Yli 36v KesäToiveet

Hengissä ollaan, mutta en ymmärrä minne se aika valuu. Olen kyllä käynyt kuikuilemassa, mutta vain sellasia pikapikavisiittejä, etä vaan lukenut nopeasti mitä tapahtunut.
:hug: eulikselle.

Vautsi Klaava miten nopeasti noi viikot on vierähtäneet, kohtahan me saadaan eka syystoiveet-vauva :D

Taas mennään, suojaamaan kaakelit ja sitten maalia pintaan. :wave:
 
Heipat kaikille! :wave:

Olipas tänne tullut kivasti viestejä! =)

Wautsi Klaava, kohta jo 30 viikkoa täynnä!! :D Uskomatonta! Kyllä tuntuu siltä että tuo sun raskaus on mennyt ihan vauhdilla ;)

Micosa, yritä jotenkin kestää sitä rakennusmelua, vaikka tosi kurjaa se varmasti on :/ Korvatulpat korviin josko ne vähän auttais. Eihän nekään kyllä kivat ole, mutta jospa saisit niiden avulla aamuisin nukuttua paremmin! :)

Tiitikselle mukavia remppahetkiä! Toivottavasti pian pääsette muuttamaan! :) Mites siellä anoppilassa on muuten mennyt?

Juu ette te minusta niin vaan eroon pääse. ;) Olen kyllä niin koukussa tähän pinoon että pakko vaan käydä täällä :D Saa nähdä miten tän tauon tässä kestän.. Tekisi vaan niin kovin mieli käydä heti taas yrittämään :ashamed: Mut pakko se on kait lääkärin "käskyä" noudattaa :/ Eikä sitä hätäilemällä tule kuin kuspäisiä lapsia, näin joku "viisas" on sanonut.. :eek: :snotty: Pitääkin kertoa teille yks jännä juttu. Tuossa viime viikolla poika yks päivä iltaunille mennessään sanoi yhtäkkiä mulle, että "äiti mikset sinä saa sitä vauvaa?"... :eek: Vähänkö olin ihmeissäni, ihan äimänkäkensä suorastaan. Sanoin sitten vaan, että ei äiti tiedä, ehkä äiti sen vauvan vielä saa.. Ja tänään poika sitten taas yhtäkkiä väläytti, että "sitten kun saat sen vauvan niin annetaan noita pieneksi jääneitä vaippoja sille".. :eek: :) Että semmoisia juttuja tuon meidän 4v:n mielessä liikkuu. Eikä me kyllä olla nyt puhuttu mitään vauvasta tai vauvan menettämisestä tms. Ainoo juttu mistä on jo muutama viikko aikaa on, että tuumailin pojalle että onkohan äidin masussa vauva, niin poika sanoi että ei ole. Oikeassahan tuo oli.. :( Kunpa olisi oikeassa siinäkin että äidille vielä vauva tulee... :heart:

No niin, meneepä nyt niin noitamaailman juttuihin että parempi on lopetella.

Eulikselle pidän kovasti peukkuja että tädistä huolimatta sieltä plussa tulisi! :heart:

Pihlikselle onnea ja pitkää pinnaa piinaviikolle! Toivotaan sitä plussaa!!! :heart: +++++++++++++++++ :whistle:
 
eulis
Klaava ja Epsu, lämmin kiitos teille kannustavista sanoistanne, mutta en kyllä usko että mun masussa mitään elämää on, raskaus saattoi kyllä "käynnistyä", mutta kyllä ekan kk päivän vuodon määrällä kaikki tavara on tullut ulos, tämmöstä tämä vaan on, mulla on ehkäisykapselin aikana ja sen poiston jälkeen ollut tuhruvuotoa ennen tätiä ja luulen tämä kiinnittymisongelman saattavan liittyä siihen (hih, ihan kun mulla oikeasti olisi lääketieteellistä asiantuntemusta tästä, tällasella humanistilla..). eikä kyllä mitään oireitakaan enää ole. Meillä alkaa rakennusprojekti toukokussa, ehkä se auttaa kun saa ajatuksia vähän muualle.

Tiitis, mitä kaikkea te siellä uudessa kodossa touhuatte, onko leka viuhunut?

 
Huomenta kaikille!

Onko teillä, Tiitiäisen äiti, siellä epsanjassa jo oikea kesä? Kevät varmaan ainakin pitkällä. Kuulin jostain sääohjelmasta, että Välimeren seudulla olis lämpötilat jo olleet parinkymmenen tienoilla.

