Yli 36v KesäToiveet

? Tiistai ?

----KEVÄTTOIVEET YLPEÄNÄ ESITTÄÄ:

PLUSSANNEET :heart:

HissunMyy la. 11.5.07
Klaava la 23.5.07
Lyydia2001 la 2.7.07
Kuntsikka la 19.7.07
Pilkettä la 10.8.07
Micosa 6.11.07
äitix8
Miesku


HAAMUILIJAT :xmas:

PIINASSA :headwall:

Tiitiäisen äiti ?/28

PEITTOJEN ALLA ;)

Eulis 16/23-24

TÄTI KYLÄILEMÄSSÄ :hug:

Pihlamaaria 4/25-30

HAAHUILIJAT B)

Epskeps 16/28-31
Niksuliini
Maudie
Omppu-70
Tanja72
 
eulis
Epsu, kyllä se työnantaja niin ketkulta kuullosti että parempi vaan ettet mennyt sinne, uusia parempia paikkoja tulee varmasti. Sulla on niin ihanan iloinen keväinen mieli että se auttaa kyllä raskautumisessakin.
Pihlis. tädille kyytiä, olisi pysynyt vaan muissa maisemissa!
Klaava,eikös ole ihanaa kun työt loppuivat, nyt saat viime metrit olla rauhassa kotona,muistan itse tuon loppuajan rauhoittumisen ihan kivana vaiheena,meillä tosin lapsilla on 3,5 vuotta ikäeroa niin ei tarvinnut ihan pienen perässä juosta kotona.
Micosa, kävin esikoisen raskaudessa lapsivesipunktiossa kun silloin tehtiin kunnallisesti se veriseula kaikille ja siinä alfafetoproteiiniarvot olivat poikkeavat, koe tehtiin naisklinikalla ja sujui ihan kivuttomasti ja hyvin, Raskainta oli odottaa niitä tuloksia lähes kuukausi eikä raskaudestakaan osannut nauttia,onneksi kaikki oli kuitenkin hyvin. Istukkabiopsiassa on se etu että tulos tulee nopeammin, riskien kannalta molemmat ovat kai samanarvoisia. Sulla on ihanan pitkällä jo tuo raskaus, tylsiä vaan tuollaiset hölöttävät työkaverit.
En tiedä johtuuko iästä vai mistä,mutta mulla on nykyään ihan hirmuiset ovistuntemukset. No nyt sitten piinaillaan.
Meidän tontilla jo kaivinkone jyllää.
 
Iltaa
no käyty on siellä Medisonarissa mutta istukkanäytettä ei saatu otettua.
Istukka ihan ok paikassa muuta väärään suuntaan kallellaan.Eivät halunneet turhaan kiusata kun olisi saattanut mennä piloille ja uudestaan jouduttu tekemään toisella kertaa.
Nyt sitten varattiin aika suoraan lapsivesinäytteeseen,se saadaan sitten otettua vaikka istukka olisi missä.Neljän viikon päästä samassa paikassa.
Kyselin huvikseni hintaa ja meinasin tipahtaa lattialle istumaan.
1000 euron paikkeilla ja omavastuu n.500e.
Onneksi kunta maksaa.

=)
 
Eulis, niin varmasti oli parempi näin :) Ei oikeasti harmita yhtään että se työpaikka meni sivu suun. Kunpa tässä joku kiva paikka löytyisi, oikeasti!

