Yli 36v KesäToiveet

täällä suunnalla myös suuri toive laitettu matkaan syyskuussa. Ollaan tälläinen uusio perhe. Itsellä kolme lasta, nuorin täytti juuri 7 ja kaksi lasta puolisolla. Nyt sitten yritellään yhteistä..
ikää ei kyllä ole kuin 30.. Kokemusta kai senkin edestä.. :)
 
? Perjantain peuhaajat ?

----SYYSTOIVEET YLPEÄNÄ ESITTÄÄ:


PLUSSANNEET :heart:

Eludie

Lyydia2001

Maudie

äitix8

Miesku

HissunMyy la. 12.5.07.

Klaava rv 11+1


PIINASSA :headwall:

Epskeps Kp 20/27-28 (yk.4)

Kuntsikka 24/24-27 (yk.5)


PEITTOJEN ALLA ;)

Micosa 13/28-33

Mimsku 14/n.30


TÄTI KYLÄILEMÄSSÄ :hug:

Pilkettä 3/29-31


HUKASSA? :attn:

Kipinää

Tiitiäisen äiti Kp ?/28

Lumienkeli1

Chillifinn

Vivaldo

euforia


 
Moikka Kuntsikka!! :wave: Sulla onkin tosiaan piinaviikko ihan aluillaan! Toivotaan että se plussa tulisi! :heart: Ja reipasta toimintaa, heti meni palaute YLElle! JESH! :D On meinaan oikeasti ihan tosi hyvä dokkari. Se kuvamateriaali on ihan mieletön. Se tv-kuuluttajakin silloin sanoi että ihan ennennäkemäntöntä tms. Ihan on tainnu olla kamera vauvan kanssa masussa.. :)

Onkos nyt Pilke oikein tuo kp? Virheitä sattuu tekevälle :p ;) Tokkiisa huomautelkaa jos on päivät väärin tai jotain!!!

Tänään täällä onkin ollut ihan tosi kaunis päivä! Aurinko on paistellut eikä liiemmälti ole tuullut. Ja mikä parasta, lunta EI ole enää satanut!! :kieh: :LOL: Kyllä saatiin vaan lumitöitä tehdä, mut joskohan riittäisi sitten hetkeksi aikaa.. ;)

Tervetuloa vaan piiu tänne meidän sekaan! :wave: Me ollaan kyllä sua vanhempia mut ei kait tuo sinua haitanne ;) :D

).( Mullakin on sitten jo kp 20 menossa, et viikon päästäis ois sitten jännät paikat.. Hui sentään! Täytyy toivoa vaan parasta..

Ai niin Pilke, tilasin ne ovistikut www.kotitestit.com ja sieltä "tukku", sain 20 tikkua 20 eurolla!! :D Ja siihen hintaan sisältyy postituskulut!! Tuostakin linkistä pitäis päästä: http://www.testitukku.com/


+++++++++++++++++ :whistle:


Onnittelut Pilkelle ja miehelle vuosipäivän johdosta!! :flower: :flower: Meillä onkin vuosipäivä ylihuomenna!!! :D <br><br>
 
S Y Y S T O I V E E T :heart: :heart: :heart:


Chillifinn 36 v, Lontoo, 2v poika

Eludie 35v

Epskeps 35v, Etelä-Karjala, 3,5v poika.

Euforia 38v, 4v ja 8v tytöt

HissunMyy 38v, Utajärvi, 6 lasta (16,14,12,10,8v ja 8kk) :heart:

Klaava 37v, Keski-Suomi, 3 lasta (10 tyttö, 8 poika ja 2v tyttö) :heart:

Kipinää 35v, 10 ja 12v lapset

Kuntsikka 36v, 1 lapsi

Lumienkeli1 36v, 1 lapsi

Lyydia2001 36v, 4v lapsi :heart:

Maudie 36v, 4 lasta (13,12,5 ja 4v) :heart:

Micosa 37v, Etelä-Suomi, 18v tyttö ja 3v poika

Miesku 40v, 3 lasta :heart:

Piiu, 30v, 3 + 2 lasta

Pilkettä 38v, Helsinki, 17v poika.

Tiitiäisen äiti 35v, Espanja, 2v4kk poika

Vivaldo 36v, 4v ja 6v tytöt

Äitix8 :heart:
<br><br>
 
epskeps yökyöpelinä
Heippa! Sain YLEltä viestin koskien ohjelman, Elämä ennen syntymää, uusintaa ja näillä näkymin se on tulossa tammikuun alussa uusintana!! 4. ja 5.1 klo 19!!! :D Jesh! Ois saanut tulla vaikka heti, mut parempi tuokin kuin ei milloinkaan. Et silloin kaikki videot ja dvd:t tallentamaan!! =)
 
Epskeps onnea vuosipäivän johdosta!
Minä en kyllä muista mitään, mutta onneksi epskeps muistutti meitä :LOL:

En saanut kunnolla nukuttua viime yönä vatsa painoi joka suuntaan. Toivottavasti täsät nyt olo paranee :)
sain tuoettua tyynyllä vatsaa kun nukuin kyljellään.
join illalla yhden litran valion 3 hedelmän mehua ja kun menin nukkuu niin vähän närästi, mutta onneksi se helpotti. kauhea jano koko ajan :)

muuten mitä vitamiineja te syötte? yleensäkin ettei vain tän kuumeilun takia :)
ajattelin että pitääkö aloittaa nyt jotain :)

 
Lyydia, mehän nyt ollaan aamuvirkkuja, kun peräperää viestejä kirjoitellaan..

