Yli 36v KesäToiveet

:/

Olen juuri varannut ajan gynekologille. Vatsa on eilisestä asti ollut kiepeähkö, kipu muistuttaa kuukautiskipua, sellainen ikävä jomotus. Eilen illalla tuli myös vähäisen ruskeata vuotoa, on muuttunut tämän päivän aikana runsaammaksi ja seassa on selkeästi myös verta.

Pääsen puolentoista tunnin kuluttua siis käymään genekologilla, silloin saan tietää miten asiat oikein ovat.

Toivottavasti peukuttelette tekin.
 
Voi Eludie, kunpa kaikki vaan olisi hyvin. :hug: sinulle.

HissunMyy, nyt on pino perustettu Odottajien puolelle tutulla otsikolla, joten tervetuloa sinne myös hehkuttelemaan ja suremaan, jos sellaiseen sattuisi aihetta. Ja samoin kaikki muutkin, joko nyt tai sitten jokainen omaan tahtiinsa. Toivotaan, että kaikki lähiaikoina.

Pidetään porukalla peukkuja Eludielle, että kaikki olisi kunnossa.
 
Peukkuja Eludielle! dbdbdbdb Toivottavasti kaikki on hyvin!!

Mulla alkoi tuossa iltapäivällä alavatsakivut :( Kun tietäis mistä johtuu.. :/ Et onko joku tavan vatsakramppi vai jotain raskautumis-häikkää.. Mistä muuten tietää jos on tuulimuna-tai kohdunulkoinen raskaus?? Joo, ei maalailla piruja seinille.. kysyn kuitenkin.

Nyt lapsi pitää ruokkia.. :wave:
 
Eludie, kerrothan mitä lääkäri sanoi?

Epskeps, mulla ei onneksi ole kokemusta tuulimunasta eikä kohdunulkoisesta. Täältä olen vaan lukenut, ettei tuulimunaraskaudessa tulis niitä kohdun kasvuun liittyviä nipistyksiä vatsassa ja ilmeisesti kohdunulkoinen oireilee rajuilla kivuilla siinä vaiheessa, kun munatorvi venyy kasvavan alkion voimasta.

Milloinhan ne oppisi siirtämään väärässä paikassa kasvavan alkion oikeaan kohtaan? Eikös ne osaa kirurgisesti tehdä mitä ihmeellisempiä operaatioita. No, ei murehdita sellaista. Ei sulla mitään sellaista ole, uskon minä.

Sehän voi olla vaikka kiinnittymiskipuja. Itsellä ei ole sellaisesta kokemusta, mutta jotkut sanoo tuntevansa.

Itse arvasin tämänkertaisen raskauteni siitä, kun en sairastunut vatsatautiin, joka oli muulla perheellä. Silloin oli kyllä vasta kp 21/30, mutta arvasinpa oikein.

Hitsi, kun housut puristaa. Nyt johtuu kyllä siitä, että tein lapsille pinaatti-perunasosetta ja katkaravuilla höystettyä uunikalaa. Oli niin hyvää, että taisi tulla syötyä liikaa. Nyt taas pikainan paluu ruotuun, ettei paino pääse ryöstäytymään.

Lunta tulvillaan,
on raikas talvisää....

Täällä ainakin, edelleen.
 
:flower: iltoja Siskot!

Täällähän on ollut vallan hurja kirjoitustahti tän päivän aikana.
EludieToivotaan että kaikki ok..joskushan tuota vuotoa tulee alussa toisilla ja silti kaikki ok. :heart: :hug:

KlaavaKiva kun laitoit sen yli 36v pinon tuonne odotuspuolelle..toivon mukaan pääsemme sinne vielä tämän vuoden puolella! Käyn kyllä lukemassa sitä jo etukäteen varmuudeksi :D Siellähän oli jo hurjan paljon tullut porukkaa mukaan ja minusta on kiva kun kaikilla hieman eri rv:t menossa, tulee värikkyyttä juttuihin =)

Ja pakkohan tässä on munkin päivitellä noita vaatejuttuja joista kerroit. Sehän on selvä että ei sitä nyt pikkukoululaisen vielä tartte jotain tyyli vaatteita laitttaa..hmm joskus tuntuu että olisi hyvä kun olisi meilläkin tuo koulupuku malli. Minusta on pääasia että on käytänöllinen ja sään mukainen vaatetus ja sellainen että lapsi vaatteensa ilman huolta kantaa.