Lämmintä täälläkin on. Keski-Suomeen luvattiin +4 - +8 tälle päivälle eli takatalvi on varmaakin odotettavissa jossain vaiheessa. Minä en ainakaan usko, että tämä talvi oli nyt tässä. Vaikka niin kummallisia säitä on viime vuosina ollut, joten mistäpä sen tietää.

Huomenna olis neuvola. Kiva mennä sinne kuulemaan paljonko painoa on taas tullut lisää... Ei ole oikein tullut vahdittua noita syömisiään viime aikoina, joten veikkaan sellaista noin 1 kg/vko vauhtia. Hirveä projekti kesällä edessä päästä eroon noista tämän (ja edellisen raskauden) mukanaan tuomista kiloista.

Mutta, joka tapauksessa se on nyt sivuseikka, sillä tärkeintä on saada lapsi terveenä maailmaan. Nuo muut asiat tulee sitten sen jälkeen. Kun ei tätä ylipainoa nyt niin älyttömästi kuitenkaan ole.
 
Nyt alkaa näyttää keväältä täällä.Aurinko paistaa ja lämpöä riittää.
Pojan kanssa aamulla korvien jälkitarkastuksessa,puhtaat terveet ovat.
Meitä ennen tyttö ja hänellä rakkuloita korvassa,tuota samaa oli työkaverilla ja silloin ihmeteltiin ettei ole koskaan vielä osunut kohdalle moista.
Eipä se sitten kovin outoa olekaan.
Eilen työkaveri sanoi että kun värjäsin pääni lopetin tupakoinnin,johon nauramaan että kun pää on sininen voitte nähdä minut taas tupakalla(toivottavasti nyt saisin pidettyä etten taas aloita)
Toinen kysyi erään toisen puolesta onko natsannut kun en enää tupakalle tule.Kielsin toistaiseksi,sanoin kaiken maailman perusteluita ja taisi upota.
No se tieto leviää kuin rutto kun saavat selville.Vielä pystyn kieltämään.
Toistaiseksi menee vielä lääkkeiden jne piikkiin etten voi polttaa.
Tietävät kuitenkin että hoitojutut ovat niin tärkeitä ettei niiden takia riskeerata yhtään mitään.
Kuopusta odottaessa olin koko raskauden kotona(pakkoloma) ja nyt niin haluaisin myös.Olisi mukavaa vain olla.Toisaalta hyvä että saa palkkatyössä olla mahdollisimman pitkään.
Molempien raskauksien kohdalla olen jäänyt sairaslomalle pari kuukautta ennen.
No katsotaan kuinka pitkälle nyt päästään. =)
 
Remontti-reiska täällä taas :D
Tuo on kyllä "paha" tuo tupakoinnin lopettaminen siitä melkein aina jäá kiinni, että on raskaana.

Kokoliki on jo kesä täállä vaikka ei sitá omasta pukeutumisesta huomaa. Meikki vetää fleece-takki tai villapaita päállä vaikka muut kulkee bikineissä :eek: :ashamed: .
Muuttolinnut matkaavat jo sinne Pohjolaaan päin viime viikolla näin merimetso-auran nokka kohti pohjosita.
Luumu- ja mantelipuut kukkivat kuten myös kameliat, mimosat, freesiat jnejne ja kärpäset ja ampparit pörisevät.
Eli tais olla siiná se talvi :\|

Omaa. anopin kanssa olen ottanut yhteen kerran (ja kunnolla). Tänään meinas palaa taas päreet, kun päásen lähtemään täältä omaan kotiin touhuumaan vasta klo11 ja niin menee monta tuntia hukkaan ja yritin sitä selvittää, että jospa hän voisi hiukkasen laittaa vauhtia aamuvalmisteluihin ettei koko páivä mene pipariks.
Tänää appi toi 50 litra valkoista maalia ja , kun olen tämän viestin kirjoittanut lähden maalaamaan. Maalaan kaikki näin ens´alkuun valkoiseksi ja siten päásemme muuttamaan. Avokki tuo tänään ekan kuorman tavaroitamme hallilta. Sitten pikkuhiljaa vaihdan huoneiden värit muuksi kuin valkoiseksi.
Lekaa en ole vielä käyttänyt, odottelemme , että ilmat vielä lämpenevät, ettei haittaisi jos seinä puuttuu. Oma isäni tulee 20.päivä remonttiin avuksi ja saa ruveta tekemään saunaa :D
heips taasen :wave:
 
? Keskiviikko ?

