Yli 36v KesäToiveet

? Plussa Perjantai ?

----SYYSTOIVEET YLPEÄNÄ ESITTÄÄ:


PLUSSANNEET :heart:

Epskeps la 22.7.07

Kuntsikka

Lyydia2001

Maudie

äitix8

Miesku

HissunMyy la. 11.5.07.

Klaava rv 15+2


HAAMUILIJAT :xmas:

Pilkettä 31/29-31


PIINASSA :headwall:

Pihlamaaria 25/24-29

Tiitiäisen äiti 27/28


PEITTOJEN ALLA ;)

Niksuliini

Micosa 8/28-33

Mimsku 14/28


TÄTI KYLÄILEMÄSSÄ :hug:


<br><br>
 
Toivotaan Pilkkis että sun testit tulee huomenna (siis tänään :D ) ja saat nyt nähtäväksi kunnon plussan!!!! Toivottavasti nuo tuhruttelut jäävät tuhruihin ja ymmärtävät häippästä kokonaan pois. Tiedän miltä ne tuntuvat.. :/ Multa tulee vieläkin välillä jotain ihme tuhrua.. :/ Mä täällä pidän kovasti peukkuja että ne testit tulee ja pääset haamupiinasta!!! :) bd bd bd bd
 
Huomenet!

Mulla olis tänään siivouspäivä. Keskiviikkona piti kyllä tulla ihan siivoojakin, mutta jouduin perumaan, koska kuopus oli kipeä. Nyt on sitten pakko siivota itse. Ei muuten kuulu suosikkihommiin.... Plääh.

Opiskelumurheita kirjoittelin jo tuonna odotus-puolelle, enkä jaksa tähän uusia ;)

Itselle ei ihmeempiä. Tuli taas sellainen olo, että pitääköhän ihan käydä ostamassa raskaustesti kaupasta, kun tuntuu taas niin epätodelliselta koko homma. Onneksi tiistaina on neuvola. Koittaispa äkkiä se päivä, kun liikkeet alkaa tuntua päivittäin. Nyt ne on vielä niin aavsituksia ja ajoittaisia, että on enempi uskon asia kuin todellisuutta.

Pelottavimmat ajat alkaa lähestyä, sillä ensi viikolla tulee täyteen jo 16 vkoa. Edellisen reppanan kooksi mitattiin muistaakseni 16+6 tai jotain. Vaikka homma huomattiinkin vasta rv 19. Kiva juttu.
 
Heippa

:eek: :eek: Aamulla testasin ja ihan kuin olisi tullut haamu :eek:

Eli testi oli Prisman pregentin liuskatesti (herkkyyttä en tiedä) ja aluksi siihen tuli heti testiviivan viereen musta karvan näköinen ohut musta viiva. Se viiva ei ollu edes testin levyinen ja hievenen vino. Testiajan jälkeen, kun sitä katteli, niin kyllä se vissiin haamuviiva on. Jos katsoi testiä hieman huonommassa valossa ja kauempaa kun 10 cm päästä, niin haamu näkyi paremmin. Punaista siinä ei kyllä ollut yhtään :/

Nyt ei kyllä oikein tiedä miten olisi. Oireita ei ole, valkovuotoa ei ole, ei mitään muita oireita kuin että eilen tuli ennen ruoka-aikaa nälkä niin samalla tuli huono olo ja piti ottaa suklaapala suuhun.

Kaippa se on käytävä ostamassa apteekista testi ja yrittää odotella muutama päivä ja testattava uudestaa. Ei tässä vielä oikein uskalla hurrata.

Miehelle en ole kertonut edes testaavani. Odottelen että saan varmuuden ja sitten vasta säikytän sen =)

Se omasta (.)

Toivottavasti Pilkettä saat tänään testit ja pääset testaamaan kunnon testillä.

