YLI 35-V KUUMEILIJAT vol 7

Petite: Menee ihan sanattomaksi, tuollaiset uutiset pysäyttää kuin seinään! voi olisipa joku taikasauva millä moisen saisi pois taiottua.Ehkä pahimipia asioita mitä voi tulla eteen. Ehdit kuitenkin jo niin pitkälle raskaudessa. Voimia seuraaviin päiviin. Vaikka kuinka haluaisi ei sitä täysin osaa samaistua tilanteeseesi. Tällaiset uutiset vetävät kyllä niin mielen matalaksi! Kunpa jotenkin voisi auttaa, tulee avuton olo. Mutta tännehän voit purkaa niin paljon kun parhaaksi näet.Meitä on kuitenkin monta koppaajaa ja sparraajaa jotka voivat yrittää kannatella jalkojasi kun ne eivät kanna. Olen todella pahoillani! :'( :hug:
 
Kiitos kaunis teille! Ei tietenkään voi tietää sitä tuskaa,ellei ole kokenut,mutta kyllä sen aavistaa voi. Itse muistan joskus miettineeni,että tällaista en koskaan kestäisi.(keskeytys ja vauvan kuolema) Mutta jostain sitä vain repii voimia,vaikka tiedänkin sen pahimman surun alkavan siitä kun vauvan saa syliinsä. Aion sitä pyytää.
Toivottavasti teillä kuumeilevilla kuitenkin pian tärppää ja asiat menee paremmin! Toivon pääseväni tälle puolelle sitten taas,kun on sen aika.
 
"Tähdet taivaalla tuikkikaa,
valoa meille suokaa,
niin näemme kulkea eteenpäin
pimeydessä päällä maan.

Kuu valoasi hohda meille
niin kauneutesi nähdä saamme.
Lohdutuksen suothan meille
jotka yksin täällä olla saamme.

Aurinko tuothan lämpösi tänne,
missä sitä tarvitsemme.
Sulatathan sydämemme
jotka jäässä ovat ainiaan.


Revontulet kaunehimmat
riemuitkaahan taivahalla.
Laskekaa huntunne surun ylle
jossa aina vaan elää saamme."

Olet lämpimästi tervetullut kun sen aika on! :hug:
 
muksuja 3 :hug: ja tervetuloa. Toivotaan että toimenpide menee hyvin ja olette kohta taas täysillä yrittämässä :hug: odottavan aika on pitkä....

Petite :hug: :hug: olen niin valtavan pahoillani puolestasi. Itse koin vuosi sitten km:n raskausviikolla 11 ja voin vain kuvitella miten pahalta sen täytyy tuntua noilla viikoilla :'( :hug: Raskaan päätöksen olette joutuneet tekemään ja monet itkut on varmasti vielä edessä, mutta muista että täällä on ainakin "virtuaaliolkapäitä" tukena mikäli haluat mieltäsi purkaa. Itse koin aikoinani tärkeäksi täältä netistä saamani tuen, kun lähipiirissä ei juuri saman kokeneita (silloin) ollut.
Anna itsellesi lupa surra niin kauan kuin siltä tuntuu ja jaksa kaikesta huolimatta uskoa, että kyllä se joku päivä vielä helpottaa. Kovasti jaksamista ja voimia suureen suruusi :hug: :hug: Ja muista että täällä ollaan tukena :hug:
 
Petite: Olen todella pahoillani puolestasi! Aivan kauhean huonoa tuuria ja varmasti hirvittävän raskas kokemus. Teit varmasti oikean päätöksen. Minulla on tuttavapiirissä yksi saman kokenut. Poikkeama oli niin vakava, että vauva olisi joka tapauksessa kuollut joko raskausaikana tai heti synnytyksen jälkeen. Hän päätyi samaan ratkaisuun kuin sinä. Tämä tarina on siinä mielessä onnellinen, että tuttavani sai sen jälkeen kaksi tervettä lasta. Toivon, että sinulle käy samoin! Kovasti voimia lähettelen sinulle! :hug:

Pahoittelut myös sinulle muksuja 3 ja tervetuloa joukkoon.
 
muksuja 3 jos tarkoitat hoidolla "Loop-hoitoa(sähkösilmukka), se juuri minulle eilen tehtiin.

