YLIPAINOISTEN laihdutusryhmä VOL 5

jellyjolly harmaana
]b]Murmeli[/b]Onko tuo pudotus nyt siis mistä?Tuostako alotuspainosta joka on etusivulla? Miksi et saa kävellä? Ootko loukannut jalkaa vai mitä? Meillä on ollut yhteinen punnituspäivä maanantaina, joten maanantaisin kirjataan uusimmat lukemat.
 
Kiva varmaan olla tollanen ihrakasa :D Voi sitten toisten ihrakasojen kans kilpaa punnita läskejään ja keksii tekosyitä, miksei laihdutus onnistu. Hulvatonta! :LOL:
:D Nooh, ei tämä ihrakasana oleminen nyt ehkä ihan sellaista ole, mitä voisi kivaksi kutsua. Ja luultavimmin siksi me kaikki tässä pinossa läskejämme yhdessä lanteiltamme karistammekin :)

Mutta se läskien punnitseminen on kyllä ollut ihan jopa mukavaa, eli sitä odotan kovasti, että tulee taas seuraava punnituspäivä :)
 
Alkuperäinen kirjoittaja Rva Ilkeä Harmaa;29470545:
Miten näin pitkää meni ennen kuin joku vatipää löys tänne aukomaan päätänsä? Olisin odottanu tätä jo aikasemmin.
No itse asiassa muut pinot joissa olen laihduttanut, on kyllä pysyneet ihan asiallisina. Tämä oli siis ensimmäinen kerta, kun itse moiseen törmään, vaikka olen kyllä yhdessä, jos toisessakin pinossa kilojani karistellut :)

Näistä tämmöisistä ei nyt missään nimessä kannata välittää...tai siis...ei kai kukaan ihan oikeasti ota moista kovinkaan vakavasti? :D
 
"Sadie"
Toi Chefin ehdottama toimintamalli on just sen tapanen, mitä mä hain takaa. Eli vähä kerrallaan muutosta. Mä oon sellanen kaikkihetinyt-tyyppi, ja oon aiemmin aatellu ettei tollanen sovi mulle, koska haluan nähdä sitä tulosta syntyvän heti :D
Viime keväänähän toi totaalikieltäytyminen, kaikki tai ei mitään, toimi mulla. Sen pari kuukautta ja sinä aikana lähti se -10kg. Mutta sitten kävi niin, kuin moni varotteli, ja tuli totaali repsahtaminen. Ja sillä tiellä mä oon edelleen, ja nyt on niitä kilojakin sitte jo tullu takasi. Vaikka ihmeen kauan se kesti, vaikka syömiset ollu mitä on. Ehkä mä tuudittauduin liikaa siihen, ettei ne tuu takas ku ei heti tullu. Ja mässääminen vaan lisäänty ja lisäänty.
Ja mä tiedän, että kun alkuun pääsisin ja saisin niitä tuloksia, innostuisin taas ihan tosissaan ja saisin tän homman taas käyntiin.

Jotenki nyt vaan se alkuun pääseminen tuntuu niiiiin vaikealta, mahdottomalta. Mut luovuttaa mä en aio, vielä mäki onnistun. Mieluummin ennemmin kuin myöhemmin ;).
Alkaa nää kilot siinä määrrin taas jo vaikuttaan mielialaan, että ei hyvä. On se kumma, kun koko ajan sitä päässään pyörittelee näitä asioita, fiilis on huono painon vuoks ja silti sitä vaan marisee eikä saa mitään aikaan. Kyllä mä sen toki myönnän, että mä nyt oon tässä roikkunu mukana kuukausi kaupalla saamatta mitään (positiivista) aikaseks.

Mutta josko se tästä.
 