Epsumulla ei ole kokemusta kohdun ulkop.raskaudesta muutoin kun että siskollani oli moinen nuorempana ja se kyllä esiintyi sillätavalla että ne kivut tulivat vasta plussauksen jälkeen eli myöhemmin sitten kun alkio oli jo kasvanut jonkinverran. Luulenpa ettei ainakaan sellaista sinulla.
Niitä kiinnittymiskipuja tulee joillain ja kuulemma myös keltarauhanen saattaa puhjetessaan aiheuttaa kipuilua ( siis se käsitääkseni kuuluu asiaan), joten sulla on kaikki varmaan ihan ok!

Mulla on ollut jos jonkinlaista kipuilua ja nytkin olen heräillyt aamuyöstä ihan oikeasti aika kipeisiin tuntemuksiin sekä alaselässä että masussa. Mulla nää on tulleet sen greippailun jälkeen ja kyllä jo tuossa ajattelin että en sitä ehkä kuitenkaan juo enää. Ne on aika ikäviä, kun tunnin verran menee yöllä sellaisessa aika tukalassa olossa.

Vähän jo kerkesin toivoakin että jos sittenkin jotain eloa olsi tapahtunut mulla, mutta nyt kyllä oli valkovuoto hieman rusehtavaa kun töistä tulin. Koko hitsin päivän olen ravannut vessassa katsomassa, kun tuntuu kokajan että nyt lorahtaa ( sori yksityiskohtaiset selitykset, mutta kun ei oo kivaa :ashamed: ) Kyllä täsä alkaa tosiaan aika kuume päällä olla kun joka kuukausi sama juttu ja aina tuntuu siltä että hitsi..ens kuussa en kyllä ajattele asiaa, mutta sitten kropan tuntemukset pistää pään sekaisin :headwall: Ottaa vielä päähän sekin että tästä tuli nyt tällainen pidempi kierto, plääh! viime kk ehti täti tulla melkein puskista niin ei kovin kauaa tarvinnut piinailla kuitenkaan. Ens kuussa ostan kyllä matkan mombasaan piinaviikoksi, heh :LOL:

No nyt vaan ramppaan vessassa ja TOIVON että se perhanan akka :headwall: tulis sieltä eikä vain kurki, mrrrrr...

Oho, huomasin olevani hieman jo ärtynyt tähän..anteeksi.

Kaikille kuiteskin mukavaa iltaa lumimyräkässä, joka nyt vihdoin saapui tänne eteläänkin =)
 
? Keskiviikon kaipaukset ?

----SYYSTOIVEET YLPEÄNÄ ESITTÄÄ:


PLUSSANNEET :heart:

Eludie

Lyydia2001

Maudie

äitix8

Miesku

HissunMyy la. 12.5.07.

Klaava rv 10+6


PIINASSA :headwall:

Epskeps Kp 18/27-28 (yk.4)

Kuntsikka 22/24-27 (yk.5)


PEITTOJEN ALLA ;)

Micosa 11/28-33

Mimsku 12/n.30


TÄTI KYLÄILEMÄSSÄ :hug:

Pilkettä 1/ 29-32

HUKASSA? :attn:


Kipinää

Tiitiäisen äiti Kp ?/28

Lumienkeli1

Chillifinn

Vivaldo

euforia


:attn: Missä on kipinää? :attn: Myös muut "Hukassa?"-olijat, huhuuu missä olette??!! :attn:


Do Niin, sieltähän se täti pirkales tuli....pikku :headwall: nyt mutta sitten taas täysin rinnoin uuteen kiertoon! Kohtahan sitä taas pääsee Peittojen alle :p
Sori, Epsu, nää listapäivitykset ei varmaankaan taas mennyt ihan hienosti... :flower:
 
