Yli 36v KesäToiveet

eulis
Epsu, voimia :hug:
Mä olen kyllä maallikko mitä lääketieteeseen tulee, mutta ei kai se röntgen niitä munarakkuloita tuhoa...? Eli kai sitä raskautta voi yrittää kuvaamisen jälkeen? Ennen vanhaan (sis ennen ultravehkeitä) odottavia äitejä joskus röntgenkuvattiinkin , esim. jos oli epäily ahtaasta lantiosta tms. Ja onhan kai naisia jotka eivät ole tienneet olevansa raskaana ja ovat käyneet röntgenissä..? Voisko noista kysyä vielä gyneltä? Kyllä sä Epsu töihin kerkiät, älä sitä murehdi. Asioilla on taipumus järjestyä. Täti sitten ilmaanu teillekin, miten sekin kiusanhenki joka paikkaan ennättää ja on taas oikein pesiytynyt tähän pinoon. Muakin ottaa tuhrutäti aivoon, saapi jännätä tueeko rynnäkkö huomenna vai ei. Me lähdetään huomenna risteilylle Tukholmaan, tytöt odottavat reissua aivan innoissaan.
 
Klaava harmaana
Voi Epsu, :hug: sulle tädin takia. Ja tuon selkähommelin.

Mulla on muuten kokemusta tuollaisesta tyhjennyshommasta jostain vuodelta kampa ja kirves. Sairastin nimittäin tyttösenä pahan munuaistulehduksen, jonka seurauksena mun munuaisia röntgenkuvattiin kerran vuodessa ja edellisenä päivänä oli aina sellainen tyhjennysoperaatio lääkkeineen ja nestemäisine ruokineen. Ei ollut hääviä, vallankaan sellaiselle 10-v tytölle... Onneksi nykyisin on ultrat, niin tuollaiset tutkimukset ainakin hoidetaan niillä vehkeillä vähän kevyemmällä tyhjäennyksellä.

Varmaan kuvaavat vatsapuolelta, joten siinä selitys tuolle hommalle. Jos on syönyt, niin suolisto varmaan on edessä siten, ettei nähdä onko jossain jotain outoa.

Voi, voi. Harmittaa sun puolesta. Kaikenlaista harmia. Toivotaan, ettei ole mitään vakavaa. Oikeastaan kumma, etteivät ensin kuvaa ultralla. Luulisihan silläkin jotain näkevän.

Jaksamista sulle. Ja myös kaikille muille.
 
? Lauantai ?

----KEVÄTTOIVEET YLPEÄNÄ ESITTÄÄ:

PLUSSANNEET :heart:

HissunMyy la. 11.5.07
Klaava la 23.5.07
Lyydia2001 la 2.7.07
Kuntsikka la 19.7.07
Pilkettä la 10.8.07
Micosa la 6.11.07
äitix8
Miesku

HAAMUILIJAT :xmas:

PIINASSA :headwall:

Eulis 27/23-24
Milli myy 28/30

PEITTOJEN ALLA ;)

Tanja72 10/?
Pihlamaaria 15/25-30

TÄTI KYLÄILEMÄSSÄ :hug:

Epskeps 2/26-31

HAAHUILIJAT B)

Tiitiäisen äiti ?/28
Niksuliini
Maudie
Omppu-70
 
Kiitos Eulis ja Klaava :hug: :) Eiköhän tämä tästä.. Eilen iski vaan totaalinen epätoivo ja ketutus oikein urakalla päälle. Tuntui siltä että kaikki kaatuu niskaan ja tuntuu vähän edelleenkin, mut eipä tässä auta itkeä ja murehtia, ei se mitään auta. :/ Eiku täysillä taas etiäpäin niinku mummo lumessa! :LOL: No joo..

Poitsulla oli eilen hoidossa isovanhempien päivä ja miehen vanhemmat olivat siellä sitten käymässä. Tulivat sitten meillekin ja heille kerroin myös näistä röntgeneistä sun muista. Selkäkivuista tiesivät jo entuudestaan. He sitten kävivät ostamassa mulle SELKÄTUEN! :eek: Ihan jees juttu, on vaan vähän tiukka (mitäs oon kasvattanu kessin itselleni.. :ashamed: ) mut tukee kyllä kivasti selkää.

