Yli 36v KesäToiveet

? Maanantain mainiot ?

----SYYSTOIVEET YLPEÄNÄ ESITTÄÄ:


PLUSSANNEET :heart:

Epskeps la 22.7.07

Kuntsikka

Lyydia2001

Maudie

äitix8

Miesku

HissunMyy la. 11.5.07.

Klaava rv 14+5


HAAMUILIJAT :xmas:

Pilkettä 27/29-31


PIINASSA :headwall:

Pihlamaaria 21/24-29

Tiitiäisen äiti 23/28


PEITTOJEN ALLA ;)

Niksuliini

Mimsku 10/28


TÄTI KYLÄILEMÄSSÄ :hug:

Micosa 4/28-33


HUKASSA OLEVAT SYYSTOIVEILIJAT :attn:

Eludie

Lumienkeli1

Chillifinn

Vivaldo

euforia

Piiu

 
Hyvä homma, Epskeps, että tupakin savu oksettaa :)

Pilkettä, ei ne neuvolasta oikein muuta osanneet kuin tarjota mahdollisuutta käydä niitä ääniä kuunteluttamassa aina, kun siltä tuntuu. Tietysti aina on mahdollista päästä psykologille puhumaan, mutta en näe siinä oikein mitään järkeä. Miksikä se siitä muuttuisi? Ei kukaan kuitenkaan voi luvata, että kaikki menee hyvin ja mikään muu tähän ei auta. Paitsi tietysti aika.

Mutta tässä on varmaan muutama viikko tätä kärvistelyä edessä ja koska seuraavan neuvola-ajan sain jo ensi viikolle säälistä, niin kai se on sinne saakka jotenkin kestettävä. Ei viitsit joka hätään juosta neuvolaankaan, koska sittenhän siellä saa pian ravata joka arkipäivä.

Pitäis varmaan mennä laittamaan ruokaa, kun jaksais. Vähän äsken vähän torkahdin, Vai väsyttäiskö just siksi?
 
:D Niinhän se joo, onkin että 2vkoa sitten olit sinä Epsu tässä tilanteessa...nyt vasta tajusin, että siitä on NIIN vähän aikaa :D

Tää pino taitaa olla siunattu erityisesti jollain hedelmällisyyspsuihkeella :heart:

Joo, kyllä tuo haamu vielä vähän tässä jarruttelee näitä hihkumisia..mies söpö poloinen on ihan töttöröö...ei pystynyt luennollekaan lähtemään. Olisi hänelle eka =) Testaan varman uudestaan jollain apteekin testillä perjantaina. Toivotaan, että silloin sitten ihka oikea kokonainen, täydellisen ihanan tumma viiva ilmestyisi :D

Hyvä , että olet ainakin tuollaisen luvan saanut Klaava tietää ainakin jos tosissaan paniikki iskeee, että ei käännytetä pois. eEhän tässä muuta voi kuin toivotella voimia ja paljon paljon positiivisia ajatuksia sinne mieleen :heart:

Pihlamaaria Kiitos kysymästä, reissu meni hyvin ja ulkoiltiin aika paljon. oli kiva pitkästä aikaa taas rupatella äidin ja isän kanssa.


hyvä Epsu että sulla tupakki jo öklöttää. Mulla on pysynyt askissa röökit, mutta kieltämättä tekis välillä mieli
:eek:

Illanjatkoja neidot :flower:
 
ONNEA PILKETTÄ!!!!!!!
Onpa ihanaa kuulla uusista plussista, sillä plussahan se haamu on, tai ainakin mulla täällä kävelee pari sellasta :D .
Ja toivottavasti olet oikeessa että täällä pinossa on jotain "taikavoimaa" plussiin :heart: .En miillään malttais kans odottaa testausta, mutta ku olen sen kerran päättänyt et ens kuuhun odotan niin pakko malttaa.
Olen niiiiin monta negat testiä viimevuosina tehnyt etten millään tahdo uskaltaa, niin suuri on pettymyksen pelko..
Onnea vielä Pilkettä!
 
? Tiistain Toiveikkaat ?

----SYYSTOIVEET YLPEÄNÄ ESITTÄÄ:


PLUSSANNEET :heart:

Epskeps la 22.7.07

Kuntsikka

Lyydia2001

Maudie

äitix8

Miesku

HissunMyy la. 11.5.07.

