Yli 36v KesäToiveet

Moikka Tiitiäisen äiti!!! =) Jo olenkin ihmetellyt minne olet kadonnut. Syykin sitten selvisi, harmillisia ongelmia tietoyhteyksien kanssa :/ Toivottavasti hommat alkavat pelittämään pian kunnolla!! bd :)

Tässä pinossa on tullut paljon plussia ja paljon uusia syystoivojia, joista osa on kyllä lähes samantien sitten kadonnut teille tietymättömille. Mut vaikka listasta poistuisi nimi ei se tarkoita sitä etteikö voisi takaisin tulla ;) Mut en minä sinua Tiitiäisen äiti ole poistamassa, enkä ketään muutakaan nyt ihan heti. :D

Toivottavasti kuulemme sinusta ja muistakin hukassa olevista piakkoin taas uudestaan! :) Kaikkea hyvää teille sinne Espanjaan!! :heart:
 
Mikä on tilanteesi :heart: Epskeps :heart: Monelle tulee pikkuvuotoa, siskoni kärsi siitä muutaman viikon jopa. Ikävää että sellainen pitää varpaillaan.

:hug: mutta kai se vuotelu on yleisempää kuin että kesken tulisi. Minulla oli myös vuotoa 1-2pvää ja juoksin neuvolaan, jossa sattui olemaan lääkäri paikalla. Ja kaikkihan oli kunnossa, hän kyllä sanoi jonkin syynkin, mutta en muista mikä se oli.

:heart: :heart: :heart: :heart: :heart: :heart: Oikein paljon nyt elämänvoimaa sinne pikkuselle :heart: :heart: :heart: :heart:


Tiitiäisen äiti Morjens, sinne espanjaan ja teidän perheelle. Mukava kun moikkasit täällä ja kerroit kuulumisiasi. :hug: Onpas teillä nyt ollut vastoinkäymisiä..toivottavasti ne siitä väistyvät. Kerroitkin että olosi on kohentunut, Hienoa!
Onhan tässä monenmoista arkielämäntapahtumaa tullut , siitä kun viimeeksi kirjoittelit ja aivan kuten Epsu kirjoittikin, niin monta tullut pinoutumaan ja sitten mennyt....terveiset vain heille kaikille, jos kuitenkin vaikka lueskelevat näitä. Täällä on todella moni tullut jo raskaaksi =) joka on tietysti ihanaa.
Muutama aktiivikirjoittava, tai oikeastaan voisi sanoa, että lähinnä minä ja Micosa vielä odottelemme toiveekkaana plussaa =)

Omaa: Normimeininki ( tää on teinien käyttämä ilmaisu..) jatkuu, eli ovis tuli ja on jo ehkä mennytkin ja mukavan rennosti olemme siten yrittäneet sitä hyödyntää. Joten kova yritys sinne odottajiin kyllä on! Taas sitten voi vain ristiä kätensä ja antaa asioiden tapahtua jos on tapahtuakseen.

Eilen muuten vierailimme tuttavaparikunnalla ja heillä on työötö joka on tullut toivottuna " vahinkona juuri 38v iässä =) Tuollaisen kuuleminen aina kannustaa itseäkin, että eihän tässä nyt niin vanhoja vielä olla. Nyt nainen on 44v ja tytö 6 ja mies 46 eikä vaikuttaneet yhtään liian iäkkäiltä vanhemmiksi, päinvastoin!

Tänään olisi tarkoitus mennä keräilemään vähän koristehavuja tuonne parvekkeen koristeeksi..Mukavaa sunnuntaita jokaiikalle ja erityislähetys vielä kerran Epsulle :heart: :heart: :heart: :heart: :heart: :heart: !
 
Hyvää sunnuntaita!

On taas tullut niin paljon tekstejä että olen unohtanut jo puolet :ashamed:

Epskeps :hug: Mikä on tilanteesi? Toivottavasti kaikki on hyvin! :attn:

Tiitiäisen äidille jaksamista ja toivottavasti saat itsesi terveeksi ja vahvempaan kuntoon!