Tänään sitten mun iskä tuli meille, sekä vielä noi miehen vanhemmat tulivat piipahtamaan, et tässä on sitten kaikkee hässäkkää, ei jouda sit murehtimaankaan.. :p

Mut kyllä tässä on pienessä mielessään miettinyt, että mitä jos sieltä selästä joutuu jotain sellaista, että joudutaan leikkaamaan.. :eek: :( Mut yritän nyt olla semmoisia liikoja ajattelematta...

Mukavaa viikonloppua kaikille! :)
 
? Vappuaatto ?

----KEVÄTTOIVEET YLPEÄNÄ ESITTÄÄ:

PLUSSANNEET :heart:

HissunMyy la. 11.5.07
Klaava la 23.5.07
Lyydia2001 la 2.7.07
Kuntsikka la 19.7.07
Pilkettä la 10.8.07
Micosa la 6.11.07
äitix8
Miesku

HAAMUILIJAT :xmas:

PIINASSA :headwall:

Eulis 29/23-24
Milli myy 30/30

PEITTOJEN ALLA ;)

Tanja72 12/?
Pihlamaaria 17/25-30

TÄTI KYLÄILEMÄSSÄ :hug:

Epskeps 4/26-31

HAAHUILIJAT B)

Tiitiäisen äiti ?/28
Niksuliini
Maudie
Omppu-70
 
Jep jep, päivitin suoraan huomiselle.

Tänne ei ihmeempiä. Epätoivoinen olotila vähän helpottunut. Ehkä oli vähän liikaan kaikki röntgen jutut sun muut ja menkat siihen päälle, et rupes totisesti korvista tulemaan höyryä ja täydellä teholla :snotty: Ja sitten vielä sain kestitä miehen vanhempia ja omaa isääni joka vietti viikonlopun meillä. Et oli siinä kaikenlaista painetta kerrakseen.

Edelleen paineita ja mietiskelyä teettää tuo työasia. Mitä jos valitsevat mut? Mitä sanon tästä selästä? Uskallanko lupautua töihin? Mitä jos joudunkin heti jäämään sairaslomalle? :eek: Tiedän ettei pitäisi liikoja miettiä, mutta.. :/ Ois se vähän kurja sitten sanoa, että joo tulen ja sitten siellä todeta, että en pysty noita laatikoita nostamaan ja jäänkin nyt tästä sairaslomalle... :ashamed: :/ :headwall:

Sieltä henk.vuokrausfirmastakin soittelivat että tarjoavatko mua yhteen kesätyöhön vai eivät.. Sinne kerroin selästä ja sanoivat vaan, että ilmoittele sitten röntgenin ja lääkärin jälkeen mikä on tilanne.. :\|

Toivottavasti tuo röntgen ei sitten munarakkuloihin vaikuttaisi. Raskaana ollesssahan ei sais kaiketi röntgeniin mennä..? Mut kyllä muakin röntgattiin silloin kun synnytystapa-arviossa kävin rv 37+3.. Tahtoisin vaan niin kovin jatkaa yritystä... :ashamed: Vauvan kaipuu on suuri.. :heart:

HAUSKAA VAPPUA KAIKILLE!!! B) :) :wave:
 
Niin se viikonloppu taas hurahti :kieh: Onneksi huomenna on taas vapaa =)

Epsulle jaksamista :hug: Kyllä niitä höyryjä pitää välillä päästää ulos joko itkemällä tai kiukkuamalla. :flower: Töihin ehdit tosiaankin myöhemminkin eli hoidappa tuo selkä kuntoon ennen töihin menoa. Toisaalta jos sieltä selästä löytyy jotain esim mitä pitää leikata, niin eipä se raskaus olisi selällesi hyväksi eli mun mielestä voipi olla ihan hyvä, että saisit tietää mikä selkääsi vaivaa, ennen kuin alat kantamaan 10-20 kg:n lisäpainoa :saint: Toivottavasti sieltä tutkimuksista olisi apua eli pääsisit eroon selkäkivuista ja nauttimaan kesästä terveenä :flower:

Mites aiotte viettää vappua? B)

Meillä ei vappu eroa juurikaa muista päivistä. Hiukan illalla herkutellaan ja puhallellaan ilmapalloja ja heitellään serpentiiniä. Sima on jääkaapissa loppukypsymässä. Miellä nuorempi tytöistä sairastui eilen vesirokkoon, joten sekin hieman rajoittaa tätä vapun viettoa.

