että jospa en sittenkään hakisi pillereitä lisää, vaan ostettaiskin kortsuja. Mies otti pilleriliuskan käteensä ja heitti sen lattialle. :D Ehkäisyn vois kuulemma lopettaa vaikka heti! Eli hämmentyneenä tästä kaikesta meiltä jää tän viikon jälkeen ehkäisy. Siirryn tuonne yrittämään päässeiden ketjuun siis. :) Tulkaa pian perässä!
 
  • Tykkää
Reactions: Heranen
YRITYKSEN ODOTTAJAT

Tervetuloa mukaan kaikki vauvakuumeilijat, jotka vielä odottavat varsinaisen yrittämisen alkamista.
Tässä keskustelussa saa avautua kaikesta!

Yritystä odottelevat 27.11.2013:

nimimerkkiIkäOdottaminen loppuu näillä näkyminMonesko lapsi
anni0026vkevät/kesä 20141.
Babette22v01-02/20141.
carna26vkevät 20141.
Chokomom34vtalvi/kevät 20143.
FantaViona26v? (ei tiedossa)1.
haavemaa24vkesäkuu 20141.yhteinen
Hiitu20v06-07/20141.
Huolihuomisesta19v20151.
Kaneli8825v02/20141.
maggis25vsyksy 20142., 1.yhteinen
Naarassusi22vkevät 20141.
Ninnu8330v? (ei tiedossa)3.
ponityttö23vkevät-kesä/20141.
Ruusannuppu29v? (ei tiedossa)1. yhteinen
Sano Pirkka30v2014-20151.
tanttumaaria25v? (ei tiedossa)1.
toivontähti27vkevät 20141.
veepu12325v? (ei tiedossa)1.

Taustalla:
Spukka

Yrittämään päässeet:
Elviira86 - 11/2013
empuska - 11/2013
Katey - 12/2013
kuukiuru - 11/2013
Nipsut - 10/2013
Sandri - 11/2013

Yrittämään päässeiden ketju:
Yrityksen odottajista yrittämään päässeet

Tässä keskustelussa mukana olleiden blogeja seurattavaksi:
Babette - Oana - New Edition
Kaneli88 - Ripaus sokeria ja kanelia elämään
Kuukiuru - Come to Mama
ponityttö - Multaa ja Timantteja
veepu123 - Haaveissa pieni elämä
 
Katey Tsemppiä! :)

Ponityttö nyt vaan asunnonhakuun!

Haavemaa Olen ostanut yhden ihanan bodyn ja tehnyt itse parit villasukat. Tulee kyllä kaupoissa ihasteltua jos jonkinmoista ihanaa vaatetta..

Yllätin miehen kuuntelemasta vauvan teko homma- kappaletta, sen voi varmaan ottaa positiivisena merkkinä :LOL:
 
Kiitos Veepu! =)
Tein tänään Clearblue Plus-testin ja vahva plussa siihen piirtyi. =) En kyllä vielä osaa uskoa tätä todeksi joten odottelen sitä maanantaita kun menkkojen pitäisi alkaa ja haen vielä digi-testin ja sillä testaan. Toivotaan että matkustaja pysyy kyydissä!

Mä nyt siirryn taka-alalle, joten mut voi poistaa listasta.

Katotaan oikaisenko suoraan sitten tuonne plussanneisiin kun yrittäminen nyt jäi väliin kokonaan :whistle:
 
Ninnu onnea! <3 Ja tervetuloa plussanneisiin porisemaan! :) Mukavaa, että plussa tuli tjotmeiningillä.

Tulin kurkistelemaan tännekin haikeana, sillä täällä oli aivan mahtavat jutut ja niin näyttää olevan edelleen. Porukka näissä kaikissa kolmessa ketjussa on kyllä vertaansa vailla, aivan ihania naisia täynnä <3

Ponitytölle tsemppiä asunnonhakuun ja myös odotteluun. Helmikuu on pian täällä, kun välissä on joulunpyhät ja uusi vuosi. Ne menee aina nopeaa. :)

Ihanaa, että listalla on myös uusia blogeja taas!

Itse en ole vielä ostanut vauvalle mitään, kun en ole oikein ehtinyt kirppareille ja ei oikein uskallakaan ostaa mitään ennen ekaa neuvolaa/ultraa. Mut joulun jälkeen ostan varmasti jotain.

Kaikille ihanaa joulunalusaikaa ja toivon teille kaikille lyhyttä yrityksen odotuksen aikaa! Se on odottamisen arvoista ja sinnikkäitä olette! Pikaisesti yritysketjun kautta plussaketjuun!! :)
 
YRITYKSEN ODOTTAJAT

Tervetuloa mukaan kaikki vauvakuumeilijat, jotka vielä odottavat varsinaisen yrittämisen alkamista.
Tässä keskustelussa saa avautua kaikesta!

Yritystä odottelevat 29.11.2013:

nimimerkkiIkäOdottaminen loppuu näillä näkyminMonesko lapsi
anni0026vkevät/kesä 20141.
Babette22v01-02/20141.
carna26vkevät 20141.
Chokomom34vtalvi/kevät 20143.
FantaViona26v? (ei tiedossa)1.
haavemaa24vkesäkuu 20141.yhteinen
Hiitu20v06-07/20141.
Huolihuomisesta19v20151.
Kaneli8825v02/20141.
maggis25vsyksy 20142., 1.yhteinen
Naarassusi22vkevät 20141.
ponityttö23vkevät-kesä/20141.
Ruusannuppu29v? (ei tiedossa)1. yhteinen
Sano Pirkka30v2014-20151.
tanttumaaria25v? (ei tiedossa)1.
toivontähti27vkevät 20141.
veepu12325v? (ei tiedossa)1.

