Yli 36v KesäToiveet

Micosa Harmailee
Pikaiseen käväisen,kun töissä olen.
Ei onneksi tuota pahinta pirua paikalla ja vastaava ei sano mitään vaikka täällä olenkin.
Väsymys alkaa olla mahdoton.<fyysinen nimittäin.Uni taasen ei tahdo tulla kirveelläkään.
Nyt lähden ruokatauolle ja tulen taas vilkuilemaan myöhemmin. :wave:
 
Yökyöpeli täällä taas.. nukkumaan pitäis mennä jo, mutta.. No tänään oli se työhaastattelu. Ei kovinkaan kummoinen, ehkä 10 minsaa kesti. Se hommahan ois sitten KASSATYÖTÄ :eek: :headwall: Että silleen.. Olipa taas vähän harhaanjohtava ilmoitus lehdessä :/ Siitä sai sen käsityksen että osastoille myös haetaan, mut eipä asian laita näin olekaan. Ens tiistaina tai keskiviikkona ilmoittelevat ja työt alkais sitten jo 10.4 :eek: :snotty: Eipä tässä ole oikein sellaista jee jee-fiilistä, että tuonne mä haluun mennä. :ashamed: Ja kun tämmöinen fiilis on niin arvatenkin tässä käy niin, että he minut sinne haluavat.. Näin on käynyt ennenkin. :ashamed: Mut ei auta kuin ootella ens viikkoon ja tässä välillä puhua tuolla hoitopaikassa että mitäs sitten tehdään jos sinne meenkin. Muuttuis pojan hoitokuviot taas kerran. :\|

Muuten tänne ei ihmeempiä. Keväisestä säästä ollaan nautittu ja ulkoiltu minkä keretty. B) Huomenna pitäis taas töihin mennä eikä huvittais yhtään. :/ Jos tätikin kurvaa paikalle huomenna niin onpas sitten kiva istua siellä kassalla... :ashamed: mut sen näkee sitten huomenna. Alaselkää juilii kyllä siihen malliin että kaukana ei sen tädin vierailu voi olla.
 
? Perjantai päivä ?

----KEVÄTTOIVEET YLPEÄNÄ ESITTÄÄ:

PLUSSANNEET :heart:

HissunMyy la. 11.5.07
Klaava la 23.5.07
Lyydia2001 la 2.7.07
Kuntsikka la 19.7.07
Pilkettä la 10.8.07
äitix8
Miesku
Micosa

HAAMUILIJAT :xmas:

PIINASSA :headwall:

Eulis 21/26-28
Tiitiäisen äiti 36/28

PEITTOJEN ALLA ;)

Pihlamaaria 15/27
Niksuliini

TÄTI KYLÄILEMÄSSÄ :hug:

HAAHUILIJAT B)

Maudie
Omppu-70
Epskeps 29/28?
 
Klaava harmailee
Huomenta,

Mun yöunet loppui jo klo 5.15 jostan syystä. Hirveän kuuma oli nukkua, eikä voinut ikkunaakaan avata, kun esikoinen nukkui patjalla meidän huoneen lattialla. Tai nukkuu tietysti edelleen.

Mies on reissussa ja esikoinen ei sitten jostain syystä uskalla silloin omassa huoneessaan nukkua. En varmaan ole tarpeeksi pelottava mörönsyötti :)

Epskeps, minäkin olin joskus nuorena tyttönä kaupan kassalla yhden kesän. Tuossa Jyväskylän Prismassa joskun vuonna koivu ja tähti. Täytyy kyllä sanoa, että en tykännyt. Sitä paitsi mulle pukkasi nikkeliallergia sormiin kolikoista, joten eipä olis mulle tullut uraa siitä hommasta.

Muistan, kun joka päivä kaupassa kävi lounasaikaan yksi mies, jostain lähistön metallipajasta. Olis todella likainen kaveri kiireestä kantapäähän. Ja tarjosi aina rahat siitä omasta järkyttävän likaisesta kourastaan. Olis kaivannut pinsettejä. Kertoivat, että hänen huvituksensa oli nimenomaan "kiusata" kesätyöntekijöitä...

