Yli 36v KesäToiveet

? Keskiviikon Kipsakat ?

----SYYSTOIVEET YLPEÄNÄ ESITTÄÄ:


PLUSSANNEET :heart:

Epskeps la 22.7.07

Kuntsikka

Lyydia2001

Maudie

äitix8

Miesku

HissunMyy la. 11.5.07.

Klaava rv 14+0


HAAMUILIJAT :xmas:


PIINASSA :headwall:

Tiitiäisen äiti 18/28

Pilkettä 22/29-31

Micosa 32/28-33


PEITTOJEN ALLA ;)

Niksuliini

Pihlamaaria 16/24-29


TÄTI KYLÄILEMÄSSÄ :hug:

Mimsku 5/28


TOIVEILIJAT


HUKASSA OLEVAT SYYSTOIVEILIJAT :attn:

Eludie

Lumienkeli1

Chillifinn

Vivaldo

euforia

Piiu

<br><br>
 
S Y Y S T O I V E E T :heart: :heart: :heart:


Chillifinn 36 v, Lontoo, 2v poika

Eludie 35v

Epskeps 36v, Etelä-Karjala, 3,5v poika. :heart:

Euforia 38v, 4v ja 8v tytöt

HissunMyy 38v, Utajärvi, 6 lasta (16,14,12,10,8v ja 11kk) :heart:

Klaava 38v, Keski-Suomi, 3 lasta (10 tyttö, 8 poika ja 2v tyttö) :heart:

Kipinää 35v, 10 ja 12v lapset

Kuntsikka 36v, 1 lapsi :heart:

Lumienkeli1 36v, 1 lapsi

Lyydia2001 36v, 4v lapsi :heart:

Maudie 36v, 4 lasta (13,12,5 ja 4v) :heart:

Micosa 38v, Etelä-Suomi, 18v tyttö ja 3v poika

Miesku 40v, 3 lasta :heart:

Niksuliini 40v, 4 lasta

Pihlamaaria 37v, Keski-Suomi, 9v ja 5v lapset

Piiu, 30v, 3 + 2 lasta

Pilkettä 38v, Helsinki, 17v poika.

Tiitiäisen äiti 35v, Espanja, 2v4kk poika

Vivaldo 36v, 4v ja 6v tytöt

Äitix8 :heart:
 
No jopas täällä on ollut häpeningiä tänä iltana. Ajattelin tässä pikaisesti vilaista ennen sänkyyn menoa.

Eikö olekkin ihana kuulla ne tiheät pikku sydämen lyönnit :heart: :heart: klaava

Ja ihanaa että saatiin uusi haaveilija joukkoomme, kun tuntuu meittin haaveilijoitten pino hiipuvan, kun kaikki jo kokoliki raskaana =)

Muistan silloin pikkuisena, kun posti toi joulun mainokset ja tavaratalojen mainoslehdissä oli leikattavia tarjouskuponkeja leluista, ja meikkis innoissaan niitä leikkaamaan ja laittamaan pukille niitä. äitinin naureskeli myöhemmin, että oli hirveä show aina etsiä minun kirjeitä pukille, kun niitä saattoi olla kymmenittäin joka joulu :ashamed: :whistle: mnäkö hulluna lahjoihin....

Täällä espanjassa kun esikoista odotin niin kävin ultrassa kerran kuukaudessa ja rakenne ultra tehtiin suomessa koska olin juuri siihen aikaan siellä lomalla, tosin kävin Lahdessa yksityisellä, koska en kuulu enään suomen sairasvakuutuksen pariin.

Mutta nyt sänkyyn lukee kirjaa , kun se uni ei tuu muuten simmuun.

Buenas noches para todos :)
 
Tiitiäisen äiti, kyllä se aina vähäksi aikaa helpottaa kun kuulee sydänäänet. Tosin, tälläkertaa helpottaa varmasti kunnolla vasta sitten, kun liikkeet tuntuu päivittäin.

