Yli 36v KesäToiveet

Viikonloppuja!

Jaahas Tiitiäisen äiti teillähän on sitten ihan samanlainen sää kuin täällä etelä-suomessa. Täällä on ollut jo pitkään 6-10 astetta lämmintä ja tänään lehdessä oli kun kuulemma krookukset nostaa päätään ja ruoho pitää leikkaa koneella kun työntää vihreää :eek: Että sellanen joulu täällä tulossa.
Vauvakuume sen kuin kohoaa...joululahja olisi kyllä niin osuva. Onkos sielläpäin muuten nämä tavara ja vaate alet aina joulun jälkeen vai onko se suomalainen ilmiö? Itse en ole vielä uskaltanut vilkuilla pikkuvaatteita kun jännäys on vielä alkuraskauden ultraan asti päällä. Ehkä sen jälkeen vois hypistellä.... :D


Pihlamaaria onneksi Täti lähti ajallaan, eikä venytellyt lähtöään. Nythän se joulun voi viettää ilmankin sitä tätiä...kutsutte vaan niin paljon muuta porukkaa ettei se mahdu.

Mä olen ollut tänään vähän ostelemassa joululahjoja. Ostelin sellaiset jotka pitää lähettää postissa, niin kerkeevät.
Aamupäivän oli kyllä jotenkin tosi kurja olo, kolotti masua ja vähän öklö ja jotenkin itkuinenkin ( kumma mistä sekin tulee, kun ei mitään syytä ) mutta se meni sitten ohi iltapäiväksi. Nyt oon vain ihan naatti siitä ramppaamisesta kaupungilla, mutta onneksi huomenna on vielä vapaapäivä ja mies ja poika lupasivat hoitaa ruokapuolen ihas kokonaan :heart: Mun ei tartte kuin lorvia, enkä tosiaan muuta teekään.

Rentoa lauantai-iltaa ja oikeis paaaaljoooon energiaaaa sinne vällyjen väliin Pihlikselle ja Tiitiäisen äiteelle
 
Tiitiäisen äiti, hrrr sentään kun teillä muuttuikin TODELLA radikaalisti sää sitten siellä!! :eek: Hirmu helteestä 10 asteeseen on ihan KAMALA ero!! Toppista päälle vaan tai pikemminkin, pysykää vaan siellä vällyjen välissä ;) Siellä on lämmintä.. :p :heart: :D Mun isä lähti juuri tänään Espanjaan, ja niin toivoi että siellä olisi lämmintä ollut, taitaa pettyä pahemman kerran jos vaan 10 astetta on... :/

Tänne kuuluu vähän ihmetystä.. Kävin päivällä 1.hädällä, pyyhkäisin ja paperiin ilmantui KLÖNTTI! :eek: Siis ihan tuosta noin vain. Katselin ja ihmettelin sitä, jopa koskin ja haistoin, enkä tajua mikä se oli.. :ashamed: Ei haissut millekään. Ei ollut veriklöntti. Oli ennemminkin kuin lihanpala... :eek: Mä en tajua :headwall: Mikä hitso se oli? Ei sen kanssa tullut verta, ei koske mihinkään ei mitään! :eek: Sellainen 2-3cm pituinen se oli... Tietääkö kukaan?? Heittäkää ees arvauksia ilmaan! Miehelle kun sanoin, niin ei hänkään voinut yhtään käsittää mikä se oli. Ainoa mitä tulee mieleen, että ois toinen kaksosista surkastunut pois tai jotain... en ymmärrä... :ashamed: :( :headwall:

Muutoin tänne ihan hyvää kuuluu. 8 viikkoa tuli täyteen, jos lasken 27 päivän mukaan kierron. :) Käytiin iltapäivällä kaverin lasten 4-vuotissynttäreillä. Ihan vauhdikasta menoa. Meidän poitsu pääsi sitten tänään ekaa kertaa mäkkiin, kun synttäreiltä pois tultiin. Sai sieltä luontaisesti gluteenitonta hampparia, MUTTA.. ketsuppi ei sitten ihan "puhdasta" ollutkaan ja eikös sitä sen hampparin välissä ollut... :/ :headwall: Et katsotaan nyt mitä siitä vielä seuraa...*huokaus* Ja meidän pitäis pojan ulostenäytteitä viedä labraan heti maanantaina.... :\| :/

