Yli 36v KesäToiveet

? Ke-ke-ke-keskiviikko ?

----KEVÄTTOIVEET YLPEÄNÄ ESITTÄÄ:

PLUSSANNEET :heart:

HissunMyy la. 11.5.07
Klaava la 23.5.07
Lyydia2001 la 2.7.07
Kuntsikka la 19.7.07
Pilkettä la 10.8.07
äitix8
Miesku
Micosa

HAAMUILIJAT :xmas:

PIINASSA :headwall:

Pihlamaaria 20/27
Tiitiäisen äiti 41/28

PEITTOJEN ALLA ;)

TÄTI KYLÄILEMÄSSÄ :hug:

Eulis 3/23-24
Epskeps 3/28-31

HAAHUILIJAT B)

Niksuliini
Maudie
Omppu-70
Tanja72
<br><br>
 
Huomenta,

Tervetuloa Tanja72, Epsu lisännee sut listoille, kunhan huomaa uuden tulokkaan. Ihan kiva saada uusia ihmisiä mukaan, kun täällä on käynyt joku kato ja taitaa meistä vakikirjoittajista suurin osa olla sellaisia, jotka on jo toiveensa toteuttaneet (siis siltä osin, että raskaana ollaan).

Kävin eilen neuvolassa, taas. Ihan hyvä muuten kun kävin. Kuten vähän arvelinkin, niin käsky syödä rautaa johtui opiskelijan huonosti ottamasta hemoglobiinista. Puristeli mun sormesta niin paljon kudosnestettä mukaan, että hemo oli vaan 108. Eilen oli kuitenkin 122 eli ei mitenkään ole viikossa voinut noin paljon nousta. Jippii. Mulla ainakin nuo rautalääkkeet pistää vatsan niin sekaisin, ettei niitä tosiaan viitsis syödä ellei ole ihan pakko.

Muutenkin oli kaikki ok. Lapsi on asettunut pää alaspäin ja potkii jatkuvasti mun oikeaa kylkeä. En usko sen enää sieltä mihinkään kääntyvän. En ainakaan edeltäjänsä ole enää näihin aikoihin kääntyneet.

Mulla on tänään täynnä rv 33 eli aika hyvässä mallissa ollaan. Paranisi vaan tämä pahuksen flunssa. Kurkku ja nenä on niin täynnä räkää yöllä ja aamulla, ettei meinaa henki kulkea. Ja äänikin on tosi painuksissa.

Niin, ettei mulla nyt oikein tuo lapsille karjuminen onnistu :whistle: Eilen kyllä yritin, mutta vallan huonolla lopputuloksella.

Väsymys vähän painaa jo iltaisin. Nyt joudun vielä tekemään pidempää päivää, sillä mulla alkoi normaali työaika maanantaian lyhennetyn sijaan. Pakko näin, että saisin täyden palkan äitiysloma-ajalta. Onneksi mulla on kertynyt noita ylitunteja sen verran, että pakko ei ole ihan orjallisesti noudattaa työaikaansa. On kuitenkin nyt kiinni siitä, saanko hommani tehdyksi lyhemmässä ajassa. Tällä hetkellä näyttää hyvältä.

Sain jopa eilen suurimman osan työhuoneen kamoista laitettua laatikkoon varastointia varten.

Jeps, siinäpä tärkeimmät.

:hug: Epsulle ja Eulikselle. Kyllä se siitä vielä. Itsekin km:n kokeneena tiedän, että ei siitä asiasta mitenkään helpolla yli pääse. Ja kaikista eniten helpottaa uusi raskaus. Olkoonkin, että se tuo ikuisen pelon mukanaan.
 
Huomenia vaan ja tervetuloa mukaan Tanja72
Ja kuten Klaava jo tuossa totesikin, niin kiva, että tulee uutta porukkaa mukaan. Noista Epskepsin tekemistä listuksista löydät vähän perustietoja meistä palstalaisista ja profiileissahan on sitten itsekullakin omaa höpinää ( ai niin mun pitää ens keralla kirjautua, jotta profiili näkyy... :snotty: )
Tämä pino on pistetty pystyyn viime elouun alussa helteiden aikaan, mutta tuo otsikon nimi vaihtuu sitten vähän vuodenajan mukaan. Ehkä olis järkevä muuttaa se vain Toiveiksi, niin kuin Klaava on tehnyt odotuspuolella, niin ei sitten tarvitsisi muutella.

