Yli 36v KesäToiveet

Epsis, älä vielä onnittele. Huomenna tai viimeistään yli huomenna ollaan paljon viisaampia. Kuinkakohan sitä malttas olla huomisen testaamatta ja testais vasta torstaina.

Jos to ei ole haamu muuttunut näkyväksi =) tai täti pyrhältänyt paikalle niin sit on jotain vialla.

Olen muuten taustaillu täällä tuossa teidän nou namu projektissa, mutta todella huonolla menestyksellä. :ashamed:
 
Pilkettä pikana
Hui, kun jännittävää siellä nyt....testaa nyt Epsu jo! ( juu, en hoputa :ashamed: )

Kuntsikka Jos haamu näkyi niin kyllähän siellä siten joku on...hirveästi :heart: :heart: :heart: :heart: että se pysyy!!!

Palataan astialle iltasella, kun pääsen töistä....


APUA! Kenen kans mä sitten kirjoittelen jos te molemmat plussaatte.... :eek:
 
Jaaha, täällähän eletään mielenkiintoisia aikoja :flower:

Kuntsikka ja Epsu, peukut on pystyssä kummallekin!

Voitte sitten tulla puolustamaan tuonne odottajien puolelle mun vapaamielisiä ruokarajoitusasenteita. Mikä ihme siinä on, kun aina sotkeennut tuollaisiin typeriin keskusteluihin. Nytkin on jo sanottu, että tietoisesti vaarannan lapseni, enkä varmaan ole lasta edes toivonut, kun olen nyt syönyt sitä pannaan julistettua ei-tyhjiöpakattua graavia kalaa. Ihan meinaa itku päästä, kun ärsyttää niin kovasti moiset syyttelyt.

Varsinkin kun niissä minun saamissa ohjeissa ei ole kielletty kuin nuo vakuumiversiot. Eikä kukaan haukkuja ole esittänyt mitään faktatietoa väitteidensä tueksi.

Niin, siis tuota tappeluahan ei käydä tuossa yli 36-v pinossa, vaan ihan yleisesti. Pinossa onkin muuten ollut aika hiljaista, joten koettakaahan joutua sinne itse kukin, niin saadaan vähän enempi keskustelua aikaiseksi.
 
HUIIII täällä ollaan jännityksen partaalla :) :hug:
terveisiä nurmosta ja titi-nalle konsertista!! Siellä oli kivaa :)

viime yönä jouduin sitten nousee syömään yhdeltä. :LOL:
tuli kauhee pahaolo kahdentoista aikaan, kävin vessassa ihan pisulla ja menin takas nukkuu sain nukuttua vajaan tunnin kun iski taas huono olo ja kävin sitten syömässä kaksi leipää ja join lasillisen maitoa jo helpotti ja sain nukkua rauhassa koko loppu yön.
mahtaisinkohan huomenna keritä käydä uimassa, noh taytyy katsoa!
 
:hug: :hug: Klaava älähän nyt niitä noiden juttuja...kävin itsekin lukemassa muutamia pinoja siellä odottajissa ja kyllä, kyllä...olihan siellä aika ärhäkkää porukkaa. Ihmisiä kun on niin monenmoisia ja useimmiten sellaiset jotka joka asiaan haluu riidan poikasen, niin omaa pahaa oloaan yrittää sillä helpottaa tajuamatta ettei se mitäään auta.

Tuut sitten tänne ja sanot suorat sanat :kieh: Ei ne tänne kurki...senverta monia ärsyttää tää vauvakuumeilu ( vaikka heidän vauvansahan on varmaan hedelmöittyneet ilman kuumetta ja mahdollismman täydellisen aikuismaisesti :kieh: :kieh: :LOL: ) <--vähän pitää tökkästä takaisin, kun siellä nin monessa paikassa ällötään kaikkien kuumeiljoiden tyhmiä kysymyksiä ja piinailuja..mun mielestä nää pupuilujutut ja Piinailijoiden Mielikuvitukselliset Sikiämiset P-M-S oireet ja niiden pohdinta on pelkästään hellyyttävää ja sopivan älytöntä, vastapainoksi kaikelle A-I-K-U-I-S-U-U-D-E-L-L-E ( en tietty tarkoita vastuuttomuutta ) Kai sitä pitää tähän lähemmäs keski.ikää tulla että ei tarvitse yrittää olla aikuinen vaan valitettavasti on sitä jo :p Sitten sitä voi taas ihan hyvin olla hassu ja höhlä ja epätäydellinen.

