Yli 36v KesäToiveet

? Tiistain tiimellykset ?

----SYYSTOIVEET YLPEÄNÄ ESITTÄÄ:

PLUSSANNEET :heart:

Epskeps la 22.7.07

Kuntsikka

Lyydia2001

Maudie

äitix8

Miesku

HissunMyy la. 11.5.07.

Klaava rv 13+6

HAAMUILIJAT :xmas:

PIINASSA :headwall:

Tiitiäisen äiti 17/28

Pilkettä 21/29-31

Micosa 31/28-33

PEITTOJEN ALLA ;)

Pihlamaaria 15/24-29

TÄTI KYLÄILEMÄSSÄ :hug:

Mimsku 4/28

TOIVEILIJAT

niksuliini

HUKASSA OLEVAT SYYSTOIVEILIJAT :attn:

Eludie

Lumienkeli1

Chillifinn

Vivaldo

euforia

Piiu

Mimsku :hug: Tosi kurjaa kun täti tuli :( Huomasin sun viestin vkon 46 pinosta. Toivottavasti et pahastu kun kopsasin nuo sun kp:t tänne. :hug: <br><br>

Huomenta!

Hyvä, ettei Epsulla hätää.

Mulla olis tänään neuvola. Pitää varmaan pyytää sydänäänien kuuntelu ennen verenpaineen mittausta, sen verran hermostuttaa taas koko touhu. Aikaisemmissa raskauksissa neuvolassa käynti oli minusta kivaa, mutta nyt se on lähinnä pelottavaa. Apua, jos ne sydänäänet ei kuulukaan?

Hirveitä eroja muuten noissa neuvolakäytännöissä ympäri Suomen. Etkös Epsukin ollut menossa eka käynnille vasta jokus viikon 10 tienoilla? Minä kävin jo vk 7 ja niin olen käynyt aiemminkin. Täällä se tosin johtuu siitä, että ainoa kunnan tarjoama ultra on tuo alkuraskaus ja se tehdäänkin jo ennen vk 10. Eikä sekään muuten ilmainen ole, sillä siitäkin pitää maksaa se 22 e. Jyväskyläläiset tuolla just kehuskeli miten niillä ei maksa mitään... Ja jossain saa ainakin sen 2 ultraa polimaksulla. Aika epistä, vois sanoa. Luulis, että tässäkin hommassa ois joku ohjeistus mitä pitää noudattaa.

Olin eilen katraan kanssa uimahallissa. Oli vissiin kuopukselle niin jännittävää, ettei osannut yölläkään nukkua. Tai sitten nielty kloorivesi kiersi vatsassa. Oli melko levoton yö ja nyt väsyttää. Myös lasta.

Mutta pitää vaan toivoa, että parin tunnin kuluttua sydänäänet on kuultu ja mieli rauhallisempi. Vaihtoehtoa en uskalla ajatella.

Moikka kaikille!

Tänne ei kuulu mitään uutta. ¨

Hyvä että Epsu selvisi säikähdyksellä.

Mä varasin just ultaran en maantai iltapäiväks, jos siellä kaikki hyvin niin sit uskallan ehkä virallisesti ilmoittautua odottajien puolelle.
En olisi varmaan ultraan muuten mennyt, mutta kun on se parin viikon reissu edessä ja siellä äippäpolillakaan ei tarvinnu käydä vaan homma hoitu lääkärin kanssa puhelimessa.

Hyvää viikonjatkoa :wave:

Huomenia!

Täällä jo iloisempi mieli :) Sorry.... mutta viimeisen kerran vielä näitä tikuttelujuttuja :ashamed: Eilen sitten lähti viimeinen tikku ja siihen tuli punainen viiva :) Ei ihan niin punainen kuin kontrolli mutta mulle ihan riittävä. Eli ei tämä kierto nyt ihan harakoille mennyt, koska eilen jaksoimme jopa ;) ;) Mulla on aika lyhyt kierto ja olen aina luullut että ovis on jotain kp 10-12 ja siksi heitin jo kirveen kaivoon sunnuntaina.