Mun käy nyt muuten vähän kateeksi sun olinpaikkaa. Täällä nimittäin sataa ja sataa ja sataa ilmeisesti koko viikon. Vettä. Ihana talvi, joka vähän aikaa oli, meni jo. Mutta kai se sieltä palaa ja lunta ehtii luomaan ihan kyllästymiseen saakka.

Nyt on vaan nii tolkuttoman pimeää.

Me lähdetään tänään kuopuksen kanssa kerhoon. Eikös Epsukin kerhoile aina näin keskiviikkoisin? Yritä nyt olla oksentamatta siellä :hug: :) Kyllä se siitä ohi menee ennen pitkää.

Ajatella, että sinähän olet nähyt tämän tulevan lapsesi jo siinä vaiheessa, kun oli vaan sinun solu. Aika uskomaton tuuri...
 
Moikat vaan täältä koulun penkiltä :wave:

Pimeää on, onneksi kuitenkin on tuo joulu tulossa niin saa vähän valoa ympärilleen. Mites siellä Espanjassa muuten vietätte joulua Tiitiäisen äiti ?

Olemme ensiviikonlopuksi menossa vanhempien luokse tuonne saaristoon, niin tulee ihan mukavaa ohjelmanmuutosta pimeyteen ja arkeen.

Omat piinailut on sillä mallilla, että 4. ja 5.pvänä oviksesta oli pari päivää jomotusta alamasussa, muta nyt ei tunnu yhtään miltään...joten toiveet ei ole kovin korkeella..näinköhän sitä joutuu vielä hoitoihin turvautumaan parin kierron päästä.
Ainakin ajoitus on meillä kohillaan, mutta jostain muusta nyt kiikastaa :\|

Valoa päivään! =)
 
Moikat!

Ei me tänään kerhoiltu, Klaava. Herättiin sen verran myöhään et ois joutunut hirmuista vauhtia pitämään ja se ei oikein meiltä kummaltakaan luonnistu.. :ashamed: :D Ollaan poitsun kanssa vähän hitaita näissä aamutoimissa nääs.. 2 tuntia menee ennen kuin päästään mihinkään lähtemään :ashamed: Niin se kerhokin sitten taas jäi.. Mut ei se mitn! Käytiin sitten ulkoilemassa ja poitsu sai lätäköissä lätsytellä sydämensä kyllyydestä :D

Ja tänään piti taas aamulla oksentaa :x ja koko ajan on vähän sellainen *örp*-olo... :x Mut jospa tämä tästä..10 vkon päästä helpottaa :LOL:

Klaava muistit ihan oikein, mulla on se ultrakuva siitä follikkelista joka nyt sitten hedelmöittyi! Melkoinen tuuri ei voi muuta sanoa! :eek: :heart: Niinhän se Pilkekin sanoi että ajatella jos tuo follikkeli nyt sitten hedelmöittyy niin mulla on tosi aikainen kuva vauvasta.. :LOL:

Jep, ei muuta ihmeellistä täältä itä-rintamalta, paitsi että tänään tuli se 1v ikää lisää... :ashamed: ? :whistle: :D
 
Pilkettä, mulla ei kyllä yksikään raskaus ole tuntunut vatsassa ennen kuin niihin aikoihin kuin menkkojen olis pitänyt alkaa. Mutta mehän ollaan tietysti ykilöllisiä. Mutta älä nyt vielä luovu toivosta.

Muistan kun ensimmäistä lasta yritettiin, niin meni melkein vuosi ennen kuin tärppäsi. Ja silloinkin muuten ovistikkujen avustuksella. Mulla oli ilmeisesti pitkän pillereiden syömisen jäljiltä kierrot niin sekaisin ja pitkiä, ettei ajoitus luomusti onnistunut koskaan. Sitten yhdessä kierrossa kokeilin noita tikkuja ja kuinka ollakaan, viiva tuli vaikka omien laskujen mukaan h-hetki olis pitänyt olla jo ohi aikoja sitten. Ja silloinhan se sitten tärppäsikin. Kaksi seuraavaa on sitten tehty kyllä ilman tikkuja. Tällä kertaa testasin vähän huvikseni vaan yksi päivä ja viivahan se ilmaantui.