Klaavalle siivousintoa :attn: Itse siivosin eilen ja laitoin askelmittariradion korviin ja siivous sujui paljon rennommin ;)

Nyt töihin käsiksi vaikka ei yhtään huvittaisi, kun ajatuksetkin on jossain muualla :whistle:

Heippa :wave:
 
Heipat!

Hui sentään Pihlis, vai meinaa jo haamut huhuilla siellä teillä! ;) Toivottavasti se siitä vahvistuu ja ilmaantuu seuraavan kerran selvänä plussana!!! Pidetään kovasti peukkuja!! bd bd bd bd bd bd

Klaava se on varmaan jo torpan siivonnut.. ;) Täällä piti kans siivota, mutta otettiin pojan kanssa yhteen lelujen siivoamisesta niin meinas sitten siivoukset jäädä.. poika nyt huudattaa tuota imuria, äitiä ei enää huvita.. :ashamed: :headwall:

Meillä on koti muutenkin kuin hävityksen kauhistus kun en se plussan jälkeen ole juurikaan jaksanut mitään tehdä.. :ashamed: Väsyttää koko ajan ja on ihan saamaton olo koko ajan.. :/ Mut pakko tässä on hiljalleen alkaa tekemään jotain, kun se joulukin :xmas: lähenee.. Enää 23 päivää! :D :LOL: :kieh: :xmas:

Omaan (.) ei kummempia. Olo muuten ok, ei oikeastaan ole ollut etovaakaan oloa, mut väsyttää ja väsyttää...Mun piti tänään soittaa ja varata ultra-aika, mutten vieläkään sitten soittanut.. Mitä sitä nyt vielä... :ashamed: ja kohta en sitten saa aikaa.. :ashamed: :( Lupaan maanantaina soittaa :saint:

Mukavaa viikonloppua kaikille! :wave:
 
Pihlamaaria, tästähän tulikin jännä kuukausi!

Juups, siivottu on. Siis päällisin puolin. Pölyjen pyyhintä jäi kyllä vähälle, mutta vessat on pesty, matot ulkoilleet ja lattiat imuroitu&pyyhitty. Niin, ja lisäksi tein sämpylöitä ja ruokaa. Kävin kaupassa (siis ihan oikeassa eikä lähikaupassa) ja tein vakuutuskorvaushakemukset lasten vakuutuksista. Ja varasinpa vielä liput esikoisen tanssinäytökseen.

Tänään olen ollut niin ahkera, etten varmaan jaksa tehdä mitään ensi viikolla :whistle:

Rankkaa kylläkin, sillä kuopus tuli sitten räkätautiin sen kuumeilun päätteksi. Ihottumaa ei näkynyt, joten enpä tiiä oliko vauvarokko vai ei. Ja lisäksi sillä on vatsa sekaisin. Eikä se tietysti tee muuta kuin kiehnää ja haluaa syliin. Onneks siitä hommasta on huomenna vapaapäivä, sillä aamuksi lähden esikoisen kanssa uimahalliin, missä se osallistuu elämänsä ekoihin uintikisoihin ja sen jälkeen menen kampaajalle... Jee. Lisäksi sovin vähän sunnuntaille reissua yhden kaverin kanssa Jyväskylään Joulumarkkinoille vai mitkä siellä Paviljongissa olikaan.

Jotenkin kyllä tuntuu, että olen ansainnut vähän "omaa" aikaa tämän viikon sairastuvan jälkeen.

Peukut pystyssä täällä kaikille haamuilijoille ja plussia odottaville!
 
=) Heippa vaan naiset!

Voihan hurja Pihlamaariakin jo haamuilee siellä :flower: Toivottavsti se siitä selkenee..uups minä tiedän kyllä mikä piina tuo on..mun oli ihan pakko kertoo miehelle heti :ashamed:

Kyllä se taitaa niin sitten olla minun kohdalla että se
plussa sieltä tuli :D :D Vähän on vaaleampi kuin kontrolli, mutta tein sen just, eikä edellisestä pissimisestä ollut kuin 3 tuntia. Vielä kerran aamulla teen niin sais ehkä sen ihka koko plussan :heart:

Nyt oon kyllä niin poikki tästä viikon piinailusta, että kirjoittelen tässä myöhemmin lisää jahka pääkoppa selkiää :whistle:

Rauhallista perjantai iltaa!
 
