:flower: iltoja Siskot!
Täällähän on ollut vallan hurja kirjoitustahti tän päivän aikana.
EludieToivotaan että kaikki ok..joskushan tuota vuotoa tulee alussa toisilla ja silti kaikki ok. :heart: :hug:
KlaavaKiva kun laitoit sen yli 36v pinon tuonne odotuspuolelle..toivon mukaan pääsemme sinne vielä tämän vuoden puolella! Käyn kyllä lukemassa sitä jo etukäteen varmuudeksi
Siellähän oli jo hurjan paljon tullut porukkaa mukaan ja minusta on kiva kun kaikilla hieman eri rv:t menossa, tulee värikkyyttä juttuihin =)
Ja pakkohan tässä on munkin päivitellä noita vaatejuttuja joista kerroit. Sehän on selvä että ei sitä nyt pikkukoululaisen vielä tartte jotain tyyli vaatteita laitttaa..hmm joskus tuntuu että olisi hyvä kun olisi meilläkin tuo koulupuku malli. Minusta on pääasia että on käytänöllinen ja sään mukainen vaatetus ja sellainen että lapsi vaatteensa ilman huolta kantaa.
Epsumulla ei ole kokemusta kohdun ulkop.raskaudesta muutoin kun että siskollani oli moinen nuorempana ja se kyllä esiintyi sillätavalla että ne kivut tulivat vasta plussauksen jälkeen eli myöhemmin sitten kun alkio oli jo kasvanut jonkinverran. Luulenpa ettei ainakaan sellaista sinulla.
Niitä kiinnittymiskipuja tulee joillain ja kuulemma myös keltarauhanen saattaa puhjetessaan aiheuttaa kipuilua ( siis se käsitääkseni kuuluu asiaan), joten sulla on kaikki varmaan ihan ok!
Mulla on ollut jos jonkinlaista kipuilua ja nytkin olen heräillyt aamuyöstä ihan oikeasti aika kipeisiin tuntemuksiin sekä alaselässä että masussa. Mulla nää on tulleet sen greippailun jälkeen ja kyllä jo tuossa ajattelin että en sitä ehkä kuitenkaan juo enää. Ne on aika ikäviä, kun tunnin verran menee yöllä sellaisessa aika tukalassa olossa.
Vähän jo kerkesin toivoakin että jos sittenkin jotain eloa olsi tapahtunut mulla, mutta nyt kyllä oli valkovuoto hieman rusehtavaa kun töistä tulin. Koko hitsin päivän olen ravannut vessassa katsomassa, kun tuntuu kokajan että nyt lorahtaa ( sori yksityiskohtaiset selitykset, mutta kun ei oo kivaa :ashamed: ) Kyllä täsä alkaa tosiaan aika kuume päällä olla kun joka kuukausi sama juttu ja aina tuntuu siltä että hitsi..ens kuussa en kyllä ajattele asiaa, mutta sitten kropan tuntemukset pistää pään sekaisin :headwall: Ottaa vielä päähän sekin että tästä tuli nyt tällainen pidempi kierto, plääh! viime kk ehti täti tulla melkein puskista niin ei kovin kauaa tarvinnut piinailla kuitenkaan. Ens kuussa ostan kyllä matkan mombasaan piinaviikoksi, heh
No nyt vaan ramppaan vessassa ja TOIVON että se perhanan akka :headwall: tulis sieltä eikä vain kurki, mrrrrr...
Oho, huomasin olevani hieman jo ärtynyt tähän..anteeksi.
Kaikille kuiteskin mukavaa iltaa lumimyräkässä, joka nyt vihdoin saapui tänne eteläänkin =)