Yli 36v KesäToiveet

Onnea Epsulle haastatteluun!

Pihlamaaria, testaa jo? Joko selviää jotain tai ei eli jokatapauksessa olet ainakin yhtä viisas asian suhteen kuin nyt ;)

Epsu, mulla on joskus ollut sellainen tukivyö, mutta istumatyössä siitä on lähinnä haittaa. Sen pitäisi olla kuitenkin niin tukeva, että oikeasti pitää lantioluut yhdessä ja sellaisen vyön laittaminen taas haittaa jalkojen verenkiertoa ja lisää turvotusta ja suonenvetoja. Yritän siis pärjätä ilman.

Tänään mulla on onneksi hieroja ja varmaankin saan taas käsittelyä noille pakaralihaksille. Viimeksi kun kävin ja niitä hierottiin, niin pääsin muutaman päivän ajan ihan normaalisti kävelemään. Eli iskiashermojen särky hävisi ainakin vähäksi aikaa. Oletan tällä kerralla olevan saman vaikutuksen.

Muu selkäkipu on riesana lähinnä yöllä ja silloin, kun nousee makuuasennosta ylös. Eihän tässä missään tapauksessa enää kovin montaa viikkoa olisi edessä, joten eiköhän sen kestä. Sittenhän ne selkäkivut häviää, kun lapsi on syntynyt.

Jaaha, nyt pitää lähteä vielä yhteen palaveriin. Jos saataisiin hommat kollegan kanssa jonkinlaiseen pakettiin tämän päivän aikana.

Hyvää keskiviikkoa kaikille!
 
Nyt sitten aamulla kävin neuvolassa.
Paineet 114/64 eli hyvät,ei ole koskaan ollut korkea edes raskausaikana.
Hemppa 117,minulle aivan normaali.
Sydänäänet kuuli,syke 164.Siitä sanoi että on sitä mieltä että olisi hänen mielestään väh.11+1 kierron mukaan.
Antoi maksusitoumuksen istukkanäytteeseen ja lapsivesitutkimukseen.Sanoi että miettikää haluanko vai en tutkimukseen.
Paastosokerin ottavat viikoilla 15,rasitussokeri myöhemmin eli eroon en niistäkään pääse.
Np-ultra on jo nyt perjantaina ja kehoitti lääkärin kanssa keskustelemaan tuosta lapsivesi-jne tutkimuksesta.
Aikaa sille on vajaa 4 vko:a.
No nyt sitten ompi aika varmaan töissä kertoa.Yövuoroon sanoi että saa yrittää mutta suurimmalle osalle kirjoitetaan sairaslomaa sille.
Että fyysisesti kroppa ei jaksa.
Muuten saa tehdä ihan mitä oma kuntoja vointi antaa periksi.
Aika näyttää.
 
eulis
pikainen pyrähdys..


Pihlis, huuurjaasti peukutan että plussa tulisi :wave:

Epsu,miten meni se haastattelu, peukkuja myös paljon jos paikka tuntui kivalta =)

Omaan napaan ei kummenpaa, ovista rupean kyttäämään...
 
Ihania uutisia Micosa :) Vai on sulla np-ultra jo ylihuomenna! :eek: Tuu sitten kipin kapin kertomaan meille sieltä kuulumiset! :)

Niin se työhaastattelu.. olipahan mielenkiintoinen kokemus sinällään. Sen paikan omistaja esitti tiukkoja kysymyksiä ja en omasta mielestäni kyllä niihin osannut oikein mitään järkevää vastata.. Sitten se työ ei olekaan ihan sellaista kuin olin kuvitellut. Ois paljon paljon rankempaa. :/ Se tyyppi kysyi sitten että olenko hyvässä fyysisessä kunnossa, vastasin että ihan ok.. Nyt vähän kaduttaa, ois pitänyt varmaan olla rehellinen ja sanoa että selän kanssa on ongelmia :ashamed: Hän myös kysyi, että onko suunnitelmissa hankkia toinen lapsi...Eihän sitä saa kysyä! \|O Argh! No olin siihen varautunut kuitenkin, vastasin ympäripyöreästi, että eihän sitä koskaan tiedä, että ei nyt ole sen ihmeemmin puhetta ollut asiasta.. ? :whistle: :ashamed: Että mua inhottaa kun kysyvät tuosta!!! Mitä se kelleen kuuluu?!?! \|O

Kait tuolta piakkoin kuuluu jos valitsevat, kun tahtoisivat että sinne pian jo tulisi töihin. Mut mulla on ongelmana ne lauantait. Sitä se tyyppi sanoikin, että se tulisi olemaan kyllä ongelma kun siellä pitäis olla lähestulkoon JOKA lauantai.. :eek: Ja minulta se ei noin vaan onnistu kun mieskin on lauantaisin töissä eikä tuolla hoitopaikassa ole lauantaihoitoa :/ Juupati juu, nähtäväksi jää...