Pilke :hug: :hug: Voi hemmetti sen tädin kanssa! \|O On se kumma kun tuppaa aina vaan kyläilemään vaikka ei totisesti ole tervetullut! :( Mut uusin toivein uuteen kiertoon! :hug: :hug:

Tiedä sitten mitä nää kipuilut oikein oli. Alkaa onneksi jo hellittämään..*huh* Mulla on aiemminkin ollut vatsakramppeja, mut nää kivut oli kyllä erilaisia. Tuntuivat tulla alavatsalla, just siellä missä munasarjat ja kohtu on.. :/ Et mitähän lie sitten olivat. Kipulääkettäkin piti ottaa, onneksi auttoi, vaikka kesti kyllä kauan ennen kuin auttoi.

Ihan muuten vaankin haluan noista kohdunulkoisesta- ja tuulimunaraskaudesta tietää. Kun en ole ymmärtänyt mistä ihmiset ne huomaa.. :ashamed: Mut kaipa ne sitten huomaa jos niin käy.. Kiitos Klaava ja Pilke kun vastailitte :) Tuskinpa kait semmoisista vois nyt ainakaan olla kyse. Kunpa vaan tietäis mistä... :eek:

Täällä senkun lumisade jatkuu.. Huh heijaa vaan! Eipä tarvii sitten lopputalvesta enää sataakaan lunta! :LOL: Päästään poitsun kanssa varmaan huomenna lumitöitä tekemään.. :D

Sain muuten pojan ihan ennätysaikaisin nukkumaan, klo 21! :eek: :D Meillä tuo on aika harvinaista totisesti. Yleensä tuppaa illat venymään ainakin 21.30-22.30 joskus myöhempäänkin.. :ashamed: Mut tänään poika ei nukkunutkaan päikkäreitä, niin sekin sitten pisti illalla aiemmin väsyttämään. Saas nähdä vaan monelta herää aamulla... :eek: :D :snotty:
 
? Torstain toivonpilkahdukset ?

----SYYSTOIVEET YLPEÄNÄ ESITTÄÄ:


PLUSSANNEET :heart:

Eludie

Lyydia2001

Maudie

äitix8

Miesku

HissunMyy la. 12.5.07.

Klaava rv 11+0


PIINASSA :headwall:

Epskeps Kp 19/27-28 (yk.4)

Kuntsikka 23/24-27 (yk.5)


PEITTOJEN ALLA ;)

Micosa 12/28-33

Mimsku 13/n.30


TÄTI KYLÄILEMÄSSÄ :hug:

Pilkettä 1/29-31


HUKASSA? :attn:

Kipinää

Tiitiäisen äiti Kp ?/28

Lumienkeli1

Chillifinn

Vivaldo

euforia



 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 01.11.2006 klo 21:48 Pilkettä kirjoitti:
Sori, Epsu, nää listapäivitykset ei varmaankaan taas mennyt ihan hienosti... :flower:
:LOL: Voi sinnuu Pilkkis :D Miten sä osasitkin kaikki "muotoilut" hävittää! :D :D Mut ei hätiä mitiä! :LOL: Hyvä yritys! :flower: :flower:
 
Terve taas siskot.

Kävin eilen illalla gynekologilla. Vaihtoehtoja ultran jälkeen seuraavat; km, kohdun ulkopuolella oleva sikiö tai sitten "kaikki hyvin".

Nyt täytyy kyllä todeta että tup ensimmäinen arvaus menee ihan oikein. Vuoto on jo muuttunut runsaaksi ja kyseessä ei enää ole mikään ruskea vuoto, kyllä se nyt ihan keskenmenolta näyttää.

Harmittaa, harmittaa tietenkin. Mies on jopa surullinen. Itse olen sitä mieltä että hyvä että tulee ulos jo nyt, ei varmaan kaikki ollut sitten ihan kunnossa. Mutta harmittaa, harmittaa tietenkin.
 
