Yli 36v KesäToiveet

? Tiistai ?

----KEVÄTTOIVEET YLPEÄNÄ ESITTÄÄ:

PLUSSANNEET :heart:

HissunMyy la. 11.5.07
Klaava la 23.5.07
Lyydia2001 la 2.7.07
Kuntsikka la 19.7.07
Pilkettä la 10.8.07
Epskeps
äitix8
Miesku

HAAMUILIJAT :xmas:

PIINASSA :headwall:

Micosa 35/28-33

PEITTOJEN ALLA ;)

Pihlamaaria 9/28
Eulis
Niksuliini

TÄTI KYLÄILEMÄSSÄ :hug:

Tiitiäisen äiti 5/28

HAAHUILIJAT :whistle:

Maudie
Omppu-70
 
K E V Ä T T O I V E E T :heart: :heart: :heart:

Eulis 38v, 5v ja 8v tytöt
Maudie 37v, 4 lasta (14,12,7 ja 5v)
Micosa 38v, Etelä-Suomi, 19v tyttö ja 3v poika
Niksuliini 40v, 4 lasta
Omppu-70 36v, 5v poika
Pihlamaaria 37v, Keski-Suomi, 9v ja 5v lapset
Tiitiäisen äiti 36v, Espanja, poika 04.-04

TOTEUTUNEET SYYSTOIVEET :heart:

HissunMyy 38v, Utajärvi, 6 lasta (16,14,12,10,8v ja 1v) :heart:
Klaava 38v, Keski-Suomi, 3 lasta (11 tyttö, 8 poika ja 2v tyttö) :heart:
Kuntsikka 36v, 1 lapsi :heart:
Lyydia2001 36v, 4v lapsi :heart:
Miesku 40v, 3 lasta :heart:
Pilkettä 38v, Helsinki, 17v poika. :heart:
Äitix8 :heart:

TOTEUTUNEET KEVÄTTOIVEET :heart:

Epskeps 36v, Etelä-Karjala, 4v poika. :heart:
 
Täältä pikaisesti heippattaa hän ja lähtee kohta nukkumaan.
Muuttoväsymystä.

Eilen fiksuna irrottelin kattovaloja :whistle: ja tuli sitten tohkeissaan otettua kaikki alas :eek: , sen jälkeen lähdin viemään kuormaa hallille ja tuli kotiin pimeellä :/ ja arvaahan siinä sitten miten kävi, kun ei ollut sisällä valoja :ashamed: . No onneksi telkan valon avulla sain viritettyä yhden valon olkkariin ettei ihan pimeessä kumminkaa tarvii olla :D
 
Hyvä hyvä Tiitiäisen äiti :D :LOL: Reippaana tyttönä sitten päätit että viimeiset päivät elellään pimeässä :D Kovasti voimia vaan sinne muuttotohinoiden keskelle!!! :hug: :)

Tänne ei kummempia. Käytiin pojan kanssa tänään ravitsemussuunnittelijan luona noista ruoka-asioista juttelemassa ja eipä siellä sen ihmeempää sitten tapahtunut saati oppinut. Pari hyvää vinkkiä tosin sain ja pitikin sitten heti käydä ostamassa niitä tuotteita. No eikös sitten käynyt niin että kassalla huomasin ettei pankkikorttini ollut siellä missä piti eli lompakossa! :eek: No onneksi muistin että se on yhden takin taskussa, joten ei kun kotiin vaan ja takaisin kauppaan.. (ei tullut kuin 10 km ylimääräistä matkaa... ? :whistle: ) :ashamed: :ashamed: :headwall: Ei voi minkään.. Tuli vähän pitkä sitten meidän kauppareissusta.. Niin ja tuo rav.suunnittelija sanoi että kyllä poika ihan tarpeeksi syö, että miksi paino ei sitten nouse, ei hänkään osannut siihen mitään sanoa. Taitaa jäädä ikuiseksi mysteeriksi.. :/ Eli tää meidän ylihuomenna 4v täyttävä poitsu painaa vähän päälle 13 kg... :\| Kaverin 2v painaa jo enemmän..

