Yli 36v KesäToiveet

Nyt on sitten töistä kotiuduttu ja niitä uutisia tilanteesta kertomaan.
Päivällä sitten soitin erikoissairaanhoitajalle että mitenkäs on.
Sanoi hassusti että HYVIN POSITIIVINEN oli verikokeen tulos.Hormoonimäärä taisi olla jotain 231,ei kyllä sinällään kerro mitään minulle.Kun en tiedä kuinka paljon pitäisi olla missäkin vaiheessa.
Kahden viikon päästä kontrolliultra jossa selvitellään monesko viikko jne.
Nyt minulla hieman ajatukset sekaisin.
Työasiat alkoivat heti "huolettaa",aikaisemmin taisin jo kertoa että hieman ongelmalliseksi menee.No menkööt,on työnantajan ongelma mitä kehittävät. :wave:
 
Micosa onnea plussalle :heart: :heart:

EulisMihkäs sut nyt tuolla listalla laitetaan jos ei ookkan täti?
Pidän sormet ja varpaat ristissä, että ois sitä oikeeta eikä tätiä =)

Omaa... YES YES YES perjantaina saadaan oman kotimme avaimet, mutta tais mennä tän kuun ovis ohi käyttämättömänä
 



? Pikku lauantai ?

----KEVÄTTOIVEET YLPEÄNÄ ESITTÄÄ:

PLUSSANNEET :heart:

HissunMyy la. 11.5.07
Klaava la 23.5.07
Lyydia2001 la 2.7.07
Kuntsikka la 19.7.07
Pilkettä la 10.8.07
äitix8
Miesku
Micosa

HAAMUILIJAT :xmas:


PIINASSA :headwall:

Pihlamaaria 17/28

PEITTOJEN ALLA ;)

Tiitiäisen äiti 13/28

Niksuliini

TÄTI KYLÄILEMÄSSÄ :hug:
Eulis 3/21-28

HAAHUILIJAT :whistle:

Maudie
Omppu-70



 
:flower: :flower: Onnea Micosa!!! :flower: :flower: :)

Toivottavasti Euliksellekin sieltä plussa pärähtää! :heart: :heart:

Piti vaan teitä käydä kurkkimassa..
Tänne ei ihmeitä kuulu. Vuoto taitaa olla tyrehtymässä, joka kovasti ihmetyttää kun sanottiin että se kestää 2-4vkoa. Et pitääkö tässä olla huolissaan vai helpottunut..? :eek: Sitten iski vielä flunssakin päälle, et jo on saanut tässä sitten vuotaa joka rööristä.. :x :snotty: Mut jospa tämä tästä.

Hyviä vointeja kaikille! :hug:
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 07.03.2007 klo 16:29 Epskeps kirjoitti:
:flower: :flower: Onnea Micosa!!! :flower: :flower: :)

Toivottavasti Euliksellekin sieltä plussa pärähtää! :heart: :heart:

Piti vaan teitä käydä kurkkimassa..
Tänne ei ihmeitä kuulu. Vuoto taitaa olla tyrehtymässä, joka kovasti ihmetyttää kun sanottiin että se kestää 2-4vkoa. Et pitääkö tässä olla huolissaan vai helpottunut..? :eek: Sitten iski vielä flunssakin päälle, et jo on saanut tässä sitten vuotaa joka rööristä.. :x :snotty: Mut jospa tämä tästä.

Hyviä vointeja kaikille! :hug:

Elä hätäile tuosta vuodosta,kestää sen minkä kestää.
Mulla tuulimuna -89 ja muistan kuin eilisen.Vuoto kesti tasan sen yön mitä ulos tuli ja kaavinnan jälkeen ei mitään vuotoa.
Keskenmenon kun -02 sain niin vuosin viikon ja loppui kuin seinään.
Kyllä se siitä ajan kanssa. :hug:
 
eulis
Epsu :hug: kiva kuulla sinusta, tuo vuotojuttu on tosiaan hyvin yksilöllistä, aika pitkältä se 2-4 vko kuulostaa, jospa sulla vaan kroppa palautuu nopeammin? Eihän sulle nyt tehty kaavintaa? Tietty sitten flunssakin iskee kun on muutenkin heikko olo, pikaista paranemista, ethän nyt siellä töissä huhki?
Micosa, hyvin positiivinen kuulostaa kyllä hienolta! :flower: Onnittelut vielä kerran!
Tiitis, toivottavasti te pääsette kanssa pe muuttamaan, saat anopista rauhan!
Ei täällä kyllä tätiä ole ja toivottavasti ei tulekaan, pientä tuhruvuotoa ollut maanantaista lähtien, mutta ei auta vielä tuuletella kun on vasta kp23/28.
 