Mutta joo. Mukavaa viikonlopun jatkoa vaan kaikille!! :wave:
 
Epskeps, Luulen kyllä että tuo klöntti on joku ylimääräinen hyytymä/ sinun arvaamasi toinen alkio/ jotain muuta limakalvoa tms. mitä sulta on tullut. En usko että sulla on syytä huoleen. Täältä kun lukee näitä palstoja niin kaikenlaisia ylimääräistä tuolta naisen sisäelimistä löytyy, jotka sitten tulevat ulos jossainvaiheessa. Tietenkin sua huolestuttaa ihan hirveästi, mutta eihän ne keskenmenot tuollatavalla mene. Jospa se tosiaan on se sun ultrakuvassakin näkyvä toinen munasolu.

Onkos teillä jotain päivystävää sairaalaa johon voisit vaikka soittaa tai mennä käymään, niin ei tarvitsisi piinailla sunnuntain yli?

Rauhallista mieltä toivon sulle ja tsemppiä siihen asti että outo juttu selviää
:heart: :hug:
 
Pilkkis moi! Sä osaat aina niin lohduttavasti kirjoittaa! :) :hug: :heart: Olen nyt yrittänyt olla ajattelematta mokomaa klönttiä, mutta kyllä sitä on vaan tullut tarkkailtua mitä paperiin ilmaantuu joka vessakäynnillä.. :ashamed: No eipä ole mitään ilmaantunut. Hyvä vaan, luulisin :) Mutta eihän näistä koskaan tiedä... :/ Tässä ois nyt reilu viikko vaan siihen ekaan neuvolakäyntiin, et ihmetellään siellä lisää sitten..

Muuta ihmeellistä ei sitten kuulukaan. Ihan hyvin olen voinut ja näin pois päin. Joululahjoja tuossa paketoin just ja huh huh mikä homma! :p Silti aloin tuumimaan että näinköhän tuolle pojalle on liian vähän lahjoja... :snotty: Tiedän että hän haluaa yhtä jos toista ajoneuvoa, roska-autoa ja vaikka mitä, mutta vaan yhden kaivinkoneen olen hommannut.. Ei se ole kiva jos jouluaatto onkin sitten kauhea pettymys :( En tarkoita että lapselle pitäis hommata kaikkea mitä hän haluaa mutta mä nyt olen hommannut kaikkea muuta kuin mitä hän on halunnut.. :ashamed: No on tässä vielä pari viikkoa aikaa.. Pitäis saada urkittua mitä isovanhemmat ja kummit kenties hommaavat, jos sieltä vaikka tulisi joku kiva härveli.. ettei menis joulu itkuksi :xmas:

Ensi viikolla pitäis noita päivähoitojuttujakin selvitellä. Edelleen vähän kahtiajakoisesti siihen suhtaudun.. :/ Silloin kun pojan kanssa ollaan täällä "napit vastakkain" olen innolla viemässä hoitoon, mut en muuten.. :/ Taidan olla tosiaan vähän höperö.. :LOL:

Mukavaa alkavaa viikkoa!! Päivittelen tuon listan nyt suoraan maanantaille kun ei sitä kukaan ole (muistanut) päivitellä... ? :whistle:
 
? Makea Maanantai?

----SYYSTOIVEET YLPEÄNÄ ESITTÄÄ:


PLUSSANNEET :heart:

Pilkettä la 10.8.07

Epskeps la 22.7.07

Kuntsikka

Lyydia2001

Maudie :hug: :(

äitix8

Miesku

HissunMyy la. 11.5.07.

Klaava rv 16+5


HAAMUILIJAT :xmas:


PIINASSA :headwall:

Mimsku 24/28


PEITTOJEN ALLA ;)

Niksuliini

Pihlamaaria 10/24-29

Tiitiäisen äiti 12/28

Micosa 18/28-33


TÄTI KYLÄILEMÄSSÄ :hug:


 
=) Huomenia neitokaiset!