Alkaa olemaan pieniä paineita tässä kun kesän hoitokuvioista pitäisi ilmoittaa 27.4 mennessä, eli ensi viikon perjantaihin mennessä, eikä mulla ole harmainta hajuakaan vielä kesätöistä :/ Mies on lomalla juhannuksesta 3 viikkoa mut siitä jää vielä 2 viikkoa jäljelle heinäkuuta ja tässä pitäisi nyt osata sanoa tarvitaanko hoitopaikkaa silloin vai ei.. :headwall: Argh! Mulle on tuolta henkilöstövuokrausfirmasta lupailtu, aikaa sitten.. kesätöitä, tai sanoi se ihminen että aikalailla varmasti saan kesätöitä. MUTTA nyt on jo huhtikuun puoliväli ja kesätöistä LUULISI olevan jo tietoa..*huokaus* :ashamed: No minäpä päätin ottaa asiasta selvän ja sovin huomiseksi treffit sinne henk.vuokrausfirmaan. Saa se ihminen sanoa nyt miten asia on. Kun tässä ilmaantui kesätyöpaikka tyrkylle suht lähellä olevaan pieneen ruokakauppaan ja sitä pitäis tän viikon aikana hakea, et pitäis nyt tietää haenko vai en.. :/ Hitto kun tekis mieli sanoa piupaut koko työnteolle! \|O Mut pakko tässä ois kyllä töitä löytää...

Sitten Kela yllätti tän päiväisellä kirjeellään. Hyviä ja huonoja uutisia. Hyvät ensin: nollasivat mun peruspäivärahan 500 päivän enimmäismaksuajan ja laskeminen on aloitettu alusta. Olen tässä kerennyt jotenkin ihmeellisesti täyttämään työssäoloehdon :eek: Ja sitten ne huonot: Tuon johdosta mulle lykättiin joku hemmetin omavastuuaika eli ei rahaa parin viikon ajanjaksolta! :eek: \|O :headwall: Että silleen.. Olipa "kiva" yllätys.. :(

No tuleepa tässä nyt kertakaikkisen paljon sepostusta jonnin joutavista asioista ja voisin vaikka veikata ettei teitä moiset edes kiinnosta.. :ashamed: :p :D Soriiii... :ashamed:

Micosa, harmi ettei se istukkanäytteen ottaminen onnistunut :/ Lykkyä tykö sinne lapsivesinäytteen ottoon! bd :) Onneksi ette joudu tuota itse maksamaan, aika tyyris näyte.. :/
 
? Keskiviikko keskellä huhtikuuta ?

----KEVÄTTOIVEET YLPEÄNÄ ESITTÄÄ:

PLUSSANNEET :heart:

HissunMyy la. 11.5.07
Klaava la 23.5.07
Lyydia2001 la 2.7.07
Kuntsikka la 19.7.07
Pilkettä la 10.8.07
Micosa 6.11.07
äitix8
Miesku

HAAMUILIJAT :xmas:

PIINASSA :headwall:

PEITTOJEN ALLA ;)

Eulis 17/23-24

TÄTI KYLÄILEMÄSSÄ :hug:

Pihlamaaria 5/25-30

HAAHUILIJAT B)

Epskeps 17/28-31
Tiitiäisen äiti ?/28
Niksuliini
Maudie
Omppu-70
Tanja72
<br><br>
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 18.04.2007 klo 08:34 Tanja72 kirjoitti:
Nyt ne menkat alkoi :) Ikinä en ole niistä näin paljoa iloinnut sillä nyt voin alkaa laskemaan niitä päiviä milloin vois vaikka raskautua :whistle:
:flower: Onnittelut tädistä Tanja!! :flower: :D Kumma miten sitä voikin mokomasta riesasta iloita.. ;) :D Tärppionnea!! :heart:
 
Äitiyspolilla käyty ja kaikki oli ok.

Lapsen painoarvio tässä vaiheessa n. 2,7 kg eli aika isohan tuo jo on. Käyrällä näyttäisi asettuvan aika samaan kohtaan kuin nuo isommat sisarukset eli sellainen 3,7 kg tyttönen lienee odotettavissa.

Kuitenkin tytöltä näytti edelleen. On tässä epäusko vähän hiipinyt jo mieleen, kun kaikki sanoo (myös neuvolassa), ettei ultrakuvan perusteella voi varmaksi sanoa kuin silloin, jos on poika.