Klaava rv 14+6


HAAMUILIJAT :xmas:

Pilkettä 28/29-31


PIINASSA :headwall:

Pihlamaaria 22/24-29

Tiitiäisen äiti 24/28


PEITTOJEN ALLA ;)

Niksuliini

Mimsku 11/28


TÄTI KYLÄILEMÄSSÄ :hug:

Micosa 5/28-33


HUKASSA OLEVAT SYYSTOIVEILIJAT :attn:

Eludie

Lumienkeli1

Chillifinn

Vivaldo

euforia

Piiu

 
Pilkettä, maltoitko olla testaamatta jo uudelleen?

Meillä on kuopus kipeä ja meni sitten tämän viikon suunnitelmat vähän uusiksi. Huomenna piti tulla siivooja, muttei nyt voikaa, kun ei voida lähteä mihinkään pois jaloista. Pakko varmaan itse tarttua mopin varteen... Mutta ei tänään. Viime yö meni melkein valvoessa, joten tänään on pakko yrittää vähän levätä jossain välissä.
 
heippa tiistaita =)

Täällä taas opinahjossa ollaan. Lähdin aamulla niin aikaseen, että en testannut, eikä kyllä ollut testiäkään. En meinaa millään kyllä uskoa, että on totta se haamu. Mä ajattelen kokajan, että kohta ne menkat alkaa....ja kuulostelen että loppuiko nuo vähäset oireet :( Nyt tässä vasta piinaa onkin....Möntti ( -siis tunne siitä) on ja pysyy tuolla kohdun kohdalla. Ihan pari kertaa on ollut munasarjan oikean kohdalla nippailuja, mutta muuten ei juurikaan kipua....ihan outoa. menen kyllä suoraan täältä koulusta ja ostan läjän testejä niin voi illalla ja taas aamulla testaa, huoh :whistle:
Eilen olin vielä ihan iloisena, mutta nyt on vähän paniikkimielialaa, että jos se sitten tuleekin pois ja seuraava testi on nega.

No, anteeksi nyt mun valitukset heti alkuun.

Kovasti tuntuu olevan tuota flunssaa ja jotain masutautiakin liikkeellä, joten peskääpä käsiänne hyvin, ettei pöpöt kaada.

Klaavalle toivotelen "lepohetki" tuulia :D että saat voimas kerättyä taas!
ja muille loistavan hyvää vaikkakin harmaata päivää!

SuperIsot Kiitokset kaikille ihanista Onnentoivotuksista, olette ihania, toivottavasti saan "pitää" ne :heart:
 
Paranemisia sinne Klaavan kuopukselle!!! :heart: :flower:

Voi Pilke, tiedän ihan tarkalleen noi sun aatokset!! Et jos yhtään lohduttaa niin et ole ainut joka tuollaisia miettii mielessään. Tee nyt lisää testejä, mutta kyllä se haamukin on plussa, usko pois! ;) =)

Tänne omaan ( . ) ei ihmeempiä. Piti siirtyä isompiin ulkoiluhousuihin kun alkoi niin kovasti ahdistamaan noissa vanhoissa oleminen. Ei niiden kanssa pystynyt ilman tuskaa istumaan.. :/ Kyllä nyt kelpas olla! Paitsi että koko ajan oli taas etova olo... :x Puistossa oli pph:ia ja ihmettelivät kun omissa oloissani siellä pyörin... no joo, ei hirveesti tehny mieli mennä jutteleen kun koko ajan oli sellainen olo että laatta lentää... :x mut kyllä se siitä sitten :)

Mun mammakaveri joka kans "paksuna" (ihana ilmaus! :LOL: ) patistaa mua varaamaan jo ultra-aikaa vaikka en menisikään kuin vasta 4-6vkon päästä. Sano että sinne voi olla vaikeeta saada aikaa et kantsis ajoissa soitella... No joo, mä soittelen.. :ashamed: Ilmoittelen sitten teillekin milloin oon menossa, kunhan saan soitettua... ? :whistle: :D
 
Juu, kiitos..niinhän se on että en varmaankaan ole yksin näine haamuajatusteni kanssa... :eek:
Ei sitä vain osannut ajatella, että tältä se tuntuu kun miettii noita kokoajan. sitä toisille sanoo aina että usko vaan kyllä se plussa on. Toisalta mä en oikeestaan epäole sitä plussaa ollenkaan, vaan sitä, että tulee kemiallinen raskaus...ja mitä hitsiä näitä pohtimaan etukäteen. Aamulla testaan
Nyt on kyllä aika ilkeesti myös kouraissut tuolta, mutta eikös se ollut Epsukin jotain just ennen menkkoja tuntemuksia. Nämä on kyllä erilaisia, joteskin syvempiä ja se "möntti" melkeistä kun istuu niin oikein painaa...aattelin että mikähän ulkopuolinen tai joku häikkä siellä on kun noin paljon painaa. Siis näitä ei voi edes verrata pms-tuntemuksiin..ihan kun siellä olis pieni ( eikä ihan niin pienikään )kivi :heart: Apua jos se onkin joku kysta!

