YLI 35-V KUUMEILIJAT vol 7

Minotchkin :hug: :hug: Olen kyllä täällä lukenut juttuja, että ovistestit ei ole ikinä näyttänyt plussaa ja raskaaks on tultu siitä huolimatta. Ja tosta mur-murin viestistä tuli mieleen, että joillain voi kuulemma mennä ovishuippu niin nopeesti ohi, et aamulla ei näy vielä mitään tikussa, ovis illan/yön aikana ja seur aamuna taas nega. Joten kuten mullekin joskus niin viisaasti sanoit,niin eipäs nyt vielä heitetä kirvestä kaivoon :LOL: hus sieltä miehen kimppuun kaiken varalta :LOL:

Mekin saatiin vihdoin simppatulokset. Niiden mukaan hedelmöityskykyä voidaan pitää hyvänä, mutta täydellisen muotoisten siittiöiden määrä oli hieman tavallista pienempi :ashamed: Ja nopeasti liikkuvia ei ollut kovin paljon, mutta niiden ja seuraavaksi parhaiden eli hitaasti liikkuvien (onks ne muka sit hyviä??) yhteismäärä kuitenkin riittävä.... Täytyy ottaa tulokset mukaan ja marssia taas yksityiselle gynelle, vaikka se vaan varmaan sanoo, että kaikki hyvin ei huolta :headwall: :headwall: Kuitenkin vuosi yritystä takana :headwall:
 


SUNNUNTAI 23.8.2009


Annemaarit............................. 10/24-28
amati.........................................12/18-28 (-32)
Rosmariini -74...........................13/ 28-31...yk 13
Minotchkin ............................... 14/23-25
Tiktu..........................................15/28-30...yk 9
mahtaakohan............................15/29
Erjamari.....................................16/29-32........yk 39
Rinja........................................ 21/ 27
Helvi-10......................................26/24-29
Sisusalmiakki ............................ 27/28
Taikakuu.................................. 28/

Taustailevat Miia, Tinki, Abby, Tiitikan, Barbarella, Ebony, Rikupi, kikkara, touhu tenava


:heart: PLUSSANNEET 2009 :heart:

Happihyppy Heinäkuu:heart:
PK- haaveilija= äiti vm70 Heinäkuu :heart:
piipiäinen coitus interruptus Kesäkuu :heart:
Petite.... ................... Toukokuu yk 3 :heart:
Destiny......................Helmikuu yk 4 :heart:



:heart: SYNTYNEET VAUVAT 2009 :heart:

Mansku72 10.07 tyttö :heart:
Äiti-kengu 1.07 tyttö :heart:
Mantana 30.01 poika :heart:[/quote]

 
Mulla on yleensä hyvin lyhyt lh-huippu eli joudun testailemaan useamman kerran päivässä. Usein on aamulämpöjen mukaan ovis ollut samana päivänä kuin ovisplussa.
Tsemppiä ja aurinkoista viikonloppua!
(muok.) Ja niin, vaikka CB:n digillä voi testata aamupissasta, päivän toinen olisi kai kuitenkin parempi. Joku sanoi, että lh ei muodostu yön aikana. Näin olen ymmärtänyt. Itse testaan päivän toisesta ja tarvittaessa varmistelen illalla.
 
Kaunista päivää =)

Täällä se ovu pamahti käymään eilen, kerkesin jo ennen aikaisesti sottailemaan että eikö se tule ollenkaan. Oli maha sen verran kipeä ettei tytön hulavanteen pyöritys maistunu :LOL: mutta lakanoita on tullu pöllyteltyä :D

Alkaa näköjään joillain olemaan jännäilyt käsillä...
Tulkaas kertomaan kuulumisia ettei ihan kuin sukkatehtaalla olla

:LOL:
 
Kaunista sunnuntaita teillekin! Päivitin eilisen listaan sunnuntain kp-tilanteen. Meillä oli eilen miehen kummipojan synttärit ja tällä kertaa meni ihan mukavasti. Ei tullut ahistuskohtauksia omasta lapsettomuudesta. Sekin auttaa, että muksut alkavat olla taaperoikäisiä. Sylivauvojen vaihe kaveripiirissä on ollut se vaikein. Toivo elää, että joskus vielä meillekin...
Ovista metsästetään ja jännitetään, mihin kohtaan plussa tulee. Että päästäänkö Väestöliittoon inssiin tässä kierrossa. Syyskuussa mennäänkin hormonipolille ekalle käynnille.
Mukavaa viikonloppua!
 