Voi Epsu! Sehän on ihan selvä, että kokemukset, joita sulla on ollut vaikuttavat mielialaan vielä. Eikä varmaan vähiten hormoonien takia. Se on aikas moista rumbaa eestaas, kun raskautuu ja sitten tuleekin pois jne. Ja sinulla vielä ihan perätysten. Onneksi valoisuus ja kevät saa vähän mieltä ehkä nopsemmin raiteilleen. On sitä kuule kitapurjetta täälläkin tuuleteltu välistä poitsulle, mutta anteeks on pyydetty ja saatu, ainakin jos tulosta nyt katselee kun 18v komiaa miehenalkua seurailee..ihan on tasapainoinen miehenalku :D Osaa tosin aukaista suunsa itsekin äiteelle nykyään...... ;) :snotty: Mutta niinhän se on että missäs sitä väliin tuulettelis ellei kotona....

:hug:

Klaava sullahan on tosiaan hempat pysyneet kohillaan. Mun ei myöskään ole vielä tarvinnut nappailla lisärautaa, tosin olen syönyt alusta asti noita raskausmultitabseja ja niissähän on rautaa. Toivotaan, että ei tarvitse turvautua ylimääräisiin tabuihin, kun mulla ne vetää vatsan ihan sekaisin. Vai on vaavi sitten jo lähtökuopissa. Mahtuukos se enää edes kääntymään jos lähtee yrittämään, ei varmaan, joten hieno homma. Systerillä on kaikki kaksi lasta olleet aina perätilassa ja on yritetty kääntää, muttei onnistuttu. viimeeksi olin mukana käännösyrityksessä, eikä kyllä mukavalta näyttänyt. No eipä tyttö siitä mihinkään kääntynyt.

Harmillista kun tuo kylmä ilma sitten saapui pääsiäiseksi. Olin jo ajatellut, että laitan parvekkeen ensiviikonloppuna kuntoon, mutta enpä sitten taidakaan.

Täällä ihan hyvä olo. Vauva tuntuu olevan rauhallista tyyppiä liikkumiseltaan. Tosin mulla on istukka etuseinämässä, joten sanoivat että kaikki potkut eivät välttämättä tunnu. Potkuja tuntuu kyllä monta kertaa päivässä mutta muistelen että esikoinen liikkui reippaammin jo kohdussa. Oli sitten eläväinen maailmaan tultuaankin =)
Vaivoja ei tällähetkellä tosiaan ole kuin jalkojen turvotus ja kipu sekä selkäsärky. Huomenna on neuvola, joten sieltä saa sitten lisätietoa kunnosta.

Micosa Mulla on vielä NIIN elävästi mielessä tuo olotila.... koita kestää...onneksi se ei kuiten kestä KOKO raskausaikaa! Toivotaan että sulla ihan pikkuisen aikaa vain!

Kylmänkirkasta ( ainakin täälläpäin ) päivää neidoille!
 
:flower: Tervetuloa mukaan vaan Tanja72! :flower: Kyllä tänne mukaan mahtuu :) Uteliaana ihmisenä kurkkasin heti sun profiiliin ja sullahan on iso katras kotona ja pienin vasta 3-kuinen, onnittelut :flower: :)

Itse olen 36v ja mulla on 4-vuotias poika. Toista lasta kovasti toivotaan, mutta vielä ei olla siinä asiassa onnistuttu vaan vastoinkäymisiä on ollut. Mutta ehkä joku kaunis päivä..

Klaava, voi mahdotonta, joko sulla on viikkoja 33! :eek: Loppusuora alkaa hiljalleen häämöttämään. :)

Pilkkis, kerroit että siskosi lapset ovat kumpainenkin olleet perätilassa, niin synnyttikö hän ne molemmat alateitse vai leikattiinko? Asia kiinnostaa kun poikanihan syntyi perätilassa ja alateitse. Täällä ei tuo sektio ollut edes vaihtoehtona..

