Yli 36v KesäToiveet

Mites se haamu nyt sieltä hävis, Kuntsikka? Teitkö testin erilaisella testillä? No toivottavasti se plussa sieltä nyt pärähtää, ihan selkeä sellainen, ilman mitään haamuiluja. Teepä testi aamupissasta, sehän on kaikista "vahvinta" josko siitä tolkun saisi paremmin. Voihan olla että sitä hCg:ta (vai miten se nyt kirjoitetaan) on vielä niin vähän ettei selvästi näy. Toivotaan parasta!!! dbdbdb :heart:

Onhan tuo munkin haamu niin haamu kuin olla ja voi. Ja minähän en aaveisiin usko! :LOL: Katsotaan miten tämän kanssa käy... Toivossa täytyy elellä... :)

ja ne tädit vois mennä vaikka siperiaan! \|O

++++++++++++++++++++++++++ :whistle: :whistle: :whistle:
 
Epsu, onnea haamusta jo :flower:

Kyllä se siitä muuttuu, pidetään peukut ja varpaatkin pystyssä sen edestä!

Kuntsikka, mulla on kyllä kokemusta siitäkin, että toiset testit näyttää ja toiset ei. Ja raskaana olen kuitenkin ollut. Ne on vaan mokomat niin erilaisia tuon herkkyyden suhteen. Ja mistä sitä tietää, jos sattuu saamaan sellaisen maanantaipäivän version :whistle:

Minä täällä taas kauhistelen tuota ruoka hommaa. Jälleen kerran on joku viisas aloittanut pinon samasta aiheesta tuotta odottajien puolella. Varmaan joku raukka eka kertaa raskaana ja yrittää saada täältä sitten selvää vastausta mitä ruoka-aineita pitää välttää. Ja takuulla ei tule yksimielistä lausuntoa saamaan... Siellä on taas jos jonkinlaista, palvikinkku, metwursti, sulatejuusto ja lohi jo savustettunakin eikä vaan graavattuna.

Siis minua ärsyttää tuo touhu. Kyllä joku kansanterveyslaitos saisi nyt laittaa jonkin virallisen tiedotteen tästä asiasta, niin loppuis tuo ainainen riitely.

Tein täytekakun, kun on huomenna ne synntärit. Ja pari vierasta tulossa tänään ja huomenna. Saapa nähdä onko e syötävää, kun en ole ennen tuollaista kakkua kokeillut. Lapsille onneksi yleensä maistuu vaikkei olis niin täydellinenkään.

Kaverini sai eilen pojan. Vähän ristiriitaiset fiilikset, kun yhdessä keväällä odotettiin :\|

Mutta kai sitä on katsomaan mentävä, kunhan kutsu käy. Ainakaan toistaiseksi nuo vauvojen näkemiset ei niin ole ihmeemmin vaikuttanut. En onneks edes muista milloin sen oman olis pitänut tulla, mutta aikoja sitten jo. Olen äitiyskortin haudannut jonnekin alimpaan laatikkoon.

No niin, Epsu ja Kuntsikka. Peukut on pystyssä, että haamut vahvistuu.
 
Kiitos Klaava :flower: Tein jo kaksi testiä tänään ;) ja kummassakin on haamu.. Se aiempi testi minkä tein hätäpäissäni toissapäivänä, niin nyt vasta tajusin että siinä ei edes tuota kontrolliviivaa tullut. Ties mikä maanantai kappale sekin oli :/

Ois kyllä hyvä jos joku "viisas" taho tekisi ihan selkeän listan niistä ruoista mitä ois hyvä vältellä raskaana ollessa. Ettei tarttis ihmisten arpoa ja riidellä niistä(kään). Mä en aikanaan saanut edes mitään listaa, mitä nyt terkan kanssa vaan juteltiin asiasta ja ei hänkään mua erityisesti varoittanut mistään (ellen nyt väärin muista). Kaikki mitä välttelin oli sitten just poimintoja odotus-palstoilta..