Mulla on flunssa ja sairaslomaa tämä(kin) päivä. Eilinen sairasloma meni kyllä enempi töissä ja sitten kaupungilla ostoksilla. Ostin itselleni uuden tyynyn ja peiton. Jos sais nukuttua paremmin. Tyyny ainakin oli jo vaihtamisen tarpeessa. Ei meillä ainakaan pysytä siinä kerran vuodessa vaihtovälissä, mitä tyynyille suositellaan.

Tänään pitää yrittää tehdä vähän töitä, mutta kotona. Hommia on liikaa, että voisi olla koko päivän sairaslomalla, mutta työpaikalle ei uskalla mennä, koska se on kiellettyä, jos on sairaslomalappu. Niin kuin tietysti pitääkin olla. Sitä vaan itse ei aina tule ajatelleeksi, että näihin asioihin varmaan liittyy kaikenlaista vakuutus- yms. kuviota.

Toivottavasti Epsulla täti tulee pikapikaa, niin pääsee taas kartalle kierrosta ja elimistön palautumisesta.

Mun työpäivät sen kun vähenee eli enää 8 jäljellä, koska tätä päivää ei voi laskea. Niin, ja viikonloppuna on tulossa veli perheineen kylään. Mitenhän siitäkin tässä flunssassa ja tällä selällä selviää ;)

Hyvää perjantaita!
 
Huomenia.

Karsea aamu.Pesin hiukset tuossa pikaiseen lavuaarin päällä ja kuuppa alkoi heilumaan siihen malliin ettei meinannut jaloillaan pysyä.
Ja kun pään pystyyn sain meinasi laatta lentää.
Sohvalle hetkeksi huohottamaan ja kohtahan mulla kiire pönttöä halailemaan.Toivottavasti menee samaan malliin kuin kaksi edellistä raskautta eli vain pari kertaa tuota tein.
Kauhulla odotan mitä tuleman pitää.Onneksi töissä työpiste aivan vessojen vieressä jos kiirettä pukkaa.
Siinä on työkavereilla hauskaa kun huomaavat minun "huijanneen" tästä raskaudesta.
Tänään kuvittelin pyörällä meneväni töihin mutten taida jos ökä yllättää.
Ja oli juttua miesten kanssa että grillataan makkaraa illalla töissä.Kun on vastaava "pomo" sellainen kenet voi pyytää mukaan makkaraa syömään.
Ihan ajateltiin että jonkinlainen perinne voisi tulla taas kun kesäkin tulollaan(siis iltavuorossa)
Nyt valittevasti olotila ei himoitse makkaraa.
Täytynee kassiin ostaa kuitenkin varoiksi.
Nyt tuli meille Soneran laajakaista tunnukset jne,mutta en pääse asentamaan kun ei tunnista noita tunnuksia.Ja minulla ei hermot nyt riitä aloittaa soittelemaan ja kyselemään.
Muutenkin pitäisi olla helpompaa hommaa moinen.
No mies saa illalla vehkoilla asian kanssa.Osaa nuo hommat paremmin.
Minulla kun ei mielenkiintoa ole moiseen koskaan liemmälti ollut.
Kahvia en usko vatsan nyt kaipaavan/huolivan eli tyydyn teehen eli heipat taas ja kuulumisiin. :wave:
 
Klaava hoi! Asutteko te siis Jyväskylässä? Meidän yksi ystäväperhe asustaa siellä kanssa! Muuttivat tuossa pari vuotta sitten sinne. Mies on sieltä kotoisin. Ties vaikka tuntisit heidät :D Kaikenlaista asiakasta tuolla kaupassa kyllä saa nähdä. On se vaan jännä, et miten mullekin on tullut ihan "vakkariasiakkaita" vaikka harvoin siellä olenkin töissä, mut kun olen niin aina ne samat tyypit tulee mun kassalle.. :D Jos jonkinlaista hiihtäjää juu.. :xmas:

Micosa, toivottavasti paha olo meni jos pois ja pääsit grillailemaan ja myös nauttimaan siitä :)

Täällä ei tätiä vielä näy. Et eipä kait se kierto nyt ihan normaalin mukaan voi kait ees mennä jos sen lääkkeellisen jälkeen 1,5 vkoa vuodin.. :/ joten ei auta kuin ootella ja ihmetellä, eiköhän se sieltä tule kun katsoo sopivaksi.. :p

Muuten ei ihmeempiä. Työpäivän jälkeen taidan käydä vähän ylikierroksilla tai jotain kun ei meinaa käydä väsyttämään sitten ensinkään. Tai sitten olen juonut vain liikaa..Pepsiä :D

Auringonpaistetta jokaisen viikonloppuun! B)
 
? Lauantai, maaliskuun viimoista viedään ?

