YLI 35-V KUUMEILIJAT vol 7

äiti vm70 eipä ole vielä simppatuloksia kuulunut, kai noita heti alkuviikosta voisi odotella. Mietitään sit tulosten pohjalta tarkemmin, yksityiselle gynelle olen kyllä varannut ajan ja sieltä pyydän lähetteen julkiselle tutkimuksiin, onnistuu kuulemma.

Minotchkin onnittelut onnistuneista tikkupisseistä :LOL: Toivotaan että se plussakin sieltä ens viikolla ajallaan tulee.

Rinja kiva kun tulit päivittelemään kuulumisias ja eiköhän toi lääkärin määräämä kuuri kannata alottaa, jospa se tasais vuodot :hug:

Plääh, huomenna taas töihin :ashamed: Taitaa kaikenlaista stressiä pukata (työ, raskautumis ym) kun on ihan puhki ollut koko viikonlopun, koko ajan väsyttäs :ashamed:

Vaihteeksi tälläinen kuva... :D
Laitoin normi kierrolla vaikka ei tuo aina paikkaansa minulla pidä...
Ennen tuon tikun luominen ja kopioiminen oli minusta helpompi ... niin ne muuttuu parissa vuodessa ...

Poika lähti takaisin armeijaan viikonloppu lomalta ja huomenna alkaa isommilla pojilla koulu :)

Teinille kävi vähän ikävästi eilen, mopo varastettiin erään talon pihasta johon sen oli jättänyt kun se oli sipannut... :eek:
Tänään yritti sitä etsiä mutta eihän sitä missään näkyny. Huomenna on isän mentävä tekemään rikosillmoitus :(

Pitääkin aloittaa ne harjoitukset ovua odotellessa ;)

Kiva että Lumi-Marja kävit meille kuulumiset kertomassa. :hug:

Huomenta!

amati toivottavasti mopo löytyy, tosi kurjaa et nin varastetaan :/ ja ihmetyttää miten edes joku saa vietyä sen jos rikki :|
Onnea oviksen metsästykseen ja hyödyntämiseen :hug:

Annemaaritkovasti jaksuja työviikkoosi ja toivotaan et tulokset tulisivat jo heti alkuviikosta :hug:

Eilen tuli sit vietettyy täys lorvi päivä :D Lähdimme esikoisen ja pikkuneidin kanssa messuille kun siel esiinty Satu Sopanen ja neiti tykkää aina pikkukakkoseltakin sitä katsoa ;) Jo lähteissään esikko alko puhuu et oli nähnyt unta tai ei oikeestaan tieda et oliko unta et olenko joku aamu kertonut hänelle et haluttiin iskän kans yrittää sitä poikaa, vauva syntyis maaliskuussa :eek: siis ihan oikeesti, en ollut puhunnut sanallakaan ja sit kyselin et oisiko se ihan kamala asia ja sano et eipä se et oishan siit sit pikkuneidille kaveri et oonko oikeesti raskaana et on epäillyt jo pidempään kun nukun päikkäreitä, mul ollut lääkärikäyntejän ja esikko todellakin tuijotti mun mahaa edellispäivänä :ashamed: eli vaikee mun ainakin pitää salassa ja piilotella :ashamed: Ainoo mistä esikko oli huolissaan niin kun mulla ikää et mitä riskejä nyt raskaudessani :/ Ihmetteli et kun en ole kertonut ja oliko taas "vahinko" niin sanoinkin etten ole halunnut, yritetty kauan, tekemällä tehty ja et jos taas olis tullut ne välikohtaukset joissa itkettiin molemmat kun kuuli et odotan pikkuneitiä :ashamed: Toisaalta helpottaa ettei tartte enää salata ja esikonkaan ei tarvitse enää miettiä asiaa vaan sai varmuuden ;)

Tänään pitäis yrittää siivota ja saada kerättyy nuo loput marjat pensaista, katsotaan miten jaksais ;) Ei auta ottaa näin saikulla noista stressiä :)

Päivittelen listanne mut samalla ihmettelen et minne Rosmariini on kadonnut :/

Mukavaa alkanutta viikkoa kaikille :wave:
Ävm70 ja "pikkukakkonen" 11+0 :heart:

MAANANTAI 17.8.2009

Annemaarit............................. 4/24-28
amati.........................................6/18-28 (-32)
Minotchkin ............................... 8/23-25
Tiktu..........................................9/28-30...yk 9
mahtaakohan............................9/29
Erjamari.....................................10/29-32........yk 39
Rinja........................................ 15/ 27
Helvi-10......................................20/24-29
Sisusalmiakki ............................ 21/28
Taikakuu.................................. 22/

