YLI 35-v KUUMEILIJAT :)

Tuossa just sain viikkosiivouksen tehtyä, ja taas tullut tavaksi tänne jotain naputella.

Mantanalle nyt oikein paljon jaksuja, tiedän että tuo ensimmäinen kierrospäivä ottaa aina lujille. :flower: :flower:

Tässä istun ja vähän huilin, ja sitten alan itseäni laitteleen edustuskuntoon. On tuossa miehen kera yks palaveri tuolla koululla ja sinne pitää nyt vähän jaksaa tälläytyä. Mies tuossa joutuu päivänsä aikaisemmin lopettelemaan mikä on ihan hyvä asia koska tuntuu nuo sen työpäivät olevan nykyään niin hirmu pitkiä.

Touhutenava siellä kirjoitteli menevänsä "paikkansa" tutkittumaan. Itsellänikin tuo olis varmana edessä, mutta nuo yksityiset on vain niin tyyriitä. Ja sitten nousee sellainen ajatus et pitävätkö ihan pöhkönä jos syy on että haluaa selvittää onko paikat kunnossa mahdollista lapsensaamista varten. Et katsovatko kieroon kun vielä tällä iällä vaavista haaveilee. Et jos tulee joku murskaava saarna.

Joo touhutenava se on totta että vaikka sais ensviikolla mies tuomion noista simpoista niin voihan sieltä joku laiskakin simppa virkistyä, ihmeitähän tapahtuu joka päivä. Eli peitot pöyhitään epäsäännöllisen säännöllisesti :D . Ja turhaan mietit mitä se gynesetä huomaa. Ja eikös tuo säännöllinen "vaakamambo" edistä sitä miestenkin terveyttä. Jostain luin et miehillä olis esim. vähemmän eturauhasvaivoja jmv. Ja kait se naisillekkaan pahasta ole. Että ihan terveyttä edistävä vaikutus, ja ihan henkisellekkään puolelle pahasta ole =) .

Mutta pitääpi tässä alkaa suunnitteleen tuolle esikoiselle jotain ruokaa. Oli jotain vatsavaivoja aamulla ja jäi pois koulusta. Tietty pelkään ihan sairaasti ettei ole enää mitään Noroa, koska se pyyhälsi niin kevyesti meitin perheen. Saattaahan tuo olla syönyt jotain epäsopivaa eilen, ja kun on herkkävatsainen niin...

Mutta plussia nyt puhaltelen. Oliskohan jo kevättä mammoilla rinnuksissa kun tuntuu kivasti olevan aktiivinen taas tää ketju.

Mut tsemiä nyt kaikille, ja täältä tulee taas plussia. =) =)


:whistle: :whistle: :whistle: +++


:wave: :wave: :wave: <br><br>
 
Heippa täältäkin ! :wave

Juuuuu, kyllä on kevättä rinnassa kun tuo aurinkokin suostuu aina välillä pilkahtamaan =) =) =) .

Minua kanssa nyt jännää, kun en sitä ovista nyt mitenkään virallisesti millään "mittarilla" pongannut.....mutta ne nippailut olivat varmaan minun ovikseni :$ ???!!! Nyt sit tuntuu välillä et nippailee tolta eri puolelta aina välillä...tai taitaa olla vaan ihan sitä, että sitä seurailee tarkemmin noita tuntemuksiaan taas...

Mutta tulehan touhis kertomaan mitä tohtori sanoi...toivottavasti positiivisia uutisia :heart: !!! Ja tsemppiä Sinittärellekkin :heart: .....otan teistä mallia ja taidan minäkin seuraavan kerran kirjoittaa kunnon KIRJEEN ukko kullalle, kun on asiaa....sekin niin huonosti kuuntelee, kun sille puhuu :kieh: tai sitten ei tahdo vaan ymmärtää...Mutta ++++ tuulia kaikille !!!! :wave: :wave: :wave:
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 21.03.2007 klo 10:46 sinitär 1 kirjoitti:
Touhutenava siellä kirjoitteli menevänsä "paikkansa" tutkittumaan. Itsellänikin tuo olis varmana edessä, mutta nuo yksityiset on vain niin tyyriitä. Ja sitten nousee sellainen ajatus et pitävätkö ihan pöhkönä jos syy on että haluaa selvittää onko paikat kunnossa mahdollista lapsensaamista varten. Et katsovatko kieroon kun vielä tällä iällä vaavista haaveilee. Et jos tulee joku murskaava saarna.

Torstai huomenia kaikille!!!!!!!!!!!

Voihan pöljä et on nyt just tuollanen olo jota sinitär tuossa yllä kuvailee :eek: :eek: :eek: :eek: \|O \|O \|O :ashamed: :ashamed: :ashamed: .
Meinaan kun tuli todellakin eilen sieltä gyne-setän luota lähties niin maan perusteellisen typerä- ja samalla tyhjä-olo. Kun tuntui et ei saanut vastausta laisinkaan siihen mihin sitä olis tarvinnut saada. :/ Jäi nimittäin tutkimukset siihen, et setä kurkisteli sisus-vehkeet ja paineli todella kovin ottein päälisinpuolin tuol kohdun ja munasarjojen seutuvilt. :( joo ja kyllähän tuo totes jotta kaikki olis sillä tutkimisella ok. Paitsi et hiukan näyttäs meikäläisen värkit laskeutuneen ja et jossain tulevaisuudes tarttee varmaan tehrä sellanen kohotusleikkaus. :(

Joten kyl tosiaan tunsin itteni vanhaks vaavi-haaveille, kun setä tuollasii kertoili (vaikka ei iästä mitään maininnut-lähes eläke-ikäinen tais gyne olla) + et tuosta tiedosta sai sitten euroja ladella tiskille melkein seitsemänkymmentä kappaletta. :ashamed: :kieh: No, vaan kyllähän kela hiukan vastaan tuosta summasta tulee.
Mut mut kaikin puolin jäi tyhjääkin tyhjempi olitila kun ei saanut kunnollista myönteistä eikä kielteistä vastausta. :eek: :( :kieh: :headwall: Juten edelleen kysymys-merkkinä olen oman itseni ja "työkalujeni" suhteen. Niin et ei taida olla mitään järkeä ukkoakaan testeihin pehmitellä.

Tulipa viel mieleen sekin et pitäskös jonnekin toisaalle mennä viel vehkeensä näyttään, jos sais paremman ja tutkitumman vastauksen, kun ei tuo gyne-setä edes ehdottanut ultrauksia.