Joten Klaava Ny jätä omaan arvoonsa ja näytät kieltä tuollasille pikku äityleitten kireille kommenteille, ehkä niitä vain jännittäää se äidiksi tulo niin kovin. Hieno ja terve vaavi siellä sulla on vaikka söitkin graavilohta!

:hug:

Kiitos Kuntsikka kannustuksesta. Oishan upeeta jos saisitte molemmat plussan, mutta kyllä mä varmasti taidan tulla sinne kuokkimaan jo valmiiksi, jos niin käy, kun eihän sitä nyt tutuista halua noin vain eroon.
No, ehkä tännekin tulee lisää SyysToiveita..onhan tässä vielä syksyä jäljellä :D Anteeks kun olin itsekäs ja tuollasta heti ajattelin , että entäs minä....tässä tän Aikuisuuden taas näkee, höh :headwall:

Ja mites ne merkit nyt menikään...jos Epsu on ) . ( ja Lyydia (.) niin mun kai pitää ottaa tuo ) . ( sillä siskoni opiskelee sairaanhoitsuksi ja teki mulle sellaisen pikku diebetes2 tutkimuksen tänään ja kyllä on kuulkaa paino noussut...BMI 31 ! :eek: Nyt pitää kyllä saada painoa laskettua ja luulenpa ettei NOU NAMUT riitä..alan sitten siis myös vähentämään muita herkuttelujuttuja....no, pitää miettiä miten ja mitä :whistle:

Nyt vain plussia sinne hurjasti ja puomeja ja pölyä ja kaikki mahdolliset kikkaskonstit jolla sen Tädin saa pysymään poissa!

:attn: :attn: :attn: :attn: :attn: :attn: :attn: ++++++++++++ :heart: :heart: :heart: :heart: :heart: :heart: :heart: ??????????? :wave: :wave: :wave:
 
:flower: :flower: :flower: Kiitos kiitos ihan hirmuisesti kaikille peukuista ja tsempeistä ja tietty tädinestopuomeista ja plussapuhalluksista!! :flower: :flower: :flower: Olette kyllä ihania kaikki!!! :heart: :heart: :heart:

Täällä sitä palellaan taas.. *hrrrr* ja ihmetellään tuota mahaa.. Siellä taitaa olla ? :xmas: :LOL: :LOL: :LOL: No joo, voihan nää toki olla tätioireitakin, mutta toivoa pidetään yllä!!! :saint:

Yritän nyt malttaa mieleni noiden testitikkujen kanssa, vaikka noloakin nolompana tunnustan, että iltapäivällä pissin tikkuun.. :ashamed: :ashamed: :ashamed: VOI MINNUU HÄTÄHOUSUU! :headwall: No eihän sieltä mitään plussaa tullu, tietystikään! Ihan liian aikaisin tehty ja "laimeesta" pissistä.. (anteeksi pissittelyt.. :D ) Mut jos nyt malttais mielen taas... :LOL: :LOL: :LOL:

Ja niitä odotuspuolen juttuja ei kannata tosissaan ottaa. Siellä vaan monilla ne hormoonit heittää sellaista häränpyllyä ettei niistä ota erkkikään selvää, saati he itse. Joten nakkaile klaava sinne hymynaamoja vaan niille kurttuotsille!! :kieh: ;) :LOL:

Jees, mut palataan astialle! :wave:

++++++++++++++++++++++ :whistle: :whistle: :whistle:
:attn: :attn: :attn: :attn: :attn: :attn: :attn: :attn: :attn:
x---x---x---x---x---x---x---x---x---x---x--x---x---x---x---x---x
? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ?
HUS POOOOOOOOOOIIIIS PAHATÄTI!!!!! \|O \|O \|O

Lisäraportti
Alaselkää alkoi juilimaan.. Se enteilee kyllä tädin tuloa.. :( Mut katsellaan.... <br><br>
 
? Keskiviikon keveät keikahdukset ?