Rosmariini -74...........................39/ 28-31...yk 12

Miia......................
Tinki.....................
Abby....................
Tiitikan..............
Barbarella.........
Ebony...........
Rikupi...........
kikkara........................ taustailee
touhu tenava............. taustailee

:heart: PLUSSANNEET 2009 :heart:

Happihyppy Heinäkuu:heart:
PK- haaveilija= äiti vm70 Heinäkuu :heart:
piipiäinen coitus interruptus Kesäkuu :heart:
Petite.... ................... Toukokuu yk 3 :heart:
Destiny......................Helmikuu yk 4 :heart:

:heart: SYNTYNEET VAUVAT 2009 :heart:

Mansku72 10.07 tyttö :heart:
Äiti-kengu 1.07 tyttö :heart:
Mantana 30.01 poika :heart:[/quote]

[/quote]

[/quote]

[/quote]

[/quote]

[/quote]

[/quote]

[/quote]

Ja aamulla taas tikkua kastettu :LOL: nega kuten olettaa sopiikin. Mutta tämähän alkaa jo sujumaan..eihän tämä ollutkaan ylitsepääsemättömän vaikeaa, eikä tarvinnut olla ruudinkeksijä! :saint: :LOL:

Voi ei amati toivon mukaan saatte kuitenkin vielä mopon takaisin. Mikä siinä on, että ihmisten pitää toisten tavaroita anastaa? :headwall:

Hieno ävm 70, että saitte esikon kanssa asiat selväksi. :hug: :flower: Varmasti helpotti kaikkia!

Viikonloppu meni taas hurahtaen ohi. Saatiin haettua keittiöön vitriinikaappi(joka pultataan seinälle) sekä hääkutsutkin ovat sinetein valmiina postitettavaksi. Nyt vaan pitäis jaksaa ruveta töiden kimppuun... :ashamed: :saint:

Voi mahtaakohan :hug: Mulla oli tuo sama tilanne viikko sitten. Miehet-ne ei vaan yksinkertaisesti osaa ottaa järkevästi vaan mopo karkaa välittömästi käsistä :headwall: :kieh: Sympatiseeraan täysillä. On se niin kuuppaan ottavaa!

(.) Negaa näyttää vielä. Vasemmalla puolella on alkanut nipistelyt-onkohan nää nyt niitä muniksen kasvatuskipuja sitten kun testi osoittaa negaa vielä ainakin(ja kuulunee vielä esittääkin kp 9?

mahtaakohan :hug: miehet ei tosiaan oikein hallitse tota parille lähtemistä :headwall:

Minotchkin ei vielä mitään hätää vaikka negaa näyttää, kp:t vielä niin pienet. Mut kai sulla parin päivän sisällä pitäis alkaa plussaa näyttää jos kierron pituus vaan jotain 23-24...

CB on 7 tikkua ja taulukon mukaan mun kiertopäivälukemalla tikutus tulee aloittaan kp 6(kuten myös tein) entäs jos se ovis onkin myöhässä(ja kierto venyy) eikä tikut riitä eli negaa pukkaa kp 13 asti? :headwall: Mistä mä sit tiiän tuleeks se vai ei-en mistään :kieh: :headwall: Miksi siinä pakkauksessa ei voi olla enemmän tikkuja, tämähän on reklamaation paikka :LOL:

Minotchkinovis voi oikeesti olla niin eriaikaan kun itse luulis toisiaan kun kerran jo laitoin et se voi olla kierron 8-14pv tai voi kai se enemmänki heitellä... Mulla ovis tänään ja ukko ei voi suoriutua kun sil asiat painaa mieltä... Naisen tarttis aina olla valmis kuin partiolainen antamaan kuitenkin :kieh:

Voi ei mahtaakohan :hug: Pylleröstä on moinen tilanne..Niinpä, on se vaan niin väärin. :headwall:

Niin mun keho nyt jotain katapulttia heittelee eli nipistelee vasemmalle puolelle ja lärpäkkeet eli tyhjät vanhat nahkapussukat :LOL: kipuilee kanssa..Siis tää mun vanha ruho on ihan sekasin. :kieh: Mä palautan tän..onkohan tässä jo palautusoikeus ja vaihto-oikeus mennyt umpeen? :whistle: :kieh: Enhän mä nyt osaa lukea tai tulkita tätä kehoa yhtään..Mä en enää ala :kieh: Miksi se ei voi toimia kuten oppikirjassa häh? :headwall: :LOL: :saint: Mä haluan oman priva gynen jolle voi aina soittaa ja kysyä että mitä tää tarkottaa.. :LOL:

Tere kaikille! Lomat takana ja arkeen taas totutellaan. Uusi kierto alkoi (taas :( ) ja nyt meneillään kp 8 - tai siis oikeastaan kp 9, kun jo keskiviikon puolella ollaan. Jos saadaan ovis bongattua ja ei osu vkonloppuun, tässä kuussa olisi tarkoitus kokeilla inseminaatiota toistamiseen.
Palailen paremmalla ajalla. Tsemppiä kaikille!