Niin, sillä vaan, että tiedän kyllä sen tunteen, kun ei ota onnistuakseen. Mullakin oli silloin jo tk:sta hankittu lähetteet verikokeisiin, millä hormonitasot määritetään (tms.), mutta en sitten ehtinyt niihin mennä.
 
Kiitokset tervetuloa toivotuksista, täällä tosiaan tuntee olonsa heti kotoisaksi, niin yksiin menee kaikki jutut.
Mut saa kyllä toiveilijoiden lisäks sijoittaa tonne peittojen alle :D , siellä pitää nyt viihtyä ahkeraan ku oviksesta ei oo mitään tietoa.
Tota raskauspahoinvointia ei kyllä ole yhtään ikävä, mutta kai se kestettävä taas on jos sattuu raskautumaan. Tosin oksentelu on vähentynyt joka raskaudessa, neljättä odottaessani en oksentanu kertaakaan, etova olo oli kyllä muutaman viikon, ja kumma kyllä iltaisin ja öisin pahimmillaan.
Oksettaa muuten parhaillaankin, huimaa ja rinnat kipeinä,aivan ku olis raskaana. En kyllä siihen jaksa uskoa et ekalla kierrolla natsais. On mulla ennenkin ollut näitä oireita, ja negat tulos ollut testissä, siks en pidä kiirettä testin ostossa, jos vielä pari viikkoa jaksais odottaa tuleeko täti ennen ku testaamaan alan.
Ja pitää vielä tunnustaa että kateudesta olen vihreä tiitiäisen äidille, nyt on just niin pimeetä ja synkkää että Espanjassa mieluusti olisin. Ja mielellään aina kaikki talvet!
Hyvät päivän jatkot kaikille :flower: !
 
Onnea epsulle!

Meikkis juhlii lauantaina ja sitten ollaaan viralisesti (iän puolesta) oikeassa pinossa :D .

No nyt on ollut muutaman päivän ihan kiva ilma täällä meillä eli arska on paistanut. Sateita kyllä haluaisin kun kaikki tuntuu olevan niin kuivaa.
Tänään on lämpöasteita 20 astetta, mutta kova tuuli ja öisin laskee tuonne 12 asteen kieppeille. Eli siinä sää katsaus lyhykäisyydessään.

Meidän joulun vietosta.
Meille kotiin hankitaan joulukuusi ja tietenkin teen itselleni jouluruoat eli laatikot, kinkun ja rosollin. Espanjalaiset tai ainakin anoppi tekee jouluksi kalkkunan amerikkalaisella tyylillä. Heillä ei ole koskaan kuusta jouluna ja joulukoristeetkin ovat vain kultaiseia ja hopean värisiä nauhoja. Meikkis pistää jouluvaloja ulos ja kynttilöitä polttelen ja joulutonttuja pitäisi ruveta askartelemaan pojan kanssa.
Espanjalaisista kodeista puuttuu suomalainen joulun lämpö ja tietenkin tuo lumen puute vaikuttaa asiaan siihen tottuneelle.
JOulupukki ei täällä tuo lahjoja, mutta minä annan lahjat aina jouluaattona. Täällä lahjat tuovat 3 itämaan ihmemiestä vasta suomen loppiaisena, mutta he eivät tule kotin vierailulle kuten pukki vaan jokaisen pitää jättä kenkänsä esille että nuo 3 miestä voivat yön aikana jättää lahjat. Nuo 3 ihmemiestä nähdään täällä vain isoissa kulkueissa.
Kirkossa käynti kuuluu myös kuvaan siitä kiinnostuneille, koska joulu on pitkän päälle uskonnollinen juhla.
Eipä tässä muuta tule mieleen, kun yritän aina päästä jouluksi suomeen ja tämä tuleva joulu on vasta toinen täällä viettämäni joulu.