Poitsun kanssa tänään ollut rauhallisempi päivä, johtunee siitäkin että on vähän kipeän oloinen. Aamulla ei enää kuumetta ollut, mittari näytti 37.5 et vähän lämpöä. Mut kyllä huomaa ettei ihan terve toinen ole. Nukahti tuonne reilu tunti sitten ja nyt pitäis mennä herätteleen ettei kuku koko iltaa.
 
K E V Ä T T O I V E E T :heart: :heart: :heart:

Epskeps 36v, 4v poika
Eulis 38v, 5v ja 8v tytöt
Maudie 37v, 4 lasta (14,12,7 ja 5v)
Niksuliini 40v, 4 lasta
Omppu-70 36v, 5v poika
Pihlamaaria 38v, Keski-Suomi, 9v ja 6v lapset
Tanja72 6 lasta (tytöt -92,-97,-00 ja pojat -95,-04 ja-07)
Tiitiäisen äiti 36v, Espanja, poika 04.-04

TOTEUTUNEET SYYSTOIVEET :heart:

HissunMyy 38v, Utajärvi, 6 lasta (16,14,12,10,8v ja 1v) :heart:
Klaava 38v, Keski-Suomi, 3 lasta (11 tyttö, 8 poika ja 2v tyttö) :heart:
Kuntsikka 36v, 1 lapsi :heart:
Lyydia2001 36v, 4v lapsi :heart:
Miesku 40v, 3 lasta :heart:
Pilkettä 38v, Helsinki, 17v poika. :heart:
Äitix8 :heart:

TOTEUTUNEET KEVÄTTOIVEET :heart:

Micosa 38v, Etelä-Suomi, 19v tyttö ja 3v poika
<br><br>
 
Hei

Kirjoitin äsken pitkähkön sepustuksen mutta se lähti jonnekin tuonne Bittiavaruuteen :kieh: :kieh: :kieh:

Eli lyhennelmä ennen kuin lähden kotiin


eli tervetuloa Tanja72 mukaan Toiveisiin.

Mun tietoja voisi päivittää eli olen 38v :eek: ja nuormpi tyttö on 6v.

Taas kerran alkaa olla piinapäivät edessä ja taas fiilikset on sekä että, eli välillä toivon että olisin raskaana ja taas seuraavana että en :ashamed: .

Yleensä tädin tullessa harmittaa ja samalla päätän jättää koko tämän vauvarumban, mutta sitten kun tulee h-hetket käsille niin ei minusta ole ehdottamaan ehkäisyä miehelle eikä hänkään sitä ehdottele ;)

Olin kommentoinut teille jotain, mutta nyt pitää laittaa kone kiinni ja lähteä tuonne ulos palelemaan ja kotia kohti. En millään viitsisi laittaa enää toppatakkia päälle :xmas:

Ensi kerralla sitten kommentit ....

Hyvää loppuviikkoa :wave:
 
:wave: Hei Pihlis :wave: Ja onnittelut synttärien johdosta :flower: jotka jossain välissä ovat olleet. Harmi että pitkä sepustuksesi hävisi jonnekin bittiavaruuteen :/ Paljon tärppionnea sinne teille! on toisaalta hienoa että annatte tuolla tapaa luonnon päättää asiasta :)

Tänne ei kummempia. Poitsu taitaa olla paranemaan päin. Vetäis iltapäivällä sitten noin 2,5 tunnin tirsat :eek: Yleensä ei nuku ees unia niin jopas nyt maistui. Tuli illalla käytyä kävelylenkillä, hyvä minä!! Teki kyllä hyvää :) Nyt joudun istuksimaan koneella kun mies valtas töllöttimen ja katsoo sieltä typerää Matrixia.. :/