Pilkettä sulla alkoi sitten piiiiitkät piinaviikot. Toivottavasti nyt olisi hyviä vipeltäjiä liikkeellä, jotka löytävät sen oiekan päämäärän ;)

Itse tikuttelen edelleen ovista ja eilen tuli oikea haamu. Eli ei läheskään niin punainen viiva kun testiviiva, mutta viiva kuitenkin. Lähipäivinä se ovis sitten varmaankin on.

Pikkujoulut tuli sitten juhlittua ja ruoka oli kyllä tosi hyvää ja sitä syötiin niin että napa rutisi. Jatkoillekin sitten odotetusti lähdin ja hauskaa oli mutta totesin taas, että onneksi ei tarvitse joka viikonloppu kapakasta itselle miestä etsiä. Tanssimassa on ihan kiva käydä muutaman kerran vuodessa, mutta kyllä ne koti-illat on parhaita :)

Nyt on pakkoa lähteä ottamaan laatikko uunista ja huutaa muu perhe syömään :p

Hauskaa loppuviikonloppua kaikille ja Epsulle vielä, toivotaan että kaikki olisi jo hyvin!
 
Moikka!

Täällä sitä ollaan edelleen huolestuineina :( Siinä yön aikana vuoto muuttui rusehtavaksi tuhruksi ja sitä tulee edelleenkin. On kyllä niin vähäistä että sen huomaa vain pyyhkiessä. Silti, pelottaa, huolestuttaa ihan hirveästi :( En tiedä mitä tässä pitäisi tehdä, joten soitan huomenna äitiysneuvolaan ja kysyn sieltä. Joutuuko tässä ultraan vai mitä tapahtuu. En tiedä näkeekö siellä ultrassakaan edes mikä on tilanne kun tässä on menossa rv5+jotain (olen jo ihan sekaisin päivistä). Täytyy nyt toivoa vaan että tää tuhruttelu loppuisi ja ennen kaikkea toivoa sitä että masuasukilla olisi kaikki hyvin.. :heart:

Kiitos Pilkettä *halaus* :heart:
 
? Sunnuntai ?

----SYYSTOIVEET YLPEÄNÄ ESITTÄÄ:


PLUSSANNEET :heart:

Epskeps

Kuntsikka

Lyydia2001

Maudie

äitix8

Miesku

HissunMyy la. 11.5.07.

Klaava rv 13+4


HAAMUILIJAT :xmas:


PIINASSA :headwall:

Pilkettä 19/29-31

Micosa 28/28-33

Mimsku 29/n.30


PEITTOJEN ALLA ;)

Pihlamaaria kp 13/24-29


TÄTI KYLÄILEMÄSSÄ :hug:


SYYSTOIVEILIJAT :)

Tiitiäisen äiti


HUKASSA :attn:

Eludie

Lumienkeli1

Chillifinn

Vivaldo

euforia

Piiu

 
Epskeps tosiaankin, minun lähipiirissäni ei ole yhtään sellaista, jolla ei olisi raskauden alkuvaiheessa rv:t 4-14 tullut vuotoa tai tuhrua. Ja tosiaankin siskolla olis sitä monta viikkoa.
Sehän on juuri hyvä merkki, että tulee ruskeaa vaan, etkä ainakan ole maininnut että sulla olisi normaalia enempi kipuja.

Se on hyvä ajatus, että soitat huomenna sinne äitipolille, sieltä osaavat neuvoa.


Muistaakseni

[/b]Klaavallakin oli jotain vuotoa, kun hänen kirjoituksiaan muistelen.

Heit myös
pihlamaarialle ppinaukset tosiaan alkavat. Nyt on mitä rauhallisin olo, mutta luulenpa, että ensviikonloppussa alkaa jo tunnustelemaan tuttuun tapaan kehoaan...Onneksi lähdemme viikonlopuksi vanhemmilleni, niin siellä on kaikenlaista puuhastelua ja juttustelua, niin ei ehkä ala liikaa oirehtiman.
Nyt on hiljaista tuntemusrintamalla.

