Yli 36v KesäToiveet

Tyypillinen sunnuntai päivä kevättoiveissa..ei ketään käyny.. :ashamed:

No eipä mullakaan mitään ihmeempää kerrottavana ole. Tänään on ollut tyhjennyspäivä ja voin sanoa rehellisesti että mulla on aivan älytön NÄLKÄ! \|O Tuun kohta hulluksi.. :headwall: No huomenna noin klo 9 aikaan saan syödä.. jee jee.. Sitä odotellessa.. :headwall:

:attn:
Pitäisköhän täällä pitää nimenhuuto..? Ketkä täällä vielä hengailee..? HUHUU?! :whistle:
:attn:
 
Voihan *hirveästi kirosanoja*!!! \|O Just joo, arvatkaa vaan kuvattiinko sitä mun selkää?! No ei! \|O Kp 11, niin ei voi enää kuvata! Ois pitäny kuvat ottaa viimeistään kp 10 sen jälkeen ei saa enää ottaa jos ei ole käytössä varmaa ehkäisyä (pillerit, kierukka.. kortsua ei lasketa varmaksi). Että hyvin kyllä ryssivät siellä ajanvarauksessa silloin, voi #&%?$!*! :headwall: :( :'( Että silleen. Tässä kierrossa EI sitten saa edes yrittää koska kuvaaminen siirtyi seuraavien menkkojen jälkeen. :( Ette usko miten kovin nyt ketuttaa! :'( Tässä sitten elellään edelleen epätietoisuudessa tuon selän osalta. Ei uskalla lupautua mihinkään töihin, ei yrittää lasta, ei mitään. Hitto mä lyön kyllä kohta ne hanskat tiskiin.. PRKL! \|O


Anteeksi, ketuttaa vaan ja kovasti.. :ashamed: :'(
 
eulis
No voi *kele niitä selänkuvaajia Epsu! Mitä ihmettä ne oikein töpeksivät, on kyllä aika tiukkaa jos kp 11 ei saa ottaa kuvaa, mutta mitäpä jos olisitkin raskaana...? Siis positiivisessa mielessä. On sulla kyllä nyt ollut kestämistä! Oliko se Pihlis joka mietti olisko nuo selkävaivat osaksi psykosomaattisia ja stressiinkin liittyviä? Onhan sulla ollut aikamoinen kevät. Toivotaan ettei ainakaan mitään vakavaa löydy. Nyt unohdat ne työhakujutut ja keskityt itsesi hoitamiseen ja hyvänä pitämiseen. Onko sulla aiemmin ollut ongelmia selän kanssa?
Tänne ei kuulu kurjuutta kummempaa, olen saikulla armottoman flunssan takia ja kaikki voimat menee muutenkin oman asunnon myymiseen ja tuohon rakentamiseen. Odotan kesälomaa kieli pitkällä. Vauvayritykset taitaa nyt hautautua näiden muiden projektien alle.
Epsu, voimia, lepoa ja itsesi hellimistä! Ei auta kun kestää vaan, pidetään vaan mielessä se risukasaefekti, kyllä se mollukka joskus meillekin rupeaa paistamaan. :hug:
 
Kiitos Eulis :hug: :)

Ajanvarauksessa ne töpeksivät :( Kp 11 ei saa enää kuvia ottaa ellei kuvattavalla ole käytössä varma ehkäisy (pillerit tai kierukka, kortsu ei ole varma..) ja meillähän ei ole mitään ehkäisyä.. Laki tän määrää, ei ne siellä röntgenissä sille minkään voi. Se hoitaja sanoi ettei hän voi ottaa niitä kuvia, vaikka mä sanoin että mun puolesta ottakaa vaan, kun hän sitten joutuisi sen sairaskertomukseen kirjoittamaan että kuvattu on kp 11.. :/ Mietin, että oisko pitänyt vaikka valehdella ja sanoa että on kp 10.. :ashamed: En nyt jaksa uskoa että tässä raskaanakaan olisin. Ovis tekemässä vasta tulojaan eikä tässä noita peittoja olla heiluteltu, eikä nyt sitten tarvi heilutella edes! :ashamed: :headwall:

Nyt ei sitten muuta kuin ootellaan niitä seuraavia menkkoja, heti kun ne alkaa, soitan ja varaan ajan röntgeniin. Josko sitten päästäisiin asiassa eteenpäin. Lääkäriajan varaaminenkin oli taas työn ja tuskan takana. Asutaan ilmeisesti aivan väärässä paikassa, eikä tän alueen ihmisillä ole omalääkäriä tällä hetkellä! :eek: Onneksi siihen paikalle sattui yks lääkäri joka sattuu olemaan myös neuvolalääkäri, hän tais muistaa mut siitä joulukuusta kun kävin siellä km-epäilyn johdosta ja hän sitten sanoi ajanvarausihmiselle, että antaa mulle ajan hänen vastaanotolleen. Hyvä näin. Tähän lisäyksenä, että me oltiin sen röntgenhoitajan kanssa tuolla terveyskeskuksen ajanvarauksessa, hän meni antamaan sinne vähän noottia siitä, että ovat mulle antaneet ajan kp11:lle vaikka sääntö on ehdottomasti ennen kp 10! Eivät näköjään piitanneet siitä säännöstä silloin! Uskomatonta! Että näin.. Tulipahan tässä pidettyä sitten melkoinen dieettipäivä.. tais painosta pudota ainakin kilo :eek: Ois pitänyt kyllä punnita ennen paastoa, mut kilon verran ainaki hävinny.. Jospa lopettaisin kokonaan tuon syömisen..? Pääsis näistä ylimääräisistä kiloista.. :snotty: Aika jännä muutenkin, että vaikka eilen oli ihan hirveä nälkä niin nyt ei oikein ees nälätä. :eek: Nyt sais syödä mutta ei tee mieli mitään.. Ehkä stressi pukkas päälle tästä sotkusta... :(

Nää selkävaivat ovat tulleet pojan syntymän jälkeen eli reilu 4 vuotta sitten. Aluksi huomasin sen mm. siitä että ratsastaessa en pystynyt kunnolla istumaan harjoitusravissa ja pidin sitä vain harjoituksen puutteena, mutta se ei korjautunut ajan eikä harjoituksen myötä mihinkään :/ Lisäksi selkä kipuili jos jouduin seisomaan pitkään tai kävelemään pitkään. Ja on se muutenkin ollut ongelmallinen, mutta nyt se vasta näiden kassatöiden myötä äityi pahaksi ja todelliseksi ongelmaksi joka jo ihan haittaa elämistä kun kaikki tekeminen on vaikeaa, hankalaa ja kivuliasta :(

Voihan tässä olla psykosomaattistakin taustaa. Ollut tässä reilun vuoden verran niin rankkaa että soisi tuon mollukan tähän risukasaan jo todellakin paistavan.

Toivottavasti sun flunssa pian hellittää, paranemisia sinne kovasti :flower: Toisaalta Eulis noi muut projektit saattavat jopa edesauttaa raskautumista, koska sulla on niin paljon muuta ajateltavaa ja tekemistä, niin ei ole tuo vauvakuume päällimmäisenä ajatuksena ja sehän vähentää stressiä sen suhteen ja se taas edesauttaa raskautumista.. Kunhan nyt muistatte vaan otolliseen aikaan raksutella siellä ;) kaiken kiireen keskellä :heart:

Iso hali sinulle Eulis ja kiitos :hug: :) :heart:
 
Hei

Epsulle :hug: :hug: . Kyllä varmaan v...tuttaa tosi rankasta tuollanen töppäily kun kysehän on vain yhdestä päivästä :kieh: . Kyllä ne päivät kuluu ja alle kuukauden kuluttua on jo röntgen tehty ja toivottavasti tulokset saat sitten pikaisesti. Koita nauttia kuitenkin keväästä tai kesähän kohta jo pitäisi olla. :flower:

Me olimme viikonloppuna ristiäisissä :heart: :heart: Poika oli aiva ihana :saint: Tytöt olivat ihan myytyjä myös ja kuopus olisi halunnut että se tulee meille =) Meille kuulemma pitää kanssa saada vauva =)

No piinaviikko sitten alkoi ja oireet samat kuin ennen eli rinnat arat jne. eli en juurikaan toiveita elättele :( Ristiäisissä anoppi kyseli tytöiltä eikös se POIKA olisi vielä kiva. Mua kyllä käy hivenen ärsyttämään kun ne sitä POIKAA vaan vielä haluaisivat. Eivät kyllä tyttöjä vaihtaisi, mutta ennen kummankaan syntymää puhuivat, että kyllä sieltä poika tulee papalle kalakaveriksi :kieh: Se pojanpoika kai on sitten niin tärkeä :( Mulle ja miehelle olisi ihan sama kumpaa sukupuolta joskus mahdollinen kolkki on.

Euliksella kiirettä pitää rakentamisen kanssa. Me muutettiin uuteen taloon kaksi vuotta sitten ja vieläkin on hommaa kovasti. Autotalli on ihan kesken ja piha on hivenen kesken. Viime kesänä tehtiin nurmikko ym ja koko kesä sitten seistiin pihalla puutarhaletku kädessä :kieh: Toivottavasti tänä kesänä ehtisi tehdä puutarhassa muutakin kuin kastella. Eilen kävin heittelemässä lannotetta puskille ja puille ja odotellaan nyt millanen nurmikko kasvaa nyt toisena kesänä.