Minä aloitin nyt syömään D-vitamiinia, Minusun-merkkistä. Sitä suosittelivat neuvolasta ja sitä olen antanut myös lapsille. Joskus otan yhden lasten Multitabsin, mutta en läheslään joka päivä. Minä luotan aika hyvin siihen, että saan tarpeelliset aineet ruoasta. Tiedä häntä sitten.
<br><br>
 
Hei vaan,

Olen ollut kateissa palstalta pitkän aikaa. Tämä johtuu siitä, että olen tullut siihen lopputulokseen, että lykkään tätä vauva-asiaa vuodella tai jopa kokonaaan. Olin sen verran epävarma, että katsoin parhaaksi ottaa aikalisän. Työasiatkin vaikuttavat, kun on mahdollisuus vakituiseen paikkaan vuoden kuluessa.

Mutta onnea kaikille plussanneille! Olen hengeassä mukana, vaikken enää kirjoittelekaan tänne. Kukaties ajatukset selkiytyvät ja palaan takaisin kehiin jossain vaiheessa. Tsemppiä kaikille ja hyvää joulun odotusta.
 
Heissan =)

Huppista kun on taas monta viestiä tullut tänne.

Hienoa että tuo dokkari tulee uusintana..ei muuta kun dvd tallennukseen sitten...Ja kiitos teille jotka laitoitte sen toiveen yle:een. Itse en edes vielä kerennyt.

Kiitos EpskepsOnnitteluista :flower: Ja teille myös onnittelut vuosipäivästä! Eikös sulla ole myös synttärit ihan jossain näillä main? Kiitos myös tosta osoitteesta, taidanpa tilata samanlaisen satsin...Voi että mä näin ihanaa unta viime yönä omasta vaavista..ja oli niin todentuntuinen että.

Mites on tuntemukset Epsu? Kylläpä nää kierrot vaan menee nopsaan ja just tuossa muisteltiin miehen kanssa eilen kuinka nopsaan on taas yksi vuosi mennyt.
Olis niin mukava kun saatas taas ens kuun plussa tänne. Pitäis oikein katsoa että missä kuussa nuo plussauutiset tään pinon "uusmammoilta" on pärähtäneet..että meneekö ihan 1/kk. Minusta on hienoa että plussia on tullut meille ikäneidoille ihan samaan tahtiin kun nuoremmillekin.

Ilta meni kivasti ja yllättäen, kun olimme jo kotiinpäin tulossa tuossa 23:n korvilla, niin tapasimmekin juba-asemalla ystäväpariskunnan ja käytiin vielä rupattelemassa heidän kanssa. Ei ihan pilkkuun asti jaksettu, mutta pääasia ettäoli mukavaa ja saatiin muistella :D :heart: Tänään mennään sitten koko perhe vielä syömään ulos.

Tervetuloa myös
Piiu :flower:

Kipinää Mukava että ilmoittelit kuulumisiasi ja tervetuloa sitten uudestan kuumeilemaan, jos elämäntilanne sellaiseksi muuttuu! Iloa ja onnea elämääsi toivottelen ja kiitokset ajatusten jakamisesta =)

Täällä päin täti on pahimman kalkatuksensa lopettanut, kuitenkin tädin postuminen koknaan on sellaista parin-kolmen päivän hivuttautumista ulos. On vissiin hyvät oltavat vieraisilla juu.

ihan ilma ja auringonpaiste ulkona..täytyypä lähteä kävelyksille


:D Mukavaa viikonloppua!
 
:LOL: :LOL: :LOL:

Lyydia--piti vielä vastata sulle, että vitamiinejä oon syönyt pitkään vähän ruuan lisänä. Kalölyn aloitin n.4v sitten ja sillä sain kierron tasantumaan ( EPA; DHA-öljyt) Eli en "uskalla" ilmna sitä ollakkaan. En nääs juurikaan syö kalaa arjessa. Nyt syön lisäksi tota Multitabs 2+, mutta huomasin kyllä että siinä ei ole kyllä esim. sitää kuulua foolihappoa yhtään sen enempää kuin normi yleisvitamiineissä, että mä en tiedä mistä ne sen 16e/purkki oikeen vetäsee... :eek:

Niiin ja kiva kun te plussanneet tänne vielä kirjoittelette!
 
Täällä sitten harjoitelllaan noita html-koodien käyttöä oikein urakalla :)

Se menee niin, että ennen paksunnettavaa (virallisesti lihavoitavaa) tekstiä pitää olla merkkinono hakasulku-b-hakasulku kiinni (hakasulku on tämä [ ) ja paksunnetun tekstin jälkeen pitää olla merkkijono hakasulku-kauttaviiva-b-hakasulku kiinni. Niitä on vaikea tässä muuten esittää, koska jos kirjoitan oikeat merkit, niin saan aikaan vain pakstunnetun tekstin, enkä ohjetta :whistle:

Siis tuollai ne voi tarkistaa, että ne tulivat oikeaan kohtaan.

