Yli 36v KesäToiveet

Huomenta tytöt

Epsun tilanne on tässä pistänyt hiljaiseksi ja surulliseksi. Toivon myös Epsulle voimia menetyksen läpikäymiseen :hug:

Onneksi pihlamaaria ei sitten sulle käynyt kuinkaan ja oikeassahan tuo miehesi oli, että vakuutuksia just sentakia maksetaan. Pitäähän sitä joskus jotain takaisinkinpäin saada.

Mulle ei ihmeellisempää ja jotenkin otin aika raskaasti tuon Epsun menetyksen, niin ei huvita nyt omia asioita läpikäydä. On tuosta alusta asti kirjoiteltu, niin on jo muodstunut Epsusta ystävä, vaikkakin virtuaalinen.


Klaava luulen, että Epsu ei ole ollenkaan pahoillaan tuosta ilmoituksestasi. Minusta se oli kaunis ele. Ihan varamasti täällä on huolissaan muutkin ja tuollasessa tilanteessa ei varmasti jaksa joka paikkaan kirjoitella samaa asia uudestaan.

Kaikille hyvää viikonloppua ja enkeleitä elämään =)
 
Hei,

Joo, täällä on myös mieli matalalla Epsun vuoksi. Jotenkin vaan toivoin, ettei olis ollut mitään vakavaa ja kaikki olisi ollut kunnossa. Mutta kuten tässä on omassakin elämässään voinut todeta, niin eipä ne asiat aina mene niin kuin suunnitteli. Ja toivoi.

Onneksi ihminen on sen verran sitkeää tekoa, että ennemmin tai myöhemmin elämäkin alkaa taas tuntua elämisen arvoiselta. Olkoonkin, että on kokenut menetyksen. Näin ainakin minulla.

Jotenkin mulla on vähän samanlainen fiilis kuin sulla Pilkettä, ettei viitsi mitään jokapäiväistä tänne kirjoitella, kun kaikki tuntuu niin vähäpätöiseltä tuollaisen tragedian rinnalla. On se vaan kumma, miten näistä nettiystävistä voi tulla tosiaankin kuin oikeitä ystäviä, vaikka pelkillä nimimerkeillä pelataan. Mutta onhan tässä toisaalta jaettu jo jos jonkinlaista henkilökohtaista asiaa useamman kuukauden ajan. Varmaan enemmän henkilökohtaista tietoa tulee tänne kirjoitettua kuin kuunaan kellekään puhutta elävässä elämässä.

No, tänne ei ihmeitä muuta. Muksu onneksi välillä vatsassa pyörii ja potkaisee, joten pitäisi periaatteessa kaiken olla hyvin. Pitäisi alkaa kirjoittaa yhtä pahuksen esseetä, mutta jotenkin tökkii....

Joku voisi tietysti ottaa tuon listojen päivittämisen kontolleen ainakin toistaiseksi, koska Epsu ei ehkä ihan hetimiten jaksa sitä alkaa hoitamaan? Minä voin tehdä yhden päisvityskierroksen, kun nyt satun täällä olemaan.<br><br>
 
? Perjantaina, kyyneleitä Epsun surun takia :'( ...?

----SYYSTOIVEET YLPEÄNÄ ESITTÄÄ:


PLUSSANNEET :heart:

Pilkettä la 10.8.07

Epskeps :hug: :(

Kuntsikka

Lyydia2001

Maudie :hug: :(

äitix8

Miesku

HissunMyy la. 11.5.07.

Klaava rv 17+2


HAAMUILIJAT :xmas:


PIINASSA :headwall:

Micosa 22/28-33

Mimsku 28/28


PEITTOJEN ALLA ;)

Niksuliini

Pihlamaaria 14/24-29

Tiitiäisen äiti 16/28


TÄTI KYLÄILEMÄSSÄ :hug:



<br><br>
 
Epsulle Iso :hug: ja pusu täältä etelän viileydestä.
Jotenkin hiljaseksi vetää :'(

PihlamaarialleOnneksi ei käynnt pahemmin auton kanssa.
Muistan kun itse ekaa kertaa mälläsin auton tai siis äitini auton, niin äitini suuttui hirveästi ja isäni sanoi että ei tuo haittaa, ettei auto meidän perheessä ole mikään pyhälehmä ja autoja saa aina ostettua uusia, muuttei ihmishenkiä.
 

? Lauantain lempeät ...?