? Torjantai ?

----KEVÄTTOIVEET YLPEÄNÄ ESITTÄÄ:

PLUSSANNEET :heart:

HissunMyy la. 11.5.07
Klaava la 23.5.07
Lyydia2001 la 2.7.07
Kuntsikka la 19.7.07
Pilkettä la 10.8.07
äitix8
Miesku
Micosa

HAAMUILIJAT :xmas:


PIINASSA :headwall:

eulis 23/28
Pihlamaaria 18/28

PEITTOJEN ALLA ;)

Tiitiäisen äiti 14/28

Niksuliini

TÄTI KYLÄILEMÄSSÄ :hug:


HAAHUILIJAT :whistle:

Maudie
Omppu-70



<br><br>
 
Micosalle :flower: :flower: :flower: Ja kovasti onnea jatkossa!!!

Epsulle jaksamista kaiken kurjuuden keskellä. Kyllä se aurinko kohta taas paistaa :flower:

Eulikselle pitkää pinnaa piinapäiviin =)

Täytyy teille kertoa,kun 6v tyttöni aamulla sanoi, kun istuin eteisessä katsomassa kun hän puki toppavaatteita päällensä, että "kyllä sää äiti näytät nuorelta". Kysyin että no kuinka vanhalta, niin sanoi hetken mietittyäaan, että 20v . Olen varmaan koko päivän ihan :D :D

:flower: Ihanaa naisten päivää meille kaikille :flower:

 
eulis
Kaunista naistenpäivää kanssasisarille :flower:

Kiitos kaikille tsemppauksesta, edelleen sama tilanne että rinnoissa raskaustuntemuksia ja pientä tuhruvuotoa. Hyvässä lykyssä vielä koko ensi viikon vielä jännään tuleeko se täti vai ei, mulla kun tuppaa nuo testit näyttämään plussaa vasta kun menkat ovat reilusti myöhässä.
 
HYvää naistenpäivää teille kaikille :flower: :flower:

Meillä laskellaan jo viimeisiä tunteja, että saisimme avaimet käteen.
HUomen aamuna klo 9.30 mennään allekirjoittaa paperit :D
Ja sitten sellanen salama siivous ettei koskaan ole nähty ja meikkis lähtee sinne asumaan kuin Nato-ohjus :kieh:

No huonosti kävi oviksen, kun se oli eilen ja olikin taas sellaset kivut että, mutta ensikuussa kokeillaan jospa jo tärppäisi ;) . Tai ainakin himot pitäis jo olla palautuneet siihen menessä
 
? Perjantai ?

----KEVÄTTOIVEET YLPEÄNÄ ESITTÄÄ:

PLUSSANNEET :heart:

HissunMyy la. 11.5.07
Klaava la 23.5.07
Lyydia2001 la 2.7.07
Kuntsikka la 19.7.07
Pilkettä la 10.8.07
äitix8
Miesku
Micosa

HAAMUILIJAT :xmas:

PIINASSA :headwall:

eulis 24/28
Pihlamaaria 19/28

PEITTOJEN ALLA ;)

Tiitiäisen äiti 15/28
Niksuliini

TÄTI KYLÄILEMÄSSÄ :hug:

HAAHUILIJAT :whistle:

Maudie
Omppu-70
Epskeps


 
Moikka! :wave:

Päivittelinpä tuon listan joutessani.. En mä näköjään osaa täältä pois pysyä :ashamed: Niin sitä vaan on tähän pinoon ja porukkaan tottunut että ikävä ihan iski ;) Joten jospa nyt yrittäisin jollain tapaa täällä mukana hengailla vaikka tässä onkin nyt pakkopaussi kuumeilussa.

Eipä tänne meille ihmeitä kuulu. Flunssa vaivaa edelleenkin, onneksi sentään jo vähän hiipumaan päin on.. (toivottavasti!). Tällä viikolla en töissäkään ollut, piti kyllä mennä, mutta peruin ne jo heti silloin perjantaina. Sanoin ettei minusta ole töihin tulijaksi ja ei kyllä olisi ollutkaan. :'( Ensi viikoksi lupauduin menemään 3 päiväksi. Toivottavasti tää flunssa nyt tosissaan vaan hellittäisi!!

