Yli 36v KesäToiveet

Huomenta!

Kiitos tervetulotoivotuksista :)

Eilen sitten tikutin eka kertaa elämässäni ovista, mutta ei tullut haamun haamua. Kiertokin on kyllä vasta 8/24-29 eli tikutin tosi aikaisin, mutta halusin harjoitella, että sitten osaan kun on tosi kyseessä ;) Tänään taidan jättää väliin ja huomenna sitten seuraavan kerran.

Kyllä tämä lapsentekokin on kovasti kehittynyt sitten 90-luvulta. Ekaa lasta kun yritimme ja lapsettomuushoidoissakin kävimme, niin mistään ovistikuista ei ollut tietoakaan. Lääkäri antoi vaan diagrammitaulukon mihin merkitsin aamulämmöt ja sen perusteella tulkitsi tapahtuuko ovulaatio. Nyt nämä tikut on arkipäivää :saint:

Nyt täytynee jatkaa työntekoa. Onneksi olen konttorihommassa, kun ulos katselee niin räntää tuiskuaa .... :xmas:
 
Iltapäiviä täältä räntäsateen keskeltä! Lumiukkoja on tehty ja kastuttu tuolla ulkoillessa mutta kivaa oli! :xmas: =)

Pihlamaaria, mun esikoinen on alta 4v mutta silloin kun häntä "tehtiin" en mistään ovistikuista ees tiennyt.. saati jostain lämmönmittaamisesta.. :D Sitä oltiin ihan amatöörejä :LOL: Nyt on sitten ollut tikkuja ja gynellä käyty kurkkimassa onko siellä mitään jne.. :LOL: Ihan ammattilaismeininkiä siis :LOL: :LOL: Mutta joo, sama kait se mitä konsteja sitä käyttää (tai on käyttämättä) kunhan lopputuloksena on se ihana pieni ihminen, uusi perheenjäsen :heart: Mä tosin ehdin vaan yhden kierron käyttää noita tikkuja..

Tänne omaan napaan ) . ( ei ihmeempiä. Hyvin jaksellaan =)
 
Kävin tänään katsomassa kaverin poikaa, jolla ikää 1vko. Jos ja jos... Niin, jos ei olis käynty kuten kävi, niin meillä olis sitten ollut melkein samanikäiset pojat :'(

Ei tuo onneksi tuntunut yhtään miltään. Nätti oli pikkuinen, mutta ei mitenkän minulta pois.

Pitää vaan toivoa, että tämänkertainen lapsukainen kasvaisi ja vahvistuisi terveeksi perheenjäseneksi kesään mennessä.

Muuten ei mitään. Epäusko vaivaa ja jollen saa ensi viikon neuvolasta jotain helpotusta ahdistukseen, pitää varmaan tunkea yksityiselle ultraääneen, jotta näkee mitä tuolla vatsassa kasvaa. Huono olo on lakannut vaivaamasta melkein, muttei kokonaan. Sekin vähän hirvittää, sillä viimeksi huono olo lähti samalla kuin tapahtui jotain ikävää. Nyt on onneksi nuo rinnat edelleen kipeät ja arat eli ehkäpä kyse on normaalista muutoksesta, mikä tässä vaiheessa kuuluukin asiaan useimmilla, sillä viikkoja on 13,

Plussia sinne kaikille vielä plussaamattomille. Ei uskalla enää puhua sen enempää slangia, koska täällä on palstailijoita, jotka ei siedä sellaista kielenkäyttöä, eikä viitsi ärsyttää .... ;)
 
Terve ja iltaa jokaiseen tupaan =)

Opiskelu ja ja pitkät päivät tässä kyllä taitaa verottaa, kun väsyttää. Mulla on tuo opiskelupaikka tunnin ajomatkan päässä, joten kotoo pitää lähtee ennen seitsemää, kun kahdeksalta alkaa koulu ja takaspäin sama homma...

Noo niin,
Klaava huomasin kanssa että ärsytyspino oli löytänyt tiensä tänne meillekin, mutta kyllä mä tämän hienon palstakielen aion säilyttää kuitenkin :kieh: Ainahan nämä eri " ammattilaiset" ( kuten Epsukin mainitsi ) tehtailevat oman ammattikielensä, niin kyllävain mekin :D

Pihlamaaria Tein ihan samalla tavalla innoissani viime kierrossa kun halusin opetella testin käytön. Tikuttelin ekan kerran liian aikaisin tais oll kp 13 tai jotain sinnepäin muutta kyllähän se plussatulos sieltä sitten tuli kun oli kp 17.
Tässä kierrossa en taida tikutella vaan luottaa noihin kehon merkkeihin ja
ahkeraan toimintaan :whistle:

Epsulle hyviä oloja, toivotaan että olo jatkuu hyvänä :heart:
 
? Toiveiden Torstai ?