Missäs muut pinon kuumeilijat luuraa :attn: :attn: Täällä Epsu joutuu lähes yksin keskustelemaan :ashamed: Itse olen kyllä käynyt lähes joka päivä lukemassa jutut ja viime viikolla aloitin kolme kertaa kirjoittamaan kun piti keskeyttää :kieh: :kieh: Toivottavasti tällä viikolla olisi paremmin aikaa!

Aurinkoista ja kesäistä päivän jatkoa kaikille :flower: :flower:
 
eulis
Epsu, tuliko sulle siis tuo selkäongelma siitä raskaudesta? Ónko siellä joku hermo puristuksissa tai nikamat liikkuneet tms.? Tai onko sitä aiemmin yhtään tutkittu? Työkaverin lanko on kengittäjä ja juuri ollut onnistuneessa selkäleikkauksessa. Ennen sitä selkä oli nin kipeä ettei pystynyt edes istumaan ja leikkasivat aika nopsasti kunnallisesti kun vaivat alkoivat, nyt kengittelee jo hissukseen polleja vaikka leikkauksesta n. kk aikaa. Mies on sinun ikäisesi eli toivoa on jos jonkinlaista kunhan pääsevät tutkimaan sitten joskus vihdoin viimein. Voin kysellä vielä tarkemmin mikä hänen selässään oli. Mä olen kyllä ihan maallikko mutta ei kai raskaus reumaa aktivoi?
Kiitos Epsu ja Pihlis kannustuksesta, nyt pukkaa päälle KOIRAKUUME! Tapasin sattumalta yhden tutun joka kasvattaa bichon havanesejä ja kehui rodun sopivan usein lievästi allergisille. Esikoinen on aivan riemuissaan, sillä on hoidellut naapurin koiria jo vuosia. Perheessä allrgikko olen minä, meillä on kissa ja marsuja, mutta niille en testienkään mukaan ole yliherkkä (johtunee siedätyksestä koska niitä aina meillä lapsuudenkodissakin ollut), myöskään hevosille en ole allerginen kun on tullut ratsasteltua. Tässä on monta päivää mennyt kun olemme surffailleet sopivia rotuja joita täytyy nokan kanssa testata (tietyt rodut aiheuttavat mulle allergista nuhaa). Kunhan päästään sitten joskus muuttamaan otetaan asia tosissaan työn alle.
Klaavalle voimia viime hetkiin! B)
 

Kiitos Pihlis :hug: Ketuttaa mutta minkä tälle nyt enää voi.. :/ Yritys on tauolla taas vaihteeksi.. Alkaa tässä jo mieleen hiipimään, että näinköhän sitä toista lasta on meille edes tarkoitettu :ashamed: No eiköhän tää elo taas tästä piristy, ei auta synkistellä liikoja varsinkaan kun ei tälle nyt minkään enää mahda.

Vai pitäis teille poika vielä tulla. No sitten ei muuta kuin kirvestä sängyn alle ;) :LOL: On se vaan kumma että sitä ihan niinkuin PITÄÄ olla lapsia sitten joka sorttia, ihan kuin perhe ois muuten "vajaa" :eek: Mulle ei ainakaan ole lapsen sukupuolella minkään valtakunnan merkitystä. Tärkeintä on että lapsi on terve. Et jos tässä meitä vielä toisella lapsella siunataan niin saa tulla ihan kumpi vaan. :heart:

Eulis, mä itse epäilen että nää selkäkivut on sieltä synnytyksestä lähtöisin, koska sitä ennen mulla ei mitään selkäongelmia ollut. Ratsastushommatkin sujui kuin vettä vaan eikä esim. harjoitusravissa ollut minkäänlaisia vaikeuksia istua, toisin kuin nyt. Nykyisin en voi mennä edes kevyttä ravia kun tekee kipeää.. :( Mulla oli aikamoisen huono synnytysasento. Puoli-istuva asento, jalat telineissä, mutta ei kiinni sidottuina (ja se sitominenhan ois kyllä auttanut) ja lisäksi ne telineet oli vähän liian korkealla eli jouduin ponnistelemaan vähän ylämäkeen.. :( Huh, ihan hirvittää muistellakaan edes sitä.. :\| Aiemmin ei tätä selkää ole tutkittu. Olen vain ootellut että menis itsekseen ohi. Ei tää näin paljon ole aiemmin ees vaivannut. :( Voihan olla että nikamat ovat liikkuneet tai joku hermo jäänyt puristuksiin tms. Mut noi kuvat ym. testit mitä se lääkäri määräsi, viittaa siihen että hän epäilee selkärangan reumaa. Onhan senkin mahdollisuus tietysti huomioitava ja toivon mukaan voidaan sitten poissulkea. Kunhan nyt vaan pääsisin sinne röntgeniin niin asia voisi edetä!
Noilla kengittäjillä noita selkäongelmia varmasti piisaa! Työasento ei totisesti ole paras mahdollinen. Nää kengittäjät mitä täällä päin on, käyttää sellaista painonnostajan selkätukivyötä (vai miksi sitä nyt sanotaan..). Kait se auttaa jonkin verran. Jos kehtaat ni kyselehän vähän mikä tällä tutulla kengittäjällä oli siellä selässä vikana. Mä kyllä toivon että välttyisin tuolta puukolta.. ajatuskin että joku leikkaa mun selkää ihan hirvittää.. :eek: :(
Vai koirakuumetta siellä pukkaa.. ;) No ei sitten muuta kuin koiria katselemaan vaan. Mulla on ollut koirakuume 30 vuotta jo.. :ashamed: Mutta vielä ei sitä koirulaista ole elämään tullut. Meillä oli aikanaan, siis 30v sitten, rottweiler-narttu, aivan IHANA! :heart: Sellaisen voisin ottaa :) tai sitten basenjin.. Ovat kyllä kaksi niin erilaista, mutta silti, kummatkin rodut kiehtovat.. myös staffi vois olla kiva, ovat kuulemma hyvin lapsirakkaita. :)
Meillä on muuten 2 kissaa. Marsuja on mulla ollut myös kauan sitten kaksin kappalein. Ja kääpiökanikin on ollut. Jotenkaan en osaa olla ilman tuollaisia elättejä.. :D
<br><br>
 
? Tiistai ?

----KEVÄTTOIVEET YLPEÄNÄ ESITTÄÄ:

PLUSSANNEET :heart:

HissunMyy la. 11.5.07
Klaava la 23.5.07
Lyydia2001 la 2.7.07
Kuntsikka la 19.7.07
Pilkettä la 10.8.07
Micosa la 6.11.07
äitix8
Miesku

HAAMUILIJAT :xmas:

PIINASSA :headwall:

Pihlamaaria 25/25-30
Milli myy 38/30

PEITTOJEN ALLA ;)

Eulis 11/24-26
Tanja72 20/?

TÄTI KYLÄILEMÄSSÄ :hug:

HAAHUILIJAT B)

Epskeps 1226-31
Tiitiäisen äiti ?/28
Niksuliini
Maudie
Omppu-70
 
Huomenia,
nyt käyty taas neuvolassa.Verikokeella aamulla(paastosokeri)
Kaikki kunnossa.lääkäri ei tahtonut millään löytää sydänääniä.Mutta siitä en juurikaan välitä,on nimittäin tunnetusti hieman tumpelo tuossa.Kesti vain ja löytyi sitten kuitenkin.
Seuraava käynti onkin kesäkuussa kuten rakenneultra.Ai on sitä ennen se lapsivesinäyte.
Sitten vaihdetaankin jo toisen paikkakunnan palveluihin.
Hieman tuli huono olo siitä ronkkimisesta ja vatsaa vääntää.No pikkuhiljaa menee ohi.

Epsulle,älä anna missään nimessä leikata jossei ole viimeinen vaihtoehto.
Parillakin tuttavalla leikattu selkä ja aina vain huonommaksi menee.
Se on totta että hetken hyvä,mutta ei kauan.
Yhdellä vuoden päästä toinen leikkaus,toisella hieman myöhemmin.
Toinen odottaa uudestaan kun pahenee vain ja nyt sairaslomalla ollut toista vuotta.
Yhdellä selkä leikattu 7 kertaa ja hänelle jo lääkärit sanoneet ettei olisi alun alkaenkaan saanut leikata.
Oli viimeisen leikkauksen jälkeen täysin jalaton liki vuoden ja katetri jouduttiin laittamaan kun ei mitään pidätyskykyä ollut.Ja tuskin nytkään täysin kunnossa on.
Tietääkseni ei ole työelämään enää kykenevä.
Työkaverin mies jäi sairaseläkkeelle leikkauksen jälkeen yli 10 vuotta sitten.

En halua pelotella mutta kannattaa miettiä tarkkaan.Kyselin tuosta leikkauksesta aikoinani.Huono kohta korjataan ja seuraavaksi paukkuu vierestä.
<br><br>
 
Ihanaa Micosa, että kaikki hyvin siellä :) :heart: :)

Ja en kyllä anna puukolla kajota selkääni ihan tuosta noin vaan. Se on saletti! Vaihtoehtoisiakin hoitomuotoja on vaikka kuinka paljon ja niistä apua ensin haen. Kunhan nyt ensin vaan tietäisi mikä siellä on vialla.. :/ että tietäisi mitä hoitoa kohti suunnistaisi..