Slurps :p minä voisin kanssa tulla sinne teille kakulle! :p Meillä noita kakkuja tehdään vaan pojan syntymäpäivinä ja silloinkin mun mies tekee ne! Sai nyt viimeksi tehdä pojalla sitten luontaisesti gluteenittoman + maidottoman kakun, mut hyvin se onnistui ja maistui poitsulle =)

Kävin muuten kurkkimassa sitä syystoiveiden odotus-listaa, mut enpä vielä sinne arvannut "liittyä" mukaan... :ashamed: Alaselkää taas juilii joten ootellaan nyt vähän... Pitää tehdä testi vielä ihan "oikealla" testillä eikä näillä liuskoilla. On mulla Predictorit jo valmiina... ;)

Kiitos vaan bdbdb peukuista ja varpaista pqpg (?oisko noi ne varpaat !! :D ) =)
 
? Perjantain päivänsäteet ?

----SYYSTOIVEET YLPEÄNÄ ESITTÄÄ:


PLUSSANNEET :heart:

Kuntsikka

Lyydia2001

Maudie

äitix8

Miesku

HissunMyy la. 12.5.07.

Klaava rv 12+1


HAAMUILIJAT :xmas:

Epskeps Kp 27/27-28 (yk.4)


PIINASSA :headwall:

Micosa 20/28-33

Mimsku 21/n.30


PEITTOJEN ALLA ;)

Pilkettä 10/29-31


TÄTI KYLÄILEMÄSSÄ :hug:


HUKASSA :attn:

Eludie

Kipinää

Tiitiäisen äiti

Lumienkeli1

Chillifinn

Vivaldo

euforia

piiu

<br><br>
 
S Y Y S T O I V E E T :heart: :heart: :heart:


Chillifinn 36 v, Lontoo, 2v poika

Eludie 35v

Epskeps 35v, Etelä-Karjala, 3,5v poika.

Euforia 38v, 4v ja 8v tytöt

HissunMyy 38v, Utajärvi, 6 lasta (16,14,12,10,8v ja 8kk) :heart:

Klaava 38v, Keski-Suomi, 3 lasta (10 tyttö, 8 poika ja 2v tyttö) :heart:

Kipinää 35v, 10 ja 12v lapset

Kuntsikka 36v, 1 lapsi :heart:

Lumienkeli1 36v, 1 lapsi

Lyydia2001 36v, 4v lapsi :heart:

Maudie 36v, 4 lasta (13,12,5 ja 4v) :heart:

Micosa 38v, Etelä-Suomi, 18v tyttö ja 3v poika

Miesku 40v, 3 lasta :heart:

Piiu, 30v, 3 + 2 lasta

Pilkettä 38v, Helsinki, 17v poika.

Tiitiäisen äiti 35v, Espanja, 2v4kk poika

Vivaldo 36v, 4v ja 6v tytöt

Äitix8 :heart:


:flower: Hyvää syntymäpäivää Klaava!!! :flower:<br><br>
 
Onpas meidän pinossa hiljaista.. Ihan outoa kun Pilkettä ei ole kirjoitellut mitään sitten aikaisen aamun.. :) Päivittelin listankin jo perjantaille kun tästä taidan nukkumaan jo lähteä. Jostain kummasta tätä yökyöpeliä jo väsyttää!! :eek: Yleensä mua alkaa väsyttämään vasta kun kello on 01 tai myöhempään.. :ashamed:

:flower: :flower: Klaavalle paljon onnea syntymäpäivän johdosta!!! :flower: :flower:

 
Kiitokset Epsu onniteluista!

Tässä tarina, jonka esikoistytär (10v) oli kirjoittanut korttiin:

"Olipa kerran kolme viisasta miestä. Joskus tuli monia ihmisiä heiltä apua pyytämään. Eräänä iltana kolme viisasta miestä näkivät taivaalla suuren tähden ja nimittivät sen äiti-tähdeksi, koska sinä synnyit silloin."