Mut voi sitten poistaa tuolta peittojen alta, koska nyt on kurkku kun raastinrauta ja nokka vuotaa, eli lähipäivinä tuskin varmistusta enää tehdään. Nyt täytyy alkaa piinailemaan ja testata voisi ehkä itsenäisyyspäivänä, jos sinne asti päästään :xmas:

Nyt loppu oma ).( vähäksi aikaa.

Klaava Kyllä siellä neuvolassa kaikki on varmastikin hyvin :flower: Aina se jännittää ja pelottaa, kun niitä sydänääniä aletaan kuuntelemaan koska yleensä niitä ei heti löydy. Oma sydän jättää silloin muutaman lyönnin väliin :eek:

Tule kertomaan sitten kuulumiset :attn:

Micosa Koskas testailet? Sullan näyttäisi olevan jo testi päivät aika lähellä?

Epskeps toivottavasti nyt pääset nauttimaan raskaudesta ilman suurempaa huolta. Vai oliko se raskaus niin nautittavaa, kun ei enää muista :xmas:

Nyt on pakko käydä töihin käsiksi. Tämä on muutenkin aika vaikeeta täällä töissä yrittää kirjoitella, kun pitää koko ajan kuunnella lähestyviä askeleita :whistle:

Harmaata päivän jatkoa kaikille, mikä toivattavasti ei ole kenelekään harmaa :flower:

Sydänäänet kuului neuvolassa hienosti. Helpotti varmaan noin puoleksi tunniksi, sillä eihän se mitään takaa, että huomennakin kaikki on hyvin.... :ashamed:

Että ihminen voi sitten olla typerä, kun ei voi ajatella, että kaikki voisi mennä ihan hyvinkin. Näköjään menneisyyttään ei kuitenkaan pysty pakenemaan vaan kaikki koettu on painolastina parhaasta tahdosta huolimatta.

No, nyt on suunnilleen selvillä opintojen suhteen, että mitä seuraavaksi, joten pitää yrittää keskittyä siihen ja unohtaa nämä muut murehtimiset. Kun vaan pystyisi.

Plussia kaikille plussaamattomille +++++++++++++++++++

Ja muille suojelusenkeli :saint:

Pihlamaaria,

en lainkaan tee testejä ennenkuin kokonaan jää tulematta eli päästään tarpeeksi pitkälle.Olen vähän tälläinen luonne että vain odottelen rauhaksiin,vaikka kyllä todella kovasti toivoisin raskautuvani.
En myöskään ovistestejä tee.Koskaan en ole niitä ostanut enkä usko että tulen ostamaankaan.
Harrastellaan kun harrastellaan ja toivotaan että tärppää.Ja täytyy myöntää että vielä tiedosta oviksen ajallaan.
Tuon raskaustestin teen tuolla joulukuun alkupuolella jos ei mitään sitä ennen kuulu.
Minulla kun noiden lääkkeiden(metformiini) ansiosta kaikki oireet(tädin) ovat jääneet pois pääsevät yllättämään totaalisesti.
Toisaalta etu etten ole kipeä lainkaan.Kaikki selkäsäryt kadonnut paha.

Ja tuohon rauhallisuuteen voisin sen verran myöntää että en oikeasti ole mikään näin kärsivällinen luonne,mutta kuopusta odottaessa kiusasin liikaa itseäni testaamalla(kuitenkin useammat menivät kesken heti alussa)
joten nyt vain odotan ja odotan.

=) =)

Sain mäkin sitte aikaseks rekisteröityä mukaan, olen lukenut jo muutaman viikon näitä juttuja ja tosi mielenkiintoisia juttuja ja ihanan tuntuisia ihmisiä täällä on. Kuulun kanssa tähän yli 36v kuumeilijoiden porukkaan, eli viides lapsi olis enemmän ku tervetullut! Kiva että täällä on niin paljon plussanneita, miten kauan teiltä meni ennen ku tulitte raskaaksi? Itseä pelottaa ettei onnistu kovin hyvin koska olen jo 40v. Nuorin lapsi tosin on vasta 1.6v. Eka kuukausi tässä mennään peittojen alla, yhtään tätiä ei oo käyny ehkäisyn lopetuksen jälkeen, eli ei mitään tietoa oviksesta tai kierrosta...

