Yli 36v KesäToiveet

K E V Ä T T O I V E E T :heart: :heart: :heart:

Eulis 38v, 5v ja 8v tytöt
Maudie 37v, 4 lasta (14,12,7 ja 5v)
Micosa 38v, Etelä-Suomi, 19v tyttö ja 3v poika
Niksuliini 40v, 4 lasta
Omppu-70 36v, 5v poika
Pihlamaaria 37v, Keski-Suomi, 9v ja 5v lapset
Tiitiäisen äiti 36v, Espanja, poika 04.-04

TOTEUTUNEET SYYSTOIVEET :heart:

HissunMyy 38v, Utajärvi, 6 lasta (16,14,12,10,8v ja 1v) :heart:
Klaava 38v, Keski-Suomi, 3 lasta (11 tyttö, 8 poika ja 2v tyttö) :heart:
Kuntsikka 36v, 1 lapsi :heart:
Lyydia2001 36v, 4v lapsi :heart:
Miesku 40v, 3 lasta :heart:
Pilkettä 38v, Helsinki, 17v poika. :heart:
Äitix8 :heart:

TOTEUTUNEET KEVÄTTOIVEET :heart:

 
Voi Epskeps, olen kauhean pahoillani. Eihän siinä nyt noin pitänyt käydä. Miten ei yksi kerta riittänyt yhden ihmisen kohdalle.

Menin ihan sanattomaksi ja lukkoon, kun tulin näitä juttuja lukemaan. En tiedä mitä sanoisin lohduksi? Eihän siihen auta kuin aika. Tälläkään kertaa.

Ääh.... täällä ei ihmeempiä. Loma alkaa olla lopussa ja työt odottaa. Vielä olis 6 viikkoa ennen äitiysvapaata. Pitää vaan toivoa, että kaikki menisi hyvin.

Kylpylässä oli ihan mukavaa. Lapset nauttivat altaassa täysin rinnoin. Itse en oikein jaksanut ja vähän kyllä varookin, ettei tolkuttoman kauan viitsi altaissa olla, vaikkei siitä mitään haittaakaan ole, kun on kaikki paikat tutkitusti vielä kiinni. Enempi olen kyllä muutenkin kylpylässä nauttinut niistä hoidoistia. Olen käynyt kaikenlaista hierontaa yms. kokailemassa. Tällä kertaa kävin tosin jalka- ja käsihoidossa, koska hierontoja ei oikein voi tehdä tässä tilassa enää.

Esikoinen kävi mun kanssa käsihoidossa ja oli niin ylpeä hienosti maalatuista kynsistään..

Plussia nyt kaikille! Ja Epsu, mummoni aina sanoi, että "synkimmälläkin pilvellä on hopeareuna", joten jospa ne pilvet väistyy sinunkin tieltäsi jonain päivänä. Jaksamista :hug: . Laita yv:tä tai sähköpostia, jos jaksat.
 
HissunMyy harmailee
Tervehdys :wave:

En voinut olla kirjoittelematta. Epsulle hirmuisesti :hug: :hug: ja paljon voimia tuleville päiville. Elämä on tosiaan joskus epäreilua.
Mutta nyt piti ruveta miettimään aikaisempia juttuja palstalta:

Muistaako kukaan kun oli puhetta noista ennustajaeukoista =) . Jos en väärin muista niin Epsulle oli sanonut että joko joukuussa 07 vai alkuvuodesta 08 saa vauvan :attn: . Korjatkaa miten se oli :attn: . Kait sitä yrittää kaikin keinoin pitää toiveita yllä jokaisella.

Plussa tuulia+++++++
 
eulis
Epsu :hug: , jaksamista!
Omaan napaan ei muuta kun se että nuo rintojen aristus- ja valkovuoto-oireet ovat loppuneet, viikon verran kestivät, luulen että munasolu saattoi hedelmöittyä mutta kiinnittyminen ei onnistunut. Testaan toki jos menkkoja ei ajallaan kuulu.
 
Kiitos kaikille osanotosta ja haleista :hug: Yritän tässä elellä nyt päivän kerrallaan ja yrittää iloita niistä pienistä asioista mitä kuitenkin elämässämme on ja joskus ne onneksi ovat isojakin. Ehkä se toinen lapsi meille vielä suodaan, tiedä sitä. Onneksi kuitenkin meille on yksi lapsi suotu ja hänestä kovin onnellisia olemme. Saa nähdä miten tässä käy. Nyt on pakko ottaa (toisaalta onneksi) irtiotto näistä kuumeilujutuista ja antaa kehon palautua kunnolla ja mielen nousta maasta ja surun hiljalleen hälvetä.. Rankalta tuntuu nyt, todella rankalta, mutta ehkä tästä selvitään.

