Pokeri mammat

kristallilapsi04

Aktiivinen jäsen
12.03.2006
2 440
0
36
heipäs hei kaikki pokeriin hurahtaneet mammat täs olis tällänen ketju mihin voitais kaikki kerääntyä,

kertokaa:

mistä: porvoo

ikä: 25

minkä tyylistä pokerii pelaatte: teksas, omaha, kiinanpokeri

kuinka pitkään: n:2v

live vai netti: molempia

laitan tän tännekin..
 
Mä pelaan no limit holdemia, yleensä ukon ja kavereitten kanssa. Joskus netissä.
Puolisen vuotta sitten about aloin pelaileen kun olin jo pitemmän aikaa saanut seurailla kyseistä peliä töllöstä ja livenä paikan päällä kun meillä pelattiin...
Niin ja keski-suomessa sijaitsen.
 
Voitteko linkittää, missä netissä pelaatte? Mistä saa tietoa eri peleistä, esim. just Texa Holdemin säännöistä? Miten nettipelaaminen toimii käytännössä?

Mua kiinnostanut jo pitkään, mutta en ole vielä aloittanut.
 
Alkuperäinen kirjoittaja harmis:
Kertokeepa rehellisesti että oletteko voiton puolella siis jos rahasta pelaatte?

Mä aloitin pelaamisen kaksi viikkoa sit (tienausmielessä), tahdon nähdä voisinko pärjätä pokerissa ja nyt olen vajaa 200e voitolla.
 

Yhteistyössä