Jep, mutta ei muuta ihmeempää. Onneksi ei ole tiputellut tuon sunnuntain jälkeen enempiä. Toivotaan että ne siihen jäikin. :saint:
 
Iltoja taasen!

Huonekalut lähti jo tai jäi meille sängyt ja kaks nojatuolia ja tv+pöytä.

Meillä poika kanssa tuossa 13kg kieppeillä ja pituutta on siinä metrin hujakoilla ja ikää löytyy kuukautta vajaa kolme vee.

Juu kyllä nolotti illalla noitten valojen puute, en ymmärrä miten mä nyt niin tohkeissaan niitä irrottelin.


:wave: hää lähtee nyt illallisen tekoon =)
 
? Keskellä viikkoa ollaan ?

----KEVÄTTOIVEET YLPEÄNÄ ESITTÄÄ:

PLUSSANNEET :heart:

HissunMyy la. 11.5.07
Klaava la 23.5.07
Lyydia2001 la 2.7.07
Kuntsikka la 19.7.07
Pilkettä la 10.8.07
Epskeps
äitix8
Miesku

HAAMUILIJAT :xmas:

PIINASSA :headwall:

Micosa 36/28-33

PEITTOJEN ALLA ;)

Pihlamaaria 10/28
Eulis
Niksuliini

TÄTI KYLÄILEMÄSSÄ :hug:

Tiitiäisen äiti 6/28

HAAHUILIJAT :whistle:

Maudie
Omppu-70
 
Heips,
Pakkasta muutama aste ja lunta sataa.Väsyttää,takana kaksi huonosti nukuttua yötä.
Poika yskii niin mahdottomasti että meinaa oksentaa.Yskänlääke viime yönä jo alkoi hieman auttaa.Nyt kuitenkin hoitoon lähti,pitää vielä katsoa/seurata josko tulee lääkärikeikka.Viikko taakse loppui antibioottikuuri korvatulehduksen takia ja nyt puhelee välillä että sama korva olisi pipi.
Itsellä hartiat aivan jumissa,kaipaan hierontaan.Kerran viikossa olisi tarve käydä,mutta tirpaisee kukkaroa sen verran kuitenkin ettei ihan viitsi.
Fysikaaliseen sairauskassa maksaa 10 kerran vuodessa,olisihan siitä tietysti hieman apua jos lisäisi hieronnat samaan jaksoon.
Eilen kävin firmamme toisella tehtaalla ja työnjohtaja kyselemään että tulinko töihin,sinne vaihtanut työkaverikin sanoi että voi suositella.
Ensi kesän jälkeen voisin laittaa harkintaan kun muutamme samalle paikkakunnalle.Olen kyllä ollut sitä mieltä etten sinne halua,mutta nyt alkanut tuntua että voisi olla hyvä vaihtoehto.
Ensi viikon maanantaina on kontrollikäynti Tyksissä ja sitä ennen jos täti ei tule vierailulle pitäisi varmaan testi tehdä.En vain saa aikaiseksi testei ostaa ja toisaalta en edes haluaisi.Nyt Kun olen tämän kirjoittanut on varmaan parempi koputtaa puuta(täti taatusti hyökkää heti ovelle) :/
 
Hei vaan kaikille!

Kylpyläloma ohi ja tänään on vähän tasattu elämää kotosalla. Meinaa niin helposti tuo jälkikasvu olla ylikierroksilla tuollaisen reissun jälkeen, että pitää käyttää vähän mielikuvitusta, että saa asiat rauhoittumaan.

Hyvää kyllä teki olla poissa kotoa vähän aikaa.

Epskeps, jos yhtään tuntuu, niin varaa vaan se ultra-aika. Maksaahan se, mutta sitten ainakin näkee, että kaikki on ok. Vaikkei sekään valitettavasti mikään vakuutus ole, mutta kyllä mulla ainakin muutamaksi viikoksi helpotti.

Tiitiäisen äiti vissiin muuttopuuhissa anopille.. Ei käy kateeksi, varsinkin kun ajattelee omaa anoppiaan (tai äitiään..).

