YLIPAINOISTEN laihdutusryhmä VOL 5

Anteeks kun tungen teiän pinoon, mutta tiputtaako täällä kukaan painonvartijoiden pisteiden mukaan? Minä ostin huutiksesta yhden pv-ruokaohjekirjan mutta siinä ne on merkattu jotenki ihan ihmeellisesti. Tietääkö kukaan näistä?

Mihin "meidän pinoon"?? Ja mitä "tunkemista"?? Tää ei ole mikään suljettu yhteisö tai salaseura, johon pääsee vaan harvat ja valitut. Mutta ikuna en oo painonvartijoihin(kaan) perehtynyt, eli ongelmaan en osaa auttaa, valitettavasti. Ehkä joku muu osaa?

Chef,sehän on lyhyt aika tollanen 70 päivää... Kaks kuukautta menee ennen ku huomaatkaan. Usko huvikses!
 
  • Tykkää
Reactions: chef
"Sadie"
Fiilikset on hyvät! :) Napostelut on pysyny kurissa, paitsi tänää menny plörinäks. Mut ei se mitää, huomenna jatkuu taas kuri :). Hieman kyllä fiiliksiä aamulla latisti, kun tein välipunnituksen välipunnituksen ja puntari näytti lähes samaa ku maanantaina. Jotenki ny on erilainen olo ku viikkoihin, sellanen hyväolo tän homman suhteeen. Kerroin yhdelle ystävällekki tosta, että jos nyt niitä muutoksia sillai pikkuhiljaa, viikko viikolta. Kovasti sain positiivista palautetta tosta.
 
[QUOTE="Sadie";29489542]Fiilikset on hyvät! :) Napostelut on pysyny kurissa, paitsi tänää menny plörinäks. Mut ei se mitää, huomenna jatkuu taas kuri :). Hieman kyllä fiiliksiä aamulla latisti, kun tein välipunnituksen välipunnituksen ja puntari näytti lähes samaa ku maanantaina. Jotenki ny on erilainen olo ku viikkoihin, sellanen hyväolo tän homman suhteeen. Kerroin yhdelle ystävällekki tosta, että jos nyt niitä muutoksia sillai pikkuhiljaa, viikko viikolta. Kovasti sain positiivista palautetta tosta.[/QUOTE]

Asenne ainakin on nyt kohdillaan...jos tosiaan tänään ei mennyt aivan nappiin, niin huomenna on tosiaan uusi päivä edessä :)

Mulla kun on taustalla sitä "joka päivä punnaamista", niin tiedän, että vaakalukema heittelee joka päivä. En ole tainnut montaakaan kertaa saada samaa tulosta kahtena peräkkäisenä päivänä ja lähes poikkeuksetta se vaakalukema on jossakin vaiheessa viikkos vähintään sama, tai jopa korkeampi, kuin viikon alussa. Joten älähän vielä hätäile.

Ja jos saat +-0-viikon, niin sitten se tarkoittaa sitä, että sillä tavalla et laihdu...mutta et myöskään liho. Joka jo sinänsä on ihan positiivista. Sitten vaan miettimään, että mistä nipistää pikkasen seuraavalla viikolla, jotta saa miinusta puntariin :)

Tuo the OLO on kyllä jännä. Kuten jo olen maininnut, niin mulla se joko on. Tai sitten ei ole. Ja nyt se on.

Edelleen ne keksit kummittelee, mutta vaikka mun kovasti niitä mieli tekisikin, niin loppupelissä söisin ennemmin vasemman käden peukaloni, kun keksin. Mä en todellakaan aio romuttaa mun 100 päivän pröjektia enää tässä kohtaa. Mullahan on jo kohta 1/4 projektista takanapäin. Enkä mä totisesti halua enää tässä kohtaa aloittaa alusta :)

Ja mun mahani...tänäänkin taas sitä ihmettelin. On se vaan niin paljon pienentynyt. Enää en näytä raskaana olevalta, vaan ihan perusläskiltä. Kyllä voi ihminen hassuista asioista iloiseksi tulla :LOL:
 
jellyjolly harmaana
Huomenta!
Se olis taas niin ku perjantai. Äkkiä menee päivät kyllä.

Sulla on rouva viikonloppu aikaa saada vaaka kuntoon (tai hakea uus), maanantaina on taas tosi kyseessä :D

Ja chefiltä mun piti kysyy, että ootko mitannu vyötärön tai vatsan ympäryksen? Senttejä on varmaan jokunen lähtenyt kun eron huomaa jo peilistä.

Itsellä ollu jotenki huono tämä viikko. Luulen että nyt ei juurikaan pudotuksia tule, kroppa (ja mielikin) on ihan jumissa
mutta ei luovuta. Mä oon 5 kk täällä tahkonnu ja joulua lukuunottamatta yhtään plussaviikkoa ei ole. Jos nyt tulee, niin siitä vaan buustia jatkoon...

