Yli 36v KesäToiveet

K E V Ä T T O I V E E T :heart: :heart: :heart:

Eulis 38v, 5v ja 8v tytöt
Maudie 37v, 4 lasta (14,12,7 ja 5v)
Micosa 38v, Etelä-Suomi, 19v tyttö ja 3v poika
Niksuliini 40v, 4 lasta
Omppu-70 36v, 5v poika
Pihlamaaria 37v, Keski-Suomi, 9v ja 5v lapset
Tiitiäisen äiti 36v, Espanja, poika 04.-04

TOTEUTUNEET SYYSTOIVEET :heart:

HissunMyy 38v, Utajärvi, 6 lasta (16,14,12,10,8v ja 1v) :heart:
Klaava 38v, Keski-Suomi, 3 lasta (11 tyttö, 8 poika ja 2v tyttö) :heart:
Kuntsikka 36v, 1 lapsi :heart:
Lyydia2001 36v, 4v lapsi :heart:
Miesku 40v, 3 lasta :heart:
Pilkettä 38v, Helsinki, 17v poika. :heart:
Äitix8 :heart:

TOTEUTUNEET KEVÄTTOIVEET :heart:

Epskeps 36v, Etelä-Karjala, 3v11kk poika. :heart:
 
Huomenet!

Onneki yön yli nukkuminen on vähän lauhduttanut sinänsä typerää suuttumusta nuorten ihmisten mielipiteistä. Mulla on tästä iän karttumisesti hitusen erilainen näkemys ollut varmaan aina. Syynä pitkälti sekä henkisesti että fyysisesti erittäin hyvävoimainen mummoni, joka nukkui pois noin vuosi sitten 93-vuotiaana. Hän sanoi aina, että "vaikka tässä ulkoisesti näyttää vanhalta, niin sisällä olen edelleen se sama 16-vuotinen tyttö".

Ja samanhan tuota on jo ehtinyt itsekin huomaamaan. Eli ei se ihmisen syvin olemus muutu mihinkään, vaikka ikää tulisi kuinka. Järkeä ja vastuuntuntoa voi sen sijaan tulla iän mukana. Kaikille ei valitettavasti niitäkään.

Aika paljon varmaan nykyisten parikymppisten asenteisiin vaikuttaa nyky-yhteiskunnan (jenkeistä omaksuttu?) nuoruuden ihannointi ja vanhenemisen halveksunta. Sehän on sellainen asia mitä ei ollut vielä olemassa silloin, kun itse oli lapsi ja nuori. Ainakaan missään maaseudulla, missä itse olen kasvanut. Siellä pidettiin vielä silloin vanhoja ihmisiä kunnioituksen arvoisina, toisin kuin nykyisin taitaa asiat olla.

Jokaisen vain olisi hyvä muistaa, että se kymmenen vuotta hurahtaa melko nopsaan ja sitten huomaakin yht'äkkiä: "Apua olen jo 35". Tosin, silloin se ei enää mikään järkytys olekaan...

No niin, se siitä aiheesta.

Meillä kävi nuohooja tänään. Onpa sekin huoli pois päiväjärjestyksestä.

Epsu, tuuthan sitten tuonne yli 36-vuotiaitten pinoon. Siellä on hiljaista kuin huopatossutehtaassa. Ja suurin osa viesteistä taitaa olla mun käsialaa..
 
Klaava älä huoli noista nuorista :hug:
Muistan kanssa kun tuolla 30-40v oli pari aloitusta, yksi kutomisesta ja toinen mehustamisesta, niin eikä sinne joku vieras käynnyt tekee aloitukset , että h.itto täällä on vanhaa porukkaa.
Mistä lähtien kutominen ja mehustaminen tekee ihmisestä vanhan ikä lopun ihmisen???? \|O
Minä olen ainakin kutonnut ja tehnyt muutenkin vaatteita jo pienestä ja samoin mehustanut, mutta ehkä se on eri asia kuin nyt, kun ei näitä ns. nuoria niin paljoa pyydetä auttamaan kotitöissä.
Ja kuten Klaava olen huomannut ettei noita vanhuksia enään kunnioiteta kuten ennen.