----KEVÄTTOIVEET YLPEÄNÄ ESITTÄÄ:

PLUSSANNEET :heart:

HissunMyy la. 11.5.07
Klaava la 23.5.07
Lyydia2001 la 2.7.07
Kuntsikka la 19.7.07
Pilkettä la 10.8.07
äitix8
Miesku
Micosa

HAAMUILIJAT :xmas:

PIINASSA :headwall:

Tiitiäisen äiti 20/28
Pihlamaaria 24/28

PEITTOJEN ALLA ;)

Niksuliini

TÄTI KYLÄILEMÄSSÄ :hug:

Eulis 5/26-28

HAAHUILIJAT :whistle:

Maudie
Omppu-70
Epskeps
 
Päivitin listan jo huomiselle..mitä suotta tälle päivälle enää :p

Tänne ei mitään ihmeitä kuulu. Töissä oon ollu ja kyllä osaakin nyt väsyttää. Seuraavan kerran perjantaina töihin. Oishan nuo ke ja to ollu kans töitä, mut eihän sitä nyt pidä itseään liikaa rasittaa.. :D

 
Meillä taas sairastupa eli tokaluokkalainen on yskässä ja kuumeessa.

Kävin aamulla neuvolassa ja pikapalaverissa töissä (mies on reissussa). Lapsi oli yksin täällä vähän aikaa, mutta hyvinhän tuo näytti pärjäävän. On aika tottunut olemaan yksin ja osaa keksiä tekemistä. Nyt kuitenkin menee loppupäivä suunnilleen kotona.

Neuvolassa ei ihmeitä. Paino noussut odotetusti eli 700g/vko :ashamed: Onneksi suurin osa siitä on turvotusta, mitä mulla kertyy raskausaikana aina hirveästi. Sormet alkaa olla kuin nakkimakkarat.

Onneksi se lähtee sitten, kun lapsi syntyy.

Töitä on enää 20 päivää! Mitäs siihen sanotte... Se huono puoli asiassa on, että tekemistä olis kyllä aika hurjasti ja nämä lasten sairastelut sitten syö mun vähäistä työaikaa. Projektin tämä vaihe on kivasti aikataulutettu siten, että sen pitää olla valmis mun viimeisenä työpäivänä eli eipä paljon ole varaa pitää kertyneitä ylitöitä vapaana. No, pidänpä sitten joskus, kun taas töihin menen.

Taidan mennä päiväunille, kun niin väsyttää ja on kerrankin tilaisuus. Poika katsoo elokuvaa, esikoinen on koulussa ja kuopus hoidossa.
 
Tässä ihan pikaiseen ennen töihin lähtöä.
Aikani olen puhunut ja puhunut laivalle lähdöstä ja nyt sain varattua matkan.
Pojan ehdoilla mennään ja siksi pitikin varata aamulähtö.En halua sinne illalla suurimman remusakin kanssa.Tai kyllähän sieltä Ruotsin päästä tulla voi vaikka mitä porukkaa mutta toivotaan ettei.Kun lahdemme 8.4 sunnuntaina ja takaisin 9.4 maanantaina eli pääsiäisenä.
Tiistai on kuitenkin jo normaali arki eli varmaan rajoittaa hieman.
Toivottavasti tulee elämys pojalle.Sain sentään ikkunallisen hytin.

Täällä taas aurinko paistaa,mutta tiet ja pientareet kurassa.
En jaksaisi millään töihin,eilen jo kahdeksan jälkeen aivan puhki.
Mukavaa hommaa kivan kaverin kanssa,mutta ei yksin auta.
Nyt oli lehdessä että Aker myy Suomen telakat eli saapi nähdä mikä meidän kohtalo on tulevaisuudessa.
Minkä värisissä haalareissa mahdetaan kohta kulkea.Vasta tovi sitten nimi muutettiin(sitä kun ei tehdäkkään kuin kerran vuodessa)
No mutta nyt vaatteiden vaihtoon ja töihin. :wave:
 
Huomenet,

Millaisia hommia, Micosa, teet telakalla? Olis kiva tietää..

Muutenkin minua kiinnostaa millaisia töitä tänne kirjoittavat ihmiset tekee.

Mulla se on tätä koneen käyttöä. Ja lähinnä erilaisten kuvien ja tekstien tekeminen tietojärjestelmien kehittämistä varten. Välillä kivaa ja välillä ei. Hallitsevin piirre työssäni on, että aina on sellainen olo, ettei oikein tiedä mitä tekee...