Ja Micosa, älä sinä nyt minun huonon onneni takia noin vaisusti omasta onnestasi kerro!!! Onneksi olkoon haamusta ja tarrasukkia ihan hirmuisesti sinne!!! :heart: :flower:

Voikaahan kaikki hyvin! :hug:
 
Micosalle :flower: :flower: Mahtavaa että sait haamun, toivotaan että kaikki menee hyvin loppuun asti :flower: :heart:

Eulikselle +++++++++++++ plussapuhallus :whistle: Micosan perään vaan odotuttajiin =) eikös...

Oma napa eli touhuttu on, nyt taas piinailemaan :\| ;) :/ :( =)
 
eulis
Epsu :heart: voimia hirmusesti, tulethan taas maisemiin kun jaksat.
Micosa :flower: ihania uutisia, paljon onnea plussasta, hieno juttu!
Pihlamaaria :) kiitos kannustuksesta, mutta mulla oli sama juttu syyskuussa ennen tätä viimeistä km:n päättynyttä raskautta, samat oireet samassa vaiheessa kiertoa, sitten loppuivat ja menkat alkoivat viikon myöhässä. Paljon plussastuulia sinullekin!
 
epsu Toipumista sinulle ja tervetuloa takaisin sitten, kun siltä tuntuu.

Micosa Hirmusti onnea haamusta ja toivotaan, että se van vahvistuisi ja kaikki menisi hyvin :heart:

eulis +++++++++tuulia sinne kovasti.

Omaa eli ei juurikaan mitään. Himot hukassa, jostain kumman syystä.
Ja pankki soitti, että olivat hukanneet talon arviopaperin ja ilman sitä emme voi allekirjoittaa kauppakirjaa \|O \|O \|O . meikä haluu omaan kotiiiiiiiiin!!!!!
 

? Sunnuntai ?

----KEVÄTTOIVEET YLPEÄNÄ ESITTÄÄ:

PLUSSANNEET :heart:

HissunMyy la. 11.5.07
Klaava la 23.5.07
Lyydia2001 la 2.7.07
Kuntsikka la 19.7.07
Pilkettä la 10.8.07
äitix8
Miesku

HAAMUILIJAT :xmas:

Micosa 40/28-33

PIINASSA :headwall:

Pihlamaaria 14/28
eulis

PEITTOJEN ALLA ;)

Tiitiäisen äiti 10/28

Niksuliini

TÄTI KYLÄILEMÄSSÄ :hug:

HAAHUILIJAT :whistle:

Maudie
Omppu-70

 
Hei kaikille!

Töissä jälleen loman jälkeen. Vähän meinaa väsyttää, mutta jospa tää tästä pikkuhiljaa. Yöunet meinaa välillä jäädä jo aika vähiin, sillä viime yönäkin heräsin selkäkipuun ja tunteeseen, että tukehdun. Olin varmaan kääntynyt unissani selälleni eikä se asento oikein ole kovin hyvä enää.

Suonenvetoihin on sentään auttanut, että pitää villasukkia jalassa. Pitää vaan toivoa, että tulisi viileä toukokuu sillä ajatus kuumalla ilmalla villasukat jalassa nukkumisesta ei oikein kuulosta houkuttelevalta :whistle:

Rohkaisin mieleni ja aloin virkata tulevalle lapselle takkia. Jos nyt jotain menee taas vikaan, niin pitää sitten myydä jollekin. Mutta en halua ajatella sellaista, vaan pelkästään positiivisia ajatuksia (oliskin niin helppoa). Tuo Epsun kohtalo on taas herättänyt negatiivisia ajatuksia. Tuntuu, ettei mitenkään kaikki voi mennä hyvin.

Mutta, nyt pitää alkaa töihin. Micosa, joko plussa vahvistui? Ja toivottavasti Tiitiäisen äiti saa nuo talokauppa-asiat järjestykseen ja pääsee pois anopin nurkista.
 
