Alkuperäinen kirjoittaja mööh;29486092:
Kotona pystyy hyvin olla puputtamatta, mutta mistä tahdonvoima kyläreissuille yms? Ja ei siinä mitään jos kyläillessä söis esim. yhen pullan tai keksin, mut jos sille antaa periks, ni se ei vaan jää yhteen... mur
Jännä, että menee näin päin. Mulla on pareminkin se kokemus, että kylässä ollaan "siivosti" ja kotona se mopo karkaa käsistä, jos on karatakseen... Ja kotonakin ehkä herkimmin illon,kun oot yksin eikä kukaan ole sun moraalista romahtamistas todistamassa... Tosin, ei mulla enää ole tämmösiä, sillon ennen kuopusta tuli useikin, kun isommat lapset oli hoidossa ja mulla oli vaikka etäopiskelupäivä (opiskelin siis sillon ja kävin myös töissä. Asuin toisella paikkakunnalla ja pyöritin arkea yksin kahden nuoremman lapsen kanssa. Rankkaa oli ja nyt ei voi kun ihmetellä, miten siitä selvittiin...)niin söin itseni ähkyyn lähes joka päivä.
Mutta auttasko
mööh jos sopisit itses kanssa ennen kahvitteluja, että syön vaikka yhden suolaisen ja yhden makean herkun ja sit pyrit pysymään siinä? Jos homma leviää käsiin,niin sit varmaan jättäisin sen yhdenkin palan ottamatta.
Täällä o taas -20. Plääääh... Piti lauhtua mun mielestä tänään, mutta eipä näytä siltä
Pitääköhän pukee isännän pilkkihaalarit,jos meinaa lenkille uskaltautua.... Mulla on aika lailla mennyt leipää tässä nyt parin päivän aikana. En usko, ettämitään hillittömiä kalorimääriä (täysjyvänäkkäriä päällä kinkku tai juusto, ei rasvaa), mutta enempi kun oon aatellu. Pitäs keksii joku korvaava pureskeltava. Porkkana? Jos joka kerta kun tekee syömistä mieli, kuorii porkkanan, niin kertyy helposti se puol kiloa päivässä