Huomenna ja perjantaina pitäis jaksaa kärvistellä taas kassaneitinä. :kieh: Perjantai varsinkin tulee olemaan ihan kamala päivä, sen tietää jo etukäteen.. Mut jospa siitä selviäis.. :p

En muistanut tänään sitten soittaa sitä jälkitarkastusaikaakaan :ashamed: Ajatukset niin pyöri tuon haastattelun parissa. Jospa huomenna ehtisi jossain välissä soittaa...

Tänne ei muuta ihmeellistä kuulu. :wave:
 
Testattu on ja aivan puhdan nega :( . Eli tätiä sitten odottellaan :/ Eli pääkoppa varmaan aiheutti noi oireet ja unet :whistle: :saint:

Epsu Kuullosti kyllä hieman "tiukkapipoiselta" työnantajalta :\| Ei hän saisi kysellä noin henkilökohtaisia juttuja kun esim lasten hankkimista :kieh: Toinen huono juttu on tosiaan nuo lauantait, jos kerran pitäisi olla lähes joka lauantaina. Ei mua ainakaan innostaisi olla kesällä viikonloppuna töissä :( No, sittenhän vasta kannattaa miettiä noita negatiivisiä juttuja, jos sut sinne valitaan :flower:

Jotenkin on tyhjä pääkoppa nyt...

Tytöt tuli sisälle eli täytyypi lopetella
:wave:
 
Pihlis, älä nyt vielä luovuta!! Vasta kp 27/27, josko vaikka se plussa ilmaantuisi vähän myöhemmin. Pidän peukkuja!! bd bd bd :)

Ja oli kyllä vähän tiukkapipoinen tätsä se liikkeen omistaja. Toisaalta ihan mukavan oloinen, mutta.. Kävi tässä kyllä mietityttään ja kovasti tuo homma. Niiden lauantaiden lisäksi sitten pitäis olla töissä aina heinäkuut (ei siis koskaan lomaa silloin! :eek: ) ja joulun alus ja välipäivät.. :eek: ja siis lähestulkoon AINA pitäis vaan töissä olla.. :snotty: No, eihän sinne kait pakko ole mennä vaikka valitsisivat... :ashamed: Mut eip vielä murehdita sitä.

Nyt pitää mennä katsoon Emmerdalea, jonka joka ikinen päivä tallennan ja iltamyöhällä sitä katselen, RAUHASSA :D Mitäs sarjoja te muut seurailette vai seuraatteko mitään? Mä tuon Emmiksen lisäksi toljotan Salkkareita (en kyllä ymmärrä miksi.. :LOL: ) ja sitten Tuhkimotarinaa sekä Selviytyjiä. B) Niin ja sitten C.S.I:tä sitä aitoa ja alkuperäistä, näistä halvoista kopioista viis' :D :LOL:
 
Pihlamaarialle peukkuja edelleen! Jollei täti ole kurvannu paikalle jo.

Kaaduin aamulla jäisellä parkkipaikalla. Onneksi kyljelleni, enkä mitenkään rajusti, mutta jonkinlaiseeen shokkiin menin kuitenkin. Onneksi lapsi on potkinut ihan normaaliin malliin ja muutenkin olo on ihan tavallinen. Toivottavasti ei mitään sattunut. Lähinnä tietysti pelottaa tuo istukan irtoaminen, mutta onneksi se on takaseinässä ja aika hyvässä turvassa.

Kaikkea sitä pitää....

Lisäksi kannettava kone oli kassissa ja sekin sai jonkunlaisen tällin. Nyt tämä toimii vähintäänkin ihmeellisesti ja unohti eka käynnistyksessä suunnilleen kaiken. Toisen käynnistyksen jälkeen suurin osa näytti palanneen kartalle, mutta odotteleen edelleen mikrotuen ihmistä tutkimaan onko kaikki paikallaan vai ei.

Epsu kyseli sarjoista. Minä olen katsellut viimei aikoina Greyn anatomiaa ja Teho-osastoa. Talvella vakio-ohjelmaan kuului myös Lost, Pako ja täydelliset naiset. Ai niin, ja tietysti Jack Bauerin ehtymättömät uroteot terroristirintamalla :whistle: Eli onhan noita.

