Asenne ainakin on nyt kohdillaan...jos tosiaan tänään ei mennyt aivan nappiin, niin huomenna on tosiaan uusi päivä edessä
Mulla kun on taustalla sitä "joka päivä punnaamista", niin tiedän, että vaakalukema heittelee joka päivä. En ole tainnut montaakaan kertaa saada samaa tulosta kahtena peräkkäisenä päivänä ja lähes poikkeuksetta se vaakalukema on jossakin vaiheessa viikkos vähintään sama, tai jopa korkeampi, kuin viikon alussa. Joten älähän vielä hätäile.
Ja jos saat +-0-viikon, niin sitten se tarkoittaa sitä, että sillä tavalla et laihdu...mutta et myöskään liho. Joka jo sinänsä on ihan positiivista. Sitten vaan miettimään, että mistä nipistää pikkasen seuraavalla viikolla, jotta saa miinusta puntariin
Tuo the OLO on kyllä jännä. Kuten jo olen maininnut, niin mulla se joko on. Tai sitten ei ole. Ja nyt se on.
Edelleen ne keksit kummittelee, mutta vaikka mun kovasti niitä mieli tekisikin, niin loppupelissä söisin ennemmin vasemman käden peukaloni, kun keksin. Mä en todellakaan aio romuttaa mun 100 päivän pröjektia enää tässä kohtaa. Mullahan on jo kohta 1/4 projektista takanapäin. Enkä mä totisesti halua enää tässä kohtaa aloittaa alusta
Ja mun mahani...tänäänkin taas sitä ihmettelin. On se vaan niin paljon pienentynyt. Enää en näytä raskaana olevalta, vaan ihan perusläskiltä. Kyllä voi ihminen hassuista asioista iloiseksi tulla