Teinpä sitten rahkavoitaikinaa ja siitä joulutorttuja. Ovat just uunissa ja täällä tuoksuu aika hyvälle....

Kipinää, kuulumisiin myöhemmin ja hyvää jatkoa!
 
me tultiin juuri ulkoa. Täällä ei aurinko paista, mutta muuten on ihana ilma kun on lunta lunta ja lunta!
Täytyy toivoa, ettei ne sateet tulisi ensi viikolla :(

Oltiin ponin kanssa kärry lenkillä ja kivaa taas oli.
mitähän sitä taas kirjoittais paksunnetulla tekstillä :LOL: [b/]

muuten miten niitä ruusuja saa aikaan ja onko muitakin kuvia?
 
Lyydia, onnistuihan se sitten :) Toivottavasti ohjeestani oli apua...

Hitsi, kun ärsyttää. Söin äsken graavia lohta, ei vakuumiversiota tietenkään. Ja sitten eksyin taas tänne, missä suureen ääneen taas jossain pinossa varoitettiin, ettei graavia kalaa saa syödä ollenkaan. Piti ihan alkaa kaivamaan tietoa netistä ja löysinkin artikkelin, jossa kiellettiin tyhjiöpakatut kalavalmisteet. Ei suinkaan graavattua kalaa.

Minkähän takia tuosta pitää aina vouhottaa niin hirveästi. Ja turhaan huolestuttaa toisia. En sentään oksentamaan mennyt, kuten tässä taannoin joku, joka oli syönyt pellavaleipää...

Pitäis varmaan lopettaa tämä netissä pyöriminen. Ihan turhaa päänvaivaa vaan itselleen aiheuttaa, kun kaiken lukee.
 
Heippat taas

No voi hyväihme Klaava tuota rajoitusten verkkoa. Ne tuntuvat muuttuvan rajustikin. Silloin 17v sitten muistaakseni oli vain vichy, salmiakki, laku, A-vitamiini suositu ettei syö paljoa. Sitten taisivat tehdä sen toksoplasmakokeen tutkimuksen kissallisille.

Minä söin esim. juuri pellavasiemeniä erityisesti kun tykkäsin tehdä sellaista omasekoitus mysliä. Eikä siitä muuten mitään huonoa seurannut. mIksi sitä muuten ei saisi syödä? lisäksi meillä on aina ollut kissoja eikä mulla mitään toksoplasmavasta-aineita ollut

Kyllä se taitaa enempi olla huonoa tuuria jos jostain sellaisesta ruoka-aineesta jotain saa. Järki mukana tuossakin asiassa.

Lyydia tuo Epskeps osasi kertoa miten noita nuotteja tulee. Olikohan se nyt alt+ctrl+14 ja sydän alt+ctrl+3

Pitääpä koklata:

å ££££££££ $$$ :LOL: Kyllä noi musta ihan muilta merkeiltä näyttää....

Koodi:
Mitäs tää ylhäällä oleva risuaita merkkaa?
Hah, saapas nähdä kun lähettää viestin =)

 
jaa et näinkin saa tän lihavoitua vai no tämähän on helppoa.
saako sit tämän tekstin muutettua erillaiseski
mitähän nyt tapahtuu

mä olen nyt ainakin juonut tosi apljon hartwall novellea.
mä en ainakaan tiedä mitä ei saa syödä mitä saa.
olen tossa nyt syönyt noita fatzerin mysli leipää eikö sitäkään saa syö?
 
No juuh, vichy oli verenpaineen, siis suolojen takia pannassa. Tuskin siitä haittaa on jos paineet pysyy normina, mut näin silloin sanottiin.

Tosta risuaidasta ylhäällä siis näköjään tulee tollanen "kirjoituskone" tekstuuri. Mut en kyl noit nuotteja ja sytäimiä saa sit millään.
EEEEPPPSSUUU!!!!!! APUUN!!!! :LOL:

Nyt pitää alkaa kilpailee ton tv:n ja mörrikän kanssa miljönäärikisaa :D
 
? Sunnuntain suhaajat ?

----SYYSTOIVEET YLPEÄNÄ ESITTÄÄ:


PLUSSANNEET :heart:

Eludie

Lyydia2001

Maudie

äitix8

Miesku

HissunMyy la. 12.5.07.

Klaava rv 11+3


PIINASSA :headwall:

Epskeps Kp 22/27-28 (yk.4)

Kuntsikka 26/24-27 (yk.5)


PEITTOJEN ALLA ;)

Micosa 15/28-33

Mimsku 16/n.30


TÄTI KYLÄILEMÄSSÄ :hug:

Pilkettä 5/29-31


HUKASSA? :attn:

Kipinää

Tiitiäisen äiti Kp ?/28

Lumienkeli1

Chillifinn

Vivaldo

euforia



 

Yhteistyössä