Saippuasarjat jätän suosiolla väliin. En ensinnäkään itse niistä niin perusta ja lisäksi ne no sellaisia koululaismagneetteja, ettei meillä esim. Salkkareita katsota ihan vaan siksi, koska muuten nuo kouluikäiset olisi nenä kiinni tv:ssä joka ilta. Ja minusta sen sarjan anti ei nyt vaan ole keskenkasvuiselle sopivaa.

Jaaha, siinäpä tärkeimmät. Nyt vaan pitää tässä yrittää toivoskella, ettei kaatuminen oikeasti aiheuttanut mitään ongelmaa.
 
eulis
Huh Klaava mitä tapahtui, taisi olla enkeli olkapäällä kun pahempaa ei tapahtunut. Salakavalia nämä kevätsäät kun jäätä voi aamulla olla vaikka missä. Voimia loppumetreille!
Pihlis,koskas alat testaamaan, lisää plussia vaan tähän pinoon, mä peukutan kovasti!
Noista sarjoista sen verran että brittidekkarit kolahtaa meikäläiseen, samoin Walladerit. Ylipäätään britit osaa tehdä hyviä sarja. Yhdessä miehen kanssa seurataan Kotikatua sekä Lostia. Ylipäätään telkkua ehtii katsoa tosi vähän.
Aurinko paisteleepi, oli muuten eilen mielenkiintoinen se Raisa Cacciatoren haastattelu Punaisessa langassa, satuitteko katsomaan?
 
B) heippa ja aurinkoista iltaa!

Taitaa se kevät nyt tullakin kohtpuoliin. Siihen malliin on täälläpäin linnut litkutelleet ja aurinko porottanut :D

Pääsiäinen meni laulellessa ja lepäillessä.

Voi KÄÄK, mikä työnantaja tulossa sulle Epsu,jos tuon paikan saat. Hitsit, meikäläinen ois varmaan ottanut siinävaiheessa kun lapsiasioita udellaan, niin hatkat. Jotain kunniotusta sentään, vaikka ois millainen firmanpyörittäjä... :/
Itse teen lauantai iltoja väliin ja jos rehellinen olen niin välttelen niitä viimeiseen asti..toivottavasti tää ei nyt vaikuta siltä, että yritän vaikuttaa sun mielipiteeseen Epsu.... :snotty: saaha niistä toki vähän parempaa liksaa.

Tässähän jo alkaa ihan jänskättää KLaavan puolesta, että milloin lähtölaskenta alkaa...miten sulla on aiemmat synnytykset lähteneet ja onko olleet millaisia?
Minua on alkanut jo kanssa vähän mietityttämään tuo synnytys..suorastaan vähän pelottamaan, kun edellinen oli hätäsektiolla. Synnytystapaarvio on heinäkuussa, joten katsotaan meneekö sektioon vai yritetäänkö normaalina alatiesynnytyksenä.

Micosan vaavi onkin jo aika iso, kylläpäs aika menee nopiaan. Sullahan alkaa olla se vaarallisinkin vaihe ohitettu, ONNEA! Ja pikkuiset sydänviuhunnatkin kuului, voi kuinka mukavaa :D Onko pahaolo pysynyt aisoissa?

Pihlis..mulla ei näyttänyt esim apteekin oma plussa kun vasta 3.päivänä kun menkat olisi pitäneet alkaa, silloinkin haalean :heart: Noissa testeissä ja raskauksissa on eroja.

Eulikselle myös heipat!

Mä kuulin tänään jymyuutisen, kun serkkuni kertoi odottavansa kaksosia ja esikoinen on vasta 8kk. kaksosten la on elokuun 8!
heillä kävi siten että ei ole kuukautisia tullut ja serkkuni oli vain ihmetellyt että miksi ei laihdu edellisen raskuden jäljiltä..ja ilmavaivat on omistuisia, ihan kuin joku liikkuisi siellä....heh, no testin oli sitten tehnyt viimeviikolla ja samantien neuvolaan, vähän kiire tuli :D Ja vielä kaksoset :D :D
Että kaikkea sitä voi käydä.

Hauskat illanjatkot!
 
? Perjantai 13. päivä..........?