----SYYSTOIVEET YLPEÄNÄ ESITTÄÄ:


PLUSSANNEET :heart:

Epskeps

Kuntsikka

Lyydia2001

Maudie

äitix8

Miesku

HissunMyy la. 11.5.07.

Klaava rv 13+1


HAAMUILIJAT :xmas:


PIINASSA :headwall:

Micosa 26/28-33

Mimsku 27/n.30


PEITTOJEN ALLA ;)

Pilkettä 16/29-31


TÄTI KYLÄILEMÄSSÄ :hug:


KUUMEILIJAT :)

Pihlamaaria


HUKASSA :attn:

Eludie

Kipinää

Tiitiäisen äiti

Lumienkeli1

Chillifinn

Vivaldo

euforia

Piiu

 
Myöhäisehtoota.. :wave:

Täällä taas kukkelehditaan.. :D Mikäs ärsytyspino tänne on eksynyt? Multa on mennyt ihan ohi.. :/ Ajakaas ne huitsin hitoilleen! :kieh:

Mut on se tuolla odotuspalstalla ihan oikeasti huisia menoa! Klaava ei oo kyllä yhtään liioitellut. Mulla alkaa jo niskakarvat nousemaan pystyyn siellä vaikken ole käynyt kuin vilkuilemassa.. :$ En oikein voi edes "omassa" pinossani olla kun siellä jo vouhkataan näiden kiellettyjen ruokien sun muiden kanssa. Mua alkaa jo ihan ahdistaan ne jutut.. :/ Mut ONNEKSI ei ole pakko siellä käydä! Vaan saa täällä rupatella mukavien ja lepposien ihmisten kanssa! :D

Olotilat edelleen ihan ok :)
 
Huomenta kaikille!

Oletkos sinä Epsu oikea yökyöpeli? Minä kyllä nukun joka yö jo tuohon aikaan :saint:

No, oikeasti nykyisin on mennyt siihen, että joka toinen yö nukun ja joka toinen yö mietin kaikkia joutavuuksia. Viime yönä muuten olin ihan varma, että vatsassa joku potkaisi. Vaikka luultavasti se oli unennäköä, koska viikkoja on vasta 13. Mutta kyllä varmaan parin viikon sisällä voi olla jo varma oliko se potku vai ei.

Tuosta odotuspuolesta. Eilen oli tosiaan kinaa ainakin hiusväreistä ja niiden käytöstä. Onneksi osasin olla puuttumatta keskusteluun... Muutenkin ihme hommaa, jos joku kysyy jotain, kuten tässä taannoin, että miten ultra alakautta tehdään (varmaan ensimmäinen raskaus, eikä kokemusta), niin eikö tullut jotain v...tuilua heti. Minusta on kyllä outoa, että ei saa edes kysyä, jollei tiedä, vaan ilmeisesti pitää ensin selvittää asiat jostain muualta, jotta voi tulla latelemaan "asiantuntevia" kommentteja palstoille.

Huomenna olis tentti. Taas. Viimeinen ennen joulua. Ei jaksa paljon rasittua, koska ei ole mulle pakollinen kurssi, joten ei väliä miten menee. Toivottavasti läpi kuitenkin, että saan siitä ne opintopisteet.

Hyvää torstaipäivää kaikille! Vaikka kelit onkin surkeat...
 
Heippa!

En ole käynyt lukemassa noita odotuspuolen juttuja, mutta kuulostaa siltä, että odotuksesta on nykyään ilo ja onni kaukana. Kieltoja ja huolta koko odotusaika :( Eihän raskaus ole sairaus ja eiköhän "kohtuus kaikessa" pidä edelleen paikkaansa.

Itse olen pyrkinyt raskaana ollessa kuuntelemaan omaa kehoa, jaksamista ja elämään yleensäkin normaalisti. Mua suorastaan nolotti, kun viimeisilläni raskaana ollessani raahasin rivarin pihassa mattoja telineelle ajattelematta, mitä muut ajattelee mun miehestä (orjapiiskuri?) :ashamed: Mutta kun mulla oli aikaa siivota just silloin, kun mies ei ollut kotona.

Kielletyistä ruoka-aineista mulla on sellanen mielipide, että elimistö itse osaa karsia ne todella haitalliset aineet pois, eli niitä ei tee edes mieli syödä. Kaikki mikä maittaa eikä tee pahaa, niin voi syödä kohtuudella.

Omaa napaa sen verran että sorruin eilenkin tikuttamaan ovista ja taas puhdas nega :headwall: . Miten teillä muilla, tuleeko se ovisviiva siihen tikkuun yhtä-äkkiä vai pikkuhiljaa päivä kerrallaan? Yritän tänään jättää tikuttamatta, saa nähdä onnistunko :whistle: :headwall:

Klaavalle onnea huomiseen tenttiin. Sitten onkin mukava aloittaa viikonloppu ja pikkuhiljaa joulun valmistelut.