----SYYSTOIVEET YLPEÄNÄ ESITTÄÄ:


PLUSSANNEET :heart:

Eludie

Lyydia2001

Maudie

äitix8

Miesku

HissunMyy la. 12.5.07.

Klaava rv 11+6


HAAMUILIJAT :xmas:

Kuntsikka 29/24-27 (yk.5)


PIINASSA :headwall:

Epskeps Kp 25/27-28 (yk.4)


PEITTOJEN ALLA ;)

Pilkettä 8/29-31

Micosa 18/28-33

Mimsku 19/n.30


TÄTI KYLÄILEMÄSSÄ :hug:


HUKASSA :attn:

Kipinää

Tiitiäisen äiti

Lumienkeli1

Chillifinn

Vivaldo

euforia

piiu

<br><br>
 
Minä täällä taas.. :ashamed: Nyt alkoi vaivaamaan vaan ihan urakalla nää alaselkäkivut :ashamed: :/ Enteilee mokoma kyllä niin tädin tuloa kuin olla ja voi :( Mut minkäs sille sitten voi?! Ei niin minkään! \|O Sanon vaan että alkaa tuo täti olemaan kyllä röyhkeyden huippu.. Aina vaan tulee vaikkei kylään kutsuta, kerpele! \|O :( :( Mutta, vielä ei heitetä kirvestä kaivoon!! Sitten vasta kun se täti laittaa japaninlipun salkoon niin sitten.. ja silloinkin vaan uudella tarmolla uuteen kiertoon! Mut eipä manailla.. :$

Jatketaan piinailua...

:wave:
 
Kiitokset vaan kannustuksesta :flower: Kyllä ne omat hormonitkin vissiin vaikuttaa, koska ottaa niin herkästi nokkiinsta noista jutuista. Mutta on musta melko törkeetä alkaa vihjailemaan, että tahallaan riskeeraisi lapsensa tai että lapsi ei varmaankaan ole toivottu. Vaikka enhän ole muuta tehnyt kuin kuten oman neuvolani on ohjeistanut.

Epsu, miten kävi? Mua täällä jännittää kovasti sun puolesta. Oispa se tätykkä nyt älynnyt pysyä muualla...

Tästä kuumeilupasltasta muuten, minusta tämä on ainakin ollut tosi mukavaa vaihtaa täällä ajatuksia toisten kassa. Enkä kyllä käsitä mitähän lapsellista tässä sitten oikein on. No, se voi jo johtua siitä, että alkaa tuota ikää olla sen verran jo, että tietty määrä lapsellisuutta on vaan tavoiteltava asia :whistle: Elämä on paljon hauskempaa, kun ei suhtaudu kaikkeen niin ryppyotsaisesti.

Mulle on ainakin on tehnyt tosi hyvää purkaa täällä ajatuksiaan, varsinkin sen km:n jälkeen. Pakosta tähän koko lapsenhankkimisprojektiin vähän eri tavalla tuli silloin paineita, kun tuota ikääkin on jo ihan kivasti.

Tietysti, kellä lapsensaaminen onnistuu eka kierrosta ilman yrityksiä ei varmaan tarvitse tällaisia palstoja, mutta useimmalla se ei taida kuitenkaan niin mennä.

Meillä tulee tänään siivooja, jippii. Siksi pitääkin alkaa pakkautua kuopuksen kanssa vaatteisiin ja kärryihin ja lähteä kerhoon pois jaloista pyörimästä. Ihana sitetn tulla puolilta päivin siivottuun taloon.

Aurinkoista päivää kaikille ja koettaka nyt estellä ne tädit tulemasta vaikka sitten kunnon varsiluudan avulla.
 
Epsis, kiva kun laitoit mut omaan haamuryhmään. En kyllä tiedä kuulunko sinne, on pahasti semmonen olo että tädin bussi on kimpsuineen ja kampsuineen jo tulossa tännepäin ja kohta hyppää pois mun pysäkin kohdalla.

Kyllä sitä tuntee ittensä hölmoksi taas täällä viikolla kun jokainen vessassa käynti jännittään aina vaan enemmän.

Kävin ostamassa eilen pari apteekin testiä, nyt pitäis vaan malttaa olla tänään testaamatta, mutta tuskin maltan kun töistä kotiin menen.