Jaa mitäs muuta.. Täällä ei ihmeistä, nyt jo menossa rv 28. Niin se tuo aika kuluu. Uskalsin jo yhdet villaiset vaippahousut (kestoilua kun harrastan) neuloa tulevalle lapselle. Vaikka vieläkin tuntuu, että saapa nähdä tuleeko tästä mitään.

Ensi viikolla taas töihin ja sitten olisikin enää 6 viikkoa ennen äitysvapaan alkua. KELAn päätöstä en ole vielä saanut, mutta voipa kupata hakemus vielä työnantajallakin. Sais jo pikapuoliin tulla päätös.

Palaillaan...
 
Heippa vaan!

Micosalle tästä parit tädinestopuomit :attn: :attn: :attn: :attn: :attn: :attn: :attn: ja plussapuhallukset +++++++++++++++ :whistle: Pidän kovasti peukkuja että täti jäisi tulematta ja saisit testiin selvän plussan! bd :)

Klaava, olikos kylpylässä hauskaa? En ole itse koskaan kylpylässä ollut.. Aukko sivistyksessä :ashamed: B) Hui sentään, sulla on jo rv 28! :eek: Kyllä aika tosiaan osaa rientää :) Itsestä taas tuntuu että aika ihan matelee.. yleensä minusta kyllä tuntuu siltä että aika karkaa käsistä mutta nyt se tuntuu ihan matelevan vaan. :snotty:

En ole vielä soittanut ultra-aikaa mutta huomenna tai viimeistään perjantaina soittelen. Miehen kanssa asiasta tänään just puhuin ja hän sitten kans tuumasi että mene vaan.

Meitsi aamupäivän vietti siivouspuuhissa. Oli kämppä päässy aika sotkuiseen kuntoon, kissojen karvoja sun muuta pitkin poikin.. :x No nyt on puhdasta! Ainakin osittain.. :ashamed: Kun appivanhemmatkin vähän yks kaks yllättäen poukkasivat kylään niin piti senkin puoleen siivota. Onneksi poika oli hoidossa, eipä ois tullut muuten siivoamisesta taas yhtikäs mitään. Meinas tulla kiirus ihan hakea poika sieltä hoidosta kun tekemistä ois vaan riittäny ja riittäny.. :p

Iltapäivän sai sitten "viihdyttää" niitä appivanhempia tai no poikahan suurimman osan viihdytyksestä hoiti :LOL: Mut kyllä kävi mielessä, että APUA jos noiden kanssa joutuisin saman talouden jakamaan niin hulluksi voisin tulla.. :eek: :kieh: :ashamed: :p Ehkä huomen joutuu vielä heitä kestämään kun jäivät paikkakunnalle yöksi. Asuvat siis muuten noin 100 km:n päässä. Ei senkään vuoksi kovin usein nähdä. Harmi pojan puolesta, mut ei niinkään omasta... (hyi minnuu!! :ashamed: )

Huomenna tuo meidän pojan potsikka täyttää sitten 4 vuotta! :heart: Hui sentään! Vastahan tuo syntyi.. :heart: :heart: :heart:
 
Voihan voihan kettu.
Olin jo pitkän sepustuksen saanut kirjoitettua niin tuonne bittiavaruuteen sain hävitettyä.
Eilen töistä tullessa juttelin miehen kanssa että vaikka raskaus olisi todella toivottu niin nyt kun olen pari päivää saanut miettiä niin tuli huh huh olo.
Meillä kun töissä olen useasti paikkaamassa poissaolevia sellaisessa työpisteessä mihin raskaana olevia ei päästetä(ei ole todettu aiheuttavan sikiölle jne vaaraa,mutta riskiä ei oteta)
Työnjohtajalle kuten työkavereille en halua mitään kertoa ennenkuin suurin keskenmenon riski on poistunut eli lähinnä nämä ensimmäiset kuukaudet.
Ja kun en sitten voi olla töissä tuossa työpisteessä.Pitänee terkkarin kanssa mennä juttusille että miten asia nyt pitäisi hoitaa,jos raskaana olen.
Johan se saa aikaan merkillistä kummestusta ja napinaa miksi saan valita työpisteeni muutamaksi viikoksi tahi kuukaudeksi.Ja sitten huonoimmassa tilanteessa(itseäni ajatellen) palaudun taas normaaliin päiväjärjestykseen.
Erityisäitiysrahalle edellisessä raskaudessa yritettiin,muttei onnistunut ja tilanne sinällään sama.
No kaipa tuo asia jollain tapaa järjestyy ilman että murhetta otan ainakaan tässä vaiheessa kun en edes tiedä olenko raskaana vai en.
Eli vieläkään ei siis ole täti tullut vierailulle.
:wave:
 