Epskeps Olet kyllä ollut illan mielessäni...ihana kuulla, ettei mitään muuta ole tullut :heart: Kyllä vaan sitä kaikkea kummaa voi raskausaikana tulla, joka saa mietteliääksi. Hyvä, että löysit sitten jotain tietoakin asiasta. Noista verihyytymistä olen lukenut jotain että sellaisia saattaa kohtuun tulla kun alkio kiinnittyy ja porautuu kohdun seinämään ( ikkänkuin mustelma). Siellä on sitkeä kaveri, joka on ajatellut että nyt mennään eikä meinata ja porautunut oikein syvälle jättäen vähän "roiskeita" ---"rapatessa roiskuu!" :hug:

Voi sitä intoa sun poitsulla noista lahjoista..alkaa olemaan just sen ikäinen, että ei pysy nahoissaan. sitä on kyllä kiva katsoa sitä jännäystä ja riemua aattona tuon ikäisellä :D

Meillä kävi kerran siten, että oli tullut selvästi liikaa lahjoja pienen pään vastaanottaa ( 7v ) ja lopuksi vielä kauan odotettu Nintendo, niin loppuilta olikin sitten pelkää parkua...jännitys oli lyönyt yli. No, siitä kyllä opin, että liika on liikaa ja jos on näyttänyt että lahjoja alkaa kertymään paljon
( kun sukulaisilta tuli myös) niin annoin sitten joitain paketteja etukäteen aamulla, sellaisia joilla voi leikkiä vähän illanodotusjännitystä pois. Pysyi rauha maassa.
Nyt ei enää tuota ongelmaa ole. Poitsulle ostetaan uusi kitara, johon on säästänyt itse 200e. Alkaa olemaan kitaransoitossan niin pitkällä, että hyvä soittopeli on tarpeen.

omaa oloa: tässä alkaa pikkuhiljaa uskoa, että pikkuinen sattaa siellä kasvaa ja kehittyä ihan valmiiksi asti. Muutamana päivänä on nyt tullut aika huono olo välillä , muttas ei nyt vielä ihan ylös ole tullut ja toivotaan että tässä pysyiskin. Väliin on vielä vähän sellaista jomoustakn mutta kait kuluu just nyt asiaan.

Oikein hyvää viikkoa, koittakaahan nauttia joulunalusajasta ilman hirviää stressiä ( tää on myös mulle :snotty: )

Ja eiköhän laiteta nyt pukki tuomaan niitä plussauutisia oikein urakalla + :xmas: + :xmas: + :xmas: + :xmas: + :xmas: + :xmas: + :xmas:
 
Kiitos Pilke :hug: :) :flower: Ei kait tässä sitten mitään hätää ole. Toivossa täytyypi elellä :) En nyt varsinaisesti mitään tietoa löytänyt siitä mikä se klöntti mahdollisesti oli, mutta ei se voinut alkiokaan kyllä olla, kun oli niin pitkä. Mutta se oli jotain. Jäänee ikuiseksi mysteerioksi.. :/

Juu ja intoa on kyllä tuolla pojalla koko joulusta! :xmas: Tänään taas selitteli että "joulu lähenee, ei ole enää pitkä aika" ja ois pitänyt kuusi jo hakea.. :D :xmas:

Niin se voi jännityskin lyödä yli ja sitten itkettää jo ihan vaan siitä syystä. Sekin on kyllä varmaan odotettavissa.. :/ Kun tuo nyt jo niin jännittää.. Meillä on edelleenkin ihan auki se, että ollaanko joulu täällä kotona vai lähdetäänkö miehen vanhempien luo (matkaa 100km). Ja miten pukki asia järjestyy.. Jotenkin ois järjestyttävä kun tuo poika sitä niin odottaa. Meillä ei ennen ole pukki ees käyny, muutoin kuin silleen että ollaan oltuu itse poissa niin se :xmas: on käynyt lahjat tuomassa... ;)

Omaan (.) ei kummempia. Taas oksetti kun ulkoiltiin :x Ulkoilma ei ilmeisesti sovi mulle... :p :LOL:

Saatiin nyt ph-asiatkin sovittua. Poika pääsee sinne pienempään yksikköön eli ryhmikseen (12 lasta, 3 hoitajaa) ja aloittaa siellä 8.1. :) Hui kun jännittää!! :eek: :D
 
Huomenta päiväá!! kaikille tasapuolisesti =)

Viime yÖnä lämpötila laski 4.5 asteeseen eikä ois ollenkaa himottanut nousta vällyjen alta pois tänä aamuna kun katoin mittaria.