:eek: Joo ja tou gyne-setän" luona olo muuten kesti sitten vain sellaset kymmenisen minuuttia. :eek:

Jotenka täällä sitä nyt sitten toistaiseksi jatketaan entisillä jo tutuksi tulleilla menetelmillä eteenpäin tässä vaavi-projektissa. :headwall:
:p Siis yritän tuon ukko-kullan leikkimään kanssani houlutella säännöllisen epäsäänöllisesti ja toivoa jotta ukkokin väliin houkuttelis minut leikkimään. ;) Ei nimittäin ole mulle siihen kirjeeseen vastannut joten oletan et vaavi saa tulla jos on tullakseen hänenkin puolesta.

ebony Kirjoittelehan vaan sinäkin kirjeitä, sillä ainakin minä olen tuon konstin todennut melko hyväksi konstiksi selvittää omiakin olotiloja. Vaikka ei niit kirjoitelmia toiselle antaisikaan, niistä kun voi sitten lukea omia ajatuksiaankin ajatuksen kanssa.

mimmimamma Täällä sinua mietin ja olotilaasi, toivoen jotta vihdoinkin voisit iloisen uutisen kertoilla. :hug: :hug: :hug:

Mut nyt plussat liikkeele huidon ja lähden odottelemaan rauhaisaa viikonloppua pikku-perheellä. :p
Tuon rauhaisamman olon pitäs muuten alkaa jo huomenna aamupäivästä kun lapsukaiset suuntaavat isälleen. Pyysin heille nimittäin koulusta vapaa päivän. ;)


++++++++++++++ :wave: :wave: :wave: :wave:
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 22.03.2007 klo 08:52 tuohu tenava kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 21.03.2007 klo 10:46 sinitär 1 kirjoitti:
Touhutenava siellä kirjoitteli menevänsä "paikkansa" tutkittumaan. Itsellänikin tuo olis varmana edessä, mutta nuo yksityiset on vain niin tyyriitä. Ja sitten nousee sellainen ajatus et pitävätkö ihan pöhkönä jos syy on että haluaa selvittää onko paikat kunnossa mahdollista lapsensaamista varten. Et katsovatko kieroon kun vielä tällä iällä vaavista haaveilee. Et jos tulee joku murskaava saarna.

Torstai huomenia kaikille!!!!!!!!!!!

Voihan pöljä et on nyt just tuollanen olo jota sinitär tuossa yllä kuvailee :eek: :eek: :eek: :eek: \|O \|O \|O :ashamed: :ashamed: :ashamed: .
Meinaan kun tuli todellakin eilen sieltä gyne-setän luota lähties niin maan perusteellisen typerä- ja samalla tyhjä-olo. Kun tuntui et ei saanut vastausta laisinkaan siihen mihin sitä olis tarvinnut saada. :/ Jäi nimittäin tutkimukset siihen, et setä kurkisteli sisus-vehkeet ja paineli todella kovin ottein päälisinpuolin tuol kohdun ja munasarjojen seutuvilt. :( joo ja kyllähän tuo totes jotta kaikki olis sillä tutkimisella ok. Paitsi et hiukan näyttäs meikäläisen värkit laskeutuneen ja et jossain tulevaisuudes tarttee varmaan tehrä sellanen kohotusleikkaus. :(

Joten kyl tosiaan tunsin itteni vanhaks vaavi-haaveille, kun setä tuollasii kertoili (vaikka ei iästä mitään maininnut-lähes eläke-ikäinen tais gyne olla) + et tuosta tiedosta sai sitten euroja ladella tiskille melkein seitsemänkymmentä kappaletta. :ashamed: :kieh: No, vaan kyllähän kela hiukan vastaan tuosta summasta tulee.
Mut mut kaikin puolin jäi tyhjääkin tyhjempi olitila kun ei saanut kunnollista myönteistä eikä kielteistä vastausta. :eek: :( :kieh: :headwall: Juten edelleen kysymys-merkkinä olen oman itseni ja "työkalujeni" suhteen. Niin et ei taida olla mitään järkeä ukkoakaan testeihin pehmitellä.

Tulipa viel mieleen sekin et pitäskös jonnekin toisaalle mennä viel vehkeensä näyttään, jos sais paremman ja tutkitumman vastauksen, kun ei tuo gyne-setä edes ehdottanut ultrauksia.

:eek: Joo ja tou gyne-setän" luona olo muuten kesti sitten vain sellaset kymmenisen minuuttia. :eek:

Jotenka täällä sitä nyt sitten toistaiseksi jatketaan entisillä jo tutuksi tulleilla menetelmillä eteenpäin tässä vaavi-projektissa. :headwall:
:p Siis yritän tuon ukko-kullan leikkimään kanssani houlutella säännöllisen epäsäänöllisesti ja toivoa jotta ukkokin väliin houkuttelis minut leikkimään. ;) Ei nimittäin ole mulle siihen kirjeeseen vastannut joten oletan et vaavi saa tulla jos on tullakseen hänenkin puolesta.

ebony Kirjoittelehan vaan sinäkin kirjeitä, sillä ainakin minä olen tuon konstin todennut melko hyväksi konstiksi selvittää omiakin olotiloja. Vaikka ei niit kirjoitelmia toiselle antaisikaan, niistä kun voi sitten lukea omia ajatuksiaankin ajatuksen kanssa.

mimmimamma Täällä sinua mietin ja olotilaasi, toivoen jotta vihdoinkin voisit iloisen uutisen kertoilla. :hug: :hug: :hug:

Mut nyt plussat liikkeele huidon ja lähden odottelemaan rauhaisaa viikonloppua pikku-perheellä. :p
Tuon rauhaisamman olon pitäs muuten alkaa jo huomenna aamupäivästä kun lapsukaiset suuntaavat isälleen. Pyysin heille nimittäin koulusta vapaa päivän. ;)


++++++++++++++ :wave: :wave: :wave: :wave:

Touhutenava kävi sitten sen gynesedän juttusilla. Kovin oli nopea reissu. Ja tuosta paikkojen laskusta, että mulle on kerran tehty tuollainen laskeumakorjaus. Että mietin kans joskus kun on monta lasta synnyttänyt, niin onko itselläni kanssa nuo paikat laskeutunut, että siinä syy miksi ei raskaudu. Pari vuotta sitten tehtiin kyllä paksusuolen kohotusoperaatio kun tutkittiin ja todettiin tuo laskeuma. Silloin kyllä tutkittiin koko alakerta, mutta kohdun alasvalahtamisesta tai että jotain muuta olis valahtanut ei puhuttu. Mutta kolmesta lapsesta mulla oli joka kerta puolestavälistä raskautta asti todella pahat suonikohjut tuolla alakerrassa, ja vielä synnytyksenkin jälkeen tuntui että sieltä tulee kohtuineen päivineen kaikki pois, kun oli painoa niin tuolla "suun" tienoilla.

Eli pitäishän tässä kanssa ryhdistäytyä ja mennä tutkittavaksi. Mutta nyt kun kirjoittelit tuolta yksityiseltä kuinka ilmeisesti ilmaan jäi vielä paljon kysymyksiä mihin ei tullutkaan vastauksia, niin rupeaa arveluttamaan. Vaikkei tuota vaavia nyt tuliskaan niin hyvähän se olis kuulla et kaikki on ok. Ja jos terveyskeskuksen kautta tilaan ajan, eikä nyt mitään akuuttia ole, niin kuinka pitkään jonoon laittaisivat hännille. Ja tuo yksityiselle meno vain on niin kallista. Kumma kuinka sitä toisaalta omasta terveydestä tulee pihiksi, kun suurin surminkaan ei esim. kampaamolasku hetkauta ;) . Et jos jättäis sellaisen väliin ja kaivais vanha kevättakin kaapin kätköistä, niin siinähän se. Mutta se kynnys tilata yksityiseltä se gyne, ja tosiaan saada siinä pienessä ajassa kaikkiin kysymyksiin vastaus, ja nyt kun luin -touhiksen- pikakäynnistä niin alkaa epäilyttämään.

