Toi on kyllä ihan totta ponityttö. Tuntuu et mies ajattelee että heti kun se kondomi jää pois, lapsi tulee ja maailma muuttuu heti täysin. Vaikka raskautumiseen voi mennä kuukausiakin ja keskenmenotkin on yleisiä. Mies ajattelee supersiittiöineen, että kerta ilman ja bäng meille tulee vauva. Vaikka olen puhunut, että kerran kuussa on ovis ja mahdollisuus raskautua, minulla jopa hieman harvemmin kun kierrot niin pitkiä ja.. ja.. Mut suunnitellaan ja odotetaan sitten. Joskus taas pohdin kyllä itseänikin, että miksen malta odottaa, kuitenkin muutama kuukausi enää ja se on jo ISO juttu, että siihen mies on valmis!! Sen jotenki unohtaa tässä -vauva mulle heti nyt- mielessä.
Tuohon parisuhteeseen vielä vinkiks näin joulun aikaan on tehdä miehelle, ja mies sinulle oma "joulukalenteri". Joka sisältää ihan mitä tahansa pienistä lahjoista tekoihin. Esim. aamiainen sänkyyn, hieronta, suklaata, leffa, illallinen, yllättävä lemmenhetki ym. kokeiltaa, toimii
Voi olla et joka toinen on miehen ja joka toinen sinun päivä. Näin ei joka päivä tarvi miettiä jotain pientä.
Toki välillä parisuhde vaatii enemmän huomioimista ja paneutumista, välillä taas menee huomaamatta omalla painollaan ja välillä riidellään. Riitelykin kuuluu parisuhteeseen tai siis se, että uskaltaa ja saa turvallisesti näyttää omat negatiivisetkin tunteensa. Ja tiedän veepu, että on kurjaa yrittää yksin panostaa jos tuntuu, ettei toinen tee mitään asian eteen. Mutta yritä ainakin sinä, pallo jää miehelle tajuaako myös itse tehdä jotain suhteen paranemisen eteen jos hän sitä siellä harmittelee.