Itse silmukkahoito ei sattunut, mutta puudute teki oloni huonoksi, sisältää adrenaliinia(ehkäisee vuotoa) ja se aiheutti sydämmen läpätystä ja tärinää, ahdistava tunne :( ..
Lopuksi lääkäri poltti alueita, josta palat silmukalla leikattiin ja se taas tuntui kipeää-lisättiin puudutetta ja se syd.läpätys&tärinä sitten taas-itku pääsi :'( ..mutta ei sitten sattunut onneksi kuitenkaan, puudute tehosi:)

Lääkäri ja hoitaja oikein mukavia ja koko ajan lääkäri kysyi, että "jos sattuu sano vaan, niin lisätään puudutetta"..kaikki eivät reagoi tuohon puudutteeseen noin kuin minä, yksilöllistä.

Hoidon voi pyytää tekemään myös anestesiassa tai spinaalipuudutuksella, minulle ne eivät tulppariskin vuoksi sopineet.

Kaikkiaan hoito ei ollut kamala, sen kestää..minä vain jännitin ja sehän ihan luonnollista.

Minulla oli kolposkopian tulos CIN III luokka..nyt vain odottelen 2-4vko vastauksia. Toivottavasti hoitui nuo syövän esiastesolut tällä yhdellä hoitokerralla pois poikkeen ja patologin vastaus on hyvä, niin pääsen taas kuumeilemaan:D nyt kun tuli 1kk:n tauko pupustelussa..ajan kanssa tässä kilpaa mennään, ikää miulla jo 44v..

Älä turhaa jännitä hoitoa.. ja en kirjoituksellani halunnut mitenkään peloitella, kerroin vain oman kokemukseni-Onnea hoitoon ja kuumeiluun!!=):heart:


mur-mur
 
mur-mur
jos tarkoitat hoidolla "Loop-hoitoa(sähkösilmukka), se juuri minulle eilen tehtiin.


kiitos vastauksestasi...mulle toi hoito on jo kerran tehty,ja oli kauheeta.puudutteet ei tehonneet :eek: :eek: :( nyt menen sitten uudelleen je pistävät mut pikkuseen uneen,koska puudute ei viimeksi avittanut :|
meille lekuri sanoi että voi pupustella,jos kumia käyttää =) mutta vaavin tekoon...ei :|
 
Työkaveri kertoi juuri olevansa 11 viikolla raskaana ja mitä omituisinta, en ollut pätkän vertaa kateellinen! :eek: Hyvä minä! Yleensä ne aina jollain tavalla kirpasee. Silti nyt tunsin valtavan suurta onnellisuutta ja iloa ja tietenkin tirautettiin onnen kyyneleet.Laitoin hänelle kauniin runon ja sieltä tuli vastauksena liikutuksen kyyneleitä.
Muutenklin PMS raivot on nyt myöhässä...yleensä viikkoa ennen alkaa kaikki valeraskausoireet sekä armoton ketutus ja kiukku. Nyt ei mitään. Ehkä vähän kuitenkin olen herkkänä kun itkeä tirautin raskausuutisista.
 
Muksuja 3..hmmm..miulle selkeästi lääkäri kielsi seuraaviin kuukautisiin asti (n 1kk ) yhdynnän?!..sitten sen jälkeen kumin kanssa n. 2-3kk..HAH, sanoin minä;):p ja lääkäri tuumasi, että odota kuitenkin tuo aika seuraavien kuukautisten loppuun tulehdusriskin vuoksi, sen jälkeen voi taas vaavia yrittää =)

Jos patologi löytää koepaloista jotain pahanlaatuista, ei minua enää hoideta loopilla, vaan kohdunpoisto edessä-tuo ikä sen tekee..:ashamed:..kauheasti pelottaa mien käy..mutta yritän ajatella positiivisesti:)

Onnea siullekin hoitoon ja se mukava, että saat mammia eikä tarvitse peljätä kipua!:wave:

mur-mur
 
Heippa!

Nyt sit puhtaasti omaa napaa eli ultrakuulumiset ;) elikkä turhaan tuli viimeyö valvottua ja murehdittua :ashamed: Mulle sattui aivan ihana kätilö, ultras vatsan päält ja hienosti se pikkainen siellä näkyi, pikkanen oli erittäin vilkas, kovasti siellä meille vilkutteli :) Kyllä mulla kyynel pääsi silmäkulmaan kun lopulta sain todeta et kaikki on oikeesti hyvin. Kätilö sanoi et sukupuolta ei vielä pysty näkemään ja sanoinkin että sillä ei ole mitään merkitystä enkä edes halua tietää johon kätilö sanoikin et sithän se on se oikea ;) En tiedä teinkö oikean ratkaisun vain en mutta ne verikokeet jätin väliin :ashamed:
Verenpainekkin oli laskenut normitasolle eli 124/81. La siirtyi eli pikkainen vastasi kokoa 11+4 ja neuvola oli laskenut et tänään olisi 12+2 eli ihmekkös ettei sydänäänet kuuluneet silloin lääkärineuvolassa kun silloinhan oli vasta 10+0
Nyt siis nautin täydellä kypällä tästä raskaudesta :heart:
Ävm70 ja "pikkukakkonen" 11+4 :heart:
 