----SYYSTOIVEET YLPEÄNÄ ESITTÄÄ:


PLUSSANNEET :heart:

Pilkettä la 10.8.07

Epskeps :hug: :(

Kuntsikka

Lyydia2001

Maudie :hug: :(

äitix8

Miesku

HissunMyy la. 11.5.07.

Klaava rv 17+3


HAAMUILIJAT :xmas:


PIINASSA :headwall:

Micosa 23/28-33

Mimsku 29/28


PEITTOJEN ALLA ;)

Niksuliini

Pihlamaaria 15/24-29

Tiitiäisen äiti 17/28


TÄTI KYLÄILEMÄSSÄ :hug:



<br><br>
 
Mimsku, taidat kirjoittaa tuonne yli 35-vuotiaitten pinoon? Sullahan taitaa olla jännät paikat menossa? Jos käyt mieluummin siellä, etkä halua tänne kirjoittaa, niin kerro. Otetaan sitten pois listalta.

Tänne ei ihmeitä. Joulua odotellessa...

Plussatuulia kaikille ++++++++++++++++++++
 
Kiitos kaikille osanotosta! En jaksa nyt toistaiseksi ainakaan palstailla. Voimat on aika lopussa.. :( Ehkä vielä "tapaamme" jossain. Toivotan teille kaikille kaikkea hyvää, plussanneille tarrasukkia ja kuumeisille niitä plussia. Voikaa hyvin. Oli ilo tutustua teihin näin virtuaalisesti.

Rauhaisaa Joulua teille kaikille :xmas:
 
Voi Epsu, on ihan ymmärrettävää ettet jaksa nyt palstailla. Oli kiva tutustua näin virtuaalina, toivottavasti vielä joskus tavataan täällä. Kyllä se kestää ennen kuin toipuu lapsen alun menettämisestä, voimia sinulle!
Rauhallista Joulua myös teidän perheelle!
Ja muille tiedoksi että peittojen alla täällä vieläkin hääräillään, testasinkin jo, negatiivinen tulos oli niinkuin arvelinkin. Tätiäkään ei ole näkynyt, kai vaihtarit on jo alkaneet :D . Tää on kai ihan normaalia että ehkäisyn lopettamisen jälkeen menee aikansa ennen kuin elimistö on taas entisellään.
Pihlamaaria, tosi hyvä tuuri oli teillä ettei kukaan loukannut, ihan sama vaika auto menis rusinaks, se on vaan maallista, ihmishenkeä ei korvaa mikään.
Klaava, mahtavaa että saat tuntea ne ihanat pikku räpellykset siellä masussa, sitä tunnetta ei voita kuin se että saa vaavin syliin. Nauti niistä hetkistä ja tarrasukkia sinne lähetän!
Ja plussia kaikille kuumeilijakavereille =) .
 
Heipä vaan kaikille =)


Vähän tilanneinfoa tässä, että ette ihmettele, kun en kirjoittele, eli mulla taitaa olla nyt sellainen vaihe että on tuo olo lähes koko ajan aika huono. Siksi kirjoittelen nyt vähän harvemmin. Eikähän tämä helpota kuitenkin muutamassa viikossa, niin palstailu voi jatkua vilkaammin.

[/b]Epsulle ja perheelle rauhallista joulunaikaa ja onneapaljon ensivuoteen :heart: laitan sulle yv:tä vielä.

Pitäkäähän tytöt pino pystyssa ja peitot lämpiminä siellä kotipuolessa. Kirjoittelen aina kun olo parempi :D

PlussaPaketteja Kuusen alle!!! :xmas:
 
Heips!

Miten minusta tuntuu, että Epskeps on ollut tämän pinon kantava voima, kun on käynyt niin hiljaiseksi sen jälkeen, kun sattui mitä sattui?

Yritetään kuitenkin kirjoitella aina välillä, ettei hyvä pino ihan hautaudu johonkin kauas.

Täällä oli vihdoin viime yönä tullut vähän lunta. Ja kylmäkin oli kuin oikeasti talvella, kun tuuleekin. No, ei saa valittaa, kun on tullut sitä vesisadetta valitetuksi viimeiset viikot.

Pahasti kuitenkin näyttää, että lumet vielä lähtee ennen joulua ja koetaan sellainenkin harvinaisus, että Keski-Suomessa on lumeton joulu, mitä minä en vielä ole kokenut, vaikka olen täännä asunut jo lähes 20 v.

Kertoilkaapa kuulumisia.
 
? Maanantai, joulua odotellessa...?