Hei taas.
Tyksissä on nyt käyty,ultrattiin mutta siinä ei mitään näkynyt.Mutta se olikin tiedostettu kun voi olla joko 5+5 taikka 5.
Kierto kun kuitenkin epäsäännöllinen.
Huomenna aamulla Tk:n labraan ja keskiviikkona soitto Tyksiin että mitä verikoe sanoi.
13 kg oli painokin pudonnut,kiitettävästi siis.
22.3 on uusi kontrolli.Terkkarimme kanssa keskustelimme siitä pitäisikö kertoa työjohtajalle vai ei.Sitten sain lisäaikaa tuolle kertomiselle,ei kylläkään kuin pari viikkoa mutta hetki aikaa hengähtää.
Nykyinen työni jatkuu ja siinä ei haittoja ole.
Eli tässä viimeiset,keskiviikkona lisää uutisia. :wave:
 
eulis
No nyt mulla alko menkat ja kp 21/28 mennään, ei ole kyllä näin sekaisin ollut kierto ikuna. Kahdet menkat siis olleet tätä ennen km:n jälkeen, ekat tuli normaaliajalla ja tokat viikon myöhässä ja nämä nykyiset viikon etuajassa. Rupee kyllä masentamaan, mutta ei auta kun kevättä kohti mennä!
 
Voi eulis :hug: Toivottavasti kierto pian tasaantuu. Ellei niin sitten lääkärin pakeille. Nykysinhän noista ongelmista ei tarvinne kovin pitkään kärsiä.

Mulla muuten tuli menkat etuajassa nyt, kun olin raskaana. Samoin odottaessani kuopusta. En kyllä halua herätellä turhia toiveita, mutta kannattaa pitää mielessä sellainenkin vaihtoehto.

Täällä on viikkoja kasassa huomenna 29 eli aika paljon jo. Aikaa tuntuu olevan aika vähänlaisesti enää jäljellä. Mutta kuitenkin niin kauan, että mitä tahansa saattaa sattua. Pakko yrittää kuitenkin uskoa, että kaikki menisi nyt hyvin.

Ihmeellistä kyllä, välillä mulle tulee vielä sellainen olo, että onko tämä nyt tosiaan meidän viimeinen lapsi? Ihan kuin vasta olisi oppinut arvostamaan lapsia ja niiden merkitystä elämässä ja sitten se onkin ohi. Vaikka totuuden nimissä on sanottava, että kyllä 4 lasta varmaankin on ihan tarpeeksi jo tässä iässä. Ainakin jos haluaa elämässään jotain muutakin joskus tehdä, kun huolehtia lapsista.

Mutta kai ne on nuokin asiat mietittävä läpi jossain vaiheessa.

Plussia sinne kaikille. Micosa, kyllä kaikki on varmaan kunnossa ja viikot vaan niin pienet, ettei vielä mitään näy.
 
eulis
Kiitos Klaava rohkaisusta :) , tällaista pientä tuhrua nämä menkat nyt ovat, mutta luulen kuitenkin että syynä on se ettei kohtu ole palautunut noista kahdesta kaavinnasta ja siksi kierto sekaisin tai sitten se kiinnittyminen ei onnistunut ja vuoteli pois. Täytyy kai vaan olla kärsivällinen ja odotella milloin kroppa on taas kunnossa.
Onneksi ulkona on ihanan keväistä ja aurinko paistelee.

B)
 


? Sunnuntai ?

----KEVÄTTOIVEET YLPEÄNÄ ESITTÄÄ:

PLUSSANNEET :heart:

HissunMyy la. 11.5.07
Klaava la 23.5.07
Lyydia2001 la 2.7.07
Kuntsikka la 19.7.07
Pilkettä la 10.8.07
äitix8
Miesku

HAAMUILIJAT :xmas:

Micosa 42/28-33

PIINASSA :headwall:

Pihlamaaria 16/28

PEITTOJEN ALLA ;)

Tiitiäisen äiti 12/28

Niksuliini

TÄTI KYLÄILEMÄSSÄ :hug:
Eulis 2/21-28

HAAHUILIJAT :whistle:

Maudie
Omppu-70


 
Tervehdys sinne pohjoseen!

eulis iso :hug: sinulle

Micosalle plussan vahvistuksia

Omaa eli joo samassa sängyssä nukutaan avokin kanssa, mutta siihen se sitten jääkin. Pankki hukkas osan papereista ja meidän piti saada allekirjoittaa viime tiistaina kauppakirja. Tänään taas juttelin heidän kanssa ja lupasivat yrittää perjantaiksi allekirjoittamista. Pliis, pliis, pliis!!!!!!
 