Mutta mutta kyllä jonkinlainen kevätremontti tarvisi tehdä. Kun kevätväsymys on torjuttu vitamiineilla, niin seuraavaksi tarttis mennä hammaslääkärille, ja sitten miettiä tuota gynehommaa. Pelkään kyllä itse että paikat on myös laskeutunut, ja vaikka mulle painotettiin sen kohotusoperaation jälkeen että pitäisi olla aktiivinen ja tehdä lantionpohjalihasliikkeitä, niin aina ne vain unohtaa. Ja koskaanhan niitä ei ole liian myöhästä alottaa. Tosin olen hölmönä ajatellut et mikäs sen parempaa jumppaa kuin tuo peittojen pöyhintä :ashamed: ;) .

Mutta mutta toivotaan että touhiksilla se kirje on luettu ja ymmärretty, vaikka ei palautetta ole tullut. Kyllä asioilla on aina taipumus selvitä ja järjestyä. Ja hiljaa hyvää tulee, ja eikös vaikeneminen ole myöntymisen merkki ja sitä rataa. Et haaveillaan me mammat nyt vain vauveleista, kun tuo kevätaurinkokin(mulla ainakin) moninkertaistaa tuon haaveen. Sitä jämähtää kaupungilla käydessään katsomaan kaikkia ihania vaatteita, ja suunnittelee et miten sen ehkä tulevan pömppömasunsa verhoilisi.

Ja kevät saa muutenkin ajatukset ihan nuorekkaaksi, ja ukkoparkakin siinä sivussa saa kyytiä ;) . Eipähän tuo ole valitellut, ja kampeahaan se mutkin aina välistä tuonne peittojen väliin, että siinä mielessä kait ihan hyvin asiat.

Kyllä näkee et kevät tosiaan sekoittaa pään, kun kirjoittelee näitä ajatuksia kuin teinityttö konsaan. Mut ikähän on vain sarja numeroita, ettei tää nyt ihan se henkinen ikä ole, koska fyysinen ikäkin kummittelee kun tuota syntymävuotta ajattelee. Mut nuorekkaana tää haaveilu kyllä pitää, ja aviovelvotteetkin tulee täytettyä, ettei miehen tartte valittaa kun vaimo pihtaa :LOL: :LOL: :LOL: .

No nyt menee ihan levottomaksi mun jutut, että taidan tällä erää lopetella, ja mennä laittelemaan ruokaa. Ja kevyttä sellaista kun olen tässä onnistunut pari kiloa pudottamaan.

Mutta plussia puhkun ja tsemppiä nyt kaikille. Muista nyt taas mitä kaikkea siellä oli kirjoiteltu, mutta plussia puhkun tapani mukaan.

:whistle: :whistle: :whistle: +++


B) :wave: :wave: :wave:
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 22.03.2007 klo 10:22 mimmimamma kirjoitti:
Touhis hyvä että kävit siellä gynen puheilla. Eihän mies kuitenkaan teilannut vaaviasiaa?! Joskus gynet ovat vähäpuheisia, jos ei mitään ongelmaa ole. Rutiinitarkastushan se on, jos ei siellä ole ultraa käytettävissä. Ihan niin kuin sinitär sanoi rahaa pistää turhempiinkin paikkoihin.

Itse olen taas täysin sekaisin. Plussia tulee testeihin edelleen. Tiistaina, keskiviikkona ja tänään. En jaksa uskoa että olisi kysymys raskaudesta kun nuo testit valehtelevat täysillä. Mieskin totesi että turhaan sinä noita suomenlippuja testailet kun ei se kerro yhtään mitään todellisuudesta. Ehdotti että voisi seuraavaksi ruveta näppräilemään britannian lippuja, jos kerran mielikuvituksen avulla noita suomen lippuja saa aikaiseksi. Eli haastetta kerrassaan.

:heart: mimmimamma :heart:
Heissan mimmimamma :wave: B)

:eek: Joo tuossahan se just oli asian ydin, kun seillä gynesedän vastaanotto huoneessa, siin laveetin vierellä komeili sellanen viimeisen päälle moderni (ainakin se ninusta sellaselta vaikutti) ultravekotin. Niin eipä hän sitä käytetäväksi ehdotellut, vaikka aikaa tilatessani sanottiin jotta ultrauskin pystytään tekemään mikäli tarpeen. :eek:
:headwall: Vai oliskohan ollut niin et tuo iäkäänpuoleinen setä ei niin modernien laitteiden käyttöä osannut ja ei siki sitä ehdotellut. :LOL: :LOL: :kieh: :kieh: Taisi vaan koristeena olla koko vehje.

Mut joo tässä jo tuolta naapuri kaupungin puolelta netin kautta etsiskelin gynen vastaanottoja ja löytyihän sieltä, joten voisihan sitä ainakin hinnat kysellä. Vaikka ei niihin menisikään, juu ja samalla vois kysyä jotta miten tällaseen ikäihmiseen suhtautuvat vaavihaavelussa. :LOL: :whistle: ;)
Ai niin ja että mites on kun lapsosia on viisi ennestään. Meinaan vaan kun se eilinen gyne tais katsoa minua hiukan kieroon kun kuuli synnytyksiä olevan jo noinkin monta ennestään. Vaan toisaalta ei tuo kyllä kysynyt jotta montakos niistä on sitten ollut ns. onnistuneita.

Joten voinette arvata kuin nyt on tyhmä- ja tyjhäolo (ainakin kukkarossa).

Joo joo vaan nyt on kyllä lahdettävä sapuskan laittoon tai muuten ukko kummastelee; miksi ei täällä ole ruokaa vakka olet koko aamupäivän kotosalla ollut? :ashamed: :kieh:

:ashamed: Öh, no tota koneella olen notkunut! :ashamed:
Heh, vaan tuota en kyllä ukolle tunnusta, joten siiiiiiih! :p :whistle:

+++++++++ :wave: :wave: :wave:
 
:headwall:

:LOL: Ai niin mimmimammalle piti viel kommentoida tuota miehesi kommentia, tuosta britanian lipun piirtelystä.

Taitaa siis sinulla olla huumoria ymmärtävä mies? :LOL: :LOL: :LOL: :LOL:

Otatkos haasteen vastaan, vai jatkatko yksinkertaisempien lippujen parissa? :D :D :D :D

:hug: :hug: :hug: Älä vielä luovuta, sillä eikös nuo ovis-testit voineen herjata, jos on raskaana? :headwall: :headwall: :headwall:
 
Tervehdys kaikille kevätmielisille B)

No kyllä oli juuri sellainen perinteinen rutiinigynesetä touhiksella, kutsun niitä etätohtoreiksi. Eli äkkiä kaikki tutkimukset kuntoon ja ulos. Mikäs siinä, tarkoitushan on tietysti, että selvitetään että kaikki on kunnossa, mutta tuollaisesta käynnistä jää vain itselle niin tyhmä olo. Joskus kyllästyin niin paljon, että ilmoitin jo aikaa tilatessani, etten ota kuin naisgynekologin aikoja vastaan. Eihän se lääkärin hyvyys mitenkään sukupuolesta riipu, mutta jostain syystä minulla myötätuntoisimmat gynet ovat kyllä olleet naisia. Muistan kyllä taannoin, miten mimmimammalla oli se kauhean äkäinen naishenkilö lekurina. Että miten nyt sattuu aina onnistamaan.