Kiva, että sadiekin on reippaalla mielellä ja hyvällä tsempillä mukana. Mitähän muiden viikonloppuun????
 
  • Tykkää
Reactions: Rva Ilkeä Harmaa
onnistumisia kaikille! Tänään mulla the vaakapäivä,vielä en oo siis syönyt,enkä käynyt vaa alla,kun pikkunen nukkuu vielä niin viitti mennä kolisteleen.

mut nyt en oo siis 2vk pistänyt minkäänmaan herkkua suuhun,joten hu on synttärit tiedossa,ja siellä annan luvan itselleni herkutella KOHTUUDELLA aattelin et miel.herkuttelen suolasilla ja jätän keksit kakut ym.välin.

mitkä teillä on ne kynnykset missä voi tulla romahdusta?

itselläni on annoskoot eilenkin tuli otettua vielä lisää ruokaa,ja sit herkut,ja roskaruoka
 
jellyjolly harmaana
Mulle syömisen kanssa hankalaa on se kultasen keskitien löytäminen.Se kohtuus. Kun nyt se on ollu vähän joko tai. Ja vaikeinta on sillon kun koko muu elämä tuntuu menevän vikaan (eli nykyään koko ajan :( ) pitäs saada positiivisuuden kierre päälle :)
 
Täällä sataa lunta et ei voi olla liian kylmä lenkkeilyyn. JEEEE!!
Eilen meni jalkaan housut joita viimeksi pidin kesällä eli kyllä tässä jotain on tapahtunu. Kuukauden päästä pitäs olla jo sellanen et muutkin huomaa laihtumisen, vielä tää on tälläistä omaa iloa.
 
8vko
Kivaa viikonloppua kaikille laihistelijoille.

Mulla harmittaa kun en pysty tätä viikonloppua tekemään suunnitellulla tavalla. On huomenna koulutusta ja sunnuntaina kokousta ja viikonloppu vieraitten ihmisten kanssa ruokatapahtumassa. En ilkeä/pysty nyt räpeltää ruokien kanssa ja liikuntaa ei tule taaskaan yhntään. Ensin oli pakkaset syynä ja nyt tämmöset häppeningit. Pitää vaan yrittää pitää "vaningot mahdollisimman pieninä".

Saattaapi siis tulla plussaa painoon nyt hyvin alkaneelle taipaleelle, mutta korjataan ja murehditaan sitä sitten ens viikolla.

Maanantaihin kaverit!
 
Täällä edelleen hyvällä fiiliksellä :) Syömiset hyvällä mallilla, mitään retkahduksia ei tällä viikolla ole ollut ja eiliset kyläkahvittelut kuittasin yhdellä teemukillisella :p varovasti aamulla kurkkasin vaakaakin ja luulen, että tulee mukava pudotus tälle viikolle...kunhan toi tyttö tulee koulusta, niin lähdetään vetää parin tunnin pulkkamäkireissu läheiseen mäkeen. Eiköhän siinäkin tule muutamat kalorit pudotettua :) Mukavaa viikonloppua kaikille!
 
F&L harmaana
Tuntuu etten vaan jaksa.En ihan totaalirepsahtamaan ole päässy mutta hirvee väsy ja semmonen alakulo päällä.Ei huvita mikään.En tiä miten tästä noustaan,tuntuu niin turhalta ees yrittää tätä.
Luulen että pidän vähän hiljaiseloa täs,jos jossain vaiheessa sais jostain kiinni.
 
"Sadie"
Asenne ainakin on nyt kohdillaan...jos tosiaan tänään ei mennyt aivan nappiin, niin huomenna on tosiaan uusi päivä edessä :)

Mulla kun on taustalla sitä "joka päivä punnaamista", niin tiedän, että vaakalukema heittelee joka päivä. En ole tainnut montaakaan kertaa saada samaa tulosta kahtena peräkkäisenä päivänä ja lähes poikkeuksetta se vaakalukema on jossakin vaiheessa viikkos vähintään sama, tai jopa korkeampi, kuin viikon alussa. Joten älähän vielä hätäile.

Ja jos saat +-0-viikon, niin sitten se tarkoittaa sitä, että sillä tavalla et laihdu...mutta et myöskään liho. Joka jo sinänsä on ihan positiivista. Sitten vaan miettimään, että mistä nipistää pikkasen seuraavalla viikolla, jotta saa miinusta puntariin :)

Tuo the OLO on kyllä jännä. Kuten jo olen maininnut, niin mulla se joko on. Tai sitten ei ole. Ja nyt se on.