Hellurei ja mukvaa sunnuntaita!
No mulla löi se evvk vaihe päälle kun ei vaan laskennallisesta oviksesta(keskiviikko) huolimatta nega paukahteli joka kerta testiin joten myös pupuilu ei kiinnostanut pätkän vertaa..lisäksi mulla ei oo mitään limoja(ei missään vaiheessa koko kiertoa) ja nippailutkin hyvin laimeaa tasoa että mitään selvää ovisoiretta ei täältä löydy. Loppuviikosta oli kuitenkin nippailuja torstaina mutta perjantaina ne jo oli vaimeampia eikä lakanoita pöllytelty ke-pe välisenä aikana, tuskinpa sitä ovistakaan oli ei ainakaan testissä kertaakaan ei edes vikalla tikulla näkynyt perjantaina..Jään rauhallisin mielin odottamaan täti punasen tuloa ja hyväksyn tämän ovuloimattomaksi kierroksi. Ensi kiertoon siis, vielä on vähän päälle viikko aikaa ennen kun pääsee uutta starttia tekemään. Nyt ei tartte edes piinailla mikä sinänsä on tosi hyvä. Ensi kiertoa varten ostan halpistikut ja digitesterin rinnakkain...halpistikkuja voi alkaa tikuttaan aikasemmin ja useammin ja digitesterillä varmistella laskennallisen oviksen tienoilla jos sattuu halpistikkuun tulemaan plussa... Tuplatikutus siis niin ei varmasti mene ovis ohi :p
 
Hiljainen viikonloppu täällä palstalla ollut, mutta eipähän ole itsekään tullut käytyä. Töissä oli niin kiire viikko että vei kyllä ihan mehut ja samanlaiselta näyttää tuleva viikkokin, joten valmiikisi täällä jo väsynyt ja stressaantunut :ashamed:

Hienoa amati että teillä saatu ovis hyödynnettyä, sitten ei voikaan kun odottaa ja toivoa että ahkeruus toisis plussan mukanaan...

Minotchkin :hug: Toivotaan että tuplatikutus tuo myös oviksen tullessaan.

Mitä kuuluu äiti vm70:lle :wave: Oletko saanut levättyä ja stressin hellittämään?
 
Luulis ovun tulevan esiin jos on tullakseen kun tuplatikutusta harrastaa, eipähän pääse vahingossa vilahtaan ohi. Hmm..Onneksi töissä on kaappi mihin saa testerit piiloon, voi rampata vessassa huoleti tikuttelemassa. Mitäköhän noi ukot miettii kun yks rupee ramppaan monta kertaa enemmän päivässä vessassa :LOL: :LOL: :LOL:
Olo on rento kun ei tartte piinapäiviä miettiä eikä piinailla. Jotain hyötyä tästä ovuloimattomuudesta kun sen tietää. Saa rauhassa keskittyä muuhun esim tuleviin häihin..

heh mä hiplasin vihkisormusta rasiassaan ja mies vaan naureskeli mulle. Miehen likalle käytiin mittauttamassa päänympärys, että hänelle saadaan seppele hiuksiin valkoisesta neilikasta. Oli 9 v tohkeissaan :D Eihän siihen syyskuun 11.pvään ole pitkää aikaa enää lainkaan :eek:
 
Terveisiä inseminaatiokeikalta! Tänään laitettiin vähäiset ja laiskat uimarit matkaan, mutta kuten gyne sanoi: "Vain yksi tarvitaan". Ultrassa näkyi 19 mm folli ja ovistestit olivat positiivisia eilen illalla. Liuskatesti oli plussa jo eilen päivällä, mutta digi plussasi vasta illalla.