Huomenta!

Eilen oli täällä Keski-Suomessa todella hieno ilma iltapäivällä. Aurinko paistoi ja asteita oli 0. Harmi, kun piti olla töissä ja lienee ollut ainoa aurinkoinen päivä toistaiseksi.

Piti käydä eilen ostamassa uudet äitiyshousut. Vähän kyllä harmittaa, kun töitä on enää reilu 5 viikkoa ja kotioloissa pärjää vähän huonommillakin kamppeilla. Mun ainoat äitiyshousut on tähän saakka olleet yhdet nukkavierut edellisen raskauden ajalta (olivat tuossa välissä lainassa kaverillakin) ja sitten yhdet vatsan alle jäävät farkut. Ne vaan ei enää oikein meinaa pysyä jalassa vaikka mukavat muuten onkin. Ärsyttää kiskoa housuja ylös aina kun nousee istumasta :whistle:

No, onneks tuo paikalline HenkkaMaukka myy kohtuuhinnalla, mutta olis rahalle ollut paermpaakin käyttöä, esim. ihania uusia kevään neulelankoja ;)

Viikkoja on kasassa 29 eli aika paljon jo. Pitää vaan toivoa, että kaikki menee hyvin loppuun saakka. En ole muuten vieläkään saanut sanotuksi lapsille, että tyttöhän siellä mahassa varmaankin on. Pitäisi kyllä sanoa, että poika saisi puretuksi pettymyksensä jo ennen lapsen syntymää. Hän kun odottaa niin kovasti poikaa kaveriksi (vaikka on kyllä ylimmät ystävykset kuopuksenkin kanssa, joka myös on tyttö).

Mulla on jostain syystä kaikki lihakset tosi väsyneet. Mistä mahtaa oikein johtua? En muista tällaista aikaisemmin. Mahtaako ikä jo tehdä tehtävänsä. Tai sitten hemoglobiini on laskenut niin alas, ettei lihakset saa kunnolla happea. Sekä jalat, että kädet tuntuu menevän maitohapoille ihan pienimmästäkin hommasta, mikä on minusta aika outoa. Pitää varmaan kysyä neuvolasta ensi viikolla, mistä oikein voi johtua.

Jeps. Hyvää vointia kaikille ja niitä plussia +++++++++++++++++++. Mahtaako Micosan plussa olla vahvistunut? Ja toivottavasti Euliksella tuo kierto asettuisi normaaliksi pikapuoliin. On niin inhottavia nuo tuollaiset jutut.

Nyt pitää lähteä palaveriin..
 
eulis
Metka olo, tuhruvuoto tosi minimaalista, verta ei ole tullut ollenkaan ja rintoja kuumottaa, toivotaan että olisi sitä ihteensä, vasta ensi viikolla uskallan testailla ellei vuoto nyt sitten ala kunnolla, pitäkää peukkuja ettei ala :)
Klaava, voimia töihin =) Onneksi sulla ei ole enää montaa työviikkoa edessä!
Micosa, miten jakselet?
 
Eulis, mulla tosiaan on kokemusta jo kahteen kertaan ihan samasta. Eli menkat tuli liian aikaisin ja olivat sitten tosi niukat (kuopusta odottaessa kuitenkin sellaiset, että luulin oikeiksi menkoiksi).

Joten täällä peukut pystyssä sulle, että olisit raskaana. Mulla näytti kyllä testikin sitten heti plussaa, mutta oli kuitenkin jo kp 28/30 ja sehän on muutenkin niin yksilöllistä.

Jännitystä ilmassa ....<br><br>
 
=) Eulikselle tosi tosi paljon peukutuksia, että se tuhru olisikin jotain muuta kuin täti ferrarilla :) Tässähän alkaa jännitys nousta kun vierestä seuraa B)

Micosa :attn: mikä on tilanne :attn:

Tiitiäisen ätille myös peukutuksia, että saisitte ne paperit kuntoon ja pääsisitte muuttamaan omaan kotiin. Pääsettekö muuttamaan heti kun saatte paperit kuntoon vai pitääkö vielä olla pitkään evakossa?

Omaan napaan: odottelua ensi viikkoon :saint:
 

Yhteistyössä