Sieltähän se ovis tulla jollottaa :D Tilanne voi muuttua nopeastikin ja ihan sitä huippua ei välttämäti kerkeä bongata, joten onnea metsästykseen!
 
Toivottavasti on hyvä merkki vaan tuo ruskea vuoto, Pilkkis. Mun lääkärikirjassa luki vaan semmoinen juttu, että "tunnetaan myös tila, jossa hedelmöittynyt munasolu tai alkio on kuollut, mutta kohtu ei ole tyhjentynyt; tällöin vuoto voi olal ruskeaa ja niukkaa." :( Että tuokin piti sitten kirjasta katsoa ja löytää... :'( Mut täytyy huomenna soitella. Jospa kaikki olisikin hyvin, tuhrusta huolimatta.
 
Epskeps, miten sinulla menee? Onko vuoto jo lakannut?

Heti huolestuin, kun luin sun viestin tuolta odotuspuolelta. Toivottavasti on ihan normaalia eikä merkki mistään vakavasta. Toivottavasti pääset huomenna heti neuvolaan/ultraan ja saat selvyyden missä mennään.

Mulla oli hirvittävä matsi esikoisen kanssa iltapäivällä. Pelottaa, että saan vielä km:n siksi, kun sen kanssa pitää aina tapella. Ensin pyytää apua ja sitten kun auttaa, alkaa jatkuva suunsoitto.

Joo, tiedän, että kuuluu tuohon alkavaan murkkuikään, muttei tee asiaa yhtään helpommaksi. Mieskin sitten vielä lähti, kun kyllästyi meidän huutamiseen ja se oli vähän jo liikaa. Ihan kun mun pitäisi selvittää aina jkoka konflikti mikä täällä syntyy. Erityisen ärsyttäväksi asian teki vielä se, että on huomenna taas lähdössä kahdeksi päiväksi reissuun, joten joudun muutenkin olemaan täällä taas yksin muksujen kanssa.

No, nyt on rauha maassa taas vaihteeksi. Loppupäivän aion kyllä käyttää lepäämiseen.

Epsu, kertoilehan kuulumisia. Täällä on peukut pystyssä.
 
Vielä muuten noihin vuotoihin, että mulla oli kanssa silloin ihan alussa ruskehtavaa vuotoa just ennen plussausta. Kesti pari - kolme päivää. Ja kuopusta odottaessa oli ihan menkatkin, joten en osannut edes epäillä olevani raskaana ennen kuin kuvotus alkoi joskus rv 7. Sitten olikin laskettu aika oikein kunnolla pielessä.

Eikä tuosta vuotelusta varmaan kannata hirveästi olla murheissaan, jollei se ylly ja ala kipuilemaan. Sillä en kyllä usko, että km voi olla ilman kipuja. On siellä kohdussa kuitenkin niin paljon enemmän kuin normaalisti menkoissa.
 
Hei Klaava :wave: Tänne ei oikeastaan mitään uutta. Tuhrua tulee edelleen mutta on kovin vähäistä. Ei tuu pyyhkiessä enää, pitää vähän "kaivaa" (anteeksi yksityiskohdat) niin näkee että on sitä edelleenkin. Mihinkään ei koske, mikä lienee hyvä juttu. Odotan huomista kovasti. Toivottavasti tämä ei ole mitään vakavaa... :/

Pitkää pinna sinne vaan kovasti! Yritä jaksaa sen teinin oikkujen kanssa. Vähän samanlaistahan tää elo on tuon uhmiksenkin kanssa, ensin haluaa sitten ei halua jne. ja taas huudetaan.. :headwall: Jaksuja!! :hug:
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 19.11.2006 klo 14:09 Epskeps kirjoitti:
? Sunnuntai ?

----SYYSTOIVEET YLPEÄNÄ ESITTÄÄ:


PLUSSANNEET :heart:

Epskeps

Kuntsikka

Lyydia2001

Maudie

äitix8

Miesku

HissunMyy la. 11.5.07.