Kaikenlaisia hyviä tuulia :whistle: ja tietysti hirmunen läjä puomeje tätien tielle.
:attn: :attn: :attn: :attn: :attn: :attn: :attn: :attn: :attn: :attn: :attn: :attn: :attn: :attn: :attn: :attn: :attn: :attn: :attn: :attn: :attn: :attn: :attn: :attn: :attn: :attn: :attn: :attn: :attn: :attn: :attn: :

:wave:
 
Huomenia

Ihana ilma täälläpäin. Tein aamukävelyn tuossa, aurinko paistoi ja lumet on jääneet ainakin osittain tänne eteläänkin.

Tänne ei mitään uutta. Huomenna pitäsis lähteä suunnittelupäiville ja olisi tarkoitus olla yötä. Hmm...mä en oikein tykkää noista työjutuista missä "pitää" yöpyä. Kyllähän sieltä vois pois tulla, mutta ei viitsi olla ryhmästä ainoa joka haluu kotiin ja sielä on kuitenkin vähän yli tunnin ajomatka. Mä olen sellainen kotinysväri juu =) Musta on mukava nukkua omassa pedissä ja oman kullan vieressä.

Epsu Hitsi sitä tätiä, miksei se voi olla selkeämpi???? Aina koputtelee etukäteen siten, että voi sekoittaa oireet...olisipa joku punainen merkkivalo, joka syttyy paria päivää ennekuin menkat alkaa, niin nuo pari viimeistä päivää, eli vaikeimmat piinailupäivät vois jättää. No, sitten sitä tietysti tarkkailis vain sitä paunasta valoa...joo, eihän tuosta pääse yli eikä ympäri; jännää on. Kyllähän niitä selkäkipuja on raskautuessakin Epsu...mutta laitetaan nämä nyt merkiksi sille Ei Kutsutulle Rouvalle, että tähän pinoon EI VOI tulla enää...eväät on loppu.

:attn: :attn: :attn: :attn: :attn: :attn: :attn: :attn: :attn: :attn:
:heart: :heart: :heart: :heart: :heart: :heart: :heart: :heart:

Ja laitetaan vielä tällaisia Aukkoja, jos se vaikka tippuis sinne...
\|O \|O \|O \|O \|O \|O \|O \|O \|O \|O \|O \|O \|O \|O \|O \|O \|O
 
Heipsitä hei arvon rouvat! :wave:

Eip ole täti vielä japaninlippua salkoon nostanut, mutta alaselkää juimiiiiii edelleen :/ Et ota nyt näistä selvää! \|O

Täälläkin on kaunis ilma, aurinko ¤ paistelee ja on pari astetta lämmintä, MUTTA maa on niiiiiiiiiiiiiiiin liukas ja jäinen ettei tuolla voi olla! :/ Käytiin pojan kanssa kerhossa, väsäämässä isänpäiväkortti (hih, eipä tarvii kotona vääntää :p ) ja meinas korvat haljeta siellä metelissä... :eek:

En muuten testannut tänään.. Maltoinpas! :LOL: Nyt on siis kp 25/27-28, et jos sen pari päivää odottelis vielä.. :saint: Ja jos se täti tulee kaikesta huolimatta niin säästyypähän tikut.. :snotty: Joten Klaava, saat vielä jatkaa jännäilyä mun puolesta :hug:

Kuntsikalle piti tehdä oma osasto ;) Toivottavasti siitä haamusta tulee ihan selkeä plussa!!! :heart: :heart: :heart: ++++++++ :whistle:

Pilke oli tehnyt hienoa tätipyydyksiä, oikeita mustia aukkoja jotka vois sen pahamaineisen akan imaista jonnekin maata kiertävälle radalle :kieh: :kieh: :kieh: :LOL:<br><br>
 
Kuntsikka, joko saa onnitella?

Epsu, ollaankohan me oltu samassa kerhossa tänään aamulla, koska mekin tehtiin isänpäiväkortteja ja oli tajuton meteli koko ajan? Mutta, en nyt kyllä muista, että asuttais samalla seudulla..

Olin ahkera ja leivoin pullaa iltapäivällä, Huomenna pitäsi varmaan tehdä jonkinlainen kakku, sillä tulee harvinainen vieras ja mulla olis perjantaina vanhenemispäivä :\| Eli noihin listoihin, jos jossain on ikä, voi sitten perjantain jälkeen laittaa 38.