Mukavaa viikkoa kaikille!
 
Alkuperäinen kirjoittaja Rosmariini -74:
Terveisiä inseminaatiokeikalta! Tänään laitettiin vähäiset ja laiskat uimarit matkaan, mutta kuten gyne sanoi: "Vain yksi tarvitaan". Ultrassa näkyi 19 mm folli ja ovistestit olivat positiivisia eilen illalla. Liuskatesti oli plussa jo eilen päivällä, mutta digi plussasi vasta illalla.

Mukavaa viikkoa kaikille!
Toivotaan että inssi tuottaa tulosta ja plussaat parin viikon päästä :)


Täällä ollu niin hyvät ilmat että pakko ihan ulkona olla nauttimassa B)
... minä kun en ulkona viihdy jos ei ole mitään tekemistä :ashamed:
tiedä miten pitkään näitä ilmoja piisaa....
saa tuota ju....man isoa pyykkikasaa pestyä ja ulos kuivumaan kun sisälle ei paljoa mahdu.

:wave:


 
Alkuperäinen kirjoittaja Annemaarit:
Mekin saatiin vihdoin simppatulokset. Niiden mukaan hedelmöityskykyä voidaan pitää hyvänä, mutta täydellisen muotoisten siittiöiden määrä oli hieman tavallista pienempi :ashamed: Ja nopeasti liikkuvia ei ollut kovin paljon, mutta niiden ja seuraavaksi parhaiden eli hitaasti liikkuvien (onks ne muka sit hyviä??) yhteismäärä kuitenkin riittävä....
Meillähän on siis ongelmana se, että miehen siittiöitä on vähän, normaalimuotoisia vain 5 % ja eteenpäin liikkuvia nopeita ja hitaasti kaartelevia reilusti alle sen minimiyhteismäärän eli 50 %. Eli nopeat (A-tyyppi) ja hitaasti eteenpäin liikkuvat (B-tyyppi) ratkaisevat ja jos niiden osuus on yli 50 %, pitäisi asioiden olla ok. Muistan lukeneeni, että nykymaailmassa miesten siittiöistä usealla vain n. 15 % on normaalimuotoisia ja tuo 15 % taisi olla se alarajakin. Ja jos teillä on määrä ja tiheys ok, tuskin on syytä huoleen. Pidetään ainakin peukkuja Ja aina kannattaa käydä lekurissa, jos joku huolettaa. Se on pieni hinta mielenrauhasta. Onnea matkaan! :)
 
Rosmariini hienoa että ajoitus onnistui inssin suhteen, nyt vain peukut pystyssä että tulos haluttu :D
Jos en ihan väärin muista, niin noita normaalimuotoisia taisi olla 13% ja A- ja B-tyyppiäyht yli toi 50 %, mutta tosiaan pelkkä A-tyyppi jäipaljon alle rajan. En tiedä onko sillä sitten väliä, mutta tokihan enemmän nopeita kuulostaa paljon paremmalta :LOL: Ens viikolle olen joka tapauksessa varannut ajan lapsettomuuteen erikoistuneelle gynelle niin ei tarvii itsekseen pohtia... Ja joka tapauksessa haluan lähetteen sinne julkiselle jonoon, kun ei meidän tk:sta tunnu lääkäriaikoja heruvan että sitä kautta pääsisin :ashamed:
Oviksen tikutuskin taas aloitettu, mutta eipä vielä näkynyt mitään :whistle:
 
Ja täällä kp 1... Tällä kertaa otti koville. Ehdin jo hetken aikaa toivomaan, mutta kun ei niin ei. Menkatkin tuli normaalia kovempina. Ens kierrossa en aio tehdä ovistestejä lainkaan, nyt ei vaan kerta kaikkiaan jaksa. Vieraitakin tulossa just ovisajankohtana. Alkaa meikeläisen kärsivällisyys pikku hiljaa olla koetuksella. Pian liityn teidän maho lehmä -kerhoon...