----SYYSTOIVEET YLPEÄNÄ ESITTÄÄ:


PLUSSANNEET :heart:

Pilkettä la 10.8.07

Epskeps :hug: :(

Kuntsikka

Lyydia2001

Maudie :hug: :(

äitix8

Miesku

HissunMyy la. 11.5.07.

Klaava rv 17+5


HAAMUILIJAT :xmas:


PIINASSA :headwall:

Micosa 24/28-33


PEITTOJEN ALLA ;)

Niksuliini

Pihlamaaria 16/24-29

Tiitiäisen äiti 18/28


TÄTI KYLÄILEMÄSSÄ :hug:

HUKASSA ?
Mimsku 30/28'



<br><br>
 
Hellurei ja hellät tunteet!

Eipä tunnu olo raskaalta, eipä kyllä viimeisenkään raskauden alussa.
Luulen vaan että ei tärpännyt täksi jouluksi. C´est la vie. No onhan tässä vielä päiviä, että tuo olo muuttuisi.
mites teillä muilla joululahjan valmistajilla???

Pilkettä toivon että pahoinvointisi menisi ohi ennen joulukinkkua, että saisit nauttia kerran vuodessa syötävistä ruoista :D

Nyt kutomaan, kun tuli vihdoinkin se paketti suomesta villalankoineen ja nyt kutimet tulessa kudotaan pojalle viimeistä joululahjaa ja avokin lahjasta ei tietoakaan, kai mä jotain keksin ennen joulua
:\|
 
Jouluvalmistelut on siinä mallissa, että ei oikein missään :kieh: . Jotain pitäis kai alkaa tehdä, lahjat tosin on ostettu. Onhan tässä monta päivää aikaa???
Eipä tunnu mullakaan raskausoireita, mutta ei oo tätikään tullut, edellisestä vierailusta nyt melkein 2kk, ja testi tosiaan negat.
Pitää tosiaan toivoa että Pilkettä sun pahoinvointi alkaa jo helpottaa, tai on edes sitä laatua et vähän olo helpottaa kun syö.Mulla oli neljäs raskaus sellainen et olikoko ajan paha olo, vain se hetki helpotti kun söi, ja mähän söin :LOL: !
Tiitiäisen äidilletiedoksi että taidettiin saada tänne valkea joulu, yöllä nimittäin satoi n viisi senttiä sitä kauan kaivattua valkoista.
 
? Tiistai, laatikoita uuniin....?

----SYYSTOIVEET YLPEÄNÄ ESITTÄÄ:


PLUSSANNEET :heart:

Pilkettä la 10.8.07

Epskeps :hug: :(

Kuntsikka

Lyydia2001

Maudie :hug: :(

äitix8

Miesku

HissunMyy la. 11.5.07.

Klaava rv 17+6


HAAMUILIJAT :xmas:


PIINASSA :headwall:

Micosa 25/28-33


PEITTOJEN ALLA ;)

Niksuliini

Pihlamaaria 17/24-29

Tiitiäisen äiti 19/28


TÄTI KYLÄILEMÄSSÄ :hug:

HUKASSA ?
Mimsku 30/28



 
Minä jo olin tänään ahkera ja paistoin lanttu- ja porkkanalaatikon. Ja pari joulukakkua. Vielä pitäis tehdä esikoiselle synttärikakku huomiseksi, kun kaverit tulee 11v synttäreille.

Loppuaika onkin mennyt tuskalliseen esseen väsäämiseen.... Huoh. Ei ole motivaatiota ja materiaalikin on niin hakusassa, että tulee oikeastaan vaan lause yhdestä lähteestä. Rasittavaa.

Aamulla neuvolassa oli kaikki ok eli sydänäänet kuului ja kohtukin oli kasvanut ihan hyvin. Huomenna olis täynnä rv 18. Onneksi liikkeet tuntuu päivittäin, joten se vähän helpottaa mieltä.

Plussaonnea kaikille! Ja Pilkettä, koeta jaksaa. Kyllä se siitä ohi menee.