:hug: Eludie Voi kuinka ikävää, kyllä se aina on surullista, voin vain kuvitella miltä tuntuu kun on jo plussannut ja sitten menee kesken, tämä joka kuukautinen tädin tulokin kuitenkin aina surettaa hiukan. Km on ihan varmasti surullista.
Mutta varmaankin hyvä pitää kiinni tuosta ajatuksesta, että toisaalta hyvä kun tuli näin alussa. Hyvä ajatella kuitenkin asian valoisampia puolia väliin, niin tulee niitä toivon pilkahduksia sydämeen ja päivä päivältä olo kohenee. Olen muuten kuullut että km:n jälkeen on hyvät mahdollisuudet, siis jopa paremmat, tulla raskaaksi seuraavan kierron aikana. Ja onhan se hienoa että teillä kuitenkin molemmilla kropat toimii. :hug:

Epsu :ashamed: Juuh, mä oon surkea tossa. Eihän noita kuvia saa sinne kun loppuun...pööh. Oli niin kyllä laihan näkönen tulos mun lista että... :LOL:

Täällä on huisin ihana pakkas päivä ja kereksin käydä tässä lenkilläkin. Voi kyllä ketutti oikeesti tuo tädin tulo, hitsi. Ja oikeen piti hereilläkin aamuyöstä kipuilulla. No, aamulla kävin kaupassa ja niinhän se greippimehu tarttui tassuun.. :saint: Siitä saa niin hyvät ovis merkit, että siksi kuitenkin.

Kuule jos nuo on niitä kiinittymiskipuja...mulla ei ole sellaisia ollut, tai en ainakaan muista, heh 17v takaa. Silloin se oli muutenkin nin, että hups olen raskaana!

Ootteko jo käynyt kurkkaamassa odotuspuolen syystoiveita? Siellä on ihan mahottomasti tullut porukkaa, joten oli vissiinkin tarpeen.

Nyt pitää mennä tekee mörrikän kanssa juurespataa....

:headwall: :headwall: :headwall: :headwall: Perhanan Täti!

( ..pakko purkautua! )

Teille siskot mukavaa päivää ja Kiinnittymispölyä :wave: :wave: :wave: :wave: Epsulle!
 
:hug: :hug: Eludie :hug: :hug: Olen todella pahoillani :( Lähetän sulle vielä toivon pilkahduksia jospa vuodosta huolimatta olisikin kaikki hyvin ¤ ¤ ¤ ¤ ¤ ¤ ¤ ¤ ¤ ¤ ¤ ¤

Enpä tiedä Pilkkis oliko ne eiliset kiinnitysmiskipuja vai mitä lie.. Oon yrittänyt katella netistä josko tietoa löytäisin aiheesta, mut eip oikein mitään. Pitänee katsella videolta "Elämä ennen syntymää"-dokkaria niin taas on vähän viisaampi ;) Onneksi nauhotin sen ja säilytin, vain kylläkin ekan osan, mutta silti. Aivan mielettömän upeaa kuvamateriaalia. Yksi virhe siinä dokkarissa on.. se lukija sanoo että raskaus kestää 38 KUUKAUTTA :LOL: Ei onneksi sentään.. ? :whistle: Niin ja en minä enää muista mitä kaikkia tuntemuksia sitä olikaan kun tuota poikaa aloin odottamaan. Sen muistan että rinnat tuli kipeiksi, kun menkat oli noin viikon myöhässä ja väsytti ihan hirveesti. Mut silloinpa otinkin aikalailla rennommin tän koko homman.. :ashamed: :D

Täällä sen kun lunta sataa ja sataa.. On varsinainen lumihelevetti jo valloillaan, kerpele! Jalkakäytäviä ei olla aurattu ja niissä on varmaan metri lunta ja piha on kuin kaooksen vallassa. Loppuis jo! Ja menis muualle satamaan! \|O Ikkuinoistakaan ei näe kohta ulos... :/

Mut lumisateesta huolimatta, hyvää päivän jatkoa! :)

PS. Olen käynyt kurkkimassa odotus-syystoiveita, tietysti ;) Siellä sattui silmään vaan yksi hassu lipsahdus, oisko ollut Lyydialta, joka kirjoitti jotenkin että on vielä 35, mutta täyttää kohta 26 :D Niin sitä pitää!! Minäkin voisin täyttää tuon 26 uudestaan! ;) :D :LOL: <br><br>
 