Omaa: eli eipä juuri mitään ihmeellistä. Kierros kohta lopussa, saa nähä miten käy :/
 
eulis
Epsu :heart: Ihana juttu kertakaikkiaan, lämpimät onnittelut :hug: Tuuthan kuitenkin välillä juttelemaan tänne kuumeilupinoonkin!

Klaava, hoidan nuoria työkseni ja tiedän miten haavoittuvaisia ja epävarmoja he sisimmissään ovat, usein varmasti tuollaiset puheet heijastavat vain omaa epävarmuutta ja ehkä kateuttakin, monesti kolmikymppisillä on parisuhde, urankehitys ja talous huomattavasti vakaammalla pohjalla kuin parikymppisellä. Toisaalta myös nuoret ovat usein sellaisia että paukuttavat mielipiteensä julki paljoa ajattelematta ja kyllä muistelen että itsekin pidin alle kaksikymppisenä kolmekymppistä jo aika vanhana, mutten kyllä siinä iässä vielä lapsentekoa edes suunnitellut. Mutta ovat nuoret kyllä ihaniakin:)

Itseäni jäin mietityttämään silloin km:n diagnoosin saatuani sen yksityisen naisgynen kommentti miten tässä iässä kaikki sikiötutkimukset ovat suurin piiretin välttämättömiä ja että km saattoi hyvinkin liittyä ikääni (38 v.) Tuli kyllä silloin tosi syyllinen olo mitten nyt viitsin lapsia tehdä tässä iässä, nyt en ole jaksanut enää sitä miettiä. Jos luonto niin järjestää että raskautuisin niin eikös se olisi ihan luonnollista, eri asia on nämä 50- 60 vuotiaat mammat, jotka ties millä menetelmillä hankkiutuvat raskaaksi, näistähän lehdistä saa lukea. Musta on ihan mukava olla tämän ikäinen, sitäpaitsi multa kysyttiin vielä paperit kun ostin kahvilasta siiderin 28-vuotiaana, tosin ei varmaan kysyttäisi enää :LOL:

Mukavaa että tuo kiertokin alkaa normalisoitumaan, menkat loppuivat juuri ja alan odotella ovista.

Kaunista päivää kaikille =)
 
Iltoja.
Klaava:siellä Mitäs nyt palstalla täytyy laittaa sellainen p.a.s.k.asuodatin(anteeksi :ashamed: ) päälle ja antaa mennä toisesta korvasta sisään ja toisesta ulos.
Siellä provosoidaan oikein urakalla ja suurella nautinnolla.Oman mielenrauhan takia kannattaa jättää vastaamatta niihin jotka saavat sydämen heittämään raivosta volttia.
Huominen enää ja sitten seuraavaksi töihin 26 pvä.Talviloma alkaa maanantaina.
Odotettu kuin kuuta nousevaa ja yksi päivä tarvitsisi vielä kärsiä.
Edellisiltana jo antai poika ensi merkkejään kipeäksi tulosta ja eilen pph sanoi olevan todella herkällä äksyily päällä.Eli tunkee hernukan nuneen joka asiasta.Niin sitten eilen illalla käytiin korvalääkärillä ja tulehdus vasemmassa korvassa.
Olivat tänään isänsä kanssa kotona ja huomenna vielä.Sitten olemme me pojan kanssa kahden seuraavan viikon,kun lomani on.
Isäntä on lomansa pitänyt jo syksyllä eli meillä oma rauha nautiskella.
Yönsä tuo poika nukkuu välittämättä mistään mitään ja korviaan ei ole koskaan valittanut eikä itkenyt.Tietää vain kun kiukuttelee eli tahtoo tavarat lennellä ja tosiaan ottaa itseensä kaiken.
No toivottavasti lääke auttaa ja kuukauden päästä jälkitarkastuksessa puhtaat ja terveet.