Sain uuden ajan vielä rv 41 eli lapsi syntyy viimeistään 1. kesäkuuta ellei älyä lähteä sitä ennen omin avuin liikkeelle.

Tässäpä tärkeimmät.

Onnea Tanjalle tädistä ja samast asiasta Pihlamaarialle :hug:
 
Pikainen käväisy vielä töistä ennen kuin lähden hakemaan tyttöä tarhasta.

Kiva kuulla Klaava että kaikki on kunnossa :flower: Monet vauvat ovat tuota 2,7 kg syntyessään eli aikas iso jo on ja nyt viimeiset viikot ne vasta vauhdilla kasvaakin =)

Tanjalle "onnittelut" tädistä. Sitten kohta oviksen metsästykseen ;)

Epsu sulla on aikas kinkkinen tilanne tuon kesän kanssa. Muistan elävästi itse opiskeluajalta, kun yritti suunnitella kesää ja työpaikasta ei ollut varmaa tietoa vielä toukokussakaan :kieh: Yleensä ne asiat tuppaavat järjestymään, toivotaan että sulla myös =) Kivahan sitä olisi viettää kesä työttömänä lapsen kanssa ja päästä talveksi töihin :whistle:

Nyt pakko mennä eli heipat kaikille :wave:
 
epsu pikaiseen
Klaava, ihania kuulumisia!! :) On kyllä iso vauva! :eek: :D Meidän poika painoi syntyessään 2,7 kg...ja hän syntyi rv 38+0.

Pihlis, saas nähdä miten nää asiat järkkääntyy. Sain nyt kutsun työhaastatteluun tuohon "melkein lähikauppaan" :) Soitin sinne iltapäivällä ja sanoivat että paljon puheluita on tullut, että soittelevat sitten niille jotka kutsutaan haastatteluun ja mut nyt sinne tentattavaksi haluavat. Se työ alkais 2.5 tai toivoisivat että silloin pystyis aloittamaan ja mähän pystyn :) Nähtäväksi jää..
 
? Torstai ?

----KEVÄTTOIVEET YLPEÄNÄ ESITTÄÄ:

PLUSSANNEET :heart:

HissunMyy la. 11.5.07
Klaava la 23.5.07
Lyydia2001 la 2.7.07
Kuntsikka la 19.7.07
Pilkettä la 10.8.07
Micosa 6.11.07
äitix8
Miesku

HAAMUILIJAT :xmas:

PIINASSA :headwall:

PEITTOJEN ALLA ;)

Eulis 18/23-24

TÄTI KYLÄILEMÄSSÄ :hug:

Tanja72 1/?

Pihlamaaria 6/25-30

HAAHUILIJAT B)

Epskeps 18/28-31
Tiitiäisen äiti ?/28
Niksuliini
Maudie
Omppu-70
<br><br>
 
:eek: Kato on käynyt näköjään tänään. No jospa minä sitten tänne jotain kirjoittelisin.. :p

Kävin tänään siellä työhaastattelussa ja ihan ok se minusta kyllä meni. Ihan mukava jutustelu hetki oli sen myymälävastavaan (??) kanssa. Vähän oli kyllä erikoinen tyyppi, mutta ihan mukava. Ei muuten kyselly MITÄÄN, että onko lapsia ja kuinka monta ja onko suunnitteilla lisää! :eek: Outoa.. ;) Saas nähdä miten tuon homman kans sitten käypi. Hän ehkä ilmoittaa huomenna tai sitten vasta myöhemmin. On ensi viikon poissa, joten silloin ei ainakaan kuulu mitään. Toivottavasti sitten ilmoittavat joka tapauksessa, pääsi tai ei. Ettei tarvi iänkaiken odotella.. :/

Muuta ihmeellistä tänne ei sitten kuulukaan. Mulla vaan sellainen outo tuntemus että olisin raskaana.. :eek: :ashamed: mut ei se voi olla mahdollista. Taidan sitä vaan haluta niin paljon :ashamed: :headwall:
 
? Perjantaita mennään ?