Kuulostaa jo aika paljolta. Siitä on jo 20 v kun täytti sen halutun 18 ja sai ajokortin ynnä pääsi kapakkaan. Oli se olevinaan silloin hienoa... Nykyisin ei tule käytyä ravintolassa, kun joskus syömässä ja liikennesäännöistäkin tuntuu osa jo unohtuneen :whistle:

No, vois sitä olla enempikin. Isäni täytti eilen 68 ja on vielä tosi vireässä kunnossa.
 
Jaa-a Klaava, näinköhän ollaan samassa kerhossa oltu..? ;) Ei valitettavasti varmaan kun sinähän taisit asua jossain Keski-Suomessa ja me asutaan täällä Etelä-Karjalassa. :/ Ois kyllä kiva saada sinut tuonne meidän kerhoon kaveriksi =)

Vai on sulla synttärit ihan kohta, mut niinhän on mullakin ja tais olla Tiitiäisen äidillä ja jollain muullakin. Onpas meitä skorppareita kertynyt tähän pinoon :D Yritän muista vaihtaa siihen listaukseen sun iän ja ennen kaikkea onnitella sitten oikeana päivänä.. Tässä vähän etukäteis onnitteluja :flower: Onnea :flower: Klaava! :flower:

Meitsi leipoi toissa päivänä pullia. Ensimmäistä kertaa uskaltauduin kokeilemaan luontaisesti gluteenittomien pullien tekoa. Poika kun ei noita vehnäsiä saa syödä.. :/ Mut ne onnistui! =) Vaikka olenkin tosi tumpelo leipomis-ym keittiöhommissa, niin se onnistui ja olivat vielä hyviä! :p Tosin maistoin vaan yhden ettei NOU NAMUT mene ihan ryssiksi... :LOL:
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 03.11.2006 klo 15:00 Epskeps kirjoitti:
S Y Y S T O I V E E T :heart: :heart: :heart:


Chillifinn 36 v, Lontoo, 2v poika

Eludie 35v

Epskeps 35v, Etelä-Karjala, 3,5v poika.

Euforia 38v, 4v ja 8v tytöt

HissunMyy 38v, Utajärvi, 6 lasta (16,14,12,10,8v ja 8kk) :heart:

Klaava 37v, Keski-Suomi, 3 lasta (10 tyttö, 8 poika ja 2v tyttö) :heart:

Kipinää 35v, 10 ja 12v lapset

Kuntsikka 36v, 1 lapsi

Lumienkeli1 36v, 1 lapsi

Lyydia2001 36v, 4v lapsi :heart:

Maudie 36v, 4 lasta (13,12,5 ja 4v) :heart:

Micosa 38v, Etelä-Suomi, 18v tyttö ja 3v poika

Miesku 40v, 3 lasta :heart:

Piiu, 30v, 3 + 2 lasta

Pilkettä 38v, Helsinki, 17v poika.

Tiitiäisen äiti 35v, Espanja, 2v4kk poika

Vivaldo 36v, 4v ja 6v tytöt

Äitix8 :heart:

Muutin tuohon ikäni kun mittari värähti yhdellä pykälällä eteenpäin sunnuntaina.(tuossa kun skorppareista oli juttua)
Nyt on vanha talo tyhjennetty ja vuokralle muutettu."Leveästi" asustellaan tällä hetkellä 42neliön yksiössä.
Taitaa olla stressi häipymässä kun nukun kuin tukki ja aamuisin en jaksaisi nousta töihin lainkaan.Eli tainnut univelkaa päästä tulemaan.
Nyt jos muutaman kuukauden jaksaisi todellakin ottaa levon kannalta niin sitten taas muutetaan(on sitten vihoviimeistä puuhaa)

=) <br><br>
 
Onnea Micosa! Mehän ollaan siis melkein samanikäisiä, kun mulla tulee tuo 38 täyteen perjantaina. Ähäkutti, olenpa kokonaista 5 päivää nuorempi kuin sinä :)

Niin se vaan tuo aika kuluu. Vaikka ei voi valittaa, mulla on ainakin tämä elämä mennyt kohtalaisen hyvin ja lähestulkoon ne asiat olen saavuttanutkin, jotka olen halunnut tähän mennessä saavuttaa. Eli en siis ole enää lapseton sinkku, kuten joku voi nykyisin hyvinkin olla (mullakin on yksi sellainen kaveri, joka täytti jo 41). Vaikka voipa sekin olla jonkun unelmien täyttymys, mutta rohkenen epäillä.

