Yli 36v KesäToiveet

Vielä tulin kurkkaamaan tänne töistä ennen kotiin lähtöä.

Nimimerkkini tulla tupsahti mieleen joskus eli se ei oikeastaan merkitse mitään. Olen joskus miettinyt, että kauniita nimiä molemmat, mutta Pihlaa en voi enää antaa omalle lapselle kun serkku antoi sen omalle lapselleen.

Kyllä oli pimeä päivä tänään :headwall: Vettäkin satanut koko päivän. Kotona varmaan kukat kuolee kohta tähän valon puutteeseen, mulla kun yleensä kukat ei elä talven yli :headwall:

Nyt kotiin imuroimaan, niin huomenna pääsee heti viikonlopun viettoon työpäivän jälkeen =)


 
Täältä löytyy alkuperäainen Epsukepsu: http://www.suomalainen.com/sk/servlets/ProductServlet?action=productInfo&productID=542618

:LOL:

Järkkyä muuten, kun laitoin hakusanaksi Epsukepsu, niin google päräytti esiin MUN kirjoituskia... :eek: :eek: :eek: :eek: APUVA! :headwall: B)
 
Jaaha, nimimerkkitiedusteluja...

Minulla se on sukunimen etuosan kääntöpuoli B)

Tai oikeasti nimi on tietysti miehen, mutta onhan se ollut jo mullakin käytössä viimeiset 12.5 v. Itse asiassapa meillä olikin tiistaina 12,5v hääpäivä, joka on jokin merkkipäivä. Varmaan koskapa se on puolet 25:tä. En muuten muistanut asiaa silloin edes :ashamed:

Täällä ei kummempia. Sauna pitäisi laittaa lämpiämään, jos se vaikka piristäis kaamoksen keskellä. Käytiin kuopuksen kanssa muskarissa ja kyllä hirvitti ajaa autolla, kun tuntuu ettei näe yhtään mitään.

Mulle on iskenyt jokin omituinen piirtämisvimma. Olen viimeisen viikon ajan piirtänyt aina jotain, kun kuopus on päiväunilla. Pitäis kyllä käyttää sekin aika opiskeluun, mutta alkaa vissiin puhti loppua jo tältä syksyltä.
 
heihei flikat =)

Hmm, hauska kuulla mistä nikit tulee, etenkin tuo Klaavan oli oikein jännä juttu B)
Mä en ole aiemmin kuullutkaan tuollaisesta kirjasta kuin Epsukepsu, vaikka monet lastenkirjat on kahlattu läpi. Kirjoittaja Eppu Nuotio on kyllä tiedossa. Hauska kansi siinä oli.
Mulla ei nikkiin liity mitään "tarinaa". Se vain tuli mieleeni viime kesän lopussa kun tuo aurinko "pilkehti ja pilkehti" vaan ja itsellä oli niin iloinen mieli tästä vaavin teon aloituksesta. Sitten tietysti pilke-sana viittaa tietenkin pilkettä silmäkulmassa , niinkuin arvata saattaa. Tähän vauvanteko hommiin liittyen, ootte varmaan kuullut sanonnan: "Olit vasta pilkkeenä isän silmäkulmassa".

Joululauluja tässä on harjoiteltu ilta, kun pitäsi mennä yhteen joulujuhlaan niitä laulamaan ???? kivahan niitä on luritella kerran vuodessa =)

Koittakaahan nyt mammat ajella/kävellä varovasti siellä liukkailla ja pimeillä teillä

:heart: :heart: :whistle:

Minä alan pesemään pyykkiä, kun huomenna olsis reissu sitten edessä...mitenköhän pärjään ilman kuulumisianne kokonaisen viikonlopun :/ :eek: =)
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 23.11.2006 klo 20:41 Pilkettä kirjoitti:
Mä en ole aiemmin kuullutkaan tuollaisesta kirjasta kuin Epsukepsu, vaikka monet lastenkirjat on kahlattu läpi. Kirjoittaja Eppu Nuotio on kyllä tiedossa. Hauska kansi siinä oli.
Tuo Epsukepsu kirja on kaiketi aika uusi, tai no taitaa olla vuodelta 2002, mut ei mikään "meidän lapsuuden ajan" kirjoja :D Poika sai sen kummitädiltään synttärilahjaksi.. =) Minusta tuo Epsukepsu oli vaan niin hauska nimi! :LOL: Kiva stoori siinä kirjassa oli, niistä kuvista en niin kauhesti tykänny.. liian "taiteelliset" tai jotain... :/