Lueskelin tossa, kun joku oli leiponnut leipää kotona, ja meikkis ihan katellisena. Multa rikkoutui uuni ja saa nähdä saadaanko se jouluksi kuntoon. kun täällä on tuo huolto niin sähäkkää toimintaa, kuten voi huomata internet yhteydestämme , kun sen korjaamiseen meni reilu kuukausi
:'( missäs mä sitten kinkkuni paistan. Ja siitä tuli mieleen että ilmoitelkaa milloin on se virallinen kinkun valvojais yö???
 
Kiitos onnitteluista! =) Päätin että täten täytän sitten sen 26v joka vuosi :D :LOL: Ainakin siihen asti kun poika alkaa ihmettelemään että mites se äiti nyt joka vuosi saman verran täyttää... ;) :LOL:

Mä taisin yrittää onnitella sua jo, Tiitiäisen äiti, mut sulla onkin vasta viikonloppuna juhlat. Pitää yrittää muistaa silloin sitten onnitella. Vähän :flower: kukkapuskaa jo etukäteen tulemaan sinne, kun on niin pitkä matkakin.. :D

Tosi hienoa että yrität siellä Espanjassa pitää yllä suomalaisia jouluperinteitä. Itse olen yhden joulun viettänyt Espanjassa ja kyllä se oli outoa.. Ei tuntunut yhtään joululta kun ei ollut kuusta eikä LUNTA! :eek:
 
:flower: isot onnittelut Epskepsille ja Tiitiäisen äidille

Juu, tuo 26 on kiva ikä, kannatan... :D

Kiitokset kannustuksesta Klaava =)
Niinhän se kait on, että oireet raskutumisesta on niin yksilöllisiä. En yhtään muista 17v takaa, että oliko jotain tuntemuksia ennen menkkoja, ei varmaan osannut kyllä yhdistää jos olikin.
Kyllä sitä, kuitenkin on jo ajatellut, että jos ei sitten ilman apuja tulekaan :(
Eihän sitä tiedä mitkä systeemit on siitä edellisestä muuttunut. Pillereitä en ole syönyt sitten 15v:een, kun mulla on tuo mastopatia ja hormoonit saattavat vaikuttaa siihen.
Kyllä olen ajatellut että sen vähimmäismäärän kiertoja odottelen ja sitten mennään kyselemään tuolta terveyskeskuksesta josko tutkimuksiin pääsisi, kun suositus meidän ikäisille on tuo 6kk. Miehestähän ne kaiketi aloittavat, varsinkin kun mula jo yksi lapsi on. Onneksi mies ei suhtaudu tutkimuksiin ollenkaan pelokkaasti tai hämmentyneenä, vaan on ihan yhtä halukas nopeaan toimintaan =)

No, ainakin osaan unelmoida plussasta, kun viime yönä näin ihanaa unta, että niin kävi. Hassua kyllä, että on niin kuumeessa, että uniinkin tulee.

Tiitiäisen äiti ei kyllä usein ole lunta täälläkään jouluna. Viime joulu taisi sataa juuri ja juuri joulun alla. Kyllä se lumi on ihanaa, silloin kun sitä tänne etelämmäksikin tulee.
Onko suomalaiset jouluperinteet aiheuttanut kummastusta Espanjassa?

Mulla oli nuorempana hollantilaisia ystäviä täällä viettämässä joulua ja heille esim. laatikot aiheuttivat melkeistä oksennusreaktion. Samoin riisipuuro :eek:
Muuten kyllä oli samankaltaisuuksia, paitsi tuo joulupukki ja lahjojen tuominen, joka siellä tapahtuu Sinter Klaas:n toimesta ja JO muistaakseni 7.12. No, erot on mukavia, mutta jsutiinsa on myös hyvä säilyttää omia perinteitä :heart: Toivotaan, että saat järkätyksi oikein ihanan joulun sinne lämpöön!