Jatkoa seuraa :LOL:
Siis mutta virhe pääsi tulemaan, mutta onneksi jollain on hauiskaa.
ja toivottavasti ilahdutin myös muitakin lukioita :LOL: :LOL:
Kun ei jaksa kirjautua, niin ei voi enää virheitä korjata. :LOL:

Mutta hauskaa päivää kaikille :LOL:
 
Lyydia :wave:
Sattuuhan näitä lipsahduksia. Minusta tuo oli vaan niin hauska :D Oma äitini aikanaan sanoi aina syntymäpäivänään että hän täyttää 26... vaikka ikää oli yli 30.. Mut ikähän on vaan numero ;)

Eikä tuota virhettä nyt tarttis ees korjailla ;)

:LOL: :LOL: :LOL:


Katselin muuten hetken aikaa sitä Elämä ennen syntymää-dokkaria ja kyllä tuo kiinnittyminenkin tapahtuu vasta viikon kuluttua hedelmöittymisestä, et eipä noi mun eiliset kivut kyllä sitä ainakaan olleet. Tais olla ihan jotain muuta väänteitä. On kyllä niin ihanan ihmeellinen tuo dokkari. Niin taas tippa linssissä katselin ja ihmettelin kuinka se pienen ihmisen taimen sydän lähtee sykkimään :heart: Ensin yksi solu sykähtää ja aiheuttaa sitten ketjureaktion ja kohta se pieni sydän siellä sykkii! Dokkarissa oli 23 päivän ikäinen ihmisentaimi :heart: Ja siinä näytettiin kuin 3cm kokoinen pikkunatiainen heiluttelee käsiä ja jalkojaan :heart: :heart: :heart: Ui ui miten ihanaa!! Saisivat YLEltä lähettää tuo dokkarin uudestaan! Laittakaas kaikki sinne meiliä/palautetta, että tahdotaan nähdä tuo dokkari nyt heti kiitos :D <br><br>
 
Voi Eludie, otan osaa menetyksesi johdosta. Totta on kuitenkin se, että jos on kesken mennäkseen, niin mieluummin jo nyt, kuin vasta myöhemmin. On se hirvittävän paljon rankempaa mitä myöhemmin se tapahtuu.
ä
Ja ainkin omasta puolestani voin sanoa lohduksi, että meillä tärppäsi melko heti uudelleen toukokuussa olleen km:n jälkeen. Vaikka tuli vielä niin myöhäisessä vaiheessa, että olisi luullut vaikuttavan jotenkin. Mutta onneksi ei kuitenkaan.

Täällähän me ollaan toinen toisiamme tukemassa virtuaalisesti. Ainakin minun mielestä se on näiden palstojen tärkein merkitys, eikä tyhjänaikainen riitely ja minä olen oikeassa -julistukset.

Jaksamista sinulle ja perheellesi.

Täällä ei ihmeitä. Pääsin kuin pääsinkin luennoille tänään. Vaikka kuopus kyllä huusi vissiin puoli tuntia täällä lähtöni jälkeen. Oli kuitenkin rauhoittunut, joten sitkeys palkittiin.

Saapa nähdä miten ensi viikolla, kun olis seuraava reissu tiedossa. Mutta sitä ehtii murehtia myöhemmin.
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 02.11.2006 klo 14:06 Epskeps kirjoitti:
Täällä sen kun lunta sataa ja sataa.. On varsinainen lumihelevetti jo valloillaan, kerpele! Jalkakäytäviä ei olla aurattu ja niissä on varmaan metri lunta ja piha on kuin kaooksen vallassa. Loppuis jo! Ja menis muualle satamaan! \|O Ikkuinoistakaan ei näe kohta ulos... :/

Mut lumisateesta huolimatta, hyvää päivän jatkoa! :)


:LOL: Tässä kohtaaa vois ton LUMI-sanan tilalle laittaa TÄTI-sanan, kokeilepas!