----KEVÄTTOIVEET YLPEÄNÄ ESITTÄÄ:

PLUSSANNEET :heart:

HissunMyy la. 11.5.07
Klaava la 23.5.07
Lyydia2001 la 2.7.07
Kuntsikka la 19.7.07
Pilkettä la 10.8.07
äitix8
Miesku
Micosa

HAAMUILIJAT :xmas:

PIINASSA :headwall:

Pihlamaaria 29/27
Tiitiäisen äiti ?/28

PEITTOJEN ALLA ;)

Eulis 12/23-24

TÄTI KYLÄILEMÄSSÄ :hug:

HAAHUILIJAT B)

Epskeps 12/28-31
Niksuliini
Maudie
Omppu-70
Tanja72
<br><br>
 
Voi Klaava, onneksi suojelusenkelisi :saint: taisi olla siellä p-paikalla mukana! Huh sentään!! :eek: :)

Niin ja noista sarjoista, et totta mooses meitsikin LOSTia seuraa ja silmä kovana.. :D Mulla on itseasiassa 1. ja 2. kauden dvd-boxit :p ja kolmosta odotan kovasti :p :p Oon siitä 3.kaudesta vähän jo nähnytkin.. ? :whistle: ;) :D

Vai saa Pilkkis sun serkkus yllätyskaksoset! :eek: No jopas! Voi olla et on ollunna pienimuotoista shokkia saada kuulla moinen uutinen.. :eek: :) No eihän se imetys ole mikään ehkäisykeino joten..? :whistle: ;) oma "vika" :D No tuplasti onnea heille vaan!! :flower:

Juup, meitsi tuossa sitten pläräsi kalenteria ja katteli että koskahan tässä pääsis sitä yritystä jatkamaan.. ? :whistle: ja jos kierto menis silleen suht normaalisti niin äitienpäivänä.. :heart: :D Tekisi mieli kyllä nyt jo.. :ashamed: Mut en ole vieläkään sinne jälkitarkastukseen saanut ees aikaa.. :ashamed: Yritin tänään soitella (jopas jotakin! :eek: ) sitä aikaa, mut jouduin heti jonoon enkä joutanut sitten ootella puolta päivää et olisin päässy läpi :/ Pitää huomen yrittää uudemman kerran..

Päivitin tuon listanki suoraan perjantaille.. Mitä suotta tälle päivälle enää.. :p

:wave:

*muoks muoks* S-postiin oli tullu just meili siitä työpaikasta jossa eilen kävin haastattelussa.. Eivät valinneet mua. Byäääh... ;) :D :LOL: ja HYVÄ niin! :kieh: <br><br>
 
Klaava harmailee
Huomenia kaikille!

Kyllä täytyy sanoa, että tuo eilinen kaatuminen on saanut taas melko araksi kaikkien asioiden suhteen. Olen tuossa jotain jo hankkinut vauvalle ja nyt sitten tuli taas sellainen fiilis, että miksi ihmeessä, koska eihän sitä tiedä miten tässä käy.

Eilen lapsi kyllä potki oikein urakalla. Lienee häiriintynyt kaatumisesta sen verran. Nyt on ollutkin vähän hiljaisempaa, mutta onneksi sen verran liikettä, että koko ajan on tuntuma siihen, että siellä varmaankin voidaan ihan hyvin.

Tietysti tuo hormonitoiminta tekee oman lisänsä tähän herkkyyteen ja kyynelet tahtoo olla silmissä pienimmästäkin asiasta.

Pilkettä kyseli synnytyksistä. Ensimmäinen syntyi muutaman päivän etuajassa, mutta kaksi seuraavaa ovat sitten menneet yliajalle. Keskimmäinen 4 pv ja kuopus 8 pv (oli muuten pitkä aika). Tuossa kuopuksen kohdalla oli tosin se ongelma, että laskettu aika perustui pelkkään ultraan, koska mulla oli ne yhdet menkat vaikka olin raskaana. Ja sehän on sitten niin kiinni aika paljon mittaajasta.

Vaikka toisaalta ne sanoo, että mitä vanhempi synnyttäjä niin sitä todennäköisemmin yliajalle mennään. Siihen siis olen myös nyt varautunut.

Kestoltaan synnytkset on olleet aika lyhyitä eli ensimmäinen n. 8h, keskimmäinen hurjat 1h20min ja kuopus noin 4h. Tuo pojan syntymä oli siksi niin nopsa, kun alkoi vesien menolla ja täytyy sanoa, että hädin tuskin sairaalaan ehdittiin.

Saa nähdä miten nyt menee, mutta sen tiedän kyllä, että jos vedet menee niin ambulanssi tarvitaan, vaikkei matkaa sairaalaan olekaan kovin paljon.