Muutes ei kait tänne kurjuutta kummempaa. :snotty:
 
? Keskiviikko ?

----KEVÄTTOIVEET YLPEÄNÄ ESITTÄÄ:

PLUSSANNEET :heart:

HissunMyy la. 11.5.07
Klaava la 23.5.07
Lyydia2001 la 2.7.07
Kuntsikka la 19.7.07
Pilkettä la 10.8.07
Micosa la 6.11.07
äitix8
Miesku

HAAMUILIJAT :xmas:

PIINASSA :headwall:

Pihlamaaria 26/25-30
Milli myy 39/30

PEITTOJEN ALLA ;)

Eulis 12/24-26
Tanja72 21/?

TÄTI KYLÄILEMÄSSÄ :hug:

HAAHUILIJAT B)

Epskeps 13/26-31
Tiitiäisen äiti ?/28
Niksuliini
Maudie
Omppu-70
 
:attn:

Mitäs kuuluu Niksuliinille, Maudielle ja Ompulle? Entäs mikä on tilanne Millimyyllä? Listassa menossa jo kp 39/30.. Ja onko Tanja72:lla kaikki hyvin, kun piinaviikko lähenee..? :) Olisi kiva kuulla teistä kaikista! Ja muutenkin ois kiva tietää pyöritänkö tätä listaa täällä ihan turhaan.. :ashamed:


:attn:
 
eulis
Kiitos Epsu kun olet jaksanut pyörittää ja päivittää tätä listaa, tosi pieneksi meidän porukka on supistunutkin ja plussanneetkin taitavat luonnollisesti enempi pyöriä odottavien puolella. Mitäs keksittäis, mennääkö tuonne yli 35 kuumeilijoihin?
Mitä selälle kuuluu? :hug:
 
:flower: Täällä ollaan tunnelmissa =)
Epsu on kyllä tosiaan ansiokkaasti tätä pinoa kannatellut, huolimatta omistakin elämän tuomista pyörityksistä. Kiitos siitä :flower: Enhän minä kirjoittele oikeestaan muualle. Edes tuolla odotuspuolella. Jotenkin on senverta väsynyt olo töiden jälkeen että huomaan useimmiten vain lukevani muiden kuulumiset. jotenkin sitä on hieman tämä raskaus tehnyt minusta "sosiaalisesti" rajoittuneemman, heh, jos näin hienosti voi sanoa. Aloitin silloin kirjoittelun tuonne elokuisiin ja Toteutuneisiin Syystoiveisin, mutta en vain ole saanut aikaiseksi aktiivista kirjoittelua.
kunhan tuosta äitiysloma alkaa niin josko sitä alkaisi kirjoittla sujua.


Epsu meillä on myös mieheni selkä leikattu ja on kyllä kuntoutunut sen ansiosta hyvin. Sieltä leikattiin välilevyn pullistuma ja oli pieni leikkaus ja toipuminen sujui hyvin. Eikä vaivaa enää. Hieman pitää varoa kyllä. toivttavasti sulla on siellä joku pieni vika vain. Mullakin on selkä kipuillut aika-ajoin ja aiheuttaa reiteen myös kipua ja puutumista. ei kuulemma vakavaa, niina kauan kun ei mene jalat alta, sanoi lekuri.

nyt mies huutelee lenkille..pitäähän se lähtä lyllertämään :LOL:
 
Nooh...ei kestä kiitellä.. :ashamed: :) Ihan mielellänihän minä tätä olen pyöritellyt. Alkaa nyt vaan oikeasti hiljalleen tuntumaan siltä, että tämän pinon aika on ohi.. :( Ihaniahan ihmisiä täällä, ei siinä mitään, mutta kun tuntuu vähän siltä että itsekseni täällä höpisen ja listoja päivittelen.. :ashamed: Mut enpä mä teistä kamuista luopuakaan haluaisi :heart: Joten mitäs tehdään..? En nyt tiedä tuosta "yli 35v kuumeilijat" porukastakaan, kun siellä on varmaan jo melkoinen lössi ja oma "sisäpiirinsä". Kivempi ois kuitenki pienempi porukka, oppis tuntemaan tosiaan paremmin jne. Mut pidetään tätä nyt vielä yllä. Josko nämä pinon hiljaiset vaikka innoistuisivat vielä täällä kirjoittelemaan kovasti, toivossa elellään. :)
Ja mulla on vähän, miten sen nyt sanoisi..mitta täynnä tätä vauvakuumeilua :ashamed: Ehkä tunne menee ohi piankin, mut jotenkin tuntuisi hyvältä ottaa tähän vähän etäisyyttä. Mut toisaalta en usko että malttaisin pitkään pysytellä poissa täältä. Enköhän sitä olisi jo heti seuraavana päivänä kurkkimassa, onko kukaan kirjoitellu mitään.. :p

