YLIPAINOISTEN laihdutusryhmä VOL 5

HippuTAR
Mä en muistanu käydä maanantaina puntarilla joten tän viikon tulos jäi väliin.

Mä oon tylsyys-, telkkari-, luku- ja iltasyöppö, ja leipäfriikki. Varsinki jos joutuu yöllä valvoa niin tulee syötyä, siihen oon sortunu edelleen.
Ja jos leivon jotain niin kohtuus unohtuu :ashamed:.

Siinä sitä on selätettävää ja tää alku on hankala mutta pikkuhiljaa yritän keksiä muuta syömisen tilalle.
 
Jepulis!

Hengissä. Enkä ees kaatunut kertaakaan, läheltä piti aika monesti :D Pikkusen vissiin taidot (jaa niin mitkä taidot?!) "ruosteessa". 1½ tuntia jaksoin. Pidempäänkin olis viihdytty, mutta oli aika hitoksee kylmä. Enkä mä tiedä, tuliko tuossa nyt kaloreita niin poltettua, mutta raitista ilmaa tuli ja punaset posket. Ja sellanen itsensä voittanut olo. Sekin on jo jotain. Se on oikeestaan aika paljon.

Syömiset on ok. Mutta kahvia menee eelleen ihan liikaa. Mulla on lauantaina houkutusten kahvihetki, kun kokoonnutaan taas kuoron kans, meillä on sellanen musikaalityyppinen juttu, mitä työstetään viikonloppuisin. Siellä on kahvit nyyttäriperiaatteella ja tarjolla on kaloripommeja joka lähtöön, suolasta ja makeaa. Ja kun ne on usein vielä ihan tuoreita, niin se tuoksu saa mut ihan kuolaamaan. Mä pystyn kyllä kieltäytymään. Tiedän, että pystyn.... Mutta haluanko? Niinpä. Nyt on taas maanantain takapakin jälkeen hyvä draivi päällä. Ja se pitäs pitääkin. Mähän en noita välipunnituksia harrasta vaan se on se maanantai. Nyt onkin jännä nähdä, jos saan tän hyvän vireen pidettyä, että näkyykö se vaakalla vai ei.

Mitä nää linkitykset on? Miks niitä tänne lykätään? Kertokaa tyhmälle?
 
"lillerilalleri"
Minut voi poistaa tuosta etusivulta, en ehi kirjoitella kuitenkaan niin turhaan roikun listoilla. SD:llä jatkan vielä 2,5vko ja sitten on väliviikko ja sen jälkeen meen vielä SD Extraan. Painoa lähtenyt nyt kolmessa viikossa 3kg, senttejä vielä enemmän ja olo on mahtava! Suosittelen todella, jos ette vielä ole löytäneet sellaista ohjetta missä pysytte. :)

Tsemppiä kaikille ja käyn kyllä jatkossakin vielä kurkkimassa, miten teillä menee.
 
"Sadie"
En sit pystyny, kestäny, pakko oli.. käydä puntarilla :D mut maltoin ees sen verran, et en aamupainoa kattonu, vaan iha äsken siellä iha tositosi nopeesti piipahdin ;) Ja sen lukeman perusteella ihan jees.. En sitä oikei osaa suhteuttaa, se aamupaino pitäs nähä. Mut joo, kyllä mä odotan siihe maanantaihi. Toisaalta mietin, josko piipahtaisin huomenaamulla ihan vaan tosi nopeesti puntarin puolella myös..en sit ma tippuis niin kovaa ja korkeelta.. Äh, miten niin puntari riippuvuus?! :D :D
 
[QUOTE="Sadie";29511498]En sit pystyny, kestäny, pakko oli.. käydä puntarilla :D mut maltoin ees sen verran, et en aamupainoa kattonu, vaan iha äsken siellä iha tositosi nopeesti piipahdin ;) Ja sen lukeman perusteella ihan jees.. En sitä oikei osaa suhteuttaa, se aamupaino pitäs nähä. Mut joo, kyllä mä odotan siihe maanantaihi. Toisaalta mietin, josko piipahtaisin huomenaamulla ihan vaan tosi nopeesti puntarin puolella myös..en sit ma tippuis niin kovaa ja korkeelta.. Äh, miten niin puntari riippuvuus?! :D :D[/QUOTE]

Mä meen aina pelon sekaisin tuntein puntarille. Tänää oli iltapaino sama kuin maanantain aamupaino, että kai tää jatkuva nälkä sit meinaa sitä, että vararavinto on käytössä.
 
"Sadie"
Alkuperäinen kirjoittaja Rva Ilkeä Harmaa;29511526:
Mä meen aina pelon sekaisin tuntein puntarille. Tänää oli iltapaino sama kuin maanantain aamupaino, että kai tää jatkuva nälkä sit meinaa sitä, että vararavinto on käytössä.
Sama mulla, välillä aivan heikottaa ku pelottaa tulosta katsoa :D Josko mä huomen aamulla kävisin, niin saisin rauhan itelleni. Ja sittenpähä pitääkö kiristää entisestään.
Mä tiedän ton jatkuvan näläntunteen, se ei oo kivaa. Mut kyllä se ajallaan helpottaa :)
 
Alkuperäinen kirjoittaja Rva Ilkeä Harmaa;29511526:
Mä meen aina pelon sekaisin tuntein puntarille. Tänää oli iltapaino sama kuin maanantain aamupaino, että kai tää jatkuva nälkä sit meinaa sitä, että vararavinto on käytössä.
Itte en viiti ees iltapainoa käydä kattomassa, masentaa liikaa...tosin ei sekään aamupaino kovinkaan paljoa saa ilosta hyppimään :ashamed:
 
"Sadie"
Aamupaino tsekattu ja paino laskussa :) ensin aattelin että hö, ei sen enempää, mutta sitten muistin että puolet viikosta vielä jäljellä :).
Pakkasta -21, aamukahvien jälkeen ulkoileen naperon ja koiruuden kanssa.
 