Ja sitten se oli ostanut minulle suklaapatukan lahjaksi vähistä pennosistaan. Snif. Kyllä nuo lapset joskus osaa olla aika ihania.

Eli aika hyvällä mielellä täällä tänään.

Epsu ja Kuntsikka, joko ne haamut muuttui oikeiksi plussiksi?
 
Huomenta kaikille!

Haamu testit tein jostain (mammaksi tai kotitestit) tilaamillani liusketesteillä ja edes haamua ei tullu kun testasin Apteekin omalla testillä.

Tilasin sitten taas niitä liuskoja lisää kun loppuiva noiohin kahteen haamuun.

Tänä aamuna sitten testasin liuskalla ja sieltähän pärähti huomattavasti haamua vahvempi viiru. =) :) :D :p

En kyllä uskalla tuonne odottajien puolelle ilmoittautua, vakoilen kyllä siellä varmaan ahkerasti.

Neuvolaankin yritin soittaa mutta siellä ei tänään ollutkaan puhelin tuntia, vaan vasta maanantaina. Siksi soitin näin heti kun mulla semmonen vaiva et pitäis saada heti lähete äippäpolille.

:wave:
 
Jee, synttärin kunniaksi sain tenttituloksen siitä pieleen menneestä tentistä ja olinkin saanut arvosanan 3 (asteikolla 1-5). Olipahan kiva positiivinen ylläri. On mahtanut olla tosi huonoja vastauksia yleensäkin, jos munkin tosi huonot oli noin korkealle arvostettu.
 
:flower: :flower: Onnea Kuntsikka!!! :flower: :flower:

Meitsillä edelleen haamuilee vaan.. On kyllä olo niin raskaana olevan kuin voi olla näin alussa. Väsyttää, paleltaa, rintoja aristaa, janottaa, pissattaa ja aamulla vähän oksettikin.. Mutta silti testiin tuli vaan haalea haamu. Kaipa siellä masussa joku on, mutta istukkahormonia ei vielä vaan sitten tule niin paljoa että selkeä plussa testiin pärähtäisi.. Toivossa täytyypi elellä. =)

Ja onnittelut Klaavalle :flower: synttäripäivän johdosta :flower: edelleen ja läpi menneen tentin johdosta :) (mitäs minä sanoin... ;) ) Ja tuo sun tyttären lahja oli aivan ihana!! Liikuttava :heart: <br><br>
 
:heart: :heart: :hug: No voihan hyvä ihme, että täälä on tapahtunut ILOISIA asioita sitten eilen aamun!

ONNITTELUT Epskeps Kyllä sitä näköjään sitten tietää, kun siellä joku on! Varmasti vahvistuu, ja selkeä plussahan se haamukin on. Nyt vain hurjan ellei ihan hirveän ihmeellisen paljon :heart: :heart: :heart: tarrautumispölyjä matkaan!
Kuntiskalle myös Onnittelut vielä kerran :heart: :heart:

Tämähän on ollut ihan mahtavan onnekas pino, kun yks peräjälkeen on tullut raskaaksi :D
Laittakaas nyt hedelmäiset siskoni tänne eteläänkin sitä raskautumispölyä liitelemään niin pääsen vielä tän vuoden puolella sinne Totetumis puolelle :D

Ja kirjoitelekaa kuulumisisanne tännekin, ettei tarvitse ihan itsekseen tässä jupista :p Käyn tietenkin lukemassa teidän juttuja myös tuolta odotuspuolelta, mutta en nyt ihan varmaan kehtoo sinne aktiivisesti kirjoitella, jos ei sitten tärppääkkään ihan niin nopsaan.

Onnittelut tenttinumerosta Klaavalle sekin iloinen asia tässä vielä mukana!