äiti vm70 ihanaa että ultrassa kaikki hyvin :hug: Nauti nyt täysillä raskaudestasi. Itsekin välillä olen miettinyt, että jos ultrassa kaikki - sitten joskus toivottavasti- hyvin, niin pitäisikö mennä verikokeisiin, kun tällä iällä hälyttää usein turhaan ja tuo lisää huolta :ashamed:

mahtaakohan :hug:

Minotchkin hienoa että osasit työkaverisi raskaudesta iloita ilman kateuden tunnetta =) Säästyt nyt varmaan noilta raskausoireilta tässä kierrossa kun et mitään odota, mieli se osaa kummasti taikoa kaikelaista ja toisaalta sitä kiinnittää sellaisiin "oireisiin" huomiota, joita ei noteeraa esim kierron alussa :ashamed: :kieh:

Täällä tikuteltu ovisplussa ja hyödynnettykin on :D
 


TOSTAI 27.8.2009


Annemaarit............................. 14/24-28
amati.........................................16/18-28 (-32)
Rosmariini -74...........................17/ 28-31...yk 13
Minotchkin ............................... 18/23-25
Tiktu..........................................19/28-30...yk 9
mahtaakohan............................19/29
Erjamari.....................................20/29-32........yk 39
Rinja........................................ 25/ 27
Helvi-10......................................30/24-29
Sisusalmiakki ............................ 31/28
Taikakuu.................................. 32/

Taustailevat Miia, Tinki, Abby, Tiitikan, Barbarella, Ebony, Rikupi, kikkara, touhu tenava


:heart: PLUSSANNEET 2009 :heart:

Happihyppy Heinäkuu:heart:
PK- haaveilija= äiti vm70 Heinäkuu :heart:
piipiäinen coitus interruptus Kesäkuu :heart:
Petite.... ................... Toukokuu yk 3 :heart:
Destiny......................Helmikuu yk 4 :heart:



:heart: SYNTYNEET VAUVAT 2009 :heart:

Mansku72 10.07 tyttö :heart:
Äiti-kengu 1.07 tyttö :heart:
Mantana 30.01 poika :heart:[/quote]


 
äitivm70: :hug: Wau todella upeeta, että kaikki oli ultrassa hyvin! Helpottaa kummasti oloa! :hug: :heart: Toivottavasti töissä edes vähän helpottaa, vai vieläkö sinulla on saikkua? Muista, ettei mikään työnantaja ole sen väärtti että antaa sen nujertaa ittensä maanrakoon! :hug:

Mahtaakohan: :hug:

Mikäs Rosmariinin tilanne on tällä hetkellä?

Täällä meitsi vaan on ihan rentona..päivät kuluu hitaasti ja saan nauttia kerrankin siis todella ekaa kertaa rennosta fiiliksestä, ei huolen häivää kun ei oviskaan suvainnut saapua.
Ovistikut ovat matkalla, saapunevat tänään varmaan..Löysin rantein mennään kohti ensi viikon tätikierrosta. B) Parasta on kun ei oo yhtään valeraskausoiretta (eli kehokin älyää olla ihan tyyni) eikä ennen kaikkea PMS raivoa joka on ollu ihan kauhee kierukan poiston jälkeen. Miten se mulla onkin ollut niin törkeen voimakkaana? Ihan itteenikin pelotti se raivo :ashamed:
 
Alkuperäinen kirjoittaja mur-mur:
Muksuja 3..hmmm..miulle selkeästi lääkäri kielsi seuraaviin kuukautisiin asti (n 1kk ) yhdynnän?!..sitten sen jälkeen kumin kanssa n. 2-3kk..HAH, sanoin minä;):p ja lääkäri tuumasi, että odota kuitenkin tuo aika seuraavien kuukautisten loppuun tulehdusriskin vuoksi, sen jälkeen voi taas vaavia yrittää =)

Jos patologi löytää koepaloista jotain pahanlaatuista, ei minua enää hoideta loopilla, vaan kohdunpoisto edessä-tuo ikä sen tekee..:ashamed:..kauheasti pelottaa mien käy..mutta yritän ajatella positiivisesti:)