Joko olette laittaneet joulua? Itse laitoin punaisen ruutuverhon keittiöön ja ostin uuden punaisen kernin keittiön pöydälle. Ulkovalot ajattelin laittaa vasta adventtina.

Hauskaa loppuviikkoa! <br><br>
 
Juu, olenhan mä melkoinen yökyöpeli, Klaava... :ashamed: Vaikka väsyttää niin ei sitä vaan osaa mennä ajoissa nukkumaan. Ja eilen piti sitten kans chattailla yhden mammakaverin kanssa joka odottaa juhannusvauvaa tuonne klo 01 asti (tais mennä vähän ylikin..) ? :whistle: ja kyllä nyt väsyttää...*haukotus*

Tsemppiä vaan taas sitten tenttiin että ees läpi menee, Klaava ;)

Pihlamaaria, mulla ei ole tikuttelukokemusta kuin yhdestä kierrosta eli tästä josta tärppäsi.. :heart: Mun kierron pituus oli 27-28 ja taisin kp 11 aloittaa sen tikuttelun eli ohjeen mukaan. Aluksi tuli haamua ja siitä se sitten vahvistui. Ihan hirmuisen vahvaa viivaa en ees saanut, mut se ois vaatinut varmaan sen että olisin tikuttanut sinä tod.näköisenä ovispäivänä kahteen otteeseen. Muutoinkin sitten luotin myös kehon ovismerkkeihin (ts. hirmuiseen himotukseen :p ) ja tiesin myös että siellä ON se follikkeli kun kävin kp 10 gynellä ja ultrassa se follikkeli näkyi :) Mut tikuttele nyt niiden ohjeiden mukaan, eiköhän niitä viivoja ala sieltä pian ilmaantumaan! Ja ainahan sitä voi peittoja heilutella vaikkei viivoja olisi missään! ;) :D :LOL: :heart:

Omaan ) . ( ei kuulu mitään kummempaa. Housut vaan jo kiristää ja puristaa ja tuntuis siltä kuin paidatkin ois jäämässä pieniksi.. Mutta EI haittaa! :D Ainoo probleemi mulla on tässä tuo tupakanpoltto. :/ Yritän kovasti siis lopettaa mutta kun tekee mieli koko ajan... :ashamed: :( Ihan hirveät niksat. Ei oo tupakkia ollenkaan mut kaikki paikat oon jo tutkinut ja etsinyt et jos vaikka ois edes yhden löytänyt.. :ashamed: Mut jospa tämä tästä.. Melkein odotan et alkais se oksentaminen niin eipä tekisi sitten enää mieli tuprutella... :x :kieh:

Jees, mut kaveri tulee hetken päästä kyläilemään joten pitänee mennä. Mietin vaan et kertoisko hälle tästä odotuksesta vai odottaisko vielä... :ashamed: Mieli tekisi kyllä kovasti sanoa... :saint:
 
Epsulle tsemppiä, että tupakit pysyy poissa!

Itsekin joskus poltin, mutta onneksi mies ei koskaan sauhutellut, niin jäi sitten aika helpolla pois, koska viimeiset vuodet poltin oikeastaan vaan töissä. Silti mulla piti olla se yksi aski kotona takin taskussa hirvittävän himon varalta. Siinä oli sellainen psykologinen juttu, että kun se aski oli, niin ei tarvinnut lähteä ostamaan. Jos oisi pitänyt, niin sitten olis varmaan sortunutkin, mutta tuolla tavalla en sitten yhtään tupakkaa siitä askista polttanut.

Tästä on nyt aikaa sellainen melkein 14 vuotta jo eli mulla ei tuota ongelmaa ole ollut raskausaikana. Vaikken kai koskaan täysin savuttomaksi pysty muuttumaan, sillä kyllä juhliessa helposti lipsahtaa. Edellinen kerta oli kyllä pikkujouluissa marraskuussa 2003 eli oiskohan siitä jo päässyt?

Kumma tuo riitelymentaliteetti täällä palstailijoilla. Epsukin varmaan huomasit ne hitusen oudot kommentit mitä tuo sikiöseulonta-asia herätti tuolla meidän odotuspinossa? Ihme hommaa, piti jo vähän puuttua, meikäläinen tiukkapipo.

Olen kuitenkin sitä mieltä, että niitä riitelykasoja on ihan tarpeeksi. Ei niitä tartte joka asiaan sotkea. Erityisen huvittavaa musta on ollut tänään seurata riitelyä siitä, pitääkö alapää ajella posliiniksi vai jättääkö mies muuten?? Ihan kun tuokin ei nyt sitten olis niin henkilökohtainen ja jokaisen oma asia kuin olla ja voi.

Ja sitten täällä tuo ärsytyspino noista käytetyistä termeistä. Joku siellä päivittelee, kun täällä on näinkin varttunutta porukaa (yli 20v) niin luulisi, ettei tuollaisia enää puhuttaisi.