Täällä on täti taas kyläilemässä, jo toista päivää. Se on kyllä odotettua tämän kohta kolmen viikon räkätaudin jälkeen. Vietän nytkin vapaapäivää sängyn pohjalla. Yksin :D Nimittäin flunssassa olen edelleen ja troppia on monenlaista. Pikkuisen ihan kuin alkaisi helpottaa, mutta tuo tädin ilmestyminen ei ainakaan tätä tukkoista oloa parantanut.

Plussia ja aurinkoa. Tuolta se vähän pilven raosta häämöttää :wave:
 
Huomenia mammat !!! =)

Se on perjantai taas... :eek: Kylläpä vierähti nopsaan...Minulla on ollut pari naapurin tenavaa keskiviikosta asti hoidossa, niin vilinää on riittänyt...tänään on vika päivä, että tuntuu sitten viikonloppukin jo "lomalta" :D .

Koitahhan aniliini selviityä siitä flunssasta, ne ovat todella ikäviä kun pitkittyvät...minulta tuntui jo lopuksi että "irtoo nenä päästä" kun sai koko ajan olla niistämässä...mutta onneksi sitä ei kestänyt kun viikon !

Saas nähä mitä tälle päivälle kekkais, eilen oltiin pihalla pitkään, ja ipanat oli niiiiiiiin kuraisia, että piti melkein kynsiharjalla kasvotkin pestä :) - ei nyt sentään....mutta saapaat ja kaikki oli märät kun lätäköissä pomppivat !

Mutta kirjoitelkaahan kuulumisia, tulen taas koneelle kun ehdin, ja saa tämänkin "päivän pulkkaan"....lupauduin vielä heikkona hetkenä viedä meidän "murkku tytön" ( 12 v. ) vaate ostoksille tänään...farkut ja uudet rintsikat pitäisi kuulemma saada :D B) ...että tämmöstä luvassa tänään...
 
:wave: Heissa mammat! :wave:

:D ebonyhan se on jo kukonlaulun aikaan täällä käynyt viestitelemässä.
Vaan joo jos sitä on lupautunut naapureiden lapsosia perään katsomaan niin johan sitä on aikaisin liikeellä oltava jotta kaiken ennättää valmistella. :LOL: :LOL: :LOL:

Joo minä se sitten näitä työttymyyspäiviäni viettelen ja eilen tuli tuolla työkkärissä käytyä tätin kans pohtimassa jotta mitä minun aatokseni ovat. :headwall: Ja minullahan noita aatoksia on, joten ei voinut hän muuta kuin kirjoitella papereihin jotta aktiivisesti on työtä etsinyt->tuloksetta ja koulun penkillekin on jo omin neuvoin yrittänyt hakeutua. :LOL:
Mut siin sitten jutellessa ehdotti hän jotta miten olis kiinostaiski kokeilla jossakin työntekoa->siis sellaisella alalla johon olen koulutukseen hakeutumassa. Joo ja tuota ehdotti ihan siksi kun olen täyskäänöstä tekemässä aivan eri alalle mistä minulla jo on kokemusta.
:headwall: :whistle: Hetken siinä pohdin ja mietin ja totesin jotta anna vaan sellanen sijoitussitoumus niin kokeilen jos minut töihin huolittais.

Ja nyt Olen tässä aamun mittaan yrittänyt tuota yhteyshenkilöä tavoittaa sieltä sijoitus-/työpaikasta, mut on kovin hankalaa saada just oikea henkilö puhelimeen. :( Joten jatkan kohta soittelua.

Mutta sitä ennen täältä plussat huitelen avaruuksiin leijumaan jotta joku vois niitä yrittää tavoitella itselleen. :p :p :p :p :p :p :p

+++++++++++ :wave: :wave: :wave: :wave:

Jaa jaa vaan nyt olis siten viel muuten selviteltävä tuolle kuopukselle kunnallinen hoitopaikka mikäli minut nyt sitten työtä kokeilemaan huolitaan.
Yhyyyyy, mun "vauva" on jo niiiiiiiiiiiin isooooooooooo jotta toisten hotoon on lähdössä. :'( :'( :'(
Joo joo siis tuo hoitopaikka siksi tarpeen kun ukkokin ilmeisesti on lähdös "koulunpenkille" työtä oppimaan, jos hänet hakemaansa paikkaan kelpuutetaan.
 
Hei taas kaikille:)

Mökiltä ollaan palattu koirien ja ukon kera ja taas on mahdollisuus päästä lukemaan teidän muiden kuulumisia.
Mulla ovis oli ja meni ja kovasti lakanoiden välissä touhuttiin ja nyt on kp24/28-30 menossa joten ens viikolla jännäillään tuleeko täti TAAS kyläilemään...

Ihanaa kun viikonlopuksi on luvattu aurinkoista ja lämmintä ilmaa, pääsee taas ulkoilemaan koirien kanssa ilman että ne tuo sisälle mukanaan kilokaupalla kuraa. Mielikin on paljon virkeämpi kun aurinko paistaa joskin aurinkoisella säällä mm. likaiset ikkunat ja kaikki kotona pyörivä pöly näkyvät entistäkin paremmin. Ja kun ei nyt ole ollut vähään aikaan sellaista suursiivous-fiilistä!!!

Mulla on kanssa pyörinyt mielessä josko olis hyvä käydä tarkistuttamassa värkkien kunto gyniksellä ja koska "vuosihuoltoon" pitäisi muutenkin aika tilata niin siinähän se menisi samalla. Menen kyllä suoraan yksityiselle, olen samalla ihanalla nais-gynegologilla käynyt jo ainakin 10 vuotta enkä vaihda jos ei pakko ole.

Nyt on kyllä pakko lähteä asioille ja sitten kyläilykierrokselle mutta yritän ehtiä koneen ääreen taas illemmalla.
Kaikille ihan älyttömät +++++++++++++ toivotukset, mulla on sellainen tunne että lähiaikoina meistä monella on mukavaa kerrottavaa asian tiimoilta
:hug: :hug:
 
Aurinkoista maanantaita mammat!!!!!!!!!!! B) B) B) B) B) B)

Jaa jaa vai niin se on sitten mammimammalla nuo suomenlippujen askartelut jälleen askarteluja. :( :( :( :( :(
No, vaan jos ei jotain huonoa niin on jotain hyvääkin, elikkä voi nyt hyvillä mielin mammimamma noihin tutkimuksiin mennä. Jospa niissä jotain selviäisi->mikä on/ei ole. :headwall: :headwall: :headwall:

Juu juu ja sitten omaa (.).