----KEVÄTTOIVEET YLPEÄNÄ ESITTÄÄ:

PLUSSANNEET :heart:

HissunMyy la. 11.5.07
Klaava la 23.5.07
Lyydia2001 la 2.7.07
Kuntsikka la 19.7.07
Pilkettä la 10.8.07
äitix8
Miesku
Micosa

HAAMUILIJAT :xmas:

PIINASSA :headwall:

Pihlamaaria 16/27
Eulis 22/26-28
Tiitiäisen äiti 37/28

PEITTOJEN ALLA ;)

TÄTI KYLÄILEMÄSSÄ :hug:

HAAHUILIJAT B)

Niksuliini
Maudie
Omppu-70
Epskeps 30/28?
 
Klaava harmailee
Epskeps, ei me Jyväskylässä asuta. Joskus kyllä on asuttu sielläkin. Asutaan tässä Jyväskylän lähistöllä, mutten viitsi sanoa kuntaa, kun kohta joku arvaa mun henkilöllisyyden jos sattuu samalta paikkakunnalta olija lukemaan ;)

Ja sen verran henkilökohtaista tarinaa on tullut tänne kirjoitettua, että mieluusti säilyttäisin oman anonyymiteettini.

Tänään on selvästi kylmempi päivä kuin eilen. Käytiin tuossa miehen ja kuopuksen kanssa vähän ulkona ja kyllä oli kylmä tuuli. Ilmeisesti se ensi viikoksi povattu takatalvi tekee tuloaan. Sataisi vaan sitten lunta, ettei kasvuun lähteneet kukat paleltuisi. Ei jaksaisi alkaa suojaamaankaan.

Mutta sittenpä nähdään miten käy.

Aurinkoista lauantaita kaikille!
 
Eipä mitään uutta itärintamalta. Selkä on ollut tänään tosi pahana :/ Ei oikein meinannut tulla mistään mitään. Kipua uhmaten kävin imuroimaan ja kyllä oli yhtä tuskaa. Hampaat irvessä ja kyyneleet silmistä valuen sain lähes koko kämpän imuroitua. Hullu mikä hullu.. :headwall: Et jos se tätsä ei tässä kohta ilmaannu niin sitten johtuu muusta nää juilimiset, todennäköisesti siitä kassalla istumisesta.. :/

Mut päivittelenpä nyt listan ja käyn sitten unten maille. :wave:
 
? Virvon varvon Palmusunnuntai ?

----KEVÄTTOIVEET YLPEÄNÄ ESITTÄÄ:

PLUSSANNEET :heart:

HissunMyy la. 11.5.07
Klaava la 23.5.07
Lyydia2001 la 2.7.07
Kuntsikka la 19.7.07
Pilkettä la 10.8.07
äitix8
Miesku
Micosa

HAAMUILIJAT :xmas:

PIINASSA :headwall:

Pihlamaaria 17/27
Eulis 23/26-28
Tiitiäisen äiti 38/28

PEITTOJEN ALLA ;)

TÄTI KYLÄILEMÄSSÄ :hug:

HAAHUILIJAT B)

Niksuliini
Maudie
Omppu-70
Epskeps 31/28?
 
No plääh.. eikö täällä ole sitten kukaan käyny.. :ashamed: :/ Tylsää.. Mihin te ootte taas kaikonneet?? :attn: :attn: :attn: Palatkaa heti takaisin!!! \|O ;) :D Muutama listalla oleva henkilö on kyllä kadonnut ihan kokonaan. Liekö heistä enää mitään kuuluukaan..? :/ Toivottavasti. Ois kiva jos tää pino pysyis eläväisenä :)