Pakko tämä päivä täällä töissä viettää :kieh: Muut perheestä jäivät nukkumaan aamulla kun hiivin ulos. Onneksi aurinko kuitenkin paistaa ja luonto on keväinen.

Hauskaa vappua kaikille ja puhallelkaa paljon ilmapalloja B) :attn: :flower:
 
Heips Pihlis! :wave:

Kyllä tuo on käyny mielessä, että mitä jos selässä on jotain oikeasti vialla niin ei raskaus varmaan sille selälle hyvää tekisi :( Miten sitä kipeän selän kanssa jaksaisi kantaa edes sitä masua? :( Kovasti kuitenkin tekee mieli yrittää jo.. Onhan tässä odoteltu ne kahdet menkat, puhumattakaan siitä että yritys on jo viime kesänä alkanut.. :ashamed: Mut täytyy tässä nyt miettiä asiaa. Eikä se niin sanottu ole että tässä kierrossa ees tärppäis.. :/


Poitsu lähti vapun viettoon hoitopaikkaan, siellä hurjat hulinat tiedossa :D Ei me täällä kotona varmaan sen ihmeemmin vappua vietellä. Ilmapalloja joutunee puhaltelemaan ja serpentiinä sotkemaan pitkin poikin, mut eiköhän se siihen jää. Simat on (jopas jotakin! ;) ) tehtynä ja oottelemassa korkkausta :p Huomenna vappupäivänä sitten herkutellaan enempi :p

Täällä oli aamulla maa valkoisena! :eek: Ja on vieläkin. Lunta tullut ainakin 5 senttiä, auton päällä sitä oli varmaan 10 :eek: Vähän pelotti lähteä tuonne huristamaan auton kanssa, mut mies kun lähti ennen meitä, soitteli matkan varrelta, että ihan hyvin pystyy ajamaan että tiet on sulat. Huh.. Hirveä tuulikin tuolla vielä :/ Ois nyt tullut vaan nätti vappusää, niin ihmiset olisi paljon iloisemmalla tuulella eikä niitä vappurähinöitäkään niin tulisi jos porukka vois ulkona pippaloida. Mut onneksi tästä ei tarvii mihinkään lähtee, sen kun vaan sohvalla löijätä ja juoda simaa.. :p

Klara vappen! :xmas: :wave: :D :flower: ?vappuhuiska
 
eulis
Heipsan tytöt!

Tultiin Ruotsin risteilyltä ja lapset nauttivat kovasti, oikein mukava matka oli kaikin puolin.
Tättärä *kele tuli tietysti riekkumaan matkalle mukaan ja jos joku ihana ihminen jaksaa tuota listaa päivittää niin täällä mennään kp 3/24-26.

Voi himputti tuota selkäjuttua Epsu! Mutta ei kai se raskautta estä..? juttele vielä sen tutkivan lääkärin kanssa. Telkusta tuli jonkin aikaa sitten suomalaisten selkäkivuista dokumentti jossa kuuluisa nikamanniksauttaja ja selkäexpertti Hannes (en ole ihan varma oliko tämä se etunimi)Karppinen oli vieraana, multa meni se ohi, mutta satuitko katsomaan?

Pitemmittä puheitta ihanaa vappua kaikille!
 
Heips,
Epsu onko ollut epäilystä mitä siellä selässä voi olla?
En ainakaan vielä löytänyt sinun tekstistä osviittaa.Voi olla että sokeus minulla.
Mulla itsellä nikamapullistuma.Pahimmillaan kun vaivasi yli kymmenen vuotta sitten oli välillä kävelykin todella kamalaa.Jalassa jatkuva hermosärky,niin että "potkin" ovia että olisi kipu muuttunut.
Silloin lääkäri sanoi että toivottavasti et aio lapsia tehdä,selkä ei kestä.
No kirurgi sitten oikaisi että selkä kylläkin jäykistyy vuosien varrella,olen kuin rautakangen niellyt.Ja kipu laantuu aikanaan.
Jos kipua tulee siihen hoitona lääkkeet ja loma töistä.
Ei koskaan tod.näk. tulla leikkaamaan.
Selkä todellakin aamuisin totaalisen jäykkä,mutta särky ja kipu harvinainen kiusa enää.
Lapsen olen tehnyt ja nyt toista odotan.Edes raskaus ei suuremmalti selkää rasittanut.