Viimeinen työpäivä on siis menossa. Kotona tuo konetilanne on sen verran heikoissa kantimissa tällä hetkellä, että voi mun palstailut olla aika vähiä alkuun (olen kyllä painostanut miestä, että mun on nyt pakko saada se oma kone). Meillä on yksi surkea romu ja sitten yksi kunnollinen kone, joka majailee pojan huoneessa. Siellä on kuitenkin aina niin karsea sotku, ettei mun hermot kestä siellä olemista kuin pakon edessä.

Mutta, kuulumisiin ja hyvää viikonloppua kaikille!
 
Huomenta =)
Huono olo jäi siihen yhteen päivään.Tuossa muutaman tuttavan kanssa jutellessa tultiin enempi siihen johtopäätökseen että oli jotain vatsatautia ennemmin.Kun olen yleensä melkoisen huono sairastamaan(jos nyt niin voi sanoa) eli ei tahdo taudit jyllätä turhan usein eikä kovin.

Kahden aikaan menen tuohon ekaan ultraan,se on jo tuttua puuhaa.
Mutta ensi tiistaina "joudun" siihen istukkanäytteen ottoon(kukaanhan ei pakota vaan vapaaehtoinen)
Se on mikä saa vatsan sekaisin.Olen niitä ihmisiä joka vihaa neuloja,kivusta en juurikaan välitä.

Niin ja nyt tämä raskauteni on sitten kaikkien tiedossa,ei epäilystäkään.
Eräs työkaveriani(johon ehkä luotin liikaa,ei koskaan ole pettänyt ennen luottamusta)
oli toiselle myöntänyt että olen raskaana.Eihän se sinällään negatiivinen asia,mutta kun tuo toinen kaveeraa sellaisten kanssa jotka eivät osaa päätään pitää kiinni ja ei olisi mikään ihme vaikka jo työnjohtajan tiedossa heidän toimestaan.Se kun on heidän alaansa kertoa kaikki ja vähän lisääkin.

Eilisestä lähtien on töissä enemmän tahi vähemmän siivottu ja tänään jatketaan.Ei siis töitä tehdä vaan siivotaan kaikki nurkat sisällä sekä ulkona.
Huomenna on avoimet ovet työläisten perheille jne.Kaikki pitää olla tiptop.
Sinällään menee hulluksi koko homma koska meidän halli on aina sen verran siisti ettävieraita kehtaa kierrättää.
Samapa tuo menee se ilta noinkin.


:wave:
 
Hei kaikki!

Tännehän oli tullut paljon tekstiä eilen ja tänään =)

Epsulle :D :hug: :flower: ettet saanut sitä työpaikkaa. Ei se varmastikkaan olisi ollut kiva paikka :saint:

Micosalla tänään ultra =) kerrothan sitten kuulumiset....

Klaavalla loppuu piikit kammasta :xmas: Meillä on onneksi kolme konetta kotona. Tytöillä yksi, yksi työhuoneessa ja miehellä vielä kannettava, eli aina pääsee koneelle kun tarvis :whistle: Emme kyllä tulisi toimeen yhdellä koneella :ashamed: ja onneksi tuo mies on kiinnostunut tietkokoneista niin yleensä nuo koneet ovat toimintakuntoisia ja aika uusia eli ohjelmat pyörii.

Oma ).( eli täti varmaan jäi eläkkeelle kun täytin 38v :\| Eli ei ole näkynyt, mutta en taida olla raskaanakaan kun ei ole mitää oireita. Jos huomenna se ei ole vieläkään saapunut, ostan toisen testin ja testaan sunnuntaiaamuna.

Nyt pakko jatkaa töitä mutta käyn lueskelmassa josko se Micosa jotain kirjoitteleen tänään :flower:

B) Aurinkoista viikonloppua B)
 
Heippa! :wave:

Juu Pihlis, ihan hyvä ettei sattunut tuo työhomma natsamaan ;) :D :LOL: Hulluksihan siellä ois voinu vaik tulla! :eek: :LOL:

Klaava, ihan varmasti tuo kaatuminen säikäytti!! Ei ole yhtään ihme. Ota nyt vain hissuksiin ja rauhassa ja kuuntele masuasukin liikkeitä :heart: Ja onnittelut viimeisestä työpäivästä ja äitiysloma alkamisesta!! :flower: :) :heart:

Micosa, mulla itselläni ei ole tuosta lapsivesipunktiosta kokemusta, joten en osaa juuta enkä jaata siihen sanoa. Ystäväni kävi joko tuossa tai sitten se oli se istukkabiopsia... koska hänen suvussaan on joku sairaus (translokaatio?) jonka takia hänelle sitte tutkimus tehtiin ja hän sanoi vaan sen olleen jotain niin kamalaa etteivät he ole sitten toista lasta edes harkinneet.. :( Mutta mä uskon että se on paljon ihmisestä itsestään kiinni ja siitä lääkäristä joka tutkimuksen tekee. Tuo kaverin lääkäri tais olla joku tumpeloiden tumpelo kun sen neulan kanssa oli jos jotain ongelmaa.. :/ Mut mä uskon että kaikki sujuu sulla hyvin!! :)

Mä sain itselleni vihdoin varattua jälkitarkastukseen ajan, mut se on sitten vasta 2 viikon päästä! :eek: :/ No onneksi tässä ei ole ollut mitään probleemia, ei kipuja eikä muita, et ehkä tuo jälkitarkastus on vähän turhakin, kun eihän se lääkäri nyt silmällä näe onko kaikki ok kohdussa! :/ Mut pääsempähän sitten kyselemään kaikenlaisista asioista mitkä mieltä askarruttaa..

Jepu jee, hyvää viikonloppua kaikille!! Sitä on kait luvattu lämmintä viikonloppua, nähtäväksi jää B)

Äh, eihän sitä taas kaikkee muistanu sanoa... :p

Pihlis, toivotaan ettei se täti tulekaan vaan tulee PLUSSA :D :heart:

Ja Micosa, vähän tuolla tapaa munkin raskaus aikanaan työpaikalla paljastui.. :( Yhdelle vähän vihjaisin siihen suuntaan ja niin siitä sitten kohta tiesikin kaikki. :/ Ei kyllä ollut mikään luotettava ystävä, et siinä mielessä oma moka :ashamed: mut kurjaa kun työkaveri tuolla tapaa sinut petti :( Toivotaan vaan että siellä osaavat nyt suhtautua asiaa kuten pitääkin eli onnitellen!! :attn: =) <br><br>
 
? Lauantai 14.4 ?

----KEVÄTTOIVEET YLPEÄNÄ ESITTÄÄ:

PLUSSANNEET :heart:

HissunMyy la. 11.5.07
Klaava la 23.5.07
Lyydia2001 la 2.7.07
Kuntsikka la 19.7.07
Pilkettä la 10.8.07
Micosa 6.11.07
äitix8
Miesku


HAAMUILIJAT :xmas:

PIINASSA :headwall:

Pihlamaaria 30/27
Tiitiäisen äiti ?/28

PEITTOJEN ALLA ;)

Eulis 13/23-24

TÄTI KYLÄILEMÄSSÄ :hug:

HAAHUILIJAT B)

Epskeps 13/28-31
Niksuliini
Maudie
Omppu-70
Tanja72
<br><br>
 
K E V Ä T T O I V E E T :heart: :heart: :heart:

Epskeps 36v, 4v poika
Eulis 38v, 5v ja 8v tytöt
Maudie 37v, 4 lasta (14,12,7 ja 5v)
Niksuliini 40v, 4 lasta
Omppu-70 36v, 5v poika
Pihlamaaria 37v, Keski-Suomi, 9v ja 5v lapset
Tanja72
Tiitiäisen äiti 36v, Espanja, poika 04.-04

TOTEUTUNEET SYYSTOIVEET :heart:

HissunMyy 38v, Utajärvi, 6 lasta (16,14,12,10,8v ja 1v) :heart:
Klaava 38v, Keski-Suomi, 3 lasta (11 tyttö, 8 poika ja 2v tyttö) :heart:
Kuntsikka 36v, 1 lapsi :heart:
Lyydia2001 36v, 4v lapsi :heart:
Miesku 40v, 3 lasta :heart:
Pilkettä 38v, Helsinki, 17v poika. :heart:
Äitix8 :heart:

TOTEUTUNEET KEVÄTTOIVEET :heart:

Micosa 38v, Etelä-Suomi, 19v tyttö ja 3v poika
<br><br>
 
Aurinkoista aamua kaikille. =)
Ultrassa käyty ja kaikki hyvin.Sanoi olevan viikolla 10+3 ei siis 11.
Ei tuolla juurikaan merkitystä.
Kahden viikon päästä uudestaan ultraan,haluaa vain hieman enemmän koosta ja rakenteesta lisää.Kun tosiaan olikin viikko vähemmän.
No ultrataan vaikka kerran viikossa,kunta nuo maksaa.Tällä lääkärillä käytössä tuo 4D ja kolma kuvaa kuinvanhalla systeemillä mutta yksi on kuin valokuva.
Todella hienoa nähdä,selkeästi todentuntuisempi.
Sinne istukkanäytteeseen sanoi että itse päättää.Kertoi että jotkut käyvät tuossa niskaturvotusultrassa ja kun nenän muoto näkyy selvänä tekevät päätöksen.
Nenäluun muoto paljastaa.No mutta minä en uuteen ultraan ennen tuota näytettä pääse joten mennään kidutettavaksi.
Kätilö sanoi olevan ihan helppo homma.