[/b]Epsis :D :saint: mää ainaskin olen kyllä nyt huomannut, että noista kipuiluista ei ota selvää..muistelen kyllä, että kun poitsun sain niin mulla ei ollut mitään tuntemuksia raskautumisesta ennen plussausta, mutta muisti toki voi pettää. Mä kyllä jotenkin tiesin, että olen.

Jotkut sanoo tuntevansa hedelmöittymisenkin ja mene ja tiedä, se on varmaan ihan totta, mutta nuo tuntemukset kait voi olla niin monesta syystä johtuvia, että sitten kun on raskaana niin ei välttämättä olekaan yhtään samanlaiset oireet kuin mitä ajattelis :eek:

Kaiken kaikkiaan nyt on kiva jännäillä sun "masutapahtumia" =) Toivotaan sinne juuri sitä elämää, että vaavi saa alun :heart: :heart: :heart: Jonain kertana kummiskin nappaa ja sovitaan tai ainakin toivotaan, että se on nyt tämä kerta :D

Ja jippii sekä pari hyppyä :D! Kahden viikon päästä pääsee taas itsekin jännäilemään :whistle: :p
Eludie Juuri niin, täällä voi rauhassa "tunteilla" ja tervetuloa kun jaksat, niin uusin yrityksin jakamaan tunetmukset meidän loppujen kuumeilijoiden ja jo plussanneidenkin kanssa ( ettehän nyt ihan hylkää meitä Klaava, Hissunmyy ja Lyydia :wave: )

Ai niin vielä
Epsis :D kenenkä tekemä se elämän ihme on? Oiskohan sama kuin meillä vhs:llä. Pitääkin katsoa tuo...oi ja voi mä en kyllä voi sitä itkemättä varmaan katsoa..pitänee odotella kierron puoliväliä, hmm.

Illanjatkoja ja kiinnittymispölyjä sekä :heart: and :hug:
 
Voi Pilkkis, kyllä se vielä opit nää paksunnokset sun muut ;) ;) Muista vaan se, että tekstin alkuun tulee [ b ] (ilman välejä) ja loppuun [ / b ], et siinä on tuo vinopalkki vai miksikä sitä sanotaan. :D Mut eip tuo niin haittaa vaikkei ihan kaikkien taiteen sääntöjen mukaan mene :LOL: :LOL: :LOL:

Poikaa kun aloin odottamaan, niin silloin tiesin jo ihan heti pupuilun jälkeen, että nyt tärppäs... Mut nyt ei oo kyllä mitään semmoista :/ mietin vaan, että johtuisko se siitäkin että sitä tuntemusta odottaa niin paljon??? :eek: Toiveet on korkealla, kun tuli ihan kivasti pupuiltuakin ? :whistle: :heart: :p ja todennäköisesti oikeaan aikaankin.. :D

Niin se dokkari on englanninkieliseltä nimeltään Life Before Birth, Elämä ennen syntymää. Niitä tuli 2 jaksoa. Yle1:seltä viime maaliskuussa. Sen kakkososankin nauhoitin, mut sitten taisin jotain sen päälle nauhoittaa kun en sitä enää löydä. (mut ei nyt tuosta video ja dvd-hässäkästä nyt kukaan mitään löydä! \|O ) Mut onneksi tuo 1.osa on tallella! Se on oikeastaan se mielenkiintoisempi, miten se pieni ihminen saa alkunsa ja lähtee kehittymään. 1-osassa raskautta seurataan puoleen väliin asti.

Joop, mut jorinat sikseen :p tuo jäpikäs jaksaa tuossa vieressä kiukutella, ei suostu keräämään lelujaan pois. Pitänee mennä patistelemaan... :wave: :wave: Palaamisiin!
 
Ja en sitten taaskaan jaksanut kirjautua. Mitähän virheitä nyt mahtaa tulla :LOL:
huh huh tänään oli raskas päivä!
Me valittiin uusi toiminannajohtaja meidän 4H yhdistykseen. Oli meinaan vaikeeta. 5 haastateltavaa ja 3 oli niistä todella samoilla viivalla. Mutta onnekis suurin osa meistä sitten oli samaa miletä tästä nuoresta tytöstä ja se sitten valittiin.
tänne on ensi viikoksi luvattu vesisateita. :whistle: :whistle: pois puhallan vesisateet. Saisi lumi pysyä koko talven tonne huhtikuuhun saakka :D

Vatsa on todella paisunut ja on sellainen "tukeva" olo vatsasta!
en ole vielä neuvola aikaa tilannut. Koskahan sen tekisin...
 