Epsu en voi auttaa klöntti-asiassa sinua, kun yritin muistella omaa ja siskoni raskautta niin ei tullut mieleen että oisko sieltä jotain tullut (klönttejä), mutta aina, kun jokin asia painoi mieltä niin soitin päivystävälle äitipolille.

Meillä täällä alet alkaa vasta 6.1 jälkeen , koska 6.1 tulevat nuo itämaan ihmemiehet tuomaan espajalaisille lapsille lahjat.
avokin lahjat enään ostamatta, kun ei oo taaskaan tietoo mitä sille antais... Pojalle vinopino lahjoja ja tietysti ihanne sellaisia Puuha-peteä on kolmessa paketissa ja löytyy kauko-ohjattava nosturi, minkä nappasin Lidlissä käydessäni ja tietenkin lapsien vihaamia pehmeitä paketteja.
avokin siskon lahjan sain just pääteltyä tein sille Hippy-langasta ponchon kun ne ovat taas tulossa muotiin ja ajattelin kun lankaa ois vielä jäljellä , tehdä hänelle myös säärystimet, kun nekin mokomat ovat taas tulossa muotiin.

Mutta nyt lihapullien tekoon.
Micosalle, niksuliinille ja pihlamaarialle hirmusti ++++++++tuulia :heart:
 
Heippa kaikki!

Kiva kuulla että teillä masunkasvattajilla kaikki on hyvin. Outo tuo Epsun "klöntti". En muista kuulleeni enkä osaa arvata, mikä mahdollisesti se olisi ollut, mutta varmasti joku harmiton juttu.

Itsekin kävin jopa lahjaostoksilla ja sain jo sen verran ostettua, että sain mieleeni rauhan :saint: Tärkeimmät ostettu ja vinkkejä mitä lopuille vielä ostan, eli tänä vuonna ei paniikkia :)

Tyttöjen toiveet on sen verran "kertakäyttöleluja" että en tiedä ostanko joulupukin listoilta mitään. Meillä on kaapit täynnä niitä meikkipäitä, pehoshaavileluja ym. joilla leikitään tasan kerran. Yritän keksiä hieman käytännöllisempiä lahjoja ja vanhemmalle tytölle ostinkin jo virkkaajan käsikirjan. Hän olisi kova tekemään käsitöitä, mutta kun äitillä on peukalo keskellä kämmentä eikä oikein nuo käsityöt muutenkaan innosta, niin josko yhdessä opeteltaisiin siitä kirjasta ;)

Tuota lunta saisi tosiaan jo tulla. Mun mielestä joulu ei tunnu joululta jos ei ole lunta "on hanget korkeat nietokset vaan joulu, joulu on meillä" :ashamed:

Tällä viikolla pitäis sitten pöllyytellä nuo peitot, mutta katellaan nyt miten siinä onnistutaan. Tuo meidän vanhin tyttö on tullu niin huonoksi nukahtajaksi ja ramppaa veskissä tai muuten kävelee unissaan monta kertaa, ennen kuin me edes mennään nukkumaan. Peuhatessa sitten pitää olla koko ajan kuulolla koska kuuluu jalkojen läpsytys tulevan kohti :/ .

Mutta... hauskaa viikon jatkoa kaikille ja olikos kukaan tällä viikolla piinausvuorossa???
 
Tuntuu ihan kivalta että ootte huolissanne mun oudoista klönteistä, kiitos ihanaiset :) :hug: Tässä illalla on tullut sellaista limaista vuotoa.. :/ Ei paljon, mutta alushousuihin asti kuitenkin tipahtanut.. Kyllä tää on vaan yhtä huolehtimista. :ashamed: Täytyy vain jaksaa uskoa siihen että kaikki on hyvin. Elimistö vaan temppuilee, vanha rakkine kun on... :LOL:

Muuta ihmeempää tänne ei kuulu.

