YLIPAINOISTEN laihdutusryhmä VOL 5

Mä pyrin siihen, että aina ennen kun syön, juon 0,5 litran mukin vettä...eli aamulla, lounaalla, välipalalla, päivällisellä mut illalla ei pysty,kun sit joudun juoksee vessassa monta kertaa yöllä. Mut mulla menee 2-3 litraa/päivä, jos liikuntaa niin enemmänkin!
 
täällä menee vettä se 2l päivässä,juon 0.5l jumppapullosta jota täytän aina uudelleen ja laitan jääkaappiin,en voisi kuvitellakaan ottaa hanasta lasiin ja juua...ikinä en oo ollut veden ystävä,mutta tuolloin jääkaappi kylmänä se menee

mulla oli se eilinen kyllä repsahduksien repsahdus...tnä oon ollut aika hyvin ruodussa
aamulla meni 2ruisleipää täytteillä ja maustamatonta ja rasvatonta jugurttia+hedelmäkeittoa ja sit söin 1 banaanin lounaaksi niinkus ja sen jälkeen tein makaroni jauheliha mössöä pannulla mihintuli kyl creme fraic ja juustoraastetta,mut nyt en aio enää syödä mitn.eikä kyllä tuu nälkäkään.

Vaivaako teitä wc:ssä juokseminen? ku nyt tulee jjuotua niin kokoajan saa rampata vessassa, mihinkään kauas ei voi lähteä moneksi tunniksi jos ei ole wc lähellä
 
Mulla on ollut kans vaikeuksia tuon veden juonnin kans, siksi kyselin kun yritän seurailla. Aamulla yritän jo ennen aamupalaa juoda ainakin 3dl, tosin itse aamupalankin kans joskus tekeminen kun ei oikeen tee mitään mieli heti herättyä.
 
8vko
83,8kg.....ei nousua kuitenkaan. bmi 29,34 ja ylikuormaa jälellä 12,4 kiloa. Viisi viikkoa reissuun ja 3,9 kiloo pitäs huhkia siinä ajassa pois. Täytyy tehdä tiukemmin töitä kun tuntuu hitaasti lähtevän tuo läski.

Mites muilla viikko meni?
 
  • Tykkää
Reactions: chef
Mä korkkaan uuden punnitusviikon ihan käsittämättömällä tuloksella 72,0kg eli siis eka plussaviikko (joulua lukuunottamatta). En oikein, missä meni vikaan. Syömiset on ollu ok, liikuntaa on tullu ja silti näin :confused:

No, tuo nousu nyt ei ollu mikään kauhean dramaattinen vielä, mutta kumminkin. Tästä uutta potkua jatkoon. Lupasin itelleni, että kiinnitän nyt erityistä huomiota veden juontiin. Vesi vanhin voitehista, you know!

Mites muut? Toivottavasti on parempia tuloksia kun mulla...
 
8vko Tuohan on ihan ok tulos. Joo, tiedän, että kun on innoissaan ja odottaa huimia, niin jotenkin tulee olo, että "mikään ei riitä". Mä yritän täällä itelleni tolkuttaa, että edelleen mä oon lähtötilanteeseen nähden hyvällä tiellä, enkä aio luovuttaa. Mutta silti.... Plääh!

Tytön tyllerö (ahdetaan samaan viestiin, ettei täyty koko sivu jellyn jorinoista), mä muutin tuota sun kohtaa silleen, että laitan sen perjantain tuloksen aina niin ku sen viikon tulokseksi, mitä sillon eletään. Ni meet sit muiden kans samassa rytmissä. Se on varmaan selkein.
 
Viimeksi muokattu:
[QUOTE="Sadie";29500979]93,4 kg[/QUOTE]

Miinusta! :flower: Tästä se lähtee!
Ja NUPPU on taas liekeissä!

Vitsit, ku tulee hyvä mieli muiden puolesta, vaik itellä menikin viikko (numeroina, ei toki muuten) pyrstölleen. Vaikka sitähän tää ryhmäytyminen parhaimmillaan on. Jaettua tuskaa ja jaettua iloa. Kiitos tästä!
 