Minä se täällä pohdiskelen mietiskelen jotta ottaako vai eikä ottaa vastaan se "työharjoittelu". Nimittäin kun kävin perjantaina tuolle kuopukselle päivähoitopakkaa kyselemässä, niin tiedoksi sain jotta eivät paikkaa etsi/anna ennenkuin varmistuu miehenkin työllistyminen tai koulutuspaikka. Ja sitten kun nuo molempien työ/koulutuspaikat varmistuvat niin on päivähoitopaikka löydyttävä kahdessa viikossa. Joo ja lupashan nuo paikan löytyvän mut se onkin sitten eri asia mistä päin kotiseutuamme se löytyy. :eek: :headwall: :kieh:
Öh ja kun kysyin sitten osapäiväpaikkaa niin siihen kuulemma on kunnalla neljänkuukauden järjestelyoikeus. :kieh:
Niin et mene nyt sitten lupautumaan töihin tai koulutukseen jos ei hoitopaikkaa löydy silloin kun sitä tarvitaan. Öh, äh, eihän täs mitään ongelmaa olis jos asuis joku sukulainen lähettyvillä tai olis joku tuttava jonka hoiviin tuon "vauvansa" vois viedä. Vaan kun ei ole kumpaakaan mahdollisuutta meillä olemassa. Niin et mitähän tässä nyt sitten pitäs tehdä? Meinaan kun itseäni kyllä kiinostas se "työharjoittelu" hyödyntää (vaikka rahallisesti hiukan tappiolle meneekin), kun sinne soitellessani kovin olivat kiinnostuneita minut näkemään ja mahdollisesti "töihin" ottamaan.

Joten kovaa pohdintaa ja pähkäilyä nyt aivolohkoissani suoritan tämän vaavi-kuumeilun ohella viel paivähoidosta kuopukselle ja "työn" teosta. :headwall: :headwall: :headwall: :kieh: :eek: :p

Vielä omaa (.)
Huuuuuuuu, joo ovista täällä taitaa olla liikkeellä kun tuntuu kovin silt et olis nuo peitot saatava pölähtelemään. :p :ashamed: :LOL:
:whistle: Hei mut voittekos uskoa jotta en ole yhtäkään ovis-testiä tässä kierrossa tehtaillut. :LOL: Siis minä joka olen sitä heti-mulle-just-nyt-kaikki tyyppiä. :ashamed:
Mikähän on mahtanut minuun mennä kun näin olen osannut "vapaalle" heitäytyä????????? :headwall: :headwall: :LOL: :LOL: Joo vaan kyl siit olen huolen pitänyt jotta peitot on tuuleteltu jokseenkin säänöllisen epäsäänöllisesti. :p ;)

Nyt plussat huidon tuonne aurigonsäteiden sekaan leijumaan, joten yrittäkäähän poimia omanne.

++++++++++ :wave: :wave: :wave: :wave:

-touhis-<br><br>
 
päivänlilja
Nyt voinkin alkaa kirjoittelemaan aktiivisemmin, kun vihdoin ollaan siinä pisteessä, että se plussa saa tulla jos on tullakseen =) . Tähän saakka sitä on jouduttu oikein välttämään :'( .

Jännittää, kun edellisestä kerrasta on aikaa jo sen verran, että olen taas ensisynnyttäjä :ashamed: . Tai siis olisin jos meille suodaan perheeseen toinen lapsi =) .

Ihan hirmuinen vauvakuume on. Ainakin näin aluksi yritetään sillä asenteella, että "tulee jos on tullakseen". Ei siis olla koko ajan makuukammarissa hommissa eikä lasketa sen kummemmin mitään päiviä :) . Mutta itseni tuntien seuraavassa kierrossa olen jo ihan tulisilla hiilillä :ashamed: .

Jännittää ihan hirmuisesti koko tilanne. Jouduin odottamaan niin kauan ennen kuin pystyin päästämään tämän vauvakuumeen valloilleen ihan kunnolla :heart: .

Se punainen Porsche on nyt kurvannut siis jo pois meiltä ja ei haittaa vaikka sitä ei näkyisi meillä ainakaan seuraavaan vuoteen ;) .

Ihanaa kevättä kaikille ja paljon plussia :wave: .

päivänlilja :flower:
 
HUOMENTAAAAAAAAAAAAAAA!!!!!!!!!!!!!!!!!! :wave: :wave: :wave:

Mihis on mammat jälleen kadonneet kun me oltiin pudottu jo kolmos-sivun ala laidoille? :headwall: :headwall: :headwall:

Liekkö kevät houkutellut kaikki muihin hommiin ja siten ei jää aikaa haaveilla vaavista, eikä istuskella koneella. :whistle: Vai onkos se kevät laittanut hormonit jylläämään, niin et kiirusta pitää kammarin puolella? :D

Joo joo vaan täälä se on sitten tämä aamu aloitetu "takaperin". :kieh:
Elikkäs itse nukuin "pommiin". Kun olin jotenkin eilis iltana sählännyt herätykset päin sitä jotain. :headwall: :/ Ja sen seurauksena oli sitten yksi jos toinen myöhästyä. Juu ja lisäks sitten kiireissäni laitoin yhden lapsista tuntia liian aikaisin odottelemaan kyytiään. :ashamed: :whistle:

Niin et tälle aamulle olen sitten saanut moitteita kuunella vähän jokaiselta. :LOL: Mut sitä tässä nyt kummastelen kuin olen malttanyt tyynen-viileästi hermostumatta ottaa vastaa tuon moitteiden ryöpyn. :headwall:
Mitä nyt kuopuksen poistin aamupala-pöydästä kun kävi kiukuttelemaan, siitä kun siskonsa laitoi sokerit hänen puuroonsa. Ei olis nimitäin sisko saanut sokereita laitella, vaan äidin(=minun) olis se pitänyt tehdä. :kieh:
No, aikansa tuo kuopus kiukkus ja palasi pöytään puuroaan syömään.

Joo joo, vanhaksikohan tässä on tulossa, kun tuolleen käy?:kieh:
Vai oliskohan eilisillä peittojen tuuletuksilla osansa asiaan. :LOL: :whistle: ;)
Ai, että ovistako pukkaa. No, ei suinkaan, muuten vaan on juttuni levottomat näin het aamusta. :p :p :p :LOL:

Ei nyt on tämän mamman rauhitutava ja lähdettävä hiljaksiin kuopuksen kanssa kerholle laitaiutumaan, jottei vallan hirjaksi mene päivä/jutut.