Voi ei Rosmariinia :hug: Toivotaan että ovis ois ajallaan ja pääsisitte inssiin!

Voi kökön kökkö..yhä ja aina vaan negaa pukkaa ovistikusta..ei mitään..ja laskennallisesti oviksen pitäis olla tänään :headwall: En taida siis ovuloida lainkaan..Kyllä pännii. :headwall: :kieh: Olen siis vanha JA MAHOkin vielä.*painokelvotonta tekstiä* :headwall: Vielä on pari tikkua..tuskinpa siihenkään mitään tulee..Jep usko katosi taivaan tuuliin tänä aamuna..Hyvästi tämä kierto, alan odottamaan menkkoja... :'(

Rosmariini :hug: Onnea teille inssiin, toivottavasti ajoitus osuu kohdalleen!

Minotchkin :hug: Jatka nyt kuitenkin tikuttelua, eihän sitä tiedä jos kierto heittääkin ja ovis oletettua myöhemmin. Joten eikun lisää tikkuja ostamaan ja tikuttamaan, ei sit tarvii arpoa oisko se ovis ollutkin myöhemmin.

Ei vieläkään simppatestien tuloksia vaikka reilusti yli viikko (noin viikosta puhuivat) mennyt :headwall: Jos ei tänään / huomenn ala kuulumaan niin täytyy alkaa soittelemaan perään.

TORSTAI 20.8.2009

Annemaarit............................. 7/24-28
amati.........................................9/18-28 (-32)
Rosmariini -74...........................10/ 28-31...yk 13
Minotchkin ............................... 11/23-25
Tiktu..........................................12/28-30...yk 9
mahtaakohan............................12/29
Erjamari.....................................13/29-32........yk 39
Rinja........................................ 18/ 27
Helvi-10......................................23/24-29
Sisusalmiakki ............................ 24/28
Taikakuu.................................. 25/

Miia......................
Tinki.....................
Abby....................
Tiitikan..............
Barbarella.........
Ebony...........
Rikupi...........
kikkara........................ taustailee
touhu tenava............. taustailee

:heart: PLUSSANNEET 2009 :heart:

Happihyppy Heinäkuu:heart:
PK- haaveilija= äiti vm70 Heinäkuu :heart:
piipiäinen coitus interruptus Kesäkuu :heart:
Petite.... ................... Toukokuu yk 3 :heart:
Destiny......................Helmikuu yk 4 :heart:

:heart: SYNTYNEET VAUVAT 2009 :heart:

Mansku72 10.07 tyttö :heart:
Äiti-kengu 1.07 tyttö :heart:
Mantana 30.01 poika :heart:[/quote]

Moikka

Mulla on tässä pari viikkoa aikaa kesätöiden päätyttyä ennen kuin "oikeat työt" alkaa. Nautiskellaan Lellen kanssa leppoisista kotipäivistä =)

Kävin lääkärissä, joka käski vaan jatkaa harjoituksia. No mehän sit jatketaan :saint:
Parin kuukauden päästä "saan" soitella, jos ei mitään tapahdu, ja lupas sit lähetettä eteenpäin. Mulla kyllä hermo kestää pidempäänkin odotella. Ensi vuoden puolella aattelin palata asiaan, jos ei sitä ennen tärppää. Ei tässä nyt niiiiiin kiire ole, vai mitä? Eihän?? ;) No, jotenkin vaan aattelen, että meille tulee vauva silloin kun sen on tarkoitus tulla, ennemmin tai myöhemmin.