Pilkkis, sinusta on aina ihana kuulla :heart: Vai on miehesi ollut selkäoperaatiossa? Kiva että siitä oli apua hänelle :)

Mulla tuo selkä edelleen vaivaa. :/ Tähän on alkanut jopa tottumaan.. :ashamed: Huonompi homma.. Tässä sitä taas ootellaan sitten menkkoja alkavaksi jotta pääsis varaamaan röntgenaikaa.. :snotty: Näin tällä kierroksella :\| TAAS! Elämä on yhtä menkkojen odotusta vaikka niistä olen yrittänyt vaan eroon päästä... :headwall: Mut jospa tää tästä iloksi muuttuisi.. :whistle:
 
KEVÄTTOIVEIDEN...

? Torstai ?

PIINASSA :headwall:

Pihlamaaria 27/25-30
Milli myy 40/30

PEITTOJEN ALLA ;)

Eulis 13/24-26
Tanja72 22/?

TÄTI KYLÄILEMÄSSÄ :hug:

HAAHUILIJAT B)

Epskeps 14/26-31
Tiitiäisen äiti ?/28
Niksuliini
Maudie
Omppu-70

PLUSSANNEET :heart:

HissunMyy la. 11.5.07
Klaava la 23.5.07
Lyydia2001 la 2.7.07
Kuntsikka la 19.7.07
Pilkettä la 10.8.07
Micosa la 6.11.07
äitix8
Miesku
 
=) Jospa Epsu jättäisit päivityksen vaikka noiden kiertopäivien osalta tekemättä. Voihan tällaisen pinon elo vähän "aaltoilla". Kyllähän sen löytää tuolta kun joku on sitten kirjoittanut. Voihan tässä vaikka nimenkin muuttaa joksikin muuksi ja pistää vain kirjoittelu "lössin" yli 36v. Kukin kirjoittaa sitten silloin kun haluaa. Voihan se olla että porukka tiivistyy hyvin pieneksikin ja välillä saa pinoa kaivella sivulta sata....mutta ei varmaan kannata väkisin kirjoitella, jos sinusta Epsu tuntuu että tarttisit etäisyyttä.

Nyt pitää kyllä mennä nukkumaan..huomenna aamuun töihin ( onneksi ei tarvitse enää iltoja tehdä ) ja illalla on vielä pieni laulukeikka jossain kirjanjukistamistilaisuudessa. Hyviä öitä!
 
Huomenia kaikille!

Mulla on ollut äiti kylässä tämän viikon, kuten taisin jo tässä etukäteen ilmoitella. En ole sitten viitsinyt netissä roikkua, kun on ollut ihan elävääkin seuraa ;)

Ja eoln kyllä vähän muutenkin koettanut pitää etäisyyttä näihin palstoihin, sillä täällä saa liian usein lukea kaikkia ikäviä asioita, mitä ihmisille on sattunut vielä näin raskauden loppuaikoina. Enkä tosiaan kaipaa sellaisia tarinoita. Muutenkin meinaa pelottaa välillä.

Mulla on viikot nyt 38+2 ja lapsi on asettunut tosi alas lantioon jo. Luultavasti joudun kuitenkin vielä odottamaan reilun 2 vkoa, sillä edellisen kanssa oli ihan sama juttu. Olotila ei tosiaan ole kovin häävinen, sillä vauva puskee välillä päätään tuonne alas ja ai, että sattuu. Lisäksi kädet ja jalat on tosi turvoksissa. Mutta jospa tässä jotenkin selviäisi vielä viimeiset viikot.

Liekö HissunMyy jo saanut vauvansa? Hänellähän taitaa olla tänään laskettu aika.

Minua vähän hirvittää miten saa h-hetken koittaessa kaikki käytännön asiat järjestymään, kun on nuo synnytykset olleet niin nopeita ja koska edellisistä on niin vähän aikaa, niin on syytä olettaa, että tuskin tässä ainakaan kauemmin menee...

Epsu, ikävä homma tuo sinun selkäjuttu. Mutta toisaalta hyvä, että ne siellä huolehtii, ettei sitten mitään ikävää pääse tapahtumaan lapsen alulle. Sehän vasta kamalaa olisi. Toivotaan, ettei selästä löydy mitään vakavaa.

Niin, jospa ei kuitenkaan vielä kuopattaisi tätä pinoa. Mulle tämä on ainakin ainut, mihin aktiivisesti kirjoittelen. Joskus kirjoitan jotain tuonne Odotus-puolelle, mutta harvemmin.

Hyvää perjantaipäivää kaikille! Niin ja äitienpäivää tietysti
 
Heissan.