----KEVÄTTOIVEET YLPEÄNÄ ESITTÄÄ:

PLUSSANNEET :heart:

HissunMyy la. 11.5.07
Klaava la 23.5.07
Lyydia2001 la 2.7.07
Kuntsikka la 19.7.07
Pilkettä la 10.8.07
Micosa 6.11.07
äitix8
Miesku

HAAMUILIJAT :xmas:

PIINASSA :headwall:

PEITTOJEN ALLA ;)

Eulis 19/23-24

TÄTI KYLÄILEMÄSSÄ :hug:

Tanja72 2/?

Pihlamaaria 7/25-30

HAAHUILIJAT B)

Epskeps 19/28-31
Tiitiäisen äiti ?/28
Niksuliini
Maudie
Omppu-70
 
eulis
Voi Epsu, sehän olisi aivan ihana uutinen :hug: peukuttelen vimmatusti! Toivottavasti myös työrintamalla onnistaa.

Täällä Helsingissä satoi rakeita tänään, apuva takatalvi. Meillä taitaa nyt nuo vauvahaveet olla syväjäädytettyinä rakennusprojektin takia, mutta notkun täällä harvakseen kuitenkin. Alamme myymään pikkuhiljaa omaa asuntoa, eka näyttö olisi viikonlopuna, olen pessyt seiniä ym. mukavaa että näyttäis interiööri mahdollisimman hehkeältä..

Aurinkoista viikonloppua kaikille :)
 
Epsu
Kiitti Eulis :hug: En kyllä millään jaksa kuitenkaan uskoa että tässä raskauduttu oltais. Eihän siihen ois ees lupaakaan! :eek: :LOL: Kun kahdet menkat piti odottaa.. :ashamed: Mut kaikenlaisia kummallisia tuntemuksia sitä vaan on.. :/ No, nähtäväksi jää... :p

Onnea teille kovasti asunnon myyntiin! Toivottavasti menee pian ja vaivattomasti kaupaksi bd :) ! Ja toivon mukaan tuo rakennusprojekti sujuu mutkattomasti. Älkää nyt kuitenkaan syväjäädyttäkö vauvakuumetta kokonaan. Ja täällä kyllä saa käydä vaikkei potisi minkäänlaista kuumetta :D Kiva ois sunkin kuulumisia kuulla joten älä nyt mihinkään häippäse!! ;)

Meillä tää kone tökkii tosi pahasti. Tän päivää on ollut tää nettailu niin mahdotonta että huh huh :eek: :headwall: Uus kone tarvittais ehdottomasti, mutta kun ne mokomat maksaa :/

Jeps, mut mukavaa viikonloppua kaikille! Toivottavasti ei pahaa takatalvea tule. Onneksi mulla on autossa vielä nastarenkaat.. ? :whistle:

:wave:
 
Huh, onneksi pojan synttärijuhlat on ohi. Oli tuossa 2,5 h kymmenen tokaluokkalaista poikaa tässä juhlimassa. Olipahan vaan meteliä ja meninikiä.

Täytyy sanoa, että minua kyllä ärsyttää, jos kutsussa on sanottu aika, milloin juhlat loppuu, niin silti jotkut vanhemmat katsoo oikeudekseen hakea lapsensa yli puoli tuntia myöhässä. Ja osa taas tuo etuajassa. Käytännössä kahden tunnin juhliin menee siis se kolme tuntia.

Itse en kyllä kehtaisi vaan yritän aina noudattaa pyydettyä aikataulua tai sitten etukäteen ainakin ilmoittaa, jos on joku syy miksei siihen pysty.

No, pojalla oli kai ainakin hauskaa. Minua vaan vähän väsyttää.

Siinä varmaan tärkeimmät kuulumiset tältä päivältä :whistle:
 
? Sunnuntaille loikataan ?