Vuoto on kyllä jo loppumaan päin, vielä vähän tuhruttaa. Tuntuu kyllä hurjalta ajatella, että jälkitarkastus olisi vasta 4 vkon päästä! :eek: Hirmu pitkä aika mun mielestä. :/ Toivon vain että tällä kertaa selvittäisiin ilman tulehduksia.. *koputtaa puuta*

Vähän synkällä mielellä täällä kyllä olen tuon tuulimunan takia ja senkin takia, että huomenna tulee kuluneeksi vuosi äitini poismenosta. :'( Ikävä on niin suunnattoman suuri edelleenkin. Näissä vastoinkäymisissä olen kyllä kaivannut äitiä ihan todella paljon.. Mutta jospa tää elo tästä vielä iloksi muuttuisi. Ja eihän meidän asiat nyt niin huonosti kuitenkaan loppujen lopuksi ole. Onhan meillä tuo ihana pieni poika ja elämä muutenkin ihan ok. :)

Mukavaa viikonloppua kaikille. :heart:
 
Voimia sinulla epsu huomiseksi :hug: . Rankkoja nuo tuollaiset vuosipäivät.
eulis mitäs sinne päin kuuluu?? joka kohta testailet :whistle: peukut väsyy ;)

Omaa, eli ihan onnessaan kun käytiin allekirjoittamassa paperit ja päästiin siivoomaan uutta kotiamme. JOs kaikki menee hyvin niin ehkä maanataina päästään muuttamaan uuteen kotiimme :D Mutta ekaksi täytyy saada paikat siivottua, kun talossa ei ole asunnut kukaan neljään vuoteen ja sinne on muuttanut noin karkeesti arvioituna :x 100 hämppiä. huomenna jos sais sinne vähän maalia pintaan niin johan vanhakin näyttäis nuoremmalta.
Mutta nyt nauttimaan ansaittua rommikolaa =)
 
eulis
Epsu, kovasti voimia minunkin puolestani:hug: sulla on nyt kaksi rankkaa asiaa mielessä.
Tiitis, onnea uuteen kotiin :flower: ihanaa kun pääsette omaan rauhaan!
Täällä tuli täti rytinällä aamusta ja aika kovat kivut toi tullessaan, vaikka normaalisti mulla ei ole ollenkaan kuukautiskipuja, en tiedä oliko varhainen keskenmeno sitten kun en testaillut, näköjään kestää ennen kun kroppa palautuu niistä kaapimisista. Mutta ei auta kun elellä kevättä eteenpäin ja toivoa parempaa onnea seuraavassa kierrossa. Nyt siis mennään kp 1/26-28.
 
Kiitos Eulis ja Tiitis voimatoivotuksista :hug: Rankka päivä, ei voi minkään :'( mutta kyllä tästä jotenkin selvitään. Käytiin hautausmaalla viemässä kynttilöitä. Ei äidin omalle haudalle kun eri kaupungissa on, mutta hautausmaalla on risti muille hautausmaille haudatuille, sinne kynttilät jätimme. Kyllä siinä itku pääsi :'( Jätimme kynttilän myös menetetylle lapsellemme. :'(

Mutta elämä jatkuu. Siitä tuo meidän pikku jäpikäs kyllä pitää kovasti huolen, ettei vanhemmat jouda täällä murehtimaan. :heart: Meno on melkoista aamusta iltaan. *huh* :)

Voi harmi Eulis että se täti nyt tulla tupsahtikin sitten kyläilemään ja tuollaisella voimalla :hug: Onnea uuteen kiertoon!! :heart:

Ja onnittelut Tiitiäisen äidille että asuntoasiat alkavat vihdoin järjestymään ja pääsette pian muuttamaan!! :) :flower:
 
? Lauantai ?

----KEVÄTTOIVEET YLPEÄNÄ ESITTÄÄ:

PLUSSANNEET :heart:

HissunMyy la. 11.5.07
Klaava la 23.5.07
Lyydia2001 la 2.7.07
Kuntsikka la 19.7.07
Pilkettä la 10.8.07
äitix8
Miesku
Micosa

HAAMUILIJAT :xmas:

PIINASSA :headwall:

Pihlamaaria 20/28

PEITTOJEN ALLA ;)

Tiitiäisen äiti 16/28
Niksuliini

TÄTI KYLÄILEMÄSSÄ :hug:

Eulis 1/26-28

HAAHUILIJAT :whistle:

Maudie
Omppu-70
Epskeps
 
? Sunnuntai ?