Sori että pyörii nyt kovasti oman navan ympärillä aatokset :ashamed:

Ai niin eikös Micosallakin ole tulleet päivät täyteen jo ajat sitten...?
Ja piinaviikko lähestyy parilla muullakin..jännittävää! Tehdäänpäs tytöt triplaplussat niin päästään jo KaksPlussan etusivulle :LOL:

No sanottaiskos

Epsu hyvä! kun pahaolo jatkuu...ainakin on kaikki kunnossa :heart:

Klaava on päässyt vissiinkin viimei huiliman, kun ei ole mitään kuulunut sitten aamupäivän =)

No niin palaampa taas tänne todelliseen maailmaan täältä virtuaalisesta...Have a great time!
 
Iltaa arvon Ladyt!

Torkuin tuossa päivällä, kun lapsikin. Oli vaan sellaista koiranunta, koska eihän tuollainen kuumeinen 2-v ääneti nuku. Nyt on kyllä melkein tolkku pois ja ensi yö menee varmaan myös osittain valvomisen puolelle.

Sain sentään leivinuunin lämmitettyä ja paistettua siellä lihapullat ja juurespaistoksen. Hyvää oli. Jopa poika, joka on ennakkoluuloisuuden huipentuma, söi lihapullia, kun en kertonut, että niissä on feta-juustoa ;)

Toivottavasti tuo kuumeilu jo huomenna loppuu. Ei jaksais kovin monta yötä valvoa, kun muutenkin väsyttää.

Katsoin muuten netistä vauvarokon oireita ja siellä sanottiin, että pitää viedä lääkärin mikäli lapsi on veltto ja haluton. No, monestiko yli 38 kuumeessa oleva lapsi on virkeä ja leikkii innolla... Onneksi lapsi on juonut, vaikke ole syönytkään kuin yhden vanukkaan aamupalaksi.

Toivotaan parempaa päivää huomiselle.
 
? Keskiviikon kuiskutukset ?

----SYYSTOIVEET YLPEÄNÄ ESITTÄÄ:


PLUSSANNEET :heart:

Epskeps la 22.7.07

Kuntsikka

Lyydia2001

Maudie

äitix8

Miesku

HissunMyy la. 11.5.07.

Klaava rv 15+0


HAAMUILIJAT :xmas:

Pilkettä 29/29-31


PIINASSA :headwall:

Pihlamaaria 23/24-29

Tiitiäisen äiti 25/28


PEITTOJEN ALLA ;)

Niksuliini

Mimsku 12/28


TÄTI KYLÄILEMÄSSÄ :hug:

Micosa 6/28-33


HUKASSA OLEVAT SYYSTOIVEILIJAT :attn:

Eludie

Lumienkeli1

Chillifinn

Vivaldo

euforia

Piiu
 
Voi ei, menin höhlä tekemään testin tollasella s-marketin halpatestillä aamulla ja ei kyllä näkynyt mitään. Pissakin oli kyllä laimean väristä kun olin käynyt neljältä vessassa ja seitsemältä tein testin... :( :headwall:

Jostain olen lukenut että nuo kaupan testit ei ole herkkiä ja eihän mulla ole ihan kp:kään täys.

Tai sitten on tulossa pois.

Haamu oli kuitenkin siten selkeä että mieskin näki heti kaksi viivaa, joten en harhoja nähnyt. Hmm joten erittäin epäselkeät ja aika inhat fiilikset.....Ei auta kuin ostaa apteekista tai odotella viikonloppuun joko tätiä tahi halpisplussaa :eek:
 
Voi Pilkettä, pitikin sun nyt sortua tuollaiseen halpaan testiin.

Mulla kävi vähän samaan tapaan syyskuussa eli ensin tein Clearbluen herkällä testin ja se oli selkeä plussa. Sitten epäuskoisena testasin kanssa jollain halvalla testillä parin päivän kuluttua ja siihen tuli se kuuluisa haamu vaan... Toivotaan, että sulla sama homma.