Tuosta Euliksen mainitsemasta Karppisesta.Olen käynyt hänen kanssaan yhteistyötä tekevän lääkärin vastaanotolla.Kyseinen lääkäri niksautti pariin otteeseen selkäni,helpotti muutamaksi viikoksi aina käynnin jälkeen muttei pidempään.


<br><br>
 
Heippa Eulis ja Micosa :wave: Kiva kun teillä oli mukavat risteilyt, Eulis :) Noista mun selkäjutuista, niin ei harmainta aavistustakaan mikä siellä vois olla :/ Ei se lääkäri mitään epäilyjään ääneen sanonut. Varmaan katsoi parhaammaksi olla mitään sanomatta ja lähettää suoraan röntgeniin, ettei tulisi sitten vääriä arvailuja heitettyä. Jotain kummallista siellä selässä on kuitenkin. Viikon päästä kenties olen viisaampi. Toivottavasti..

En tuollaista tv-ohjelmaa nähnyt. Olen tässä miettinyt kiropraktikolle, naprapaatille sekä osteopaatille menemistä, mutta päätin kuitenkin ensin suunnistaa tavan tohtorille josko sieltä saisin sen lähetteen röntgeniin, jonka nyt sitten sain, et nähtäis mikä siellä on, jos sen röntgenillä pystyy näkemään edes...

Selkävaivoja tuntuu olevan hirmuisen monella :( Kaverille kun eilen asiasta mainitsin, niin hän sanoi käyneensä samassa kuvauksessa joskus aiemmin.

Mut katsotaan mitä tuleman pitää..

Poitsu täällä käy hirmuisilla kierroksilla. Et pitänee lähteä täst istuksimasta.. :p
 
? Vappupäivä ?

----KEVÄTTOIVEET YLPEÄNÄ ESITTÄÄ:

PLUSSANNEET :heart:

HissunMyy la. 11.5.07
Klaava la 23.5.07
Lyydia2001 la 2.7.07
Kuntsikka la 19.7.07
Pilkettä la 10.8.07
Micosa la 6.11.07
äitix8
Miesku

HAAMUILIJAT :xmas:

PIINASSA :headwall:

Milli myy 31/30

PEITTOJEN ALLA ;)

Tanja72 13/?
Pihlamaaria 18/25-30

TÄTI KYLÄILEMÄSSÄ :hug:

Epskeps 5/26-31
Eulis 4/24-26

HAAHUILIJAT B)

Tiitiäisen äiti ?/28
Niksuliini
Maudie
Omppu-70
<br><br>
 
? tavan keskiviikko päivä ?

----KEVÄTTOIVEET YLPEÄNÄ ESITTÄÄ:

PLUSSANNEET :heart:

HissunMyy la. 11.5.07
Klaava la 23.5.07
Lyydia2001 la 2.7.07
Kuntsikka la 19.7.07
Pilkettä la 10.8.07
Micosa la 6.11.07
äitix8
Miesku

HAAMUILIJAT :xmas:

PIINASSA :headwall:

Milli myy 32/30

PEITTOJEN ALLA ;)

Tanja72 14/?
Pihlamaaria 19/25-30

TÄTI KYLÄILEMÄSSÄ :hug:

Epskeps 6/26-31
Eulis 5/24-26

HAAHUILIJAT B)

Tiitiäisen äiti ?/28
Niksuliini
Maudie
Omppu-70
 
Pöö! päivittelinpä sitten huomiselle jo..