++++++++++++ :whistle: :whistle: :whistle:

:attn: :attn: :attn: :attn: :attn: :attn: :attn: :attn: :attn: :attn: :attn: :attn: :attn: :attn: :attn: :attn: :attn: :attn: :attn: :attn: :attn: :attn: ja tädinestopuomeja niitä tarvitseville

:heart: :heart: :heart: :heart: :heart: :heart: lämpöä vällyjen väliin! ;)
 
? Tuulinen Tiistaipäivä ?

----SYYSTOIVEET YLPEÄNÄ ESITTÄÄ:


PLUSSANNEET :heart:

Pilkettä la 10.8.07

Epskeps la 22.7.07

Kuntsikka

Lyydia2001

Maudie :hug: :(

äitix8

Miesku

HissunMyy la. 11.5.07.

Klaava rv 16+6


HAAMUILIJAT :xmas:


PIINASSA :headwall:

Micosa 19/28-33

Mimsku 25/28


PEITTOJEN ALLA ;)

Niksuliini

Pihlamaaria 11/24-29

Tiitiäisen äiti 13/28


TÄTI KYLÄILEMÄSSÄ :hug:

<br><br>
 
Epsu, kaikki hyvin?

Oliko sun vuodossasi verta? Mulla ainakin tulee tuota valkovuotoa raskausaikana tosi runsaasti. Ja on tullut ihan alusta saakka. Oisko sitä vaan?

Kyllä raskausaika on tosiaan melkoista huolehtimista. Itsellä aina vähäksi aikaa helpottaa, kun lapsi potkii, mutta muut ajat sitten pitää taas miettiä kaikkea mikä voi mennä pieleen. Miksei sitä voi ajatella positiivisesti? Eihän niille asioille mitään kuitenkaan itse mahda, ellei jotenkin tahallaan itseään vaaranna.

Useimmat raskaudet kuitenkin menee ihan hyvin. Näissä keskustelupalstoissa on vaan se vika, että toki ihmiset tänne kirjoittaa, kun on jotain ongelmia ja siitä tulee helposti sellainen fiilis, että se on hirveän tavallista, vaikka suurin osa on kuitenkin niitä joilla ei ole mitään negatiivista kerrottavaa.

Onneksi sain viime yönä nukuttua. Edellinen menikin valvoessa... Oli taas kaikkea pohdittavaa olevinaan.
 
Epskeps, toivottavasti kaikki on kohdallasi hyvin. Luin tuolta perhekerho.netin puolelta, että joskus raskauden aikana saattaa kehittyä ns. lisäistukka. Ainakin joskus ne liittyvät keskeytyneisiin kaksosraskauksiin, joissa vain toinen kaksosista on jatkanut kasvuaan. Kaikenlaiset jutut näyttää olevan mahdollisia.

Itselläni on tällä hetkellä viikkoja 13+1, eli toiselle raskauskolmannekselle ollaan siirrytty. Huh. Np-ultrankin mentyä ihan hyvin olen nyt hieman rauhoittunut, enkä ajattele keskenmenoa jatkuvasti. Pahoinvointi on jatkunut melko tasaisesti näihin päiviin, samoin väsymys. Eikä tämä pimeys ainakaan helpota asiaa. Ja työstressi painaa päälle...
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 12.12.2006 klo 08:10 klaava kirjoitti:
Epsu, kaikki hyvin?


Useimmat raskaudet kuitenkin menee ihan hyvin. Näissä keskustelupalstoissa on vaan se vika, että toki ihmiset tänne kirjoittaa, kun on jotain ongelmia ja siitä tulee helposti sellainen fiilis, että se on hirveän tavallista, vaikka suurin osa on kuitenkin niitä joilla ei ole mitään negatiivista kerrottavaa.

Heipä

Juu näin on tämä, korostuu nuo kauheudet täällä ja tietysti sitä itsekin pongailee pahimpia välillä hölmöyksissään.
Suurin osa menee hyvin. Tekayn sivuillahan on hyvää tietoa prosenteista.
 
