YLIPAINOISTEN laihdutusryhmä VOL 5

"Sadie"
Hehe, kiitos Jelly! :)

Sitä piti vielä sanomani, että mä pyhästi päätin, että puntarille meen vasta ens ma seuraavan kerran. Katotaa kui käy :D Alkaa meinaa se joka välis ravaaminen hieman ahdistaa.
 
8vko
Wau, onnittelut kaikille tiputtaneille ja tsempitykset jumittajille. Teillä on täällä päivällä semmonen viestipulina, kiva tulla lukemaan illalla mitä ootte puuhanneet. Töissä en pääse koko päivänä nettiin joten ootan jo kotia tuloa ja tänne kurkkaamista.

Jelly, kuule, kohta sulla soi korvissa Rolling Stones....oot ihan hetimiten 60-luvulla, hyvä sinä! Mulla vielä pitkä matka sinne mutta perässä tullaan.

Nyt jos vielä kipaisisi tuon vakkarilenkin, siihen saisi sen tunnin liikuntasuorituksen kulumaan.

Huomiseen!
 
jelly joo sopii,eli nyt pe kun mulla on punnauspäivä niin merkkaatko sen siis tälle viikolle? tietty?

tää päivä mennyt ihan hyvin,tuli zumbassa käytyä,ja tein itekseni vatsalihaksia..mulla toi pahin alue on maha|O siis se on vaan ihan kauhee,tuntuu et siinä on se kaikki ylimääränen 10kg ja rasva. se roikkuu ja heiluu ja huojuu...:'(

hienoja tuloksia teillä! ei muutakun eteenpäin,ja välillä se paino voi tosiaan junnata paikallaankin monta viikkoakin..kunnes elimistö alkaa taas polttaan..
 
"Sadie"
Hyvää huomenta arvon leidit! :)

Vitsit kun olis tehny mieli puntarille hypätä heti aamutuimaan, mutta ei ei, nyt pitää malttaa.
Eilinen sujui kivasti, en syönyt mitään, en siis yhtään mitään, ylimäärästä :) Huomasinpas eilen, että heti kun joku asia kiukutti, olis tehny mieli menää jääkaapille. Siis what?! Mäku oon aina aatellu, etten oo niinkään mikään tunnesyöjä. Mutta sitten kun sitä oikein siinä aloin miettimään, niin kyllähän mä oon.
Elikkäs : Hei, olen Sadie ja olen tunnesyöppö.
 
Alkuperäinen kirjoittaja PieniTytönTylleröinen;29504451:
jelly joo sopii,eli nyt pe kun mulla on punnauspäivä niin merkkaatko sen siis tälle viikolle? tietty?

tää päivä mennyt ihan hyvin,tuli zumbassa käytyä,ja tein itekseni vatsalihaksia..mulla toi pahin alue on maha|O siis se on vaan ihan kauhee,tuntuu et siinä on se kaikki ylimääränen 10kg ja rasva. se roikkuu ja heiluu ja huojuu...:'(

hienoja tuloksia teillä! ei muutakun eteenpäin,ja välillä se paino voi tosiaan junnata paikallaankin monta viikkoakin..kunnes elimistö alkaa taas polttaan..
Huomenta!
Siis joo. Nyt eletään viikkoa 5. Kun punnitset perjantaina, niin se tulos on sun tulos viikolle 5. Muut punnitsee viikon 5 tuloksen sit maanantaina. Saakohan tätä vaikeammin selitettyä enää?

Ja mun kirjurin huki loppuu. Chef hoitaa hommaa ens viikosta alkaen. Ilomielin luovutan sen hänelle.

Lillerilalleri, hyvin sä vedät! Ja tulosta tulee. Hienoa!

Meno, lisäilen sut siis listalle myös. Tervetuloa porukkaan!

F&l mikä fiilis?