Pilkettä Onnittelut varmasta plussasta :flower:

Mulla hivenen tuhrua eli aika epäilevällä kannalla olen. Aconin 10 kävin hakemassa apteekista ja testaan sunnuntaina (jos maltan olla huomen aamulla testaamatta :p )

Hauskaa viikonloppua!
 
Iltoja vielä

Niin vielä piti sanoman Pihlis että se pregnent testi ei kaiketi ole kovin herkkä, kun sillä tein siis myös kp29 ja ihan haalean haamun sain. Lisäksi sitä oli minusta vaikea lukea kun se on kiiltävää pintaa.

Voi kun olis kiva kun se oiskin sinulla haamu ollut...tuota vuotoa nyt näköjään voi tulla, niinkuin mullakin. Nyt ei ole tänään ollenkaan mulla enään tullut. Plussatuulahduksia kovasti bd bd bd !

Klaavalle voimia sairastelutupaan. Lapsilla nuo sairaudet ovat joskus epämääräisiä oireineen, ettei voi selvästi sanoa että flunssa tai vatsatauti. No, rokot on tietysti aika selviä jos niitä näppyjä tulee..paranemisia sinne!

Epskeps tässä kun alkaa pikkuhiljaa tajuta että vaavia ootellaan, niin hupsista heijaa :D meillähän ei taida olla lasketun ajan väli kuin parisen viikkoa :wave: Mukavaa =)

Hyvät yöt
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 01.12.2006 klo 00:23 Epskeps kirjoitti:
? Plussa Perjantai ?

----SYYSTOIVEET YLPEÄNÄ ESITTÄÄ:


PLUSSANNEET :heart:

Pilkettä la 10.8

Epskeps la 22.7.07

Kuntsikka

Lyydia2001

Maudie

äitix8

Miesku

HissunMyy la. 11.5.07.

Klaava rv 15+5


HAAMUILIJAT :xmas:

Pihlamaaria 26/24-29


PIINASSA :headwall:

Pihlamaaria 26/24-29

Tiitiäisen äiti 28/28


PEITTOJEN ALLA ;)

Niksuliini

Micosa 9/28-33

Mimsku 15/28


TÄTI KYLÄILEMÄSSÄ :hug:

Huomenta, päivitin tuolla "lainaa" välineellä vähän listaa, kun se ei muuten oikein onnistu...toivottavasti TÄMÄ nyt edes menee oikein.
Mukavaa launtaita!
 
Onnea Pilkettä! Sun laskettu aika on mieheni ja minun vuosipäivä, ensy syksynä jo 18 v.

Uinnit ja kampaajat takana. Tytär oli tyytyväinen omaan suoritukseensa. Ja niin oli äitikin. Mukava katsoa, kun jollain tuo uiminen tuntuu käyvän luonnostaan. Itselle on enemmän ollut sellainen kompastuskivi ja oikeastaan olen vasta yli 20v oppinut kunnolla edes uimaan (mieheni opetti). Niin, lapsena en asunut järven rannalla ja viljelijävanhempani olivat aina niin kiireisiä, ettei paljon uimaan päässyn.

Toivotaan Pihlamaaria, että plussa vahvistuu, eikä ala mitkään vuodot. Mutta toisaalta niinkin pitää ajatella, että jos on pieleen mennäkseen, niin mieluummin siten heti. Mitä pidemmällä on, sitä vaikeampi homma.

Pilkettä, et ole koskaan harkinnut rekisteröityä ja kirjautua. Saisi nuo virheet korjatuksi ;)
 
? Plussa Lauantai?