Mitäs meinaatte tehdä pääsiäisen aikaan? Onko suunnitelmissa matkoja tms.? Meillä ei mitään suunnitelmia. Pitkänperjantain ajattelin viettää pesutuvalla :D voiko sopivampaa päivää siihen puuhaan olla.. :LOL: ja miehen vanhemmat tulevat varmaan sitten maanantaina käymään, on pojan nimpparit nääs.. ;) Muuten sitten ollaan vaan löijäillään.. B)
 
Huomenta vaan kaikille :wave:

Taas on yksi - merkkinen testi tehty. On se vaan kumma vaikka mitään ehkäisyä ei olla käytetty niin nyt ei sitten tärppää millään. Ja kun noita kuukautisia ei vielä edellisen synnytksen jälkeen ole ollut niin ei noita "tärppi päiviä" ole tiedossa.

Meillä esikko täyttää ma 15 v :heart: kamalan nopiaa tua aika menee just neiti synty.

Mutta toivotaan että meillä kaikilla olis kohta jotain mukavaa odotettavaa.

Aurinkoista pääsiäistä kaikille.
 
Heippis!

Täällä vielä töissä klo 19.00sta asti ja suoraan treeneihin sitten laulelemaan ysiin asti :whistle:
Epsu siskolle tehtiin molemmilla kerroilla sektio. Ekassa oli istukka etuseinämässä vielä niin silloin eivät kuulemma edes yritä perätila vaavia alakautta. Toisessa oli siskolla lievä raskausmyrkytys, joka pysyi kuiten levolla kurissa niin päätyivät sektioon. Sanoivat siellä sairaalassa, että on huomattu et joillain kaikki vauvat ovat perätilassa..mene ja tiedä..ettäolis joku fyysinen juttu.

Mull on pääsiäisenä tosiaankin kaksi esiintymistä, toinen ihan kirkkoesitys ja toinen sellainen viihdepuolen. Ihan kivaa sinänsä, mutta hieman hirvittää, että ehkä olis terveellistä hieman myös levätä...mä olen kyllä luonteeltani sellainen touhuuja, että joskus sitten kerääntyy tekemisiä samoille päiville. Tänään vielä eräs hyvä ystäväni Lahdesta soitti ja sanoi tulevansa pääsiäislauantaina hesaan, joten tapaan sitten la-aamuna hänetkin ja menemme aamiaiselle yhdessä =) Onneksi mies ei pahoittanut mieltään kun mamma painelee melkein kaikki päivät jossain. NO, yhdessä mennään sitten sinne viihdekeikalle, kun kyseessä on sukulaiseni bileet. Että ei hirveästi lomailua, mutta mielen piristystä kuitenkin. Sunnuntai ollaan ja löllötetään ja tehdään jotain hyvää ruokaa.

Kaikille Toiveille ihanaa Pääsiäistä ja munista plussayllätyksiä ;) :whistle:
 
eulis
Tervetuloa Tanja minunkin puolestani :)

Pihlis ja Epsu, onnittelut synttäri- ja nimpparisankareille :flower:

Kauhea tuuli oli tänään täällä Etelä-Suomessa, postissa käydessä oli pää irrota ja roskia ja hiekkaa lenteli silmiin. Ja meikä pääsi inssistä läpi. Töllöstä näkyy tulevan yömyöhällä Mel Gibsonin Jeesus-elokuva, se on kyllä tosi rankkaa katsottavaa, veri roiskuu niin että heikompia huimaa. Eipä pääse pääsiäisen sanoma unohtumaan.

Olen tässä ottanut selvää netistä että tuo kierron lyhentyminen saattaa liittyä hedelmällisyyden laskuun, saattaapi kyllä johtua myös stressistä, mutta katsellaan.. Onko teille muille tapahtunut tällaista että kierto lyhenisi pysyvästi lähes viikolla?

Rauhallista ja aurinkoista pääsiäistä kaikille!
 