Mites porukoiden vaput on menny? Meillä ei sen ihmeemmin. Poitsu on riehunu kuin heikkopäinen noiden serpentiinien ja ilmapallojen kanssa :D Ihan sitä on rasittunut pelkästä katselemisesta.. :LOL: Meillä vappu jatkuu huomisenkin päivän kun miehellä on vapaa päivä. Ihan tässä menee kyllä kohta sekaisin viikonpäivistä.. :snotty:

Mulla alkaa nyt sitte piinapäivät sen työpaikan suhteen. Saapi nähdä kuuluko sieltä mitään ja mitä sitten sanovat. Kovasti olen miettinyt että mitä sanon jos ilmoittavat että ovat valinneet mut. Aion olla rehellinen ja sanoa mikä tilanne on eli ens viikolla röntgen ja sen jälkeen toivon mukaan tiedän enemmän. Ei auta muu.

Röntgeniin liittyen maalailen vähän väliä piruja seinille kuvitellessani jos jotakin vikoja tuonne alaselkään.. :ashamed: Toisaalta yritän sitä toivoa pitää yllä ettei mitään sen vakavampaa siellä olisi joka ei jollain hoidolla lähtis pois..

Vauvakuumeen osalta, vähän miehen kanssa tuossa juteltiin niin jatketaan yritystä nyt :) Pitää kyllä siltä lääkäriltä vielä kysellä mitä hän on mieltä..
 
Yksinpuhelija Kepsunen täällä taas, päiviä vaan kaikille! B)

Täällä sitä sataa jos jonkinlaista valkoista rättiä taivaan täydeltä :/ Et on totisesti TOUKOKUU! :eek: Jospa se tuosta auringonpaisteeksi vielä muuttuisi.. ? :whistle: B)

Onko teillä kellään tietoa reumasta? Mä luulen, että se lääkäri epäilee minulla olevan reuma :ashamed: :/ Katsoin eilen lääkärikirjasta ja näiden röntgenkuvauksien ja sen mitä se lääkäri minulta kyseli perusteella arvelen hänen epäilevän reumaa.. Nähtäväksi jää.. :/ Et jos jollain teistä olisi asiasta tietoa kenties omakohtaisesti koettuna, kuulisin asiasta mieluusti lisää. Vaikka eihän tässä tiedä onko kyseessä reuma vai jotain muuta, niin silti.. tietoa saa aiheesta laitella.
 
Heisulivei,
yritetään pari sanaa jaksaa kirjoittaa.Totaalisesti puhti poissa ja nukahtaa meinaa istuvalteen.
Pitäisi hakea rautatableteita että hieman veriarvot kohenisi ja sitä myören pysyisi edes jotenkuten hereillä.
Onkos jollain tietoa onko mitään väliä mitä ja mistä sitä rautaa ostaa?
Siis pitääkö apteekin vai voinko esim.luontaistuotekaupasta hakea?

Epsu,mulle sanottiin aikoinaan että suurempi mahdollisuus saada reuma tuon selän takia.Pidin jotenkin hassuna ja enemmän vitsinä kunnes parikin lääkäri vahvisti asian olevan niin.Mutta omakohtaista kokemusta ei ole vielä ainakaan.

Tämä ja kesäkuu asutaan täällä enää vuokralla ja sitten muutamme uuteen kotiin.Siinä sitä puuhaa riittää ja siivottavaa.Ajatuksen poikasena on josko sitä sairaslomalle kesäloman jälkeen.Kun tuo selkä antaa jo merkkejään ettei taida kauan tykätä.
Ei mitään pahempaa,mutta tuonut jo sellaisen iskias-särkyyn verrattavaa.

:wave: <br><br>
 
Heissun =)

Jaahas, vappu tuli ja meni ja naamarit on jätetty naulakkoon..melkein kaikilla, jos kerran Epsun vappu on venähtänyt :D

Meikä riehu sitten senverta aattona, että mursin pikkuvarpaan pöydänjalkaan ja nyt se on ihan sininen. No, eipä siihen mikään auta kun aika. Teippausta suositteli lekuri, kun sattui olemaan tänä aamuna neuvolalääkäri, niin siinä samalla näytin varpaankin. Hitsiläinen, ihan kuin ei ois muutennii jo ähinää tää kävely... :p

Micosa mulla on hb-arvo pysynyt ylhäällä koko raskauden ajan ( alin 132 nyt 140 ) ja luulen , että nuo Multitabsit raskaanaoleville on auttanut siihen. Aiemmassa raskaudessa mulla tipahti hb vaik söin rautaa. Lisäksi se veti vatsan löysälle. Rauta kuiten tarttee imeytyäkseen muitakin vitamiinejä ja etenkin c-vitamiinia. No, en tietenkään ole varma, että noista pillereistä johtuu, mutta kannattaa kokeilla.