Parin tunnin päästä lähdemme työpaikalle katsomaan(minähän kaiken tiedän) avoimien ovien päiville.
Telakalle emme pojan kanssa lähde,hän liian pieni.

Vanhempani soittivat että tulevat vain tänne meidän tehtaalle.
Isäni taas melko huonossa kunnossa.Hänellä krooninen leukemia ja tulee muita oireita vähän väliä.
Kuopusta odottaessa oli todella huonossa kunnossa ja parisen viikkoa sairaalassa.Verensiirto,niitä myrkkyjä annettiin.
Nyt kieltää kertomasta minulle että huonossa kunnossa,varjelee raskauttani kuin edellisellä kerrallakin.
Pelkää minun puolestani enemmän kuin omastaan.

Ja myönnettävä on että on minulle äärettömän tärkeä ihminen,äitini kanssa en koskaan ole samanlaiseen suhteeseen päässyt enkä tule pääsemään.


Ai niin tuo laskettu aika on ultran mukaan 6.11
(äitiyskortissa lukee 7.11,mutta ultrakuvassa tuo 6.11)

<br><br>
 
Mä jo luulin et tää meidän pino on hävinny maata kiertävälle radalle kun en meinannu löytää sitten millään.. :ashamed: Kolmossivulle oltiin pudottu! :eek: No syntihän se ois täällä naputella kauniilla säällä.. ;) Nyt on jo pimeää joten nyt saa täällä luurata :D :LOL:

Kaunis päivä totisesti ja aivan liian vähän tuli oltua ulkona.. :/ Aamupäivä meni siivotessa.. :ashamed: Mut oli ihan pakko kun kämppä oli kuin hävityksen kauhistus.. :ashamed: No pitää huomen ottaa vahinko takaisin ja paistatella iltapäivällä noin +20 asteen lämmössä B)

Muutes täällä vähän turhautunut olo kun ovis on päällä tai justiinsa iskemässä, ja pitää nyt jättää tää kierros vaan väliin.. :( Mut ei voi minkään. Vaikka toisaalta tekisi mieli sanoa piutpaut sen lääkärin 2 kierron odotus "käskylle", niin silti sitä nyt kilttinä tyttönä aion kuitenkin noudattaa. :saint: Mut kuukauden päästä sitten kyllä sitäkin suuremmalla panostuksella :LOL: yrittämään.. :p :heart: ;)

Aurinkoista alkavaa viikkoa teille!! :wave: B)


Niin ja Micosa, IHANAA kun kaikki on hyvin!!! :heart: :) :heart: <br><br>
 
? Maanantai ?

----KEVÄTTOIVEET YLPEÄNÄ ESITTÄÄ:

PLUSSANNEET :heart:

HissunMyy la. 11.5.07
Klaava la 23.5.07
Lyydia2001 la 2.7.07
Kuntsikka la 19.7.07
Pilkettä la 10.8.07
Micosa 6.11.07
äitix8
Miesku


HAAMUILIJAT :xmas:

PIINASSA :headwall:

Tiitiäisen äiti ?/28

PEITTOJEN ALLA ;)

Eulis 15/23-24

TÄTI KYLÄILEMÄSSÄ :hug:

Pihlamaaria 3/25-30

HAAHUILIJAT B)

Epskeps 15/28-31
Niksuliini
Maudie
Omppu-70
Tanja72
<br><br>
 
Meillä kuopus nyt 3,5 kk ja mulla ei edelleenkään ole menkkoja kuulunut. Testannut olen jo muutaman kerran mutta aina näyttänyt negaa.

Tulis edes nyt nekin niin vois niistä koittaa laskea jotain päiviä milloin vois yrittää raskautua.

Mutta onneksi edes aurinko paistaa ja on lämmintä.
 