Eulis onnittelut inssistä.
Kaikille tasapuolisesti hyvää pääsiäistä.
Eilen tosiaan täällä etelä-Suomessa tuuli heitteli hiekat naamalle ja meinasi viedä muutenkin mennessään.
Ja nyt täälllä sataa lunta.Oudoksi on muuttunut Suomen ilmasto.
Tänään menemme tyttären uuteen kotiin kylään.Huomenna vain oleskellaan ellei tytär halua lähteä lamppua ostamaan jonka lupasin.
Sunnuntaiaamuna lähdemme laivalle ja maanantaiaamuna takaisin.Pääsee poika ensimmäistä kertaa.
Odottaa jo kovasti,parisen viikkoa puhunut että valkoiselle laivalle mennään.
Mies viime lauantaina työporukan kanssa Jämissä mönkijäsafarilla ja juhlimassa ja eilen lentisporukan saunaillassa.
Nyt on pakko myöntää että alkaa jo kupolia kiristämään tuo meneminen.
Vaikka yrittti sanoa ettei taas pitkiin aikoihin sitten ole mitään.
Kunhan joku töissä taas keksii jotain.
En saisi valittaa kun itse aina ollut kovempi menemään,mutta mies ei ole ennen juurikaan välittänyt kuin muutaman kerran vuodessa ja nyt tuntuu maistuvan.
Ärsyttävää :ashamed:
 
? Lauantai ?

----KEVÄTTOIVEET YLPEÄNÄ ESITTÄÄ:

PLUSSANNEET :heart:

HissunMyy la. 11.5.07
Klaava la 23.5.07
Lyydia2001 la 2.7.07
Kuntsikka la 19.7.07
Pilkettä la 10.8.07
äitix8
Miesku
Micosa

HAAMUILIJAT :xmas:

PIINASSA :headwall:

Pihlamaaria 23/27
Tiitiäisen äiti 44/28

PEITTOJEN ALLA ;)

TÄTI KYLÄILEMÄSSÄ :hug:

Eulis 6/23-24
Epskeps 6/28-31

HAAHUILIJAT B)

Niksuliini
Maudie
Omppu-70
Tanja72
 
:flower: Onnittelut Eulis inssistä! :flower: :)

Tänne kaakonkulmalle ei mitään uutta. Täti vielä kiusaa ja tekee olon jokseenkin epämukavaksi kun alaselkään koskee ja kovasti :( Mut voipa tuo muustakin johtua, mut täytyy joku syntipukki olla jota soimata.. :LOL:

Tänään ollaan pyykätty ihan urakalla pesutuvalla. Se meni kyllä lopulta siihen että mies sai siellä rampata kun tää mun selkä alkoi pistään hanttiin siinä hommassa :/ mut toisaalta hyvä niin.. ;)

Poika on käynyt tän päivää ihan ylikierroksilla. Huh sentään.. Sille tuntuu olevan liikaa tämmöiset päivät et ollaan koko perhe koolla. :/ Mies kun on tosi paljon töissä, tekee pitkää päivää jne, niin sitten kun ollaankin molemmat paikalla niin poika heittäytyy ihan mahdottomaksi. Ihan kuin ei tietäis miten päin olla. Ei ole tänään oikein leikkinytkään, kiukutellut vaan ja ollut tottelematon oikein kybällä niin että ollaan ihan hermot riekaleina oltu.. :ashamed:

No ilta on sitten relattu ja siemailtu siideriä ja katsottu Idolsia :D Jospa se huominen päivä sujuis sitten mukavammin... ? :whistle:
 
Huomenta,
nyt on kotiuduttu laivalta.Pojalla hauskaa,hikipäissään leikki pallomeressä monen monta kertaa ja pois ei olisi lähtenyt.
Uimassa ja saunassa käytiin,kylläkin porealtaassa vain oleskeltiin.Muissa niin julmetun kylmää vettä ja poika halusi vain poreammeessa olla.
Syömässä buffetissa,on muuten ruoka huonontunut todella paljon vuosien varrella.Siis ei pahaa missään nimessä mutta valikoima minimaalinen.Jälkiruuat ok.
Ei suostunut poika päiväunille,jotenväsähti melko ajoissa illalla.Yöllä huutoa ja itkua pari kertaa.
Taisi tulla päivän touhut mieleen.Hytissä hieman lämmin myös,piti keskellä yötä säätää kylmälle.
Venäläisiä laiva pullollaan,ennen ei juuri näkynyt kuin pois lähtiessä.
Ja se paniikinomainen ryntäily mikä ihmisillä alkaa kun ovet avautuvat.
Mutta mukava rauhallinen reissu.Ei liikaa humalaisia.Nuoria jonkin verran näkyi mennessä,mutta taisivat surin osa olla picnicillä joten vaihtoivat laivaa matkan varrella.
=)
 
Hei!