Epsu kuulostaa tuo reumaepäily aika hurjalta. Olen kuullut kyllä selkärankareumasta ja yksi kaverini sairastaa sitä, mutta eikö reumassa ole muutkin nivelet kipeenä ja turvoksissa. Ehkä lekuri nyt vain on perusteellinen ja haluaa sulkea kaikki pois. Että toivottavasti ei nyt ihan selkärankareumaa ole. Kyllähän sulla tuo mahdottoman "stressipitoinen" aikakausikin voi jo aiheuttaa selkäoireita.
Varmaan hyvä ajatus olla rehellinen sinne työpaikkaan, jos nyt onnistaa. Se kun lisää vain omaa stressiä jos joutuu tuollasia heti alkaa peittelemään. Eihän siinä ole järkeä....kyllä se oikea aika ja paikka oikealle työlle tulee :hug: Nuo kyllä aina piinallisia nuo ajat kun tutkitaan, eikä tiedä mistä on kysymys..sitä katsoo tarkkaan lekurin ilmeet ja miettii että sillä se varmaan tarkotti sitä ja se ilme tarkotti sitä. Mä ainakin olen superhyvä luomaan pahimmat sairaudet itselleni.
Pari kk sitten multa leikattiin luomi, joka oli tummunut, niin olin aivan varma että siinä on melanooma.
Ihme kyllä tämän vauvan hyvinvoinnin kanssa olen ollut aika rauhallinen.

Mukava kuulla että teillä riittää molemmilla intoa ja halua uuteen yritykseen. On varmaan rankkaa henkisesti mennä ylös ja alas tuon vauvakuumeen kanssa. Kun jo pelkkien kuukautisten alkaminen uudestaan ja uudestaan saa mielen maahan, kun se vauvahalu on kovimmillaan.
Mutta toivon hurjan paljon onnea yritykseen ja sitten siihen raskauteen kun se tulee :heart:
Ai niin Epsu tuossa taannoin kyselit multa, että mitä autoa ollaan harkitttu ostaa, niin jäi silloin kirjoittelut totaalisesti sen mun väsymyksen jalkoihin niin kerronpa kuiten nyt..eli Opel Corsan automaattivaihteista, tätä uuttamallia ollaan kuolattu :whistle:
no, tässä nyt katselllaan talousasioita järjen kanssa ja ostetaan sitten kun on varaa. Auto ois vaan niin kiva kun vaavikin tule.... :saint:

Jokohan se Klaava on synnyttämässä, kun ei ole kuulunut mitään...
jokatapauksessa meillehän synytyy tähän pinoon ensimmäiset vauvat ihan tuossa tuokiossa..jännittävää B)

Omaan napaan kuuluu sokeriarvojen koholla olemista, joten nyt sitten alkoi dieetti. No, hyvähän se vain. Toivotaan että pysyy lukemat kohtuullisina nyt ruokavaliolla.
Sf-mitta huitelee yläkäyrien yläpuolella, joten taitaa tulla isoiso vauva, hui! Johan ne sanoivat 12 viikon nt-ultrassa, että viikkoa isompi kaveri on, joten on sitten jatkanut kasvuaan. Toivon että nyt nuo sokeriarvot ehkävähän hillitsisi sitä.
Muuten kaikki oli kunnossa ja mieli on hyvä.
Toivottavasti muillakin! Mukavaa viikon jatkoa, talvisesta säästä huolimatta! :xmas:
 
Ihanaa Pilkkis kun kirjoittelit =)

Eihän tässä nyt tiedä vielä mistään mitään, mutta vahvasti vaikuttaa siltä että se lääkäri epäilee tuota selkärankareumaa ihan jo noiden määräämiensä röntgenkuvien perusteella. Minulta kun kuvataan lanneranka, lantio, si-nivelet ja näiden lisäksi kädet ainakin myös. Nähtäväksi jää mikä "tuomioksi" tulee. Mulla on tuon selän lisäksi alkaneet esim. sormien nivelet kipuilemaan, samoin olkapää, kyynärpää ja vähän polvetkin.. :/ Yritän nyt olla maalailematta piruja seinälle kuitenkaan. Kunhan tähän tilanteeseen apua vaan saisin.