----KEVÄTTOIVEET YLPEÄNÄ ESITTÄÄ:

PLUSSANNEET :heart:

HissunMyy la. 11.5.07
Klaava la 23.5.07
Lyydia2001 la 2.7.07
Kuntsikka la 19.7.07
Pilkettä la 10.8.07
Micosa 6.11.07
äitix8
Miesku

HAAMUILIJAT :xmas:

PIINASSA :headwall:

PEITTOJEN ALLA ;)

Eulis 21/23-24

TÄTI KYLÄILEMÄSSÄ :hug:

Tanja72 4/?

Pihlamaaria 9/25-30

HAAHUILIJAT B)

Epskeps 21/28-31
Tiitiäisen äiti ?/28
Niksuliini
Maudie
Omppu-70
 
Klaava, tärkeintähän se on että lapsilla on hauskaa ;) Äideistä viis'! :p Mut noinhan nois synttärikemuissa aina käy. Vaikka ois minkä ajan ilmoittanut niin aina jotkut ei ota niitä huomioon. Niin on meillekin aina käyny.

Tänne ei ihmeempiä. Oottelen kuin "kuuta nousevaa" ens perjantain lääkäriä. Selkä on pahana, tosi pahana taas vaihteeksi. Taitaa se mun jälkitarkastuskäynti muuttua selkätarkastukseksi.. :/

Edelleen omituisia olotiloja ja epäilys raskaudesta.. Taidan pistää moiset tuntemukset kyllä valeraskauden piikkiin... :ashamed: :(
 
Hiljasta on.. Nää sunnuntaipäivät tuntuvat olevan semmosia ettei tänne kukaan eksy, paitsi meikäläinen.. :ashamed: :p Taitaa olla addiktioaste niin paha et ehkä tarttis sille jotain tehdä.. :ashamed: :snotty: :D :LOL:

Juup..

Eipä tänne ihmeempiä. Olotila ihmetyttää edelleenkin ja kovasti. Aamulla piti ihan oksentaakin.. :x :eek: :eek: :eek: Että silleen.. Kummallista on, ei voi muuta sanoa. Periaatteessa en voi olla raskaana, mutta eihän sitä koskaan tiedä. Katsotaan mitä tuleman pitää..

Auringon paistetta itse kunkin alkavaan viikkoon! Vappua odotellessa.. :xmas: B) :D
 
eulis
Epsu, vimmattua peukutusta :hug:
Klaava, kyllä minua ainakin suututtaisi myös jos vanhemmat eivät viitsi noudattaa synttärikutsussa ilmoitettua aikaa, varsinkin nyt kun olet raskauden loppumetreillä olisi kohteliasta ottaa asiatilakin huomioon. Tai ainakin voisivat soittaa jos myöhästyvät jostakin syystä tai jos vaikka sattuisi kahdet juhlat päällekäin, niin hakemisesta olisi syytä etukäteen neuvotella. Onneksi meillä on aikataulutus pelannut hyvin (ainakin tähän asti..) tyttöjen kemuissa.
Omaan napaan ei kummempia, alavatsaa juilinut jo monta päivää, mutta rinnoissa ei herkkyysoireita kuten aiemmissa kierroissa tänä vuonna (ne menivät kyllä pms-oireiden piikkiin) well, toivossa on hyvä elää.
Mukavaa viikonaloitusta kaikille!
 
? Makia Maanantai ?

----KEVÄTTOIVEET YLPEÄNÄ ESITTÄÄ:

PLUSSANNEET :heart:

HissunMyy la. 11.5.07
Klaava la 23.5.07
Lyydia2001 la 2.7.07
Kuntsikka la 19.7.07
Pilkettä la 10.8.07
Micosa 6.11.07
äitix8
Miesku

HAAMUILIJAT :xmas:

PIINASSA :headwall:

Eulis 22/23-24

PEITTOJEN ALLA ;)

Pihlamaaria 10/25-30

TÄTI KYLÄILEMÄSSÄ :hug:

Tanja72 5/?