Täällä on töitä ensuodelle suunniteltu niin että korvat suhisee, toivottavasti saa toteuttaa nitä sitten masun kanssa ensvuonna :D

Ovista alan tässä odottelemaan, mutta en ole vielä kerennyt tilata tikkuja, kun olen vähän ollut kiikunkaakaun niden tilaamisen kanssa, kun kuitenkin tuli jo todistettua että ovulaatio tulee..jotenkin kyuitenkin teksi mieli..on se NIIN Kiva ssada sitä plussaa..edes ovistestistä, niinkuin tuossa viime kuussa tuli yhdessä Epsun kanssa hihkuttua :D ELi ehkä tilaan sitten viikonloppuna. Tietääkö kukaan paljonko ne maksaa apteekissa? Jos piipahtaisi siellä kuitenkin.

Nyt on olo hiemna väsynyt, kun töitä on tehty eileistä ilta myöten, mutta laitettiin tuossa sauna juuri päälle ja sen jälkeen olisi tarkoitus lähteä ostamaan kaverin 40v päivä lahjaa kaupungille.

Kirjoitelkaahan olojanne ja vahvistuneita plussia, on niin kiva kuulla!

Mukavaa viikonloppua...Epskeps jokos olet miehellesi kertonut? Vai odotatko isänpäivän aamuun??
 
Moikka Pilkkis! :wave: Johan tässä ehti tulla ikävä sua.. ;) Kiitokset onnitteluista vaan :) En vain itse millään meinaa tuota haamua uskoa. :ashamed: Odotan edelleen kovasti että sen täydellisen plussan saisin.. :saint: Ja tietysti pelkään koko ajan että täti löytää tänne harhautuksista huolimatta :/

Miehelle olen kertonut ja näyttänyt haamu-tikkuja. Mut hänkään ei oikein noihin haamuihin usko. Et eiköhän me odotella kumpainenkin sitä kunnon plussaa ennen kuin uskotaan ja sitten leijutaankin tuolla pilvissä yhdessä :heart: :heart: :heart: Toivottavasti sen plussan saisi isänpäiväksi... :heart:

Jos tässä nyt ihan oikeasti ollaan siunatussa tilassa, niin mulla ois sitten vinopino testejä tarjolla.. mutta ei vielä uskalla niitä kaupitella minnekään. Sen verran taikauskoinen taidan olla... :\|

On tää melkoista jännäämistä... :)
 
? Lauantain lutuset ?

----SYYSTOIVEET YLPEÄNÄ ESITTÄÄ:


PLUSSANNEET :heart:

Epskeps

Kuntsikka

Lyydia2001

Maudie

äitix8

Miesku

HissunMyy la. 12.5.07.

Klaava rv 12+2


HAAMUILIJAT :xmas:


PIINASSA :headwall:

Micosa 21/28-33

Mimsku 22/n.30


PEITTOJEN ALLA ;)

Pilkettä 11/29-31


TÄTI KYLÄILEMÄSSÄ :hug:


HUKASSA :attn:

Eludie

Kipinää

Tiitiäisen äiti

Lumienkeli1

Chillifinn

Vivaldo

euforia

piiu


<br><br>
 
Mites me saataisiin nämä "Hukassa?" olijat tänne keskusteluihin mukaan taas? Minusta ainakin olisi vaan tosi kiva kuulla heidänkin kuulumisiaan. Alkaa vaan tän pinon "aktiiviväestö" tässä vähenemään uhkaavasti ja asialle tarttis tehrä jotain! Pitääkö laittaa etsintäkuulutus vai yrittää värvätä uutta porukkaa? Ehdotuksia! :)

Omaa ) . (
Ihan täpinöissäni ja jännityksessä täällä elelen. Ei tätä kestä erkkikään! :D Huomen aamulla varmaan taas testailen.. ja katselen haamuja... :LOL: Voi kunpa se selvä plussa tulisi.. Mut katsotaan miten käy. Pitäkää peukkuja!!! :heart:
 
:flower: Huomenia!