Täällä kotona on hilajsita kun mies on soittotreeneissä ja poitsu soittotunnilla ????? :whistle:
Mutta eipä tää hiljaisus ihan vastenmielistäkään välillä ole :D Saamapahan rauhassa olla nettiriippuvainen :LOL:


hyvät illanjatkot naiset, varmaan "raksuttelen" täältä viestejä iltani ratoksi myöhemminkin :p
 
Kiitoooos Pilkkis! =) Täällä hirmuisessa synttärihumussa vaan naputtelen :LOL: Juu, tosi hirmu kestit. Syötiin poitsun kanssa jädet ja nautiskeltiin. Siinä meidän kestit! :LOL:

Muutes se gyne sano mulle että hyvinkin sen vuoden saapi yritellä ennen kuin mitään hoitoja tai muita aletaan miettimään, varsinkin sellaisessa tilanteessa, että on jo lapsi(a). Mutta ei se pahaakaan tee käydä gynellä. Kyllä mua ainakin kummasti helpotti se käynti varsinkin kun ultralla katsottiin tuonne alakertaan ja kun siellä vielä näkyi se kuuluisa follikkeli niin kyllä kummasti helpotti oloa. Ilmankos sitä sitten tärppäsikin ;) Tai ainakin luulen, että se osaltaan edesauttoi tilannetta kun olo helpottui :)

Tsemppiä vaan hirmuisesti sulle Pilkkis ja puhalletaas vielä ++++++++++++++++++++++++++++++++ :whistle: :whistle: :whistle: ja tietty kaikille muillekin!! Tasapuolisesti! =) :heart:


) . ( täällä ei olla sitten aamun oksennettu, hyvä hyvä... Hirmuinen väsymys on vaan.. mutta siihen saattaa omalta osaltaan vaikuttaa se että tuli taas viime yönä kukkelehdittua aikas myöhään... :ashamed: ja sitten kuitenkin 8 aikaa piti heräillä.. Mutta jospa tänään menisi ajoissa nukkumaan, nyt kun sitä on vielä niin hirmuisen vanhakin... ;) :LOL:
 
Onnittelut 26-vuotiaalle B) Epsulle :flower: :flower:
Sitä on niin nuori kun tuntee olevansa, kyllä se näin on =)

Itsellä tulee ensi keväänä 38 vuotta täyteen ja ihmettelen sitä, kuinka äkkiä meni vuodet 32-36. Jotenkin tämä hetki, että jos lapsia aikoo vielä tehdä niin pitäis alkaa ryhtyä toimeen, valkeni mulle aivan yht´äkkiä :\| Voihan niitä lapsia tehdä vielä vuosia yli neljäkymppisenä, mutta itse olen jotenkin mielessäni päättänyt, että sitten en taida enää jaksaa vauva-rumbaa. Viisikymppisenä pitää jo olla sitä omaa aikuisten aikaa
:xmas:

Pilkettä ei vielä kannata menettää uskoa :flower: Niin kauan on toivoa kun sitä "sukulaista" ei näy.

Keksittäisiiinkö uusi termi tuolle tädille, kun mulla on ihan kivoja tätejä ;)

Itse asiassa on se aina ihme, kun uusi vauva saa alkunsa. Niin mystinen on se hedelmöittyminen ja jakautuminen ja niin moni asia voi mennä vikaan :/ Yleensä kuitenkin kaikki saavat sen odotetun plussan ennemmin tai myöhemmin. Jos ei sitä tulosta ala kuulua, niin ne tutkimukset ovat ihan järkevä ratkaisu. Siten saa nopsaan varmuuden että kaikki on ok eikä kulu aika hukkaan jos kerran löytyykin ihan selvä syy.

Toivottavasti Epsun ei tarvitse enää tehdä tuttavuutta uuden valkoisen ystävän kanssa ;) Se ei varmasti ole kivaa :x

Tiitiäisen äidille myös onnittelut jo viikonlopun juhlan johdosta, jos en muista erikseen silloin onnitella :flower:

Niksuliini sitten vaan pöllyttelee niitä peittoja ahkerasti. Voinkin jättää sut sinne yksi peuhaamaan, mut nimittäin voi siirtää piinaajiin kärvistelemään.