Voi hemmetin hemmetti.. TAAS VUOTAA! \|O :( Tällä kertaa tuhrua, alushousut ihan sotkussa.. Mä en oikeesti KESTÄ jos tääkin menee kesken.. :'( Ensi viikon perjantaina ois ultra.. sain sen tässä varattua. En tiedä pitääkö mennä jo aikaisemmin.. :/

No poitsu täytti sitten 4v ja onnesta soikeena noista lahjoistaan :D Kiva että lahjat miellyttivät isoa pientä miekkosta. :heart:
 
? Torstai ?

----KEVÄTTOIVEET YLPEÄNÄ ESITTÄÄ:

PLUSSANNEET :heart:

HissunMyy la. 11.5.07
Klaava la 23.5.07
Lyydia2001 la 2.7.07
Kuntsikka la 19.7.07
Pilkettä la 10.8.07
Epskeps
äitix8
Miesku

HAAMUILIJAT :xmas:

PIINASSA :headwall:

Micosa 37/28-33

PEITTOJEN ALLA ;)

Tiitiäisen äiti 7/28
Pihlamaaria 11/28
Eulis
Niksuliini

TÄTI KYLÄILEMÄSSÄ :hug:

HAAHUILIJAT :whistle:

Maudie
Omppu-70
<br><br>
 
Heips!
Täállä ollaan tai siis siivomassa pitäis olla , mutta ajattelin tänne kurkata kumminkin tässä "joutessaan" :D

Epskeps Hitsin pimpula tota sun tuhraamista. Mie ainakin pi¨dä sormet ja varpaat ristissä, että ei ois mitään hätää.
Ja jos viitsisit muokata tuota listaa ja laittaa mut tonne vällyjen alle, kun en viitsinyt sitä nyt heti perään päivittää.

Anopin luona oltu yks yö. Poika en halunnut sinne vaan omaa kotiin joten nukkumaan menossa meni aikaa, nukahti vasta klo22-23, kun yleensä jo klo21 on unten mailla. Toivotaan että ensi yö menee paremmin. Avokki ja vanhempansa ottivat jo yhteen heti, kun tulimme taloon joten hyvä alku sinne muutolle :\|

Micosalle himmusti plussatuulia täältä etelästä
 
Tiitiäisen äiti, kiitos peukuista! :hug: Eipä tässä muukaan auta kuin toivoa vaan parasta (ja pelätä pahinta..). Kunpa kaikki olisi hyvin ja menisi hyvin aina tuonne lokakuulle asti...

Siirsin sut vällyjen alle. Koettakaahan nyt jaksaa siellä anoppilassa vaikka rankkaa on kaikille. Kuinka kauan teidän siellä pitää nyt sinnitellä?
 
eulis
Epsu, voi kökkärä tuota tuhrua, menetkö sä huomenna sinne ultraan vai vasta ens viikon pe? Toivotaan parasta :hug: Onnittelut myös synttärisankarille!
Micosa, miten sä maltat olla testaamatta, mä olisin varmaankin testannut jo monta kertaa päivässä kärsimätön kun olen. Kyllä on jännää! Toivotaan että plussa pläjähtäisi!
Tiitiäisen äiti, koita kestää anoppilassa, kauankos te joudutte olemaan siellä?
Oma olo edelleen metka, rinnat koko ajan arat, kuumottavat ja suurentuneet! Myös valkovuoto runsasta, vaikka yleensä pikemminkin Sahara alamaailmassa ovulaation jälkeen. Nyt alkoi meikäläisellä 40-vuotiaan PMS-oireet jollen ole raskaana (tänään oli Me -lehdessä juttua miten 40 v. on PMS-oireet pahimmillaan), mutta katsellaan mitä tapahtuu.
 