Vai oot poissa koko viikonlopun täältä meidän pinosta... :/ Voi hitsin pimpulat sentään! No palajahan sitten heti kun kykenet! ;)

Minä menen huomen aamulla näöntarkastukseen. Tajusin tässä juuri, että edellisen kerran on tultu käytyä silloin kun täytin 30v eli siitä on kotvanen aikaa...? :whistle: :ashamed: Ai niin, mut mähän olen 26v.... :p No joo, et on aika mennäkin. Elättelen toiveita siitä että nää mun silmät ois muuttuneet tässä ajan samanparisiksi. Ovat nyt nimittäin eri pariset.. :ashamed: Toinen on + ja toinen -... :ashamed: Kierosilmäinen siis :LOL: Ja uudet kehyksetki ois tosi jees... :p

Mut jatketaan.. Mun pitää mennä nukkumaan, oon ollu väsy koko päivän ja silti vaan kukkelehdin täällä! :headwall: :headwall: :LOL: Hullu mikä hullu.. :LOL:
 
huomenet!

se ois sitten kuukausi jouluun.

Eipä ole tuo epsukepsu-kirja mullekkaan tuttu.

Laitoin systerille lahjatoivomuksen, kun tulevat englannista ens´viikolla meille kylään , etta ostais jotain puuha.peteä pojalle, jotta saatais ainakin yks mieluinen paketti joulupukin konttiin. Täällä, kun en ole tärmännyt olleskaan ko.henkilöön. Ja poika on ollut reilun vuoden puuhis fani.
Serkkulikka laitto pojalle muumi-dvd:n ja sitä ollaan sitten katottu päivittäin aina potalla istuessa.
Viikonloppuna pitäis ruveta väsäämään joulukortteja, mutta saa nähä miten innostus riittää.

Klaava mulla tuntui silloin raskauden alussa ns. liikkeet eli oli kuin olisi kala ollut masussa sellasta pientä liikehdintää ja "pulputusta".

Meille oli taas tullut hiirulaisia autotalliin asustelee, mutta eilisestä ainakin kaksi on jo poissa pelistä. :LOL:

nyt aamupuuron laittoon jos tuo titsku sieltä kohta heräilis
 
Hyvää perjantaita!

Teillähän on sisarukset maailmalla, kun siskokin asuu Englannissa =) Tiitiäisen äiti Onko teillä pojasta tullut kaksikielinen?
Puuhapete on ollut tosiaankin vuosia suosittu pikkukaveri, sehän on jopa kännykän soittoäänissä sen tunnuslaulu: Puuu-ha Pete- KAIKEN KORJAA- Puuuu-ha Pete....??? :D tuntuu olevan vähän teinienkin suosiossa vielä ainakin ton tunnarin osalta. Harmi, etteivät ole vielä Espanjassa löytäneet sitä.


Klaava minäkin tunsin 14vkolla liikkeet sellaisina "pikku tikutuksina". Neuvolassa sanoivat että toisilla tuntuu herkemmin. Olivat kuitenkin erilaisia kuin ilamn möyrintä mahassa, niin osasin ajatella niitä pikkuruisiksi potkuiksi. No, joka tapauksessa ei montaa viikkoa mene niin tuntuvat varmasti :D

Me tosiaankin lähdemme tänään tuonne Turun suunnalle saaristoon viikonlopuksi. Oikein kiva lähteä vähän tästä arkitouhuista muualla. äiti kertoi nuuri tuossa että siellä on oikein kiva taidenäytely meneillään ja ihana joulu"tupa" avattu jossain, joten varmaan tarttuu niitä käsintehtyjä koristeita mukaankin :xmas: :heart:

Mun oli tarkoitus tässä kommentoida myös teidän kaikkien kirjoitteluihin, mutta ihan totaalisesti unohdin jo mitä siellä oli, suonette anteeksi

:ashamed: Tää on silltavalla vähän hankala, kun noita muiden kirjoituksia ei näe samalla kun kirjoittaa omaansa, niin usein puolet unohtuu matkalla, mitä tulee mieleen niitä lukiessa. No, ehkä se on tässä iässä jo hyv harjoittakin tuota muistiaan... :p

Hyvän Olon toivotukset odottaville mammoille ja Plussa Pamaukset sinne peittojen alle sekä piinapäivien keskelle. Minä palaan asiaan sunnuntaina, meren tuulista raikastuneena :wave:
 
Perjantaita täältäkin suunnalta!