Mulla on tänään huono päivä. Suutuin aamulla puolisolle, kun se valitti, ettei saa nukuttua, kun kääntyilen koko ajan. Tuntui musta niin epäreilulta, vaikka ei se mitään pahaa tietysti tarkoittanut. Yrittäispä vaan itse nukkua levollisesti särkevien jalkojen ja tällaisen mahan kanssa..

Niin, että ei imeempiä. Eilen kävi hierojalla ja se teki kyllä hyvää. Niska ja hartiat tahtoo mennä jumiin koko ajan vaikka yrittäis kuinka venytellä.

Aurinkoista päivää, jospa tämä tästä iloksi muuttuu tämäkin päivä.
 
Huomenta!

Aurinko paistaa ja pikku pakkanen eli aito kevätpäivä taas tulossa B)

Toivottavasti ei tule kovaa takatalvea jotta tuosta kurahaalari-rumbasta pääsisi äkkiä eroon :saint:


Klaava Pyydä miestäsi laittamaan jalkapallo yöksi paidan sisään ja kysy sitten aamulla että kuinkas nukutti :LOL: :LOL: Yöllä vaan on yleensä niin väsynyt, että kaikki varmaan laukiasee jotain ajattelematonta, mitä ei olisi harkinnan jälkeen varmasti tokaissut :(

Kyselit tuosta työhommasta yleisesti, eli itse myös vietän aikaan tietokoneen ääressä, mutta olen vaan loppukäyttäjä. Eli ammattini on kiinteistökirjanpitäjä. Homma ei ole ihan niin kuivaa kun nimike antaa ymmärtää, koska itse kirjanpitoa teen tosi vähän kun lähes kaikki menee nykyään automaattisesti kirjanpitoon. Suurin työ on tilinpäätösaika ja loppuvuosi on asiakaspalvelua yms. laskunmakua ja reskontranpitoa ja karhuamista.

Espuskepsu Jännä juttu, että tuo vauvakuume on teidän pojassa myös noin voimakkaasti, vaikka siitä ei teillä puhuta. Lapset taitavat tajuta asioita paljon enemmän kuin me aikuiset arvaammekaan. Kyllä sen pikkusisaruksen vielä pojalle saatte :heart: :heart:

Omaa (.) eli vielä piinailen. Oireita ei ole, mutta eilen tuli pikkasen ruskeaa tuhrua mutta sen jälkeen ei mitään :\| Tämä on mulla aika outoa. :/

Aurinkoista päivänjatkoa!!<br><br>
 
Huomenia,
aamu alkoi taas ennen 7.Poika pirteänä ylös ja äiti kuin ampiainen.Iltavuoroviikolla kun hieman kauemmon saisi tosiaan nukkua.
No nukuttaapa illalla paremmin kun aamulla ajoissa ylös.

Siinä mielessä kirjoitin harhaanjohtavasti kun telakoiden myynnistä kerroin.
En ole telakalla töissä vaan hyttitehtaalla.Teemme kyllä suurimmaksi osaksi Turun ja Helsingin telakoilla tehtäviin laivoihin hytit.
Olen vuosien varrella tehnyt tuolla tehtaalla melko paljon erinlaisia töitä.
Alunalkaen menin vessojen ja kylpyhuoneiden laatoituksia ja matoituksia tekemään(lattiat) sitten olen tehnyt seinäpaneeleiden kokoamista ja niiden kasaamista seiniksi.
Liimaushommia,tarkastushommia jne jne.
Nyt olen taas vaihteeksi kasaamassa paneeleista seiniä,jotka sitten seuraavat kokoavat hytiksi ja kalustavat.
Siellä "viihtynyt" 16,5 vuotta enemmän tai vähemmän.
Nyt alkaa olla henkinen puhti loppu ja kaipaa jo jotain muuta.
Toivottavasti vain olisi ohimenevää,ikää sen verran tämän laiskuuden lisäksi ettei uusiin hommiin opettelemaan enää ole.Ja kouluun minua ei saa.
Oppisopimus voisi olla sopiva,kun keksisi vielä mikä ala.
=)
 
? Torstaipäivä ?