Nagu14 harmaana
Punnitustulos tälleviikolle 106,4kg. Nyt on olleet erittäin kiireiset viikot, ei ole ollut yhtään vapaa-aikaa ja odotan kuun vaihdetta että vähän helpottaisi, tsemppiä kaikille! :D
 
  • Tykkää
Reactions: chef
Mulla on aikasempina vuosina lahdutuksessa tullu aina kilot takasin, kun on ollut hyvin vilkas seuraelämä. Melkein joka viikonloppu jotain menoa johon on alkoholi kuulunut vahvasti ja yömätöt puhumattakaan krapularuuasta.
Nyt ei ole enää tota ongelmaa et jos nyt nämä laihdutetut kilot tällä kertaa pysyiskin poissa. Mulla 3 viikkoa ekaan herkuttelu viikonloppuun, aijon jatkossa kerran kuussa viettää viikonloppua jolloin ei lasketa kaloreita.
 
Alkuperäinen kirjoittaja Rva Ilkeä Harmaa;29501530:
Mulla on aikasempina vuosina lahdutuksessa tullu aina kilot takasin, kun on ollut hyvin vilkas seuraelämä. Melkein joka viikonloppu jotain menoa johon on alkoholi kuulunut vahvasti ja yömätöt puhumattakaan krapularuuasta.
Nyt ei ole enää tota ongelmaa et jos nyt nämä laihdutetut kilot tällä kertaa pysyiskin poissa. Mulla 3 viikkoa ekaan herkuttelu viikonloppuun, aijon jatkossa kerran kuussa viettää viikonloppua jolloin ei lasketa kaloreita.
Yleensä sanotaan, että parisuhde lihottaa, mutta sä olet se poikkeus, joka vahvistaa säännön :D

Anopin ja koiran kanssa tunnin lenkki jäällä. Oli muuten ihan sairaan kylmä tuuli. Mittari näyttää -10, mutta tuuli tekee varmaan toiset kymmenen lisää. Vettä on menny jo vähän toista litraa. Vesi maistuu edelleen pahalta, mut oon päätelly, että varmaan se on vaan mun suussa/päässä se vika, kun ei muut sitä moiti.
 
"Sadie"
Mulla on niin hyvä fiilis!! :)

Näyttihän se puntari hieman miinusta mullekkin, ei paljoa, mutte kumminkin! Toi mun hyvä fiilis.. mulla on niin sellanen The olo nyt, että oksat pois! Aamulla herätes oli heti tunne, että tästä tää nyt tosissaan lähtee ja mä onnistun. Yleensä joka ma-aamu on ollu sellanen olo, ettei tästä taaskaa tuu mitään, plääh..

Mä ajattelin nyt tässä lapsen päikkäreiden aikana kyhätä itelleni sellasen kiellettyjen listan :D Pitä oikein tosissaa sitä miettiä, ettei heikolla hetkellä tuu taas itteään petettyä. Esim. kaakao. Mä en koskaan juo kaakaoo. Paitsi sitten silloin kun oikein tekee mieli jotai nii aattelen "et hei kaakaoo vois vähä vetää, ei se ny haittaa". Eli se kaakaokin pitää sinne listalle laittaa :)

Vedenjuonnista.. Mä yritän juoda vähintään sen. 2litraa päivässä, mut kyllä näin alkuun saa itteään ihan tosissaan muistutekka, muuten se tahtoo jäädä.
Ja vielä siitä jogurtista.. Mä syön yleensä Kalinkaa ja sitte valio (?) sitä kaurajogua. Noi aion itelleni edelleen sallia, mulla menee se 1 kalinka per päivä, aina ei edes sitä. Eli se on se mun iltapala. Jossain kohtaa pitää yrittää noitakin luopua, muttei nyt heti tähän alkuun.
Ja se kahvinjuonti.. Aattelin sen itelleni sallia siimämäärin, että kun sitä esim. kerhoissa/kylässä on tarjolla, voin sitä juoda. Ja kotona rajotus on 1kuppi per päivä. Ja tosissaan vaan sitä kahvia, ei mitää mutustettavaa sen kanssa.

Mä tajusin eilen illalla, että viime viikko meni ihan huomaamatta kokonaan ilman karkkia ja sipsiä! Vaikken sitä siis edes tietoisesti tehnyt. Jes, kerrankin näin päin ;). Nyt sitte se leipä ja juusto..

Mä olen tosi iloinen kaikkien puolesta, hienoa miinusta taas tullut monelle! Ja ei ne pienet plussat niin haittaa, jokaisen kohdalle niitä joskus tulee. Tsemppiä kaikille tähän viikkoon!
 

Yhteistyössä