Moikka kaikki! :wave:

Klaava, ihanaa kun ne pienet sydänäänet sieltä kuuluivat :heart: :heart: tuskin maltan odottaa että itsekin pääsen niitä kuulemaan.. :heart: mut siihen menee vielä muutama viikko..

On muuten kyllä hirveästi eroja näissä neuvola-ja äitipolikäytännöissä. Ei täällä tosiaan mennä neuvolaan kuin vasta rv9-10 tietämillä ja sitten ultraan äitipolille mennään JOKO nt-ultraan TAI rakenneultraan, mutta molempiin ei siis pääse ellei ole joku erityistilanne (kuten monikkoraskaus tai jotain muuta). Mä varmaan pääsen, luulisin ainakin, vielä johonkin myöhempäänkin ultraan kun esikoinen oli perätilassa.. Mut sen näkee sitten.

) . ( omaan napaa ei mitään ihmeempää. Aamupäivällä kun ulkoiltiin ja näin koiranjätöksiä pitkin maata meinas laatta lentää et joskohan ne pahoinvoinnit sitten on kohta alkamassa... johan se rv6 lähenee... :x :D Muuten ihan hyvä vointi, mitä nyt väsyttää ihan kiitettävästi. Sais väsyttää kyllä iltasellakin et tulis mentyä ajoissa nukkumaan! Päivällä oon sitten ihan töttöröö.. :snotty:

Muuten tässä käyn aika kierroksilla kun olen yrittänyt saada lasta hoitoon, mutta en saa ennen kuin saan työpaikan :/ ja sitten taas työnantajat (ja työkkäri) tahtoo että lapsi ois jo hoidossa ja että vois aloittaa ne työt heti! Mut ei... Sosiaaliasiamiehen kanssa tänään juttelin ja laki muka sanoo ettei paikkaa saa ennen kuin on työpaikka.. :LOL: ja sitten kuulin heti perään kaverilta että hän vie lapsensa hoitoon, ns. virikelapseksi, tuohon meidän lähipäiväkotiin! Just sinne minne minä en saa lasta sitten millään, että pystyisin töitä hakemaan! \|O Et onko hieman epäreilua vai olenko jotain ymmärtänyt tässä väärin??? :ashamed: Argh! \|O Enkä minäkään veis kuin 2-3päivänä viikossa hoitoon ja silloinkin vaan joksikin 4 tunniksi kerrallaan, et saisin niitä töitä hakea rauhassa ja lapsi sais totutella hoidossa olemiseen...

Mut jospa tässä nyt yrittäis rauhoitella itseään, käyn jo ihan ylikierroksilla asian suhteen... huh..

S Y Y S T O I V E E T :heart: :heart: :heart:

Chillifinn 36 v, Lontoo, 2v poika

Eludie 35v

Epskeps 35v, Etelä-Karjala, 3,5v poika. :heart:

Euforia 38v, 4v ja 8v tytöt

HissunMyy 38v, Utajärvi, 6 lasta (16,14,12,10,8v ja 11kk) :heart:

Klaava 38v, Keski-Suomi, 3 lasta (10 tyttö, 8 poika ja 2v tyttö) :heart:

Kipinää 35v, 10 ja 12v lapset

Kuntsikka 36v, 1 lapsi :heart:

Lumienkeli1 36v, 1 lapsi

Lyydia2001 36v, 4v lapsi :heart:

Maudie 36v, 4 lasta (13,12,5 ja 4v) :heart:

Micosa 38v, Etelä-Suomi, 18v tyttö ja 3v poika

Miesku 40v, 3 lasta :heart:

Niksuliini 40v, 4 lasta

Pihlamaaria 37v, Keski-Suomi, 9v ja 5v lapset

Piiu, 30v, 3 + 2 lasta

Pilkettä 38v, Helsinki, 17v poika.

