Yli 36v KesäToiveet

eulis
Pihlis, mulla kyllä ihan samat fiilikset ettei taida meillekään sitä kolmatta lapsosta ilmaantua, täällä kierto lyhentynyt parilla päivällä ja netistä luin että se viittaa usein alentuneeseen hedelmällisyyteen, en sitten tiiä johtuisiko nämä meidät heittelyt stressistä. Mutta vaihdellaan kuitenkin kuulumisia täällä kuten Epsukin toivoi. Luin uusimmasta Kodin kuvalehdestä 19 lapsen äidistä joka sai kuopuksen 51-vuotiaana, joten kyllähän tässä vielä mutaman vuoden kerkiää yritellä. B)

Kyllä oli jännä lätkämatsi ja huomenna leijonat finaalissa!
Me ollaan lähdössä appivanhempien ja miehen isoäidin kanssa ravinteliin syömään, jossakin vaiheessa käydään kukittamassa mun äiti. Tontilla jo väsätään perustuksia. Tulispa pitkä kuuma kesä niin homma etenisi joutuisammin.

Mukavaa viikonlopun jatkoa kaikille ja :flower: äitenpäivän kunniaksi!
 
KEVÄTTOIVEIDEN...

? Äitienpäivä ?

PIINASSA :headwall:

Tanja72 25/?

PEITTOJEN ALLA ;)

Eulis 16/24-26

TÄTI KYLÄILEMÄSSÄ :hug:

Pihlamaaria 2/25-30

HAAHUILIJAT B)

Epskeps 17/26-31
Milli myy ?/30
Tiitiäisen äiti ?/28
Niksuliini
Maudie
Omppu-70

PLUSSANNEET :heart:

HissunMyy la. 11.5.07
Klaava la 23.5.07
Lyydia2001 la 2.7.07
Kuntsikka la 19.7.07
Pilkettä la 10.8.07
Micosa la 6.11.07
äitix8
Miesku
 
Hyvää äitienpäivää kaikille!! :flower: :) :flower:

Toivottavasti kaikilla on ollut oikein mukava päivä =) Mä sain aamulla lahjuksia vuoteeseen ja päivällä käytiin appivanhempien kera ravintolassa syömässä. Ihan kiva päivä =)

Tänään vaan yksi sellainen puolituttupuistokaveri puistossa kyseli että etkös ole lisää lapsia hankkinut.. :( Johan näiltä kysymyksiltä on hetken saanut välttyä.. :ashamed: Teki kyllä mieli sanoa, että joo yritys on kova mutta keskenmenoja olen vaan saanut.. :'( Vastasin kuitenkin ympäripyöreästi, että on tässä yhdessäkin ihan tarpeeksi.. :/ Mitähän se naisihminen ois tuumannu jos oisin sanonutkin keskenmenoista? Pitänee seuraavan kerran kokeilla sitä, josko se sais ihmiset vähän ajattelemaan mitä kyselevät. En minäkään häneltä kysynyt, että koskas aiot toisen hankkia. Ihan kuin niitä lapsia ees noin vain hankittaisiin.. :ashamed: Mut se siitä.

Katsoittekos eilen muuten Euroviisuja? Meitsi katsoi ja ihan loppuun asti. Pakkohan se oli :D Hanna sai ihmeen vähän pisteitä. :/ Minusta se esitys meni hyvin ja eikä biisikään mikään huono ollu. Paljon huonompiakin oli. Mut sehän on taas maku kysymys. Itse tykkäsin (Hannan lisäksi) eniten Bulgariasta :D Ihana biisi!

Lätkää täällä ei olla seurattu oikeastaan nimeksikään. Itse en sitä jaksa katsoa kuin toisella silmällä jos silläkään.. :p Mies meinas katsoa mutta kanuukkejen 2 maalin jälkeen tuo siirty pelaamaan tietsikalla.. ? :whistle: Hyvä niin, meitsi sai sitten katella Selviytyjiä! :D

Eilen käytiin ostamassa orvokkeja, kokonaiset 20 kpl! :eek: :D Ennätys! :LOL: Ja sain ne jopa samantien istutettuakin. :attn: Hyvä minä! :D Ihanaa kun parvekkeelle saatiin vähän jotain kaunistakin.