Rosmariini - toivottavasti homma onnistuu Ja ymmärrän hyvin myös, että on hankalaa, kun kaveripiirissä kaikilla alkaa olemaan lapsia. Aikanaan mulla ei ollut ongelmia vauvojen kanssa, ne on niin ihania aina, mutta en kerta kaikkiaan voinut sietää raskaana olevia naisia :LOL: tuntui, ettei niiden päähän mahtunut mitään muuta kuin oma olo ja vatsa....

Minotchkin - tylsää, ettei se ovisplussa tullut. Kiva kun olet jo paremmalla mielellä. Oliko niin, että sulla ei ole itsellä vielä lapsia, mutta miehellä on yksi? Tsemppiä häävalmiseluihin. Ainakin voit lohduttautua sillä, ettei alttarille tarvi mennä maha pystyssä kuten allekirjoittanut teki.

Tyhjä pää ei muista mitä muuta piti kirjoittaa. Kaikille joka tapauksessa hyvää mieltä ja onnea yritykseen!
 
Hellou ja hellät tunteet. Olipa täsä tytsy sitten fiksu ja unohti clomit kotiin, kun lähdettiin reissuun. Eipä tullu alotettua tässä kierrossa ei :headwall: No, tikutellut olen olematonta ovista. Niin blankkoja kepakoita, että hädin tuskin valoa vasten erottaa jotain. Eli, en ovuloi todellakaan, en edes vahingossa :headwall: :headwall: Yövuorossa olen ja asiat saa tähän aikaan päivästä ihan toiset mittasuhteet ja tuntuu todella turhauttavalta. Liian hiljaista tänä yönä, kaipaa actionia! Toisaalta taas toivoo, että kaikki nukkuupi ihan rauhassa.

Rosmariini, toivon kovasti, että inssi tuottaa toivotun tuloksen :flower:

Lumi-Marja :hug: toivottavasti joskus näet yksärin.

Tädin raastamille kovasti haleja ja ovisaikaa eläville mahtavaa peitonheilutusonnea. Piinailijat...kestäkää ja plussatkaa :D

Pitänee tehä jotain ihan oikeesti, jos vaikka valmistelis aamua...tai jotain...käyn kierroksella...
 
Annemaarit, sulle vielä tulin sanoon, et kuulostaa niiiin tutulle. Meillä parhaimmillaankin simpat ja niillä onnistuminen jää hitaiden varaan ja niitä hyviä reilusti normin alle. Mut taistellaan, eikös. Ei luovuteta ennen kun ajellaan rollulla :kieh:
 
Wau, onnea Rosmariini piinaviikkoihin! :hug: Toivotaan, että the One eli yksi valioyksilö telakoituu munikseen :LOL: Olo on varmasti kuin tulisilla hiilillä seuraavat viikot, tsemppiä! :flower:

Helvi: Mulla on yksi poika ja miehellä yksi tyttö.

No niin nyt on sitten tilattu testereitä..Halpistikkuja vinopino sekä digitesteri varmistukseksi :kieh: Ens kierrossa se ovis ei pääse mua karkuun jos se tulee laisinkaan! NIH! :whistle: :LOL:
Aika tuntuu matelevan kerrankin sitä jo odottaa että alkais jo niin ne sais lusittua alta pois... ja pääsis taasen tikuttelemaan:p
 
Helvi-10pahoittelut tädistä :hug:

Erjamari :hug: ensi kierrossa sitten ja toivotaan että sen oviksen saat noilla clomeilla. Ja luovuteta ei todellakaan vaikka välillä tappiomielialalla ollaankin :kieh: :headwall:

Minotchkin sulla on nyt sitten kunnon aseet ens kiertoon :LOL: Toivotaan että onnistut sen oviksen tikkuarsenaalilla selättämään :LOL:
 