Edelleen ne keksit kummittelee, mutta vaikka mun kovasti niitä mieli tekisikin, niin loppupelissä söisin ennemmin vasemman käden peukaloni, kun keksin. Mä en todellakaan aio romuttaa mun 100 päivän pröjektia enää tässä kohtaa. Mullahan on jo kohta 1/4 projektista takanapäin. Enkä mä totisesti halua enää tässä kohtaa aloittaa alusta :)

Ja mun mahani...tänäänkin taas sitä ihmettelin. On se vaan niin paljon pienentynyt. Enää en näytä raskaana olevalta, vaan ihan perusläskiltä. Kyllä voi ihminen hassuista asioista iloiseksi tulla :LOL:
Juu voihan se puntaritulos vielä maanantaihi mennessä muuttua, ja luultavasti muuttuukin. Enkä nyt vielä tässä kohtaa mitää ihmeitä odotakkaan tapahtuvan.. vaikka olishan se kivaa :D

Oi ja voi, mä niiin odotan sitä hetkee, kun saan huomata mun mahan pienentyneen. Mulle henk.koht. toi mun maha on se suurin ongelma. Eniten mua ahdistaa, ketuttaa toi maha. Sen ku saa pois nii ai että mä oon onnellinen :)

Toi sun sadan päivän projekti kuulostaa hyvältä :). Itselleni tosin en uskois tollasen sopivan. Sit ku se 100 päivää olis takana.. mitenkäs sitä sitten osaa pysyä kohtuudessa? Mä luulen että mulla repsahtais ja pahasti.
Mutta sitähän me kaikki tässä yritetään opetella, sitä kohtuutta :)
 
"Sadie"
Tuntuu etten vaan jaksa.En ihan totaalirepsahtamaan ole päässy mutta hirvee väsy ja semmonen alakulo päällä.Ei huvita mikään.En tiä miten tästä noustaan,tuntuu niin turhalta ees yrittää tätä.
Luulen että pidän vähän hiljaiseloa täs,jos jossain vaiheessa sais jostain kiinni.
Mä niin tiedän ton olotilan ja fiiliksen, siis todella. Niin tuttua.. :(. Ehkä pieni hiljaiselo, breikki, tekis sulle hyvää. Pieni lepotauko yrittämisestä. Ehkä sitten saisit sen tsempin ja kipinän päälle.. :)
 
Heräs puntari patterilla taas uuteen nousuun. Tänään kävin tytön kanssa parin tunnin keputelulla, olipas mukavaa. Saa viikonloppuna mies viedä mua sit kävelylle, se vasta kivaa onki ku ei tarvii työnellä kärryjä.
Syöminen on kyllä halussa, tästä on tullu jo normaali olotila. Ei ole ikävä sitä turvotusta ja ähkyn tunetta. Aamuisin ei ole paha olo ja nälkäisenä ei tee mieli oksentaa, eli verensokerit pysyy tasasena ilman heittelyjä.
 
jellyjolly harmaana
F&l:hug: mulla on kans vähän (?!) vastatuulta elämässä, joten mä niiin voin samaistua sun fiiliksiin. Tekis kans mieli heittää pyyhe kehään, mutta toisaalta, mulla on niin lyhyt matka normaalipainoon että tuntus tyhmältä nyt jättää kesken.

Jännä, miten päässään muodostaa jotain ajatuksia ja jos ne on vääriä, niin silti ne siellä kummittelee. Mulla esmes oli ihan selkee kuva, että rva ilkee harmaan vauva on poika, mut ilmeisesti tyttö... Ei oo ikinä ollu puhetta, mä vaan oletin...

Päivän liikunta tuli kuitattua jäällä (asutaan järven rannassa siis) tytön kanssa hippaa juoksemalla. Huomenna lenkille jos kerkeen, on sovittua menoa päivällä. Nyt saunaan, taktinen veto saunoo pikku kakkosen aikaan niin päästään miehen kans kahdestaan ;)
 
Huomenta keventäjille!
Täällä masistelufiilikset, mutta toivottavasti tunnelma nousee päivän mittaan, kun on luvassa kivaa tekemistä.

Kaikille muille toivon iloisempaa ja valoisampaa viikonloppua! Pakkasmittari näytti -6 eli tänään ainakin pääsee pihalle. Leipoakin pitäs. Ja pyykätä... Kyllä tämä tästä - kai.
 
Chef, niin olitko sä sitä mittanauhaa käyttänyt? Jos et, niin suosittelen. Vai onko se mittanauhan lukemakin valtionsalaisuus?? Tosiaan, viikko enää ja sä punnitset :p

Ja viikko jäljellä tätä ekaa jaksoa. Alkakaahan miettiä, kuka ottaa päivittäjän roolin. Mä oon vakaasti päättänyt, että mun matka tässä ketjussa loppuu ens kuun aikana. (Saavutan normaalipainon eli en oo enää YLIPAINOINEN laihduttaja!)

ps. Chef, huomaa mun uus avatar. Se on meidän nelijalkanen lellikersa. Pieni koira - iso sielu (ja ego):heart:
 

Yhteistyössä