+++++++++++++++ :whistle: :whistle: :whistle: :whistle: :whistle: <br><br>
 
Heipparallaa :wave: :wave: :wave:

En ole neljään päivään kirjoitellut, niin olipas jo iiiiikävä teitä ! :heart:

Joo, nyt on naapurien mukuat hoidettu, ja oma suurperhe tuntuu taas ihanan omalta ja "rauhalliselta" :heart: :heart: :heart:

Lupasin juuri lapsille, etten ota uusia lapsia hoitoon vähään aikaan kun menee kaikki ns. koti rytmit ihan sekaisin....heh heh, meillä jos nyt jotain rytmiä sitten on... :D

Ipanat ovat olleet terveitä nyt, mutta KOIRA on kipeenä :'( piti viedä se eilen oikein lääkäriin, mutta mitään ei löytynyt, vaikka oikein röntgen kuvattiin...lääkkeitä sai,,,ja tyyristä on tuokin puuha :kieh:

Koskas alkaisin mammat testailee...nyt on kp 23 ja tänään OIKEESTI öklötti kahvi, ja sitä on tapahtunut ainoastaa 5 kertaa ja joka kerta olen ollut raskaana :LOL: Tiedän, että tää on ihan OMAN PÄÄN kuvittelua, mutta voisiko oikeesti nyt jo tuntua oireita, jos virallinen kierto on n. 28 päivää...Empä kyllä usko :'( mutta kyllä se kahvi oikeesti vaan tökki tänään...tai sitten se vaan oli oikeesti niin pahaa :headwall: ...

Joo, luulotauti tässä varmasti seuraavaksi tulee, kun tämmösiä miettii B) täytyy nyt lähtee ton juniorin kanssa ulos raikkaaseen ulkoilmaan, ja karistaa tuollaiset hömpötykset päästä pois...Ja kiertää APTEEKKI kaukaa... :LOL: :headwall: :LOL:

++++++++++:a KAIKILLE KUUMEISILLE !!! :wave: <br><br>
 
Joo oikeassapa touhis oli, että muuta puuhaa :ashamed: , ja kevätilma kutsuu houkutellen pihalle. Miehellä ollut tää viikko lomaa ja ollaan sitten kaksistaan tässä oltu. Kävelty ollaan päivittäin ja ihan vain nautittu olemisesta.

Saas nyt nähdä miten eteenpäin, että vaaniiko ne rättipäivät nurkan takana, vai ei. Yrityksen puutteesta :whistle: , ei voi syyttää ja toivotaan että kantaapi hedelmää.

Mutta nyt lähetään kuopusta pian koulusta hakemaan ja sitä rataa, ja saamaan hieman aurinkoa kasvoille. Suursiivous tullut tänään tehtyä joten mikäs tässä ollessa.

Koittakaahan ottaa plussia kiinni kun niitä puhallan.

:whistle: :whistle: :whistle: +++


:wave: :wave: :wave: :wave:
 
Hellou todella pitkästä aikaa!!

Lukaisin pitkän pätkän viestejänne ja tutulta kuulosti. Kevät on saanut hormoonit hyrräämään ja kuumelukemat kattoon! Tsemppiä ja kärsivällisyyttä sen kuumeen kanssa. Muistan kuinka itsellä meinäs välillä levitä koko homma käsiin kun tahtotila oli niin hirmuinen.

Kävin tänään masukin kanssa neuvolassa ja kaikki vaikutti hyvältä. Rakenneultra oli pari viikkoa sitten ja siellä se pikkuinen näytti voivan hyvin. Uskomatonta!

Raskaus on ollut paljon helpompi kuin silloin nuorena. Harjoitus tekee mestarin :). Ajatus on kääntynyt jo äippälomaan...sitä ennen pidän kesäloman, joten aamukampa on jo tooosi harva.

Hillitön plussalähetys ja ihanaista kevättä toivottelee
Mertsi 23+3
 
No huomenta taas !!!!

Että oon taas hömppä....menkkoihin on vielä ainakin 4 päivää aikaa, ja nyt jo ravaan vessassa että joko on alkanut....tai yleensä täti tulee niin, että aloittaa jo pari päivää aiemmin ärsyttävän tuhrun :kieh: ...no nyt kun ei ole vielä mitään tuhrua tullut, niin sitä jo kuvittelee olevansa raskaana B) ...Ei vaisinkaan, kyllä se kun on ollut jo n. 1.5 vuotta ilman ehkäisyä, niin eipä sitä enään edes usko tulevansa raskaaksi...

Kauvankos muut ovat olleet "kuumeisia" ??? Eikö touhiksenkin nuorimmainen ole n. 2 vuotias ??? Meillä tyttö täyttää jo 2.5 vuotta ja eilenkin oli sydän pakahtua rakkaudesta ja hellyydestä tätä pikku ihmistä kohtaan,,,,kun se suu pälpättää KOKO AJAN, ja mitä ihania juttuja sieltä tulikaan kun olimme ulkona :heart: :heart: :heart: . Kaikki asiat kyselee ja jos en selvitä tarpeeksi tarkasti jotain, niin kysyy uudelleen tai keksii ITSE LOPUT :LOL: :D . Kamalan fiksuja nuo 2 v. jo ovat...Minunkin pitäisi palata pikkuhiljaa ns. työelämään, mutta eihän tuollaista ihanuutta voi mihkään tarhaan viedä...Äidin ikiomaa KULTAMUSSUKKAA,,,,tämmöstä tää äitiys on !!! HUOM: Meillä oli eilen ns. hyvä päivä =) ei kiukutteluja, hyvin päikkäreille, söi hyvin ym... =) ne "pahat päivät" katoavat aina tuollaisten päivien jälkeen :D B) .

Tulkaahan kertomaan kuulumisia :wave: ...Minä varmaan meen tänään ostaan sen raskaustestin, ja testaan sen NEGAN niin olen taas vähän aikaan rauhallisempi :kieh: =) . -voi malttamuus.....
 
Tämä viiko on mennyt tutkimusten lomassa ja niitten aiheuttamassa jälkimainingeissa. Siis niin väsynnnyt ja paha olo että ei voi sanoin kuvailla. Jokaisen tutkimuksen jälkeen väsytti niin että nukuin päiväunia peräti 5 tuntia :headwall: :headwall: Viimeinen kerta kun minun vereen isketään mömmöjä. Viimeisestä mömmöstä tuli lievä ellerginen reaktio. Seuraavalla kerralla varmaan voimakkaampi reaktio luvassa. Radioaktiivisia isotooppeja käytettiin maanantaina joten kerrankin toivon etten olisi torstain oviksesta raskautunut. Tiedä minkälainen mutaatio siitä tulisi. Ihan oikeaasti pelottaa. Nyt kp 20 jos olen oikein laskennut ja vielä siis 4 päivää tuota hormoonia nappailen. Eipä sivuoireet olekkwwn niin pahoja kuin kuvittelin. Rintojen pingoitus hävisi heti ensimmäisen napin jälkeen. Ainoa on ehkä rauhallisen minän lisääntynyt ärhäkkyys. Perhettä hieman koetellaan, mutta sekin on niin minimaalista ettei kukaan kiinitä siihen huomiota paitsi minä.

Joten tällä kertaa odotan kunnon tätiä, jos terot auttaisivat asiaan. Sitten ensi kierrolla taas saisi hyvällä omatunnolla jännäillä.