Aurinkoista alkavaa viikkoa kaikille! :wave:
 
:flower: Vielä kerkeää äitienpäivätoivotukset heittää tänne :heart:

Päivä ollut oikein kiva, auringonpaistetta myöten. Syömässä kävimme ihan lähiravintolassa ja ruusu oli salaa ilmestynyt korttien kera pöydälle sillaikaa ;) Poitsu laittoi vielä kaakunkin ihan itse. Oikein ihanaa.. :heart:

Kiva kuulla epsu että siellä on kanssa päivää vietetty mukavissa merkeissä. syömässä on aina kiva käydä, kun ei tarvitse miettiä yhtään ruuanlaittoa..eipä silti kyllähän se ruuan tekokin on useimmiten ihan kivaa viikonloppusin. Onneksi molemmat tykätään siitä.
Ihmiset on joskus ajatelemattomia noiden lapsiasioiden suhteen. Varsinkin naisia kuiten aina kiinnostaa lasten tekojutut ja on varmaan tarkoitus ihan heittää kevyttä keskustelua aiheesta, joka on läheinen molemmille, mutta ei sitten tule ajatelleeksi että aina niihin ei liity vain positiiviisiä kokemuksia.
Ihmeen paljon tämä munkin massu herättää keskustelua ja katseita ja jopa koskettelua melkein vierailta, naisten puolelta etenkin. Tuntuu hassulta välillä, kun ihan kuin olisi pelkkä masu vaan... :whistle: Mutta se on ymmärrettävää, että se kiinnostaa, joten olen yrittänyt suhtautua hymyillen.
Kyllä se Epsu varmaan myös aika parantaa haavat ja ei tunnu sitten enää niin pahalta js aiheesta tulee keskusteltua. itse olen kauhean suora tuollaisissa tilanteissa ja varmaan sanoisinkin jotain sensuuntaista että huonosti on käynyt, mutta nuo on yksilöllisiä asioita, että mitä kenellekin haluaa sanoa ja koska.

Luin muuten tuolta toukokuisten odotuspuolelta että Hissunmyy on nyyttinsä saanut jo olisikohan se ollut 6.5... :flower: :heart: Joten onnittelut suuret, jos luet näitä :heart:

Viisut tuli katsottua täälläkin ja kyllä se niin kertakaikkiaan se pisteiden saanti perustuu ihan muuhun kuin kappaleen hyvyyteen että ihan naurattaa. Mies kun on aika kiinnostunut politiikasta niin arvasi lähes kaikki parhaimmat pisteet, siis mikä maa antaa kenellekin. Mutta siten kyllä hienoa että viisut kerrankin oli täällä ja Mr lordi toi vähän rosoisuuta kuvioon, vaikken enää sentyyppistä musaa oikein diggailekkaan. Otettiin dvd:lle tätä pikkuista ja isoveljeä varten viisut, että voivat sitten joskus katsella vaavin syntymävuoden viisuja, jotka luultavasti silloinkin ovat olleet vain kerran Suomessa. Myös Lordin voitto on tallennettu =)
Lätkää on tullut seurattua jonkinverran, mutta kyllä nukahdin minäkin sohvalle kun kanada oli toisen maalinsa tehnyt :LOL: hyvä sija se hopeakin on..ja Suomi voitti kuiten Ruotsin :kieh: ..viisuissa ja lätkässä....joten tässä voi yönsä nukkua rauhassa taas :snotty:
Vitsiivitsii...

Jaahas vielä työpäivät taas viikon aloittaa...kyllä tekis mieli jo jäädä kotiin kasvattelemaaan tätä poikasta. Hyvät yöt mammoille!
 
Hyvää viikon alkua kaikille!

Vai on se HissunMyy jo lapsensa saanut, mutta pitänyt mokoma omana tietonaan ;) Mitäs peliä se sellainen oikein on? No, ei millään pahalla tosiaankaan.

On vähän nuppi tukossa, niin tulee kirjoitettua mitä sattuu. Kömmin just kuopuksen vierestä ylös päiväunilta ja on vielä ajatuksenjuoksu aika kankeaa.