Viime yönä oli iiiihanan rauhallista. Kuopus nukkui kyllä patjalla meidän huoneen lattialla siltä varalta, että sitä pitää hoivata, mutta nukkuikin sitten sikeästi koko yön. Vähänkö on virkeä olo eiliseen verrattuna :) Kuumetta sillä oli vielä aamulla 37,4, mutta yli aste vähemmän kuin eilen, joten paranemaan päin. Nyt vaan odotellaan sitä ihottumaa, joka varmaan nousee vuorokauden sisällä, jos kyse oli tosiaan vauvarokosta. Vaikka eihän sitä ihottumaakaan välttämättä tule, sillä monet lapsethan sairastaa tuon taudin melko lievästi.

Omasta olosta .... No, lapsen sairastaminen on oikeastaan estänyt nuvolaan tunkemisen, joten taidan sinnitellä ensi tiistaihin saakka. Tänään olis täynnä rv 15. Iltaisin, kun makaan selälläni, olen tuntevinani liikkeitä. On kuitenkin vaikea siihen uskoa, sillä yhtä hyvin voi olla unisen mielen kuvittelua. Mutta voipa ne jo tuntuakin, kun on tuota kokemusta niistä jo aika moneen otteeseen.

Ilmeisesti sadepäivä, muttei niin haittaa, koska ei kuitenkaan pääsisi ulos sairaan lapsen kanssa. Pitäisi alkaa kahlata läpi artikkelinivaskaa, jonka sunnuntaina imuroin netistä esseiden kirjoittamista varten. Tällä IT-alalla on sellainen ikävä piirre, ettei kirjlallisuutta oikein ole olemassa tai jos on, se on vanhaa jo julkaisuhetkellä, kun asiat etenee niin vauhdilla. Pakko siis hyödyntää muuta julkaistua materiaalia.

Ai niin, jos joku muistaa kun huhuilin tässä taannoin logaritmien perään, niin sainpa kiitettävän siitä tentistä, missä niitä tarvittiin :wave: Vähänkö olin yllättynyt...

Päivänjatkoja!

Pilkettä, älä masennu, vaan usko!
 
Huomenta!

Micosalle myöhäiset pahoittelut tädin tulosta. Olin jo lähes varma että sinäkin plussaat :( Jospa tämä kierros olisi parempi!

Pilkettä Koita muistaa, että suurin osa raskauksista ei pääty kesken vaan menee normaalisti loppuun asti. Täällä netissä kun pyörii niin mielestäni vallalla on välillä jopa paniikinomainen tunnelma, että jotain tätyy olla varmasti vinossa :/ mutta yleensä kaikki menee ok.

Se halpis testi ei varmaankaan ollut herkkä ja jos et sitä tehnyt "oikeasta" aamupissasta niin todennäköisesti sitä ei vielä ko testillä näkynyt. Odottele muutama päivä ja testaa uudestaan niin kyllä se viiva varmasti vahvistuu :) ( Helppoahan täällä on antaa muille ohjeita kun itse ei ole ko tilanteesesa :xmas: :whistle: )

Oma ( . ) eli aika toivottamalta näyttää. Ehkä viikonloppuna testailen sen negan ja alan keskittymään joulun odotukseen :\|

Täällä käy kohta kato, kun te kaikki olette siirtyneet tuonne odottajien puolelle :eek: Mutta niin kai se oli tarkoituskin kun nimenä on SYYStoiveet :flower:

 
Nuo ovat rauhoittavia sanoja Pihlamaaria täytyy pitää tuo asenne yllä..totta että täältä saa kyllä varmasti paniikin tartutettua jos lukee pinoja...nimim. kaikki haamupinot lukenut :ashamed:

Joo, pissi oli kyllä ihan vaaleeta ja kävin edeltävän 7 tunnin aikana vessassa 3 kertaa, että hyvinkin toivoa on =) kiitoooooos ihanat nettiystäväni :hug:
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 29.11.2006 klo 09:12 Pihlamaaria kirjoitti:
Huomenta!

Micosalle myöhäiset pahoittelut tädin tulosta. Olin jo lähes varma että sinäkin plussaat :( Jospa tämä kierros olisi parempi!