No, meitä on moneen junaan ja jotkut jää vielä asemillekin. Jonkun mielestä varmaan minäkin jään, koska olen kirjoittanut täti enkä ajele alapäätä. Ainakaan säännöllisesti :whistle:

Piparit on leivottu. Enkä usko, että menee yli puolta tuntia, kun ne on jo syötykin. Siis ei minun vaan lasten toimesta. Yritän vähän rajoittaa tuota ylimääräisten herkkujen syöntiä, ettei pääsis tuo paino ryöstäytymään.

Illan jatkoja arvon naiset!
 
Kiitos Klaava tsempeistä! :) Yritys on kova, mut nyttenkin illalla sitten pummasin mieheltä yhden tupakin ja kävin partsilla tupruttelemassa :ashamed: Maistui kyllä pahalta :x et jospa tämä tästä loppuisi..

Kyllä mua oikeasti ihmetyttää tuo odotuspuolen meno! Mä vähän luulen kyllä että siellä jotkut ihan tahalleen käy provosoimassa porukkaa :/ Kirjoittelevat usein harmaina et ei ota silleen selvää keitä oikein ovat, lienevätkö edes odottajia itse ensinkään. Mutta niihin ei pitäis reagoida ollenkaan, silleenhän se loppuisi. Kävin kuitenkin itsekin sinne vielä kirjoittamassa lisäkommentin..käys kattoos ;) Mä muuten järkytyin aika tavalla siitä karvojenajelu ketjusta. Mitäs kävin lukemassa... :LOL: Kaikesta sitä keskustelua syntyykin.. :LOL:

Asiasta kukkaruukkuun ;) Oli tosi kiva nähdä kaveria tänään. Juttua piisas ja jäi vähän keskenkin taas vaihteeksi mutta EN kertonut odotuksesta :ashamed: Jos nyt vielä jonkin aikaa odottelisi kuitenkin. Jospa sitten neuvolakäynnin tai ultran jälkeen kertoilisi ihmisille. Antaisi sellaisen iloisen jouluyllätyksen kaikille läheisille :xmas:
 
? Päivänpaisteinen Perjantai ?

----SYYSTOIVEET YLPEÄNÄ ESITTÄÄ:


PLUSSANNEET :heart:

Epskeps

Kuntsikka

Lyydia2001

Maudie

äitix8

Miesku

HissunMyy la. 11.5.07.

Klaava rv 13+2


HAAMUILIJAT :xmas:


PIINASSA :headwall:

Micosa 27/28-33

Mimsku 28/n.30


PEITTOJEN ALLA ;)

Pihlamaaria kp 11/24-29

Pilkettä 17/29-31


TÄTI KYLÄILEMÄSSÄ :hug:


HUKASSA :attn:

Eludie

Kipinää

Tiitiäisen äiti

Lumienkeli1

Chillifinn

Vivaldo

euforia

Piiu

<br><br>
 
huomenta myös täältä etelä-pohjanmaalta!
Tuuli taitaa ulkona kovana pohotella.
En ole jaksanut kirjoitella vaikka lukemassa olen teidän viestejä. On meinaan ollut sen verran huonoolo, että en ole jaksanut :LOL:
Eilenkin nukuin vain sängyssä keskellä päivää :eek:
ja kun isäntä tuli sisälle niin flikka sanoi isälleen että äiti nukkuu nukkuu ja nukkuu vaan, mahtaako herätä enää koskaan :LOL:
oli meinaan eilen sen verran väsy ja huonoolo, että en jaksanut tehdä mitään.
meillä on huusollikin todella kamalassa kunnossa, mutta kun en jaksa siivota :ashamed:
tänään lähdetään flikan kanssa ( me kahdestaan ) Varsinais-suomeen ja toivotaan ettei tänne tulee ketään "yllätysvieraita" sinä aikana kun on sitten sotkua :(
itse ja myös mieheni tämän nyt tällä hetkellä hyväksyy, mutta ei vieraat tiedä että emäntä on väsynyt ja huonovointinen.

Klaava mä myös olen käynyt lukemassa noita viestejä tuolla odotuspuolella ja olen sitten ihan kauhuissa miettinyt, että minähän odotan ihan väärin. :LOL:
eihän sitä kehtaa mennä enää neuvolaan kun en ole posliini :LOL:

no joo joo. :LOL: :LOL: :LOL:
Muuten Klaava onko sulla tullut painoa paljonko nyt lisää?
eilen kävin puntarissa päivällä ja vaatteet päällä ( saa vähentää muutaman kilon :LOL: ) niin mulla on tullut 800g.
en kyllä ymmärrä mistä kun ei ole pystynyt oikein mitään syömään kun on tullut heti huono olo. Ja sitten kun ei syö on huono olo. :kieh:
 
Huomenta!