Täällä pakkasmittari näyttää -11 ja ankara viima taas :( Mutta ulkolua luvassa kumminkin. Mennään varmaan taas tuonne jäälle reippailemaan. Sen lisäks mulla on iltapäivällä taas yks työhaastattelu ja illalla kuoro:heart: Just nyt on vaihteeks (ainakin hetkellisest)i positiiviset tunnelmat :)
 
Viimeksi muokattu:
[QUOTE="Sadie";29504953]Hyvää huomenta arvon leidit! :)

Vitsit kun olis tehny mieli puntarille hypätä heti aamutuimaan, mutta ei ei, nyt pitää malttaa.
Eilinen sujui kivasti, en syönyt mitään, en siis yhtään mitään, ylimäärästä :) Huomasinpas eilen, että heti kun joku asia kiukutti, olis tehny mieli menää jääkaapille. Siis what?! Mäku oon aina aatellu, etten oo niinkään mikään tunnesyöjä. Mutta sitten kun sitä oikein siinä aloin miettimään, niin kyllähän mä oon.
Elikkäs : Hei, olen Sadie ja olen tunnesyöppö.[/QUOTE]

Perustetaanko me nyt tänne alalahkoja?
-tunnesyöpöt
-stressisyöjät
-karkkirotat
-leipäfriikit
-krapulamättäjät
-muuten vaan laiskat ja saamattomat

Mä kuulun hetkittäin ainakin suurimpaan osaan noista mutta onneks enimmän aikaa mikään noista ei ole ongelma, paitsi ehkä tuo viimenen :saint:

Ei vais... ihan vakavasti. Tosi hienoa, että oot saanu fiiliksen kohdalleen. Ja kun niitä pieniä onnistumisia tulee (niin ku eilen), niin se tsemppaa jatkamaan.Pieniä askelia, pieniä askelia. Niillä pääsee pitkänkin matkan, kun vaan malttia löytyy.

Ja sit vielä vinkki. Kun se kiusaus naposteluun tulee, niin ota ISO lasi vettä ja juo se. Siinä juodessas voit vaikka avautua meille tänne. Ja kun oot sen tehnyt, niin saatat huomata, ettei sun niin tehnytkään mitään mieli. Yks houkutus kerrallaan selätät ne kaikki. Usko pois!
 
jellyjolly harmaana
Iltaa naiset!
Meno miten pitkä sä olet?

Olipas tiukka päivä. Huh! Enkä kerennyt lenkillekään. Mutta huomenna luistelemaan :D Mitähän siitäkin tulee?! Syömiset ollu tositosi kevyet tänään, ei oo ollu aikaa siihenkään.

Ps. Sain sen paikan, johon kävin haastattelussa. Alkaa tosin vasta Toukokuussa. Voi siellä jotain lyhyempää pätkää olla ennen sitäkin ja ens viikollahan alkaa se toinen jobi, eli eiköhän tää tästä...
 
"Sadie"
Perustetaanko me nyt tänne alalahkoja?
-tunnesyöpöt
-stressisyöjät
-karkkirotat
-leipäfriikit
-krapulamättäjät
-muuten vaan laiskat ja saamattomat

Mä kuulun hetkittäin ainakin suurimpaan osaan noista mutta onneks enimmän aikaa mikään noista ei ole ongelma, paitsi ehkä tuo viimenen :saint:

Ei vais... ihan vakavasti. Tosi hienoa, että oot saanu fiiliksen kohdalleen. Ja kun niitä pieniä onnistumisia tulee (niin ku eilen), niin se tsemppaa jatkamaan.Pieniä askelia, pieniä askelia. Niillä pääsee pitkänkin matkan, kun vaan malttia löytyy.