Heippa Tanja :wave:

Noi menkkojen alkamiset lapsen syntymän jälkeen taitaa olla hyvin yksilöllistä. Mulla meni synnytyksestä 10 vkoa kun ne alkoi ja kaverilla meni reilu vuosi.. Toivottavasti ne sulla pian alkaisivat kun niin toivot ja sitten voisivat jo jäädä taas heti poiskin.. ;) =)
 
Kyllä se täti sitten osasi vihdoin tulla meille :( En tiedä miksi oli noin myöhässä tässä kierrossa, mutta en sen negan jälkeen olettanut kuitenkaan että olisin ollut raskaana vaikka kierto venyi, kun niitä oireita ei ollut minkäänlaisia. Tänään kp 3/25-30

Kiva että Micosalla kaikki hyvin =) :flower:

Klaava miltä nyt tuntuu olla kotona ja odotella kesää? :flower:

Epsulle kovasti kärisivällisyyttä, kyllä kuukausi menee nopsaan :flower:

Haravoin eilen nurmikkoa ja katselin pihakasveja, mitä puput olivat saaneet taas aikaiseksi. Kyllä meidän piha ainakin yhden pupun elättää :kieh: Kumpa ei tulisi kovaa takatalvea enää, laitoin jo talvivaatteetkin varastoon :xmas:

Hyvää alkavaa viikko kaikille B)
 
Aurinkoista (kesä)päivää kaikille! Huomenna ilmeisesti kelit on jo enempi sellaiset kuin tähän vuodenaikaan kuuluu.

Nythän on kuitenkin vasta huhtikuun puoliväli eli takuulla takatalvi tulee. Kunhan vaan ei kestäisi sitten kovin pitkään. Meilläkin on jo kaikkien muiden paitsi kuopuksen talvikamppeet varastossa.

Etukäteen minua vähän arvelutti, että mitenhän tähän kotona olemiseen oikein sopeutuu, mutta ainakaan toistaiseksi ei ole ollut mitään vaikeuksia. Päivä on mennyt kuopuksen kanssa vanhalla rutiinilla. Kohta tuleekin myös isommat koulusta.

Pitäisi raahautua varastoon etsimään jotain vaatetta tälle tulokkaalle. Olen tosin sortunut jotain ostamaankin, mutta pitänee varastokin kuitenkin hyödyntää. En tiedä mitä noille käytöstä pois jääneille vaatteille oikein tekisi? Osa on jo esikoisen ajalta ja ovat sen verran ajastaan jäljessä, ettei niitä viitsi oikein enää pitää. Täytyy varmaan laittaa hyväntekeväisyyteen. Takuulla jossain päin tarvitaan vähemmän muodikkaitakin vaatteita.

Muuten täällä ei ihmeempiä. Lapsukainen potkii tarmokkaasti vatsassa ja olo on ihan ok. Aamulla tosin meinasi mennä taju, en tiedä miksi? Onneksi on aika tuonne äitiyspolille keskiviikkona, niin kylläpä siellä tarkistavat, että kaikki on kunnossa.

En oikein pidä todennäköisenä mitään raskausmyrkytystäkään, koska verenpaineet on normaalit, eikä koskaan ole sellaisen oireita ollut aiemminkaan.

Mitä muuten tykkäätte Suomen uudesta hallitusohjelmasta ja ministereistä? Ei oikein hirveästi ollut mitään tarjolla lapsiperheille (kolmannen lapsen lapsilisään +10 2009 alusta, mutta samalla sähköveron korotus), mutta koskas nyt olisi.
 
Pihlis :hug: Mokoma täti! :kieh: Onnea uuteen kiertoon! :flower: :)

Ja kait se kuukausi tässä pian menee.. :ashamed: ;) On vaan niin kumman kärsimätön olo.. Tässä on vähän sellaiset deja vú-fiilarit muutenkin, kun silloin kun esikoista päätettiin käydä yrittämään, oli myös huhtikuu.. ja kesäkuussa tärppäsi sitten :heart: näinköhän tässä historia toistaisi itseään... :LOL: Toivoa sopii!! :D

Kävin tuossa aamusella ratsastamassa *jiihaa* =) Oli kyllä ihana ilma kopotella B) Poitsu on taas hoidossa.. saa äiti itselleen luppoaikaa kun ei töitäkään täksi viikoksi sitten ilmaantunut. Mut ihan kiva näinkin vaikka hetkittäin asiasta pientä huonoa omaatuntoa podenkin, mut onneksi se menee yleensä pian ohi.. ;) :LOL:

Klaava, nautiskele nyt vaan näistä "viime metreistä" ja laittele hissuksiin kaikki siellä valmiiksi pikkuista varten. Muutes, eikös tuollaiset vanhat vaatteet ole aikas muodikkaitakin nykyään? Et käytä vaan niitä jos ne kuntonsa puolesta kelpaavat käyttöön! :)
 

Yhteistyössä