----KEVÄTTOIVEET YLPEÄNÄ ESITTÄÄ:

PLUSSANNEET :heart:

HissunMyy la. 11.5.07
Klaava la 23.5.07
Lyydia2001 la 2.7.07
Kuntsikka la 19.7.07
Pilkettä la 10.8.07
äitix8
Miesku
Micosa

HAAMUILIJAT :xmas:

PIINASSA :headwall:

Tiitiäisen äiti 21/28
Pihlamaaria 25/28

PEITTOJEN ALLA ;)

Niksuliini

TÄTI KYLÄILEMÄSSÄ :hug:

Eulis 6/26-28

HAAHUILIJAT :whistle:

Maudie
Omppu-70
Epskeps
 
Heippa! :wave:

Et osaakin ihmistä väsyttää.. :snotty: On se vaan ihme kun sitä ei osaa ajoissa mennä nukkumaan.. :/ sitten aamulla on niin väsynyt et hyvä kun silmiä auki saa.. :ashamed: Tänään oltiin poitsun kanssa sitten lastenpolilla kalaa testaamassa. Mies sai eilen tehtyä lohikeiton josta tulikin tosi hyvää :p Ja se onneksi maistui pojallekin, joka ei siis koskaan kalaa ole syönyt. Eipä tuosta kalasta mitään reaktioita poliaikana tullut eikä vielä ole tullut kotonakaan, mutta katsotaan nyt pari päivää.. Poitsu kun on suolioireinen allergikko niin oireet voi tulla vähän viiveelläkin. Sekös tässä "hauskaa" on.. :/ Mut toivotaan että saisimme kalan mukaan sallittuihin ruokiin, vaikka emme kalaa juurikaan syö.. pitäisi siinäkin asiassa vähän petrata.. :whistle:

Klaavakos se kyseli mitä hommia täällä kukin tekee.. Mä olen kyllä tainnut jo kertoakin, että teen nykyisin keikkahommina noita kaupan"tädin" töitä, lähinnä kassana siis istuksin. Koulutukseltani olen tradenomi, joten "parempiinkin" töihin tässä olisi rahkeita (tai sitten ei.. :LOL: ) Toinenkin ammatti mulla on, päivähoitaja. Niitä hommia tein joskus kauan sitten, kunnes päätin vaihtaa alaa. Katsotaan koska taas saan päähäni vaihtaa alaa.. ;) Koulunpenkille en kuitenkaan halaja vaan kuten Micosa, mieluummin sitten oppisopimuskoulutuksen kautta. Tekemällähän sitä parhaiten oppii. :)

Tänne ei muuta ihmeempää kuulu. Poitsu on nyt vaan ihan hulluna pyöräilyyn! Eilen ja tänään on pitänyt ajaa huristella pitkin pihaa, joka onkin jo kulkuväyliltä kiitettävän kuiva. Enpä ois kyllä uskonut että maaliskuun puolivälissä tuo poika jo pyörällä pääsis ajamaan... B)

*muoks* En muista oonko jo sanonut, mut multa loppui se vuoto jo :eek: Tuossa maanantaina tais viimeiset tipat tulla. Oon vähän ihmeissäni, et kuis se nyt jo loppu kun sanottiin että 2-4 vkoa saattaapi kestää ja mulla kesti 1½ vkoa. Toisaalta EN kyllä valita! En niin noista vuotamisista nauti (kukapa nauttis..?) :kieh: Nyt sitten odotellaan niitä ekoja menkkoja ja vielä enemmän toisia... Odottavan aika on pitkä... :headwall: <br><br>
 
Perjantaita vaan kaikille!

Mua väsyttää taas ihan tolkuttomasti. Alkaakohan tämä raskaus painaa jo? Muuten on kyllä hyvä olo, mutta selkää särkee ja tämä haukottelu alkaa jo rasitta...

Ajattelin tänään pitää vähän kertyneitä vapaita ja lähteä kaupungille vähäksi aikaa ostoksille. Jospa siinä samalla vähän virkistyisi, kun tulee pakosta oltua ulkona.

Aamukammassa on enää 18 työpäivää. Vähiin käy ja työt on ihan kesken eli ei olisi oikeastaan varaa livistää, mutta nyt tuntuu siltä, etten oikeasti jaksa. On ollut aika rankka viikko.

Eilen illalla katsoin vaalikeskustelua, jos vaikka olisi valjennut mitä puoluetta äänestää, mutta turha toivo. Jokainen lupaa yhdeksän hyvää ja kymmenen kaunista, mitkä ne on unohtaneet jo maanantaiaamuun mennesä.

Jotain pitäis kuitenkin keksiä. Oisko ideoita? Mikä olis hyvä vaihtoehto velkaisen lapsiperheen kannalta?

Hyvää viikonloppua kaikille ja käykää nyt kuitenkin äänestämässä, ellette ole jo käyneet. Ettei eläkeläiset valitse koko eduskuntaa.
 