 
Heip! :wave:

Toinen työpäivä takana ja taas väsyttää... :p Juup, mut ei auta valittaa kun kerta töitä on ja lupasivat vielä ensi viikoksikin töitä! :eek: Mähän teen noita hommia semmoisen henkilöstövuokrausfirman kautta, niin sen pomo mulle soitti tuossa tunti sitten ja sano että ovat tuolla tykänneet kovasti meikäläisestä ja että hänestä tuntuu että saatan saada sieltä pidemmänkin pestin! :eek: Herttinen sentään! =) Ei nyt oo maailman ihaninta hommaa, mutta kyllä tuota tekee siinä missä muutakin :p

Ja kiitos Eulis :heart: :) Ette te minusta pääse sitten kirveelläkään eroon, joten älä huoli, täällä olen ja pysyn jos vain juttuseuraa täällä riittää! :D En mä kuitenkaan yksikseni aio täällä höpistä... :LOL:

Klaava, vähän vielä epäröin "liittymistä" mihinkään odotuspinoon.. :ashamed: Mut jospa vaikka moikkaamaan sinne tulisin tai jotain.. Kyllä sitä vaan varovaisemmin nyt ottaa tän homman..

Tuohon omaan napaan (.) ei kummempia. Siinä se mukana kulkee :LOL:
 

? Perjantaki ?

----KEVÄTTOIVEET YLPEÄNÄ ESITTÄÄ:

PLUSSANNEET :heart:

HissunMyy la. 11.5.07
Klaava la 23.5.07
Lyydia2001 la 2.7.07
Kuntsikka la 19.7.07
Pilkettä la 10.8.07
Epskeps
äitix8
Miesku

HAAMUILIJAT :xmas:


PIINASSA :headwall:

Pihlamaaria 23/28
Micosa 24/28-33
Tiitiäisen äiti 26/28

PEITTOJEN ALLA ;)

Eulis
Niksuliini

TÄTI KYLÄILEMÄSSÄ :hug:

HAAHUILIJAT :whistle:

Maudie
Omppu-70

 
Saas nähän miten akan käy.
Ei oo olo kyllä kovinkaan sellanen , että Täti tulis :\|
Yleensä ilmestyy paria päivää ennen hirveän kipeä finni leukaa, mutta sitä ei näy vielä :/
Toisaalta toivon, että en tällä kerroksella pamahtais, kun on tuo muutto edessá parin viikon kuluttua ja kaikki remontti hommat odottamassa.
Olo on muutenkin outo, mutta voihan se johtua tästä muutto jännityksestä.
Mene ja tiedä :ashamed:
Perskutarallaaa B)
Ja taas mennään laatikoita täyttämään :wave:
 
Tiitiäisien äiti Toivottavasti nuo oudot olotilat olis ihan niitä oikeita oireita aikä mitään muuttojännitystä :flower: :heart: :flower: Pidän todella peukkuja että saisit sen plussan =)

Itse olen ollut tänään kotona, kun nuorempi tytöistä tuli yöllä kuumeeseen. Hän on nukkukunut koko päivän, mutta nyt nousi jo vähän leikkimään. Sainpahan siivottua tänään rauhassa ja muutenkin teki yksi ylimääräinen "loma" päivä terää.

Epsulla on se plussa sitten varmistunut :flower: Onnea kovasti loppuodotukseen ja että kaikki menisi tällä kertaa hyvin loppuun asti!! :heart:

Vaikka itse en tällä hetkellä paljon kuumeile, käväisen välillä lueskelemassa kuulumisia ja ehkä saatan jotain raapustaakin.

Hauskaa ja rentouttavaa viikonloppua kaikille :wave:
 
Kiitos Pihlamaaria :) Täytyy vain toivoa parasta, ei tässä muukaan auta. En meinaa vieläkään vaan uskoa todeksi koko plussaa..