Nyt on pakko lähteä siivoamaan tuota tiskipöytää, kun loppuu kohta astiat
:( . En kyllä ymmärää kuinka meidän huusholli voi aina näyttää sekaiselta ,vaikka kaikki ollaan päivät pois :/

Vielä muistaessani, niin antakaas vinkkiä joululahjasta 9 vuotiaalle kummipojalle. Kun ei ole noita poikia meillä, niin olen aivan avuton noissa poikien lahjajutuissa :xmas:

Hauskaa illan jatkoa ja laitetaan kynttilöitä palamaan, kun muuten on niin synkää :heart:
 
Pihlamaaria vai saiskos sanoa Pihlis? ;) Kiitos onnitteluista! Juu, päivääkään yli 26-vuotiaalta en itseäni tunne, paitsi toisinaan aikaisin aamutuimaan... :LOL: Mä tuota tätiä kutsuin myös monsuun(e)iksi tai jotain sinne päin :D Keksihän sinä joku nimike sille kutsumattomalle vieraalle!

Enpäs kyllä tiedä mitä 9-vuotiaalle pojalle lahjaksi.. Eikös ne jostain ritareista tai sellaisista taisteluhahmoista tykkää?? Ainakin noissa lelukirjoissa on jos jotain Transformerseja, Pirankaa ja vaiks mitä.. :p Juu, niitä ON tullut luettua...? :whistle:
 
Hojohojo

Pihlis ostimme pari kk sitten synttärilahjaksi 8v pojalle Tamagotchin ja oli siis tuon pojan toive. Tosin hieman hintava oli ( 20e) , mutta kun kummi olen niin....Jos sellaista ostat niin kannattaa kuitenkin tarkistaa, että onko jo sellainen, kun on kait suurinta huutoa nyt.
Legot ( pojille suunnatut) on aina varma nakki..sekä joku hyvä dvd. Jos haluat antaa jotain kehittävämpää niiin niitä saa oikein kivoja " opettavaisia" dvd-pelejä pienille. Tietysti sitten vaikka leffaliput ois isälle ja pojalle kiva...tai lastenteatteri. Nuo on myös aina nuo taistelu-ukkelit hyviä, mutta niistä kannattaa ottaa selvää, että mikä on just nyt paras..sillä vanhat jää lelukorin pohjalle hyvinkin parin kuukauden jälkeen. Kaupoissa osaavat myös neuvoa =) Onnea metsästykseen! nimim.ei siitä oo kun 10v :D

Kiitos plussapölyistä. Jospa se tättähäärä pysyisi sittenkin poissa, vaikka nyt ei siltä tunnukaan...olis NIIN kiva kun olis huimausta ja etovaa oloa ja pissaamistarve jatkuva ja outoja nippailuja ja painon tunnetta ja huimausta ja selkäsärkyä ja viiltävää kipua vasemmalla puolella häpyluun yläpuolella ja..ja.... :LOL:
Tää oli sit vitsi.

Niksuliini teillähän siltäkantilta mukava tilanne kun saa peittoja heilutella usein....milloin sulla on viimeeksi ollut Tällit

Eli siis voishan se ollakin sitten että siellä joku niitä oireita puskee =)

Hohhoijaa \|O Nyt pitäsis vissiin mennä laittaamaan nakkikeittoa.
:wave: + :wave: + :wave: + PlussaPetterin terveiset!
 
? Torstain toiveilut ?

----SYYSTOIVEET YLPEÄNÄ ESITTÄÄ:


PLUSSANNEET :heart:

Epskeps la 22.7.07

Kuntsikka

Lyydia2001

Maudie

äitix8

Miesku

HissunMyy la. 11.5.07.