Klaava rv 13+4


HAAMUILIJAT :xmas:


PIINASSA :headwall:

Pilkettä 19/29-31

Micosa 28/28-33 Korjaan kierto 29/28-33

Mimsku 29/n.30


PEITTOJEN ALLA ;)

Pihlamaaria kp 13/24-29


TÄTI KYLÄILEMÄSSÄ :hug:


SYYSTOIVEILIJAT :)

Tiitiäisen äiti


HUKASSA :attn:

Eludie

Lumienkeli1

Chillifinn

Vivaldo

euforia

Piiu

 
Iltaa kaikille.
Taas on mennyt viikonloppu(däm)olisin voinut jatkaa sitä loputtomiin.
Lauantaina olimme pari tuntia miehen kanssa kahden,kävimme Turussa syömässä pihvit jne.Sitten katsoimme kotona elokuvan ja joimme kahvit ja mussutimme karkkia.
Poika sen ajan anopilla.Saimme pienen happihetken vain meille.
Eipä siinä kummallista,mutta oli ihana nautinto syödä ilman jatkuvaa keskeytystä ja meteliä.Meillä kun jostain kumman syystä minun ruokailu keskeytyy,ei miehen jollen erikseen käske.Eli siis minun ruokani aina kylmää.
Lauantai aamuna ensin veimme vessojen ja kylpyhuoneen laatat rakennuksille,että niitä pääsisi piakkoin laittamaan.Vielä on pohjatöitä kylläkin tehtäväensin.
Nyt kypsyn jo valmiiksi olotilaan,huomenna aamulla 6:ksi töihin.
Nyt jatkan hetken telkkarin töllöttämistä ja tarve olisi nukkumaankin jo.
=)
 
? Maanantaiset ?

----SYYSTOIVEET YLPEÄNÄ ESITTÄÄ:


PLUSSANNEET :heart:

Epskeps

Kuntsikka

Lyydia2001

Maudie

äitix8

Miesku

HissunMyy la. 11.5.07.

Klaava rv 13+5


HAAMUILIJAT :xmas:


PIINASSA :headwall:

Tiitiäisen äiti kp 16/28

Pilkettä 20/29-31

Micosa 30/28-33

Mimsku 30/n.30


PEITTOJEN ALLA ;)

Pihlamaaria kp 14/24-29


TÄTI KYLÄILEMÄSSÄ :hug:


HUKASSA OLEVAT SYYSTOIVEILIJAT :attn:

Eludie

Lumienkeli1

Chillifinn

Vivaldo

euforia

Piiu

<br><br>
 
Heipat! :wave:

Aamusella soitin neuvolaan ja terkka oli sitä mieltä että ei syytä huoleen kun vuotokin jo loppui eikä kipuja ollut. Toivottavasti on oikeassa! :) Sain sitten ajan ekalle neuvolakäynnille, on just joulun alla 19.12. Missähän vaiheessa sinne ultraan pitäis mennä? Haluaisin mennä silleen kuitenkin että ois jotain katsottavaakin (toivon mukaan) =) :heart:

Täältä on talvi lähes tulkoon kadonnut. Se hirmuinen lumimäärä mikä silloin tuli, on kutistunut olemattomiin. Oli aika hankalaa toi ulkoilu, kun oli niin liukastakin. Mut jospa sitä lunta vielä tulis. Mut ei kiitos sitten puolta metriä kerralla! \|O ;) :D

Mihis kaikki muut on kadonneet?

Yksinpuhelija Eeppakeeppa huhuilee :LOL:
 
Pihlamaaria laiskana
Hei vaan!

Kiva, että "espukepsulla" kaikki on hyvin :flower: :flower: Nyt pitää tosiaan olla varovainen ulkona liikkuessa, ettei saa luita poikki!