----SYYSTOIVEET YLPEÄNÄ ESITTÄÄ:


PLUSSANNEET :heart:

Pilkettä la 10.8

Epskeps la 22.7.07

Kuntsikka

Lyydia2001

Maudie 6.7.07

äitix8

Miesku

HissunMyy la. 11.5.07.

Klaava rv 15+3


HAAMUILIJAT :xmas:


PIINASSA :headwall:

Tiitiäisen äiti 28/28


PEITTOJEN ALLA ;)

Niksuliini

Micosa 9/28-33

Mimsku 15/28


TÄTI KYLÄILEMÄSSÄ :hug:

Pihlamaaria 1/24-29



Pilkettä kun näitä "lainailet" niin ota quotet pois!! ;) <br><br>
 
:flower: :flower: ONNEA PILKETTÄ!!!!! :flower: :flower:
:) :heart: :) :heart: :) :heart: :) :heart: :) :heart:

Ja nyt vielä Pihlis kanssa samaan syssyyn plussailemaan niin on tuplasti hienoa!!! =) =)

On tää meidän pino ollut melkoinen kyllä, ei voi muuta sanoa!! :heart: :) :flower:

Tänne omaan (.) ei ihmeempiä. Etova olo on hyvin pientä, eikä ole tarvinnu oksennella muuta kuin ne pari kolme kertaa. Eli hyvin erilaista on nyt kuin esikoista odotellessa. Niinpä olen tässä alkanut miettimään että näinköhän sieltä onkin tyttö tulossa! :heart: Hiukset rasvoittuu ihan hirmuista vauhtia, ei ne ennen vaan näin.. Ja olen muutenkin ihan kammottavan näköinen. Eikös sitä sanota että tyttö vie äitinsä kauneuden tai jotain sinne päin..? :D Nyt sitä onkin sitten 7 viikkoa täynnä (tai huomenna vasta, riippuen laskenko 27. vai 28. päivän kierron mukaan) mut joka tapauksessa 8.viikko on alkamassa. Hui sentään! Jospa sitä nyt oikeasti soittaisi ja varaisi ultran.. ? :whistle:

Nyt pitää mennä ruoanvalmistuspuuhiin. :wave:
 
Heippa kaikki

Eipä se haamu ehtinyt tummentua kun tuo täti kurvasi yöllä sitten kutsumatta kylään :( Jotenkin oli koko ajan sellanen tunne että odotellaan... joten sen ilmaantuminen ei vienyt minua masennuksen syövereihin. Nyt vaan kestetään sitä muutama päivän ja uuteen yritykseen B)

Illalla sitä tikkua vielä tihrustelin ja kyllä siinä mielestäni haamu oli eli olisko mennyt sitten heti kesken?
Jos näin oli niin sitten ajoitus oli kohdallaan eli taidan jatkaa ovistikuttelua.

Hauskaa lauantain jatkoa!


 
No voi kurja sentään Pihlis :( Mä niin toivoin että olisitte Pilkkiksen kanssa tehneet tuplaplussat niin kuin me tehtiin Kuntsikan kanssa tuossa kolme viikkoa sitten. Mut eipä tuolle tädille minkään voi jos se on tullakseen :( Iso :hug: sulle!!!

Mut toki on olemassa pieni mahdollisuus että vuodosta huolimatta olet raskaana. Mun yhdelle kaverille oli tullut menkat vaikka oli raskaana. Mut se vuoto oli kyllä normaalia niukempaa.

Onnea uuteen kiertoon!! :hug:
 
? 1.Adventti Sunnuntai ?

----SYYSTOIVEET YLPEÄNÄ ESITTÄÄ:


PLUSSANNEET :heart:

Pilkettä la 10.8

Epskeps la 22.7.07

Kuntsikka

Lyydia2001

Maudie 6.7.07

äitix8

Miesku

HissunMyy la. 11.5.07.