Tiitiäisen äiti, mä pidän peukkuja että säkin sieltä yllätysplussan saisit!! bd bd bd :) :) :)

Tänne ei ihmeempiä. Väsyttää aivan kamalasti. Tein tänään 9 tunnin työpäivän. Tuntuu aika rankalta näin 4 vuoden kotona olon jälkeen.. :snotty: Ja sitten kun en ole pariin yöhön saanut oikein nukuttua kun päässä pyörii jos jotakin ajatuksia ja sitten poitsu vielä huutelee pitkin yötä, niin ei senkään puolesta ole tarvinnu nukkua :ashamed: Poitsulle tais olla aika rankkaa olla pitkään hoidossa ja niin vähän vaan äidin kanssa :ashamed: Sitten piti yöllä itkeskellä ja huudella.. :(

Meitsi on tässä ollu muutaman päivän kurkkukipuisena ja nyt sitten yskittääkin (sekin on valvottanut öisin..) .. Huoh :/ Mutta jospa tämä tästä. Meinasin muuten vielä yhden testin tehdä.. :ashamed: ;) Kun mulla on sellainen "oikea" testi, Predictor, tuolla jemmassa, niin jospa senkin sitten käyttäisi.. ? :whistle: Maanantaina varmaan soittelen neuvolaan ja katsotaan mitä se tätsä siellä sitten sanoo.

Mutta oikein hyvää viikonloppua kaikille! :) Muistakaahan sitten sunnuntaina mennä laskiasmäkeen!!! :D
 
? Lauantai ?

----KEVÄTTOIVEET YLPEÄNÄ ESITTÄÄ:

PLUSSANNEET :heart:

HissunMyy la. 11.5.07
Klaava la 23.5.07
Lyydia2001 la 2.7.07
Kuntsikka la 19.7.07
Pilkettä la 10.8.07
Epskeps
äitix8
Miesku

HAAMUILIJAT :xmas:


PIINASSA :headwall:

Pihlamaaria 24/28
Micosa 25/28-33
Tiitiäisen äiti 27/28

PEITTOJEN ALLA ;)

Eulis
Niksuliini

TÄTI KYLÄILEMÄSSÄ :hug:

HAAHUILIJAT :whistle:

Maudie
Omppu-70
 
Huomenta.
Täällä odotellaan että pesukone käynyt loppuun ja päästään pojan kanssa kauppaan.Ostetaan tyhjyyttään ammottavaan kaappiin ensi viikoksi hieman syötävää.Talvilomalla ja tiedän itsestäni etten jaksa aikaa viettää kaupassa,joten tehtävä nyt.
Pojan kanssa keskiviikkona käytiin korvalääkärillä,tulehdushan toisessa korvassa on ja lääkkeet saatiin.
Mies pojan kanssa to-pe kotona,kun oli hänen vuoronsa.Yritämme vuorotella jos poika sairastuu niin työnantaja vähemmän narisee.
Tai se on minun työnjohtaja kuka päätä aukoo ei miehen.
No työehtosopimuksessa on 4 päivää/sairaus ettei sinällään sanomista,mutta kuitenkin.
Nyt lähti mies töihin ihan siis palkkahommiin.Tämä ns.päivystysjuttu iskee pari kertaa vuodessa.
Sen jälkeen menevät veljensä kanssa siirtämään kodinkoneet raksalle.Jos vaikka saataisiin keittiön kaapit joskus paikoilleen.Kun vasta sitten voidaan pyytää keittiöedustaja mittaamaan kivitasot,että saadaan tarkat mitat.
Täytyy varmaan itse mennä samalla reissulla katsomaan mitä kaikkea siellä varastossa oikein on ja jos vaikka roskiin heittäisi turhat.
Johan kyllä tytär kävi tonkimassa,muuttaa poikaystävänsä kanssa yhteen ja sinne sain lykättyä tavaraa jota meille ei enää tule.
Astioita ja mattoja.
Mutta nyt lähden tyhjentelemään pesukonetta. =)
 
Huomenta!

Meillä sataa vettä, toisaalta kurjaa, mutta parempi näin, että saadaan ensi kesäksi käyttö vettä.
Kohta lähetään pojan kanssa pihalle tekemään puroja ja läträillään oikein kunnolla, kun ei ole ollut raukka paralla mahdollisuuksia vesisateesa leikkimiseen, kun aina silloin, kun on satannut niin sitä on sitten tullut kunnolla tai ukostanut samalla ja muutenkin kun meillä sataa niin harvoin.