Joku kysyi kuumeilun pituutta. Tjot meininkiä 4 vuotta kuumetta/yritystä 1,5 vuotta. Joten erittäin epätodennäköistä raskautuminen on meikäläiselle. Fsh arvot elokuussa oli kylläkin kun nuorella neitosella että vielä ei ne arvot hypi silmille vaikka ikääkin on.

plussapuhuria kaikille uusille ja vanhoille palstalaisille täältä etelästä auringon saattelemana ++++++++
ebonylle ja...nimi unohtui ..Nellillä oli kp aika kohillaan, joten teille erityisesti plussia testeihin


:heart: mimmimamma :heart: <br><br>
 
Huomenia! :D

:ashamed: Täällä olen taas jälleen notkunut koneen äärellä tovin odotellen et joku linjoille ilmaantuis. :LOL:
Joten huomenta ebony!

Jeps jee kyllä on ihania nuo kuopukset kun keksiivät juttua jos mitä ja kaikki on saatava selville, jotta mikä/mitä ovat. :D
Juup vaan oikaistava on nyt tuo kuopuksen ikä-sillä hän ennätti jo kolme vuotta täytellä tässä vuoden alku puoliskolla. Munulla/meillä kun on näit suven juhlan aikaan saanoksia lähes kaikki lapsoset niin alkuvuosi on yhtä juhlaa, muutaman viikon välein kun parin kuukauden ajan juhlitaan. :LOL:
Juu vaan on joukossa sentään yksi vuoden loppupuolella juhlijakin.

Äh höh arvatkaas mitä eilen päätin? no, tietty päätin TAAS kerran laittaa itseni kuriin ja aloittaa painon tarkkailun + sen mitä suuhuni uputan. Jotenka sen seurauksena otin sitten käyttöön ruokapäiväkirjan pitämisen ja voi armoton kun se paljastaa sitten kaikki salasyömiset. :kieh: juu ja pitihän se kaupasta sitten jotain painonhallintaa edistävää ostella. Joten sorruin uskomaan et jokin valmiste auttaisi. :LOL: :ashamed:
Mut joo taisin löytää kyl sellasen valmisteen joka nesteet laittoi liikkeelle-asanas tabletit joita syödään 3kertaa päivässä aterian yhteydessä runsaan veden kera. Ja kyl on sitten saanut aamun wc:ssä ramppasta kun tuntuu et nestettä on koko kroppa täynnä, vai oliskohan se vesi sittenkin "syylinen" tuohon wc-juoksenteluun. :LOL:
Hmmmm.... mulla on ajatus/toive tuon painon suhteen jotta sais sitä pois sellaset kymmenen kiloo ni sitten vois ehkä hiukan paremmin tämä oma kroppa. Niin ja ehkäpä tuo ukkokin olis tyytyväinen jos edes tuon saavutan, vaik kyl sais reilusti enemmänkin läskiä karista tuonne roskakoppaan. :p
Siinne hyvän olon painon ylärajoille kun pääsis ni jo vois olla itsestään ylpee. Meinaan kun ei tuo luoja ole kovin paljon pituussuuntaan meikäläistä kasvattanut, ni jokainen ylimääräinen viineri ja suklaalevy näkyy sitten leveyssuunassa.:eek:

Mut mut joo ovista se tais eilen iltasella puskea kun silleen jännästi tuol alamasussa juilitti, joten taitaa olla ukon kamppaus tänä iltana edessä. ;) :p

Hei, siit gyne-käynnistäni olen niin suivaantunut, jotta olen tosiaankin miettinyt käyväni jollain toisella gynellä paikkani tutkitutamassa. (Silläkin uhalla et euroja palaa.) Jos vaik osuis kohdalle sellanen gyne joka ottas vakavammin tän vaavi-haaveen. Meinaan kun näin jälkeen päin olen kerrannut tuot käyntiäni sillä "rutiini-gynellä". Ni, on tullut sellanen olo et se piti ihan pöhkönä ja höhlänä kun viel lisää lapsosia kaipailen ja viel näinkin iäkkäänä. :/ :ashamed:

Mut nyt on jälleen kutsumuksen tunnetta tuonne wc:n puolelle, joten plussat viskon auringon säteiden sekaan leijumaan.

+++++++++:wave: :wave: :wave:

Ps. Sain muuten eilen kutsukirjeen lisä haastateluihin ja psygolikisiin testeihin hakemaani koulutusta varten. Vaan nyt totisesti laittoi harkitsemaan jotta menekö vaiko ei mennä, kun maksaa tuo mokoma 50eur ja koulutus olis kolme vuotta. Eikä muuten sen testin käyminen anna viel mitään varmuutta siitä et pääsee koulunpenkille syksyllä.
Elikkä vakavasti laittoi miettimään jotta miten olis sittenkin ne vuoden kestävät koulutukset. :headwall: Tosin noista lyhyemmistä koulutuksista olis vain yksi ammatti jatkossa mahdollinen ja siitä pidemmästä vaik kuinka monta.
Niin et nyt miettii, harkitsee, tuumailee tämä mamma todella-mitä tehdä. :headwall: :headwall: :headwall: :headwall:
 
:ashamed: :eek: :D HOH HOH! Jopas kauan tuota edellistä tekstiani rustailin kun oli mimmimammakin linjoille ennättänyt.

Joten huomenet myös mimmimammalle! :wave:

Hyvä kun on tutkimukset ohitse jos kerran niistä tuollaisia seuraumuksia tuli. No, nyt vain lepäilet jos suinkin voit ja annat tulevaisuuden tuoda tullessaan mitä tuo.
Saakos muuten udella? Jotta milloinkas tulokset saat? Toivotavasti et noita tuloksia joudu odottelemaan kovin pitkiä aikoja. :hug:

Täällä tosiaan wc kutsuu, joten nyt on mentävä. :LOL: :LOL: :LOL:
 
Heippa rallaa..... :wave:

Kiva kun ipanoilla on tänään 10:pin aamut niin kaikki on ylhäällä jo heti seittemän jälkeen :headwall: Onneksi itse nousin ennen kuutta niin ehdin RAUHASSA käydä suihkussa... =) Ja peti vaatteetkin vaihdoin jo ennen 7 aamulla kun nuorimmainen heräsi 10 vaille 7...eli päivä on jo pitkällä ennen 8:deksaa :LOL: !

Vai on touhiskin alkanut kevennys linjalle,,,niin minäkin olen yrittänyt ! Päivät menee hyvin, mutta nuo iltasyömiset pitäisi saada kuriin :kieh: ...Päivät kun syö kaikkea kevyttä, niin illalla tekee sitten mieli jotain suolaista...ja sehän juuri lihottaa kun ennen nukkumistä syö "raskasta"...pitäisi vaan pysyä niissä porkkanoissa...

Juu,,,-en sitten eilen ennättänyt sinne Apteekkiin, mutta tänään kyllä menen...vähän kyllä juilii ala vatsassa, mutta yritän olla niitä huomaamatta ja pistää ilmavaivojen piikkiin ;) ...No saapahan jonkinlaisen mielenrauhan, kun testaa...vaikka nyt pari päivää aikasemmin B) B) B) . Ja vähän jännitystä elämään, vaikkakin tulos on kyllä arvattavissa :ashamed: ...