Hauskaa reissua Pilketälle (vai mietenkäs tuo sana sitten taipuu) Pilkkeelle? :LOL: Toivottavasti ei koko viikonloppua sataisi ja voisi ulkoilla kastumatta!

Meidänkin suunnitelmissa on lähteä huomenna käymään anoppilassa 60 km päässä. On taas mummo saanut täyettyä joulukalenterisukat lapsille. Kesällä aina aloitta jo niiden täyttämisen, mutta aika vaikeeta vissiin on keksiä niitä pieniä juttuja niihin 24 kpl. Mummo on itse tehnyt molemmille ne kalenterit ja ovat muuten tosi hienot, ei mulla vaan lapsena ollut läheskään noin hienoja. Mulla oli vaan kuvakalenteri tai itse Apu-lehdestä (vai olikohan se Seura) tehty kalenteri :ashamed:

Montako kalenteria teillä muilla on? Meidän muksuilla on noiden mummon tekemien kalentereiden lisäksi yhdet kuvalliset sekä yhdet suklaiset. Se hyvä puoli noissa kalentereissa on, että aamuisin ylös nouseminen käy huomattavasti helpommin kuin muulloin =) Lapset suorastaan pomppaavat sängyistä ylos.

Nyt onpi taas kahvitauon paikka, joten heissan tältä kertaa ja HYVÄÄ VIIKONLOPPUA !!!

:flower: <br><br>
 
Pilkettä pikapikaa
:flower: kiitos Pihlamaaria ja samoin itsellesi mukavaa matkaa!

juu, joulukalenteri on hyvä herätyskello...tosin ei meillä enää :D Itselleni aion kyllä ostaa, jota ukkeli vähän naureskeli =)

:wave: :wave: Heihei , bussi lähtee.....
 
? Lauantain leppoisat ?

----SYYSTOIVEET YLPEÄNÄ ESITTÄÄ:


PLUSSANNEET :heart:

Epskeps la 22.7.07

Kuntsikka

Lyydia2001

Maudie

äitix8

Miesku

HissunMyy la. 11.5.07.

Klaava rv 14+3


HAAMUILIJAT :xmas:


PIINASSA :headwall:

Pihlamaaria 19/24-29

Tiitiäisen äiti 21/28

Pilkettä 25/29-31

Micosa 35/28-33


PEITTOJEN ALLA ;)

Niksuliini

Mimsku 8/28


TÄTI KYLÄILEMÄSSÄ :hug:


HUKASSA OLEVAT SYYSTOIVEILIJAT :attn:

Eludie

Lumienkeli1

Chillifinn

Vivaldo

euforia

Piiu


:wave: Päivitin suoraan lauantaille kun ei kukaan ollut (uskaltanut ? :whistle: ) päivittää tälle perjantaille. ;)
 
Morot!

Tänne ei ihmeempiä. Miehellä oli pitkästä aikaa arkivapaa ja mä sitten rilluttelin henkeni kaupalla kaupungilla ja huh kun ottikin voimille... Jösses sentään! Oon ihan nukuksissa ollut koko iltapäivän ja illan... Mut mites kävi kun tuli myöhäisilta? Meitsi taas pirteänä kuin peipponen täällä... :ashamed: :eek: Taidan olla vähän outo...

Katselin kaupungilla vähän mammavaatteita, mut en vielä ostanut ensimmäistäkään. En mä niitä esikoisenkaan kanssa juurikaan tarvinnut, sisi eritysiä mammavaatteita, ostin vaan isokokoisia vaatteita :D tai lainasin mieheltä :D Mut kyl mä taidan jotain jossain vaiheessa ostaa.... ? :whistle:

Omassa ) . ( kaikki ihan hyvin, kaiketi. Välillä tulee sellaista pienen pientä tuhruvuotoa, mutta siis tosi vähän, hyvä kun huomaa. Tekis mieli mennä jo ultraan, mut jos nyt vielä malttaisi mielensä...4-5 vkoa... :eek:

Hyvää viikonloppua kaikille! :wave:

ja Tiitiäisen äiti, Puuha Pete on kova sana täälläkin! Iltapäivällä annettiin pojan valita yksi dvd katsottavaksi pitkästä aikaa ja valitsi heti Puuha Peten! Ja on meillä noita puuha pete lelujakin muutama (Kaivuri, Hyrre ja Nosse) ja lisää pitäisi kuulemma saada! :D
 
no niin , nyt vasta sanon/kirjoitan kiitoksia onnitteluista. Etukäteen onnittelut, kun tuovat huonoa onnea.