Onnea siullekin hoitoon ja se mukava, että saat mammia eikä tarvitse peljätä kipua!:wave:

mur-mur

mulla koepalaloista ei löytynyt hälyyttävää(onnex),nyt viimenen hoito,"syvemmältä"ja sitten parannuttuani saamme yrittää jälleen.mut TODELLA pitkä aika odotella! :/ ei jaksais millään..ja jos ei tämän vuoden puolella ala vauvaa kuulumaan,ryhtyvät tutkimaan ja auttamaan =) ...kun on tämä ikä... :|
voimia sinulle ja uskon että saatte vielä yrittää vaavia :wave: ollaan positiivisia! :flower:
=)
 
Kiitos teille Onnitteluista :hug: ja anteeks oikeesti tuo eilinen omanapaisuus :ashamed: mä olin niin onnellinen kun kuitenkin 10vkoa elänyt epätietoisuudessa vaikka oireita ollut ja masu kasvanut ihan selkeesti ja sit kun tuola odotuspuolella sai lukea varhaisessa vaiheessa ikäviä uutisia niin pisti todella mietityttää :ashamed:
Nyt ei siis saikkua et katsotaan miten jaksan olla ja het kun siltä tuntuu etten jaksa niin käynpä sitä saikkua hakemassa, pieni masumatkaaja on nyt nro 1 ja mikään ei saa mennä sen edelle ;)

Rosmariini täällä peukutukset et tuottaisi tämä eka kerta jo plussan :heart:
Annemaarit täältä myös sinulle peukutukset :heart: Oletko koska menossa sinne gynelle?
Mahtaakohan :hug: :hug:

Kaikille tsempiä kiertoon :hug: :hug:
Nyt mentävä aamutoimiin, pikkuneiti häärää taas täs koneel ja yrittää painaa milloin mitäkin nappulaa :/
Ävm70 ja "pikkukakkonen" 11+5 :heart:
 
muksuja 3 hienoa ettei koepaloista löytynyt mitään :hug: Toivotaan että hoito menee hyvin ja paranet nopeasti, jotta pääsette pian taas uuteen yritykseen.

äiti vm70 nyt tosiaan keskityt itsesi ja masuasukin hyvinvointiin :hug: Toivottavasti töissäkin nyt suhtautuvat paremmin, kun tietävät raskaudestasi.
Ensi keskiviikkona olis toi lapsetomuusgyne, katsotaan nyt mitä se sanoo...
 
Kiitos Muksuja 3 tsempityksestä, odottavan aika ON kyllä PIIIITKÄÄÄÄÄ!!!! :/ ..ollaan vaan silti positiivisia, ei negoja!;) :whistle::D ..jospa tulos olisi sitten, :heart::heart::heart:..oisin onnesta sykkyrällä kyllä!!!!! Hei, ja onnea vielä hoitoon, kaikki menee varppina hyvin ja kohta jo metsästät +++ testistä!! :wave: =)

mur-mur
 
Haluan kanssa osallistua tänne yli 35v-kuumeilijat palstalle.
Eli kaksi lasta -99 ja -01, nyt haaveena iltatähtönen. Olen siis vm -72 samoin mieheni. Kesäkuussa km rv7+3, nyt menossa kp18/28-?

Ihanaa kaikille plussanneille ja paljon plussa onnea sitä haaveileville
 
mahtaakohan: :hug: :hug: olen todella pahoillani.
petitelle todella paljon voimia surullisessa asiassa jonka joudut kokemaan :hug:

Pitkäähän lippu korkeella. =) :hug: Hoitoihin onnistumista.
Pupuilu intoa lopuille =)

Täällä neiti kasvaa hyvin ja maitoa riittää.Valveilla olo lisääntynyt ja kovin hymyilee ja juttelee.

 
Tervetuloa Tsuba: Hyvä vuosikerta ;) :LOL:
Mahtaakohan: :hug: Voi olen niin tavattoman pahoillani! Älä meitä kuitenkaan hylkää ellet itse niin tahdo. :heart:
Muksuja 3: oikein hienoa, ettei sieltä mitään hälyttävää löytynyt! :hug: nyt vain sitten nokka kohti tulevaa!
Äiti-kengu: :heart:

Omaan napaan ei mitään uutta länsirintamalta... :headwall: Aika matelee kohti menkkoja... :/ kp 19/23-25

Ai niin juu testit eivät vielä olleet tulleet..ehkä tänään? No ennättää ne kun ei ees menkkoja vielä ole.
 

Yhteistyössä