Klaava, Pilkkis ja uusi tuttavuus ella, kiitos kovasti huolenpidostanne! :) :hug: Viime yönä tuli sitten valvottua ja mietittyä syntyjä syviä.. :/ Huolestutti kuitenkin se limainen vuoto, mutta niin se vaan sitten loppui jo heti kohta kun petiin menin. Eikä sieltä verta tullut, eikä kipuja ollut... Et kaipa tässä kaikki ihan hyvin on. Varma ei voi mistään olla, mutta toivotaan niin. :)

Noista kaksosraskauksista joista toinen on keskeytynyt, olen tän vuoden aikana kuullut kahdesti, parilta nettiystävältä. Kumpaisellakin on onneksi toinen sikiö jatkanut kasvamistaan ja kehittymistään ja toisella vauva on jo syntynytkin ja toisella syntyy ihan näinä päivinä :) Et voihan se klöntti siihen liittyä jollain tavalla, mistäpä sitä tietää.. :/ Oiskohan mun pitänyt se säilyttää..? :$ :eek:

Mut eipä tänne nyt mitään ihmeempää kuulu. Ihan hyvin olen jaksellut eikä tänään ulkoillessa ees oksennuttanut ollenkaan :) Mun selkä on vaan ihan turkasen jäykkä ja se tätä elämää hankaloittaa, mut muuten ihan jees on asiat. =)

PS. Pilkkis, käyhän kirjautumassa, sulle ois viestii... :attn:
 
Kivaa :D Nyt rupes jännittämään, että viestiä.....

Koulussa taas, niin en voi kirjuutella kun iltasella vasta pidemmästi. Tuo on kyllä tuo Ellan juttu tuosta toisesta kaksosesta varteenotettava vaihtoehto Epsu Sullahan oli se toinen munasolu siellä kypsynyt...

Eihän sitä hätäännyksissään varmaan tuollaisi halua säilyttää :hug: Pystyvät varmaan tutkimaan asian jotenkin kun lekurille pääset.
Noita limoja ja valkovuotoa tulee paljon raskausaikana muutenkin. Ainakin vv on mulla lisääntynyt huomattavasti.

No, opintojen parin taas.... :wave:
 
Taas tuli "iltalimat"! :eek: Siis mikähän ihme juttu tämä nyt oikein on?! Oikeesti! Samaan aikaan kuin eilenkin, lurahti limat pöksyihin (anteeksi nyt vaan herkkäsieluisimmat) :$ :ashamed: :eek: :headwall: En mä tajuu.. Katsotaan käykö huomenna samoin.. Muutoin ei mitään. Olo ihan jees :)
 
? Keskiviikko ?

----SYYSTOIVEET YLPEÄNÄ ESITTÄÄ:


PLUSSANNEET :heart:

Pilkettä la 10.8.07

Epskeps la 22.7.07

Kuntsikka

Lyydia2001

Maudie :hug: :(

äitix8

Miesku

HissunMyy la. 11.5.07.

Klaava rv 17+0


HAAMUILIJAT :xmas:


PIINASSA :headwall:

Micosa 20/28-33

Mimsku 26/28


PEITTOJEN ALLA ;)

Niksuliini

Pihlamaaria 12/24-29

Tiitiäisen äiti 14/28


TÄTI KYLÄILEMÄSSÄ :hug:

 
Epsu, kannattaisko sun soittaa neuvolaan, jos vaikka saisit ajan lääkärille hetimiten? Ei tarviis yksinään murehtia ja miettiä mistä moinen voi johtua.

Mun hermot ei ainakaan olis kestänyt vaan olisin vaatinut päästä heti johonkin tutkimukseen. Vaikka mitäpä se neuvolalääkäri osaa asiaan sanoa, ellei ole ultraa käytössä. Ainoastaan kohdun koon perusteella jotain. Mutta onhan hällä valta kirjoittaa lähete tarkempiin tutkimuksiin.