Tänne ei kuulu mitään ihmeempää. Ei se tätsä ole vieläkään tullut. Pitää nyt jännitystä yllä sitten oikein urakalla. :headwall: Alaselkää juilii edelleen todella paljon, eikä ole yhtään kivaa. Olen ihan "invalidi" tän selkäni kanssa. Alan kyllä vähitellen kallistumaan sen puoleen, että nää selkäkivut johtuu siitä hemmetin kassatyöstä ennemmin kuin siitä että täti tekis tulojaan. :\|

Ens viikolla jänskätellään sitten sitä työhommaakin. Olen kyllä tässä sitä asiaa pohtinut aika paljon ja tullut siihen tulokseen, että vaikka minut valitsisivat niin en ota työtä vastaan. :ashamed: Noloa mutta näin se vaan on. Hain nyt yhtä toista myyjän hommaa joka ei olisi kassalla istumista, eikä iltamyöhäisiä työvuoroja, joten toivoa sopii että se homma natsais. Mut eiköhän Murphyn laki taas iske näihinkin kuvioihin ja mulle tarjotaan sitä hommaa mitä en halua ja se homma minkä haluaisin menee sivu suun.. On se Murphy vaan sellainen ketkule että aina on sotkemassa mun asioita! \|O :kieh:

Jeppajee.. Jospa tästä poistuis taas hiljalleen takavasemmalle ja unten maille. Koettakaan nyt muutkin kirjoitella! :attn:

Hyvää alkavaa viikkoa ja huhtikuuta! :wave:
 
? Huhtikuun eka maanantai ?

----KEVÄTTOIVEET YLPEÄNÄ ESITTÄÄ:

PLUSSANNEET :heart:

HissunMyy la. 11.5.07
Klaava la 23.5.07
Lyydia2001 la 2.7.07
Kuntsikka la 19.7.07
Pilkettä la 10.8.07
äitix8
Miesku
Micosa

HAAMUILIJAT :xmas:

PIINASSA :headwall:

Pihlamaaria 18/27
Tiitiäisen äiti 39/28

PEITTOJEN ALLA ;)

TÄTI KYLÄILEMÄSSÄ :hug:

Eulis 1/23-24
Epskeps 1/28-31

HAAHUILIJAT B)

Niksuliini
Maudie
Omppu-70
<br><br>
 
Epsu, se on varmaan tämä kevät, joka saa ihmiset tekemään jotain muuta kuin istumaan tietokoneella.

Ja kuten jo moneen kertaan todettua, niin mulla tulee kiintiö täyteen töissäkin, niin ei sitten jaksa enää kotona paljon konetta availla.

Meillä oli viikonloppuna vieraita ja väsytti minua kyllä aivan älyttömästi. Lauantainakin seisoin keittiössä kokkaamassa toista tuntia, eikä kukaan tarjonnut edes apua, prkl. Veljen vaimokin vaan istui kaikessa rauhassa olohuoneessa seurustelemassa. Jonkun verran äsrytti.

Eilen olin ihan poikki ja sitten nukahdin sohvalle, kun yritin katsoa telkkaa. Ja meni sitten siinä yöunet. Olo on edelleen aika kurja ja flunssakin tuntuu vaan pahentuneen.

Töitäkin pitäisi tehdä, mutta motivaatio on pahasti pakkasen puolella.

Täällä on tosiaan aika hiljaista nykyisin. Monista ei ole kuulunut viikkoihin/kuukausiin yhtään mitään. No, jokaisella lienee omat syynsä vaikenemiseen.

Kaikesta huolimatta hyvää pääsiäisviikkoa!
 
eulis
Maanantaita :)

Pilvistä ihanan aurinkoisen viikonlopun jälkeen, Epsu, kiitos kun jaksat päivitellä listaa, mulla on tuo kierto lyhentynyt 23-24 päivään ja nyt mennään kp 1/23, oviksen olen tikutellut joka kierrosta, mutta yritystä ei ole tärppipäivinä ollut. Muutenkin kuuluisin varmaan tuonne Toivottomiin haaveilijoihin kun ollaan miehen kanssa nyt eri linjoilla lapsiluvusta, mutta kun sielläkin on aika nuorta porukkaan niin saanhan roikkua täällä? Tässä ainakin itsellä syy laiskaan kirjoitteluun.
Epsu, pidän peukkuja kovasti että saisit sen työn joka tuntui mieluisimmalta! (hassua, luin tuon lauseen sen kirjoitettuani että "tytön", toivotaan että se on enne ja pieni tyttökin tulisi!)
Klaava, voimia sinulle, onneksi pääset kohta äitiyslomalle, aika outoa ettei veljesi vaimo auttanut keittiöhommissa, vaan sait masun kanssa päkertää, onko hänellä itsellä lapsia?
Mitäköhän Tiitiäisen äidille kuuluu? Joko Micosa olet kertonut töissä raskaudesta?
 