? Viikonloppu häämöttää perjantaina ?

----KEVÄTTOIVEET YLPEÄNÄ ESITTÄÄ:

PLUSSANNEET

HissunMyy la. 11.5.07
Klaava la 23.5.07
Lyydia2001 la 2.7.07
Kuntsikka la 19.7.07
Pilkettä la 10.8.07
äitix8
Miesku
Micosa

HAAMUILIJAT

PIINASSA

Tiitiäisen äiti 22/28

PEITTOJEN ALLA

Niksuliini

TÄTI KYLÄILEMÄSSÄ :hug:

Eulis 7/26-28
Pihlamaaria 1/27

HAAHUILIJAT

Maudie
Omppu-70
Epskeps
<br><br>
 
Huomenia ja keväistä viikonloppua!

Kylläpäs aika vierähtää...ensimmäisten SyysToiveiden vauvat ovat kohta maailmassa! Hissunmyy ja Klaava voimia loppuraskauteen. Voin vain kuvitella tässä vaiheessa olotilaanne ison mahan kanssa.

Mulla on tähän kirjoitteluun tullut taukoa..enpä oikein tiedä miksi :ashamed: Aluksi oli tuo huonovointisuus ja väsymys,mutta jostain syystä vaikka olo on kohentunut on tullut kirjoteltua vähän.
Mä olen tehnyt hieman sellaista "diagnoosia" itsestäni, että nämä raskaushormoonit on minua entisestään herkistäeet ja huomasin etenkin silloin alussa, että otin liian voimakkaasti täällä keskustelupalstoilla tapahtuvat asiat. Luultavasti siksi olen ottanut vähän etäisyyttä..tämä selitys siksi, että haluan sanoa, että tämä meidän pino on edelleen ihana ja täällä on loistavia ihmisiä..minä vaan olen vähän yliherkkä.

Micosalle vielä uudemman kerran onnittelut plussasta ja ONNEA ja hyvää vointia kovasti matkaan.

Joku kyseli ammatteja niin olenkin tainnut joskus mainita, että olen nuoriso-ohjaaja. Erilaisia sosiaalialan hommia tehnyt akselilla lähihoitsu-ohjaaja. Sitten väliin keikkailen parin bändini kanssa laulaen. Eri tyylisiä musisointeja, riippuen tilaajan toiveista...ei siis omaa musaa vaan ihan lainabiisejä iskelmästä rockiin.

Olen aiba haaveillut, että voisi taidehommia tehdä leipätyökseen, mutta kyllä se elo on senverta epävarmaa ettei kuiten sovi mulle. Äitiysloman jälken olen ajatellut josko opiskelisin kokonaan uuden ammatin, johonkin kädentaitoihin liittyvä esim puusepän..mulla taitaa olla tulossa neljänkympin kriisi, kun tosissani olen miettinyt kokonaan tosenlaiseksi elämän muuttamista. No katsotaa miten miehen kanssa mene ajatukset yksiin, mutta jotain kyllä aion kehittää muutosta entiseen

:whistle: =)

Pikkuinen masusa voi ja kasvaa hyvin. Olimme torstaina rakenneultrassa ja kaikki oli hienosti paikoillaan. Vauva oli tosin viikon ja yksi päivä isompi kuin viikot, eli 18+6 olikin 20 .
Ehkä kuiten parempi niinpäin kuin liian pieni. Olemme molemmat pitkiä, joten vauva taitaa periä siinämielessä geenejä...
Miehelle tuli mieleen ( yllätys,yllätys :LOL: ) että on varmaan poika, kun on iso...

yritin kysellä sukupuolta, kun olisimme kovasti halunnet sen tietää, mutta naistenklinikalla eivät kerro :/ Mä en oiken tykkää tuollasesta, oishan se toki meidän asia jos haluamme sukupuolen tietää :eek: Eihän kait kukaan nyt niin ajattele, että se on sitten satavarma asia.
Olen voinut kutakuinkin hyvin, tosin oli supisteluja nyt vähän liikaa niin saikkua tuli viikon. Katsotaan helpottaako, kun menen työhön. Kohdunsuu oli hiukan pehmennyt..toivotaan, että on nyt kuitenkin rauhoittunut. Mulla oli tullut joku tulehdus tonne alapäähän ja siitä voi supistelut johtua, mutta nyt pitäisi sen olla hoidettu.

No nytpä mun pitää lähteä laulutreeneihin. Meillä on tulossa keika 9.4 ja ihan uusia kipaleita pitäs liuta harjoitella....eipä silti kivaahan se!