Kuukahdin sitten totaalisesti sängyn pohjalle klo 22 eilen. Kylläpä sitä ottaa voimille tuollainen aamusta iltaan työskentely..tosin kävin viimeviikolla siskon perheellää kahvilla ja siellä oli ainakin 3 flunssapotilasta. Nyt tuntuu omakin kurkku vähän karhealta, mutta ei muuten kipeä olo kyllä.
Tänään olisi tarkoitus piipahtaa kaverin 4o.v juhlissa.

No Epsu ? Jokos testailit uudestaan? bd bd ----> oon kyllä IHAN varma että siitä vahvistuu =)

JOOO! Sitten kun uskallat luopua ostetuista testeistä, niin voisin siis ostaa niitä sulta...vanhat kiertoon, etkös niitä jonninvertaa ostanut?

Tosiaankin täsä pinossa on varmaan monta sellaista, jotka lueskelevat näitä, meidän pölötyksiä, mutteivät kirjoittele itse. Toisaalta uskon, että eihän kukaan tälläisiin väkisin kirjoittele, joten SyysToiveiden pino varmaan pikkuhiljaa vain pienenee..ja sehän tässä tais tavoiteena ollakkin... :D :D

Vähän haikea olo kyllä kieltämättä tulee, kun tässä muutama kk on mukavaa tarinointia ja tutustumista tullut...ei sitä etukäteen ajatellut että sitä sillätavalla "ystävystyy", että tosiaankin vähän kaipailee ja miettii nettikavereiden kuulumisia vapaa-ajallakin. Onhan tässä iloja ja itkuja jaettu :heart:

Jokos olet Epsu käynyt vilkuilemassa laskettua aikaa?

Mulla on vielä ainaskin vahva usko, että kyllä tässä perässä tullaan sinne odottajien puolelle. Viimeistään kuiteskin helmikuussa mennään sitten hieman tarkempiin tutkimuksiin jos ei tärppiä kuulu.

Ja tämähän on ollut ihan uskomattoman tehokas pino, kuten on jo aiemmin sanottukin.. :heart: :D :D Kun vielä ottaa huomioon leidien iät täällä niin empä muutakuin abloodeerais näille plussille, mitä tässä on 4kk aikana tullut. Meniskö jo tilastojen ulkopuolelle?

Nytpä taidan mennä tutkimaan hieman tuota etuovi.comin sivuja kun kiinnostaa nuo omakotitalojen hinnat tuolla muualla suomessa..jospa karistaisi tän helsingin pölyt jaloistaan tuossa muutaman vuoden aikana :D Ja alkaisi viljelemään bioenergiaa tuottavaa ruokohelpiä =)

Tällaisin ajatuksin ja vahvistuneita viivoja toivotellen Epsukepsulle. Mukavaa viikonloppua kaikille!
 
Se ON PLUSSA!!! :D :D :D :D Ei voi enää tuosta viivan vahvuudesta erehtyä ;) Testailen kuitenkin vielä huomenna ja ihan "oikealla" testillä (Predictor) jotta voin sen sitten (toivon mukaan) antaa miehelle isänpäivä lahjaksi! :heart: Huh huh, kyllä tässä on pää ihan pyörällä, tärisyttää ihan ja heikottaa ja vähän oksettaakin :x :D Tuli vaan testaamisen jälkeen pari tippaa verta paperiin että jo ehdin säikähtääkin, mutta täytyy nyt vaan toivossa elellä että pieni salamatkustaja siellä kyydissä mukana kestäisi. :heart:

Kiitos teille kaikille peukuista ja muista!! Toivottavasti kaikki tässä pinossa plussaavat!! =) :heart: :)

Niin ja se laskettu aika olisi heinäkuun 22. päivä. =) <br><br>
 
S Y Y S T O I V E E T :heart: :heart: :heart:


Chillifinn 36 v, Lontoo, 2v poika

Eludie 35v

Epskeps 35v, Etelä-Karjala, 3,5v poika. :heart:

Euforia 38v, 4v ja 8v tytöt

HissunMyy 38v, Utajärvi, 6 lasta (16,14,12,10,8v ja 8kk) :heart:

Klaava 38v, Keski-Suomi, 3 lasta (10 tyttö, 8 poika ja 2v tyttö) :heart:

Kipinää 35v, 10 ja 12v lapset

Kuntsikka 36v, 1 lapsi :heart:

Lumienkeli1 36v, 1 lapsi

Lyydia2001 36v, 4v lapsi :heart:

Maudie 36v, 4 lasta (13,12,5 ja 4v) :heart:

Micosa 38v, Etelä-Suomi, 18v tyttö ja 3v poika

Miesku 40v, 3 lasta :heart:

Piiu, 30v, 3 + 2 lasta

Pilkettä 38v, Helsinki, 17v poika.

Tiitiäisen äiti 35v, Espanja, 2v4kk poika

Vivaldo 36v, 4v ja 6v tytöt

Äitix8 :heart:

 
ONNEA Epsu!!!! :flower: :flower:

Älä joudu paniikkiin tuon tiputtelun takia. Olihan sitä mullakin ihan niin, etä luulin jo menkkojen alkavan. Ja tosiaan kuopusta odottaessa oli kyllä ihan menkatkin. Jollei mitään kipuja ole niin ei kannata huolestua.

Teille tulikin tosi mukava isänpäivälahja!

Ja nyt vaan sitten tuonne odottajien puolelle kirjoittelemaan. Siellä onkin vähän liian hiljaista.
 
HissunMyy harmailee
Epsulle hurjat onnittelut plussasta ja tervetuloa odottajien joukkoon! Noista tiputteluista ei tartte olla huolissaan jos ei ole kipuja. Mullakin oli tässä odotuksessa viikolla 9 vuotoja ja ne sitten loppuivat. Muut tulevat perässä sitten tohinalla :attn: :LOL:
 
En malttanut olla kertomatta miehelle ;) Hän on myös ihan onnesta soikeana! :D :heart: Tehdään nyt kuitenkin vielä testi huomenissa sillä Predictorilla.. ? :whistle:

Ei ole onneksi tiputellut enempää, ne pari tippaa vaan. Toivon mukaan ei tiputtelua enää tulekaan.. :\|

Näin viime yönä jo synnytysunia! :eek: Juup ja taas oli lapsi perätilassa... ja meitsi anoo sektiota enkä taaskaan saa... No joo.. Sen näkee sitten.

Kyllä tää päivä on mennyt ihan leijuessa ja menee varmaan pitkän aikaa.. Et älkää ihmetelkö jos en mitään järkevää tänne kirjoittele (jos koskaan olen edes mitään järkevää kirjoitellut..) :LOL:

Liityin jo tuonne odottaviin syystoiveisiin. Mutta täällä käyn kyllä edelleenkin. Oon jotenkin "kotiutunut" tänne.. ;)

:hug: kaikille teille ihanille! :hug: =)
 
? Isien Sunnuntaipäivä ?

----SYYSTOIVEET YLPEÄNÄ ESITTÄÄ:


PLUSSANNEET :heart:

Epskeps

Kuntsikka

Lyydia2001

Maudie

äitix8

Miesku

HissunMyy la. 12.5.07.

Klaava rv 12+3


HAAMUILIJAT :xmas:


PIINASSA :headwall:

Micosa 22/28-33

Mimsku 23/n.30


PEITTOJEN ALLA ;)

Pilkettä 12/29-31


TÄTI KYLÄILEMÄSSÄ :hug:


HUKASSA :attn:

Eludie

Kipinää

Tiitiäisen äiti

Lumienkeli1

Chillifinn

Vivaldo

euforia

piiu

 

Yhteistyössä