Taustalla:
Spukka

Yrittämään päässeet:
Elviira86 - 11/2013
empuska - 11/2013
Katey - 12/2013
kuukiuru - 11/2013
Ninnu83 - 11/2013
Nipsut - 10/2013
Sandri - 11/2013

Yrittämään päässeiden ketju:
Yrityksen odottajista yrittämään päässeet

Tässä keskustelussa mukana olleiden blogeja seurattavaksi:
Babette - Oana - New Edition
Kaneli88 - Ripaus sokeria ja kanelia elämään
Kuukiuru - Come to Mama
ponityttö - Multaa ja Timantteja
veepu123 - Haaveissa pieni elämä
 
Onnea ninnu!! Et nyt kerenny sitte kokea tota yrittämistä :D hyvä että säästyit kaikelta piinailulta ja toivotaan tasaista vatsan kasvamista <3.
Me eletään nyt jotain selibaattia näköjään. Kumit otettiin käyttöön niin mies alko pihtaamaan, mukavaa. Alan olee jo aika kiukkunen. Jos tällä tahdilla jatkuu meidän rakkauselämä niin ei me mitään ehkäsyä ees tarvita. Olisko jotain miehen kaato vinkkei?
 
Huomenta ihanaiset naiset!
Pakko tulla tänne avautumaan, kun ei oikein muuallekaan voi..
Lopetin pillerit jokunen kuukausi sitten ja nyt on menty kumeilla.. ihanaa sinänsä, kun ei tarvitse hormoneita popsia päivittäin, mut voi jestas että mua ärsyttää nää FINNIT! Teinivuodet tulleet takaisin.. :( Tai oikeastaan vielä pahempana. Teininä mulla oli aknea poskipäissä, mutta nyt sitä on tullut koko naamaan ja finnejä on ilmestynyt myös selkään, käsiin... millä tän sais kuriin!??
Onko tuttua kellekään muulle? :(
 
Veepu: Kuinka kauan oot siis tarkalleen ollu ilman pillereitä? Missävaiheessa noita finnei tuli? Ja muitakin "oireita" saa kertoa ;). Mä olen nyt ollut pillereittä reilun viikon ja en oo ainakaan vielä saanu finnejä. Hiukset kyllä rasvottuu nopeesti. Melkeen heti pillereiden loputtua alko jonkunlaiset menkkakivut ja vuodin kolme päivää kun seula. Nyt ei sitten mitään missään ja olo on jotenki super pirtee!
 
Veepu Lopetin pillerit myös muutama kuukausi sitten ja finnit on riesana täälläkin. Onneksi nyt ainoastaan kasvoissa ja pahiten oikeastaan otsassa. Tällä viikolla juuri tuskailin näppyjeni kanssa ja mietin, et milloin tää loppuu?!

Ponityttö Heti pillereiden lopettamisen jälkeen hiukset alkoi rasvottua ja tuntu, et pakko pestä joka päivä. Se kuitenkin rauhoittui, mutta sitten tuli nämä finnit eikä loppua näy.. :(

Me etsitään myös isompaa asuntoa, nyt meillä on kaksio eikä tänne mahdu enää yhtään enempää tavaroita. Haluttaisiin ostaa ehkä rivarikolmio, mut kerrostalokin käy. Sit olis tilaa vauvankin jo tulla :) Täytyy nyt keskittyä haaveilemaan asunnosta niin saa muuta ajateltavaa kuin vauvat 24/7.

Meillä oli tällä viikolla keskusteluissa miehen kanssa nämä vauvajutut. Ja hän on sitä mieltä, että silloin keväällä alamme yrittää niinkuin jo tuhat kertaa on sovittu, mutta eihän sitä tiedä jos aiemmin jo.. Mutta ei kuitenkaan tämän vuoden puolella. Uskon kuitenkin, että se aloitus tulee olemaan aikaisintaan huhti-toukokuussa vaikka noin sanoikin. Toivottavasti mies ei sitten panikoidu ja peräänny kun se aika oikeasti on lähellä.

Huh olen kateellinen teille, joilla mies yllättäen sanookin, että ehkäisyn voiskin jättää vaikka heti :D

Onnea siis teille, jotka pääsitte jo yrittäjiin ja Ninnulle joka sait hienon plussan! Todellista ohituskaistan käyttöä :D
 
Jeeee eli siis finnejä odotellessa! :D Mulla Toivontähti aika sama tilanne. Kämppä etsinnässä ja myös rivari kolmio :). Vähän jotenkin jännittää tää luomukierto kun itelläni alko menkat vasta joskus 15-16 vuotiaana ja pillerit alotin sitte 18 vuotiaana...Ei siis kauheen paljon kokemusta muutenkaan luomukierrosta. Ja mistä sitä tietää vaikkei aikasemmin aknea ollut, jos se tulee nyt ja vaikkei aikaisemmin kärsinyt juuri minkäänlaisista kuukautiskivuista, jos ne tuleekin nyt.
 

Yhteistyössä