Ja sit vielä vinkki. Kun se kiusaus naposteluun tulee, niin ota ISO lasi vettä ja juo se. Siinä juodessas voit vaikka avautua meille tänne. Ja kun oot sen tehnyt, niin saatat huomata, ettei sun niin tehnytkään mitään mieli. Yks houkutus kerrallaan selätät ne kaikki. Usko pois!
Okei, otetaa uusiks: Hei, olen Sadie ja olen tunnesyöppö, karkkirotta, leipäfriikki ja muuten vain laiska ja saamaton :D

Toi vinkki onkin (yrittää ainaki kovasti olla ) käytössä. Elikkäs nyt yritän aina muistaa ensin juoda sitä vettä, mieluummin jo ennen ku edes harkitten sinne suuhun minkään muun tunkemista :D

Tää päivä menny vähä pyllylleen. Iski sitten aamulla vuosisadan päänsärky, koko päivä menny sängyn pohjalla. Aamusta en saanu mitää syötyä, ku särki ja oksetti niin paljon. Puoliltapäivin sitten sain syötyä vähän ruisleipää ja munakasta, iltapäivästä maistui jo keittokin. Nyt alkaa jo tunntumaan että kyllä tää särky tästä ohi menee. Tosi inhottavaa!
Tuli siis tänää syötyä leipää, mutta se annettakoon tässä kohtaa anteeksi. Pakko oli sitä syödä minkä alas sai menemään :)

Hyvällä fiiliksellä huomiseen!
 
F&l mikä fiilis?
Noh, voisin laittaa itteni noihin kaikkiin alalahkoihin :ashamed: No okei, krapulaa ei ole ollu aikoihin mutta silloin kun on niin mätän kyllä ja mitäepäterveellisempää, sen parempi. Ja karkkia en oo nyt lähipäivinä syönyt. :)

Junnaa junnaa, sitä vettä oon nyt yrittäny saada juotua ja annoskokoja, samoin kuin iltapalan määrää ja koostumusta säännöstellä. Ei vielä tulosta mutta jospa ensi viikolle sitten sais tsempattua. Ehkä.

Tänä iltana meinasin jos jaksas stepperille hypätä, kattois vaikka tabletilta jonkin leffan samalla tai jotain ees :) Riippuu ihan miten lapset rauhottuu nukkumaan...
 
"Sadie"
Jelly, ei oo migreeniä. Joskus kyllä toivon, että olis, nii sais ehkä lääkkeet mitkä auttais. Tutkittu ja tutkittu on, eri lääkäreillä hypitty, kuvattu ja tutkittu lisää. Vaan eipä vaan löydy mitää syytä/selitystä.
 
Huomenta!
Oikein ruåtsinkielisen linkin (mä en ainakaan saanu suomelle käännettyä?) heitti satunnainen vierailija. Ei mun ylipaino ainakaan ole E-koodien syytä. Mutta en sitä kiellä, etteikö vois (jos haluis) tarkemminkin tutkia, mitä suuhunsa laittaa.

Mutta mä henk. koht. en tykkää selitellä ylipainoani millään "tieteellisillä syillä". Fakta, minkä mä olen todennut, on että mä olen syönyt liikaa ja kuluttanut liian vähän. Siksi lihoin. Ja nyt olen korjannut tätä suhdetta ja laihtunut. Sen mäkin allekirjotan, että aineenvaihdunta on jokaisella omanlainen ja toimii eri tavalla, toiset lihoo herkemmin kun toiset. Jos mä esmes söisin samat eväät/vrk kun mun mies, niin painaisin 120kg, mutta hän on normaalipainoinen. Ja tällä hetkellä väitän kuluttavani enemmän. Mutta joo. Älkää syökö E-koodeja, niin ette turpoa. OK. Kiitos.

Pakkasta -16. Lauhtuis nyt muutaman asteen niin lähdettäs tuonne rantaan. Luistimet odottaa... Se on varmasti ihan hauskat kotivideot-matskua tää retki. Tuun sit jossain vaiheessa kuittaamaan (jos en makaa sairaalassa jalka kipsissä) Heippa!
 

Yhteistyössä