Voi
Pilkettä, pitikin sun nyt sortua tuollaiseen halpaan testiin.
Mulla kävi vähän samaan tapaan syyskuussa eli ensin tein Clearbluen herkällä testin ja se oli selkeä plussa. Sitten epäuskoisena testasin kanssa jollain halvalla testillä parin päivän kuluttua ja siihen tuli se kuuluisa haamu vaan... Toivotaan, että sulla sama homma.
Viime yönä oli iiiihanan rauhallista. Kuopus nukkui kyllä patjalla meidän huoneen lattialla siltä varalta, että sitä pitää hoivata, mutta nukkuikin sitten sikeästi koko yön. Vähänkö on virkeä olo eiliseen verrattuna
Kuumetta sillä oli vielä aamulla 37,4, mutta yli aste vähemmän kuin eilen, joten paranemaan päin. Nyt vaan odotellaan sitä ihottumaa, joka varmaan nousee vuorokauden sisällä, jos kyse oli tosiaan vauvarokosta. Vaikka eihän sitä ihottumaakaan välttämättä tule, sillä monet lapsethan sairastaa tuon taudin melko lievästi.
Omasta olosta .... No, lapsen sairastaminen on oikeastaan estänyt nuvolaan tunkemisen, joten taidan sinnitellä ensi tiistaihin saakka. Tänään olis täynnä rv 15. Iltaisin, kun makaan selälläni, olen tuntevinani liikkeitä. On kuitenkin vaikea siihen uskoa, sillä yhtä hyvin voi olla unisen mielen kuvittelua. Mutta voipa ne jo tuntuakin, kun on tuota kokemusta niistä jo aika moneen otteeseen.
Ilmeisesti sadepäivä, muttei niin haittaa, koska ei kuitenkaan pääsisi ulos sairaan lapsen kanssa. Pitäisi alkaa kahlata läpi artikkelinivaskaa, jonka sunnuntaina imuroin netistä esseiden kirjoittamista varten. Tällä IT-alalla on sellainen ikävä piirre, ettei kirjlallisuutta oikein ole olemassa tai jos on, se on vanhaa jo julkaisuhetkellä, kun asiat etenee niin vauhdilla. Pakko siis hyödyntää muuta julkaistua materiaalia.
Ai niin, jos joku muistaa kun huhuilin tässä taannoin logaritmien perään, niin sainpa kiitettävän siitä tentistä, missä niitä tarvittiin :wave: Vähänkö olin yllättynyt...
Päivänjatkoja!
Pilkettä, älä masennu, vaan usko!