Täällä ei kummempia. Lapsukainen selvästi yrittää raivata itselleen reittiä, kun alavatsaa vihloo välillä tosi kovasti. Epäilen siis, ettei hommassa kauan mene, kunhan se joskus käynnistyy. Jaksaisi vaan odottaa. Mulla tulee ke täyteet 39 viikkoa, mutta olen kyllä henkisesti varautunut odottamaan sinne 1. kesäkuuta saakka. Jos sitten tulee aikaisemmin, niin onpahan positiivinen ylläri.

Äitienpäivä meni ihan mukavasti. Poika oli tehnyt kortin, jossa oli pitänyt keksiä kaikkia juttuja äidistä tyyliin "Äitini on hyvä:" ja "Äitini on opettanut minulle". Olipa muuten naurussa pitelemistä, kun luin niitä juttuja. Olen kuulemma opettanut pojan viemään roskat, mikä on tietysti saavutus sinänsä, mutta luulin kyllä opettaneeni paljon muutakin...

Mies oli ostanut nilkkaketjun, joka ei tietystikään mahdu raskauden turvottamaan nilkkaan, mutta jospa sen saisi siirrettyä ranteesta siihen viimeistään juhannuksena :whistle:

Eli ei kun hyviä vointeja kaikille!
 
:flower: Onnea Hissunmyy :flower: :) :heart: Ihanaa, eka nyytti meidän pinoon!! :) :heart:

Tänne ei muuta ihmeempää. Meinaan olla tänään oikein reipas kun oon käynyt jopa ratsastamassa (selkäkivuista huolimatta.. :whistle: :ashamed: ) ja kohta lähden vielä kävelylenkillekin.. B)
 
KEVÄTTOIVEIDEN...

? Tiistai ?

PIINASSA :headwall:

Tanja72 27/?

PEITTOJEN ALLA ;)

Eulis 18/24-26

TÄTI KYLÄILEMÄSSÄ :hug:

Pihlamaaria 4/25-30

HAAHUILIJAT B)

Epskeps 19/26-31
Milli myy ?/30
Tiitiäisen äiti ?/28
Niksuliini
Maudie
Omppu-70

PLUSSANNEET :heart:

HissunMyy la. 11.5.07 *vauva syntynyt 6.5* :heart:
Klaava la 23.5.07
Lyydia2001 la 2.7.07
Kuntsikka la 19.7.07
Pilkettä la 10.8.07
Micosa la 6.11.07
äitix8
Miesku

 
Huomenta,
meillä jäi työpäivä lyhyeksi.Ei päästy tekemään töitä joten lähdettiin kotiin.
Nyt sitten pitkä vapaa edessä,maanantaina töihin.
Kahdeksi menen siihen lapsivesinäytteelle,joten ehdin tässä kotona vielä olla jonkin aikaa.
Jos saisi vaikka syötyä jotain ennen,ettei vatsa murise siellä.
Äitienpäivä meni ok.Anoppilassa syömässä ja sitten meidän raksalle tulivat kaikki kahville.Molempien vanhemmat,siskoni nuorimmaisen tyttärensä kanssa ja oma tytär ja vävy.
Suunnitelmat päivästä muuttuivat perjantaina,kun isäni taasen saanut paniikkikohtauksen ja viety Tk:hon.
Äitini jo ollut varma että nyt kuolee syliin.Eilen taas ollut huonommassa kunnossa.En saisi piruja maalata seinille,mutta alkaa näyttää jo pahalta.
No toivottavasti nyt vain jaksaa.

Päivien jatkot taas,laitan hieman kahvia ennen Turkuun lähtöä.

:wave:
 
Micosa, toivottavasti lapsivesinäytteen otto sujui hyvin ja saat sieltä vain hyviä tuloksia :) Toivon mukaan isäsi toipuu vielä, kaikkea hyvää hänelle :hug: ja jaksamista teille.

Täällä vaan vettä ropisee, ropissut koko päivän. Poitsun kanssa kotona luuhataan, kun toinen on vähän kurkkukipuinen. Pientä lämpöäkin oli kun mittasin. Alkaa vaan tää aika käymään pitkäksi, molemmille.. Ei oikein keksi mitään tekemistä. :/ Poika säätää ja häiriköi tässä vieressä koko ajan, joten parempi varmaan suosiolla lopettaa nettisessiot. Ehdin tässä kait kokonaiset 10 min olemaan.. :whistle:
 
Iltoja.
Käväisen pikaiseen ennen lautakunnan kokousta.Kesäkuussa vielä yksi kokous ja sitten loppuivat minun osaltani.paikkakunta kun vaihtuu.
Pitäisi eroanomus valmiiksi kirjoittaa.