Joo,ei kuopata tätä pinoa.Itse en kirjoita noihin odotus jne pinoihin lainkaan.
Täällä olo kotoissa vaikka harvakseltaan kirjoitankin.
Minulla alkanut tulla iskiashermokipuun verrattavaa tuonne oikean puolen pakaraan.Hermot meinaa mennä.Ei voi kuin hetken vain paikoillaan seitä ja johan alkaa.Pakko istua vähän väliä ja se taas näyttää töissäkin hieman hölmöltä.
No tietävät kuitenkin eivätkä sano mitään.
Hieronnassa käyn tässä tasaisin välein,eilisen jälkeen tuli todella huono olo.
Mutta kun "pakko" käydä,sormet puutuvat ja kipuilevat jos en huolla.
Nyt meillä alkaa olla aika pikkuhiljaa laittaa täällä asunnossa kaiken mitä voi niin laatikkoon jne.Kesäkuun loppuun mennessä muutamme pois uuteen taloon.
Siivoaminen alkaa siellä heti kuin mahdollista ja sitä riittää.Kaikkipaikat täynnä puupölyä ja uutta tulee kun yhden paikan puhdistat.
Ajattelin ensin että otan jonkin siivousfirman,mutta kun eioikein kokemukset ole hyviä taidan jättää siivouksen itselle.

Ensi viikolla tosiaan se lapsivesinäyte tiistaina,nyt alkaa ahdistaa.
Neulat ovat minulle jotain kamalaa.Ei kipu vaan tosiaan se neula.
Jokin psyykkinen juttu.Sisko ja siskon nuorin tytöistä myös samaa kastia,voi taju lähteä vain ajatuksesta kun jotain tehdään.
Hieman olen saanut vuosien varrella itseäni niskasta kiinni enkä ihan sekopäiseksi ala,mutta silti kamalaa vieläkin.
No mutta saanpahan sitten loppuviikon olla kotona.Keskiviikko ja perjantai pakkopekkaset ja torstai tosiaan helatorstai.
Tulee siitä viiden päivän vapaa.
=)
 
eulis
Micosa, se lapsivesinäyte oli ainakin mun kohdalla yllättävän helppo hommeli, sitä neulaa ei kannata edes katsoa, pyydä vaikka etteivät näytä sitä sulle. Pistos ei ainakaan mulla sattunut ja oli nopeasti ohi koko toimitus. Raskainta oli odottaa niitä tuloksia iät ja ajat. Voimia kovasti myös tuon iskiaksen suhteen.
Klaava, koita kestää, kohta sulla on ihana kääryle sylissä =)
Jokohan meistä tulisi "kesätoiveita"..? Ainakin täällä on yrityksetkin jääneet minimiin rakennusprojektin takia, pitäisi saada oma huusholli myytyäkin.
Vieläkö Tiitiäisen äiti on nettipimennossa?
Kaunista äitienpäivää kaikille :flower:
 
Heipat vaan kaikille! :wave:

En minä nyt tätä pinoa kuopata halua. Olisi kiva vaan jos täällä eloa piisaisi ja keskusteluja riittäisi :) Teistä on tullut jotenkin hirmu läheisiä ja ajatuskin etten teidän kuulumisianne saisi kuulla tuntuu ihan kamalalta. Ikävähän teitä tulisi.. :( :) Meistä jokaisestahan se on kiinni että pino elossa pysyy ;)

Täällä sitä vaan ovisaikaa elellään ja kyllä vähän harmittaa että tää taas pitää jättää väliin :( Mut minkäs sille voi? :/ Selvät oviksen merkit taas kerran, ei noita tikkujakaan kait tarttis edes :p Mut kait niitä pitää vaik vaan huvin vuoksi ja urheilun kannalta taas joskus kokeilla.. :LOL:

Muutes ei mitään ihmeempää tänne kuulu. Tänään vasta hokasin että pitäis varmaan anopille joku äitienpäivälahjus hommata :eek: Soitin miehelle että koeta nyt keksiä äitimuorilles joku lahja.. :D Huomenissa pitää sellaista lähteä sitten etsiskelemään..

Aiottekos huomenna katsoa euroviisuja? Meitsi eilen jymähti töllön ääreen niitä ihmettelemään. :D Vaikken niistä juuri ole perustanut vuosikausiin, pentuna niitä kyllä tuijotteli joka vuosi, mut eipä enää vuosiin. Nyt on jotenkin ihan pakko katsoa kun ne kisat on täällä kotimaassa. Ihan hienolta näytti kyllä se lava ja kaikki. Varsinkin se tausta oli jotenkin tosi upea :D Mites luulette että Hanna pärjää? Hannahan on täältä kotoisin ;) Joten pitää oma kylä tytsyä kyllä kannustaa ihan kybällä :D bd bd!!