Siitä työpaikasta ei ole vielä kuulunut mitään. Edelleenkin aion olla rehellinen. Ei siinä todella olisi mitään järkeä olla sanomatta asiasta. Itsehän siinä joutuisin eniten kärsimään.. :ashamed:

Rankkaa tässä on ollut kun on joutunut näitä vastoinkäymisiä kokemaan toinen toisensa perään. :( Mutta pakko tässä on vaan uskoa että paistaa se päivä tähän risukasaan joku päivä! Muuten ei tässä kyllä selväjärkisenä kestä. Kovasti sitä toista lasta toivotaan, molemmat ja hyvä niin. Eihän siitä mitään tulisikaan jos itsekseni sitä vaan toivoisin.. Kiitos vaan kovasti onnen toivotuksista :)

Ihana kuulla että sinulla ja masuasukilla on kaikki hyvin :) :heart: Toivottavasti varpaasi tuosta tärskystä pian tokenee =) Vai Opelista haaveilette. Toivottavasti sellaisen vielä saatte :) Mulla ei Opeleista ole minkään sortin kokemusta. En varmaan koskaan ole sellaisella ajanut. Eniten tässä on tullu ajeltua Nissanilla, Toyotalla, Fordilla ja Subarulla.

Eikä tuo meidän vappu nyt oikeastaan venähtänyt.. :p Poitsu lähinnä ois jatkanu ja jatkanu vaan vapun viettoa. :D
 
? Torstai ?

----KEVÄTTOIVEET YLPEÄNÄ ESITTÄÄ:

PLUSSANNEET :heart:

HissunMyy la. 11.5.07
Klaava la 23.5.07
Lyydia2001 la 2.7.07
Kuntsikka la 19.7.07
Pilkettä la 10.8.07
Micosa la 6.11.07
äitix8
Miesku

HAAMUILIJAT :xmas:

PIINASSA :headwall:

Milli myy 33/30

PEITTOJEN ALLA ;)

Epskeps 7/26-31
Tanja72 15/?
Pihlamaaria 20/25-30

TÄTI KYLÄILEMÄSSÄ :hug:

Eulis 6/24-26

HAAHUILIJAT B)

Tiitiäisen äiti ?/28
Niksuliini
Maudie
Omppu-70
 
K E V Ä T T O I V E E T :heart: :heart: :heart:

Epskeps 36v, 4v poika
Eulis 38v, 5v ja 8v tytöt
Maudie 37v, 4 lasta (14,12,7 ja 5v)
Milli Myy 36v
Niksuliini 40v, 4 lasta
Omppu-70 36v, 5v poika
Pihlamaaria 37v, Keski-Suomi, 9v ja 5v lapset
Tanja72
Tiitiäisen äiti 36v, Espanja, poika 04.-04

TOTEUTUNEET SYYSTOIVEET :heart:

HissunMyy 38v, Utajärvi, 6 lasta (16,14,12,10,8v ja 1v) :heart:
Klaava 38v, Keski-Suomi, 3 lasta (11v tyttö, 9v poika ja 2v tyttö) :heart:
Kuntsikka 36v, 1 lapsi :heart:
Lyydia2001 36v, 4v lapsi :heart:
Miesku 40v, 3 lasta :heart:
Pilkettä 38v, Helsinki, 17v poika. :heart:
Äitix8 :heart:

TOTEUTUNEET KEVÄTTOIVEET :heart:

Micosa 38v, Etelä-Suomi, 19v tyttö ja 3v poika
 
Hei vaan kaikille.

EI täällä mitään edistystä ole tapahtunut. Ja turha edes odottaa sellaisia uutisia tältä suunnalta vielä neljään viikkoon. Mulla kun tahtoo mennä yli lasketun ajan, niin en viitsi edes ajatuksiin päästää sellaista, että voisi aikaisemmin jotain tapahtua.