Kuten Pilkettä tuolla sanoi siitä ettei edelliset kirjoitukset näy on minustakin harmillista, aina unohtuu johonkin vastata.
Pientä mainosta mamit-sivuilla kun vastaat niin näet muutkin kirjotukset samalla kun vastaa ja se on tosi kätsy.

Poikamme on kolme kielinen vielä ainakin; minä puhun suomea, avokki Castellanoa(virallinen espanjankieli) pojalle ja kun puhumme avokin kanssa niin käytämme englantia ja kun aloittaa leikkarin 3 vuotiaana (ensi vuonna
:'( ) niin silloin hän joutuu oppimaan paikallisen kielen eli Katalaanin.Raukka parka, mutta toisaalta hyvä myöhempää varten, kun nykyään on hyvä/etu puhua useampaa kieltä. Itse puhun suomen lisäksi englantia, espanjaa, italiaa ja hiukan ranskaa ja portugalia ymmärrän ja vielä olisi haluna oppia saksa. Pakko ruotsi on jo aikaa sitten unohdettu.

+++++++++++++++++++++++tuulia piinaville ja hyvää viikonloppua kaikille tasapuolisesti
 
Lauantai-iltaa kaikille!
Tuli tossa mammavaatteista mieleen, heitin justiinsa puol vuotta sitten kaikki uff-laatikkoon. Oli sovittu miehen kanssa että kuopus on viimeinen lapsi meille, mutta niinhän tässä kävi että peittojen alla ollaan taas =) . Mutta jos nyt sattuis plussaamaan, saa ainakin mennä shoppailemaan :LOL: .
En millään malttais enää odottaa että pääsis testaamaan, mutta ei varmaan kannata ennen kuun vaihdetta. Luulin jo eilen että täti tulee, onneks oli väärä hälyytys, maha ja selkä oli tosi kipeenä, nyt taas ei mitään.
On muuten suuri rikkaus ku lapsi oppii luonnostaan monta kieltä, on sitte vanhempana paljon vaihtoehtoja opiskelun ja työn suhteen.
Jospa sitten alkais valmistautua nukkumaan, hyvät yöt kaikille!
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 24.11.2006 klo 23:10 Epskeps kirjoitti:
? Lauantain leppoisat ?

----SYYSTOIVEET YLPEÄNÄ ESITTÄÄ:


PLUSSANNEET :heart:

Epskeps la 22.7.07

Kuntsikka

Lyydia2001

Maudie

äitix8

Miesku

HissunMyy la. 11.5.07.

Klaava rv 14+3


HAAMUILIJAT :xmas:


PIINASSA :headwall:

Pihlamaaria 19/24-29

Tiitiäisen äiti 21/28

Pilkettä 25/29-31

Micosa 35/28-33(minä sain tädin kaveriksi jo perjantaina,anteeksi etten ole saanut aikaiseksi ilmoittaa) eli 3/28-33 tänään sunnuntaina


PEITTOJEN ALLA ;)

Niksuliini

Mimsku 8/28


TÄTI KYLÄILEMÄSSÄ :hug:


HUKASSA OLEVAT SYYSTOIVEILIJAT :attn:

Eludie

Lumienkeli1

Chillifinn

Vivaldo

euforia

Piiu


:wave: Päivitin suoraan lauantaille kun ei kukaan ollut (uskaltanut ? :whistle: ) päivittää tälle perjantaille. ;)
 
? Sunnuntain supsakat ?

----SYYSTOIVEET YLPEÄNÄ ESITTÄÄ:


PLUSSANNEET :heart:

Epskeps la 22.7.07

Kuntsikka

Lyydia2001

Maudie

äitix8

Miesku

HissunMyy la. 11.5.07.

Klaava rv 14+4


HAAMUILIJAT :xmas:


PIINASSA :headwall:

Pihlamaaria 20/24-29

Tiitiäisen äiti 22/28

Pilkettä 26/29-31


PEITTOJEN ALLA ;)

Niksuliini

Mimsku 9/28


TÄTI KYLÄILEMÄSSÄ :hug:

Micosa 3/28-33


HUKASSA OLEVAT SYYSTOIVEILIJAT :attn:

Eludie

Lumienkeli1

Chillifinn

Vivaldo

euforia

Piiu



:flower: :flower: Synttärionnittelut Tiitiäisen äidille!!! :flower: =)
 
S Y Y S T O I V E E T :heart: :heart: :heart:


Chillifinn 36 v, Lontoo, 2v poika

Eludie 35v

Epskeps 36v, Etelä-Karjala, 3,5v poika. :heart:

Euforia 38v, 4v ja 8v tytöt

HissunMyy 38v, Utajärvi, 6 lasta (16,14,12,10,8v ja 11kk) :heart:

Klaava 38v, Keski-Suomi, 3 lasta (10 tyttö, 8 poika ja 2v tyttö) :heart:

Kipinää 35v, 10 ja 12v lapset

Kuntsikka 36v, 1 lapsi :heart:

Lumienkeli1 36v, 1 lapsi

Lyydia2001 36v, 4v lapsi :heart:

Maudie 36v, 4 lasta (13,12,5 ja 4v) :heart:

Micosa 38v, Etelä-Suomi, 18v tyttö ja 3v poika

Miesku 40v, 3 lasta :heart:

Niksuliini 40v, 4 lasta

Pihlamaaria 37v, Keski-Suomi, 9v ja 5v lapset

Piiu, 30v, 3 + 2 lasta

Pilkettä 38v, Helsinki, 17v poika.

Tiitiäisen äiti 36v, Espanja, 2v4kk poika

Vivaldo 36v, 4v ja 6v tytöt

Äitix8 :heart:
 
Pöö!

Mulla täällä on menny viikonloppu ihan pipariksi :/ Niin kun tätä odotin et miehellä on vapaata ja ois aikaa olla yhdessä ja tehdä vaiks mitä, niin enkös sitten lauantai aamuna herää niskat ja hartiat niiiiiiiiiiiiin jumissa että! :( Et enpä ole koneellakaan ollu enkä aio tässä kauaa olla nyttenkään, ei tee oikein hyvää nääs.. Mut muutes täällä kaikki ihan ok :) En oo oksennellukaan enää ja sitä kovasti ihmettelen... mut onhan tässä vielä aikaa... ? :whistle:

Mut pitäkäähän peitot kuumina ja tädit kaukana! ;) :heart:
 
:D :D Huomenta tytöt ja terveisiä meren ääreltä.....Nyt on ihan pakko heittää vaan näin ekaksi aamunpläjäykseksi, että testasin haamuplussan äsken....aapuva, voi kunpa se vahvistuisi :heart: :heart: :heart:

Oireina ei olekaan ollut pms:ssä tässä kierrossa, joten siitä vähän ajattelin, kun ei niitä tavanomaisia hurjia nippailuja ollenkaan. Painon ja "möntin" tunne van alamasussa ja rintoihin on tulleet verisuonet pinnalle, jota en muista että olisi mulla koskaan ollut.

No, palailen myöhemmin lisälauseilla, kunhan herään :flower:

Toivottavsti Epsun niskat on paremmat :heart: :hug:
 
MAHTAVAA PILKETTÄ :heart: :heart: :flower:

Meri-ilma tekee sulle näköjään TODELLA hyvää ;)

Nyt vaan masua kasvattelemaan :heart: Toivottavasti me muut tullaan pikaisesti perässä.

Hiljaista on näköjään täällä ollut viikonloppuna. Itsekään en päässyt koneelle kun lauantain olimme mummolassa ja eilen mies valtasi koko päiväksi koneen :kieh:

Nyt ei oikein ajatus kulje... Epsu, toivottavasti saat niskat kuntoon!

Vielä kerran onnitelut Pilkkikselle :flower:

Onkos muita testaajia tällä viikolla??

Hyvää marraskuun viimeistä viikkoa kaikille!
 
:D Kiitos juu, siellä tais olla kunnon plussatuulet siellä merellä. No, hitsit vaan kun olen tällanen hätähousu ja kp:t vasta 27/29-31 niin en ihan uskalla kyllä vielä iloita kunnolla. Jos ei vaikka sitten pysykään mukana...kait se haamukin on plussa? Nyt ymmärrän mitä nuo ihmiset vouhkaa siitä haamusta :ashamed:

Ei jotenkin millään usko :/
 
Pilkettä Tuli tässä kerran mieleeni kysyä, tiedätkö miten sun poika tulee suhtautumaan uuteen sisarukseen? Joskus olen vaan ymmärtänyt lehdistä, että nuo 17-vuotiaat pitävät meitä lähes nelikymmpisiä naisia jo aivan mummoina, jotka hädin tuskin tietävät mitä seksi on, saati että me vielä tässä iässä sitä harrastettaisiin :LOL: Onko se yllätys hänelle?