Klaava rv 14+1


HAAMUILIJAT :xmas:


PIINASSA :headwall:

Tiitiäisen äiti 19/28

Pilkettä 23/29-31

Micosa 33/28-33


PEITTOJEN ALLA ;)

Niksuliini

Pihlamaaria 17/24-29


TÄTI KYLÄILEMÄSSÄ :hug:

Mimsku 6/28


HUKASSA OLEVAT SYYSTOIVEILIJAT :attn:

Eludie

Lumienkeli1

Chillifinn

Vivaldo

euforia

Piiu
<br><br>
 
Huomenta vaan!!

Nikkini on tullut siitä, että kutsun poikaani tiitiäiseksi.
Tosin lyhennettyjä varsioita siitä on tullut roppakaupalla. Titsku, tikkus, tuiki jnejne.

Mulla kanssa lahjan osto ongelmaa, kun en keksi mitään peliä mikä sopisi tuolle himpun alle 3veelle.

Tuohon jouluun vielä sen verran, että silloin suomessa asuessani, Lahden lähellä , kun tuloi asuttua, niin aina katseltiin lumitilannetta ja jos tultui ettei sitä lunta ollut tarpeeksi, niin sitten pakattiin auto ja keula kohti Lappia. Mutta viime aikoina on ollut aina hyvä tuuri lumen suhteen, kun ollaan sinne oltu tulossa.
Pappani opetti aikanaan, että pitää seurata pihlajan marjojen määrää niin sitten tietää tulee kuinka paljon lunta. Eli jos paljon pihlajanmarjoja niin sitten vähän lunta ja taas vähän marjoja niin paljon lunta. Oksat eivät jaksa kantaa kahta taakkaa saman vuoden aikana :)
 
Jaaha, Tiitiäisen äiti, tuon pihlajanmarjaennustuksen mukaan nyt on sitten tulossa vähäluminen talvi. Tosin, minä olen kuullut tuon ennustuksen myös niin, että jos on paljon marjoja, niin tulee kova talvi eli ainakin kovat pakkaset kai?

Mutta eipä taida olla noihin paljon uskomista.

Meillä täällä Keski-Suomessa on toistaiseksi vielä talvisin lunta aivan varmasti. Mutta kukapa tietää miten asiat ovat 20v:n kuluttua tällä ilmaston lämpenemisen vauhdilla. Voi olla, että sitten kaiholla muistellaan miten silloin oli vielä kunnon talvet ja toista se on nykyään (kiikkustuolissa hartiahuivi harteilla lapsenlapsille kertoillaan ;) )

Täällä ei ihmeempiä. Vatsa alkaa kasvaa, koska se näkyy jo selällään maatessakin. Ja melkein varma olen, että joskus tuntuu, kun lapsukainen siellä heittelee voltteja. Erityisesti illalla. Eihän tuohon voi kyllä oikein uskoa, sillä viikot on vasta 14+, ja virallisestihan ne liikkeet alkaa uudelleen synnyttäjilläkin tuntua vasta 16 jälkeen :whistle:

Plussatuulia vaan kaikille! Minusta muuten tuo täti on aika hyvä kuvaamaan sitä ei-toivottua vierailua. Ei siksi, että mulla olis ikäviä tätejä, vaan siksi, että ainakin minun sukulaisilla on tapana tulla vierailulle silloin, kun niitä huvittaa, vaikkei olisi edes kutsuttu =)
 
Torstai huomenta!

Kyllä on sitten surkea ilma :kieh:

Kiitos lahjavinkeistä! Täytyy katsella noita ehdottamianne sekä selailla niitä lelukirjoja (jos saan niitä lainaksi, kun ne tuppaa meilläkin olemaan kovassa käytössä :) ) Tytöt ovat pukin listaan valmiiksi kirjoittaneet, mistä kaupasta minkäkin lelun voi käydä hakemassa, niin ei pukin tarvitse itse etsiä :LOL:

Tänä vuonna ajattelin tehdä jouluostokset ajoissa, niin ei tarvitse niiden kanssa stressata viimeisinä päivinä, saa nähdä onnistuuko :eek:

Nyt taas töihin käsiksi. Reipasta päivää kaikille :wave:
 
Sateiset päivän toivotukset! Sais tuo aurinko välillä näyttäytyä, olis kivempi olla lasten kanssa ulkona.
Pilkettä: mun tilanne siis on se ettei ehkäisyn lopetuksen jälkeen oo täti käynyt ollenkaan, pillerit lopetin 31.10. Sitä ennen täti tuli millon sattuu, viimeks just ennen ku lopetin pillerit, ja vieraili melkein kaks viikkoa. Eilen taas tuntui siltä et täti on tulossa, mut ei ole onneks vielä ainakaan näkynyt.
Isot onnittelut kaikille masuaan kasvattaville, olis niin ihanaa jos sais tunnustella taas omaa kasvavaa masua. (tai hyvin se kasvaa ilman vauvaakin, karkki maistuu näin synkkinä syyspäivinä varsinkin) :D .
Mun nimim tulee yhdestä lastenkirjan hahmosta.
 
HEIPPA! Pitkästä aikaan :ashamed:
Mulla on koko päivän kestävä paha olo ja väsymys. Flikka just tossa kyseli että äiti miksi sä nukut koko ajan =)
Kun äitiä väsyttää :LOL:
ylös saakka ei ole tullut, mutta todella hanakal syödä mitään... no jotain hyvää paino on pudonnut!!!
yritän jaksaa kirjoitella!

Mun nimimerkki tulee flikan toisesta nimestä ja hänen syntymävuodesta. Se on ollut aina lyydia! Silloinkin kun en vielä edes tiennyt että tuleeko meille koskaan lasta =)
tykkään siitä nimestä.
 
Heipat vaan kaikille!

Täällä sitä ollaan niiiiiiiiiiin väsyneitä että hohhoijaa..Ihan silmät ristissä elellään, mut ei se mitn, sehän kuuluu asiaan ;) Oksennellu en ole sitten eilis aamun, mut on sitä etovaa oloa ain toisinaan. Et ihan ok tää oma ) . ( jakselee :)

Ja mun nicki, se "alkuperäinen" Epsukepsu on yhdestä kirjasta nimeltä Epsukepsu :LOL: ja siitä sitten lyhensin sen Epskeps. Kutsun myös poikaani Epsuksi tai Epsukepsuksi :D

Tiitiäisen äiti (saisikohan sinunkin nickiä vähän lyhentää..? Tiitis? :) ) niin eipä oikein 3-vuotiaille vielä mitään pelejä juurikaan ole tarjolla. Semmoisia Puuha Pete ja Tomi Traktori lautapelejä olen kyllä nähnyt ja ne on 3-tai 4-vuotiaille tarkoitettuja. Semmoisia meidän pojalle toivotaan joululahjaksi.
 
Mulla nimimerkki tulee pojan nimestä ja kaksi ensimmäistä isänsä kolmannesta nimestä.
Täällä sinnitellään vielä eli täti ei ole tullut(nyt pitää urakalla koputtaa kuuppaa eli päätä)
Pientä sinne viittaavaa ilmassa,joten odotellaan toistaiseksi.
Näin kun sanon niin kohta taatusti hana aukeaa. :\|
Pitäisi lähteä vanhan talon avaimia viemään uusille asukkaille,on jäänyt meille roikkumaan.Ja alkaa jo hävettää kun en ole saanut vietyä. :ashamed:
Mutta kun on kiinnostus nolla.
En saisi sanoa näin,mutta kun tuntuu etteivät "osaa" mitään itse selvittää,vaan jokaiseen pulmalliseen tilanteeseen tarvitaan meitä.
Ja kun pulma olisikin iso,mutta vain esim.sähkösopimuksen teko.
Ymmärrän että kerrostalosta muuttaa tulee paljon uusia asioita eteen,mutta itsekkin olen joutunut kaikki kantapään kautta opettelemaan ja selville ottamaan.
Anteeksi purnaukseni todella paljon. :ashamed:
 

Yhteistyössä