Mä olen vanha partiolainen annemaarit; Ole valmis! :LOL: :LOL: :kieh: :saint:
Ei se saamarin ovis multa ohi livahda, käyn vaikka tunnin välein vessassa :kieh: :LOL: Jos ovua ei näy VAADIN päästä lekurin juttusille..enkä anna periks, olen harvinaisen veemäinen ja peräänantamaton ämmä että kun mä jotain päätän sen myös teen, aivan sama mitä lekurit yrittää, mähän en anna periks ennen kun löytyy lekuri joka ei naura mulle! :kieh: :headwall: :whistle:
 
hei kaikille....mun tarinani...maaliskuussa km rv 9+5 :'( sen jälkeen yritystä...kunnes kipuja alavatsassa.gynelle,sieltä löytyi solumuutos 4.nyt odotan toimenpidettä joka on ensi kuussa...jonka jälkeen saamme yrittää jälleen.. =) eipä ole koskaan ennen tarvinnut odotella raskautumista näin kauan :( ....saankohan enää vauvaa.... :/
 
Tervetuloa muksuja 3, olen pahoillani keskenmenosta! :hug: Onneksi se on nyt takana päin! Onnea toimenpiteeseen!Täällä peukut pystyssä, että kaikki menee loistavasti ja saatte aloittaa yrittämisen uudestaan! :heart: Kauankohan tuossa on ns.varoaikaa toimenpiteen jälkeen? Onko kerrottu jo?
 
Minäkin tipuin odotuspuolelta henkisesti jo kauan sitten,vaikka vauva masussa vielä onkin. :( Jäimme kiinni sekä veri-että turvotusseulasta ja lapsivesinäytteen tulosten jälkeen selvisi,että vauvalla on pahat kromosomipoikkeavuudet. Tämän vuoksi päädyimme raskaaseen,elämäni kipeimpään päätökseen,keskeytykseen. Tänään sain TEOlta luvan ja huomenna menen sairaalaan ottamaan ensimmäiset pillerit,sitten vielä pariksi päiväksi kotiin :( Sydän on niin karrella kuin olla ja voi, raskausviikkoja ehti kertyä jo 18+2,joten synnytän vauvan. Kyllä elämä sitten osaa olla julmaa, jaksamisia sullekin muksuja3 !
 
Alkuperäinen kirjoittaja Minotchkin:
Tervetuloa muksuja 3, olen pahoillani keskenmenosta! :hug: Onneksi se on nyt takana päin! Onnea toimenpiteeseen!Täällä peukut pystyssä, että kaikki menee loistavasti ja saatte aloittaa yrittämisen uudestaan! :heart: Kauankohan tuossa on ns.varoaikaa toimenpiteen jälkeen? Onko kerrottu jo?
ymmärsin että yhdet kuukautiset täytyisi odottaa toimenpiteen jälkeen...kauheeta odottamista... :( :( ikää kuitenki tulee mittariin 39...en haluaisi odottaa yhtään... :/ mutta,ei kai tässä muukaan auta :| mahtaako ketään samaa kokenutta olla joukossa ihanassa? :) olisi mukava jakaa ajatuksia...ja kuulla kannustavia kokemuksia :)
 
Alkuperäinen kirjoittaja Petite:
Minäkin tipuin odotuspuolelta henkisesti jo kauan sitten,vaikka vauva masussa vielä onkin. :( Jäimme kiinni sekä veri-että turvotusseulasta ja lapsivesinäytteen tulosten jälkeen selvisi,että vauvalla on pahat kromosomipoikkeavuudet. Tämän vuoksi päädyimme raskaaseen,elämäni kipeimpään päätökseen,keskeytykseen. Tänään sain TEOlta luvan ja huomenna menen sairaalaan ottamaan ensimmäiset pillerit,sitten vielä pariksi päiväksi kotiin :( Sydän on niin karrella kuin olla ja voi, raskausviikkoja ehti kertyä jo 18+2,joten synnytän vauvan. Kyllä elämä sitten osaa olla julmaa, jaksamisia sullekin muksuja3 !
:hug: voimia sinullekin!
 

Yhteistyössä