Vettä satelee :( Niinkö taas tulee vesikelit. Eilen lapset teki ison lumiukon ja laittoivat sille vaatteita, harjan käteen ja porkkananenän ym . Siitä tuli hieno iloinen ukko =) Toivottavasti se jaksaa pysyä pystyssä nämä sateet. Täytyy yrittää muistaa katsoa jouluna (jos tulee) se lumiukkotarina telkkarista. En pysty katsomaan sitä kyynelehtimättä vaikka olen nähnyt sen jo sata kertaa :ashamed:

Tänään on meillä työpaikan pikkujoulut. Tiedossa on todella runsas pitojoulupöytä. Ruokalista on kuulemma A4 mittainen eli nyt täytyy olla päivä syömättä, jotta jaksaa sitten illalla tankata oikein kunnolla. Saattaa sitä joutua lähtemää jatkoillekin (jos jaksaa vyöryä mihinkään sen mahan kanssa) kun niin harvoin tulee mihinkään lähdettyä. Krapulassa en kyllä aio huomista olla.

Elilen taas sitten tikuttelin ja nyt tiedän mikä on haamujen haamu. En ole ennen haamuun törmännyt, vaan aina olen testannut joko negoja tai positiivisa tuloksia ja olenkin täällä ihmetellyt, miksi jotkut vöyhkää niiden haamujen ja viivanpaikkojen kanssa :saint: Nyt ymmärrän miksi joku ei uskalla riemuita positiivisesta tuloksesta jos saa haamun r-testiin, en minäkään repeäisi riemusta heti, jos tullainen haamujen haamu olisi tullut r-testiin :xmas: .

Tänään jatkan tikuttelua ja toivon että saan hivenen vahvemman haamun. Eilen kylläkin laitettiin jo yksi tilaus menemään (tyttö-tilaus=tyttösiittiöt elää kaemmin ;) ) Mun kp muuten on 11/24-29. Kierto heittelee säännölisen epäsäännöllisesti tuolla välillä.

Nyt olis pakko aloittaa työt :/ eli lähteä aamukahville :p

Lyydialle hauskaa reissua :wave: Muille muuten hauskaa viikonloppua ja nauttikaa joutilaisuudesta :attn:
 
Perjantaita naiset!

Jo vain tässä on ollut jotenkin poikki tuosta reissaamisesta eestaas ja pitkistä päivistä niin ettei ole jaksanut kirjoitella.

Kävinpä minäkin sitten lukemassa sen karvaviestiketjun :eek: :whistle:

Jumankekka, että onkin pino :LOL: No, ehkä monet on odotuspuolella saikulla ja sitten sitä alkaa pohtia kaikennäköistä ja alkaa kaipaamaan vähän vääntöäkin eloonsa, ettei liian tasapaksua ole... :D

Luulen kyllä kuten Epsukin taisi mainita, että siellä on selkeitä provoja joukossa, joillekkin sellainen tuo iloa kun ikäänkuin saa ihmiset riitelemään..onhan siihen joskus ihan työelämässkin törmännyt, niin miksei sitten täällä kun täällä voi kaiken lisäksi piiloutua nimimerkin taa.


Epsu haluatkos että otetaan NOU TOBAKKOS päivät tähän päälle...luuletkos että tuo nou namu onnistuu kun olet nyt raskaana?
Mulla on kanssa nyt vähän ryöpsähtänyt iidstaan tuo tupakkiongelma päälle..tosin siis jää kuitenkin 3-5 päivässä, mutta kun olin jo hyvässä vauhdissa ilman päiviäkin niin kyllä nyt vähän harmittaa :headwall:

Jokatapauksessa täältäkin tsempit lopetus/vähentämisyritykseen...joskos se pahaolo tulis sitten senverran että edesauttaisi sitä.

Klaava toivottavasti löydät apua tuohon ahdistuseen ja pelkoon raskauden aikasista ongelmista. Se mitä kerroit edellisestä raskaudestasi on kyllä varmasti niin järkyttävää, että ei ole yhtään ihme että pelkäät.
Jos vain jotain auttaa niin täällä kyllä voit ihan vapaasti kertoa ahdistuksistasi, eikä tarvitse pyydellä anteeksi.
Pihlamaaria Sullakin on tuollainen hieman epäsäännöllinen kierto niin olen huomannut että mulla ovis on aina 12-14 päivää ennen menkkoja. Eli jos sulla pisin kp on tuo 29 niin ovis voi tulla vasta kp 15/16: kin. Mulla pärähti viime kierrossa plussat kp18-19 vasta ja kierrosta tuli 32 päiväinen.

Juu, tuo Lumiukko satu on LEGENDA :D Ihan pienestä asti se on tapitettu ennen joulurauhan julistusta. Ja arvatkaas vaan kuinka ihanaa oli, kun sain nuotit siihen musiikkin ja pääsin laulamaan sitä itse..voi että oli hieno tunne-elämys!