Kiitos myös sinulle Eulis :hug: Se mun aika on ensi perjantaina vasta. Mutta katsotaan nyt. Tuo tuhru vaan jatkuu... :( Et voip olla että meen huomenna käymään päivystyksessä. :( Mulla on huomenna työpäiväkin. Ehdin lupautumaan töihin ennen kuin nää tuhruttelut alkoi.. ja on sitten sellainen vuorokin kun kuudelta aamulla pitäisi siellä olla, että vähän hankalaa tässä ilmoitella edes kellekään että voi käydä niin etten tulekaan. :/ Mut sille ei sitten voi minkään. Kunpa tää turhuttelu nyt loppuisi! \|O Mä alan olemaan aika hajalla täällä. Pelottaa ihan kamalasti. En halua enää kuulla että kesken on mennyt, EN!!!! \|O :'( Katsotaan mitä tuleman pitää..

Eulikselle pidän kovasti peukkuja että ois sitä itteensä! :heart: :heart: :heart: Mulla toi lisääntynyt valkovuoto on ollut ainakin merkki raskautumisesta. Teehän testi! :)
 
eulis
Epsu, hyvä että menet huomenna sinne päivystykseen, mä toivon todella kaikesta sydämestäni että tuo tuhruttelu olisi sitä normaalia alkuraskauden meininkiä, ymmärrän että sua pelottaa aivan vietävästi, muakin pelottaa jo nyt että jos olisin nyt sitten raskaana ja se menisi taas kesken vaikken voi oikeastaan testiä tehdä kun ensi viikon lopulla, ovis oli nääs pe-la ja kierto 26-28 pv. Me ollaan kaikki täällä listalla hengessä mukana että kaikki on sulla nyt hyvin! :hug: :hug:
 
Pitkästä aikaa piipahdus...

:hug: Epsulle. Toivon koko sydämestäni, että tuo tuhru olisi vaaratonta :hug: Kaksi perättäistä keskenmenoa olisi jo tosi huonoa tuuria :headwall: Huoli on varmasti aivan käsittämätöntä luokkaa :(

Meidän tytöt sitten saivat uuden poikaserkun eilen =) Se on sitten heidän kolmas serkku ja enempää ei taida tulla. Pieni oli poika syntyessään, mutta kuulemma ääntä lähti :whistle: Livenä emme häntä näe kuin vasta muutaman viikon päästä.

Itse taas "kuumeilen" ja "en kuumeile" joka toinen päivä. Nyt pitäis peittoja pöllytellä ja tytötkin on mummolassa joten kerrankin olis hyvä tilaisuus ;) Eli taidan taas sortua ottamaan riskin ja parin viikon päästä hermoilen josko tämä eukko olisikin anopin kauhuksi (vauvoja tällä iällä :ashamed: ) raskaana. No ei pidä mennä asioiden edelle...

Tiitiäisen äitille jaksamista sinne anoppilaan. Muista, että se on vaan tilapäistä ja oma koti joskus odottaa :flower:

Nyt pitää vielä menneä tyhjentämään kuivuri ennen Idolsin tuloslähetystä. Mun mielestä kaksi ehdottoman hyvää laulajaa ja esiintyjää ovat Ari ja Kristian :p

Öitä kaikille ja vielä :hug: Epsukepsulle jaksamista. Se mikä ei tapa, vahvistaa!
 
:hug: Voi kun tuli paha mieli sinun puolesta Epskeps :hug:
Toivotaan vielä että kaikki kuitenkin ok.