Meillä netti on toiminut vähän huonosti (lienee joku operaattoriongelma), enkäö ole sitten jaksanut itseäni tämän kanssa ärsyttää sen enempää. Ja tällä viikolla on ollut tuota menoa vähän liikaakin.

Niin, ja ensi viikolla tulee äitini kylään, joten netissa roikkuminen jäänee sittenkin aika vähälle.

Kädet ja jalat on tosti turvoksissa. Ihan hirvittää mennä tänään neuvolaan kuulemaan miten paljon painoa on taas tullut, *huokaus*. Ikävä olotila sikäli, kun sekä jalat että kädet tahtoo puutua tos helposti. Ja vielä olis näitä viikkoja.

Kaikista kurjinta on kuitenkin se, että jos lapsi on mahassa hiljaa vähänkin aikaa, niin saan heti kehitettyä itselleni asiasta paniikin. En tiedä miten pää kestä kasassa nämä viimeiset viikot. Pitää varmaan alkaa ruinata neuvolasta aikaa lääkärille ihan oman henkisen hyvinvoinnin takia.

Anteeksi tämä valitusvirsi. Jospa se tästä, kun ilmatkin vihdoin viikonloppuna taitaa lämmetä.
 
? Sunnuntai ?

----KEVÄTTOIVEET YLPEÄNÄ ESITTÄÄ:

PLUSSANNEET :heart:

HissunMyy la. 11.5.07
Klaava la 23.5.07
Lyydia2001 la 2.7.07
Kuntsikka la 19.7.07
Pilkettä la 10.8.07
Micosa la 6.11.07
äitix8
Miesku

HAAMUILIJAT :xmas:

PIINASSA :headwall:

Pihlamaaria 23/25-30
Milli myy 36/30

PEITTOJEN ALLA ;)


Eulis 9/24-26
Epskeps 10/26-31
Tanja72 18/?

TÄTI KYLÄILEMÄSSÄ :hug:

HAAHUILIJAT B)

Tiitiäisen äiti ?/28
Niksuliini
Maudie
Omppu-70
 
Kiva kun Klaava sentään on tänne kirjoitellut :) Koeta vielä jaksaa vähän aikaa. Odotuksesi palkitaan pian :heart: Muista että se vauveliini siellä masussa myös nukkuu aika paljon, että vaikkei hän koko ajan aerobiccaa siellä niin kaikki on silti hyvin :) :heart:

Tänne ei ihmeempiä. Huomenna edessä paastopäivä ja valmiiksi jo hirvittää kun ei saa syödä mitään.. :eek: Pelkään että saan tuosta paastosta sellaisen päänsäryn että pää halkeaa :\| Mut ei auta muu kuin sinnitellä. Onneksi on vaan yksi päivä.. :whistle: Selkä kipuilee jatkuvasti, joten toivon kyllä kovasti että noista kuvista saataisiin selville syy ja sen myötä sitten apua ongelmaan.

Edelleen pähkäilen myös mitä tehdä tän vauvaprojektin kanssa tän kierron osalta. :/ Oviskin lähenee koko ajan.. Mieli tekee kovasti kyllä yrittää jo nyt. Pitää miettiä vielä..
 
? Maanantai ?

----KEVÄTTOIVEET YLPEÄNÄ ESITTÄÄ:

PLUSSANNEET :heart:

HissunMyy la. 11.5.07
Klaava la 23.5.07
Lyydia2001 la 2.7.07
Kuntsikka la 19.7.07
Pilkettä la 10.8.07
Micosa la 6.11.07
äitix8
Miesku

HAAMUILIJAT :xmas:

PIINASSA :headwall:

Pihlamaaria 24/25-30
Milli myy 37/30

PEITTOJEN ALLA ;)

Eulis 10/24-26
Epskeps 1126-31
Tanja72 19/?

TÄTI KYLÄILEMÄSSÄ :hug:

HAAHUILIJAT B)

Tiitiäisen äiti ?/28
Niksuliini
Maudie
Omppu-70
 

Yhteistyössä