Kyllä se haamu siitä vielä vahvistuu. Nyt se on vaan odottelua seuraavat n. 9kk ja uusia huolia ja murheita, mutta siihen sitä on vaan totuttava.

Oliko teillä kiva reissu viikonloppuna?
 
:flower: Ollaan kyllä jo puhuttu hänelle, että sisarus voi hyvinkin hänelle tulla. Poitsu on onneksi aika "lapsirakas" ja hoitanut esim.serkkujaan niin ei ihan kummajainen ole. Tietenkään sitä ei tiedä, että mitä ne tunteet sanoo, sitten kun pikkuinen tuossa on..mutta ainakin noin teoriassa ei meitä ihan mummona ja vaarina pidä :D

Siskon poika, joka täyttää 18v kohta osoitti myös lievää mustasukkaisuutta :D kun siskolle syntyi tyttö vuosi sitten. On muutes 4o kymppinen " mummo" jo.
 
Jaaha, Pilkettä, täällähän eletään mielenkiintoisia aikoja.

Ja kyllähän se mullakin plussa tuli jo kp 28/30 ja paikkansahan tuo piti. Nyt vaan toivotaan, että vahvistuu ja kaikki menee hienosti.

Täällä ei kummempia. Sen verran taas ahdistaa, että tekisi mieli soittaa aika neuvolaan, jos pääsisi kuuntelemaan sydänäänet. Hitsi, kun minua ärsyttää tuo oma päänuppi. Miksei sitä voi uskoa, että kaikki on hyvin, kun ei mistään muustakaan ole mitään tietoa?

Mutta hyvinpä sitä luuli viimeksikin kaiken olevan ... huokaus....

Jaaha, koululaiset tais kotiutua.
 
Niinpäniin Klaava tässäpä vain tassut ristissä ja järki päässä ( vaikka vähän, myönnettäköön, pyörii...) pidettävä.

Voi harmi, että sinulla on sitkeänä tuo pelko. Olitko jo puhunut siitä neuvolassa. Onhan niitä synnytyspelkoklinikoitakin, niin miksei sitten tuollaiseen. Tuo vaikuttaa ihan sellaiselta oirehdinnalta, joka tulee vakavan kriisin jälkeen. Toivotaan, että pysyy kuitenkin sellaisena, että pystyt nukkumaan ja elämään muuten normaalia elämää. Kyllähän sitä varmasti jotain apua saisi, jos se menee liian hallitsevaksi. :hug: :hug:
 
:flower: :flower: Voi Pilkkis miten ihanaa, haamu :xmas: ! :flower: Iiiik! =) =) =) Mä menin ihan sekaisin tuosta uutisesta.. :D ;) :p :LOL: Apuva.. Tosi hienoa!!!

Tiedän miten epätodellinen olo siitä haamusta tulee, eihän siitä kovin kauaa ole kun itse vastaavassa tilanteessa olin, 2vkoa vaan! Mä teinkin aika monta niitä testiä siinä sitten.. :ashamed: ;) Mut ei se ihmekään että haamu vasta on kun noin aikasin testasit, mutta eiköhän se siitä vielä selväksi plussaksi pärähdä! Usko pois! :)

Mulla oli kans tuo jännä masutuntemus, niinkuin sillon kirjoittelin, että tuolla ? ).( on jotain.. ;)

Hui sentään! On tää kyllä melkoinen pino ei voi muuta sanoa!!! :eek: :D

Omaan oloon ei tänne kummempia. Oltiin pojan kanssa pari tuntia ulkosalla kun oli ihan suht hyvä sää (ts. ei satanut mitään mömmöä taivaalta ja maa oli suht kuiva). Eikös sinne puistoon tullu pari äityliä pienten lapsien kanssa ja kohta sitten pistivät siellä tupakaksi! \|O Siis leikkipuistossa, lasten kanssa ja tupakka suuhun! \|O Ei voi aina ymmärtää.. No se tupakansavu sai mulla aikaa yökkimisreaktion (sinällään hyvä..) ja sanoin näillä esimerkillisille äityleille että puistossa ei saa polttaa, vastaus oli "eikö??" ja hyvin hämmästynyt ilme päälle.. Siis täh?!? No tumppasivat, luojan kiitos, enkä mä joutunut meneen puskaan oksentaan.. sain kyllä nieleskellä toista tuntia että se öklötysolo meni ohi.. :/ Seuraavalla kerralla meen oksentaan niiden äitylien päälle! \|O Kerpele! :kieh: No joo se siitä..
 

Yhteistyössä