----KEVÄTTOIVEET YLPEÄNÄ ESITTÄÄ:

PLUSSANNEET :heart:

HissunMyy la. 11.5.07
Klaava la 23.5.07
Lyydia2001 la 2.7.07
Kuntsikka la 19.7.07
Pilkettä la 10.8.07
äitix8
Miesku
Micosa

HAAMUILIJAT :xmas:

PIINASSA :headwall:

Pihlamaaria 21/28

PEITTOJEN ALLA ;)

Tiitiäisen äiti 17/28
Niksuliini

TÄTI KYLÄILEMÄSSÄ :hug:

Eulis 2/26-28

HAAHUILIJAT :whistle:

Maudie
Omppu-70
Epskeps
 
? Maanantai ?

----KEVÄTTOIVEET YLPEÄNÄ ESITTÄÄ:

PLUSSANNEET :heart:

HissunMyy la. 11.5.07
Klaava la 23.5.07
Lyydia2001 la 2.7.07
Kuntsikka la 19.7.07
Pilkettä la 10.8.07
äitix8
Miesku
Micosa

HAAMUILIJAT :xmas:

PIINASSA :headwall:

Pihlamaaria 22/28

PEITTOJEN ALLA ;)

Tiitiäisen äiti 18/28
Niksuliini

TÄTI KYLÄILEMÄSSÄ :hug:

Eulis 3/26-28

HAAHUILIJAT :whistle:

Maudie
Omppu-70
Epskeps
 
Päivittelinpä tuossa listoja, tälle päivälle ja huomisellekin.. Ei täällä kukaan muu olekaan käynyt, ainakaan kirjoittamassa.. :whistle:

Mitään uutta ei tänne kyllä kuulu. Huomenna pitäis töihin mennä ja onneksi tässä alan olemaan kunnossa. Kävin jopa latinos-tunnilla tänään ketkuttelemassa ja ihan hyvin jaksoin vaikka oon viikon rapakunnossa ollut. Olipas hauskaa taas tanssia :D
 
Kiva Epsu, että tulit uudelleen mukaan juttelemaan.

Minäkin kävin tässä edellisenä talvena latinos-tunnilla, mutta tänä vuonna kotipaikkakunnalla ei taida ollakaan kyseistä tarjontaa. Ilmeisesti kävijöitä oli sen verran vähän, ettei sitten kannattanut maksaa salien vuokria.

Mulla tahtoo tuo kirjoittelu nykyisin jäädä aika vähälle, sillä kun viikot töissä vahtaa näitä koneita, niin ei tee kovin paljon mieli vapaa-ajalla avata koko rakkinetta. Sen verran tarpeekseen saa työaikanakin.

Meille ei kuitenkaan kuulu sen kummempia. Kuopus oksensi to-pe välisen yön, mutta toistaiseksi toisiin ei ole tarttunut. Toivottavasti ei tartukaan.

Keskiviikkona tulee täyteen rv 30 ja töitä olis 5 viikkoa jäljellä. Aika vähän siis...

 
Hei kaikki!

:hug: Eulikselle

Klaava Kyllä se aika rientää. Kohta jäät jo äippä-"lomalle" =)

Epsu kiva kun tulit tänne rupattelemaan. Ei täältä pääse pysyvästi pois. Olen kyllä yrittänyt :ashamed:

Itse siis piinailen tämän viikon, mutta eipä ole tuntemuksia että olisin raskaana. Jos jaksaisin odotella tuonne ensi viikonloppuun ennen kuin testaan, jos sitä ennen ei täti kurvaa kylään.

Aurinkoista loppuviikkoa!
 