Huomenta! -21 astetta prkl! Harrasta tässä sitten lenkkeilyä!

Mulla kans karkas illalla homma lapasesta syömisen kanssa. Ruisleipää meni aika merkittävä määrä, paljon enemmän ku oli tarkotus. Se vaan oli niin hyvää :ashamed: Ja niin hyvä fiilis ku mulla jo oli. No, niin ku Sadie jo totes niin puolet viikosta on vielä jäljellä eli nyt vaan kokoan itteni taas...
 
Iltaa naiset!
Meno miten pitkä sä olet?

Olipas tiukka päivä. Huh! Enkä kerennyt lenkillekään. Mutta huomenna luistelemaan :D Mitähän siitäkin tulee?! Syömiset ollu tositosi kevyet tänään, ei oo ollu aikaa siihenkään.

Ps. Sain sen paikan, johon kävin haastattelussa. Alkaa tosin vasta Toukokuussa. Voi siellä jotain lyhyempää pätkää olla ennen sitäkin ja ens viikollahan alkaa se toinen jobi, eli eiköhän tää tästä...

Pituutta on kertyny peräti 185. Luistelemassa itekin käyny; aika helppoa harrastaa ylipainosenakin :xmas:
 
Tää on vähän niin ku juopolla.... siis eiks ne kuivilla olevat alkoholistit aina sano jotenkin "tänään en juo, huomisesta en tiedä" tai jtn. Paitsi, ettei voi sanoo ees noin, kun ei aamulla tiedä, miten päivän aikana käy (niin ku mulla eilen, päivällä oli niin huippuvire ja sit illalla :headwall:) Illalla voi sit sanoo, että "tänään en ratkennut, huomisesta en tiedä". On tää kans...
 
Kävin aamulla vaa-alla ja se pentele kuulemma näytti samaa, kuin mitä maanantaina. En ala :D Kyllä se laskuun tästä vielä taittuu (pakkokin on, koska syön alle kulutuksen), mutta mitään huippulukemaa ei ole tulossa ylihuomiselle, jos sitä lukemaa vertaa maanantaihin.

Mutta ei kai sitä siihen kannata vertailla, vaan pääasia on se koko kuukausi. Vertaan lähtölukemaan, eli 82 kiloon. Siihen verrattuna pitäisi ihan kivat lukemat pärähtää vaakaan :)

Leipää tekis mieli, herkkuja ei niinkään. Eli samalla kaavalla edelleen etenen :)
 
Mulla on vatsa ollu jotenkin tosi turvoksissa ja kipeäkin tuosta navan kohdilta oikealta puolelta, melkein kylkeä tuo mahtaa melkein olla: / Aamulla jo nousin mutta piti vielä takas mennä pitkälleen kun niin sattui. Ja samaa oli päivälläkin vaikka aamusta jo helpottikin. Mitähän kummaa:confused:
 
8vko
ARA= anonyymit ruisleipä addiktit...join me? Anyone?

Taas. Kaksi ruispalan puolikasta eli yksi semmonen tuplaleipä. Tähän kasa kirosanoja.

Jos ei lapsille/miehelle pitäs olla leipää kaapissa en sortuisi. Mutta kun tulin töistä suoraan ja en päivällä kerenny syömään ku proteiinipatukan& kahvia. Tässä tulos. Jos olisin viisas niin joisin sitä vettä ja tekisin sen salaatin rauhassa. Mutta kun en ole viisas vaan nälkänen ja hätäinen.

Huomenna oon viisaampi.
 
ARA= anonyymit ruisleipä addiktit...join me? Anyone?

Taas. Kaksi ruispalan puolikasta eli yksi semmonen tuplaleipä. Tähän kasa kirosanoja.

Jos ei lapsille/miehelle pitäs olla leipää kaapissa en sortuisi. Mutta kun tulin töistä suoraan ja en päivällä kerenny syömään ku proteiinipatukan& kahvia. Tässä tulos. Jos olisin viisas niin joisin sitä vettä ja tekisin sen salaatin rauhassa. Mutta kun en ole viisas vaan nälkänen ja hätäinen.

Huomenna oon viisaampi.
Oo sä pj, mä voin olla sihteeri :) Tänään en oo uskaltanu kattoo leipäkaappiin päinkään. Ettei vaan lipsahda siihen "enhän mä syö kun yhden palan" ja kuuden palan jälkeen herää koomastaan, että voi ..... minkä taas tein.
 
Jos ei lapsille/miehelle pitäs olla leipää kaapissa en sortuisi. Mutta kun tulin töistä suoraan ja en päivällä kerenny syömään ku proteiinipatukan& kahvia. Tässä tulos. Jos olisin viisas niin joisin sitä vettä ja tekisin sen salaatin rauhassa. Mutta kun en ole viisas vaan nälkänen ja hätäinen.

Huomenna oon viisaampi.
Mitä jos tekisit illalla jo valmiiksi jonkun "sallitun" syötävän, jonka saisit sit heti kiskasta napaan kun kotiudut? Vaik just sen salaatin...
 
On umppari tallella, oon vaan kuvitellut että se kipu on tuolla ihan alavatsalla oik.puolella? En usko että ois sappikaan, oon sappikipukohtauksen nähnyt kun äidilläni ollu ja se kipu näytti olevan paljon kovempi ja pitkäkestoisempi ku tää mun.
 

Yhteistyössä