Kaikille keltaista kevättä....ilmat on olleet niin ihanat ja piristävät. Kohta varmaan leskenlehdet pukkaa maasta. Muistakaahan laittaa rairuohot tulemaan, jotta saatte munarikkaan pääsiäisen
:D
 
Heissan täältäkin päin :wave:

Niin tosiaan loppuja looraillaan kohta B) . Raskausviikot on 32+1 ja olo on sen mukainen :p. Äippäloman alkuun on matkaa reilu kaksi viikkoa ja töitä on jäljellä 8 päivää. Osa-aikainen kun olen niin joka päivälle ei töitä ole. Ehkä parempi niin kun tuo kuopuskin on niin pikkuinen.
Sairasteltu on jälleen täällä. Kuopuksella on korvatulehdus ja tokaluokkalainenkin oli pois koulusta melkein viikon kuumeen takia. Aika raskas viikko on ollut meillä. Onneksi sain sairaslomaa paripäivää alkuviikosta että jaksaa hoitaa lapsia.

Onneksi aurinko paistaa täydeltä terältä ja on jotenkin jo keväinen olo. Ihmeesti sitä jaksaa kun valoa on rutkasti tarjolla. Meillä kuopus herättelee joka aamu siinä 5-6 välillä ja ei anna armoa että saisi nukkua. Joskus hrvoin saa nukkua puoli seitsemään.

Tässäpä kiihkeimmät. Plussatuulia +++++++ ja tarrasukkia :attn: :attn: :attn:
 
Iltoja,
voi jässes mikä keli.Lunta pyryttää taivaan täydeltä.Ja silti vesikeli.
Aamulla aikaisin käytiin kaupassa.Raksalla käytiin pikaiseen ja sieltä mun vanhemmille syömään extempore.
Nyt väsyttää aivan tolkuttomasti,en jaksa mitään.Pyykkiä pitäisi pestä jne.
Kuopusta odottaessa olisin nukkunut koko ajan ja nyt alkaa tulla samoja oireita eli väsymys on sanoin kuvaamatonta.
Huomenna pitäisi ääneståmään mennä.Tänään piti mennä käymään tuossa naapurissa liikuntahallilla,siellä oli kaninäyttely.
Huomenna olisi vielä,jos vaikka samalla reissulla menisi kun äänestämään naapuriin kouluun.
Varmaan pitänee tuohon sohvalle pojan seuraksi mennä,katselee piirrettyjä.
Mies lähti Kuusjoelle pelaamaan lentopalloa eli ei sekään ole "häiritsemässä".
:wave:
 
Lauantaita!

Muutto lähestyy, eli tänään tuodaan huonekalut kotiin. Lattiat jynssätty, eli aivan kirjaimellisesti kontallaan olen kuurannut kaikki lattiat (140 neliöö) ja kyllä tuntuu. Samoin on rintalihakset kipeinä hiomisesta, ikkunoiden ja ovien karmeja, kun olen siellä hionnut), joten ei ole tarvinnut käydä tai edes ajatella menevänsä punttisalille =). Enään ¨käytävät ja 2 makkaria maalaamatta. Isäni tulee tiistaina remontti apuun , joten meikkis pääsee helpommalla.

Tuohon ammatti kysymykseen,: koulutukseltani olen tarjoilija, kokki ja verhoilija, mutta se virallinen ammatti mistä pidin eniten ja tein eniten oli merimies, mutta enpä usko palaavani siihen ammattiin enään, koska se vaatii paljon poissa oloa kotoota.

Nyt odottelen innoissani tädin tuloa, että pääsisin uudelle kierrolle, kun tuo seksi elämä on ollut tässä kuussa aikas kuollutta :snotty: , eikä ihme.

Pilkettä kiva kuulla sinustakin :) , ihanaa, että pikkuisenne voi ja kasvaa hyvin.
Ja onnea 9.4 keikalle joka on myös poikamme syntmäpäivä ja 3v tulee täyteen
 
eulis
Heipsan kaikille pitkästä aikaa!