Näyte on otettu ja täytyy myöntää että inhoittava.Ei kipua sinällään se oli hyvin pieni pistos,tunne vauín uskomattoman häijy.Sanoi että ihmekkös tuo kun vatsapeitteden jne läpi menee.
vesi oli normaalin väristä,nyt odotellaan 2-3 viikkoa tulosta.
Muuten ultran mukaan kaikki ok ja viikot 14+6.

Nyt pitäisi toiselle paikkakunnalle soittaa ja sopia neuvola-ajasta.Rakenneultra ja tksi neuvolakäynti vielä täällä ja sitten muutetaan pois.
Heinäkuu vaan taitaa olla lomakuukausi eli hiljaiselta vaikuttaa että silloin ainakaan aikaa saisin.

:wave:
 
Epsu kännyilee
Moikka kaikki! Kokeilen vaan miten palstan selaaminen ja sinne kirjoittaminen onnistuu kännykällä :D Tänne ei muuta ihmeellistä kuulu. Poitsu on edelleen kipeenä,nyt myös nuhassa :/ Aletaan vaan tulla hulluiksi täst sisällä olemisesta..
 
Sorry kamut :ashamed:

On ollut kaikenlaista tohinaa tämän synnytyksen ympärillä. Joten täältä pesee :LOL: ....

Meille syntyi 5.5. klo 19.52 poikavauva rv:t oli 39+1. Strtegiset mitat 3550g ja 50cm, hattu 34,5cm. Synnytyskertomuksen laitoin tuonne toukokuisiin jos haluatte lukea sen ;) . Kotiin päästiin 8.5. ja jotenkin tuo aika vaan kuluu noitten pienten kanssa ettei millään kerkiä koneelle. Nyt heltisi rakonen kirjoitteluun.

Plussatuulia kaikille++++++++

Terkuin HissunMyy ja pikkumies 1,5 vkoa
 
KEVÄTTOIVEIDEN...

? Keskiviikko ?

PIINASSA :headwall:

Tanja72 28/?

PEITTOJEN ALLA ;)

Eulis 19/24-26

TÄTI KYLÄILEMÄSSÄ :hug:

Pihlamaaria 5/25-30

HAAHUILIJAT B)

Epskeps 20/26-31
Milli myy ?/30
Tiitiäisen äiti ?/28
Niksuliini
Maudie
Omppu-70

PLUSSANNEET :heart:

HissunMyy la. 11.5.07 *poika syntynyt 5.5* :heart:
Klaava la 23.5.07
Lyydia2001 la 2.7.07
Kuntsikka la 19.7.07
Pilkettä la 10.8.07
Micosa la 6.11.07
äitix8
Miesku

 
KEVÄTTOIVEIDEN...

? HelaTorstai ?

TOIVEILIJAT :saint:
Pihlamaaria 6/25-30
Eulis 20/24-26
Epskeps 21/26-31
Tanja72 29/?

KADOKSISSA :attn:
Milli myy ?/30
Tiitiäisen äiti ?/28
Niksuliini
Maudie
Omppu-70

PLUSSANNEET :heart:
HissunMyy la. 11.5.07 *poika syntynyt 5.5* :heart:
Klaava la 23.5.07
Lyydia2001 la 2.7.07
Kuntsikka la 19.7.07
Pilkettä la 10.8.07
Micosa la 6.11.07
äitix8
Miesku

<br><br>
 
Uudistinpa hieman tuota listaa. Sanokaa vaan jos ette tykkää, muutetaan sitten taas.