Täällä töissä kökitään ja katellaan samalla tuonne ulos harmauteen :/

Mua pännii tällä hetkellä se, että ei noiden ovistikkujen kanssa leikkiminen ole kivaa, kun en saa niistä mitään kunnon viivoja. Eli lauantaina sain vihdoin haamun, mutta eilen ei oikein minkäänlaista viivaa :kieh: Vielä on yksi tikku ja testaan tänään, mutta luulen että nega taas tulee. Mulla siis varmaankin oli ovis lauantai-iltana tai yöllä (jos oli ollenkaan?) ja kaiken lisäksi emme ole sitten torstain peittoja pöllytelleet. Eilen väsytti vielä se lyhyt pikkujoulu-yö joten kävimme unten maille :\| Ei sitä vauvaa kuulu jos ei jaksa edes laittaa alulle :headwall: Katotaan nyt, jos tänään jaksettais asian eteen jotain tekemään, mutta taitaa olla jo liian myöhäistä.

Anteeksi kun juttu meni valittamiseksi :ashamed: Ei asia ole vakava eikä vaarallinen, mutta kun vaan ärsyttää :xmas:

Hauskaa viikon alkua kaikille :flower: Olkaa varovaisia pihalla, varsinkin te, joilla jo vauva masussa :attn:

Ensi kerralla iloisempi mieli :wave:
 
Epsulle minä olen käynyt alkuraskauden ultrassa joskus viikolla 7-9. Silloin näkee aika paljon, sydämen sykkeen ja onko raskaus oikeassa paikassa. Täällä Oulussa ei Gynekossa ultrata ennen 7 viikkoa tai en tiedä koska en ole koskaan saanut aikaisemmin aikaa vaikka olen soittanut hyvissä ajoin :/ .

Tarrasukkia kovasti :hug:
 

Tervehdys taasen ja vielä ollaan linjoilla!!
Kiitoksia kaikille tervetulotuksista :heart:

epsusiskollani oli raskaus aikana paljon vuotoja ja koska itselläni ei ollut mitään enkä siten pystynyt auttamaan, niin hän kävi äitiyspolilla (kun paniikissa oli ) kysymässä, miksi vuotaa ja he tutkivat häntä ja sanoivat ettei ole mitään hätää.

silloin kun odotin esikoista, niin minulla ei ollut lainkaa pahoinvointia ja kaverini sanoivat että jotain on vialla, kun kaikilla muilla oli kaiken päivää ns. aamupahoinvointia. Mutta silläkään ei ole kuulema mitään väliä.

Laskimpa tuossa joutessaan KP ja se on 16/28 ja sen kyllä oikeastaan tunsin tuossa toissa päivänä että ovuloin , kun nykyää ovulointi kivut ovat kuin kuukautis kivut ja tarvii ottaa paracetamolia, että kivun saa pois.
Empä usko , että tärppäsi tälläkään kertaa mutta toivossa eletään.
Ehkä ens kuussa

onnea kaikille odottaville
Joitan huomasin tuossa pika lukiessani olevan jo aikas paljon ts. melkein kaikki
 
Heippis mimmit =)

Hienoa kuulla Epskeps että kaikki on hyvin. Niin kyllä arvelinkin, mutta tuo piinaava epätietoisuus, kun sulla sattui olemaan vielä sunnuntai, jolloin ei mihinkään pääse, niin kyllä on hirveää. Mutta onneksi selvisi! :hug:

Ai sieltä on lumet kanssa kadonneet. No niinpä on täältäkin tyystin. Ruoho vaan vihertää ja eilen kun aurinko paisteli, oli ihan kevätilma.

Olen ollut koko päivän opinahjossa ja siellä ei ollut yhtään mahdollisuutta päästä koneelle, joten lukeminen ja kirjoittelu jäi näin myöhään. Vielä pitäisi poitsun ruoka valmistella huomiseksi , kun joutuu niin nopeasti käymään ruokiksella tuosta läheisestä työharjoittelupaikastaan. En halua kuitenkaan, että syö 2kk valmisruokia :saint: *tuntee syvää tyytyväisyyttä erinomaisuudestaan* :saint:

Juu, heh, en siis ole mikään terveysintoilija, mutta olen yrittänyt pojalle ohjastaa sellasia terveellisiä ruokatottumuksia, kun nykyään on nuo roskasafkat kaikki halvempia ja sitten kun muuttaa omilleen, niin helposti turvautuu niihin. Ehkä nuo "kunnon kotiruuan" makumuistot säilyy jossain tuolla muistissa ja tulee halua tehdä itekin ruokaa.