Olo sama elikkäs outo, mutta en ole vielä ajatellut testata annan ajan kulua rauhassa ettei tule pettymyksiä.

Viikonloppuja teille kaikille
:wave:
 

? Sunnuntai ?

----KEVÄTTOIVEET YLPEÄNÄ ESITTÄÄ:

PLUSSANNEET :heart:

HissunMyy la. 11.5.07
Klaava la 23.5.07
Lyydia2001 la 2.7.07
Kuntsikka la 19.7.07
Pilkettä la 10.8.07
Epskeps
äitix8
Miesku

HAAMUILIJAT :xmas:


PIINASSA :headwall:

Pihlamaaria 25/28
Micosa 26/28-33
Tiitiäisen äiti 28/28

PEITTOJEN ALLA ;)

Eulis
Niksuliini

TÄTI KYLÄILEMÄSSÄ :hug:

HAAHUILIJAT :whistle:

Maudie
Omppu-70

 
Heippati hei!

Niin se viikonloppukin alkaa lähenemään loppuaan.. Höh.. Ens viikolla on sitten töitä taas tiedossa ja ihan urakalla. Saa nähdä kuinka kovin sitten ens viikonloppuna väsyttää kun nytkin väsytti ihan kamalasti vaikka oli vain 3 työpäivää takana.. Pitänee ruveta vähentämään noita hommia.. ;) :D

Meidän laskiainen ei mennyt mäkeä laskiessa. Kun ei poika tahtonut niin en häntä nyt väkisinkään mäkeen raahaa.. :/ No ei se mitään. Eihän sitä nyt tiettynä päivänä tarvii laskee mäkee, laskee silloin kun huvittaa :D Käytiin me sitten poniajelulla. Vaikka poitsu pisti kampoihin siinäkin. :/ Sinne PITI päästä ja sitten kun oli meidän vuoro mennä, niin ei.... ei ei ei..ei tahdo.. Ja oli vielä tuttu poni ja tuttu taluttaja (mun hepan tallinomistaja)!! No lopulta päästiin kyytiin ja ihan kivaa se sitten oli siellä reessä istua. :)

Sitten kävin tänään hakemassa hikeä pintaan latinos tansseista. Ja olipa taas kivaa ketkutella siellä :LOL:

Omaan napaan ei mitään ihmeempiä. Siinä se mukana kulkee edelleenkin :heart: Tein muuten eilen taas testin.. :ashamed: Predictor sen plussan kanssa näytti joten uskottava se on. :D Ei tässä silti uskalla oikein jippijajeeta käydä huutamaan kyllä se pelko vaan kytee tuolla takaraivossa aika voimalla, ei voi minkään :( Mutta täytyy vain toivoa parasta. Eipä muutakaan voi.

Tässä piinailijoille
++++++++++++++++++++++++++++++ :whistle:
:attn: :attn: :attn: :attn: :attn: :attn: :attn: :attn: :attn:

Mukavaa alkavaa viikkoa kaikille! :wave:
 
Huomenta!

Meidän piti käydä kattomassa Lasten karnevaali-kulkueita, mutta eikös sen pitänyt sataa koko viikonlopun ja nyt aurinko paistaa täydeltä taivaalta.
Eilen saatiin sitten toinenkin ullakoista tyhjäksi (toinen tyhjennettiin jo viime viikonloppuna),joten pakattavaa on enään vähän jäljellä, vaatteet astiat, kylppäri jne ns. käyttötavarat =)

Nyt aamupuuron laitoon :wave:
 

? Maanantai ?