Huomenta!

Kävin just esittämässä uusintapyynön YLE:lle tuosta Elämä ennen syntymää -dokkarista. Nyt vaan muutkin pyytämään. Pitäs varmaan laittaa muihinkin ketjuihin vihjettä tästä hyväsä ohjelmasta.

Täällä sitä vaan piinaillaan, ei kyllä ole edes mitään tuntemuksia suuntaan tai toiseen. Mä ole semmonen hölmö etten uskalla tänne kirjotella kun olen ihan varma et sit ei ainakaan käy hyvin.

Ens viikon lopulla tulen viimeistään kertomaan miten tällä kertaa kävi.

Hyvää viikonloppua kaikille!
 
:flower: Huomenta mammat!

Aamu siis aukesi aurinkoisena täällä etelässä =) Luinpas Hesarista että tosiaankin teillä Epsu on lunta tulvillaan siellä tiet sunmuut.

Joo, mä en ymmärrä miten noi pasunnokset tulee välillä väärinpäin. Mun mielestä mä teen tietty kaiken oikein mutta...
Muuten tuossa listassa mulla oli siis eilen kp2 kun menkat alkoi silloin ke iltana ( haluu äkkii kieron puoleenväliin :D ) Niin kun ja jos päivität sitä...aattelin nyt kuiteskin etten koske siihen vähään aikaan... :snotty:

Jostain kuin muutes että kiinnittyminen on 3-7pvää eli kyllä sen mukaan voisi niitä kipujakin olla. Mullahan oli viime kierrossa aivan hiljaista about vkon oviksesta. Mistä muuten ostitkaan Epsu ne sun halpis ovistestit...aattelin kans ostaa hieman enempi niin ei tartte niitten suhteen stressailla?

Moikka Kuntsikka Joo, ymmärrän tuon tunteen että ei uskalla täällä jännäillä, että vaikuttaisi jotenkin. Onhan sellaistakin kuultu että kun lopettaa stessaamisen niin on het tullut raskaksi, mutta olsi kiiinostavaa tietää ihan oikeesti sen vaikutus ( ilman näitä yksittäistapauksia) Kuitenkin näiltä kuumeilupalstoiltakin mun mielestä raskautuu ihan se sama pros määrä kuin yleensäkin ( oliko se nyt 25pros/kieto?) No , en tiedä ehkä tässä itekin joutuu kohta miettimään sitäkin vaihtoehtoa...meillähän tulee sitten yritystä 0,5 vuotta tuossa tammikuun lopussa niin sitten kait oisa hyvä ottaa lekuriin yhteyttä. Näin olen kuullut että puolivuotta tässä iässä, niin voidaan jo tutkia.

mihin muutes tuollaset ohjelmatoiveet esitetään?

Kauankos muuten te jo plussaanneet yrititte???En muista nyt millään onko siitä ollut puhetta?

LyydiaVarmaan jännittää nuo alkuraskaus viikot, kun ei oikein vielä tunnekaan välttämättä mitään. Onko sulla oireet lisäänyneet siitä palelusta vai vieläkö saat nauttia hyvästä olosta?

Klaavallemyös hyviä vointeja, äläkä nyt liikoja siellä rehki lumitöiden parissa =)

Nyt pitäälähteä kauppaan ja kävelylenkille, hauskaa päivää ( meillä on vuosipvä, joten mennään illalla vähän ulos )

=)
 
Pilkettä Laitoin sen uusinta toiveen ihan vaan www.yle.fi ja sieltä valitsin ylhäältä palautteet. Saattaa siellä kyllä olla jokin oikeampikin paikka toiveille, mutta en innostuksissani edes semmosta tajunnu ettiä.

:p
 

Yhteistyössä