Pilkettä Koita muistaa, että suurin osa raskauksista ei pääty kesken vaan menee normaalisti loppuun asti. Täällä netissä kun pyörii niin mielestäni vallalla on välillä jopa paniikinomainen tunnelma, että jotain tätyy olla varmasti vinossa :/ mutta yleensä kaikki menee ok.

Se halpis testi ei varmaankaan ollut herkkä ja jos et sitä tehnyt "oikeasta" aamupissasta niin todennäköisesti sitä ei vielä ko testillä näkynyt. Odottele muutama päivä ja testaa uudestaan niin kyllä se viiva varmasti vahvistuu :) ( Helppoahan täällä on antaa muille ohjeita kun itse ei ole ko tilanteesesa :xmas: :whistle: )

Oma ( . ) eli aika toivottamalta näyttää. Ehkä viikonloppuna testailen sen negan ja alan keskittymään joulun odotukseen :\|

Täällä käy kohta kato, kun te kaikki olette siirtyneet tuonne odottajien puolelle :eek: Mutta niin kai se oli tarkoituskin kun nimenä on SYYStoiveet :flower:

Huomenta.
Eipä tässä hätiä mitiä,jatketaan samaan rataan odotellessa.Täti nyt jo onneksi häipyi.
Toivottavasti nyt vain onnistuisi nopeammin kuin tuon kuopuksen kohdalla.Siinä "töitä" tehtiin parisen vuotta ja sinällään harmittaa että jos olisin tiennyt laparoskopian auttavan(niinkuin silloin operaation jälkeen heti raskaaksi) en olisi lääkkeitä edes suostunut syömään.
Hermoja raastavaa aikaa kaikille.
Oma lääkärini tietää etten clomeihin suostu enää koskemaan ja onneksi teroja en ole tarvinnut.Siitä kärsivät kaikki ympärillä olevatkin.
Ensi vuoden maaliskuussa on kontrolliaika Tyksissä josko jotain sitten aletaan tekemään.Näillä metuilla tarkoitus painoa saada alas ja sitä on saatu pois.
Nyt muutossa vain vaaka hävinnyt eli ei ihan tietoa missä mennään.
Painoa pitää saada väh.5kg putoamaan mutta enempi on parempi.
Ennen muuttoa vielä käväisin ja silloin pois lähtenyt likimain 10kg.
Nyt on vain itsellä tunne ettei muutosta ole vähään aikaan tapahtunut.
Mutta toivottavasti ei ainakaan takaisin tule.Liikunta vain jäänyt minimaaliseen tuon vuorotyön takia.Äh myönnetään laiskuutta se on.No mutta se siitä.
Pitänee omaa aktiivisuuttaan lisätä tuon isännän suntaan,voisi ehkä kenties auttaakkin asiaan
:LOL: :LOL:
Piakkoin taas töihin eli päivän jatkot. :wave:
 
Anteeksi tämä veivaaminen, mutta oli iahan pakko tehdä se toinen halpis testi "pois" alta. Tein sen vähän vahvemmasta versiosta niin tulihan siihenkin haamu. Vähän haalemapi kuin tuossa herkessä..jotuu vähän tihrustelemaan, mutta kuitenkin nähtävissä, ettei välillä luule näkevänsä harhoja.

Eli taidanpa olla lähtöpisteessä..voi että , toivottavasti
Pihlamaaria olet järkevämpi näiden testailuiden kanssa kuin minä..nää alkaa muistuttaa jo mun paksunnos möhläilyjäni kirjoituksissa.

Nyt vähän rauhoituin tuon haamun saamisesta myös tohon halpikseen.

Onnea Klaava tenttituloksesta....täällä meidän perheessä on just taisteltu tilastomatikan kimpussa.
 
Voi Pilkkis kun menit sellaisella epäkelvolla testillä nyt testailemaan :/ Vähemmästäkin sitä alkaa miettimään että onko nyt vain kuvitellut kaiken. Pitäisköhän mun lähettää sulle pikapikana noita herkkiä testejä?? Mut luota siihen omaan tuntemukseen että siellä ).( on jotain!!! :) Ja älä osta enää testejä marketeista!! Käy seuraavaksi apteekissa ja osta vanha kunnon Predictor =)

Tänne omaan (.) ei ihmeempiä. Ihan hyvin jaksellaan, mitä nyt väsyttää ihan hirveesti ja etoo ja närästää ja vaikka mitä :LOL: Mutta eipä niistä mitiä, kuuluvatten asiaan, joten ei valiteta ;) :D

Nyt pitää mennä syömään.. Nukuttiin poitsun kanssa 9 asti aamulla niin on tää päivärytmi vähän sekaisin... ? :whistle:
 
Eikös Kuntsikka ollut lähdössä johonkin reissuun? Siksi sillä muistaakseni oli kiire sinnekin äitiyspolille, että sai ne asiat kuntoon ennen reissua.