Kohta ne vapaat sitten lusittu :( ja arki alkaa. Me ollaan tosiaan vietetty perhepääsiäinen eli pelattu pelejä, katseltu lasten DVD elokuvia, askarreltu paperimassapossuja ja tehty ruokaa yhdessä :heart:
Tämä, tunnustan, vain sen vuoksi, että lasten kaikki kaverit ovat olleet reissussa koko pääsiäisen, joten meidän tytöt olleet kotona sisällä (välillä piti ajaa ne ulos) koko pääsäiäisen. Eipä ole käynyt aika pitkäksi meillä aikuisilla :)

Onnea eulis inssistä :flower:

Mitenkäs muilla meni pääsiäinen ?

Oma (.) eli piinaviikko alkoi. Menkat voi alkaa jo tänään tai sitten vasta viikon lopulla :/ . Oireita ei oikein ole havaittavissa, paitsi että rintavarustus tuli arakasi vasta eilen kun yleensä se alkaa aristamaan jo heti oviksen jälkeen. Toinen outo juttu on se, kun kävin äsken lukemassa vk 14 viikkopinoa, niin siellä pari plussannutta ihmetteli viimeaikaisia levottomia unia. Itsekin olen huomannut että olen nähnyt parina viime yönä älyttömästi unia (yleensä ihan outoja) ja muistan ne aamulla ihan selvästi. Oliskohan oire :saint: :LOL: :xmas: Mitäs te plussanneet sanotte tähän :whistle: ?? Toinen syy voi olla se, että on tullut nukuttua jo liikaakin pääsiäisenä joka sitten lisää unien määrää :headwall:

Täytyy miettiä pitäiskö huomenna tulla töistä apteekin kautta jos ei tätiä ole vielä kuulunut.... :whistle:

Tuli hivenen omanapainen juttu tällä kertaan mutta alkaa nuo ajatukset näin piinapäivinä kiertämään tuota samaa tylsää rinkiä :ashamed:

Hyvää 2. pääsiäispäivää kaikille ! :flower:
 
? Tiistai ?

----KEVÄTTOIVEET YLPEÄNÄ ESITTÄÄ:

PLUSSANNEET :heart:

HissunMyy la. 11.5.07
Klaava la 23.5.07
Lyydia2001 la 2.7.07
Kuntsikka la 19.7.07
Pilkettä la 10.8.07
äitix8
Miesku
Micosa

HAAMUILIJAT :xmas:

PIINASSA :headwall:

Pihlamaaria 26/27
Tiitiäisen äiti 47/28

PEITTOJEN ALLA ;)

TÄTI KYLÄILEMÄSSÄ :hug:

Eulis 9/23-24

HAAHUILIJAT B)

Epskeps 9/28-31
Niksuliini
Maudie
Omppu-70
Tanja72
 
Pihlikselle ++++++++++++++++++ :whistle: :whistle: :whistle: Voi kunpa sieltä plussa tulisi!! :heart:

Tänne ei kummempia. Täti otti ja lähti ja siirsin itseni haahuilijoihin kun tässä pitäs se 1 kk vielä ootella ennen uutta yritystä.. :/ Selkä on edelleen törkeän kipeä joten ei johtunut vain tädistä ne kivut :/ Katsotaan miten selkä kestää kun olen taas muutaman päivän töissä (ti, to ja pe). Toivottavasti kestää...

Muutes ei tänne mitään ihmeellistä. Pääsiäinen oli ja meni ja poitsu oli onnessaan saamastaan pahvisesta munasta jonka sisällä oli kivoja nameja =) ja on edelleenkin! :eek: Tuo hupsulainen on niitä niin säästillä syönyt että suurin osa on vielä jäljellä :D

Tänään on sitten vietetty poitsun nimppareita :heart:

Mukavaa alkanutta viikkoa kaikille!! :wave:
 
Hyvää pääsiäisen jälkeistä viikkoa!