Juups, varmaan on ihmisillä parempaakin tekemistä kuin istuksia koneella ;) Ja ne varmasti jotka työkseenkin konetta tuijottavat pysyttelevät erossa siitä vapaa-ajalla ja ihan ymmärrettävästi. Mulle tää taas on jonkin sortin harrastus ja henkireikä kun en tuota "virallista" harrastustani eli ratsastusta pääse nykyisin enää pahemmin harrastamaan. :/ Joten revin tästä iloa elämääni. Senkin vuoksi teitä muita olen aina patistamassa kirjoittelemaan että ois jotain luettavaakin :D

Ja se täti muutes sitten tuli tänään. Jee jee.. :D :LOL: Et kyllä tässä on sitten omaa kehoaan näköjään oppinut "kuuntelemaan" ja tulkitsemaan ihan oikein. 2 viikkoa sittenhän kirjoittelin että tais ovis olla ja niin se todellakin tais olla. Täytyy toivoa että täti ois suht lempeä vierailunsa ajan.. ? :whistle:

 
pilkettä pikana
:flower: Onnea Tädin vierailusta Epsu ;) Toivotaan, että siivoaa nyt kaikki ikävät jutut ja kokemukset sieltä kyläilyn yhteydessä ja saat alkaa elämään taas normaalisti!

Tässä nyt menee aika lauluja harjoitellessa, töissä ja yritän vielä käydä kävelýlenkeilläkin mahdollisimman monta kertaa viikossa vaikka selkää on alkanut vähän särkeä ja jalat on iltaisin tosi kipeet. Kait se johtuu vähän siitäkin että on tuota painoa vähän ylimääräistä jo valmiikis. Tosin raskauden aikanen paino ei ole ylimääräistä noussut vaikka jotain tulee varmaan vähän herkuteltuakin. Niin että tuntuu et aika menee tosiaan siivillä ja sitten ei mukamas ole aikaa kirjoittaa tänne... :ashamed:

Mun mielestä esim. Miesku kirjoittelee tuonne johonkin pinoon, siis oman lasketun ajan mukaan..en nyt muista mikä se oli. Onhan tämä kuiten mun mieletä ihan kivasti pysynyt pystyssä tämä pino ja kiva kun kuitenkin iso osa käy kirjoittelemassa väliin kuulumisia. Jotenkin en itse ole osannut mihinkään muuhun pinoon mennä ilmottatumista lukuunottamatta, kait senkin takia että ei kunnolla riitä aika kirjoittaa tähänkään saati sitten jos olis monessa mukana.

Epsu onneksi sulla on kuitenkin vähän valinnanvaraa noitten työpaikkojen suhteen. Kyllä se hyvä löytyy..itse koen, että melkeistä tärkeintä työpaikalla on se että minkälaista porukkaa siellä on. vaiks ois kuin kiva työ ja työkaverit peestä niin ei sellaista kestä. En nyt tarkoita et aina pitäs hauskaa olla mutta siten, että voi myös rupatella ja ottaa rennosti työkavereitten kanssa.

Nyt ei sitten muuta kuin PÄÄSIÄISEN odottelua ja kevään ihmettelyä. Sunnuntaikävelyllä muten kuulin PEIPPOSEN laulua...oli kyllä ihan ihmeellistä huhtikuun1.
 
