Toi Chefin ehdottama toimintamalli on just sen tapanen, mitä mä hain takaa. Eli vähä kerrallaan muutosta. Mä oon sellanen kaikkihetinyt-tyyppi, ja oon aiemmin aatellu ettei tollanen sovi mulle, koska haluan nähdä sitä tulosta syntyvän heti
Viime keväänähän toi totaalikieltäytyminen, kaikki tai ei mitään, toimi mulla. Sen pari kuukautta ja sinä aikana lähti se -10kg. Mutta sitten kävi niin, kuin moni varotteli, ja tuli totaali repsahtaminen. Ja sillä tiellä mä oon edelleen, ja nyt on niitä kilojakin sitte jo tullu takasi. Vaikka ihmeen kauan se kesti, vaikka syömiset ollu mitä on. Ehkä mä tuudittauduin liikaa siihen, ettei ne tuu takas ku ei heti tullu. Ja mässääminen vaan lisäänty ja lisäänty.
Ja mä tiedän, että kun alkuun pääsisin ja saisin niitä tuloksia, innostuisin taas ihan tosissaan ja saisin tän homman taas käyntiin.
Jotenki nyt vaan se alkuun pääseminen tuntuu niiiiin vaikealta, mahdottomalta. Mut luovuttaa mä en aio, vielä mäki onnistun. Mieluummin ennemmin kuin myöhemmin
.
Alkaa nää kilot siinä määrrin taas jo vaikuttaan mielialaan, että ei hyvä. On se kumma, kun koko ajan sitä päässään pyörittelee näitä asioita, fiilis on huono painon vuoks ja silti sitä vaan marisee eikä saa mitään aikaan. Kyllä mä sen toki myönnän, että mä nyt oon tässä roikkunu mukana kuukausi kaupalla saamatta mitään (positiivista) aikaseks.
Mutta josko se tästä.