Jaaha, pidetäänpä peukkuja Pihlamaarialle! Mitäs Tiitiäisen äidille kuuluu, kun en muista pitkään aikaan lukeneeni mitään siltä suunnalta?

Epsu, toivottavasti sun selkäkivut häipyy äkkiä.

Mulla on kanssa selkä kipeä, mutta oletettavasti eri syistä. Nukkuminen on aika tuskallista, kun välillä tuntuu, ettei henki kulje ja välillä sattuu selkään, kun unissaan vaihtaa asentoa.

Tänään kävin näyttäytymässä lääkärille neuvolassa. Kertoi, että kohdunsuu on pehmennyt, mutta toistaiseksi vielä kiinni, joten tuskin tässä pääsee tositoimiin ennen laskettua aikaa tälläkään kertaa. Eipä kyllä vielä ihan heti tarviikaan, sillä kaikki vaatteet yms. kamat on vielä varastossa jossain laatikossa pesemättä ja tutkimatta. Ja kai sitä pitäis jotain uuttakin tulokkaalle ostaa.

Viimeiset työpäivät meneillään. Töitäkin olis, kun vaan jostain tulis vielä motivaatiokin viimeisiksi päiviksi. Vähän pelottaa miten kuopus suhtautuu kotiin jäämiseen, mutta kaipa se tottuu.

Hyvää viikkoa kaikille.
 
Molskis ja loiskis vaan!

On se Klaava sentään näköjään täällä käyny :D Jaksuja sulle vaan ihan hirmuisesti loppusuoralle!! Toivottavasti sinäkin kestät sen selkäsi kanssa! Ootko semmoista tukivyötä kokeillut? Mulla se auttoi raskausaikana tosi paljon.

Tänne ei muuta ihmeempää, paitsi että olen menossa huomenna taas työhaastatteluun! :eek: :D Et jopas näitä nyt pukkaa! :LOL: Tuo ois semmoinen pieni erikoisliike, jossa kohtalaiset aukioloajatkin. Ainoa "mutka matkassa" on se, että se on lauantaisinkin auki.. se teettää vähän probleemia. :/ Mut josko nyt kävis ensin ees haastattelussa!! ? :whistle: ja murehtis vasta sitten.. :p

Jälkitarkastukseen en ole vieläkään saanut varattua aikaa.. :ashamed: jospa sen huomenna varais..

Auringon paistetta kaikille!
 
? Keskiviikko ?

----KEVÄTTOIVEET YLPEÄNÄ ESITTÄÄ:

PLUSSANNEET :heart:

HissunMyy la. 11.5.07
Klaava la 23.5.07
Lyydia2001 la 2.7.07
Kuntsikka la 19.7.07
Pilkettä la 10.8.07
äitix8
Miesku
Micosa

HAAMUILIJAT :xmas:

PIINASSA :headwall:

Pihlamaaria 27/27
Tiitiäisen äiti ?/28

PEITTOJEN ALLA ;)

Eulis 10/23-24

TÄTI KYLÄILEMÄSSÄ :hug:

HAAHUILIJAT B)

Epskeps 10/28-31
Niksuliini
Maudie
Omppu-70
Tanja72
 
Hei!

Miten meni Epsu haastattelu? Koska saat tietää pääsetkö?

Täällä alkaa olla jännät paikat kun ei tätiä kuulu ja alkaa olla luulotautiakin jo päällä :ashamed: Pitäis varmaan uskaltaa testata :eek: niin voisi alkaa odottamaan tätiä ilman, että kuvittelee jotain muuta...

Töistä ei oikein meinaa tulla mitään kun pitää wc:ssä rampata koko ajan :whistle:

Klaavalle jaksamista viimeisiin työpäiviin :flower:


Lumista ja talvista päivänjatkoa kaikille!!!!

 

Yhteistyössä