Oikein ihanaa viikonloppua jokaiikalle! Ja hauskaa pikkujoulua Pihlamaarialle...syöhän niin että napa rutkuu :D
 
Pilkettä, ei paniikkia. Tulihan tarkoitus ainakin selväksi =)

Tentti takana. Huh, kylläkäsi väsyi, kun piti kirjoittaa. Taisi tulla puolitoista konseptia, mutta tunnin olin vaan siellä. Mulla on aina ollut sellainen ärsyttävän nopea tapa vastata. Jää sitten itselle vähän sellainen olo, että tuleekohan siitä mitään, kun lähtee pois ja kaikki toiset vaan pakertaa.

Muistan elävästi miten hankalaa oli aikanaan olla matemattikan yo-kirjoituksissa, kun olin tehnyt sen kokeen jo tunnissa ja piti kaksi tuntia olla ennen kuin sai poistua. Pyörittele siellä sitten peukkuja niin kauan. Onneks noista tenteistä saa sentään häipyä kun on valmis.

No, uskoisin, että läpi meni. Nyt voikin laittaa viikonlopuksi aivot narikkaan ja alkaa ensi viikolla sitten miettiä uudelleen, että minkähän kimppuun sitä seuraavaksi kävisi. Itse asiassa tiedän jo suunnilleen, sillä sain kerjäämällä esseesuoritusmahdollisuuden yhteen kurssiin, mutta kirjallisuus on hakusassa. Ja varmaan joudun sen itse jostain kalastelemaan.

Ensi viikolla olis neuvola. Luultavasti sen jälkeen viimeistään tilaan ajan johonkin ykstyiselle, että näen mitä tuolla vatsassa tapahtuu. Tammikuuhun on vielä niiiiin pitkä aika, jos sinne saakka pitää odottaa. Ellei nyt sitten käy niin surkeasti, ettei sydänäänet tiistaina kuulukaan, sillä sehän tietää reissua sitten sairaalaan.

Mutta kehtaisko tuo Luoja sellaista taakkaa antaa mulle kannettavaksi? Vaikka kylläpä se joskus joillekin antaa ihan liikaa, kuka sitten onkin.

Tuo karvahommeli on kyllä minusta aika omituista ja kertoo minusta aika hyvin miten pinnalliseksi tämä elämä on mennyt. Jos joku oikeasti luulee, että mies jättää ellei ole posliinia tarjolla :whistle:

Silloin kun mekin miehen kanssa alettiin seurustella 17 v sitten, ei kukaan varmaan uneksinutkaan karvojen ajelusta kokonaan. Joten eiköhän sitä edelleen kelpaa karvoineen päivineen. Mulle tulee muutenkin vähän outo olo sellaisesta miehestä, joka haluaa täysin karvattoman naisen, sillä karvattomiahan on vaan nuoret tytöt. Mutta tämä on varmaan mun omaa ennakkoluuloisuutta... On sitä karvojen ajelua kokeiltu täälläkin, mutta aina sillä rajoituksella, että sen verran pitää olla, että näyttää kuitenkin aikuiselta naiselta.

Huom. edellinen on sitten mielipid, eikä provo keskustelun herättämiseen...

Nyt pitää alkaa ruokkia lapsia, jotta päästään viemään esikoinen balettitunnille.

Jatkoja ja plussia kaikille plussaamattomille. Ja muille suojelusenkeli matkaan :saint:
 
Morjents! :wave:

No niin, nyt on käytetty lapsi parturissa ja tulikin poitsulle siisti hiuskuontalo =) Sitten käytiin pikaiseen Anttilassa ihmettelemässä ja eikös sieltä ois pitänyt joku kaivinkone mukaan ottaa ja kun tyhmä ja julma äiti sano että ei oteta, niin poikahan pärähti itkemään! :eek: Oli muuten eka kerta kun kävi huutamaan kun ei jotain kaupassa saanut... Et nytkö se sitten alkaa?? :( Mut ei siin sit mitään, meitsi jatko kävelyä ja toinen taapersi perässä ja ulisi.. :ashamed: Kyllä oli vähän tämmöinen olo ? :headwall: :LOL:

Pilkkis, noi sun paksunnokset alkaa olemaan jo legendaarisia :LOL: Ei se mitään! Ihan hauskaa! On ainakin omanlaisiaan noi sun tekstit ;)
Ja NOU TOBACCOS, niin siihen tähdätään, mutta...menin sitten tänään kaupungilla ollessamme ostamaan taas sellaisen pienen askin :ashamed: :( Miten sitä ihminen onkin niin heikko :ashamed: Mut jospa tämä tästä.. Ei onnistunut lopettaminen kertaheitolla vaikka niin luulin ja taisin jopa uhota täälläkin... :ashamed: :( NOU NAMUT, niin varmaan menee vähän pieleen kun tuntuu että tarvitsen tupakin korvikkeeksi karkkia sitten.. :/ Mut vielä en ole namuja syönyt, mutta senkin edestä tuli eilen syötyä keksiä sun muuta kun kaveri oli kylässä ja pitihän sitä tarjota kaikenlaista.. ? :whistle: :p Ja nyt on loput keksit tuossa vierellä.. :p Mutta mutta, yritetään!! :D