K E V Ä T T O I V E E T :heart: :heart: :heart:

Epskeps 36v, 4v poika
Eulis 38v, 5v ja 8v tytöt
Maudie 37v, 4 lasta (14,12,7 ja 5v)
Niksuliini 40v, 4 lasta
Omppu-70 36v, 5v poika
Pihlamaaria 37v, Keski-Suomi, 9v ja 5v lapset
Tiitiäisen äiti 36v, Espanja, poika 04.-04

TOTEUTUNEET SYYSTOIVEET :heart:

HissunMyy 38v, Utajärvi, 6 lasta (16,14,12,10,8v ja 1v) :heart:
Klaava 38v, Keski-Suomi, 3 lasta (11 tyttö, 8 poika ja 2v tyttö) :heart:
Kuntsikka 36v, 1 lapsi :heart:
Lyydia2001 36v, 4v lapsi :heart:
Miesku 40v, 3 lasta :heart:
Pilkettä 38v, Helsinki, 17v poika. :heart:
Äitix8 :heart:

TOTEUTUNEET KEVÄTTOIVEET :heart:

Micosa 38v, Etelä-Suomi, 19v tyttö ja 3v poika
 
Ihanaa Pilkkis, kun taas kirjoittelit :) :heart: Ei tässä nyt hirveästi valinnan varaa ole kyllä noissa töissä, ja pelkään vähän, että jos käyn nirsoilemaan niin jään vielä ilman.. :ashamed: :/ Ja työporukan "koostumus" kyllä merkkaa tosi paljon. Jos väki on kuin persiiseen ammuttuja karhuja niin eihän siellä kivaa ole olla :\| Mut katsotaan nyt kuinka tässä käy.

Nyt pitää lähteä hakemaan poitsu hoidosta.. :p
 
Heips,
täällä juu pitkästä aikaa.Pikaiseen tulin lukemaan jne kun pitää lähteä anoppilaan kertoilemaan nämä odotusuutiset.Töissä kuljen niin riskirajoilla käryämisen suhteen että pakko se kertoa anoppilassa.Meillä kun töissä heidän tuttujaan liian monta ja en halua että sitä kautta tieto menee.

Lauantai oli aivan hirveä päivä.Piloille meni.Suunnitelmissa mennä ystäväperheen luo kyläilemään,heillä samanikäinen poika.Olisi saaneet mukelot purkaa energiaansa ulkona ja itsellä myös tullut oltua pihalla.
No aamulla öksyt lensi ja olotila ei parantunut koko päivänä.
Raatona sohvalla,ei eväänsä jaksanut liikauttaa.
Vielä kun huimaus oli jotain aivan hirveää.Jos vessaan lähti paineli kirjaimellisesti pitkin seiniä.Tasapaino ihan keturallaan.

Tänään sentään päivä meni hyvin eikä töissä tullut mitään ongelmia pahanolon suhteen jne.
Ns.vastaava yritti minua työntää töihin pisteeseen johon en saa mennä,mutta sain työnnettyä sinne erään toisen ns."työttömän"onneksi.
Nyt sovimme terkkarin kanssa että jos samanlainen tilanne toistuu,ilmoitan vain hänelle ja hän soittaa vastaavalla ja sanoo ettei minua saa sinne laittaa.
Odotan että työnjohtaja tulee töihin että kerrron mikä homman nimi.

Mutta nyt taas heipparallaat :wave:
 
? Tii-tii-tiistai ?

----KEVÄTTOIVEET YLPEÄNÄ ESITTÄÄ:

PLUSSANNEET :heart:

HissunMyy la. 11.5.07
Klaava la 23.5.07
Lyydia2001 la 2.7.07
Kuntsikka la 19.7.07
Pilkettä la 10.8.07
äitix8
Miesku
Micosa

HAAMUILIJAT :xmas:

PIINASSA :headwall:

Pihlamaaria 19/27
Tiitiäisen äiti 40/28

PEITTOJEN ALLA ;)

TÄTI KYLÄILEMÄSSÄ :hug:

Eulis 2/23-24
Epskeps 2/28-31

HAAHUILIJAT B)

Niksuliini
Maudie
Omppu-70
 
:wave: heipä hei! :wave:

On kuulkaa melkoiset monsuunit täällä.. :/ Ihan kuin ois menossa lääkkeellinen tyhjennys osa II .. :ashamed: :( No jospa tuo kohtu ois sitten kohta priimakunnossa ja valmiina vastaanottamaan uuden tulokkaan, joka toivon mukaan kestää myös kyydissä mukana..