Kyllähän se minullakin on aika sahaamista ollut koko aikuisikä. Jos mietitään aikaa ennen raskautta, olin kevyimmilläni noin 95 kilon painoinen...kun aloin odottaa tyttöä, paino oli aika lailla 100 kg ja synnytykseen menin 128 kg:n painoisena :O joo, ihan hirvittävää ja tosta viimeiset 8 kiloa tuli viimeisten parin viikon aikana...olin meinaan niin turvoksissa ettei tosikaan. Synnytyksestä aikaa nyt sitten 7 v ja 5 kk ja edelleen painitaan painon kanssa. Alimmillaan olen ollut noin 105 kg:n painoinen näiden vuosien aikana. Nyt ensimmäistä kertaa tuntuu siltä, että pystyn tämmöiseen kokonaisvaltaiseen elämäntapamuutokseen...tossa vuosien varrella monenlaista harmia ja stressiä ja aina olen ollut ns. tunnesyöjä. Vaan en ole enää :) Tästä on ainoastaan suunta alaspäin...ainakin vaa´an suhteen :D Tsemppiä kaverit, huomenna taas punnitaan :)
 
"lillerilalleri"
Kiva varmaan olla tollanen ihrakasa :D Voi sitten toisten ihrakasojen kans kilpaa punnita läskejään ja keksii tekosyitä, miksei laihdutus onnistu. Hulvatonta! :LOL:
Kiva varmaan olla nuori ja tyhmä :D voi sitten toisten tyhmien kanssa kilpaa nauraa jonkun ulkonäölle tietämättä, että sille voi oikeasti tehdäkin jotain. Vittumaiselle luonteelle ja tyhmyydelle taas ei paljoa mitään voi. Hulvatonta! :LOL:
 
F&L harmaana
Äh, tunti sitten syötiin ruoka ja taas tekee jotain syötävää mieli.Kävin tos jo keittiössä ihmettelemässä että mitähän söis mutten ottanu mitään.Pitäs jotain muuta keksiä ja nopsaan.
 
Äh, tunti sitten syötiin ruoka ja taas tekee jotain syötävää mieli.Kävin tos jo keittiössä ihmettelemässä että mitähän söis mutten ottanu mitään.Pitäs jotain muuta keksiä ja nopsaan.
Mulla on monesti ollu sama tilanne ja tarkkaan pohdin, että onko nyt ihan oikeesti nälkä vai ei. 100% kerroista ei ole ollut oikeesti nälkä :D Suosittelen juomaan teetä.
 
  • Tykkää
Reactions: chef
Merkkaanko F&l sulle saman painon kun viime viikolla? Vai jätätkö vaan väliin? Mä en nyt konetta kerkiä avata mutta hetken päästä noita päivittelen...

Ai niin. Niin ku oon koko viikon enteilly, niin reipas pudotus tuli... 71,6kg. Lenkkikelejä ootellessa...
 
  • Tykkää
Reactions: chef
8vko
84,1 kiloa näytti vaaka. bmi 29,45 ja normipainoon kiloja jälellä12,7kg. Pudotusta kuitenkin, mutta hiukan pettynyt etten täyttä miinuskiloa saanut. Kun olin sen kilon viikkoon tehty itelleni tavotteeksi. Menkat alko viikonloppuna. Mutta mitäpä tässä selittelemään...
 
  • Tykkää
Reactions: chef
Go Nuppu Go!!

Eipä ole kovinkaan pitkä matka siihen, mitä näinä vuosina olet alimmillasi painanut. Ihan huippua, jatka samaa rataa, sun edistymistäsi on tosi mukava seurata :)

Ja toivon, että muutkin saavat miinusta, tai että paino olisi pysynyt edes samana. Sekin on paljon parempi, kuin jos tulee otettua plussaa. Tosin kyllä mulla on niitä plussaviikkojakin joskus diettien aikana ollut, eikä se ole diettejä kaatanut...joten ei sitäkään tarvitse pelästyä, eikä siitä ainakaan kannata harmistua niin, että heittää hanskat tiskiin, vaan uudella innolla vaan seuraavaa viikkoa kohden :)

Mies on tosiaan töissä, mutta keksin, että esikoinen voi olla apuna tänään, jotta mäkin saan mun "maanantailukemani" :) 12 päivää vielä ja sitten näen, että paljonko painan :D

20 päivää takana, 80 edessä. Nyt on takana jo 1/5. Aika hyvin :)
 
  • Tykkää
Reactions: NUPPU78
Hanskoja en heitä tiskiin. Tiedän kun pääsen taas lenkkipoluille niin uuteen nousuun. Nyt pitää miettiä tota ruokavaliota sellaseks et laihtuu vaikka ei liiku. Hiilarit ihan minimiin ja pitää kiinnitää huomiota kasvisten määrään. Annoskoko on jo oikea, mutta kasvisten määrää pitää lisätä.
 
  • Tykkää
Reactions: NUPPU78

Yhteistyössä