Klaava rv 15+4


HAAMUILIJAT :xmas:


PIINASSA :headwall:

Tiitiäisen äiti 29/28


PEITTOJEN ALLA ;)

Niksuliini

Micosa 10/28-33

Mimsku 16/28


TÄTI KYLÄILEMÄSSÄ :hug:

Pihlamaaria 2/24-29

 
Terve tytöt :D

Voi harmi pihlamaaria että se täti teille löysi..vaikka oli pieni pelotekin matkassa se haamu.
Mutta nythän on ensi kierrossa mahdollisuus kääriä se plussa lahjapakettiin isännälle ;) Plussaonnea mahdottoman, aivan hirveän paljon + :wave: + :wave: + :wave: Ja rakkauspölyä perään :heart: :heart: :heart: Niin johan se siitä lähtee....

epskeps Ai mitkä quotet? Yritän parantaa tuota taitoani juu...En ole muuten edes tajunnut että kun kirjautuu niin voi muokata noita kirjoituksiaan jälkikäteen. Onhan siitä ollut puhetta, mutta jotenkin mennyt ohi silmien.

Mulla on aika paljon kaikenlaista pikku raskautumisoiretta, muistelen että poitsun kanssa ei kyllä ollut näin aikaisin, mutta se varmaan tämä ikä tekee sen.
Yritin tuonne Tekay:n sivuillekin kirjautua, mutten onnistunut. Onko joku teistä siellä?

Pitäsiköhän muuten tuon listaushomman ottaa joku taitava kuumeilija
( Pihlis..?) jos Epsu haluat keskittyä odotukseen. Vai miten on ? vieläkö innostaa listojen päivitys?

Missäs muuten Niksuliini on? Ei ole vähään aikaan kuulunut mitään?

Tässä nyt kirjoittelen sekä tänne, että elomasuihn että Toteutuneisiin ST:iin :D
Kaikille kivaa viikonalkua. Minäkin palaan töihin...kaksinkappalein ;) olo on kuin olisi krapulassa, paitsi aamut on "kirkkaat". Iltaa kohti nuutuu ja mulla on suurimmaksi osaksi iltatyö.
 
Morot!

Pilkkis, kun tekstiä "lainaa"(=quote) niin tekstin alkuun ja loppuu tulee hakasulkuihin [ ] tekstiä, kun ne tekstit poistaa hakasulkuineen, niin se teksti ei mee tuollaiseksi ruskeaksi kun sen lähettää.. Äh, en osaa tuota paremminkaan selittää.. :p

Mä oon sinne Tekaylle muistaakseni kirjautunut. Olen kyllä kirjautunut vähän sinne sun tänne, etten sitten aina muista minne ja millä tunnuksilla :D Mut sielläkin siis vaikutan, tosin lähinnä poissaolollani :LOL:

Joo, ja mun puolesta kyllä joku saa näitä listauksia tehdä jos vain haluaa. Alkaa vaan väki käymään niin vähiin et kukahan sen hoitais?? Kyllä mä voin käydä päivittelemässä, mutta voip olla että niihinkin taukoja tulee.. Tietty käyn katselemassa mitä täällä tapahtuu ja kuka plussaa seuraavaksi :)

Tänne omaan (.) ei ihmeempiä. Olo on ihan jees, mitä nyt vähän nuutunut ja pikkaisen etoo, mut tosi pikkaisen vaan. On alkanut mielessä kummittelemaan, et mitä jos siellä ei enää ketään olekaan... :/ Mut parempi olla sellaisia ajattelematta. Tää on vaan nyt niin erilaista kuin esikoisen odotusaikaan. Taitaa olla tyttö tulossa... :heart:
 
? Mainio Maanantai ?

----SYYSTOIVEET YLPEÄNÄ ESITTÄÄ:


PLUSSANNEET :heart:

Pilkettä la 10.8

Epskeps la 22.7.07

Kuntsikka

Lyydia2001

Maudie 6.7.07

äitix8

Miesku

HissunMyy la. 11.5.07.