Plussia sinne nyt Epsu!
 
? Torstain tuikeat tuulentuiverrukset ?

----SYYSTOIVEET YLPEÄNÄ ESITTÄÄ:


PLUSSANNEET :heart:

Eludie

Lyydia2001

Maudie

äitix8

Miesku

HissunMyy la. 12.5.07.

Klaava rv 12+0


HAAMUILIJAT :xmas:

Kuntsikka 30/24-27 (yk.5)

Epskeps Kp 26/27-28 (yk.4)


PIINASSA :headwall:

Micosa 19/28-33

Mimsku 20/n.30


PEITTOJEN ALLA ;)

Pilkettä 9/29-31


TÄTI KYLÄILEMÄSSÄ :hug:


HUKASSA :attn:

Kipinää

Tiitiäisen äiti

Lumienkeli1

Chillifinn

Vivaldo

euforia

piiu


<br><br>
 
Tulipa taas päivitettyä lista.. :saint:

Kuntsikka, oletko tehnyt uutta testiä? Hirmuisesti jännittää sun puolesta!! Tulethan pian kertomaan meille, toivon mukaan hyvin iloisia uutisia? :) :heart:

Juup ja omaa ) . ( ? tuolla alavatsalla on edelleen jotain.. mitä lie? kunpa tietäiskin... :ashamed: Alaselkää juilii vähän, ei niin paljon kuin eilen. Mietinkin, että josko johtuikin siitä kun kävin ratsastamassa?? Oli tuossa nääs parin viikon tauko välissä niistä hommista.. No joo, tosi P-M-S:ää alkaa olemaan :ashamed: Mietin tässä et jos vaikka huomenna testais kuitenkin. Tää piinaaminen on niin :headwall: :headwall: :headwall: U know what I mean..? \|O On vaan sellainen olen_raskaana-olo, mutta onko se sitä vaan vain sitä että sitä toivoo niin paljon...? sitäsitäsitä.. :LOL: :LOL:

Aika mennä petiin... Palataan taas! :wave:

++++++++++++++++++++++ sinne Kuntsikalle
 
Huomenta naiset :flower:

Voi kuinkas jännää..tuo kuulostaa Epsu siltä että siellä tosiaan on joku..mutta juu, tiedän tunteeen...välillä on varma ja sitten kuiteskaan ei.

Voi video, mä en pääse kuulemaan uutisia ennenkuin huomenna illansuussa.....molempien :D

Mulla on kohta lähtö sinne suunnittelupäiville ja palaan huomenna.

Omaa napaa ei paljon selitelleä, sillä ei oikeestaan mitään uutta niiinkuin tiedätte kierron tässä vaiheessa, että ovista ootellessa.

Nyt pitää lähteä!

++++++++++++ \|O \|O \|O \|O \|O \|O \|O :attn: :attn: :attn: :attn: :attn:
Koitahan saada unesta kiinni, jos aamulla testailet Epsu!
 
Tänne ei kuulu mitään uutta. Haamu ei ole muuttunut plussaksi vaan oikeastaan hävinnyt kokonaan. Eilen siis testasin apteekista ostamallani testillä ja siihen ei tullu mitään muuta kuin testiviiva vaikka kuinka yritin tihrustaa.

On kyllä entistä enemmän tädin jo ovella kolkuttelu olo. :attn: :attn: :attn:

Huomenna testailen, jos täti malttaa pysyä kotonaan.

:wave:
 
Huhuu, HAAMU! IIIK! :D :D :D Tein hätäisen testin ja taisin liian vähän aikaa pitää sitä vielä pississä, mutta siihen tuli kuitenkin HAAMU! :D :D :D Mut pitää vielä testailla uudestaan.. Hui sentään, hirveät täpinät...
Nyt pitää mennä ruokkimaan poika..
 

Yhteistyössä