Täällä nyt kovasti pähkäilen mitä tehdä yhden työpaikan kanssa. Siitä yhdestä lähikaupasta ei ole muuten kuulunut vieläkään mitään!! :eek: Kumma juttu. Luulisi ettei olisi hirveä vaiva ilmoittaa että ei nyt natsannut.. :/ Mutta joo, tänään tuli s-posti työkkärin CV-netin kautta, jonne olen siis itteni tyrkylle laittanu. Kuulostais ihan kivalta hommalta! Jopas jotakin. Työaikakin ois ilmeisesti inhimillinen koska se pulju on vaan ma-pe auki ja 8-17 eli ei lauantaita eikä iltoja :eek: Ja sitten ne kaipaavat sinne heppaihmistä, mikä tekee siitä vieläkin ihmeellisemmän jutun :eek: :D Mutta.. En voi olla miettimättä voinko tän selkäni kanssa sitä paikkaa edes hakea :/ :( :ashamed: Tuntuu vain siltä, että jos vaikka haastatteluun pääsen niin totta kai kerron selkäongelmistani, niin se tyssää siihen kuitenkin, et miksi edes hakea?! :ashamed: Mitä teen? Onneksi huomenna on pyhäpäivä niin saa edes sen ajan miettiä mitä tehdä. Perjantaina pitäis jo ottaa yhteyksiä sinne.. Huh huh.. :headwall: :headwall: :headwall: Teenköhän vaan asioista vaikeampia kuin ne ovatkaan..? Mitäs tuumitte..? :snotty:

Muuta ihmeempää ei tänne kuulukaan. Ihanaa vaan kun miehellä on huomenna vapaapäivä. :)

Mukavaa Helatorstaita kaikille!! :wave:
<br><br>
 
Onnea vielä kerran Hissunmyy :flower: :heart: :D


Totta ihmeessä haet paikkaa Epsu tuohan kuulostaa just sulle tehdyltä..tuskin niitä heppaihmisiäkään ihan joka oksalla istuu!

Onhan sulla tutkimukset päällä selkäsi suhteen ja kerrot vain sen, eihän sun tarvitse kaikkia epäilyjä kertoa sunmuuta. Selkäjutut on hirveän yleisiä ja jos muuten homma natsaa molemminpuolin niin kyllä sitä kannattaa kokeilla.täällä ois Suomen maassa puolet ilman töitä,jos selkävaivoihin tuijotettas ( en nyt väheksy ollenkaan, mutta tarkoitan että mun mielestä kannattaa kokeilla että onnistuuko työnteko, kun kerran mieluisa paikka löytyy) Ethän voi tietää etukäteen jos esim.selkä kipeytyykin liikaa. Sentakiahan noissa työpaikoissa on koeaika, jotta molemminpuolin voidaan kokeilla, että onko työ sopiva. Onnea!

Lista on hyvä :D

YöJuttuja B) !
 
Pilkkis moi! :wave:

Juu, meinaan mä tuota työpaikkaa hakea. Kun siinä nyt näyttäs olevan inhimilliset työajat (ei iltaa eikä vkonloppua) ja tuota heppajuttuakin mukana niin vois olla ihan jees. :) Tai mistä sitä koskaan tietää... :eek: :p Mut joka tapauksessa aion sinne huomenna soitella ja kysellä lisää. Tuo alkais sitten kesäkuun alussa ja olis syyskuun loppuun ja mahdollisuus ois että siitä myös vakihomman sais. Mutta katsotaan mitä sieltä huomenna sanovat ja haittaako nää selkäongelmat työntekoa. Sen tiedän etten mitään pysty oikein nostamaan, mutta jospa siellä ei semmoista tarttis ees tehdä...

Tänään olen viettänyt "vapaapäivää" eli en ole juurikaan tuota meidän pojankoltiaista hoivannut.. :ashamed: :D Aamupäivällä kävin tallilla ja lenkillä kopukan kanssa. Iltapäivä touhuttiin kaverin kanssa, käytiin Plantagenissa ja ABC:llä (ainoat jotka auki.. :LOL: ) ja saatiin näihin käynteihin tuhraantumaan sellaiset 4 tuntia :eek: :D :LOL: Mut oli kivaa. :D

Poitsu on vieläkin vähän nuhainen ja käheä, enkä tiedä veisinkö huomenna häntä hoitoon vai en.. :/ Toisaalta ei hänellä kuumetta ole, jaksaa ihan hyvin touhuilla, mutta silti.. Ois se vähän kurjaa jos muut lapset sitten sais pöpöjä häneltä :snotty: Itse vain tarttisin huomenna "omaa aikaa" jotta saisin tuon työjutun hoidettua ja lisäksi mun pitää käydä pari asiaa hoitamassa.. No, ehkä ne saa hoidettua tuon pojan kanssa. Sitä varten on videot ja dvd:t ja niiskuneiti-karkit keksitty!! :LOL:

Meinasi yksi tärkeä asia unohtua..
Olen nyt päättänyt pistää tämän vauvakuumeilun vähän "hyllylle" ja antaa asian olla. En sitä vauvatoivetta hautaa nyt vielä kuitenkaan, mutta annan asian nyt olla taka-alalla, enkä liikoja sitä ajattele. Vauva tulee meidän perheeseen jos on tullakseen. Jos ei tule, niin sille ei voi sitten minkään. Onneksi on tuo poika meille suotu. :heart: Pakko on nyt vaan vähän tästä irrottautua, muuten pää sekoaa. Palstailua en kuitenkaan jätä, teistä on tullut niin kivoja kavereita, eikä kavereita niin vaan jätetä ;) :heart: :) <br><br>
 
HissunMyylle onnea :flower:

Täällä vielä odotellaan varmaan viikko pari. Viikot on kyllä tänään jo 39+2, mutta tuskinpa lapsukainen haluaa tulla ainakaan ennen laskettua aikaa. Sais kyllä jo tulla. Pelottaa nopea synnytys sen verran, ettei oikein uskalla enää kotoaan poistua. Mitään supistuksia ei kyllä ole sen jälkeen ollut, kun vauva pari viikkoa sitten laskeutui lähtöasemiin. Enempikin lapsen myllääminen ja potkiminen tekee kipeää ja vatsan (olemattomat?) lihakset kramppaa tosi helposti.

Siinäpä tärkeimmät täältä.

Epsulle onnea työmhakuun. Toivottavasti tärppää ja on mieleinen työpaikka.
 
Onnea Hissun Myylle :flower: :flower: Kiva että kaikki meni loppujen lopuksi hyvin =)

Epsulle kovasti onnea tuon työpaikan suhteen. Toivottavasti saat sen paikan niin samalla saisit ajatuksia pois tuosta vauva-asiasta... ainakin vähäksi aikaa ;) Sulla ei tuota ikää ole vielä niin paljon että voit hyvinkin pitää paussia ja TJOT:tailla vaikka kuinka monta vuotta. Tulehan kertomaan sitten miten kävi !

Illalla katselimme tietokoneelta valokuvia kun tytöt olivat "pieniä" ja meinas itku tulla kun ne oli niin ihania ja sulosia :heart: Miksi sitä aikaa ei osaa arvostaa tarpeeksi silloin kun se aika on siinä :ashamed: Nyt taas tuntuu että kyllä se vauva taas pitäisi saada meidän perheeseen, kun tytöt kasvaa niin hurjalla vauhdilla isoiksi.

Me menemma huomenna katsomaan sitä meidän uutta kummipoikaa ja nuuhkimaan vauvan tuoksua =) Katellaan kuinka kuume siitä taas nousee vai onko vaikutus päinvastainen ;)

Klaavalle vielä jaksamista loppumetreille :flower: Onneksi ei ole helteitä vielä ollut B)

Nyt pakko aloittaa työt kun kerran tänne työpaikalle piti raahautua :kieh:

Aurinkoista viikonloppua kaikille B) :flower: B)
 
KEVÄTTOIVEIDEN...

? Perjantai ?

TOIVEILIJAT :saint:
Pihlamaaria 7/25-30
Eulis 21/24-26
Epskeps 22/26-31
Tanja72 30/?

KADOKSISSA :attn:
Milli myy ?/30
Tiitiäisen äiti ?/28
Niksuliini
Maudie
Omppu-70

PLUSSANNEET :heart:
HissunMyy la. 11.5.07 *poika syntynyt 5.5* :heart:
Klaava la 23.5.07
Lyydia2001 la 2.7.07
Kuntsikka la 19.7.07
Pilkettä la 10.8.07
Micosa la 6.11.07
äitix8
Miesku
 
Kiitos Klaava ja Pihlis :) Soittelin tuossa just äsken sinne työpaikkaan, mutta tää ihminen on tietty tän päivän poissa ja palaa vasta maantaina.. Joten jatketaan sen piinailua sitten! :LOL:

Klaavalla alkaa laskettu aika lähenemään kovaa vauhtia. Ihan uskomattoman nopeasti tuntuu että tuo sun odotus on mennyt! Sinusta ei varmaan ihan samalta tunnu.. ;) Lapsi syntyy kun sen aika on. Toivottavasti ei hirmuisen paljon yli mee, ettei tarvii käynnistellä tms. Jaksamista ja voimia vaan hirmuisesti!! :hug: :heart:

Niin ja meitsi vei pojan sitten hoitoon.. :ashamed: Ihan reippaana tuo sinne lähti. Vähän on käheä vielä, mutta eipä tuo nenä oikein vuoda enää eikä mitään lämpöä ollut niin sinne vaan! :ashamed: :D Ajattelin että olisin voinut yrittää päästä jo tänään sinne haastatteluun, mut tosiaan eipä nyt tarvii kun ei se ihminen ole paikalla.. höh.. Lähdenpä tästä kaupungilla käymään, sitten pitääkin siivota.. pläääh.. :p

Aurinkoista viikonloppua ! B) Tänne päin on ainakin luvattu sellaista +20 astetta, että luulis tarkenevan.. ;) <br><br>
 
eulis
HissunMyy :flower: lämpimät onnittelut potrasta pojasta!
Klaava, voimia ja jaksamista viime metreille!
Epsu, hae ihmeessä sitä paikkaa, voihan se olla että pärjäätkin selän kanssa siellä, jää sitten pois jos ei onnistu. Tsemppiä :hug:
Voisikohan koirakuume lievittää vauvakuumetta?? Meillä kävi kaksi ihanaa bichon havanaisea kylässä ja oli vähän puhetta josko meillekin sellainen ensi keväänä voisi tulla. Esikoinen suurena eläinystävänä on tietysti aivan haltioissaan. Parasta oli ettei mulle tullut mitän oireita vaikka työnsin naamaa koiran turkkiin vähän väliä. Saas nähdä miten meidän kissavanhus asiaan suhtautuisi, tosin ikää rouvalla on jo sen verran että saattaapi olla kissojentaivaassa ensi vuonna, toivottavasti kuitenkaan ei.
Meillä taitaa olla muutto veljen perheen asuntoon syksyllä, he lähtevät ulkomaille töihin vuodeksi ja meidän pitäisi tämä luukku myydä jotta saataisiin rahaa rakentamiseen. Vanhin tytär joutuisi kulkemaan koulusta kotiin bussilla ja kaikki lasten harrastukset ovat tässä kotikulmilla, aikamoista hulabaloota taitaa tulla olemaan loppuvuosi. Toivotaan että olisi paremmat mahdollisuudet raskautua kun on niin hirveästi muuta ajattelemista ja järjestelemistä!
Lämpöistä ja aurinkoista viikonloppua kaikille :)
 
Täällä vaan odotellaan.... :whistle:

Kyllä alkaa jo tympiä. Ja pahimmassa tapauksessa vielä ensi viikko ja seuraavakin menee. En tiedä mitä tekemistä oikein keksisi, että saisi ajan kulumaan. Tuntuu, että olen jo lukenut kaikki kirjaston dekkaritkin läpi kertaalleen.

Käytiin aamulla lasten kanssa retekllä rannassa. Mutta sielläpä olikin kylmä toisin kuin pihassa. Ei sitten kauan tarettu, kun ei ollut lapsilla oikein kunnolla vaatetta. Ihmeesti se kylmä järvivesi vaan tuulisella ilmalla viilentää.

Niin, ja istutin sitten muutaman kesäkurpitsan siemenen ja vähän salaattia. Ja siivosin terassin. Kaikki hommat mitä keksin on jo tehty.

No, pitäisi vaan osata nauttia tästäkin ajasta, sillä onpa varmaan mulla viimeinen raskaus. Eikä tässä muuten mitään, mutta on tuo nukkuminen vähän huonoa eikä oikein uskalla mihinkään lähteä, kun on ollut niin nopsia nuo synnytykset. Vähn pelottaa mihinkään kaupungille enää lähteä.

Kirjoitelkaa kuulumisia. Vaikka kylläpä tällaisella yltiöhienolla ilmalla keksii parempaakin tekemistä :flower:
 

Yhteistyössä