Klaava, karvakeskustelusta vielä sen verran, että mä en voi sille minkään mut mulle väkisinkin tulee mieleen niistä miehistä jotka vaativat naistensa olevan karvattomia että ovat jonkin sortin pedofiilejä tms.. että haaveilevat nuorten tyttöjen karvattomista värkeistä.. :( En sitten tiedä.. Mä olen aina luullut että niillä karvoilla on ihan tarkoituskin siellä alhaalla, mut ehkä olen sitten väärässä. :/

Omaan Napaan ei kummempia, hyvin jaksellaan edelleen. :) Päivisin vaivaa väsymys, mutten malta täältäkään pois pysyä :LOL:

Niin se taitaa olla muuten perjantai joten oikein hyvää viikonloppua vaan kaikille! =) :wave:
 
Niin, Epsu, tuotahan minä juuri tarkoitin, mutten kehdannut niin suoraan kirjoittaa, jos vaikka joku sellainen lukee, jonka mies tykkää täysin karvattomista.. Ja täytyy kyllä sanoa, että minusta ajatus sellaisesta miehestäkin, joka ajelee pilinsä ympäristön karvattomaksi ja sitten karvat kuitenkin rehottaa ympäri vastaa ja reisiä, on hitusen huvittava. Mutta ehkä ymmärsin väärin, teknisesti, tämän miesten karvanajelun. Tai sitten jollain on karvattomampi uros kuin meillä täällä kotosalla :whistle:

Mutta eiköhän tämä karva-asia ollut jo tässä.

Yritä nyt Epsu tsempata sen tupakin suhteen. Ota vaikka nikotiinipurkka ja sitten kynä käteen pyröiteltäväksi. Eikä minusta ole ollenkaan huonompi vaihtoehto korvata sitä syöpäkäärylettä karkilla, jos se auttaa. Pienempi vahinko siitä on, kunhan ei ylettömästi popsi salmiakkia/lakua.

Joo, tiedän, että varmaan kaikki keinot koetat. Ja sitä paitsi turha minun neuvoa, koska on niitä itselläkin sellaisia asioita joista luopuminen olisi tuskaa. Esim. kahvinjuonti, kuten mulla.

Mun olossa ei toisaiseksi ihmeemmpiä. Paha olo alkaa hellittää ja vaivaa vaan välillä aika hiukan. Onneksi edes hiukan. Sais vaan nyt vaivata vielä ensi tiistaihin saakka. Sitten jos sydän lapsella sykkii, niin uskon, että pahoinvoinnin oli jo aikakin mennä ohi. Nyt sitä heti kuvittelee, kun helpottaa, etä se johtuu siitä, ettei kaikki ole kunnossa.

Kai se on se 70e tuhlattava vielä sinne ultraan oman mielen rauhoittamiseksi. Mutta meneehän sellainen raha turhempaankin.
 
:) Pakko kommentoida tuota karvat/karvattomuus asiaa myös. Mulla on myös tullut mieleen tuo, että oiskohan siinä jotain halua teinityttöihin sellaisilla miehillä, jotka erityisesti vaativat naisensa ajelemaan alapään.
Meillä on hyväksytty myös karvoineen päivineen. Mieheltä kun kysyin niin sanoi, että ei kiinnosta yhtään posliini, että tuntuisi ihan just siltä että väärän ikäsen kanssa olisi jos ei olisi karvoja.

Kokonaisuutena voisin sanoa, että kyllä se vaan tuntuu mukavalta kun ei tarvitse kokoajan olla huolehtimassa siitä, että onko nyt fiksun ja filmaattisen näköinen ja tuntuinen, että sitä kelpaa niinäkin päivinä kun ei ole hehkeimmillään.

En tuomitse pariskuntia, joille ajelu on tärkeä asia, jos siitä on molemmile iloa eikä siinä ole ahdistavia/alistavia elemettejä... mutta että kaikki miehet loppujenlopuksi sellaista haluaisivat ( eli siis viittaus siihen kun ketjussa joku "kannustavasti" ilmaisi kanssasisarelleen, että hänenkin miehensä kuitenkin posliinin perään lähtisi jos sellaista saisi ) niin ei tosiaankaan pidä paikkaansa.

NOU TOBACCOS= 2kpl tänään
NOU NAMU= yks siivu piirakkaa :attn: :saint:

Kylläpä kuulostaa uhmikselta sun poitsun "mä haluun" kohtaus! Jaksamisia vaan..muistan kyllä erilaiset omat tuntemukset kauppajonossa ruuhkassa kun poika kirkui lattialla :hug:
 
Ai niin, unohdin vastata, kun Lyydia kysyi painonnousua. Mulla on tainnut tulla sellainen puolitoista kiloa lisää ekasta punnituksesta (en kyllä ole varma, mutta ensi viikolla olen). Liikaahan se on sekin, kun ei tarviis vielä nousta yhtään. Varsinkin kun tuota painoa on yli sen sallitun jo muutenkin (ei onneks hirveästi, mutta kuitenkin).