Kauhian kiire viikko takana,meillä alkaa rakentaminen toukokuussa ja kaikkea siihen liittyvää on taas käyty läpi. Mä olen nyt koko vauvakuumeilun suhteen hiukka epätoivoinen, sillä mies ei nyt ole ollenkaan innostunut ajatuksesta, tällä toisella projektilla lienee osuutta asiaan. Rupesi masentamaan sekin kun omat vanhemmat - jotka ovat ihan järki-ihmisiä ja meillä on hyvät välit - alkoivat puhua onko nyt tässä iässä ihan järkevää vauvasta haaveilla, kun riskit kasvavat iän myötä ja keskenmenokin voi toistua (mullahan oli ne kaksi kaavintaa viikon sisällä ja vanhukset olivat tosi huolissaan kun ensimmäistäkin joutui odottamaan lähes viikon, tosin kaksi ekaa raskautta olivat helppoja). Tuntuu siltä että kaikki läheiset ihmiseni eivät ymmärrä kuumeiluani, onneksi paras ystäväni ymmärtää, olemme tunteneet yli 30 vuotta ja hän muistaa kun jo pikkutyttönä kerroin haluavani ainakin neljä lasta. Kuitenkin nyt notkun täällä koska kuume senkun jatkuu.

Pilkettä, Hissun Myy ja Klaava, hienoa kuulla että kaikki on mennyt hyvin, kaikkea hyvä myös loppuraskauteen
=) . Micosalle myös onnellista odostusaikaa!

Tiitis, ihanaa kun olette päässeet muuttamaan ja isäukko tulee avuksi, asunto kuulostaa ihanan tilavalta!

Täällä oli ammateista puhetta, itse olen psykologi ja hoitanut nuorisoa viimeiset 10 vuotta. Työ on tosi mielenkiintoista ja palkitsevaa, lisäksi meillä on aivan mahtava työyhteisö. Kaikenlaista muutakin olen nuoruudessa hommaillut, Epsu, myös myyjän hommia tehnyt lähes 10 vuotta!

Ihanasti paistaa aurinko, täytyy lähteä kunnostamaan kuopuksen pyörää kun lapsukaisella on kova polte kruisailemaan!
 
? Äänestyspäivä Sunnuntai ?

----KEVÄTTOIVEET YLPEÄNÄ ESITTÄÄ:

PLUSSANNEET :heart:

HissunMyy la. 11.5.07
Klaava la 23.5.07
Lyydia2001 la 2.7.07
Kuntsikka la 19.7.07
Pilkettä la 10.8.07
äitix8
Miesku
Micosa

HAAMUILIJAT :xmas:

PIINASSA :headwall:

Tiitiäisen äiti 24/28

PEITTOJEN ALLA ;)

Niksuliini

TÄTI KYLÄILEMÄSSÄ :hug:
Eulis 9/26-28
Pihlamaaria 3/27

HAAHUILIJAT B)

Maudie
Omppu-70
Epskeps

 
Ihanaa Pilkkis kun kirjoittelit!! :heart: Johan tässä on sua kaivannut ja kovasti :heart: :hug: :) Ihanaa kuulla että siellä masuasukki kasvaa ja voi hyvin :) Ja kiva että sulla on pahoinvointikin hellittänyt. Toivottavasti saamme kuulla nyt useammin kuulumisiasi. :)

Tänne ei mitään ihmeempiä. Kovin kurja keli on tänään ollut, vaikka onneksi ei ihan jatkuvasti ole jotain epämääräistä taivaalta tullut. Poitsu oli ihan innoissaan kun oli vähän lumentapaista maassa ja jo piti heti sitten kola saada ja sillä työnnellä niitä onnettomia loskia edestakaisin tuolla pihalla :D

Äänestämässäkin käytiin poitsun kanssa aamusella. Hän pääsi sitten iltapäivällä vielä uudemman kerran isänsä kanssa äänestämään. Olisi poika tahtonut itsekin äänestää :D
 
Huomenia ja hyvää tasa-arvon ja Minna Canthin päivää (olikohan se noin?).

Mitäs olette mieltä vaalituloksesta? Onko hyvinvointiyhteiskunta (onko sellaista muuten enää olemassa) nyt menetetty?

Vajaa 4 vkoa töitä jäljellä. Eikä millään jaksais kyllä enää. Iskiashermo on päättänyt alkaa kiusaamaan molemmilla puolilla alaselkää. Tuntuu välillä kuin joki tökkäisi puukolla. En tiedä mitä sille oikein pitäisi tehdä, että vähän helpottaiti. Ideoita?

Mulla kohta täynnä 31 vkoa. Alkaa jo pelottaa yksi ja toinenkin asia. Mutta jospa kaikki menee hyvin. Onneksi on vielä ainakin yksi käynti äitiyspolilla, jossa voinee pelkojaan ruotia.

Hyvää viikkoa kaikille!
 

Yhteistyössä