Itsellä ei vieläkään tätiä ole näkynyt,mutta ei kuitenkaan sellaisia mitään raskauden oireisiin viittaavaan myöskään.
En kylläkään muista varmasti,mutta taisi tuon kuopuksenkin kohdalla ensimmäiset merkit tulla aika myöhään ja eihän tässä ole menty kuin muutama päivä yli vasta.
Huomenna varmaan se testi on ostettava ja ihan tuosta lähi-sokkarista.
Kaupan testit ovat aina minulla ihan toimineet.Sunnuntaina en saa enää haettua ja maanantaina myöskään kun menen kuudeksi töihin.
Ja sitten yhdeltä lähdenkin töistä että ehdin Tyksiin n.kahdeksi.
Sinällään en tykkää sinne Tyksiin mennä kun lääkäri sellainen tökö,en ihan herkimpiä ole mutta jossain asioissa teki mieli sanoa että asiat voisi fiksustikin esittään.
Kuopuksen alkuun saamisen aikaan kun kävin oli ihana lääkäri.Asiat esitti niin että tavallinen pulliainenkin ymmärsi,muttei silti niin että olisi tyhmä olo tullut.
No jää nähtäväksi mitä tuleman pitää.
Täällä vain sataa vettä ja lumet sulaa,kurjaa.


Eulis se taisi kysyä tuosta minun maltista.Maltti on kasvanut iän myöden ja liikoja testailin kuopuksen aikaan.
Nyt vain odottelen hiljakseen.<br><br>
 
eulis
Voi Epsu, :'( , olen niin pahoillani, kertakaikkisen epäreilua, ihan kun yhdessä km:ssa ei olisi tarpeeksi kestämistä :hug: :hug: Olit päivän mittaan usein ajatuksissani ja mietin miten voit.

Voimia sinulle kovasti :heart: En tiedä lohduttaako tämä nyt yhtään, mutta oman km:n jälkeen juttelin työkaverini kanssa jolla kolme lasta, hän kärsi ensin vuosia lapsettomuudesta, sai adoptiolapsen ja sen jälkeen tulikin yllättäen raskaaksi ja sai toisen lapsen ilman hoitoja, Sitten lähes nelikympisenä koki vaikean rypäleraskauden ja kävi yli puoli vuotta sairaalassa sen takia hoidoissa, toinen munatorvi poistettiin ja hän sai lopulta kuitenkin kolmannenkin lapsen nelikymppisenä. Hän tuki ja lohdutti minua omassa keskenmenossani.

 
Kiitos Eulis ja Pihlamaaria :hug:

Ei tää oikeastaan ollut keskenmeno vaan tulimunaraskaus. Silti vauvaa odotin :'( Sain lääkkeitä tyhjennykseen ja kivuliasta on. Väsyttää, itkettää, mieli on maassa.. Ehkä tästä selvitään, toivottavasti, joku kaunis päivä. Tällä hetkellä on aika toivoton olo. Saa nähdä kauanko tää vuoto kestää. Lääkäri sanoi että 2-4 viikkoakin voi kestää. Sitten kahdet menkat pitää oottaa ennen kuin yrittää uudestaan. En vain tiedä uskallanko ja jaksanko enää yrittää. :( Pelottaa että taas käy huonosti..

En tiedä jaksanko täällä nyt kuumeillakaan enää, kun ei ennen kesää päästä edes yrittämäänkään.. ja kesällähän meille olisi pitänyt jo vauva tulla.. :'( Katsotaan..

Toivon kuitenkin koko sydämestäni että kaikilla muilla raskaudet sujuisivat hyvin ja ne jotka eivät vielä ole plussanneet, plussaisivat pian ja että heillä myös raskaudet sujuisivat hyvin :heart:
 
? Perjantai ?

----KEVÄTTOIVEET YLPEÄNÄ ESITTÄÄ:

PLUSSANNEET :heart:

HissunMyy la. 11.5.07
Klaava la 23.5.07
Lyydia2001 la 2.7.07
Kuntsikka la 19.7.07
Pilkettä la 10.8.07
äitix8
Miesku

HAAMUILIJAT :xmas:

Micosa 38/28-33

PIINASSA :headwall:

Pihlamaaria 12/28

PEITTOJEN ALLA ;)

Tiitiäisen äiti 8/28
Eulis
Niksuliini

TÄTI KYLÄILEMÄSSÄ :hug:

HAAHUILIJAT :whistle:

Maudie
Omppu-70
<br><br>
 

Yhteistyössä