 
Klaava jo tietääkin että lääkärillä on käyty ja huomenna menen aamulla ultraan. Tämä nyt tiedoksi muillekin jos jotain sattuu kiinnostamaan. Mielessä pyörii jos jotakin, mutta arvailemaan en nyt lähde mitään. Kertokoon ultra miten asia on. Toivon vain että saan tulla kertomaan iloisia uutisia.. Siihen asti :wave:
 
? Torstai on toivoa täynnä...?

----SYYSTOIVEET YLPEÄNÄ ESITTÄÄ:


PLUSSANNEET :heart:

Pilkettä la 10.8.07

Epskeps la 22.7.07

Kuntsikka

Lyydia2001

Maudie :hug: :(

äitix8

Miesku

HissunMyy la. 11.5.07.

Klaava rv 17+1


HAAMUILIJAT :xmas:


PIINASSA :headwall:

Micosa 21/28-33

Mimsku 27/28


PEITTOJEN ALLA ;)

Niksuliini

Pihlamaaria 13/24-29

Tiitiäisen äiti 15/28


TÄTI KYLÄILEMÄSSÄ :hug:


 
mites kaikille kuluu??

meillä on näköjään hetkellisiä netti pimennoksia, oltiin päivä ilman ja eilen palas taas toimintaa, mutta vain osittaisesti, eli internet sivuille en päässyt, mutta skype toimi. Ja nyt vasta pääsin tänne 2+-sivuille.

Epsu onko klöntti asiaan tullut selvyyttä?
Meikkis ois varmaan hermo heikkona kyseisestä.

Toivottelen tässä nyt sitten kaikille rauhaisaa joulua.

Jos tuo netti taas jostain syystä menee pimeäksi eikä päáse myöhemmin toivottelemaan, mutta sormet ja varpaat ristissä ettei niin kävisi ;)
 
Heips!

Minä nyt otan vapauden kertoa Epsun puolesta, että ultrassa havaittiin ilmeisesti noin viikko sitten menehtynyt sikiö :'( Käsittääkseni Epsu oli menossa tänään iltapäivällä kaavintaan, joten ei varmaan jaksa paljoa palstailla ihan hetimiten.

Toivottavasti et Epsu suutu tästä mun kirjoituksesta, mutta ajattelin, että säästän sinulta tuskan kirjoittaa tänne toiseen kertaan katastrofista, kun kertaalleen jo tuonne odotuspinoon kirjoitit.

Epsu kertokoon itse enempi kunhan pystyy/haluaa. Nyt tuskin on ensimmäisenä palstailut mielessä.
 
:'( Epsulle :hug: :hug: :hug:

En tiedä mitä kirjoittaisin, jotenkin tuli niin "puskan takaa" tuo Epsun keskenmeno. En nimittäin uskonut että ne loraukset olisi olleet niin vakava juttu.

En tiedä käytkö täällä näitä juttuja lukemassa, mutta jos käyt niin jaksamista :hug:

Tänään taisi olla yleisesti huono päivä, myös mulla, mutta tämä Epsun jutun jälkeen tuntuu TOSI pieneltä ja mitättömältä asialta. Ajoin nimittäin kolarin autolla eli törmäsin edellä seisovaan autojonoon :kieh: Tarkkailin viereisellä kaistalla kun joku "äälilö" yritti tulla mun kaistalle ja samalla kylkeen, ja kun lopuksi huomasi mut, palasi omalle kaistalle, mutta itsellä oli huomio siinä autossa ja kun katsoin eteen niin autojono seisoi edessä ja niin sitä sitten tormättiin ja tehtiin kolmen auton ketjukolari.

Onneksi kehenkään ei sattunut ja pahimmat vauriot tuli mun autoon eli etupuskuri meni sököksi :( Täytyy kai huomenna soitella vakuutusyhtiöön, siinä meni bonukset :kieh:

No, se oli mun eka kolari ja kun soittelin miehelle (on toisella paikkakunnalla kurssilla) niin odotin jonkin tasoista saarnaa, mutta sieltä tokas vaan, että sitä vartenhan me niitä vakuutuksia maksetaan :)

Toivottavasti muilla on mennyt tämä päivä paremmin !

Hyvää yötä!


 

Yhteistyössä