Pihlamaaria noissa ovistesteissä on kyllä sellaista hankaluutta, että sitä on kokoajan testailtava, jos ei tuuri käy, kun se tilanne voi niin nopeasti muuttua ( jopa kolmessa tunnissa) ihan hyvin voi käydä niin, ettei huippuarvoa bongaa, joten toivottelen täältä sinne plussia ja etenkin voimia peittojen pöllyttelyyn :heart: On myös sellaisia, että se ovis ei tapahdu ollenkaan keskellä kiertoa!

Tiitiäisen äidille myös toivottelen täältä plussatuulia ja niinhän se on ,ettei montaa Toiveilijaa ole enää plussaamatta. Perästähän täällä tullaan ja mikäs meillä tullessa kun pinokin on meille valmiiksi laitettu odottajiin ( toivottavasti ei tule suorituspaineita :D )

Mulla on siis ovis ollut ilmeisesti viime perjantaina ja on taas alkanut piinailu :eek:
Alamasussa tapahtuu..mutta enpäs tiedä onko se se inha keltarauhanen vai jotain muuta. Toivtaan, että oikein iloiset ja eläväiset siimahännät on päässeet perille :D
Huono merkki ehkä on että rinnat kipeytyivät jo eilen :( Kuulostaa ihan just siltä normi pms hommalta.

No niin naiset...kaikki hyvin pitäjässä, hyvää illanjatkoa ja lämpöä koteihin ja vällyjen väliin :heart:
 
Kiitos kaikille taas kerran :flower: Olette kyllä niin mahdottoman ihania ja mukavia ihmisiä! Halit kaikille! :hug:

Pihlamaaria, pitää muistaa sellainenkin seikka näissä "vauvantekohommissa", että tyttöjä "tehdään" ennen ovista ja poikia ovisaikaan. Et vaikka ette peittoja pöllytelleet just silloin kun ovis (kenties) oli, vaan pari päivää aikaisemmin, niin ei se tarkoita sitä että kaikki toivo ois mennyt! Pidetään peukkuja bd! +++++++++++++ :whistle:

Tiitiäisen äiti, joop, täällä on käynyt kova kuhina näiden plussien kanssa ;) Mullekin sitä vauvapölyä sitten siunaantui ja toivottavasti myös sinullekin :heart: Eikös sulla ollut synttärit kans marraskuussa? Joko ne oli vai vielä edessä? Mullahan on parin päivän päästä.. Joka tapauksessa Onnea syntymäpäivän johdosta!!! :flower: :flower: =)

Pilkkis, on se hyvä että pidät isonkin pojan kunnon ruuissa. Varmasti arvostaa niitä, jos ei nyt niin myöhemmin ainakin. Eihän niitä eineksiä jaksa loputtomiin kukaan syödä (vai jaksaako?), maistuvatkin niin kammoilta että itse pystyn ehkä kerran kahteen vuoteen sellaista maistamaan... :x Mut toivottavasti poikaas osaa sinua arvostaa =)

HissunMyy, niin mä vähän aattelin ettei paljon ennen 7:ttä viikkoa sinne ultraan ole mitään "järkeä" mennä. Mut täytyy nyt vähän miettiä milloin menis. Jos menis vasta sitten rv 10 tietämillä? Tosin se on joulun aikaan et varmaan vasta jälkeen (tai ennen... ).. Pitää miettiä... ? :whistle:

) . ( Kaikki ok, ainakin toistaiseksi. Vuotoa ei ole tullut ja hyvä niin. On ollut parempi mielikin tänään. :) Kävin iltalenkillä toisen odottajan kanssa, hänelle 1kk aikaisemmin L.A. Ihan kiva kun on joku jonka kanssa jakaa tätä odotusta myös ihan "livenä" eikä vaan virtuaalisesti. Ollaan puistossa tavattu. Ikäeroa meillä on melkoisestikin (hän on 21v), mutta eipä sitä silleen huomaa, juttua riittää!! =)
 

Yhteistyössä