Onko kellään mitään poppakonsteja käytössä? Mä oon juonut greippimehua ja syönyt vehnänalkioita (e-vitamiinia!). Pitäisköhän kokeilla yskänlääkettäkin? :p

Jep negaa näyttää ovistesti yhä edelleen. :headwall: Ei näy ei kuulu ovista. Kas vanha maho lehmä minä..pännii ja rajusti pänniikin. Enää yksi tikku jäljellä tuskinpa sekään muuttuu miksikään. Aivan sama. Masentaa ja ketuttaa.. mä en edes tällasesta selviydy tai mun keho ei selviä oviksen tuottamisesta..Se siitä sitten. Menen nuolemaan haavojani jonnekin. :headwall: :headwall: :headwall: :'(

Kiitos Rosmariini! :hug:
Soitinpa sitten gyneasemalle. Sain käskyn soittaa iltapäivällä kun tiedetään mun lekurin tarkka saapumisaika ja aikataulu tällepäivälle.Katsotaan sitten josko puhelimitse saadaan vastauksia mulle tai sitten että menen vastaanotolle vielä tänään. Kyllä hoitaja oli sitä mieltä, että kierukan vaikutukset on jo poistuneet ja syytä ois jutella lääkärin kanssa.
Noh katotaan nyt sitten mitä lääkäri meinaa tästä mahosta vanhasta lehmästä. :headwall: :headwall: :headwall: :'(

Niin ja lisäyksenä tietenkin nyt on ihme epämääräistä muka sinne päin ovisoiretta eli vasenta puolta nipistelee ja nahkataskutkin kipuilee. Joten kyllä tää saamarin vanha rikkinäinen maho keho nyt oikein taas mua koettelee...voiko PMS alkaa jo oviksesta, sille ainakin tuntuu! Kauhee raivo! :headwall: :kieh: :'(

Minotchkin kokeile viel ainaki kierron 14-16pv koska silloin kun kävin siinä inseminaatios toukokuussa niin silloin mun ovis olis ollu ilman irrotus injektioo varmaan tos 15-16kp tienoolla maksaahan noi perkaleen tikut ja laite mut noi on kaikis simppelimpiii luettavii ainaki tälle blondille :D

Kas Blondi kohtalotoveri B) :LOL: En mä tiiä raaskinko mä ostaa, mitä sitä negaa testaamaan. Tarvii kuunnella mitä se gyne sanoo nyt iltapäivällä...Ihan omituinen koko kroppa, muka oireita siis se nippaa vaimeasti vasenta puolta ja nahkalärpäkkeet on kipeenä..ei valkkaria ei ovislimoja ei mitään muuta :headwall:

No niin nyt on sitten soittoaika gynelle neljän jälkeen voin odottaa puhelua..Arvatkaapas vaan miten paljon tämä blondi meinaa kysyä, kaikkea mahdollista ja mahdotonta... :LOL: :LOL: :saint: Toivon mukaan hänellä ois vastauksia :LOL:

Jep jep. Ei pitänyt tilannetta vielä sellaisena, että järeämpiin keinoihin tarvitsisi lähteä. Nauroi mokoma kun sanoin että olen jo niin vanha että ei voi jäädä märehtimään liian kauaksi aikaa.Kuulemma en oo hänen mielestä :headwall: Sit kun sanoin että kun nyt on jo siten 2 ovuloimatonta kierrosta että mistä se voi johtua niin siihen sitten totesi että iällä on jotain vaikutusta..jep jep :kieh: Toisaalta niin en oo vanha mutta iän takia niin en välttis enää ovuloi joka kerta tai edes jokatoinen kerta..haloo ja sitten pitäisi olla ihan niin kuin ei mitään...ihan rauhassa vaan..justiinsa joo. :kieh: :headwall: Noh tikutan tämän viimeisen tikun veks (ei suositellut jatkamaan tikutusta tässä kiepissä enempää)ja sitten seuraavassa kierrossa taas. Pari kierrosta kuulemma saa rauahassa(jep miten se on mahdollista olla rauhassa? :/ kysyn vaan) tikutella ja sitten ottaa uudestaan yhteyttä..sen jälkeen voidaan miettiä sitä oviksen avittamista. :| Kysyin et jos ovis on myöhässä miten käy jos luteaalivaihe jää lyhyeksi..ei kuulemma tarvitse kuin 5-6 päivää siihen kiinnittymiseen että jos hedelmöitys myöhäisessäkin oviksessa tapahtuu niin kyllä se ennättää kiinnityä vaikka luteaalivaihe jää lyhkäisemmäksi..
Kyllähän mun kehossa jotain mättää kun nyt vasemmalla yhä on paineen tunnetta ja lärpäkkeet kipuilee..Oisko se ovis sitten niin myöhässä ettei vielä näy tikussa(aamuisin olen tikuttanu)? Sen unohdin kysyä muuten? :whistle: Kyllähän mä sitä pommitin ties millä kyssäreillä :LOL: :saint: Ihan mukava mun luotto gyne ei siinä mitään, ajatteli varmaan että kyllä on hätänen eukko :whistle: Mutta kun tilastot ja luonto puhuu sen puolesta että hedelmällisyys laskee kuin lehmän häntä 35 ikävuoden jälkeen, ei todellakaan kannata jäädä miettimään liian pitkäks aikaa.. Puoli vuotta on mun iälle normi aika spontaanille raskautumiselle :eek: Ai niin juu ja ei saa stressata liikaa...justiinsa joo miten se onnistuu tällaselta himostressaajalta jolla on pää täynnä häitä ja muitakin asioita jotka stressaa ja siihen vielä tämä hiivatun maho ruhokin vielä...ei pirskatti sentään..Mä stressaan oviksenkin veks..aika taitavaa blondilta, eikö vain? :kieh:

Minotchkin ajattelin kysäistä tällaista..tikutteletko ovista aina aamuvirtsasta?
Onko sinun ovistestit minkä firman?..One Stepin testeillä ei esim. suositella aamuvirtsasta tikuttamista, LH:n kohoaminen näkyy aamuvirtsata heikommin..CB:n digillä taas voi ja se hyvä!!..en tiedä sitten miten on noiden mammaksin testien laita tai muiden(marketti&apteekki testit)..

Tällainen vain tuli mieleeni..syy voi siis olla, että testaat aamupsisusta..itse tikutan aamup. ja myöhemin alkuillasta, sitten varmistan vielä digitestillä:D (jos tarvis ja yleensä on ) Suositus One Stepillä testailuun on esim. klo: 10-20.00 välillä. Itse en tee heti aamuvirtsasta(yön rakossa ollut) vaan vasta siitä seuraavasta.

Clear Bluen digi tyyris mutta tarkka ja näyttää oviksen selkeästi, ei tarvitse viivoja vertailla..minulla nuo kotitestin halpis ovisliuskat siinä rinnalla myös, niillä aina aloitan oviksen metsästyksen..juu, mutta tällaista vain ajattelin kirjoitella..syyhän voi olla tietenkin jokin muukin, miksi ovis ei näy..

((muoks))
ja kyllä miulla ainakin tosi ärtynyt, hermostunut, kylmä, kuuma jne jne olo aina oviksen aikoihin, normaalia naisen elämää siis..;)..tuo kipuilusi saattaisi myös olla munarakkuloiden "kasvukipua"!?

Minulla muuten tuli plakkariin elokuussa 44v. ja vielä vain kuume on:wave: (lapset -87 ja 04 )

Tärppionnea kovasti toivotellen ja kaunista alkavaa syksyä!:heart:

mur-mur

Mur-mur: Kyllä aina aamuvirtsasta olen tikuttanut ja merkki on CB digitesteri. Tänään viimeinen tikku ja tulos tadaa negatiivinen eli puoli täysi "sarvi" Miksi en oo yhtään yllättynyt? :/ :headwall: :kieh: mur-mur :hug: Onnea ja +++ puhuria sinulle!

Mulla on nahkapussit yhä arkana ja vasenta puolta vieläkin pakottaa joskin vaimeampana kuin eilen vaan ei näy mitään testissä..enkä osta nyt tähän kieppiin mitään lisätikkuja kun kerta gynekään ei siinä nähny pointtia. Uskotaan sitä nyt tämän kerran, että tää kierros oli tässä oviksen osalta (eli ns anovulatoorinen, kattokaa blondi osaa sivistyssanan, kierto eli ei ovista).Jos se tulee nyt vasta (joku 8 maailman ihme)niin sit tulee aivan sama. Tällä hetkellä meni EVVK vaihde päälle ja näköjään PMS raivo iski..kiva olla PMS pöllyssä loppukierto...varokaa risut ja männynkävyt sekä koko ympäristö... :kieh: Sääliks käy kaikkia..mä olen niin tavattoman huonolla tuulella. Mies ärsytti eilen illalla ja jankkas vaikka nätisti sanoin varotuksena, et nyt ei kannata jankata ja varotin ärsyttämästä..Mitä tää neropatti tekee, jankkaa....->Armoton raivokohtaus ja mies kattoo ihmeissään mikä sille nyt tuli :headwall: :headwall: :headwall: Voihan WATTU! :kieh: Juu sanomattakin on selvää että lakanoita ei pöllytelty ei eilen eikä varmaan vähään aikaan..pännii ja reiluusti! On tämä naisena olo niin hiivatin ihanaa! Mutta jos jotain positiivista hakee on se, ettei todellakaan tartte piinata yhtään, muistaa vaan aloittaa rättisulkeiset ajoissa.

Kp 12/23-25 ja alan valmistautua menkkoihin..ja yritän unohtaa koko *tanan kierron! :kieh:

Yhteistyössä