Klaava rv 15+5


HAAMUILIJAT :xmas:


PIINASSA :headwall:


PEITTOJEN ALLA ;)

Niksuliini

Micosa 11/28-33

Mimsku 17/28


TÄTI KYLÄILEMÄSSÄ :hug:

Tiitiäisen äiti 5/28

Pihlamaaria 3/24-29

<br><br>
 
Hih, minähän taidan olla ainut joka täällä edes käy... :ashamed: ? :whistle:

Sain nyt varattua ajan ultraan. On 3.1 eli 4 viikon päästä. Että jonkin aikaa saa tässä odotella. Kait sitä ois voinut jo nyt mennä, mutta menen mieluummin vähän myöhemmin niin on toivon mukaan enemmän katsottavaakin :)

Tänne ei muuta ihmeellistä. Olo on ok. =)

Muoks..
Sain vähän aikaa sitten odottavalta ystävältäni viestin, oli mennyt sairaalaan vuodon takia, pieni salamatkustaja oli menehtynyt jo 3 viikkoa sitten :'( Kävi pelottaan itseäkin.. :( <br><br>
 
Sateista maanantaita!
Ei oo musta kuulunu hetkeen, tultiin eilen illalla reissusta, ja meinas ihan vierotusoireet iskeä ku ei päässyt koneelle :) .
Onnea PILKETTÄ kunnon plussasta. ja tsemppihali PIHLAMAARIALLE tädin tulosta :'( !
Tänne ei mitään uutta kuulu, maha nippailee kuin täti tulis, on ollut tätä jo pari viikkoa, jos viikonloppuun malttais ja sitte testais :p . Toivottavasti on plussatartunta iskenyt! En vaan uskaltais millään testata, pelkään negat tulosta, tai sitte että käy niinku Pihlamaarialle, on parempi ku ei edes tiedä alkuraskauden keskeytymistä. Nyt ruuan laittoon.
 
Onnea pilkettä

Täti (5/28) tuli joten pihlamaarian kanssa ollaan samoilla viivoilla: Tähdätäänkö joululahjaks tuo plussaaminen :D

Nyt päikkäreille valvottiin yöllä sisko ja sen miehen kanssa vinkkua juoden aamu kahteen ja hyö ottivat ja heräsivät klo5 ja lähtivät kohti englantia.
Joten olo on vähän väsy.

Mutta oli ihanaa, kun talossa oli pikkuinen tyttö-vauva :heart:
 
Heippa vaan!

Tänä aamuna se testiviiva sitten oli ihan ihanan vahva ja samanmoinen viiva kuin kaverimme kontrollikin =) Joten NYT uskon että eteenpäin on pikkuinen pungertanut elon tiellä :D :heart:

Tiitiäisen äiti tuo on hyvä joululahjaidea...ja kun siihen kuuluu vielä ne "valmistelutyöt" siellä vällyjen välissä, niin eiköhän lahjaksi kelpaa :D Joten puuhastelemaan vaan!


[/b]Epsu joko sulla on neuvola ollut? Kyllä mäkin taidan sen alkuraskuden ultran varata, mutta en yhtään tiedä, että mistä niitä täällä Hesassa saa. Paras kait varata vasta 7:n rv:n jälkeen, niin varmasti näkyy jo sykkeet.

Sehän hienoa, ettei sulla ole ollut pahaaoloa niin paljon, mutta varmaan tuntuu oudolta, kun sen on mieltänyt oireeksi.
Mulla ei poitsun odotuksessa tosiaan paljonkaan ollut. Ja esim.nyt mulla on paljon enemmän oireita kuin oli silloin näin alussa.
Tuntuko sulla se "joku siellä on" tunne pitkään? Mulla se tuntuu aika voimakkaana vieläkin ja sellaista ei kyllä aiemmin ole ollut. Ihmettelen vaan, että miten sen voi jo tuntea.

Olen taas töissä ja en enempiä kerkeä tässä kirjoitella. Huomen iltasella on paremmin aikaa kun olen kotona ja mieskin on soittotreeneissä.

Mainiota maanantai iltaa!
 

Yhteistyössä