----KEVÄTTOIVEET YLPEÄNÄ ESITTÄÄ:

PLUSSANNEET :heart:

HissunMyy la. 11.5.07
Klaava la 23.5.07
Lyydia2001 la 2.7.07
Kuntsikka la 19.7.07
Pilkettä la 10.8.07
Epskeps
äitix8
Miesku

HAAMUILIJAT :xmas:


PIINASSA :headwall:


Micosa 27/28-33
Tiitiäisen äiti 29/28

PEITTOJEN ALLA ;)

Eulis
Niksuliini

TÄTI KYLÄILEMÄSSÄ :hug:

Pihlamaaria 1/28

HAAHUILIJAT :whistle:

Maudie
Omppu-70


<br><br>
 
:hug: Pihlamaaria. tänä aamuna kun päivitin ton listan niin ajattelin, että ois tosi kiva jos kaikki plussattais

Ja tuohon testaamiseen, niin täytyy myöntää etten uskalla testata saati että käydä ostamassa testiä, mutta lupaan ja vannon, että jos ei tätiä kuulu viikonloppuun mennessä niin sitten menen apteekkiin.
En ole edes avokille uskaltanut sanoa vielä mitään :ashamed:
Mun säkällä jos nyt kävisin hankkimassa testin niin täti tulis saman päivänä :headwall:

Epsulle onnittelut plussasta :heart:
 
Terveiset työpaikalta :wave:

Ajattelin vain laittaa plussatuulia++++++++ ja tarrasukkia :attn: :attn: :attn: vasta plussanneille ja piinaajille :D .
Pakkasta pitelee, aamulla oli sellaiset -28 astetta mutta onneksi se päiväksi lauhtuu jonkin verran. Nakkasin petivaatteet ulos päiväksi ja ajattelin että otan sitten vasta pois kun tulen töistä kotiin. Saapahan pölypunkit kyytiä :kieh: :kieh: . Huomenna kun on vp niin lasten petivaatteet ja patjat lähtee ulos.

Eipä tällä kertaa muuta

T. HissunMyy
 
Heips,
aamulla poika herätti 8:n aikoihin ja hieman harmitti kun nukkua olisi saanut.
Talvilomaviikko ja luulin tosiaan että hieman saisin nukkua univelkaa pois,taitaa jäädä vain uneksi.
Aamusta sitten lähdimme kävelemään pojan kanssa ja kävimme keskutassa postissa ja Paakarilla kahvilla(paikallisia pikkuyrityksiä yrittää käyttää)
Matkaa tulee varmaan toista kilometriä yhteensä,ei paljon minulle mutta poika hieman väsähti.On kova poika kävelemään,mutta viime torstaina ja perjantaina kun kotona kipeänä ja viikonloppuna ei kamalasti ulkona oltu niin johan nyt puuskutti.
Postista tuli Soneran uudet liittymät(gsm) saapi nahdä koska laajakaistasta tulee.
Minulle riitti totaalisesti nyt Elisa.Tämä heidän jälkilaskutus sai aikaan lopullisesti.
Myös meidän nurkilla ostivat puhelinyhtiön ja yrittivät ostaa kaikki osakkeet itselleen.Toistaiseksi eivät ole onnistuneet.Toivottavasti eivät onnistukkaan.
Itse en lankapuhelinosakettani myynyt enkä aio "myydä" kuin kun lunastavat.
Pakkasta aamulla oli -12,mutta nyt taitaa olla jo alle 10.
Toivottavasti ei nousisi paljoa yli 10:n tällä viikolla että saadaan olla pojan kanssa ulkona jne.
=)
 
Kiitos Tiitiäisen äiti :heart: Mä täällä pidän kovasti peukkuja sun puolesta!! :heart:

Työn raskaan raatajakin tässä juuri kotiutui. Ei hitso tälläisiä "yövuoroja" kyllä jaksa kovin usein tehdä. Tässä on pää ihan sekaisin kun nyt vasta kotiin tulee. Pojankin olen viimeksi puolilta päivin nähnyt ja seuraavaksi nään vasta aamulla..ja sitten pitää jo taas rientää töihin. Mut täytyy näitä töitä tehdä kun niitä tarjolla on.