Vai muistankohan väärin?

Mulla on niskat jumissa ja hirveä päänsärky. Johtuu varmaan siitä päivähoitopäätöksen aiheuttamasta pettymyksestä (ei saatu päiväkotipaikkaa).

Niin, ja poikaa oli heitetty tänään koulussa kivellä päähän ja esikoinen on ihan surkeana, koska sen kaverit oli valittaneet opettajalle, että hän tiuskii liikaa(??). On kyllä melko temperamenttinen tyttö, mutta valittaa nyt opettajalle .... Minä ainakin ole kehottanut aina tuollaisia konflikteja selvittelemään ensi itse toisen kanssa puhumalla ja sitten vasta kääntymään jonkun muun puoleen, jollei onnistu. Mutta lienen sitten väärässä siinäkin. Hohhoijaa...

Kaiken kaikkiaan aika huono päivä, vaikka kuopus onkin terveempi.
 
? Torstai on toivoa täynnä ?

----SYYSTOIVEET YLPEÄNÄ ESITTÄÄ:


PLUSSANNEET :heart:

Epskeps la 22.7.07

Kuntsikka

Lyydia2001

Maudie

äitix8

Miesku

HissunMyy la. 11.5.07.

Klaava rv 15+1


HAAMUILIJAT :xmas:

Pilkettä 30/29-31


PIINASSA :headwall:

Pihlamaaria 24/24-29

Tiitiäisen äiti 26/28


PEITTOJEN ALLA ;)

Niksuliini

Micosa 7/28-33

Mimsku 13/28


TÄTI KYLÄILEMÄSSÄ :hug:




Tylynä poistin nyt noi hukassa olevat.. :/ Mutta se ei tarkoita sitä etteikö takaisin voi tulla!! :)
 
Morot!

Onpa täällä hiljaista tänään..

Niin se Kuntsikka taitaa reissussa olla. Nyt vasta kun sanoit niin, Klaava, muistin sen. Toivottavasti kuitenkin kaikki on ok siellä :)

Mulla oli kans viikonloppuna hartiat ja niska niin jumissa että tuskaa teki :/ Ensin en uskaltanut ottaa ees mitään lääkettä, mut sunnuntaina sitten jo paracetamolia otin kun ei sitä kipua kehdannu enempää kuunnella. Kaurapussi kans autto ja arnica-voide, et kokeilehan niitä Klaava jos vaikka helpottaisi sinullakin :)

Kaikkea sitä näköjään koulussa sattuu ja tapahtuu :( Kiviä lentelee päähän ja kaverit "juoruaa" opettajalle.. Kyllä nyt munkin mielestä pitäis koululaisten osata keskenäänkin noita asioita selvitellä eikä heti opettajalle mennä vinkumaan, varsinkaan tuollaisesta, sanotaanko melkoisen vähäpätöisestä, asiasta..

Tänne omaan (.) ei mitään ihmeempiä. Olo on ihan jees. =)
 
Heippa

Täällä sitä edelleen piinaillaan niiden kahden haamun varassa, kun eilen mammaksilta tilaamani testit eivät ole tulleet :/

Oireet on kyllä "raskautuneet" eli ruoka maistuu puulta ja alamasussa on "paino", mutta eilen ja nyt illalla pyyhkiessä ruskeita pikku viiruja on ollut valkkarissa. Tietysti toivon että ne on näitä pikkutuhruja mitä tulee kun menkat pitäisi alkaa, mutta eipä voi kun juosta vessassa ja toivoa että siihen se jää. Kipuja ei juurikaan ole, jotain ihan pieniä menkkamaisia tuntemuksia välillä.
Luulen että huomenna tulevat testit ja sitten kyllä pitäsi jo näkyä vahvistusta haamuille.
Tässä nyt kuulumiset..ei oikein jaksa kun oman navan ympärillä pyöriä nää ajatukset. Ilmottelen huomenna mitä näkyi, jollei ennen sitä tule jotain enempää.
Mukavaa iltaa jokaiikalle =)
 

Yhteistyössä