Alamaissa täällä olen, ei voi minkään. :( Tuntuu et on taas kaikkea vähän liikaa ja nää menkat muistuttaa koko ajan vaan siitä että raskaana ei totisesti olla. Poitsullekin olen tänään sitten huutanut oikein kitapurje lepattaen.. \|O :ashamed: Toinen oli omatoimisesti kantanu saippuavettä kipossa huoneeseensa ja pessyt pientä pöytäänsä niin että lattia sen kun lainehti vettä.. :headwall: :headwall: :headwall: Mitäs istuin koneella.. :headwall: :headwall: :headwall: :ashamed: Tuli sitten tosiaan vähän kitapurjetta lepateltua siihen malliin, et näinköhän kohta ovikello soi ja sossutantat pelastaa tuo pojan hirviöäidiltään.. :ashamed: :(

No jospa tää tästä taas. Enköhän mä taas kohta ole oma iloinen itseni. Mieskin taitaa sitä jo toivoa. En ole hänelle tässä pariin päivään juur puhunut.. Tympii koko ukko taas vaihteeksi.. :headwall:

Toivottavasti muille menee mukavammin! :)
 
eulis
Epsu, voimia :hug: Tiedän tunteen tosi hyvin, aina nää menkat jaksaa muistuttaa ettei raskaana olla ainakaan. Lisäksi itseäni huolestuttaa tuo kierron lyhentyminen, tiedä vaikka olisi joku ennakkovaroitus vaihdevuosista. Tosin jostakin luin että keltarauhashormoni reagoi herästi stressiin eli saataapi sekin vaikuttaa ja laittaa mulla kierron sekaisin. Yritetään jaksaa vaan, ehkä se aurinko meidänkin risukasoihin vielä paistaa. Ootteko te muut muuten huomanneet että pms- oireet olisi voimistuneet iän myötä? Sekin vileä meikäläistä kiusaa, aiemmin ei ollut juuri mitään ja nykyään pipo kireellä, rinnat turvonneet ja arat jne. aina ennen menkkoja. Enempi on raskausoireita kun ikuna raskaana ollessa! Huoh :(
 
Kiitos Eulis :hug: ja halit sullekin :hug: On ihanaa kun joku ymmärtää. Oikeasti. :heart: Ehkä se aurinko meidän risukasoihin vielä paistaa ja saadaan sitten hymyillä kuin Hangon keksit :D Toivossa on eleltävä.

Mä en noista pms-oireista oikein osaa sanoa.. Mulla oireet ennen menkkoja on lähinnä tuo alaselän juiliminen ja pinnan kiristyminen. Et oisko ne sitten ihan "virallisiakin" pms-oireita..? :ashamed: Noloa kun en oikein tiedä.. Mut joka tapauksessa ihan tarpeeksi mulle kyllä. Onneksi tuossa saatiin miehen kanssa vähän ilmaa puhdistettua väliltämme. Vähän sen puoleen helpottaa. Mut silti.. aika alamaissa olen tällä hetkellä. Eiköhän tää kuitenkin tästä helpotu :)

Ai niin, soittivat mulle sieltä työpaikasta, jossa kävin haastattelussa ja sanoivat etteivät valinneet minua. Oli oikeastaan helpotus mut en kehdannu sitä heille sanoa.. :p

Niin ja pojalle nousi sitten illalla kuume :/ Valitteli että on kurja olo, kokeilin otsaa ja kuumaltahan se tuntui. Mitattiin sitten lämpö ja oli 38.7. Et enpä taida poikaa hoitoon huomenna viedä, kun ei kert ole pakkokaan kun ei ole mulla työpäivää. Mietittiin tuossa just et ei kait tuolla pojalla ole vesirokko tuloillaan, kun hänelle on ilmaantunut näppyjä.. :/ Ne näpyt on kuitenki vaan takapuolessa :eek: Mun käsittääkseni vesirokossa ne näpyt ois vähän siellä sun täällä, ympäriinsä vartaloa. Poika kyllä tuossa yks päivä väitti että hänellä on vesirokko.. :eek: Ettei ois niinkuin äitinsä joka n. 9 vanhana kyseli kaikenlaista tuhkarokosta ja seuraavana päivänä se tauti olikin sitten iskenyt näppyineen päivineen... :eek: <br><br>
 

Yhteistyössä