Entäs mitä teidän äitienpäivän viettoon kuuluu? Tuleeko ihan yllärinä vai onko valmiiksi suunniteltua toimintaa? :) Me ollaan menossa ravintolaan syömään appivanhempien kanssa ja eiköhän se riitä ihan jees. Lahjankin tiedän etukäteen kun passitin miehen sen hommaamaan :LOL: Hommasin alkuviikosta uuden puhelimen ja siihen halusin sitten muistikortin.. :p Joten sellainen on odotettavissa sitten ainakin. Poitsu on tehnyt jotain päivähoidossa, se pitäis kuulemma jo avata mutta en avaa, vasta sunnuntaina.. :D

Mukavaa viikonloppua :wave:
 
KEVÄTTOIVEIDEN...

? Lauantai ?

PIINASSA :headwall:

Tanja72 24/?

PEITTOJEN ALLA ;)

Eulis 15/24-26

TÄTI KYLÄILEMÄSSÄ :hug:

Pihlamaaria 1/25-30

HAAHUILIJAT B)

Epskeps 16/26-31
Milli myy ?/30
Tiitiäisen äiti ?/28
Niksuliini
Maudie
Omppu-70

PLUSSANNEET :heart:

HissunMyy la. 11.5.07
Klaava la 23.5.07
Lyydia2001 la 2.7.07
Kuntsikka la 19.7.07
Pilkettä la 10.8.07
Micosa la 6.11.07
äitix8
Miesku
<br><br>
 
K E V Ä T T O I V E E T :heart: :heart: :heart:

Epskeps 36v, 4v poika
Eulis 38v, 5v ja 8v tytöt
Maudie 37v, 4 lasta (14,12,7 ja 5v)
Milli Myy 36v
Niksuliini 40v, 4 lasta
Omppu-70 36v, 5v poika
Pihlamaaria 37v, Keski-Suomi, 9v ja 5v lapset
Tanja72
Tiitiäisen äiti 36v, Espanja, poika 04.-04

TOTEUTUNEET SYYSTOIVEET :heart:

HissunMyy 38v, Utajärvi, 6 lasta (16,14,12,10,8v ja 1v) :heart:
Klaava 38v, Keski-Suomi, 3 lasta (11v tyttö, 9v poika ja 2v tyttö) :heart:
Kuntsikka 36v, 1 lapsi :heart:
Lyydia2001 36v, 4v lapsi :heart:
Miesku 40v, 3 lasta :heart:
Pilkettä 38v, Helsinki, 17v poika. :heart:
Äitix8 :heart:

TOTEUTUNEET KEVÄTTOIVEET :heart:

Micosa 38v, Etelä-Suomi, 19v tyttö ja 3v poika
 
Meillä isäntä ja lapset lähtivät kauppaan ostamaan viikonlopun ruoat ja varmaan jotain lahjan tapaista ;) Kerrankin sain jäädä ihan yksin kotiin B) :D

Meillä äitienpävää vietetään ihan omalla sakilla eli todennäköisesti saan aamulla aamupalan ja lahjat sänkyyn ja sitten on normaali päivä. Meillä ei ole tapana käydä ulkona syömässä vaan mies laittaa yleensä ruoan sinä päivänä. Kortit laitoin omalle äidille ja anopille ja varmaan täytyy huomenna vielä soitella kuulumiset.

Tämä päivä meneekin sitten tv:n ääressä kun kohta alkaa jääkiekko ja illalla sitten ne euroviisut. Kyllä meillä ne katsotaan ja olen antanut tytöille luvan katsoa niintä niin myöhään kun silmät pysyy auki ja sitten menevät suoraan sänkyyn eli iltapestu ennen euroviisuja. Toivotaan että Hanna pärjäisi niin hyvin että ensi vuonna ei tarvitsisi karsia.

Jos Epsu jaksat vielä päivitellä näitä Kp:tä niin mulle voit sitten laittaa taas vaihteeksi kp 1 eli niin se onneton taas löysi tiensä tänne meille :( . Kierto on jostain syystä pidentynyt tuonne lähes 30 päivään kun se on vuosia ollut lähellä 25:ttä. Onkohan tuo jo ennettä tulevista vaihdeuvuosista vai..... :\| Eipä sitä kolmatta lasta taida meidän perheeseen tulla, alkaa ihan tuntumaan nyt siltä. Tekisi mieli jo lopettaa koko yritys, mutta kun pelottaa että muutaman vuoden päästä jurppii että miksi silloin ei edes yrittänyt kun olisi vielä voinut onnistua :kieh: On tämä vaikeeta :xmas:


Hyvää viikonloppua kaikille ja pidetään peukkuja Leijonille ja Hannalle
:attn: :attn:
 

Yhteistyössä