HAAHUILIJAT B)

Epskeps 22/28-31
Tiitiäisen äiti ?/28
Niksuliini
Maudie
Omppu-70



Missä on Tiitiäisen äiti??? :attn: :attn: :attn:
 
Klaava harmaana
Voi yhden kerran, sanon minä. Kirjoitin pitkän sepustuksen, mutta mokoma takkuileva langaton laajakaista tökkäsi taas johonkin ovenpieleen matkalla modeemiin ja sinnehän hävisi mun kirjoitukset. Vähänkö ärsyttää...

Sen kerran, kun saa jotain kirjoitettua, niin eikö käy näin.

Tiitiäisen äidistä luin tuolta Äidit 30-40v -palstalta, että ilmeisesti on koti vielä muuton jäljiltä nettiä vailla, eikä siksi ole kirjoitellut.

Epsu, pitäiskö sun rohkeasti tehdä testi, niin saisit ainakin mielenrauhan? Nopsaanhan sulla tärppäsi viimeksikin. Vaikka onhan tuo ihmisen psyykekin niin kummallinen kapine, että sekin saa aikaan jos mitä kummallista oiretta.

Nyt yritän saada edes tämän tekstin lähtemään...
 
Moiks Klaava! :wave:

Harmi kun sun kirjoitukset hävis ties minne ovenpieleen :/ Semmoista tää tekniikka välillä on. Meillä tuntuu olevan taas nää laajakaistan langat välillä niin solmussa ettei mikään onnistu. Viimeksi pari päivää sitten tökki niin kovin etten meinannu saada mitään tekstejä menemään mihinkään. :/ Argh! \|O

Ja en mä vielä aio testata.. :p Oottelen tuonne perjantaille kun silloin on se lääkäri.. Lähinnä meen sinne selkäni takia, en niinkään jälkitarkastukseen, kun ei mitään vaivoja ole ollut tuolla "alakerrassa" kerta. Mä kyllä luulen ettei täs mitään tärppii ole tullut. Ois kyllä sitten aikamoinen ihme, ellei sitten ovis ole ollut aiemmin tai miekkosen simpat on sitten hirmu pitkäikäisiä... :snotty: :p :D Saapi nähdä..

Meitsi on tänään kyllä selästä huolimatta urakoinut sen verran että olen pessyt ikkunat! :attn: :D Rasti seinään siitä hyvästä!! Näitä ikkuinoita ei ole melkein kahteen vuoteen pesty ja edellisen kerran pesi anoppi remontin yhteydessä.. :p En siis hirmu usein harrasta tämmöisiä ikkunanpesu juttuja... :LOL: Kun inspis iski niin pakkohan se oli käydä tuumasta toimeen.. B)
 
Tervehdys täältäkin päin :wave:

On ollut jotenkin saamaton olo kun ei ole jaksanut kirjoitella palstoille :ashamed: . Korjataampa asiaa hiukkasen :D .

Viimeisiä raskausviikkoja viedään :p 37+3. Huomenna olisi Oysissa käynti ja tiedän sitten käynnistetäänkö synnytys vai ei :/ . Viimeisin synnytys oli nopea 1t 42min ja en varmaan kerkiä kotoa sairaalaan. Matkaa meiltä on noin 90 km. Nyt jännittää. Kumpikohan on lääkäreiden mielestä parempi hallittu käynnistys sairaalassa vai mahdollinen luonnollinen käynnistyminen kotona ja ei ole tietoakaan että kerkiäis sairaalaan. Ambulanssinkin tulo voi kestää yli 25 min :eek: . No tiedä häntä. Huomenna sen kuulee.

Meillä on kesäkuussa hulinaa kun toisiksi vanhin pääsee ripiltä, tulevan vauvan ristiäiset ja kahden pojan syntymäpäivät :p :eek: . Ristiäiset oon ajatellut järjestää rippiäiseten kanssa samaan aikaan.

Tässäpä uusimmat turinat t. HissunMyy
 

Yhteistyössä