Jahas ja sateista maanantaiaamua kaikille.
Eilinen meni vauhdilla,siskonlikan synttäreillä Raumalla ja illalla oli vielä lentopallojaoston kokous.Ei ollut ongelmaa ajan viettämisen kanssa.
Illalla kun tulimme kotiin poika koohotti hissistä ulos,samalla tuijotti ikkunasta pihalle ja klops silmäkulma osui kaiteeseen ja nyt silmän alta mustasinisen kirjava.
Aamulla saatiin miellyttävä herätys seitsemän jälkeen,tuohon naapuriin rakenetaan palvelutalo ja nyt aloittivat paaluttamisen.Kettu sitä kilkutusta ja kolinaa.
Kun nyt saisin aamuisin hieman nukkua.Huomenna taas joudun aikaisin nousemaan kun pitää sosiaalitoimistolle mennä pöytäkirja allekirjoittamaan ja siitä vauhdilla Turkuun pojan kanssa korvien jälkitarkastatukseen.
Loppuviikko sitten onkin hieman rauhallisempaa,onneksi.
Muuten kaikki menee omaa rataansa,ei mitään merkiilisyyksiä.
Oireita ainoastaan,vatsa kipristelee välillä.
:wave:
 
eulis
Hyvää maanantaita kaikille :flower:

Harmaalta ja sateiselta se tosin täälläkin näyttää, mutta aamulla on jo ihanan valoisaa.

Epsu, minustakin on tosi mainiota että olet jo palannut takaisin maisemiin :)

Pihlamaaria :wave: pidän peukkuja että piinaviikko tuottaa tulosta!

Micosa, meilläkin alkaa naapuritontilla kohta paalutus, siihen rakennetaan rivitaloa, onneksi tosi herään arkisin jon ennen kuutta, toivottavasti eivät sitä ennen ala huhkimaan. Mutta on se kyllä inhottavaa junttaamista.

Olen tässä jo mennyt itseeni ja miettinyt voinko ihan oikeasti kuvitella noita raskausoireita, mutta en tiedä voisiko tuota rintojen aristamista, kuumotusta ja turvotusta saada psyykkaamisella aikaiseksi. Tosin tylsältä tuntuisi sekin ajatus, että munasolu hedelmöittyisi mutta kiinnittymisessä olisi jotakin vikaa, sais aina kärvistellä oireissa ja pettyä sitten. Jos tästä nyt tulee elämää suurempi projekti niin mahdollisuus raskautua kyllä pienenee ihan stressaamisenkin takia. Aiemmin tuli tosi helpolla raskaaksi, nyt täytyy vain nöyrtyä.
 
Klaava harmailee
Tää palsta kyllä tökkii tosi pahasti koko ajan. Näin IT-alan ihmisenä vähän ihmetyttää mikä siinä oikein maksaa, kun eivät saa hommaa pelaamaan. Kuormitus on varmaan kova, mutta tuskin nyt NIIN kova.

Soruin tuhlailemaan ja ostin olohuoneeseen verhot :ashamed: Edelliset on kyllä olleet käytössä jo 5 vuotta, joten varmaan paikallaan vaihtaa välillä. Ovat vaan niin pahuksen kalliita, ettei henno ihan joka mielitekoon.

Lienee sitä kuuluisaa pesänrakennusvimmaa...

Mulla olis palaveri vielä klo 15-16.30. Saapa nähdä miten jaksan, kun teen virallisesti(kin) 6h:n päivää ja tänään tulee aika paljon enemmän. Pakko kyllä lähteä viim. klo 16, sillä kuopuksen hoitoaika on sovittu max. puoli viiteen saakka. Hyvällä tuurilla ei ehditä edes niihin asioihin, jotka minua koskee :whistle:

Toivottavasti euliksen oireet pitää paikkansa ja on merkki alkaneesta raskaudesta. Meillä oli aikanaan ensimmäistä yrittäessä jo mieli maassa, kun projektiin meni lähes vuosi. Muistan hyvin sen ainaisen odottamisen ja pettymisen. Sen jälkeen ei olekaan ongelmia sillä saralla ollut, sillä neljä viimeistä raskautta on alkanut 3 kk:n sisällä yrittämisen aloittamisesta.

Aika järkyttävää ajatella, että tämä on mulla jo VIIDES raskaus. Olkoonkin, että lapsia on vain 3. Tosin, nuorena en olis ikinä voinut kuvitella, että mulla joskus lapsia olisi ainakaan kahta enempää. Nyt se ei tunnu yhtään kummalta ajatukselta. Niin se elämä ihmistä muuttaa.

Hyvää viikkoa kaikille. Minä lähden tympääntymään videopalaveriin (jos se nyt tällä kertaa vaikka toimisi).
 

Yhteistyössä