Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Vasta opiskelen, toinen vuosi menossa ja FM pitäis tulla vuonna 2009 tällä tämän hetkisellä opintosuunnitelmalla.
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Vasta opiskelen, toinen vuosi menossa ja FM pitäis tulla vuonna 2009 tällä tämän hetkisellä opintosuunnitelmalla.
Alkuperäinen kirjoittaja FedWithGasoline:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Vasta opiskelen, toinen vuosi menossa ja FM pitäis tulla vuonna 2009 tällä tämän hetkisellä opintosuunnitelmalla.
FM=mikä? Filosofian maisteriko?![]()
Älkää lyhentäkö, mä en tiedä niistä paljoakaan :saint:
Alkuperäinen kirjoittaja evita:Kauppatieteiden maisteri sekä yhteiskuntatieteiden maisteri on titteli. Tuli luettua mm. markkinointia, kansainvälistä politiikkaa, tiedotusoppia, espanjaa, ranskaa ja mitähän vielä.![]()
Yhteensä olin kirjoilla yliopistossa noin 10 vuotta, josta läsnä ehkä 8, loppu aika meni mm. reissatessa ja sitten jo työelämässä.
Alkuperäinen kirjoittaja hei:Alkuperäinen kirjoittaja FedWithGasoline:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Vasta opiskelen, toinen vuosi menossa ja FM pitäis tulla vuonna 2009 tällä tämän hetkisellä opintosuunnitelmalla.
FM=mikä? Filosofian maisteriko?![]()
Älkää lyhentäkö, mä en tiedä niistä paljoakaan :saint:
Jep, Filosofian maisteri.
Filosofian maisteri on yleisin "titteli", mikä yliopistosta tulee. Matemaattisluonnontieteellisistä tulee Filosofian maistereita, mutta niin tulee Humanisteistäkin eli ei liity sinänsä filosofiaan mitenkään (itsekään en ole sitä päivääkään lukenut. Filosofiaa siis).
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja hei:Alkuperäinen kirjoittaja FedWithGasoline:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Vasta opiskelen, toinen vuosi menossa ja FM pitäis tulla vuonna 2009 tällä tämän hetkisellä opintosuunnitelmalla.
FM=mikä? Filosofian maisteriko?![]()
Älkää lyhentäkö, mä en tiedä niistä paljoakaan :saint:
Jep, Filosofian maisteri.
Filosofian maisteri on yleisin "titteli", mikä yliopistosta tulee. Matemaattisluonnontieteellisistä tulee Filosofian maistereita, mutta niin tulee Humanisteistäkin eli ei liity sinänsä filosofiaan mitenkään (itsekään en ole sitä päivääkään lukenut. Filosofiaa siis).
Monissa humanistisissa aineissa on takana filosofiaa esim. taidehistoriassa.
Alkuperäinen kirjoittaja aikaa palaa:Alkuperäinen kirjoittaja evita:Kauppatieteiden maisteri sekä yhteiskuntatieteiden maisteri on titteli. Tuli luettua mm. markkinointia, kansainvälistä politiikkaa, tiedotusoppia, espanjaa, ranskaa ja mitähän vielä.![]()
Yhteensä olin kirjoilla yliopistossa noin 10 vuotta, josta läsnä ehkä 8, loppu aika meni mm. reissatessa ja sitten jo työelämässä.
10 vuotta?
Alkuperäinen kirjoittaja Salama McQueen::wave:
Täällä yksi laiskanpulskea opiskelija- aloitusvuosi 1998!Ja loppua ei näy. Pääaineena saksan kieli, sivuainetta ei kunnollista valittuna.
Mä olen aktiivisesti opiskellut vissiin 2,5 vuotta, sitten vähän silleen ei-niin-aktiivisesti. Ja opettajaksihan minä, sitten joskus. Tavoitteena ennen eläkeikää.![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Sörhipöykerö:Alkuperäinen kirjoittaja Salama McQueen::wave:
Täällä yksi laiskanpulskea opiskelija- aloitusvuosi 1998!Ja loppua ei näy. Pääaineena saksan kieli, sivuainetta ei kunnollista valittuna.
Mä olen aktiivisesti opiskellut vissiin 2,5 vuotta, sitten vähän silleen ei-niin-aktiivisesti. Ja opettajaksihan minä, sitten joskus. Tavoitteena ennen eläkeikää.![]()
Jee, meitä on siis muitakin! Mä myös olen aloittanut 98. Välissä töitä ja äippälomaa ja taas töitä...
Alkuperäinen kirjoittaja Tota noin:Hmm, ei mene jakeluun toi roikkuminen vuosikymmeniä jossain yliopiston kirjoilla... mutta ehkä en ymmärrä just siksi koska en ole 'lukenut'.![]()