Pitää varmaan olla vieläkin tiukempi syömisten suhteen. Nälkään en aio nääntyä, mutta yhtään lisäkiloja en haluaisi. Imetyksen vararasvat on jo ennestään :ashamed:

Saapa nähdä miten käy. Tää alku on ainakin mennyt suht. koht. hyvin, sillä tässä alussa mulla aiemmin on paino noussut, kun ruokahalu on ihan kummallinen ja ei toimi ollenkaan normaalisti. Yleensä mulla paino kyllä nousee tosi paljon, mutta iso osa siitä on turvotusta, koska mulle sitä kertyy hirveän helposti.
 
Iiiik... *pakenee taas odotuspalstalta..* :eek: B)

Juup, ei tuu kyllä mitään tuosta palstailusta. Ihan totta, eskareita ja neuskareita?!? Juupa juu.. Valitettavasti se syystoiveidenkin pino on vielä niin hiljainen.. Pilkkis sun pitää tulla sinne ja pian!!! ;)

Laskeskelinpa tuossa sitten laskureillakin niin ihan säikähdin kun yksi laskuri sanoi että mulla ois tänään rv5+0! :eek: :D Mä kun en tiedä että pitäiskö laskea 27 vai 28 päivän mukaan se kierto.. Toisaalta eihän sillä yhdellä päivällä nyt niin väliä ole ;) :LOL: Kumminkin syntyy 2 vkoa etuajassa.. :heart:

Kait sinne neuvolaankin sitten joutais soittelemaan maanantaina, jos vaan muistan.. :LOL:

Olot edelleen ok, alkaa jo epäilyttämään että onkohan tuolla masussa sittenkin tyttö... ;) :heart: No sen näkee sitten heinäkuussa :D

NO TOBACCOS ei ihan onnistunut :ashamed: taisin sauhutella jopa 4 kertaa tänään :ashamed: :ashamed: (hyi häpeä!!)
NO NAMUT menee kans ihan keturalleen kun mies toi kasan karkkia, jotta ei tuota tupakkia tekis mieli.. Toivotaan et se sauhuttelu nyt jäis!

Mukavaa viikonloppua edelleen kaikille!! =)
 
? Leppoisa Lauantai ?

----SYYSTOIVEET YLPEÄNÄ ESITTÄÄ:


PLUSSANNEET :heart:

Epskeps

Kuntsikka

Lyydia2001

Maudie

äitix8

Miesku

HissunMyy la. 11.5.07.

Klaava rv 13+3


HAAMUILIJAT :xmas:


PIINASSA :headwall:

Micosa 27/28-33

Mimsku 28/n.30


PEITTOJEN ALLA ;)

Pihlamaaria kp 12/24-29

Pilkettä 18/29-31


TÄTI KYLÄILEMÄSSÄ :hug:


HUKASSA :attn:

Eludie

Kipinää

Tiitiäisen äiti

Lumienkeli1

Chillifinn

Vivaldo

euforia

Piiu



:attn: Hukassa olevat!! :attn: Poistan teidät tuosta listalta jos ei teistä mitään kohta kuulu.. toivon mukaan kuuluu... :) <br><br>
 
Hellou!
Internet yhteytemme on reistaillut ukkosmyrskyn takia jo reilun kuukauden ajan. Joten en ole syystä ole ollut poissa.
Nyt saimme apen modeemin käyttöön koska häneltä rikkoutui läppäri eikä siten tarvii modeemiaan.
Mutta koska oleme kieltäytyneet maksamaan internetlaskuamme voi linjat katketa ihan minä päivänä tahansa.
Jos heillä ei ole ollut kiirettä tulla korjaamaan tilannetta ei meilläkään ole kiirettä laskun maksamiseen.

Raskaana en ole vielä ja kiertopäiväkin taitaa olla hukassa, koska kuntoni on ollut tosi huono viimeisen kuukauden ajan huimausta, oksentelua, ripulia, enkä ole edes pystynyt kävelemään kuin n 10 metriä maksimissaan joten olen ollut kokoliki kaiken aikaan sängyssä ja poika ollut anopin hoivissa, kun minusta ei ollut edes ruokaa laittamaan.
Saati juoksemaan 2,5 vuotiaan pojan vesselin perässä.
Mutta nyt olo on ollut kohtalaisen hyvä viikon ajan ja toivottavasti pysy sillä tiellä.

Olen aivan pihalla mitä täällä on tapahtunut poissa ollessani ja yrtiä lukea siten kun on enemmän aikaa nuo kaikki sivut jotka ovat jäänneet poissa oloni takia lukematta.
 

Yhteistyössä