Tiitiäisen äiti 35v, Espanja, 2v4kk poika

Vivaldo 36v, 4v ja 6v tytöt

Äitix8 :heart:

Leivät muuten onnistui ihan hyvin. Yksi on jo kadonnut nälkäisiin suihin. Pitäis varmaan useammin tehdä itse leipää, kun se on tuolla kaupassa niin kallista. En tiedä uskaltaiskohan sitä joskus kokeilla ihan ruisleipää, kun on tuo leivinuunikin. Ne koivuhalot kyllä puuttuu, millä se pitäisi lämmittää. En usko, että sillä silpulla, mitä me saunassa poltetaan, jaksaisi leivinuunia tarpeeksi lämmittää.

Mulla taitaa tuo pahoinvointi olla häipymään päin. Enää ihan satunnaisesti saattaa joskus hetkellisesti kuvottaa, mutta olo on kutakuinkin normaali. Nyt tämän uskaltaa tunnustaa itsellekin vasta, kun sydänäänet on kuultu eikä tarvitse ajatella, että olon paraneminen johtuisi siitä, ettei vatsassa olekaan enää eloa.

Mulla olis huomenna täynnä jp/vasta rv 14. Toisaalta ihan hyvin, mutta toisaalta vielä aika vähän. En usko, että helpottaa ennen kuin pääsen sinne yli 20 vkolle ja liikkeet varmasti tuntuu päivittäin.

Muokkausta vielä: Tervetuloa Niksuliini! Mulla ehti olla 2 menkat km:n jälkeen eli oisko se sitten tärpännyt kierrossa 3? En tosin tiedä tapahtuiko siinä ekassa ennen menkkoja yhtään mitään.<br><br>

Tervehdykset :wave:

Kiva kun on tullut taas uusia mukaan :D .
Epsulla on kiva laskettuaika :D , mun esikoinen on syntynyt 22.7.90. Silloin oli auringonpimennys ja laitokselle mennessä katseltiin sitä aamuyöstä jonkunaikaa :heart: . Meillä ei ollut kiirettä kun suppareita ei tullut kuin 10min välein, tosin lapsivedet tuli sänkyyn mutta silti :LOL: . Vauva päätti syntyä sitten illalla 22.10 :p . 18tuntia ja 45min siinä meni sitten loppujenlopuksi \|O . Muut onkin ollut sitten nopeampia =) .
Tässä tällainen muistelu.....

Vanhempainvartit tuli käytyä poikien osalta eikä siinä ollut juuri mitä ei olisi tiennyt. Pojilla menee ihan kivasti. Yritän aina saada opettajien kanssa keskustelut samalle päivälle ja peräkkäin ettei tarttis jatkuvasti rampata koululla. Meillä on kouluun matkaa n.30 km.
Tänään olisi pitänyt vielä lähteä lukion vanhempainiltan mutta ei oiken innostanut koko homma :kieh: . Kyllä sitä suurinpiirtein tietää mitä siellä lukiossa tehdään \|O .

Omaa ( . ) :LOL: ei mitään kummoista

Terkuin HissunMyy

Pilkettä pikana
Tiistai iltoja pinoon =)

Ihan nopeasti vain kirjoittelen, kun just tulin vasta ja pitäsi kauppaan lähteä vielä. Iltasella enemmän!

:D Hienoa Klaava että sait sydänäänet kuulla! Johan sulla on jo paremmalla puolella raskaus, ymmärrän kyllä että se 20rv:n raja on se mikä kauhistuttaa, mutta siihenhän on enää 6vkoa =)
Mikä se sellainen koti-...mikäs se nyt olikaan..-dobleri ( ? ) on? Silläkö voi kotioloissa sydänääniä kuunnella?
Itse tehty leipä ON hyvää ja aika vaivatontakin tehdä, etenkin jos on taikinanvaivauskone. Meillä tuo mieskin on isnnostunut leibväntekijä usein. Ruisleipää ei olla tehty, muta ex-anopin ruisleipiä ollaan kyllä syöty ja hurjan hyvältä on maistunut.