Niksuliini, miksi sulla täti ei tee visiittiä jo? Onko sulla jokin ehkäisy takana, mikä vaikuttaa. Mulla on mennyt vähän ohi. Eikös nuo gynet nykyisin määrää aika pian lääkkeet, millä kierto alkaa toimia, jos on jotain ongelmia.
 
hellou!

ajateltiin saada tänään paljon aikaiseksi, mutta se tyssähti siihen kun menin pankkiin. Suomalainen kortti vaikka täällä asunnut yli kymmenen vuotta. Niin ei toimi. Soitin sitten isälleni, että käviskö pankissa kyselemässä, että mikä on vialla. Ja kortissa ei pankin mukaan ole mitään vikaa :eek: :eek: :eek: , mutta ei tuu rahaakaan automaatista. Sanon suoraan ja suomeksi että pemalauta jurkele. Kinkun ja joulukuusen ajattelin käydä ostamassa tänään. No onneks oli lompakossa sen verran , että sain ostettua kangasta uuteen joulu-pöytäliinaan. Ja nyt se ommeltuna ja odotaa vielä muutaman päivän tuolla kaapissa, ettei toi pikku vesseli sitä heti sotke :saint:

Niksuliini eikös sun kannattais käydä kyselemässä missä se täti viipyy jos on ollut noin kauan jo teillä tietämättömillä??

Klaavalle onnea esseen tekoon :)

Laatikot vielä tekemättä jos ne vaikka perjantaina paistais ja samalla tekis piparitkin.

Avokin lahja hankkimatta ja luulen jos en kerran pääse tiliini käsiksi niin jää varmaan ostamatta.

HUomenna annetaan asunnonvälittäjälle käsiraha talosta mihin ihastuimme tai sekin riippuu jos kortti toimii :snotty:

Ciao
 
Niinpä, olen ajatellut odottaa pyhien yli ja mennä sitten gynelle jos ei mitään tapahdu. Mä lopetin pillerit lokakuun lopussa, olen kuullut et monella menee hetki ennen ku kierto alkaa toimia. Mutta totta sekin että ikää alkaa olla sen verran ettei paljon oo aikaa miettiä, jotain apua pitää hankkia.
Vai että laatikot paistettu, mä ajattelin vasta viikonloppuna tehdä ruuat, laiska kun oon, kaikki jää aina viimetippaan :ashamed: .
Hienoa Klaava että kaikki on hyvin, voiton puolellahan sä jo olet, on tosi harvinaista että noilla viikoilla vielä jotain kamalaa tapahtuis, saatika että samalle ihmiselle :heart: .
Mukavia joulunalus päiviä kaikille :xmas: !
 
Niksuliini muistan silloin , kun jätin pillerit niin omat menkat oli tosi epäsäännölliset. Ja sen takia nytkään en ole varannut yhtään raskaustestiä ettei vaan itse pettyisi.
TäällÁ meillä päin ei juurikaan apuja anneta, kuten suomessa (hedelmällisyys-hoitoja sun muita), joten olen oppinut viime kerrasta, että tulee jos on tullakseen, enkä ota niin hirveitä paineita kuin ekalla kertaa, tulee vain pahamieli itselleen. 3 vuotta meni ekaa harjoitellessa.
nuo kaikki hoidot täällä meillä tulisi turhan kalliksi, kuten avokin veljen vaimo osti itselleen laitteen (tosin tarkoitettu ehkäisyyn) internetistä, mutta käyttää sitä varmistuakseen, että tulisi raskaaksi.
Täällä tulisi halvemmaksi adoptoida lapsi kuin mennä hoitoon.
 
Huomenta

Täällä on lahjat ostettu (ei paketoitu) ja kinkku laitettu sulamaan. Siivota aioin lauantaina, saunan ja keittiön olen pessyt jo viime viikonloppuna.

Joululuruokia ei tarvitse tehdä kun molemmat isovanhemmat tulevat viettämään aaton meille ja tuovat laatikot ym. ruoat tullessaan :) . Ei anoppi oikein usko ko. vastuuta miniälleen, mutta ei se mua haittaa enkä ota sitä loukkauksena, kiva kun ei itse tartte ruokien takia stressata. Ja tuo anoppi on muutenkin aikas omalaatuinen henkilö, joten parempi on vaan nyökätä ja ottaa kaikki vastaan mitä tuo
;)

Vauva-juttua en ole viime aikoina oikeastaa muistanut ollenkaan eli en ole oireita havainnut. Onneksi tämä joulu vie nuo ajatukset muualle :xmas: Vielähän niitä oireita ei kai edes olisi (kp 20), joulun jälkeen on vasta piinapäivät.

Toivottavasti Pilkettä voi syödä edes joitain herkkuja jouluna ettei tuo huonovointisuus vie kokonaa mennessään.

