:flower:
isot onnittelut Epskepsille ja Tiitiäisen äidille
Juu, tuo 26 on kiva ikä, kannatan...
Kiitokset kannustuksesta
Klaava =)
Niinhän se kait on, että oireet raskutumisesta on niin yksilöllisiä. En yhtään muista 17v takaa, että oliko jotain tuntemuksia ennen menkkoja, ei varmaan osannut kyllä yhdistää jos olikin.
Kyllä sitä, kuitenkin on jo ajatellut, että jos ei sitten ilman apuja tulekaan
Eihän sitä tiedä mitkä systeemit on siitä edellisestä muuttunut. Pillereitä en ole syönyt sitten 15v:een, kun mulla on tuo mastopatia ja hormoonit saattavat vaikuttaa siihen.
Kyllä olen ajatellut että sen vähimmäismäärän kiertoja odottelen ja sitten mennään kyselemään tuolta terveyskeskuksesta josko tutkimuksiin pääsisi, kun suositus meidän ikäisille on tuo 6kk. Miehestähän ne kaiketi aloittavat, varsinkin kun mula jo yksi lapsi on. Onneksi mies ei suhtaudu tutkimuksiin ollenkaan pelokkaasti tai hämmentyneenä, vaan on ihan yhtä halukas nopeaan toimintaan =)
No, ainakin osaan unelmoida plussasta, kun viime yönä näin ihanaa unta, että niin kävi. Hassua kyllä, että on niin kuumeessa, että uniinkin tulee.
Tiitiäisen äiti ei kyllä usein ole lunta täälläkään jouluna. Viime joulu taisi sataa juuri ja juuri joulun alla. Kyllä se lumi on ihanaa, silloin kun sitä tänne etelämmäksikin tulee.
Onko suomalaiset jouluperinteet aiheuttanut kummastusta Espanjassa?
Mulla oli nuorempana hollantilaisia ystäviä täällä viettämässä joulua ja heille esim. laatikot aiheuttivat melkeistä oksennusreaktion. Samoin riisipuuro
Muuten kyllä oli samankaltaisuuksia, paitsi tuo joulupukki ja lahjojen tuominen, joka siellä tapahtuu Sinter Klaas:n toimesta ja JO muistaakseni 7.12. No, erot on mukavia, mutta jsutiinsa on myös hyvä säilyttää omia perinteitä :heart: Toivotaan, että saat järkätyksi oikein ihanan joulun sinne lämpöön!
Täällä kotona on hilajsita kun mies on soittotreeneissä ja poitsu soittotunnilla ?????
Mutta eipä tää hiljaisus ihan vastenmielistäkään välillä ole
Saamapahan rauhassa olla nettiriippuvainen
hyvät illanjatkot naiset, varmaan "raksuttelen" täältä viestejä iltani ratoksi myöhemminkin