Niksuliini Tervetuloa joukkoomme, kiva kuulla että pinosta on välittynyt muillekin lämmin tunnelma. Itse koen myös niin, joten Kiitokset siitä nettiystäväni!
Laitanpa meille kaikille kukkalähetyksen näin... :flower: :flower: :flower: :flower: :flower: ja jos ääni kuuluisi niin laulaisin päälle :D

Micosalle lämpöä ja elämänvoimaa sinne ala-masuun :heart:

Ja Epskeps joo, nuo on mahdottomia yhtälöitä nuo tarha-työ yhdistelmät..olin myös välillä opiskelemassa ja välillä työtön jne se aiheutti hurjan paljon hankaluuksia..mutta kerronpa siitä lisää myöhemmin. Ihanaa kuulla, kun tunnelmasi on selvästi paremmat ja luotat pikkuisen kasvuun :D

Moikat myös hissunmyylle ja Kuntsikalle

Nyt kauppaan.....

Ai niin ja Pihlamaaria onnittelut oviksen löytymisestä!

Jaa, HissunMyy, mulla oon vähän erilaiset muistot tuosta kyeisestä auringonpimennyksestä... Katsomassa kuitenkin oltiin miehen kanssa ja oltiinpa silloin oltu jo yhdessäkin varmaan vuoden päivät.

Saattoi kyllä se aurinko välillä näkyä kahtena :ashamed:

Toista se on nykyisin. Edellisen kerran on tullut enemmän viiniä nautituksi pikkujouluissa 2003 eli kolme vuotta sitten. Mutta sen jälkeen olenkin ollut melkein koko ajan joko raskaana tai imettänyt (tai molempia). No, ehkä sitä vielä joskus voi viiniäkin tulla juoduksi enempi kuin yksi lasillinen. Viimeistään sitten, kun koittaa se paljon puhuttu viidenkympin villitys :whistle:

Mulla iski tosiaan nyt hirveä leipäreseptien kalasteluvimma. Aika hyvää kuitenkin saa, kun itse tekee ja mikä parasta, ainakin tietää mistä se on tehty.

Minustakin oli kiva kuulla, että pinoamme on ollut mukava lukea. Tämä on mulla kyllä ensimmäinen sellainen pino, jossa olen oikeasti viihtynyt. Ei mitään turhaa rähinää vaan just sitä mitä minä ainakin täältä toivon eli vertaistukea. Puolin ja toisin.

Siitä kiitokset kaikille :flower: (nyt varmaan joku ärsyyntyjä taas lukee ja ajattelee, ettei voi olla totta mitä lässytystä, mutta ajatelkoo).

Hyvää illan jatkoa!

Mä vaikka harvakseltaan tahdonkin käydä kirjoittelemassa,tykkään juuri siksi ettei tarvitse esittää mitään viisasta vaan saa olla juuri niin tollo :whistle: kuin on.
Monessa muussa osiossa tuntee itsensä vanhaksi kun ei jaksa turhaan kaikesta murehtia vaan antaa asioiden mennä omalla painollaan(viitaten noihin syömis-jne juttuihin :\| )
Ja se mahdoton kapeli jos et toimi niinkuin vakiporukka yhteen ääneen huutaa.
Tänään olen sentään ollut hieman ahkerampi kirjoittelun suhteen,saanut kirjekaverille ja postikorttikaverille kirjoitettua.Kunhan nyt vain kiikutan ne myös postiin.
Täällä pienimies lukee kaikki mahdolliset postin tuomat lelukirjat ja luettelee että Pukki tuo Pukki tuo.
Välioven avasi kun posti tuli ja masentuneena sanoi ettei tullut yhtään lahjaa. :LOL:

\
Alkuperäinen kirjoittaja 21.11.2006 klo 19:03 Micosa kirjoitti:
Täällä pienimies lukee kaikki mahdolliset postin tuomat lelukirjat ja luettelee että Pukki tuo Pukki tuo.
Välioven avasi kun posti tuli ja masentuneena sanoi ettei tullut yhtään lahjaa. :LOL:
:LOL: :LOL: :LOL: :LOL: Perinteet näköjään säilyy! meilläkin lelukirjat luettiin iltasaduksi, aamusaduksi, välisaduksi ja vessaviihteenä :LOL: :LOL:

Hyvän markkinointikeinon on kauppiaat keksineet....ja sitten joulun jälkeen tuli vähän myöhemmin ne Ilotulitemainokset! kerran laitoin joulukalenterin viimeisen luukkuun sellaisen, niin jopas meni aattopäivän jännitys tulitteita suunnitellessa :LOL:

\
Alkuperäinen kirjoittaja 21.11.2006 klo 19:36 Pilkettä kirjoitti:
\
:LOL: :LOL: :LOL: :LOL: Perinteet näköjään säilyy! meilläkin lelukirjat luettiin iltasaduksi, aamusaduksi, välisaduksi ja vessaviihteenä :LOL: :LOL:

Hyvän markkinointikeinon on kauppiaat keksineet....ja sitten joulun jälkeen tuli vähän myöhemmin ne Ilotulitemainokset! kerran laitoin joulukalenterin viimeisen luukkuun sellaisen, niin jopas meni aattopäivän jännitys tulitteita suunnitellessa :LOL:

Meillä ne kirjat jo aivan resuiset vaikkei kauan oli nurkissa pyörineet.Hoitoon viedään ja sängyssä viimeisenä luetaan.
Lista on loputon kun joka päivä lisääntyy.
Juuri äsken sanoi että Pukki tuo PimpoPumpan(Timon ja Pumba) tänne meidän telkkariin.
:LOL:

\
Alkuperäinen kirjoittaja 21.11.2006 klo 19:43 Micosa kirjoitti:
\
\

Meillä ne kirjat jo aivan resuiset vaikkei kauan oli nurkissa pyörineet.Hoitoon viedään ja sängyssä viimeisenä luetaan.
Juuri äsken sanoi että Pukki tuo PimpoPumpan(Timon ja Pumba) tänne meidän telkkariin.
Voi hyvä ihme, kun suloinen! Ihan nostalgiset fiilikset tässä nousee pintaan :D

\
Alkuperäinen kirjoittaja 21.11.2006 klo 19:46 Pilkettä kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 21.11.2006 klo 19:43 Micosa kirjoitti:
\
\

Voi hyvä ihme, kun suloinen! Ihan nostalgiset fiilikset tässä nousee pintaan :D

Kun vaan pysyisi tämän ikäisenä.Kaikki satuilut jne ovat mainioita.
-Miehet kattoo mainosta,tätit kattoo mainosta(itse katsoo piirrettyjä)
Toinen kaukosäädin on piirretyille ja toinen mainoksille. :LOL:

Örp... nyt se alkoi :x :x :x Jee jee, tuli kumarrettua vessan valkoiselle kuninkaalle :LOL: Jo mä oottelin tätä tän päivää, on ollut sellainen kummallinen kuvotus olo aamusta lähtien.. tätä se sitten ties.. :x Mies kyllä sanoi että onhan sitä jotain vatsatautiakin liikkeellä... mut olkoot vaan! Mut kyl tää nyt vähän etuajassa tuli, ois pitäny vast viikonloppuna.. :LOL:

Meillä muuten noita lelukirjoja on kans luettu niinkuin pyhää raamattua.. Eikä niistä vaan haluta jotain vaan ihan TARVITAAN! Kyllä nyt tarvitsen tällaisen traktorin jne... Voi :xmas: sentään! :LOL: Ja tänään sitten poika iltasella valitti kun isi ei ostanut hänelle moottorisahaa kaupasta... :headwall: Jösses... Tänään on muutenkin ollut sellainen huutopäivä että oksat pois! \|O Mut jospa tää täst taas rauhottuis, hetkeks aikaa... :snotty:

Ja ite tykkään tästä pinosta kuin hullu puurosta!!! Täällä on IHANIA ihmisiä!! :hug: :heart: :flower: :wave: :D

Voi ei Epsu Onneksi ei nyt kuitenkaan koko raskautta kestä. Klaavahan tuossa mainitsikin jo että hänellä alkaa helpottaa ja rv:t 14. Vai kestikö sulla pidempään edellisessä?