Mutta PLUSSIA kaikille, paljon positiivista kevät mieltä näin aurinkoa "tuijoteltaessa"...kun se vihdoin nyt paistaa ! :D B)
 
Heips kaikille kuumeilijoille! Kuume taas nousussaan ja kevättä rinnassa hirmuisasti! Maasta se mieli taas nousee kp10/24-33 kait se siinä mänöö ja olo on haikea... likkakaveri sai pienen tytön viime viikolla ja odotellaan lupaa mennä katsomaan. Meidän neiti vie tutit vaaville! Siis aivan ihanasti on tämä meidän tytteli jättänyt tutin! Tutit ovat tuolla mikron päällä, mutta eipä kysele, ei pyydä niitä, ihme juttu! Olihan se helppo tyrkätä tutti illalla suuhun ja neiti nukahti 15-30min sisällä; nyt saattaa mennä jopa tunti! Sit onkin itse jo niin väsy, ettei muuta jaksaisi.

Ihana, kun lapsi oppii ja kasvaa, mutta on se niiiiiiiin haikeaa... :'(
Äipän pieni tytteli on iso, melkein... kuivaksiopettelu on vielä hakusessa, mutta lupaavasti menee etiäpäin! Ja pulputtaa hurjasti, joskus ihan unissaankin höpöttää! Uhmaa on ilmassa ja äidin sekä isin hermoja koetellaan, mutta isille vähempi ja pian meidän neiti 2v5kk täyttää!! :'( =)

Nyt pitää suunnata intoa tuohon ikkunanpesuun, ennenkuin aurinko paahtaa olkkarin ikkunaan! Ja sit pihalle sen jälkeen! Kukkasiakin suunnittelen, mitä vois partsille laittaa, on meinaan tosi kuuma partsi sitten kesällä!

Pääsiäinen on pian tulossa, joten munarikasta sellaista kaikille mammoille!!! ;) :wave:
 
Perjantaita!

Jälleen olen notkunut tovin koneella. :ashamed: No, en viikolla en sitten näin taas täällä notkuile kun loppuu tuolta ukko-kullalta tuo "työ"rupeama. Niin on kotona kyttäämässä mitä täällä teen päivät pitkät. :kieh:

No, minä se saatankin sitten olla meidän perheen seuraava "työläinen" jos saadaan tuon kuopuksen päivähoito järjestymään. :headwall: Sillä täällä tuntuu olevan melkoisen tiukassa nuo kunnalliset hoitopaikat.:headwall: Vaik lakihan määrää jotta jokaiselle yli kolme vuotiaalle on hoito järjestetävä jos sitä halutaan. Mut ei tunnu laitkaan täällä auttavan asiaa. :kieh:

Jeps. Vaan kilot ne tippuilevat kovalla rytinällä tämän mamman kehosta. ;) Taitaa tuo perkutin ruokapäiväkirja olla melkoisen tehokas avuste tässä painontarkkailu projektissa. Se tosiaankin paljastaa kaikki salaisuudet jos on rehellinen itselleen.
Maanantaisesta vaa`an lukemasta näytti tänään hävinneen kokonainen kilo. :p Vaan taitaa tuo olla nestettä vain, sillä wc on tullut kummallisen tutuksi paikaksi. :LOL: No, toivossa on hyvä elää ja kuvitella laihtuvansa toooooooooosiiiiiiiiiiiiii nopeasti. :D

omaa(.)

Hiiskatti et eilen illalla otti nuppiin, kun ukko-kulta otti ja väsähti kuopuksen kans jo hiukan yli 20.00. :eek: Ois meinaan ollut tällä mammalla aivan muut mietteet ja tekemiset mielessä, kuin unisaarille matkustelu. :p
Meinaan ne varmistelut olis olleet paikallan. No, ehkäpä se on kyseltävä ukko laikkikaveriksi tänä iltana silleen hiukan ennakoiden jo tuossa päivän mittaan. :headwall: :D ;)
Juu ukko siis "työnsä" aamupäivällä teki ja iltapäivän olikin sitten mehtähommissa. Niin tais hän voimansa sinne mehtään tuhlata, vai olikohan sauna se joka lopulta "liekit" sammutti. Joten tänään on kyllä mun varoiteltavavalmiiksi voimien säästelystä illaksi. :headwall:

touhis täällä tämmöisiä pohtii ja miettii näi kevät auringon paistellessa, plussa lähetyksiä ilmoille hiutoen.

+++++++++ :wave: :wave: :wave:

Mie muuten aloitan viikon 15:sta piiiinaaaaamallaaaaaaaaa. :eek: :eek: :kieh: :kieh: :kieh: Pitkästä aikaa olen ollut ovista tikuttelematta joten saas nähdä osaanko tätyliä laisinkaan ennakoida. Mut jospas se tätyli huristeliskin tän meitin talon ohi pysähtymättä tällä kertaa. :p <br><br>
 
Tää ei anna taas rekisteröityä sivuille... Terveiset täältä pahvilaatikoiden keskeltä. Ihana muuttaa uuteen asuntoon, mutta melko rasittavaahan tämä on välillä :whistle: Viime yönä saimme taas kuunnella napureiden kevätjuhlintaa siihen malliin, että hermot oli mennä. Valituksen paikka taitaa olla, mutta päivät on onneksi tässä paikassa jo vähinä. Enää reilut kaksi viikkoa.

Olimme myös usean päivän nettipimennossa, kuulemma jonkun linjavian takia \|O Yritin tässä lueskella kuulumisianne. Kuumeiselta vaikuttavat nämä sivut =) Onnea kaikille täsmäyrityksille. Mulla taitais olla kai suunnilleen ovikset kohtapuoliin, mutta oon ollu niin kauan kipeenä, ettei oikein oo ollu voimia ja kiinnostusta edes makuuhuoneen puolelle :eek:

Vihdoin on tuo lentsu ohi, mut voi taivas että se kesti ja kesti. Aurinkoa kaikille eukkosille, mahtava sää. Kävin just kukkakioskilla, kun menemme tuossa illalla kyläilemään. Plussia :wave: :wave: :wave:
 
heippa taas!

Onkin jo mennyt aikaa, kun viimeksi kirjottelin.
Tänään tuli tasan 12 viikkoa täys ja tiistana nähdään np-ultrassa, kuinka on "Lahja" kasvanut. Sydänäänet kuunneltiin ekan kerran viime tiistaina.

Meillä on molemmat raskaudet saaneet alkunsa piiitkällä yrityksellä, joten älkää vielä heittäkö kirvestä kaivoon. Onnia tehtiin 6 pitkää vuotta ja tämä raskaus onnistui reilu kahden vuoden jälkeen.

Ihanaa, kevät saapui!! Olen ollut töissä kolme viikkoa, just sopivasti kurahousu-kauden. Onneksi maa on jo kuivunut, eikä niitä enää tarvi pukea.
Kesää kovasti odottelen, vaikka onhan kevätkin kivaa aikaa luonnon alkaessa heräillä.

Aurinkoisia kevätpäiviä kaikille ja plussia joka puolelle! Ottakaa koppi!!
 

Yhteistyössä