En saanut aikaiseksi soitettua äitiysneuvolaan.. Pojalle kyllä soitin ja varasin 4v neuvola-ajan. Mut sitten piti rientää töihin jo, et senkin puoleen jäi sitten soittamatta tuonne äitiysneuvolaan. Mut jospa sitten vaikka torstaina soittelis kun taas oon menossa iltaan..

Tänään yksi työkavereista kertoi odottavansa vauvaa rv16. Vähän kirpaisi sydänalasta kun itsehän olisin rv18 jos ei olisi keskenmennyt.. :( Enpä muuten edes tietäisi että olisi nyt rv18, mutta kun olen sinne Tekayn sivuille laittanut aikanaan tiedot ja eilen sitten huomasin, että siellä lukee omissa tiedoissa, että menossa rv18.. No ei sitten kuin korjaamaan tietoja, ja nyt siis rv 5+.

Mut eip täs muuta. Omaan napaan ei mitään ihmeitä. Olo on ihan ok. :)
 
Huomenia,
pakkasta näyttää olevan -13 eli kohtuullisesti.Jos tuosta kohta saisi aikaiseksi lähteä pojan kanssa ulos.
Eilen kymmenen jälkeen alkoi jumalaton kolina rappukäytävässä.Pari poikaa tulivat hissillä aina kerroksen ylöspäin ja juoksivat rappusia alas.
Hetken kuunneltiin ja olin menossa jo huomauttamaan,niin kuulin poikien äidin äänen ettei saa juosta.
Sanoi pojille että nyt lähdetään.Teki mieli lähettää tekstiviesti perään kun oli yksi kaveri.
Hänellä pientä suhteen poikasta meneillään täällä asuvan miehen kanssa.Tunnen kyllä miehenkin.No jäi tekemättä,mutta sanon kyllä kun nään.
Tässä talossa kun valitetaan muutenkin milloin mistäkin,jopa typeristä.
Tuosta asiasta varmaan kohta lappu taululla,mutta aiheestahan se tulee.
Toinen lomapäivä tänään ja kohta tämäkin ohi.Tunnetusti nuo vapaat menevät liian nopeasti,työpäivät matelevat.
Ajatuksissa oli lähteä kaveria katsomaan tuonne 100km päähän,mutta taitaa jäädä tekemättä.Ei oikein kiinnosta ajaa tuota matkaa.
Kun tulisi joskus tänne päin,mutta ei.Tulee kun lähtee jonkun kaverinsa kanssa viihteelle ja minua ei se´oikein innosta niin usein.
Mutta nyt menen laittamaan koneen päälle että saan pyykit pestyä.
 


? Tiistaki ?

----KEVÄTTOIVEET YLPEÄNÄ ESITTÄÄ:

PLUSSANNEET :heart:

HissunMyy la. 11.5.07
Klaava la 23.5.07
Lyydia2001 la 2.7.07
Kuntsikka la 19.7.07
Pilkettä la 10.8.07
Epskeps
äitix8
Miesku

HAAMUILIJAT :xmas:


PIINASSA :headwall:


Micosa 28/28-33
Tiitiäisen äiti 30/28

PEITTOJEN ALLA ;)

Eulis
Niksuliini

TÄTI KYLÄILEMÄSSÄ :hug:

Pihlamaaria 2/28

HAAHUILIJAT :whistle:

Maudie
Omppu-70



 

heips!

Taytyy myöntää, että on ihana , kun asuu omakotitalossa, ei tarvii kärsiä naapureitten metelistä. Meillä viimeisessä pienkerrostalossa missä asuimme oli seinän takana sinkku-tyttö ja meteli oli sen mukainen. sen olkkari oli meidän makkarin seinän toisella puolella, eikä hän osannut kuunnella musaa normaali kovuudella vaan täysillä aina, kun oli kotona. Siinä repes pelihousut useamman kerran \|O

Omaa: Ei mitään ihmeellistä. luulen tämän olevan hormoonihäikkä, kun oviskaan ei ollut silloin , kun piti :( . Varhaiset vaihdevuodet vissiin iskemässä

:wave:
 

Yhteistyössä