On kyllä totta tuokin, että vatsatauti alkaa jyllätä aina näin joulun alla :/ olen pistänyt merkille, kun töissä paljon nuorison ja lasten kanssa pyörin, niin aina näihin aikoihin alkaa porukkaa kaatua vatsataudin takia.

Kyllä nuo teidän pienet taimet on mainioita :LOL: Tuo on niin hauska ikä kun sitä on niin T-Ä-R-K-E-Ä että joulupukkikaan ei pärjäisi jos ei saisi tuoda kaikkia niitä kirjassa olevia leluja...

-"TARVITAAN" :LOL: :LOL:

Siinä ei Satusetä Topeliuskaan pärjää enää kiinnostavuudessaan näille nykykirjoille :D

Omaa: olo ei kummoisempi, jotain p-m-s oirehdintaa kyllä, mutta yritän poistaa ne mielestäni.
Lämpö oli noussut reilusti 37.3:een eli ainakin siellä on jotain tapahtunut =)

Voi että Micosa lähetä tänne mullekin noita sinun Malttisäteitä!

Iltaa vielä täältäkin!

Tulin vielä kurkkaamaan, samalla kun sähköpostia tarkistin, että mitäs meidän mainioon pinoon kuuluu :D

Tervetulo mukaa Niksuliini minunkin puolestani. Itsekin olen täällä uusi, vaikka tunnustan näitä juttuja aikaisemminkin jo lukeneeni kun vielä mietittiin aletaanko koko vauvantekorumbaan mukaan. B)

Vatsatautia ei täällä meilläpäin ole tällä hetkellä kai liikkeellä, mutta flunssaa kylläkin, itsellä myös :snotty: Itse muistaakseni erotin raskauspahoinvoinnin ja mahataudin siitä, että raskaana ollessa ei ollut ns. maha kipee vaan se oksetus vaan tuli sen kummemmin sairastamatta, siistimmin. Toista odottaessani en kylläkään tervehtinyt pönttöä ollenkaan. Yleensä huono olo tuli jos ehti tulla nälkä, ja sitten kun söi niin sitten mentiin.

Leivän leipomisesta ei ole juurikaan kokemusta, mutta jos haluatte tehdä nopsan ja helpon leivän esim. ltapalalle, niin kokeilkaa neljän viljan Nalle-paketin kyljestä muistaakseni "leipäset" nimistä ohjetta. On muuten helppoja ja hyviä leipiä. Annos on vaan aika pieni eli meidän tytöt söivät viimeksi melkein kaikki leivät keskenään, mulle jäi yksi ja iskälle ei ollenkaan :p Itse leivon ennemmin pullaa tai kakkuja ja isäntä leipoo meillä sämpylät =)

Nyt tulikin nälkä tässä sämpylöistä kirjoittaessa.... iltapalalle :p

Öitä kaikille ! <br><br>

Tsaude!

Eihän teistä pääse eroon sitten millään ;) :LOL: Juu, en usko että on vatsatautia. Ei oo vatsa kipeä ensinkään, on vaan oksetusta. Iltapalaa tehdessäni mietin, että mitähän tässä uskaltaa syödä. Pitäiskö ensiksi syödä joku namu että se tulis sitten viimeisenä ulos ja jäis hyvä maku suuhun :x :p :LOL: Mut vielä on toistaiseksi ainakin iltapala pysynyt alhaalla.. *jesh*

Esikoista odottaessa oksensin tasaisen tappavasti rv6-16 ja sitten se loppui kuin seinään. :headwall: :LOL: Oli kyllä melkoista ökäämistä silloin :x Et jos saa pyytää niin himppasen lievempänä kiitos... :saint: :LOL:

Ei muuta tällä erää :D

Yhteistyössä