Tiitiäisen äiti Varmasti harmittaa ja vaikeuttaa elämää kovasti tuo pankkikortin toimimattomuus :kieh: Pankkikorttikin on niin itsestään selvä juttu, että sen tärkeyden huomaa vasta sitten, kun se lakkaa toimimasta.

Niksuliinille kärsivällisyyttä tädin odotteluun. Jospa se haluaa tulla teille joulunviettoon :/

Kiva kun Klaavalla vauva potkii ja ilmoittelee olemassaoloaan. Joko pääsit joululomalle noista opiskelukiireistä?

Hauskaa joulunaluspäiviä kaikille :attn: Muistakaa nauttia joulusta ja sen odotuksesta ilman paniikkia :heart:
 
Päiviä pitkästä aikaa.
Pari päivää töitä olisi vielä ja sitten saakin aloittaa joulun vapaat.Kymmenen päivää vapaata eli 2.1.2007 vasta töihin.
Kiirettä pitää,onneksi lahjat ostettu ja paketoitu.Niistä ei enää tarvitse huolehtia.
Kinkku pitäisi ostaa.Rosolli taitaakin olla ainut mitä sen lisäksi hankimme.
Syömme joulun päivät vanhempiemme luona ja emme viitsi kotiin mitään enempiä hommata.Ei niitä jaksa kuitenkaan niin paljoa puputtaa.
Niin tai tortut ja piparit teen,mutten muuta.
Ennen joulua pitäisi vielä lähteä ostamaan laattoja uuteen taloon.
Täällä vielä hento kerros lunta,mutta lähtemäisillään kun plussan puolelle meni.
Mustaksi taitaa joulu jäädä.Kun edes sentin sataisi aattona,että hieman joulun tuntua olisi.
Kuusen haimme tiistaina ja odottaa tuolla parvekkeella sisälle tuloa.
Poika sitä huolissaan välillä käy kurkkimassa että onko tallella eikä kukaan vain ole vienyt.
Odottaa että pääsisi koristelemaan.
Siinä onkin sitten tämä asunto täytetty,kun kuusi sisälle tulee.
Hyvää Joulua ja Parempaa Uutta Vuotta kaikille =)
 
Heips!

Onkin tää päivä mennyt siivoojaa karussa (ihana miehen tarjoama koko vuoden kestävä joulu/äitienpäivä/synttärilahja.. niin, no antaa se joskus jotain muutakin). Sattui oikein hyvää kohtaan tämänkertainen siivous, kun näin joulun alla.

Loppupäivä onkin mennyt esikoisen 11v synttäreitä valmistellessa. Puoli kuuden aikoihin olis tulossa 7 neitiä juhliin. Onneksi tytär itse auttoi aika paljon ruokien valmistelussa. Pahaksi onneksi viime yönä pukkasi jonkinlaisen flunssan ja nyt nenä vuotaa ja olo on vetämätön.

Esseen kirjoittelut olen suosiolla jättänyt tältä päivältä. Ja voi tietysti jo muutenkin jäädä joulun jälkeen, kun lapsilla alkaa huomenna joululoma ja pitäisi leipoa yms. hommaa. Luotan muutenkin vähän siihen, että töissä on alkuun kuitenkin jonkun verran tyhjäkäyntiä ja ehdin tehdä osan palkallisesti työajalla :whistle: Meillä taitaa kyllä olla oikeastikin lupa käyttää työaikaa päivä kuussa omiin opiskeluihin, ellei ole par'aikaa menossa jotain työnantajan tarjoamaa koulutusta, johon osallistuu.

Mutta saapa nähdä mikä on sitten todellisuus, mutta sehän selviää jo kahden viikon kuluttua.

Nyt pitää mennä ruokkimaan katras, jotta saavat mahaansa jotain muutakin kuin kakkua ja karkkeja.
 
? Keskiviikko, enää 4 yötä jouluun....?

----SYYSTOIVEET YLPEÄNÄ ESITTÄÄ:


PLUSSANNEET :heart:

Pilkettä la 10.8.07

Epskeps :hug: :(

Kuntsikka

Lyydia2001

Maudie :hug: :(

äitix8

Miesku

HissunMyy la. 11.5.07.

Klaava rv 18+0


HAAMUILIJAT :xmas:


PIINASSA :headwall:

Micosa 26/28-33


PEITTOJEN ALLA ;)

Niksuliini

Pihlamaaria 18/24-29

Tiitiäisen äiti 20/28


TÄTI KYLÄILEMÄSSÄ :hug:

HUKASSA ?
Mimsku 30/28



 

Yhteistyössä